"Нећу прећутати бруталну крађу"

- Изабран сам за предсједника Републике Српске вољом гласача. На изборима треба да одлучују гласачи, а не бројачи. Неће бити договора са режимом, поручио је на данашњој конференцији за медије предсједник СДС-а Вукота Говедарица.

Република Српска 09.10.2018 | 14:47
"Нећу прећутати бруталну крађу"
Предсједник СДС-а Вукота Говедарица рекао је у Бањалуци да изборе у једној држави треба да дефинишу гласачи, а не људи који су бројали гласове.

''Ове изборе су добили бројачи, а не гласачи. Ја сам изабран гласовима, а не бројањем. Тражимо да се уради пребројавање свих гласова који су дошли у ЦИК. Свима нам је јасно да смо жељели ови избори буду фер и демократски, праведни и правични и да у овим изборима треба да дођемо до воље народа. Ако неко данас има нешто против тога, онда и треба да каже то'', истакао је Говедарица.

Говедарица је поручио да ће тражити да се поново изброји свих 100 одсто гласачких листића. 

''Број неважећих листића се повећао. Данас имамо 91 % пребројаних одбора. Јуче смо имали 40.000, а данас 42.500 неважећих листића. Ово је огроман број, број који може да утиче на исход гласања. Тражимо увид у неважеће листиће'', казао је Говедарица.

Први човјек СДС-а сматра да постоји вишак гласачких листића. Он сумња да је дошло до штампања дуплих гласачких листића.

''Знамо да су се листићи штампали у фирми у Лакташима, у Атлантику. Депримира нас однос СНСД-а у овој кампањи, нарочито Додик, који се на непримјерен начин обраћао бирачима. Не желим да трпим притиске и страхове, а то нису заслужили гражани Српске. Пријетио је да ће здравствени радници остати без посла ако не гласају за њега, пријетио је радницима у РиТЕ Гацко уколико гласају за мене. Пријетио је и младим људима, интелектуалцима'', поручио је Говедарица.

''Неко је заслужио да заврши у затвору због изборних превара'', додаје Говедарица.

Он је додао да истрајава у овој борби и додао да жели да дође до истине.

''Према свему виђеном, ја сам добио повјерење грађана. Нико не би требао да има нешто против онога што ми тражимо. Разлика је 23.000, а то значи да неважећи листићи утичу на изборну истину. Чуо сам шта је рекао Обрен Петровић. Нисам разговарао с њим. Нисам сигуран да ли је рекао то, јер је дао изјаву за СРНУ'', поручио је Говедарица.

Он је истакао да нико у СДС-у не смије да ради оно што му је драго мимо страначких органа.

''Нема разговора са Додиком и са режимом. Нема разговорима са онима који су пријетили. Нема разговора са вођом режима који је подијели народ, а сада би хтио да га мири. Нема разговора са вођом режима који је таргетирао СДС онако како то није успио ни Педи Ешдаун и Алија Изетбеговић. Нећу да разговарам са оним који шест мјесеци заташкавају убиство Давида Драгичевића. Нећу да разговарам са човјеком који је вријеђао породицу Драгичевић'', категоричан је Говедарица.

"Покраден сам на најбруталнији начин и са Додиком нема разговора о сарадњи. Огњен Тадић је прећутао изборну крађу 2014. године, ја нећу", поручио је Говедарица.



БН ТВ

Коментари / 333

Оставите коментар
Name

Циро

09.10.2018 12:50

Бугарски возови и зељезнице српске ,све бројати поново.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гаргија

09.10.2018 13:04

Слусајте ви. Ал добро слусајте....трпили смо вас басцарсиска свито све васе небулозе висе нецемо изгубили сте осми пут изборе ...јел могуце да вас неко осам пута краде...ДОСТА ВАС ЈЕ ВИСЕ

Name

Мика

09.10.2018 13:14

Сигуран сам био у недељу веце да се ради о огромној крадји.

Name

подрска

09.10.2018 13:15

поновити изборе

Name

Кики

09.10.2018 13:16

Дјевојке које разврставају имају тинту на ноктима..знате како се данас праве ти нокти, сатима се сједи док се не направе...у току разврставања листица само мало засарају листиц који им се не свидја..немогуце је примјетити обицним оком...стас, ко зна,зна.

Name

Аа

09.10.2018 13:17

Ако сад не показес му*а пакуј се са политицке сцене. И ти и сви остали. Подрску народа имас а посебно Бања Луке. Да су вас покрали разликом од пар хиљада небих ниста рекао овако ово морате гонити до краја, без обзира на све последице

Name

075

09.10.2018 13:27

"Довољно је да људи знају да су се избори одржали! Људи који гласају не одлучују ништа! Људи који броје гласове одлучују о свему!!" Стаљин

Name

Никола

09.10.2018 13:29

Хитно утврдити број стварних гласова и упоредити са записницима комисија као што треба упоредити и тачан број оних који својим потписом гласали у одноду на број листића који имају нечији глас! Уколико то није ускладјено неко је покрао изборе!!!

Name

Сале

09.10.2018 13:35

Нема љутње

Name

РАСПУЦХИН

09.10.2018 13:37

Грешка је направљена 2014.г. када су избори , исто тако , покрадени али највећа грешка је што се прешло преко куповине "папака". "Папци" су изабрани нашим гласовима и оно што су они урадили је ништа друго него крађа и превара. Противник сам "закона линча" али тада је требало користити радикалније методе кажњавања , како "папака" тако и оних који су их куповали.

Name

Ре

09.10.2018 13:56

Имас времена цетири године па број колико хоцес

Name

за Гаргија

09.10.2018 14:14

Гаргија, Гаргија НЕ ПРИЈЕТИ!

Name

Изборна Крађа

09.10.2018 14:18

Људи направљена је највећа изборна крађа! Видјели су према истраживањима да су изгубили и довели су своје људе у бирачке одборе и покрали изборе! Бројати све гласове и на форензичко испитивање све неважеће листиће. Мора се ово истерати на чистац! Вукота је Предсједник!

Name

Изборна Крађа

09.10.2018 14:18

Људи направљена је највећа изборна крађа! Видјели су према истраживањима да су изгубили и довели су своје људе у бирачке одборе и покрали изборе! Бројати све гласове и на форензичко испитивање све неважеће листиће. Мора се ово истерати на чистац! Вукота је Предсједник!

Name

дисидент

09.10.2018 14:59

Заиста се треба овим позабавити. Ја мало прије написах да господин Говедарица буде господин и цестита господји Цвијановиц АЛИ УВИДОМ У РЕЗУЛТАТЕ доста је сумљиво. Јер госодин Вукота има вецину у вецини опстина.

Name

Раде

09.10.2018 15:00

Тако је. Краду и пријете запосленим у јавним предузецима. Само тако добијају. Не дајте овај пут да се то деси. Постоји и градјанска непослусност. Сви на трг на коме сте требали и остати кад сте у петак досли.

Name

Ре Ћиро

09.10.2018 15:10

Поновити изборе! Они су већ у 19х знали да су побиједили!

Name

Тако је Вукота

09.10.2018 15:20

И треба да се бориш, али и сви ми, скупа с тобом! Здрав разум говори, да нико нормалан, није гласао за Бисерку, па откуд да она "побиједи"! Ако треба на улице, макар улицом до истине!

Name

Добојски СДС

09.10.2018 17:15

Ми смо гласали за Бисерку и за Додика али им нисмо дали да пређу 50% па ваљда је довољно што су наши побиједили? Или не? Нама је тако Обрен наредио....

Name

миле рс

09.10.2018 18:11

Овакве изјаве само будале могу слусати

Name

Изборе понистити!

09.10.2018 18:42

Па када из полиције нестају докази, замислите ста се десава медју људима ЦИК-а!?

Name

Радојица

09.10.2018 19:16

Анти српски режим СзП је кажњен гласом народа.

Name

Уз Вукоту

09.10.2018 21:11

Страшно! Из Рогатице сам,туга јад огорчење.Са ким год разговрам,нико не вјерује,да је Жељка Побједила .Сви против,сви огорчени,сви коментаришу и сви говоре да су подржали Вукоту,и због изборне крађе нико нежели да остане у овој земљи,ј имам завршен факултет,л сутра потписујем да идем ван ове земље,црвени ће све уништити Већ влада тортура. овдје нема живота.Вукота не дај нас

Name

Дарwилл

10.10.2018 04:59

Вукота, гласао сам за тебе, али пусти причу о крађи. Украсти 70000 или 30000 гласова је немогуће. Ви као опозиција сте требали више радити са народом, ту је проблем. Умјесто тога Ви сте чекали да Вам побједу донесу Давор Драгичевић и БН телевизија која је била једини реални медиј и преко које сте могли слати своје предизборне поруке. Проблем је драги мој Вукота у Вама. Али када видим да су се скоро сви страначки лидери ухљебили опет и по ко зна пут на државне јасле онда сконтам да им је то и био циљ. Јер опет 4 године не радиш ништа а плата боговска.

Name

мИлош

10.10.2018 06:11

АМАН, СТА СТЕ ПОНУДИЛИ ДА ГЛАСАМ ЗА ВАС ???!! ГЛАСАО САМ ЗА МиЛА И СНСД, ЈЕР ЈЕ ТО НАЈМАЊА ШТЕТА !

Name

за Вукоту

10.10.2018 06:41

Наравно да се мора доказати крађа. Бисерка није могла ни у обданишту добити гласове а да не говорим од пунољетних и нормалних грађана. У прошлом мандату је доказала да је неспособна у политици а да у стопу прати и ради што јој Милорад нареди не могу порећи. У разговору са пријатељима никоме није ни на крај памети било да њој дају глас а она као побиједи. Ово су до сада најпрљавији избори. Поново ручно бројати или због бугарских возова примијенити румунски сценарио.

Name

Дарwилл

10.10.2018 07:51

Ре за задњи коментар: Друже, СНСД има дисциплиновано бирачко тијело. 99% њихових бирача гласа за СНСД због Милорада Додика а он кога год да стави на листу за предсједника РС тај пролази због њега и због дисциплинованих бирача. Сјети се само како је и колико убједљиво прије 12 година побиједио Рајко Кузмановић за предсједника РС. До тада великој већини непознат човјек, али зато што је кандидат СНСД-а и што се сликао на плакату са Додиком добио је преко 65% гласова. Значи, може ставити кога хоће и њихово бирачко тијело ће тог кандидата изгласати. У томе је цијела поента, велика већина њих не доживљава Жељку као правог кандидата али страначка дициплина одради своје.

Name

ЛогичаР

10.10.2018 07:56

Брутално те помела Бисерка, нема шта!

Name

Емигрант

10.10.2018 08:45

Ова власт не може бити смијењена на изборима докле год СНСД има 100% контролу над: ЦИКом, штампањем листића, превожењем листића (МУП), државном телевизијом, тужилаштвом које ништа не чини према кандидатима који директно пријете гласачима... Морамо бирати или да нестанемо или да се ванпарламентарном борбом боримо за ванредне демократске и контролисане изборе (камере, скенери).

Name

Ре Милош

10.10.2018 10:35

Када ти дјете навику на наркотике или претуку, на стару мајку се издрндавају медицинске сестре са завршеним курсом... То је мање зло? Све што су ови твоји донели са собом, ти уносиш у своју кућу! Немој да се чудиш када се дјеца крену понашати према теби као Додик, типа ајд'не сери! Забога па то је модел по коме уче! Има нас још нормалних, поштених са кућним васпитањем.. А вама и вашој несрећи далеко вам лијепа кућа. Свој образ никада не би мењала за ваше паре..

Name

Бјелица

10.10.2018 12:54

Додикова побједа је реалност, треба поштовати вољу бирача.

Name

мирослав врховац

12.10.2018 07:13

Изборе треба признати такве какви јесу, где сте били пре господо

Name

Симо

09.10.2018 12:51

Уважени предсједниче СДС-а,највеће српске странке,можда је било превара на изборима,али не у толикој мјери да утичу на Ваш резултат.Зато Вас молим да као озбиљан лидер достојанствено прихватите пораз и честитате г.Цвијановић! Исто тако Вас молим крените одмах са припремама за изборе 2020.године !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 13:07

Можда ниси схватио али СНСД нико не воли чак ни њихови чланови . Куповина гласова и наштампане листићи. Претјерано сте то одрадили. Да сте скромнији резултат намјестили али ово је баш ј....Е у здрав мозак.

Name

Ре

09.10.2018 13:10

Симо,акоје неко крао мора да одговара.Вјерујем да је њега народ изабрао.Засто би он пристао на крадју???

Name

Ре

09.10.2018 13:15

Симице изгледа си доручковао отровне гљиве лударе које су ти памет помутиле..УСТАШКОЈ УНУЦИ ПОШТЕНИ ХЕРЦЕГОВАЦ ДА ЧЕСТИТА...Симице Симице 2020 неће доживјети нико од нас у Републици Српској ако Усташка унука буде предсједник наш ...нема СРБА ОНДА ВИШЕ СИМИЦЕ

Name

Мк

09.10.2018 13:16

МА КО ЈЕ ТО ГЛАСАО ЗА БИСЕРКУ .АЈДЕ МАНИ СЕ ГЛУПОСТИ .ЖЕНА ЈЕ ДНО ДНА.ОНА НИ СВОГ МОЗГА НЕМА А О ДРУГИМ ЊЕНИМ КВАЛИТЕТАМА ТЈ.НЕКВАЛИТЕТИМА ДА НЕ ПРИЧАМО МНОГО.ПАПКАРИ ОБИЧНИ.

Name

Ре симо

09.10.2018 13:22

Уважени Симо и те лакве крађже је било и не само ово неважечи листичи него гласање мртви нас у иностранству смо гласали а нисмо били ту тако да купљени ггласови за сто км уцјењени радним местом људи које је кажњиво законом Шта је Дпдик рекао пе зионерима ко негласа. За нкега мораче вратити 100.км и то јавно па ти сад види а постављање пензионера који невиде и нечују да броје гласове а и њима су далипо 20 км и жељкица је куповала гласаче.А то ке законом КАЖЊИВО е тако уважени Симо Ово јр и горе него што може бити.

Name

Перо

09.10.2018 13:29

Ре, е па није баш тако. Сви који имају имало своје памети зна како функционише ова власт, прво купује а онда застрашује и пријети. Знам да у РС има доста неписмених и полуписмених људи али да не знају ставити x поред једног кандидата е то је баш мало могуће. Приликом бројања је довољно било ставити поред Вукоте још један x или било шта на листићу и он је неважећи. Ајмо пребројати и видјећете да су скоро сви неважећи листићи они гдје је правилно означен Вукота. Ако не буде тако онда би Вукоту казнио за клевету и забранио му доживотно бављење политиком. Ја сам мало истраживао разне сккпине људи и вјерујте да од 10 грађана, 7 је дало глас Вукоти

Name

Никола

09.10.2018 13:29

Хитно утврдити број стварних гласова и упоредити са записницима комисија као што треба упоредити и тачан број оних који својим потписом гласали у одноду на број листића који имају нечији глас! Уколико то није ускладјено неко је покрао изборе!!!

Name

Нада

09.10.2018 13:32

Ниста од признавања пораз ови избори су намјестени и саботирани ! Господине Говедарица нема предаје ! Правда мора побиједити!

Name

станари

09.10.2018 13:38

Нека преброје Добој! Па људи моји оне ликове нико не мозе да смисли, мислим на одборнике, ста су гласова “добили” скоро све дописано. Највеци лицемјери. О Омеру ни не треба тросити ријеци. Знаци бројати од Добоја па пријава оном ко треба и затвор па размислити за даље.

Name

дисидент

09.10.2018 14:30

Управо такоо!!

Name

Крађа

09.10.2018 15:22

Избори покрадени! Дупли листићи штампани, и подметнуту! Откуд толико неважећих листића!

Name

Ре Перо

09.10.2018 15:42

А како доказати да ли је x био поред Вукотиног имена па је додан и код Зељке да би постао неважећи или је било обрнуто?

Name

Ректор за Симу

09.10.2018 17:50

Слазем се са твојим мисљењем које одцртава сву беду и безнадје савеза за несто које је на крају донело једно велико ниста.СДс је до колене потуцен у Бања Луци захваљујуци ПДП-у.Боље ти је Вукота да цасно поднесес оставку на место председника СДС-а и цеститас изборним победницима...

Name

Јеремија

09.10.2018 18:50

Људи , Боро зна једино истину јос од давно, јел могуце да је ово радјено ОПОЗиЦиЈИ , страсно , ОБАВЕЗНО погледати (линк испод) крадја , па од 86’: хттпс://м.yоутубе.цом/wатцх?в=а7ФВДЦГХX2г

Name

Топаловић

10.10.2018 08:17

Не дајте људи, ко бога вас молим! Па, зар се избори не добијају објављивањем коментара, твитова, блогова, колумни и слично? А толико их је било прије 08.10. Избори се не добијају кампањом ДА СУ ОНИ ГОРИ ОД НАС, НЕГО ДА СМО МИ БОЉИ ОД ЊИХ, ДА ИМАМО БОЉИ ПРОГРАМ, ИДЕЈЕ? Да ли се неко сјећа Програма СзП, изузев: "Ови на власти су лопови, криминалци".

Name

Гласач

10.10.2018 10:14

Ја и сва породица смо гласали за СДС али смо такође гласали и за Додика и Цвијановићку. Вјерујем да је велика веђина радила тако или обратно

Name

Обрен

09.10.2018 12:52

Обрен те намјестио

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 12:59

Обрен је говно.

Name

РЕ

09.10.2018 13:16

ОБРЕН ДОБОЈСКИ ШЕРИФ..МИЛИН И УРОШЕВ БОТ!!!

Name

Радомир

09.10.2018 13:18

Бас тако од првог Дана стари вукови у СДС против Вукоте... само погледајте говор од обрана кад се аутопуту отварао.

Name

Логичар

09.10.2018 13:37

Спусти вам га Обренко!

Name

Обрен и Мићо.

09.10.2018 13:38

Ми смо Додикове играчке.

Name

Кум

09.10.2018 13:46

Обрен ÷ додик = снсд

Name

ее

09.10.2018 19:32

Вукота, грешка ти је велика Обрен и сви стари СДС. Они су се намлатили пара и не желе закон о поријеклу имовине. Зато те мрзе и желе да те се ријеше. Сва постојеца гарнитура је за заобићи. Можда је и боље да изгубиш јер они ће те опет саплитат. Али нек си добио БЛ! Свака част. Како то да у БЛ има толико неважећих гласова, а универзитетски град. Интересантно. А пуста Романија, Херцеговина све писмено. Изађи из СДС а, иди оним честитим људима у БЛ, Драшку, Благићу....мани се те биједе.

Name

Папци се играју

09.10.2018 21:15

То је њихов образ, није Вукотин. Кад се види колико су у спрези једни, са другим и трецим, крали и варали, одвратно без скрупула, добро је СДС добио ишта гласова. Баш су се заиграли, онако мучки, покварено... Кад процитах да им је нека ИТ загребацка фирма све сифтверски покривала, да се шампало произвољно гласачког материјала, да ЦИК није фер играо,.. преварени смо апсолутно ми, народ. Презир је велика ријеч за овакво понашање,...,срамота.

Name

Вултурес

09.10.2018 12:53

Бањалука је уз тебе као сто си и видио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 13:54

Браво за Бањалуку. Показала је своје лице, све градјани а воле гуслара. Браво!

Name

Јест

09.10.2018 14:18

Јест урбана Бањалука.

Name

ВУЈАДИН

09.10.2018 15:08

Није бл уз њих

Name

09.10.2018 17:05

Наравно,људима је доста терора оног бакиначког мајмуна.Јел то Милокрад урбан?О чему ти причаш Милов дупелизац???Више воли народ Вукотине гусле него Међедов микрофон када га се дохвати под чадором онако чокиран.Гусле су наш национални инструмент Милокрадов новопечени србине.

Name

Бањалука

09.10.2018 17:23

Јесте БЛ уз ''њих'' у великој већини...!

Name

ре

09.10.2018 19:34

Ћана је урбана легенда. У амбијенту шатора и кориде. А около лоле возају тракторе.

Name

ВЕТЕРАН

10.10.2018 06:37

РЕ ..САМО ПРИЦАТЕ И ЛАЗЕТЕ ПО ПОРТАЛИМА,ПЉУЈЕТЕ ДОДИКА А СВИ ГЛАСАТЕ ЗА ЊЕГА.....ТРАЗИЛИ СТЕ САД ГЛЕДАЈТЕ КАКО ЦЕТЕ ПРЕЗИВЉАВАТИ А ДОДО ЦЕ ЛАКО НАЦИ ЗАЈЕДНИЦКИ ЈЕЗИК У ПРЕДСЈЕДНИСТВУ СА ИСТИМ КАО И ОН....

Name

Борац

09.10.2018 12:53

Немој само о оној фукари Тадићу. Ако је истина онда искористите сва средства. Не дозволите формирање власи и не учествујте у било ком облику власти како на државном тако и локалном док се не утврди чињенично стање

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 13:07

Блокирати док се нови избори не обаве у нормалним околностима.

Name

Данас

09.10.2018 15:39

4 године вец имамо лазног предсједника!! Сада хоце опет.

Name

РЕ

09.10.2018 20:09

Па људи има ли ико 2 из математике . Гласови за скупстину и гласови за председнике се никако не слазу . Миле је добио преко 55%н гласова а СНСД око 33% за скупстину , цак кад додас све ове друге то је негдје око 45 % а пола ДНС-а је гласало против Миле и Зељке поготово. Мислим да су гласови за скупстину донекле реални али ови за председнике су науцна фантастика.

Name

Ако

10.10.2018 07:39

је међед из Бакинаца урбан ,ја сам марсовац. Људи ,Додик ,је брука за српски народ .. Додика ,је довео запад да нас растури ,уништи.., еу Рудоњи одобрава сав лоповлук па и крађу гласова. Питам ,ко је могао гласати за Шпирића?

Name

Миле

09.10.2018 12:54

Тако је Вукота,ти си побједио. Вецина је гласала за тебе али су бројаци покрали.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коле

09.10.2018 20:48

Бас,пребројали 30000 висе...

Name

ре

10.10.2018 08:15

Питајте ове ис Под лупом, на колико мјеста су замјењене кутије? Тачан збир нетачних података. Додикова математика.

Name

Бојана

09.10.2018 12:55

Онда лијепо сједи заједно са бројацима позиције и опозиције у ЦИКу и лицно надгледај бројање листица. Ја бих то урадила. Ако би трајало 5 дана, онда бих била тамо 5 дана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да знаш

09.10.2018 13:01

Тако је.

Name

блиц

09.10.2018 13:47

Није навикао ништа да ради, гдје би он издржао пет дана да ради нешто. Навикао да сједи у фотељи и прича празне приче.

Name

барба јуре

09.10.2018 21:16

Оооооо Рудоња!!!!!

Name

коста

10.10.2018 06:12

Ко губи има право да се лиути.

Name

Андреј

09.10.2018 12:55

Дај оставку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Скептик

09.10.2018 12:56

Слажем се са Вукотом али није рекао какви су по њему били резултати тј. шта су избројали посматрачи Савеза за побједу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Разум

09.10.2018 12:56

Став је исправан , треба истрајати и ићи до краја. Додик је парама све ово закувао и довео до овакве ситуације. Невјеројатно на шта је све и колико спреман само да он буде на врху. Ово је опасно болесно ! Народ не би смио да ћути, ево гледам и разговарам са многим људима, видим неко стање апатије. Овако не смије бити, ствар се из коријена мора мијењати. Иначе ово ће све букнути, експлодирати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Знам

09.10.2018 13:03

Тако је. Треба проговорити, а не сутра жалити! Бројати, па како год буде!

Name

Ин

09.10.2018 12:56

Тако је. поновно пребројавање. понављање избора ако треба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

09.10.2018 13:19

Блокирати све и поново бројање.Људи не дозволимо ово да нам се дешава сваки пут.Пропали смо ако овај опет остане,оде нам сва Р.С. преко границе.

Name

САД забринуте због изборних неправилности у БиХ

09.10.2018 12:57

Сједињене Америчке Државе изразиле су забринутост због изборних неправилности у Босни и Херцеговини и позвале институције те земље да се позабаве мањкавостима изборног процеса на које су им указали посматрачи ОЕБС-а. „Очекујемо од свих актера и грађана да своје притужбе проследе успостављеним правним каналима и охрабрујемо све политичке лидере да буду великодушни у победи и достојанствени у поразу”, саопштио је Стејт департмент а преноси Тањуг. САД, наводи се у саопштењу портпаролке Хедер Науерт, деле забринутост због изборног процеса коју је изразила посматрачка мисија ОЕБС, међународни посматрачки тимови и локалне невладине организације. „То укључује забринутост у погледу тачности гласачких спискова, непристрасности изборних посматрача, равноправног приступа медијима и злоупотребе јавних средстава”, прецизира Стејт департмент, указујући да се таква забринутост коси с приврженошћу коју су босанске власти исказале у потпуности поштеним и транспарентним изборима. САД, наводи се у саопштењу, похваљују грађане БиХ због учешћа у општим изборима 7. октобра. „Наше две земље одржавају трајно пријатељство и остајемо посвећени циљу стабилне и просперитетне Босне и Херцеговине”, поручује Стејт департмент. У саопштењу се напомиње да САД остају посвећене партнерству с грађанима и владом БиХ док раде на обухватним изборним, политичким, социјалним и економским реформама. хттп://www.политика.рс/сцц/цланак/412806/САД-забринуте-због-изборних-неправилности-у-БиХ

ОДГОВОРИТЕ
Name

барба јуре

09.10.2018 21:18

Признао би Рудоња, пораз, ал ваља вратити доларе које је добио за кампању. Ваља Кормаковој на очи.

Name

Михајло

09.10.2018 12:57

Сваки па и овај резим се руси.

ОДГОВОРИТЕ
Name

X

09.10.2018 12:58

Одлицно и конацно.Брутална и најгора изборна крадја од рата на овамо је у току.43 000 невазецих наспрам наводно 20 000 разлике је круцијална ствар.Молим СНСД ботове да ме заобидју и све око математицких инструкција питају своју 113 % струцњакињу.Фактицки.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре x

09.10.2018 18:18

С обзиром да им је председница продужила живот имају довољно времена да схвате математику!

Name

каурин

09.10.2018 12:58

23000 разлике није много ако се узме у обзир да има 42500 невазецих листица, плус 8 посто неизбројаних ..тако да има посла и за ЕУ комисије и тд

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

09.10.2018 13:23

Има сад преко 50 000 невазецих.

Name

Логичар

09.10.2018 13:24

Да, геније, кад би сви ти неважећи били вољеног Говедарице!? Народ је неважећим листићима изразио свој бунт према свима!

Name

СТИСНУТИ ИХ

09.10.2018 12:59

КАО ШТО СУ БИЛИ СТИСЛИ МИЛОШЕВИЋА! НИКАКО НЕ ПРИХВАТИТИ НЕРЕГУЛАРНЕ ИЗБОРНЕ РЕЗУЛТАТЕ (КРАЂУ).

ОДГОВОРИТЕ
Name

XX

09.10.2018 14:26

ДА ДА А ПОКАЗАЛО ВРИЈЕМЕ КОЈЕ СУ ПОСТЕЊАЦИНЕ РУСИЛЕ МИЛОСЕВИЦА ! Циста намјестаљка и ово,и ето опет слуцајности бас је запад подрска опозиције и овај пут и ста сада поново се преброје гласови, а нпр убацио СзП пар нових вреца у ових пар дана тако гдје се исте цувају и ста онда ? понављати изборе. Де не лупетајте људи бога вам. Нико не краде 30 000 гласова на мјестима гдје је било бројаца и посматраца не зна им се број. Као да се броји 50 000 000 гласова а не ова сица, при том ЦИК је независно тијело при БиХ а не Реп Српске тако да је то сто овај вукота прица циста небулоза . Циста пропаганда и хускање народа једне на друге. Толико.

Name

ре xx

09.10.2018 15:42

ЦИК није нимало независан, јест независан погађа се слободно за колико пара да одради прљаве псолове .

Name

Ана

09.10.2018 12:59

Какво бројање!?!? Ако је било бугарског воза, ако су уписивали шта су хтјели, онда ће се резултати поклопити! Једино неважећи листићи могу се прегледати ал сумњам да могу шта помоћи кад су намјестити гласове на превару. САМО ИЗБОРЕ ПОНОВИТИ!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

X

09.10.2018 13:06

Избори це се поновити.

Name

Брзи

09.10.2018 13:09

САМО ПОНОВО ИЗБОРЕ, ПОКРАДОШЕ КУРВИНИ СИНОВИ

Name

Били...

09.10.2018 13:11

Браво Ана за коментар. Зивио Вукота и СДС- а доље резим и лопови. Зивјела РС- а за коју смо се постено борили.

Name

РЕ

09.10.2018 13:24

Па немојте тако. Ни миле нема пара да све поново потплацује.

Name

скоко

09.10.2018 13:26

За додика и зељку куповали гласове,парама,пакетима,горивом исл. Вукотине листице правили невазецим.Просто,требиње,зворник и сл.

Name

Браво за коменар

09.10.2018 13:32

Да

Name

Избори???

09.10.2018 13:32

Прво промјенити изборни закон и уредити услове да нема простор за манипулације. Какви су услови чуди ме да умјесто потписа нам не траже отисак прста. Држе бас у мраку а ми онако бауљамо. Глупост. Електронско гласање и нема неважећих.

Name

ко те ста пита

09.10.2018 19:26

Само изборе поновити.Ти си ко и онај Давор.Он неце прихватити ниста друго него да су му сина убили муп-овци.И ти никада нецес прихватити резултате избора док Вукота не побједи.Макните се.

Name

модрицанин

09.10.2018 21:30

У Модрици отац кандидаткиње за НСРС Маре Милосевиц, плацао гласове и пилицима, а о парама да не прицамо. Купио 2300 гласова. И успио церку догурат до скупстине.

Name

Лука Лабан

09.10.2018 13:00

Ако имате петљу истрајте у томе да докажете да су избори нерегуларни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 18:27

Да ли треба имати петљу па реци да су цетири лика "гласала" десет дана прије избора и да на дан гласања нису излазили на своје гласацко мјесто! Требају сацувати посао јер немају од цега другог зивјети!!!!!!!!!

Name

Семберија

09.10.2018 13:00

Е ПА ОВУ ПРИЧУ О БОЈКОТУ ВЛАСТИ СИ ТРЕБАО ИСПОШТОВАТИ ПРИЈЕ ИЗБОРА А НЕ САДА. У тренутку куповине папака (глас Жељке Цвијановић је карактеристичан и препознатљив свима) си требао истрајати а не прећи преко тога!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

09.10.2018 13:01

Господине Говедарица 100% си попједио на изборима

ОДГОВОРИТЕ
Name

радикал

09.10.2018 21:21

..само га тјеси..какав је,схватице озбиљно..

Name

СНСД су опет доказали да су оличење зла лоповлука и покварености , то је најгора секта која дјелује у БИХ и РС .

09.10.2018 13:01

крађа је било и досад , али сад на овим изборима је катастрофа . Све што је било немогуће на изборима је било могуће . Само треба анализирати ко је и колико гласова добио у Зворнику , Сокоцу , Гацку Требињу ..... и већини мјеста у РС , па ће свако видјети да ово није нормално . ЈЕДИНО ИСПРАВНО ЈЕ НОВИ ИЗБОРИ УЗ НАДЗОР СИПЕ И ЕЛЕКТРОНСКОГ БРОЈАЊА .Црвена секта није добила изборе .

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДОБОЈ 2018

10.10.2018 08:17

Што не питате Обрена, добојског шефа СДС-а шта он мисли о тој идеји? Па пола ваших страначких колега би завршило у прдекани, заједно са све Обреном, Марићем, Јошићем и Гостићем.... СНСД+СДС=ОЛИЧЕЊЕ ЗЛА

Name

Крајина Љута

09.10.2018 13:02

Тако је Вуле! Не дај лоповима још једну крађу! Доста је!

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

09.10.2018 21:32

Треба народ позват да изадје на улице у цијелој РС. Говна морају отици, Народ це повуци воду.

Name

Правда

09.10.2018 13:02

Драги предсједниче, мораш истрајати и доказати да је народ тебе изабрао. Уз тебе су сви поштени грађани.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Правда

10.10.2018 09:29

А, како це доказати?! Хоце ли.поновити изборе?Три дана ЦК це провјеравати и ...

Name

Раденко

09.10.2018 13:03

Браво предсједнице нас. То тразимо од тебе

ОДГОВОРИТЕ
Name

коментар

09.10.2018 13:04

Вукота је изабран за предсједника, да су избори били фер Младен и Вукота би побиједили. Баја је нервозан јер жели да његови људи буду на свим битним позицијама, питање је, како це ДНС реаговати кад Баја не буде испоштовао договор који је дао. Народ је незадовољан и то се и види по гласовима, а народ је гласао за промјене. Баја је намјестио изборе јер му се мозе, добио је паре од Русије, а да је Савез за промјене био у договору са странцима као сто је Баја прицао, они би побједили, али овако су сами и без икаквих малверзација добар резултат постигли. Стици це вас Правда за Давида, само стрпљења. Не мозе једна странка толико да влада у краде. Издајници су они који краду од народа и тај исти народ убијају. Да ли мирно спавате лопови?? Не, јер ноћи су вам тешке и болне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Озрен

09.10.2018 14:32

Па број ко ти брани.Само сто неизјавис јавно како те издасе Обрен и Мициц.Питај њи за гласове.

Name

Тако је Озрене

09.10.2018 15:52

Прво нека провјеравају издајнике у својим редовима који су продали гласове Додику а онда нека иду даље за захтјевима .

Name

модрицанин

09.10.2018 21:39

Па зар и то није изборна превара ако су Мицо и Обрен продали неком изборе ? Зар је по закону дозвољено узети паре од неког да лазирас вољу народа ? Одакле потицу паре које су добили или це добити ?

Name

ре

10.10.2018 08:47

Поновити изборе, да Додик опет подијели народо по 30 км.

Name

Децко

09.10.2018 13:04

Седи доле, један

ОДГОВОРИТЕ
Name

Урос Нејаки

09.10.2018 13:06

Тако је предсједнице, све је накарадно, избори нису реални

ОДГОВОРИТЕ
Name

Н Сад

10.10.2018 09:18

ВУКОТА је пресједник ,само јос да га УСТОЛИЦИМО,доста је Миле дрљо фотељу.

Name

Никакве контроле гласања?

09.10.2018 13:08

Немогућа је мисија да Жељка, са оваквим радним резултатима, као и свим осталим догадјајима, побиједи Вукоту. Додатна је чињеница, што није чиста Српкиња, јер то не би имало смисла ради бројних погинулих и рањених за РС. Треба тражити поновно бројање и контролу, али до сада су урађене бројне малверзације са гласачким листићима. Избори су били изван икакве контроле, без критерија заштите појединачног гласа, купопродајне, што се није ни крило, нити санкционисало.. Све наведено је туга и јад од тзв државе, у којој деценијама живимо, већина углавном обесправљени.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Питање за ЕУ

09.10.2018 13:09

Да ли и вашим земљама избори се на овај начин одржавају ? Наравно да не, па зашто нас тјерате у тор?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Обрен обрнио окренио

09.10.2018 13:11

Обрен Петровиц данас дао изјаву Срни. У којој цестита и хвали постену побједу СНСД-а! Цеститао, разговарао са Додиком и најавио сарадњу са њиме са јоспар посланика СДС из Добоја који иду на консултације са Додиком како даље радити. Е народе мој...ста то знаци није теско закљуцити. Праву пјесму Додик је запјевао из свег гласа " Јос не свице..." Видимо се 2022!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Знаш ли?

09.10.2018 14:20

Да је пјевао са сјетом у очима, страх их надвија. Мислите само да прође и ово, а проћи неће. ПРИЈЕТИЛИ сте народу за кога да гласа, нема шта! Ма баш сте јаки! ПРАВДА ЗА ДАВИДА ♥

Name

Херцеговина

09.10.2018 13:11

Честитке самозваном Предсједнику РС, иначе познатом дезертеру. Прозивао си усташку унучад, а било их је и на твојој листи!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 14:45

Тако је!

Name

Рогатица

09.10.2018 15:20

Да, тако је!

Name

Комисар Лукац

10.10.2018 06:11

Криминал треба казнити, само да се сјетим гдје сам затурио доказе..

Name

Е лијепо му реце

10.10.2018 18:32

Свака ти цаст

Name

Коле

09.10.2018 13:12

Сви ви паламудите. Има довољно доказа да се избори у бих и рс понисте.неминовно. усликани гласаци са врецама са гласацк8м материјалима је криминал. И то је било документовано на 10 мјеста најмање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуцле

09.10.2018 13:13

Стампање листица код симпатизерске фирме снсда, Атлантиц је криминал. Засто је опозиција цутала?????

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мрсета Бабиц

10.10.2018 06:13

Зато сто многе ствари, а поготово највазније: избори, нису транспарентни!

Name

ре

10.10.2018 08:21

Опозција се исто продала, народу продали наду, Шта сад?

Name

Петар

09.10.2018 13:13

Прихвати постено пораз , а не поново завадјат Народ и којекакве Крадје .... прекините да униставате Партију коју је РАДОВАН основао , Ви ( Петровиц, Мектиц и други ) продане Дусе бори те се за столицу , па макар и са БАКИРОМ ... Народ то све види... Ви немате националну идеју за Српски Народ , због тога сте казњени .... Пример је О. Петровиц њему зена води политику све у интересу Босњака .... Свака цаст Уцитељу из Бијељине , да сте такви сви били би део ВЛАСТИ ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Петар

10.10.2018 08:23

Од првог јануара, већина која је гласала за опозицју, це у ЕУ, а ви који сте гласали за СНСД, дочекајте арапе и крај српске нације.

Name

Мк

09.10.2018 13:13

ОВО ЈЕ ОЧИТА КРАЂА .А ЛИСТИЋИ СУ ИЗНИЈЕТИ ИЗ ШТАМПАРИЈЕ И ГРАЂАНИ СУ УНОСИЛИ ВЕЋ ПРЕКРИЗЕНЕ ЛИСТИЋЕ.ОЧИГЛЕДНА КРАЂА КАО 2014.АКО СДС ТО САДА ПУСТИ КАО 2014 ВИШЕ НИКО ЗА ЊИХ ГЛАСАТИ НЕЋЕ.СТО ЗНАЧИ ДА ИМ ЈЕ СТАЛО САМО ДО ФОТЕЉЕ А НЕ ДО БРИГЕ ГРАЂАНА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брутална побједа

09.10.2018 17:34

Какве небулозе.Поред толико посматраца и цланова бирацких одбора прицати о оваквој крадји.Па имали сте своје посматраце на сваком бирацком мјесту у РС.Цуј убацени ознацени листици,па ста су радили васи посматраци,и они су изгледа продано ста ли. Дајте не вриједјајте нас висе.Достјанствено прихватите пораз .

Name

модрицанин

09.10.2018 21:46

Никад брзе бројање гласацких листица, а нису присуствовали замјеници цланова Бирацких одбора. Како је могуце да 4 цлана сада брзе изброје исти број листица него 8 цланова 2014 ?

Name

Александар

10.10.2018 08:50

Ако су писмени чланови Бирачког Одбора (БО), пребројавање иде брзо. За разлику од неписмених гласача, обзиром да је велики број папирића био неиспуњен, а богами и велики број папирића који су били уздуж и попријеко прецртани, чланови мог БО су били писмени. До 20:30 су и најспорији требали завршити за Предсједништво БиХ. Код мене су у учионици били 4 члана БО и 1 предсједник и преко 10 посматрача, што страначких, што невладиних. Ми из БО смо сви изгледа били мађионичари и успјели смо преварити преко 10 посматрача, који су нам стајали над главама. Кад је почело бројање тражили су сви да један листа и броји сваки папирић , а остали буду контролори бројања, а они (посматрачи) сви изнад њега надгледају да ли је листић важећи или не и за коју партију је гласано. Да не причам да су чланови БО били мјешанци, из различитих партија. Очигледно да су чланови БО који су били из СНСД били бољи мађионичари па су омађијали поред посматрача и колеге из других партија, чланове БО ... И онда је свизац замотао чоколаду ... Јел` да?

Name

Милица

09.10.2018 13:14

Тако је Вукота и само тражи ново бројање. Видиш да су се од тога упрпили па по медијима просипају причу о твојој оставци са циљем да те пољуљају и у тој намјери обесхрабре. Само напријед.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Господине Говедарица

09.10.2018 13:16

Нисам ваш симпатизер али желим промјене. Ево вам шансе да изађете из тунела у који вас је увукао СНСД. Ако сте опозиција онда блокирате власт и тражимо нове изборе. Народ је незадовољан влашћу али и не чињењем ништа вас- опозиције. Не волим СДС али ово вам је шанса да очистите кукољ из странке јер они неће хтјети нове изборе, њима су фотеље важне. Ако сте за промјене, не будите више Милине тетке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ма

09.10.2018 18:16

Ко си ти да говориш у име народа?!

Name

ре

09.10.2018 19:50

Говори у име својих истомишљеника а таквих је много.

Name

цампо

09.10.2018 21:24

Недовољно многи, прика.

Name

ре

10.10.2018 08:24

Истина нас ослобађа.

Name

Рибар

09.10.2018 13:18

Ово нема ни медју афричким племенима,очима сам гледао када помагачи уводе људе кои су писмени,у најбољим годинама,а незнају како да заокруже кога треба или за кога им је плацено.Јадан смо ми народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

09.10.2018 15:02

Исто сам и ја гледао како се то ради у Добоју. Али од стране ових што се сад жале на нерегуларност избора.

Name

ИСТИНА

09.10.2018 13:19

На бројању су присутни сви посматрачи из сваке странке и броји се ручно. Шта има ту више да се прича Папци једни

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

09.10.2018 13:19

Сви знамо све о куповини гласова, зашто ћутимо није ми јасно. Вукота више од пола народа је уз тебе. Купљених је много.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цеца

09.10.2018 13:20

Понављај те шта хоцете, Додик је мало веци мафијаш. Сјетите се како је лоповски дошао на власт, шта вам више треба. Неце он тако лако се предати. Он је у стању да цитава РС па и БиХ цркне, а да он сам остане. Видите му оци. Будала

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вук

10.10.2018 02:54

За цецу којој ли ти секти припадас савјет хајд скухај супу ал прво поцитај упутсво!!!

Name

Занимљиво...

09.10.2018 13:20

Одлично, слажем се са тобом... Сад нешто предузми, а не да сереш вјечито за тим микрофоном...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јад и беда у времена кризна

09.10.2018 13:23

Ко је кривац није луд да призна. Нити ће они признати крађу. Нити он жели да призна пораз. Игранка почиње.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свиће ал у мом

09.10.2018 13:24

Биједно као сто се и оцекивало пд оваквог лузера. Науци губити јаднице јер за бољег ниси.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доми

09.10.2018 13:25

Вукота је побиједио,то и птице знају!класицна крадја!

ОДГОВОРИТЕ
Name

НИ СЛУЧАЈНО

09.10.2018 13:27

Не даји оставку. Да се и ово мало сдс што је остало распе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

09.10.2018 21:52

Каква оставка ? Вец сутра сазват хитну скупстину СДСа и једина тацка дневног реда избацивање из цланства СДСа Обрена, Мице, Бабаља, Саровица. Ко хоце од цланства да се солидарисе са њима, сретан им пут. Презивит це СДС и побиједит и без њих 2020.

Name

да да

10.10.2018 06:13

тако је а а ко не побједи 2020 побиједит це 2024... и тако...

Name

Гацанин поносни

09.10.2018 13:27

Тако је Вуле српски синее,не дај Републику у лоповске руке,доста је билоо.Води борбуу до крајаа,немој се предавати

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вукота до побједе!

09.10.2018 14:36

Вукота Србине наш, не одустај !!!

Name

ре

09.10.2018 18:02

А кога да изведе.Па у свом Гацку Жељки од преко 2000 гласова.Народ је марва.Гацко се обрукало за вијек вијекова,а породица Говедарица поготову.Ја се поносим гласом за Вукоту.Неможе се баш свак купити.

Name

Ненад

09.10.2018 13:28

Вукота изведи народ на улицу. Милосевиц је био пуно јаци па га је народ срусио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 14:16

Који народ?

Name

Ре : ненад

10.10.2018 06:40

Мислис срусили га деликвенти који су углавном сада по затвору или под земљом. Видило се кад су га срусили колико је народу свануло у Србији ! Боље ти је да цутис.

Name

Мунзе конза

10.10.2018 08:22

У Србији су мафијаши били ЗЕМУНЦИ а у РС су мафијаши СНСД, СДС, ДНС, СП... ;-)

Name

Закон

09.10.2018 13:29

ОБАВЕЗНО ПОНОВНО ПРЕБРОЈАВАЊЕ ЛИСТИЋА, ПА ДА УВРДИМО КОЛИКО ЈЕ МРТВИХ УСТАЛО ДА ГЛАСАЈУ, ДА УТВРДИМО ЧИЈЕ ЈЕ ТО МАСЛО. КОЛИКО ЈЕ ГЛАСАЛО ОНИХ КОЈИ УОПШТЕ НИСУ ИЗАШЛИ НА ГЛАСАЊЕ, А ИСКОРИШТЕНИ КАО ГЛАСАЧИ, КОЛИКО ЈЕ ОНИХ КОЈИМА ЈЕ УКРАДЕН ИДЕНТИТЕТ ИТД.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТАНАСКО

09.10.2018 13:29

БРАВО ВУКОТА , САМО ОСТРО , НИ ПО КОЈУ ЦИЈЕНУ НЕ ПРИХВАТАЈ РЕЗУЛТАТЕ КАКВИ СЕ СЕРВИРАЈУ ОД СТРАНЕ РЕЗИМА , 100% СИ У ПРАВУ , НЕМА ТЕОРЕТСКЕ САНСЕ ДА ТЕ ЈЕ МОГЛА ПОБИЈЕДИТИ УСТАСКА УНУКА , НАРОД ЈЕ УЗ ТЕБЕ , СВЕ ЈЕ ПОКРАДЕНО И НАСТИМАНО , ГЛАСАЛИ МРТВИ , ГЛАСАЛИ ЉУДИ КОЈИ НИСУ БИЛИ НИ БЛИЗУ ГЛАСАЦКОГ МЈЕСТА , ПОКУПОВАНИ ГЛАСОВИ НАСИМ ПАРАМА , ЗАСТРАСИВАНИ ПЕНЗИОНЕРИ , ЗАСТРАСИВАНИ РАДНИЦИ , И СТА СВЕ ЈОС НИЈЕ БИЛО . ОВО ЈЕ ВИСЕ ЛИЦИЛО НА ЦИРКУС , НЕГО НА ИЗБОРЕ . СИМПАТИЗЕРИ РЕЗИМА СУ ЗНАЛИ У НЕДЈЕЉУ У ПОДНЕ РЕЗУЛТАТЕ ИЗБОРА , А НЕКИ И МНОГО РАНИЈЕ , ЗАТО ВУКОТА БУДИ УПОРАН И ИДИ ДО КРАЈА , ТРЕБА ИСТЈЕРАТИ СВЕ НА ЦИСТАЦ , НИЈЕ НЕКИ ВЕЛИКИ ПРОБЛЕМ , САМО ТРЕБА БИТИ УПОРАН . ВЈЕРУЈ ВУКОТА , ДА МНОГЕ БОЛИ ТО СТО СЕ ЗНА ДА ОНА ВЈЕСТИЦА НИЈЕ МОГЛА ДОБИТИ ИЗБОРЕ ПОРЕД ТЕБЕ , ЗНАЦИ СВИ КОЈИ СУ ГЛАСАЛИ ЗА ТЕБЕ ИСПАДОСЕ БУДАЛЕ . НЕ ДАЈ СЕ ВУКОТА НИ ЗБОГ ТЕБЕ САМОГ , А НИ ЗБОГ ОГРОМНОГ БРОЈА ЉУДИ КОЈИ СУ ГЛАСАЛИ ЗА ТЕБЕ . АКО ОВА ПРЕВАРА И ОТИМАЦИНА ПРОДЈЕ , ПРОПАДОСМО У ПРОВАЛИЈУ ИЗ КОЈЕ СЕ НЕЦЕМО ИЗВУЦИ !

ОДГОВОРИТЕ
Name

гаги

09.10.2018 13:29

Де цовјеце прихвати пораз сто се бламирас па ниј е разлика сто гласова него пар десетина хиљада па не мозе се силом ниста урадити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ненад

09.10.2018 14:21

Е мозе и те како. Да није било силе ни Милошевиц никад не би сишао са власти.

Name

Никола

09.10.2018 13:29

Хитно утврдити број стварних гласова и упоредити са записницима комисија као што треба упоредити и тачан број оних који својим потписом гласали у одноду на број листића који имају нечији глас! Уколико то није ускладјено неко је покрао изборе!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нема Друге

09.10.2018 13:30

ПОНОВИТИ ИЗБОРЕ! Да се листицу донесу из стампарије коју це надгкедати сви, а не стампарија у Лактасима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Б

09.10.2018 13:30

Колико је људи који су изасли и убацили празан листиц или су наскрабали несто безвезе. Нису хтјели ником дати глас али су изасли да неби неко искористио њихов глас. Зато је невазецих пуно. Има народа којима се згадила и позиција и опозиција.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Привалова

09.10.2018 13:30

Народ је уз вас постовани предсједнице!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

09.10.2018 14:46

Милораде!

Name

Привалова

10.10.2018 10:14

Никад тај фасиста, мислим на постованог председника Говедарицу, народе освјести се, ако треба сви на ноге!!!

Name

Суштина

09.10.2018 13:31

Превара је у томе што избори нису били демократски. Нису сви кандидати добили ни приближно једанке могућности да предоче своје програме. На једносј страни једна и једина БН телевизија, а на другој страни сви медији овде и у Србији, армија плаћеника "аналнихлитичара", сви ресурси државе (хеликоптери, црни фондови за потплаћивање). Не смију се признати резулти избора на којима је вишеструко директно пријећено бирачима. Ту демократије нема и зато такве изборе не смијемо прихватити. Савијање кичме нас је и довело довде. Да је прије 4 године опозиција иступила из скупштине и позвала народ на отпор овом злу не би гледали све ово данас. У сваком случају, храбра реакција Вукоте која најављује да се на овоме неће стати. Вукота не заборави да иза тебе стоји барем половина народа, а било би знатно више да није било уцијена и претњи. Покренути питање шта је са кривичном пријавом коју је поднио ТИ против Додикових пријетњи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СДС Добој

09.10.2018 13:32

А прецутацес на изјаву градонацелника Добоја, омера пасе? Е мој говедарица, срам те било.

ОДГОВОРИТЕ
Name

биједниче!

09.10.2018 15:47

Срамота је обренова а не вукотина биједниче један.

Name

ре

09.10.2018 19:55

Дао је изјаву да није ни са ким преговарао нити да има говора о сарадњи.

Name

Раде Нови Град

09.10.2018 13:33

Вукота предсједика,подрска из Новог

ОДГОВОРИТЕ
Name

Т

09.10.2018 16:42

Подрска са трга за Вукоту.

Name

Зворничанин

09.10.2018 13:38

Сви смо уз тебе! Не дозволи лоповску побједу. Обавезно утврдити разлог неважећих листића. Све је то подвала у смислу поништавања гласова за кандидате СЗП-а. Нико није толико луд да невиди о чему се ради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кркан

09.10.2018 13:40

ајде

ОДГОВОРИТЕ
Name

Закон

09.10.2018 13:41

МА АКО ТРЕБА И ПОНОВИТИ ИЗБОРЕ ! САМО ДА БУДЕ ПРАВИЧНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вукота до побједе!

09.10.2018 14:35

Тако је !!! Само јако и не одустајати !!!

Name

Дугогодишњи члан комисије и посматрач

09.10.2018 13:42

Па како СДС-ови бројачи ништа не учинише, сва бирачка мјеста су имала и чланове комисије и посматраче из реда СДС-а. Г. Говедарица помири се с поразом, а ако сматраш да су те оштетили онда то иде твојим посматрачима на душу, боље пречешљај своје редове прије ного оптужиш неке друге.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вукота до побједе!

09.10.2018 14:34

Сути боту један !

Name

Ма

09.10.2018 13:42

Шта је то Вукотин Обрен Петривић изјавио? Гдје то да прочитам?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гласац

09.10.2018 15:50

Глупи Обрен излетио прије времена. Коштаће га кривичне коју странци држе у џепу. Полуобразовани олош у браку са локалним СНСДом. Ко не зна - на њега је мислио Вучић када је рекао да има "доказе". Обратите пажњу да је Вучић рекао "замислите пријете људима да не мијењају стране". Све ће ово једном бити јуче.

Name

Како бјесе она пјесма ?

10.10.2018 09:12

Је ли спремна земља ова за Вукоту Обренова? Уствари мислим да иде Је ли спремна земља ова за Обрена Вукотина. ахаха а циркус !

Name

М.Р

09.10.2018 13:46

Наравно гос.Говедарица да вас народ изабрао и ви сте с народом, а то је велики резултат за све нас.Надам се да остајете уз народ.Њихови резултати о побједи нама ниста добро неце донијет, ако се ми сами непотрудимо.Свака идеја за боље насе сутра лези у нама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Докле смо то дошли?

09.10.2018 13:46

Додикова машинерија са изадјницима СДС-а кренула добро познатим методама напада на најчаснијег српског сина, који је своје срце, своју душу и сву своју честитост заложио засрпски народ. Да ли се БОГА боје?

ОДГОВОРИТЕ
Name

коста

10.10.2018 06:21

Најбоље је понављати гласање док год не добијете изборе..

Name

добој

09.10.2018 13:47

Изглада да је Обрен Петровиц вец пресао јос Мицо Мициц да предје и онда опозиција мозе стати под једну круску и да се не гурају под њом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рибиц

09.10.2018 13:53

Обрен је слиједећи папак, главу дајем!

ОДГОВОРИТЕ
Name

каријера папка

09.10.2018 19:16

Има много висе криминалаца као сто је Лукац и остали, ста ли? Демографски нас је све мање, али се зато папци мнозе као стакори.

Name

Ја сам из опозиције

09.10.2018 13:54

Ста висе да извину ова дјеца серете . Поднесите сви оставке на мјесто предсједника странке и уцутите ! Разлика је огромна да би неко неког оптузивао за крађу . Избори су били демократски и вецина је изабрала , а ако будес тако прицао ем це се вецина која је изабрала јос висе удаљити од вас , ем цемо и ми који смо гласали за вас отици и висе не цемо гласати ни за ког

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја сам из позиције

09.10.2018 14:42

Да већина људи који су гласали за СНСД никада не би прихватила изборну крађу као средство за добијање избора. То могу прихватити само они најокорјелији и најразвратнији. Ако народ изађе на улице придружиће им се и велики број бивших симпатизера СНСД-а. Зашто би остали на страни лопова, убица и криминалаца.

Name

Ре

10.10.2018 06:16

какве улице о цему ти прицас ? Јос нам само требају револуције у овој напаценој земљиц. Боље ти је да цутис и размислис о цему прицас.

Name

бака

09.10.2018 14:00

Недај синко лоповима ,крвницима И убицама.Изнудили су гласове.ПРАВДА ЗЕМЉУ ГРАДИ,а неправда је разара.СРЕЦНО ВУКОТА ДО ПОБЈЕДЕ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИЛАН

09.10.2018 14:11

Буди истрајан.Све сто си данас рекао је сумњиво,веома сумњиво.Мозда буде притисака од оних који ово резирају,не смес попустити.Не знам висе какав је интерес страног месања у све овде у корист Милорада!Није могао сам све ово спаковати да неко са стране га не подрзава,то је сназна подрска.Ко зна због цега.Вероватно да ослабе РС и да се у пепео претвори...страсно

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре МИЛАН

09.10.2018 15:00

Ако се народ дигне онда ту страни фкатор више неће моћи да хекла по своме, . Народ треба да преузме ствар у своје руке, да збаци великог вожда.

Name

Мињонс

09.10.2018 14:13

Прво Жељка ухваћена у корупцији ( куповина папака ) и толико пута ухваћена у лажи да 113% има шансе да кривично одговара. Како она може бити кандидат? Па и Ескобар је хтио ал му колумбици рекоше не-не! Какав је то примјер младима ? Дјеци нећу дати да гледају ТВ, зар она да буде узор?

ОДГОВОРИТЕ
Name

“Свиће”

09.10.2018 14:14

Поцети бројати од Добоја! Паметном доста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дрински ВУК

09.10.2018 14:19

Наравно да си побједио,ВУКОТА ПРЕДСЕДНИЧЕ ,ал кад би били поштени избори,ем је била већа излазност у Р.С.управо да теби народ да подршку,да нас не покраду,ови сто имају читаву армију запослених на дрзавним јаслама,који су све дрзавне ,али и приватне ресурсе ставили у службу,куповине гласача,т.к.з.сигуран глас,Велики број гласача је добио отпис,струје од СНСД ,Велики број отпис воде,кућне алате од Днс,готов новац,реновирања куће,социјалисти су давали огревно дрво са превозом,Видио сам својим очима на бирачком списку много оних који су давно умрли,И што је највазније сви старији С.Н.С.Д гласачи су имали друге листице попуњене,да неби погријесили,а нове су вратили странци,значи нема неважећих листића за СНСД,Тако је радио онај Умицевиц из Б.Л ,из оне беме,Ал нико није компетентан,коме год се скретала пажња о томе,Следеће изборе нећете имати гласача ни 35 посто у читавој Бих.ето вам све па владајте,кад ниста није постенор,да је државе били би поништени избори,ил би суспендовани кандидати,Нецете имати ни кворум оних 50 посто плус 1 глас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДА

09.10.2018 14:24

Треба поновит гласање.Народ незадовољан напуста замљу због лосе политке, незапослености, криминала а исти на руководству.Па није овај народ глуп, ако је уцјењен за глас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Овакве неправде рађају народне прваке и вође

09.10.2018 14:26

Ово је превара над преварама. Шта ако су наши листићи само замијењени са већ попуњеним дуплим листићима који су чекали у припремљеним врећама. Бројеве наших личних карата зна МУП. Наше потписе зна МУП. МУП је пратио вреће. А МУП је убио и Давида и има интерес да се то никад не открије. Све је повезано. Бањалука се буди, Република Српска вам неће опростити. Напријед у славу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

09.10.2018 15:09

све је могуће и ову опцију треба размотрити

Name

пааа

10.10.2018 06:19

На основу твог резона висе никада не треба расписивати изборе у овој земљи. Или расписати па тразити да нато и русија буду у пратњи вреца :Д а опет ето и они то могу намјестити. Сто се тице убиства Давида, но цоммент, а не би ни ти требао да износис несто о цему ни ти ни ја ни вецина нема појма.

Name

ре

10.10.2018 08:54

Цекамо да видимо ко је Хасе? Ко ће нас повести?

Name

Нешо Драги

09.10.2018 14:26

Драги и поштени грађани који нисте привржени бахатој и корумпираној тз власти Р Србске недозволите дасе ваша воља и ваш глас злоупотријеби на овакав начин и оваквим резултатом 2 дана разговарам у 4 града са грађанима нико неприхвата даје г Цвијановић уопште побједу над чланом СДСаВукотом говедарицом однијела нити Онај Балван над Иванићем посебно кад чују које штампо гласачке листиће .избори су злоупотријебљени од стране СНСДа

ОДГОВОРИТЕ
Name

нетлектор

10.10.2018 06:25

Ако причаш са људима као што си писмен онда бог нека им је на помоћи. Ср(П)ски, штамп(А)о, да се, да је .... и тако. Мање причај са људима о изборима више о правопису и српском језику. Поздрав

Name

Иле

09.10.2018 14:30

Од АПРИЛА мјесеца разрађивани планови у СНСДу како да распореде машинерију за крађу гласова знали су шта им се пише

ОДГОВОРИТЕ
Name

Иле

10.10.2018 08:56

И усјели. Шта ћемо сад?

Name

!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.10.2018 14:36

Треба поново бројати Вукота. Доста је њихове крађе. И да им се неда ни једно мјесто у скупштини за наредних 4-5 година да се уопште не смију кандидовати и да плате дебелу казну.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Смил

09.10.2018 14:41

Браво

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бугарски возић

09.10.2018 14:50

Подршка преварама и бугарским возовима мора се стат у крај...

ОДГОВОРИТЕ
Name

киза

09.10.2018 14:53

Лепо је рекла гдја Цениц да су избори тек поцели јер нецемо знати резултате јос дуго дуго.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИРОН МАН

09.10.2018 14:54

Ако сад не будете бројили, опет ће се поновити за 4 године. Скидај ти криминалну нацистичку банду!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Луми

09.10.2018 14:54

Откуд вишак гласачког материјала бапсити власника фирме одмах и поновити изборе...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Херцеговац

09.10.2018 14:55

Вукота нема предаје оштро по режиму треба ићи до краја поново броји листиће јер су покрали.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Како им стати у крај?

09.10.2018 16:37

Мијењали су комплетне вреће, Додикова фирма штампала листиће. Разрађен систем крађе под контролом Лукачевог МУП-а. Једино сви на улице!

Name

Радован

09.10.2018 14:55

У праву си Вукота Вуче предсједниче нетребаш ћутати!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ненад

09.10.2018 14:55

Вукота изведи народ на улицу. Милосевиц је био пуно јаци па га је народ срусио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

10.10.2018 08:57

Браво за коментар

Name

РЕ > ненад

10.10.2018 09:39

Није га народ срусио него Западни резим са све дилетантима и криминалцима на целу, који су узгред рецено или иза ресетака или под земљом. Толико о револуцији. А вријеме је показало да је то био апсолутни промасај за србију у то вријеме. немас појма и не лупај глупости.

Name

Бањалука

09.10.2018 15:10

ИСТИНА за нашег ВУКОТУ!!! Бањалука!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

10.10.2018 10:21

Правда за Вукоту

Name

W

09.10.2018 15:16

Један од бруталних примјера крадје у Бл на бирацким мјестима је и овај. Код бројања гласацких листица склањају се листици Савеза за побједу а умјесто њИх се додају вец попуњени листици СНСД. На кафи јутрос се хвали цлан бирацког одбора испред владајуце партије. Колико ли су само таквих листица имали...???? 10000, 20000 или 70000 Страсно. Постени избори,. Фујјјј.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре W

09.10.2018 15:31

ови из владајуће секте, питам се , јесу ли они уопште људи

Name

Капетан

09.10.2018 15:29

Бас цудно. Вукота побиједи у опстинама гдје су нацелници из СНСД а изгуби тамо нпр.гдје су његови . Узмите пример Бања Луке ,Модрице,Брода итд. Мало нелогицно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јасно

09.10.2018 16:40

Све је јасно. Ни по коју цијену не смије се донијети закон о поријеклу имовине.

Name

БЛ 70

09.10.2018 16:48

Ста ти је нелогицно. У БЛ људи салтају ТВ.

Name

ре

10.10.2018 08:58

У неким селима нису још чули да је Тито умро.

Name

РЕ : РЕ

10.10.2018 09:37

ахахахаха ! ТОП

Name

Доми

09.10.2018 15:48

Од 50људи у комсилуку гласало 42 за вукоту.сто посто тацно,знаци циста крадја гласова.банда је то теска

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

09.10.2018 22:07

Да су били постени избори, Вукота би побиједио са 100000 гласова разлике. Само у СНСД-овој Модрици гдје је СДС у опозицији 14 година разлика у корист Вукоте 1600 гласова. Да се сад понове избори било би 5000 разлике. Ова власт се одрзава новцем, пријетњама, страхом обицног цовјека за властиту егзистенцију.

Name

ре Модрицанин

10.10.2018 06:37

Да да побиједио би и са 5 000 000 али можда у некој другој земљи типа Конго !

Name

Звонце

09.10.2018 15:51

Обавезно поновно бројање гласова јер је свугдје било манипулације од стране СНСД.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијан

09.10.2018 16:00

Покрали него ста? Лопови преваранти, неце народ лопату и крампа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Архандјело

09.10.2018 16:32

Браво Вукота народ је уз тебе. Сви на улице. Убице треба поцистити

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гос Говедарица

09.10.2018 16:48

Ћутање је вријеђање пола РС која је гласала за вас. Нови избор на демократски начин су једино рјешење да народ види колико су безобразно фалсиковали наше гласове.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пола

10.10.2018 10:23

А шта ћемо са другом половином и +27 000?

Name

хи

09.10.2018 16:49

Многи це добит сецер због Баје,али ста цес политика је то.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ста нам се писе

09.10.2018 17:25

Ови лопови вец се осоколили и кренули да се бахате. У геодетској лоповској управи стара прица. Радници сваки дан доцекују у страху, нико ником не вјерује, по ходницима се сапуце, инсталирали прислусне уредјаје и распоредили доуснике по цијелој Управи. Спрема се страсна тортура у режији месара, кума му и послусника. Цирка 20-ак људи сије страх по Управи и нико им ниста не смије. Народе устани, то су исти они којим смо повјерили насу имовину. Вецина тих људи је гласала за промјене а сада су паралисани страхом. Изгледа да нисмо Срби када нас јадни комплексаси пласе. Толико о институцијама Републике Српске. Устај народе док није касно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Профа

09.10.2018 17:25

Све се мозе врло лако утврдити, ако постоји воља и могуцност. Треба само утврдити да ли је потпис истовјетан као на лицној карти и то је то, а убједјен сам да их има на хиљаде који нису.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Колективна тузба за фалсификовање потписа

09.10.2018 19:53

Оформити правни тим који це поднијети тузбу против висе нн лица због сумњи у фалсификовање потписа.

Name

Да господине

09.10.2018 17:29

Први пут неког политичара ословљавам са господине, сад то заслужујете. Нове изборе, ови су компромитирани од самог старта.

ОДГОВОРИТЕ
Name

005

09.10.2018 17:37

100% превара,Вукота иди до краја,ОВО је заиста невјероватно ста се ради,народ то види али се нема коме позалити,појединци се продају за неку ситну лову,хоцу да ми дјеца сутра зиве у нормалном окрузењу,а не у овој корупцији,криминалу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јавна тајна

09.10.2018 17:53

Да су покрали, него шта ћемо сад? Кукати или их натјерати на нове изборе. Хоћемо истинског побједника.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

09.10.2018 17:56

Таквим понашањем нећете никад побједит ,изгубићеш да се сам кандидујеш,Још, нисте научили шта српски народ цијени баја то добро зна зато је толико пута изабран

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дилетант

09.10.2018 18:08

Овај цовјек убитацније унистава СДС него сто је то радио Босиц. Босиц је сутрадан по протеку избора 2014.године рекао да са свима се мозе говорити о коалицији само не са СНСД-ом јер му је била повриједјена сујета сто је као лидер највеце опозиционе странке изгубио изборе. Сада Говедарица изговара пуно тезе ријеци како нема сарадње са Додиком и резимом. Знаци ако је он лицно изгубио дуел са Предсједницом Републике Зељком Цвијановиц сада треба да испастају сви постени цланови СДС-а и да сви иду у опозицију само зато сто је повриједјен његов его. Залосно како појединци повлаце за собом масу људи у провалију као сто то сада ради Говедарица. Он је од највеце разоцарење од младјих политицара и цисти дилетант. Након овога це га његови у странци отрести.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ДИЛЕТАНТ

09.10.2018 19:19

сви ти постени нека се приклоне режиму, а ми настављамо борбу. док постоји идеја водја не спава мирно

Name

XXЛ

09.10.2018 19:24

Само име васе дилетант говори све без коментара.

Name

Ре дилетант

09.10.2018 19:40

Напротив Говедарица ће их раскринкати ко је СДС а ко је СНСД у странци . Храбар корак за Вукоту из угла партије, огроман за народ. Иступио и рекао истину без обзира што гује из његовог табора му раде о глави. Напријед Говедарице, народ је имао наду у промјене, не дајте да се то угаси. Народ који је гласао за вас заслужује таквог предсједника, часног и одважног јер и ми се нисмо продали. Напријед!

Name

Потписујес се као дилетант и јеси заиста дилетант

09.10.2018 19:48

Вукота настоји да одбрани народну вољу. Ко овдје прица о партији. Он је народни водја а ти и теби слицни сте најобицнији ухљеби и калкуланти који немају појма о томе ста је народна воља и истина. Зато се Вукота кандидовао за предсједника иако је да је он ти могао ици на сигурно.

Name

Рокада

09.10.2018 20:10

Бас је Босић господин и добро је урадио што није преговарао са СНСДом. Образован, културан, нем а му равног. Дао оставку због губитка избора, а могао је прелетјети гдје хоће и по којој цијени хоће. Политицар уређеног друштва. А што се тиче Вукоте и Жељке, није он изгубио, он је побиједио јер су њега изабрали они који имају савјести.

Name

Линуx

09.10.2018 18:47

Не признати изборе ни по коју цијену јер нису били поштени и демократски од самог почетка кампање, не рачунајући крађе и подвале у току изборног дана. Не може Предсједник Републике да говори да вам не вриједи што сте одличан студент или стручњак ако нисте у његовој странци, не може да пријети радницима да ће добити отказ ако не гласају за њега и његову странку, не може да пријети пензионерима да ће морати вратити помоћ ако не гласају за њега. Да не говоримо о томе да је и та помоћ незаконита и само у сврху куповања неписмених и необразованих пензионера од којих су многи буквално схватили пријетњу. Удружења пензионера су такође давала 50 КМ да се гласа за Додика и СНСД. Признавањем овако брутално непоштених и покрадених избора само ради фотеље у Скупштини опозиција би пљунула у лице свим поштеним људима који су гласали за њу, очекујући промјене које би довеле до владавине права у овој сада од криминално-политичке хоботнице украденој држави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Wиндоwс

09.10.2018 22:25

Браво инзињеру !

Name

Хммм

09.10.2018 22:46

Ујео вук магарца.ниста се ту немозе Милокрад је преопасан за господина Говедарицу И Иваница .лопов премазан док су ови пуки постењаци.

Name

Ре ХМММ

10.10.2018 09:46

Зар се треба предати без борбе? Ако мислите да је истина да је Вукота побиједио, онда се лаз не смије прихватити ни по коју цијену! Не тице се то само Вукоте, него свих нас! Не прихватати овакво стање без провјере!

Name

Бојан бл

09.10.2018 18:52

Цитам ако је Говедарица добио Бања Луку, Бијељину и Добој. Није ми логицно да су пресудиле сеоске средине од 20-200 гласача и 40 000 неважећи листића је јбг мало превише и поред тога што смо руку на срце прилично неписмена нација..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Обичан

09.10.2018 19:13

Модрича је уз тебе Вукота.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОБА

09.10.2018 19:24

СВАКИ ЧОВИЈЕК КОЈИ ЈЕ ХТЈЕО ДА ГЛЕДА МОГАО ЈЕ СВАШТА ДА ПРИМЈЕТИ И ПРИЈЕ ИЗБОРА И ПОСЛИЈЕ.СВЕ СЕ УНАПРЕД ЗНАЛО, ЗАШТО ИЗЛАЗИТИ НА ИЗБОРЕ.ВУКОТА ЈЕ У ПРАВУ. ПОНОВО БРОЈАТИ ГЛАСОВЕ У ТОМ ИСТРАЈТЕ ЗАТО ШТО ЈЕ СВЕ НАМЈЕШТЕНО И ТАКО БРЗО ЗАВРШЕНО ДА МИ ЈЕ СВЕ ЧУДНО.НИ ЕЛЕКТРОНСКИ НЕ БИ БИЛО ТАКО БРЗО.ЗАТО ПАМЕТ У ГЛАВУ.СРЕТНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан

09.10.2018 19:38

ЈЕДАН ОД КЉУЦЕВА ЛОПОВЛУКА ЈЕ У АТЛАНТИКУ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

модрицанин

09.10.2018 22:11

Ваљда је оних 40 Енглеских специјалаца пратило комуникације додикове секте кад су договарали нацине за фалсификовање воље народа на изборима.

Name

Гио

09.10.2018 19:38

Пуну подршку Вукота треба да има од свих у овоме. Ево ја сам гласао за њега и имам право, као грађанин, да знам да ли сам преварен. Такође и они који су гласали за Жељку имају право да знају да ли су и они преварени.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гоги

09.10.2018 19:50

Зао ми те Вукота,додје ми да плацем како те банда покраде....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

09.10.2018 19:56

Поновити бројање или изборе!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

09.10.2018 20:01

ПОНОВИТИ ИЗБОРЕ!!! Нешто није регуларно!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалука

09.10.2018 20:14

ПОНОВИТИ ИЗБОРЕ!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бокица

09.10.2018 20:31

Ја сам прва изасла на изборе и понистила листице, а таквих је било бас доста које ја знам да су исто то урадили! Да се не лаземо куповали сте и једни и други, имали сте своје посматраце на СВИМ бирацким мјестима и једни и други и нико се није бунио, мислим да је ово прица за малу дјецу! Тузан је и залостан народ са оваквом опозицијом и позицијом

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

09.10.2018 21:19

Тузан и са вама који пониставате гласацке листице.

Name

Ја бих се бар постидио

09.10.2018 21:32

По васем мислите да су сви исти. Како знате када се дјеца родисе, одрастосе и одселисе се под истим резимом. Вас оцигледно не занима ни ко је убио Давида ни сто су градјани препустени суду и правди убица, психопата и криминалаца. Колики људи требају да имају его да напису овакве небулозе. Ко по вама мозе вратити достојанство обесправљеним масама. Ви сте за статус кво. Неумјесно је да писете а да ниста не казете ко она квази премијерка. Ако вас се ово не тице једноставније вам је да не писите ниста.

Name

Бикица

10.10.2018 07:06

То је моје право да гласам како ја хоцу, као и васе да заокрузите ове или оне? Видис друзе цијели рат проведен у Сарајеву како се зивјело дуга прица, па онда питуцање после 96г. А онда додјем у ову ситуацију да се Зељка кандидује за председника устаска унука како казу ил Вукота казу дезертер, па онда сконтас да је тацно и једно и друго!

Name

Математичар

09.10.2018 20:46

бави ли си ико математиком и небулозама о изборима у рс,према попису из 2013 у рс зиви 1 150 000 људи,нека је од тога 350 000 малољетно,болесно или на неки други нацин онемогуцено да гласа,остаје 800 000 људи са правом гласа а број који је изасао на изборе је скоро 700 000 гласова,знаци скоро 90посто сталних градјана је изасло на изборе јер није забиљезено на границним пријелазима улаз од неколико стотина хиљада градјана да би гласало,будала види да су ови избори превара

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ : математицар

09.10.2018 21:47

Све сто си ти математицар урадио је 1150000 - 350 000, и дрзи се тога. Остало сто си написао је цист идиотизам, а наравно увјек се надје ето тако неки математицар који поред свих могуцих дрзавних и страних органа примјети бас толико оцигледну превару. Убудуце се представљај као Схерлоцк Холмес.

Name

Еx Зворницанин

09.10.2018 20:54

НЕГО СТА НЕГО КРАДЈА!!!!!Наравно Вукота да нецес прецутати.НЕЦЕС ПРЕЦУТАТИ јер иза тебе стоје обесправљени градјани којима је одузето свако достојанство у зивоту.Наравно да цес заједно са свим цлановима СДСа и исвим странкама из Савеза за побједу ДИЦИ ГЛАС против неправде над истином и правдом.Дијете је прољетос ни криво ни дузно искасапљено јер је слуцајно свједоцило нецему...,.Наравно да треба да се уради РЕВИЗИЈА ВАЛИДНОСТИ ИЗБОРА. стоп неправди СВИЦЕ!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Секула

10.10.2018 04:44

СДС је изгубио оног момента када Мицо Мициц није изабран за предсједника странке. Мициц је прави политицар и господин..цовјек који је културан и који зна да се опходи и са народом и са политицким неистомисљеницима. Фабриковање лази за против кандидата Говедарицу је одвело у пораз.

Name

Гаги

09.10.2018 21:29

2010 год број невазецих листица био је око.39000 хиј..2014 год број невазецих листица је био око 42000 хиљ..кад узмете све изборе од заврстека рата до данас цифра је увјек измедју 35000 и 45000 хиљ и кад су владали ови и они..

ОДГОВОРИТЕ
Name

баракудац

09.10.2018 21:37

Драги наш предсједниче, канцеларија на Сокоцу је спремна да те прими.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Херцеговац

09.10.2018 21:50

Петровићу издајниче, мјесто ти је са коњоглавим, бисерком и рудоњом

ОДГОВОРИТЕ
Name

кустурица

09.10.2018 22:04

Ево најновије вијести: Вукота слави побједу. Обавезно погледати! хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=1ггТФ43xq-Y

ОДГОВОРИТЕ
Name

Херцеговка

09.10.2018 22:05

Овај човјек је данас дефинитивно мене купио за сва времена. Не зато што је покраден на изборима и што се бори да докаже крађу. То више уопште није важно, он је морални побједник. Зашто? Зато што се нико из СДС а, а то су они првенствено дужни, не бори заједно са њим. Они су прошли на својим листама и бас их брига за њега. Е, ВРАТИЋЕ ВАМ СЕ ОВО ГУЗОЊЕ И ФОТЕЉАШИ. Само полако. Знамо сто то радите, нецете да се замјерате, зна се са киме, покварићете своје послове. Једни сте одмах полетјели да му нож у леђа забијете, прво Обренчина, па Крсмановић... Гдје је Шаровић анемични, може ли скупити снаге да скупи уста и несто каже. Па Бабаљ, он као сад нека величина. Јао вама како ћете летјети, нисте тога ни свјесни. С једне стране би ми било драго да Вукота не докаже да је побједник јер би у том слуцају васа кривица била јос већа. Он це послије овога наци своје мјесто међу људима, а ви? Гдје ћете ви? Да, и Александра се ућутала. А Вукановиц? Страшно разочарење. Сви цете добити ста вас следује. Ови избори су изњедрили двије двије велицине, а то су грађани БЛ И Вукота Говедарица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Херцеговка

10.10.2018 06:34

Па и он да је добио фотељу ућутао би се, овако без фотеље не бринем се ја наћи ће он негдје као и до сада да сједне не ради ништа а добија паре.

Name

Дом народа

10.10.2018 10:27

Нека му неко каже да је боља плата у Дому народа

Name

Лунатик 1

09.10.2018 22:07

Мутант с грбом на леђима без доње усне попут четири јахача АПОКАЛИПСЕ је дојахао на тенковима СФОР - а и купио ове изборе као и неке претходне!!! Нажалост купљена гомила искрено се надам да неће довијека остати СЛИЈЕПАЦ. Шарл Бодлер је својевремено говорио "Фине и суптилне ријечи је понекад тешко провући кроз дебеле уши".

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

09.10.2018 22:30

Па људи - нема сансе да нису покрадени. Цуј стампарија у Лактасима. Па ово је нека зајебанција. Је* вас у мозак. Да ли ико има нормалан ??? Јос се атлантик пере са "они су морали да прате листице" алоеее

ОДГОВОРИТЕ
Name

.

09.10.2018 22:36

Људи из днс и снсд нису подрзали цвијановицеву,нико је не воли дословно а говедарица је за сада постен цовјек,мада вјерујем да су му и његови одрадили иза ледја,јер он јесте постен али нису сви из сдс. Вецини политицара не одговара закон о поријеклу имовине. Није Вукота за нас,превисе је постен

ОДГОВОРИТЕ
Name

гласац

09.10.2018 22:41

Поновите изборе!

ОДГОВОРИТЕ
Name

фројд

10.10.2018 01:21

Знаци за...се све сељаци из нејнеразвијенијих опстина све БЛ,ДОБОЈ,БИЈЕЉИНА, за Вукоту убједљиво ал зато Херцеговци иако воде немају и благи им скапава ни путева ни привреде сви за Зељку. Па људи имате ли ви труна образа и цасти остаде ли иста висе од цасног имена И цасти Херцеговацке иста правицно људско и цојско

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цик

10.10.2018 07:16

Пензионери говеда једна за све што се буде дешавало са младима ви сте одговорни ако веċина или сви оду из ове усране земље ко ће вам тад зарађивати за те ваше пензије због којих сте глсали или мислите да ће кредита бити у недоглед е па неће. Ви ће те бити ти који су задужили и уништили ову земљу или ентитет својим гласовима. Само мислите на себе послије вас шта ће бити са вашим унуцима вас боли ...... Дабогда поцркали тако гладни и саможиви.

Name

Ре Фројд

10.10.2018 08:17

и Ста сада требао вам је додик из бања луке воду доносити ? Ја колико знам на власти у херцеговини до има двије године од 95 владао СДС. ето ста вам је донио. Образ и цаст су огледало мјеста у којем зивис пријатељу. Ја колико знам изузев требиња све варос до вароси ни цеститу расвјету улицну немате за друго да не прицам. И ко вам је крив ? додик није сигурно. Мало се осврни и погледај гдје зивис. Уздравље !

Name

Сојиц

10.10.2018 04:26

Господјо и господје, господе, ми смо покрадјени. Покрадјени су нам гласови. Одмах зовите адвоката Сљивица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бели

10.10.2018 04:39

Кандидуј се за предсједника ФК Младост, можда успијеш, предсједник је предсједник....па и фудбалског клуба...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре уз Вукоту

10.10.2018 04:50

За твоју информацију црвени су уз Говедарицу и Бореновица.Партизанија 100%.Код власти једино Докиц црвени.Докиц корисна будала за власт.СПЦ никада није подрзавала комуњаре па зато сад Сзп.Немате појма.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ја

10.10.2018 05:26

Ако сте сигурни у то онда изведите Народ на улицу и тразите понистење избора ,Народ је тај који се пита а не ова Мафија ,од цекања и прице нема ниста само Народ својом снагом мозе да донесе правду и срецу на овим просторима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

стефан

10.10.2018 05:42

Слушај ти Говедарица, изгубио си регулалрно изборе и боље би било да видиш шта ћеш радити наредне четири године, а не да увијек шиљиш и пријетиш овом народу. Ти и твоја мрака сте подијелили народ и сад само желиш да крену једни на друге. Изгубио си изборе и шта више тражиш. Ти немораш те изборе ни признати, признамо ми, односно народ а ти се већ једном смири и помири са поразом и потражи себи шта ћеш радити у наредном периоду. Пусти више народ да живи, само се позиваш на народ да му вратиш Републику Српску, а и сам видиш да те народ неће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ацо

10.10.2018 06:26

ПРАВДА ЗА ГОВЕДарицу! :ДДДД

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коле

10.10.2018 06:28

Не тврдим да ниси, али си изгубио. Касно сте се сјетило. Сам си говорио како сте се спремили и да овај пут нецете бити покрадени. Ста хоцес сад? Не прави циркус од себе и странке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

давидБЛ

10.10.2018 06:34

Уз дружно поштовање према Хрцеговини и Хрецеговцима, сматрам да предсједник СДСа мора бити неко из БЛ или Крајине гдје је највеца гласацка популација, скоро пола гласаца је са регија 1 и 2. Не сумњам да је Говедарица добар и поштен цовјек, али предсједник РС мора имати вецу базу од 3300 гласова....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радикалан приједлог

10.10.2018 06:36

Покаже ли се као истинито солирање Обрена, Миће и Бабаља генијално би било да Вукота истера те људе из странке и фактички створи нову СДС али са оригиналним именом. Таква нова политичка снага би могла привући неопредјељење и сигурно не би негативно утицала на смањење броја гласача. Погледајте случај аутсајдера Станивуковића или Вукановића, фактички нису чланови својих партија а извукли су на своје име више гласова него њихове партије. Ту бих додао и Драгичевића. Народ иште нове бескромпомисне борце против црвеног зла. СДС-у су дошли главе локални кнезови компромитовани на локалу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре : радикалан приједлог

10.10.2018 07:57

Па овај не мозе 100 цланова скупити у ту нову странку, престани да блебецес богати. То ти је као да се самостално кандидује за било ста у земљи, нисам сигуран ни да би га први родјак подрзао.толико.

Name

СТЕФАН

10.10.2018 07:22

Предсједнице Вукота! Ово се мора истјерати до краја.Ви и Иваниц сте добили највисе гласова.Народ је уз вас ако треба сви на улице ,бар то имамо право.Борицемо се свим демократским средствима,али овај сљам мора отици,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Видовити Стефане

10.10.2018 07:57

Иди мало на друге портале, поразговарај са другим људима, видјецес да нису сви бас за Младена и Вукоту како ти мислис.

Name

Ре стефан

10.10.2018 07:57

Да да све то ти знас, а нароцито Иваниц ето побједио .

Name

сви на улице

10.10.2018 07:23

Немогу да схватим да нам није јасна једна ствар,овај режим је власт добио на улици и на улици га само може изгубити,ако остане на власти још 4 године ,РС ће нестати,остаће само пуста територија по којој бауљају некакви морални јадници и свита владајућих секташа која се храни крвљу и знојем преосталих јадника, а тако нам је лијепа наша Република Српска,жали боже јунаке који је створише да је ми дамо без борбе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борба

10.10.2018 07:23

Само се борите да се избори понове....то је једино ријесење..и веца контрола...Има у Атлантику јос гласацких листица...настампали су они тога доста...фуј гадови

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гигант

10.10.2018 07:28

Ово све је смјешно,нисам гласо (велики сам Патриота своје земље РС) знам људе који су седели на гласачким местима од Региона до Региона зависи ко влада од Странки, постављали су своје људе да пребројавају гласове, Људи који су били задужени да то правилно и културно надгледају били би наплашени од стране Редара који бих им претели да седе и буду на својим столицама, које је иста та нека странка платила Редаре да плаше људе који све то надгледају,Дајте ово нема смисла,оћу раде ћу воље гласат за Републику Српску и њене вође, да нам се Преци не окрећу у Гробу али да макар све буде ту Културно,Коректно и Достојанствено,како нама и нашој Вјери то приличи,док бирамо коће да нас води и оно зашта се већина определи да тако и буде,а не волике Крађе и Манипулације.Док год се овако буде радило нећемо имати Будућности у Републици Српској,мала смо ми земља а радан народ и зато што смо мали можемо то искористити и тако добро и брзо да напредујемо да будемо пример другим земљама у позитивном смислу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре : Гигант

10.10.2018 07:59

А јесмо радан народ у пм. :Д

Name

Вукоти

10.10.2018 08:11

Дзаба бројати, преваре су очигледно вишеструке. Само улица да се пребројавамо дроновима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГЛАС

10.10.2018 08:44

500'000 НЕВАЗЕЦИХ ГЛАСОВА У БОСНИ И ХЕРЦЕГОВИНИ !!! ЉУДИ, ПА ТО ЈЕ НИВО ИСОД СВАКОГ ДЕМОКРАТСКОГ ИЗБОРА !!! САДА САМО ЈОС ПРЕОСТАЈЕ ДА УЗМЕТЕ ПРАВДУ У СВОЈЕ РУКЕ И НАПРАВИТЕ ВРИЈЕДНУ И ДОСТОЈАНСТВЕНУ РЕПУБЛИКУ, У КОЈОЈ ЦЕ СВЕ РЕЛИГИЈЕ И НАЦИЈЕ ЗИВЈЕТИ ЗАЈЕДНО, КАО НЕКАД, ЗЕМЉУ, КОЈУ ЦЕ ПОСТОВАТИ ЦИЈЕЛИ СВИЈЕТ !!! УЈЕДИНИТЕ СЕ И ПОМОЗИТЕ ЈЕДНИ ДРУГИМА!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуле

10.10.2018 09:10

Е,мој Вукота,сви су били против тебе,ово је била посљедња шанса да поштен човјек побиједи и да се нешто учини са овим друштвом.Вучић,сви медији у Србији,издајници у твојим редовима(вријеме ће убрзо показати који су) радили су против тебе и наравно крађа гласова.Нажалост ниси имао шансе против такве банде,сада нека влада овај олош.Нормални људи ће се повући или напустити ове просторе тако да ће само остати примитивци на челу са баљовом из Лакташа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

10.10.2018 09:13

Господине Говедарица не одустајте од поновног пребројавања или поновити изборе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

10.10.2018 09:15

Господине Говедарица не одустајте од поновног пребројавања или поновити изборе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мира

10.10.2018 11:23

Вукота је Предсједник!! И има подрску народа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мица

10.10.2018 13:20

Вукота угледај се на Цовица изгубио цестити идемо даље

ОДГОВОРИТЕ
Name

Слависа

10.10.2018 19:00

то је сад неодговорно понасање, ти бас хоцес да направис у РС крвопролице. срам те било. није твоја столица вриједна ниције заноктице, сви сте ви исти. само паре и власт.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мој вукота

11.10.2018 05:13

Кад већ спомињеш крађу спомени и како сте у Угљевику гдје сте на власти отели Жељкици 112 гласова

ОДГОВОРИТЕ
Name

Обрен Петровић и Милован Бјелица

11.10.2018 05:24

ДОСТА ВУКОТА ИЗГУБИО СИ!!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

веки

11.10.2018 09:39

Ја сам намјерно сва своја 4 гласачка листића направила неважеићим. Прекрижила све , све кандидате и странке ( написала на листићу) послала у п...... материну. Колико их има који су урадили ово ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Модрица

11.10.2018 10:56

Лијеп поздрав свима Бн тв васим гледаоцима е овако био сам проматрац на изборима у опстини модрица и ста сам видјео и реаговао сам послије избора насла се јос једна кутија појма незнам откуда јер по насим бројању иваниц и говедарица су били у великој предности а та лазна бирацка кутија однијела је додику побједу и зељки моја реакција је била а на то су ме други проматраци замолили и упозорили да тако мора бити тако да су 100 посто избори покрадени хвала вам свим Имам двоје мале дјеце па небих даље о овоме ја се пакујем одлазим а народ Српски најбоље сви у мирне демострације јер це ова власт јос дуго бити присутна меду нама односно вама хвала хвала

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања лука

11.10.2018 10:59

Бори се Говедарица,имаш подршку народа,а добио си је и на изборима,само што су те покрали.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЧОБАН ,БАШ МЕ БРИГА

11.10.2018 12:42

Нек се јаве ЦиКу они који су навелико крали или омогуцили да други за њих краду,ово је дно дна,рекоше ми неки који су гласали за вукоту 100 посто,а њх је био велики број,специфицан,ал коначни резултати нису били ни једна трећина њихових гласова,па да нико други није гласао,,нема њихових гласова,,нек се сами јаве оне дјевојке из бирацких одбора које су умјетним ноктима,поништавање Вукотине гласове,или они који су донојели од странацких директора испуњене листиће,а морали вратити оне са гласацких мјеста,Само други избори и мјењати бирацке одборе,другачији изглед листића,са нумерацијом,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неко

11.10.2018 18:03

Објасните ми ово: Одакле у ссвакој општини по 2000-3000 пријавељних да галсају негдје у Србији?...мислим да је сценарио следећи...ови који имају људе у МУПу знају ко не гласа годинама и таквих копирају лицне карте и дају партијским активистима и они шибају и крижају имена, пријаве их на фиктивне адресе у Србији и затим гласају за њих ...то је на 50 опстина огроман број гласова..

ОДГОВОРИТЕ
Name

КСС

12.10.2018 08:31

Члан сам СДСа 28 година,поносна на младу генерацију предвођену Вукотом,папцима су и у СДС улазили због личне користи и нека су отишли а нека и ови преостали оду.Моји унуци су у СДСу,зато напријед честити Вукота

Name

Напријед

12.10.2018 09:51

Ништа ново, показала се тврдња да нас је маса на продају, да ли вриједимо двадесет дека кафе или нешто више, али сваке наредне године засигурно смо јефтинији.

ОДГОВОРИТЕ