Наставник ошамарио ученика

У Основној школи „Вељко Чубриловић“ у Прибоју код Лопара прошле седмице десио се инцидент у којем је наставник шамаром ударио ученика. Родитељи су случај пријавили и полицији.

Република Српска 02.06.2018 | 19:43
Наставник ошамарио ученика
Шамар – васпитна мјера или чин насиља? За ученика и његове родитеље нема дилеме. То је недопустиво и не смије проћи некажњено. Све се одиграло за вријеме наставе у школском дворишту, када се из безазлене дјечије игре изродио инцидент.



„Он је моје дијете ударио наводно зато што је њега дијете погодило шишарком од бора у кољено. Позвао га да приђе, рекао дођи овамо магарац један, ударио га шамаром, ухавтио за врат и покушао да удари од клупу на којој је сједио. Глигоревић Михајло познат као Каћо предаје техничко у Прибоју, био је директор дуго година. Ја сматрам да он са дугогодишњим искуством у просвјети тачно зна да није требало да удари дијете“, каже Михајло Ристановић, отац ученика, у изјави БН ТВ.

Одмах по сазнању за овај инцидент, отац ученика је обавијестио директора школе, истичући да ће случај пријавити и полицији, што је и учинио.

Из полиције смо добили потврду да је случај пријављен, а о свему је обавијештен и Центар за социјални рад.

Ристановић каже да оправдања за овакво понашање наставника нема.

„Направио сам једну велику грешку зато што полицију нисам одмах активирао да дође на лице мјеста пошто сам добио информацију да је чак био и под дејством алкохола. То дијете је могло да се казни укором разредног старјешине, укором наставничког вијећа, смањеним владањем чак и избацивањем из школе. Све је могло осим да га удара“, каже Ристановић и тврди да ово није први пут да је дотични наставник ударио неко дијете, али да је све заташкавано.

„Упозорен сам да ће он покушати да искористи своје политичке везе да се све заташка, али ја то нећу дозвоилити“, поручује и додаје да наставници који не могу да обуздају бијес, морају бити удаљени од дјеце, због чега намјерава истрајату у овом случају до краја.



БН ТВ

Коментари / 232

Оставите коментар
Name

Тобут

02.06.2018 18:49

До краја Мико уз тебе смо!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

?

02.06.2018 19:36

Не би ме зачудило да је поменути наставник члан снсда. Само су они тако бахати, сељасти (сељак- пољопривредник је за њих господин) и спремни на заташкавање. Лукачева школа.

Name

РЕ Тобут

02.06.2018 19:44

До ког краја,па крај је близу док уценици могу гадјати наставнике он да је од родитеља добио самар са друге стране то би било васптање,а ста ви овим правите од дјеце нек вам је Бог на помоци.

Name

ДА

02.06.2018 19:48

Да, да уценик мозе да удари, псује, провоцира наставника, а овај мора да истрпи сва понизења од неваспитаних дрипаца. Засто би неко ударио културно, васпитано дијете? Све се од куце, из породице носи. Ударио наставника сисарком, гдје је надје. могао је каменом. Има сјајне дјеце, има и оних 2,3 до 5% којима би мјесто било у поправном дому. Данас су највисе угрозени наставници у сколама и полицајци на улици који дозивљавају таква понизења и не смију реаговати, од оних којима и није мјесто у сколи или улици. Васпитај дијете па га посаљи у сколу!

Name

007

02.06.2018 20:46

Сад нам је јасно како родитељи васпитава своју дјецу. Дигла се прашина око једног шамара од професора. Док су нс некад професори шамара и сибали били смо ученици а потом људи домаћини. Сад је све наопако сад жене и деца воде главну ријеч у кући док мушко ћути. Због тога на улицама имамо омладину хулигана и дрогераса. Ја сам у сваком случају на страни професора нека их шамарају сваки дан.

Name

Ре

03.06.2018 00:18

Ти наставници су паразити који за 3 сата наставе на најнижем нивоу примају 1000КМ плату и имају 4 мјесеца годишњег одмора, плаћеног, Па гдје то још има?

Name

Нн

03.06.2018 06:00

Ја сам просветни радник, прво васпитајте вашу дјецу па се бусите, дјеца су зло, дно дна додјите из прикрајка посматрате вашу дјецу па ће те и сами видјети квалитет ваше дјеце

Name

Ре

03.06.2018 08:27

А шта је са осталим школама на лопарској општини. Страва и ужас, дно дна.

Name

Ти

03.06.2018 08:36

Ста му је урадио? И одмах зове родитељ полицију, а наставник треба да пусти да дијеца по њему уринирају.....Овај директорциц ове сколе је овдје највеце зло, он добио медијски простор па се расприцао...Да он казе ста мисли, као директор па паметан....

Name

ре 007

03.06.2018 08:41

Браво за коментар.

Name

Неће бити

03.06.2018 11:40

Напретка у нашој држави док будемо преписивали америчке законе! Сад имамо права дјетета, права жена, и ево до чега је дошло- дјеца ударају, и то мала дјеца, какав ће бити и шта ће радити кад одрасте?! А наставник кад реагује (лично не вјерујем да га је ударио, и да је био под дејство алкохола), онда доживи медијски линч, добије отказ, буде изопштен из заједнице- па дајте људи куд то води - па нека онда родитељи сами, код куће подучавају своје мјезимце!

Name

ББ

03.06.2018 14:44

Дуго сам радио као предавац у средњој сколи И знам ста су дјеца. Да му је требало ударит самар, требало је. И ја сам напустао наставу због испада уценика.

Name

Бранка 7

03.06.2018 20:12

Будите уз њега кад од сина буде добијао батине.

Name

Ре

04.06.2018 00:08

Погодио наставника сисарком,па овом оцу би боље било да је јос који самар опалио сину кад је досао куци него сто прави циркус.И требао му је опалити самар,није му прст одсјекао ,цујј гадјао наставника.То говори висе о том оцу и васпитању тог дјетета,ја имам троје који су сад вец на факултету и не могу замислити тако несто да би им могло пасти на памет.Какви родитељи,таква дјеца !!

Name

Курјаца

04.06.2018 07:37

Овдје видим да многи не знају да се ради о 'наставнику' који иза себе има висе кривицних пријава и који је ванредно морао да заврси основну сколу и да му је ударање дјеце уза специјалност и као такви непознаваоци свега овога коментарису и одобравају ударање дјеце

Name

Коста

04.06.2018 09:38

Ја сам родитељ и имам три сина.Никакав проблем немам са тим да уцитељ или наставник осамари моје дијете (наравно ако је заслузило) или примјени агресивнији став...Имао сам слицну ситуацију и морао сам отици до основне сколе да похвалим наставника!Васпитање се носи од куце...

Name

Иван

04.06.2018 14:08

Није га ударио шамаром. Ошамарио га је....

Name

роки

04.06.2018 19:57

НЕКАД ЈЕ БИЛО УДРИ ТИ У ШКОЛИ А ЈА ЋУ КОД КУЋЕ.

Name

Ристо Радиц

04.06.2018 20:19

Мико руси Полицију...

Name

ЈХНААЈГ

06.06.2018 09:43

ОВАЈ АКО НЕ БУДЕ РОБИЈАО НАРОД ЋЕ МОРАТИ ДА ГА ЛИНЧУЈЕ.

Name

Истина

06.06.2018 10:38

Од сколе у Прибоју је напрвљен тески јаваслук и јебарник мјесто гдје је домар који је доведен полтицким путем цесто веци од директора цесто домар предаје дјеци алкохол је доступан уз јутарњу кафицу испливаце много гована из ове сколе ускоро познајем родитеља овог дијета неце одустати

Name

Ре

06.06.2018 11:53

Захтијевамо затварање школе у Прибоју, ако је тако, а вјерујем и видим да јесте, извштити поптуно лустрацију свих кадрова, очистити школу од кадровског шакрта.

Name

Тобут 1

08.06.2018 00:52

Наставник има све вазеце книзице политицких партија које постоје у Рс као и ову снсд-а има и сдс- ову близак Петру Дјокицу и врзма се око днс-а само јос није цлан нато-а.

Name

ре

08.06.2018 07:37

Па шта ако има све књижице партије, свака будала може имати све књижице свих партија. ми док се не ослободимо тих партија све брже ћемо изумирати, ми смо потпуно луд народ.

Name

ЗА ЗИВИЦАРКУ

01.09.2018 21:48

СВЕ СТЕ У ПРАВУ ЗА ТОМИЦЕ, СВАКА ВАМ СЕ ПОЗЛАТИЛА.

Name

Родитељ

02.06.2018 19:07

Ако је дијете неваспитано нека га је ,,научио,,памети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Глигор

03.06.2018 05:47

Ученик је могао некоме да избије око,браво наставниче требаш и његовог родитеља ишамарат,зато што су исти!

Name

Мими

03.06.2018 05:47

Несмије нико туц тyду дјецу није га он одхранијо само друзе нади га и поломи га.

Name

Сад

03.06.2018 08:59

Могу дјеца пљувсти наставнике ,у моје вријеме је био пуно постовања а и наставници су редовно заврсавали сколе сад се могу купити дипломе ,сад да се сви запитамо докле иде ово друство ?мада сам против насиља ..

Name

За мими

03.06.2018 11:48

А ти причаш о школи, а изгледа да школе ниси ни видио, иначе не би био тако неписмен. Ко ће заштитити учитеље и наставнике од неваспитане дјеце и још горих родитеља! Постоји ли какав закон који њих штити на њиховом радном мјесту?

Name

За Сад

03.06.2018 11:53

Колико сам разумијела ријеч је о старијем наставнику (каже се на једном мјесту да је дуго био директор?!), значи није могао купити диплому- дипломе се продају откад је ова власт актуелна, значи задњих 15-так година!

Name

правда

03.06.2018 13:18

Драги родитељи сто серете овде у коментарима и писете глупости на месту тог детета моглоје се наци и васе дете

Name

ре Правда

04.06.2018 04:07

Не, моје дијете се није могло наћи на том мјесту, јер је моје дијете васпитано. Можда је могло ваше, с обзиром на какав начин се обраћате родитељима. Ивер не пада далеко од кладе.

Name

Бл

04.06.2018 12:44

Подрска наставнику. Само васпитне узуси па да је моје дјете.

Name

За Родитеља

08.06.2018 00:20

Ако толико волите овог наставника - силедзију посјетите га у затвору ускоро це тамо.

Name

лудо доба

02.06.2018 19:10

Титово време је познато по томе да су учитељи тукли чобане и од њих су стварали докторе.Данас доктори рађају чобане и пошто их нико нит учи нит васпитава чобани туку учитеље.Опростите драги родитељи што шаљете децу у чколу да вам не добију стрес јер замисли ти да комшијин син добије бољу оцену од вашег сина а ви знате зар не да ваше дете сигурно више зна од комшијиног.

ОДГОВОРИТЕ
Name

кицк

02.06.2018 20:31

Лијепо рецено.

Name

Уца

02.06.2018 21:00

Мене је мој уцитељ сваког дана тукао као вола у купусу и никада од мене није направио цовјека. али је зато направио успјесног тајкуна,и за то му хвала.Данас,добар цовјек наспрам успјесног тајкуна се не мозе мјерити.

Name

ре лудо доба

02.06.2018 23:55

Свака цаст! Превисе права уценицима и родитељима. Сколе нису висе оно сто су биле.

Name

Кондор

03.06.2018 08:27

Такоје јаднисмо ми од како смо престали служити војску и од какоје кобајаги уведен закон насиље у породици.

Name

За ре лудо доба

03.06.2018 12:00

Баш на том се и ради, да се од дјеце направе кретени, ако то већ по родјеног нису били, и шта та земља од таквих данас, сутра има да очекује! Дјеца се (још из куће) уче да не раде, да не уче, да су Богом дани, да их нико не смије криво погледати, да се све може и треба купити- и какви ће људи сутра од њих бити?

Name

Наставниче

02.06.2018 19:13

Позлатила ти се...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неутрални

03.06.2018 05:55

Тату треба казнити што није васпитао тог малог силеђжију.

Name

милица

03.06.2018 07:50

Ти си ко паметан

Name

РЕ УЦА

03.06.2018 08:57

Таквим , агресивним методама, само си тајкун могао постати! XXИ вијек, самар због једне сисарке.Зар није могао проци са опоменом? Има психопата које су у дјетињству , сигурно, добијале воловске батине и сад , у XXИ вијеку, зеле пренијети такав метод на тудје дијете.Могу га само примијенити на своју дјецу, тудја имају своје родитеље.Увијек сам била вуковац, али овакве психопате треба тузити ( и да је Министар просвјете)!!!

Name

Ре

03.06.2018 12:32

Због тих наставника и њихових плата, сми ми као народ смо гурнути у дужничко ропство из кога нема излаза, због бахаћења са платама просветара-буџетара. Било би логично да просветари-буџетари и враћају кредите који су узети од ММФ-а због њјхових плата, а не да плаћамо акциза не њхово бахаћење.

Name

Ре

04.06.2018 13:35

Ево тог наставника, доказни материјал: хттпс://постимг.цц/имаге/лрмсхкх63/

Name

сера

02.06.2018 19:20

Погодио мали наставника сисарком а он њему опалио плеску.Бице мали за коју годину исти свој наставник.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коста

04.06.2018 09:42

Ја сам родитељ и имам три сина.Васпитање се носи од куце...Имао сам слицну сцену са младјим сином.Морао сам отици до сколе да похвалим наставника.Многи су оцекивали другацију реакцију.Али није то ниста страсно...На крају крајева и мене су самарали и казњавали али све са разлогом!

Name

ре

04.06.2018 14:17

Јеси платио порез на треће дијете

Name

Лопарац

02.06.2018 19:23

Дијете је на тату. И тата је био силедзија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тобут

02.06.2018 20:29

Ајд престави се,мора да си ти стављао нос свудје па било рибања......

Name

ники

02.06.2018 20:30

Види се да је малог бас лијепо васпитао.

Name

Лопарац

03.06.2018 00:04

Да да управу си дете је слуцајно погодило наставника сисарком у кољено а наставник њега самаром па мало му био самар дај да га ухвати и за врат да му набије главу у клупу.

Name

Прибој

03.06.2018 05:23

Какав тата такав син и ет. е иде далеко од кладе

Name

Познавалац

04.06.2018 05:22

У праву си друзе, дијете је на залост на тату! Овај "господин" тата је проблем од основне сколе и то сви становници Прибоја знају. Ста се друго могло оцекивати од њега него да и од сина направи кретена. А сто се тице Каце, ни он није много бољи. Сви знају до какве је славе довео прибојску сколу за вријеме које је провео на директорској позицији. Позз

Name

С.М.

04.06.2018 05:27

Бас тако. Слика говори све.

Name

Мара Цвикинца

04.06.2018 07:24

Најбоље је да се јавите том тати и казете да је силедзија али то не смијете а немојте ни да прецутите да је тај наставник основну сколу заврсио ванредно у Теоцаку и да је кривицно осудјиван за фалсификовање злоупотрбу слузбеног полозаја и да цесто воли да удара дјецу само је овај пут ударио на погресно дијете.

Name

Клупа

04.06.2018 16:41

Набио главу у клупу,набио главу у клупу... Није му набио главу клупу, већ му је хтио као наставник техничког објаснити од ког је дрвета клупа направљена да то већ једном запамти.

Name

Реално

02.06.2018 19:36

Не подрзавам насиље. Ипак, досло је вријеме да дјеца могу "сједити на глави" професорима, а професори не могу ниста. То је залосно! Треба смислити адекватне казне за уценике који се не понасају како треба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

03.06.2018 05:05

Ријец је о основној сколи.

Name

Сојиц

02.06.2018 19:43

Некада је то било нормално , и самар , и за уво , и за косу , није се смјело родитељима ни реци , сада дјеца нападају наставнике и професоре .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Сојиц

11.06.2018 16:44

Није дете напало наставника него наставник дете.Наставник је пустио децу да раде ста оце на цасу па пола пијан пола мамуран увредјен од стране сисарке понизавао и тукао недузно дете.Тако наставник даје дету пример.

Name

нека, нека

02.06.2018 19:43

Кроз насе установе и институције продефиловало је много свакојаких директора, а најгори су они које су странке постављале. Данас су сви директори политицки подобници, дупелисци, увлакаци- једном ријецју ЉУДСКИ СЉАМ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

03.06.2018 00:23

Потписује, све је потпуно тачно! Посмјењивати све неспособне директора чији су резулати рада добро познати Републичком педагодшком заводу, Школе на лопарској општини су убједљиво најгоре у БиХ! Дно дна.

Name

Учитељ

02.06.2018 19:55

Док се шамари и прут не врато у школе, нити ту има васпитаних ђака нити школе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре уцитељ

03.06.2018 08:13

Бас ме занима како би се Ви понасали да неко самара и злоставља Васе дијете,ту сте бас осјетљиви,а тудје ко сиса,нисам га ја родио. Само цитам ове коментаре,колико сви подрзавате насиље,ако га је погодио сисарком,постоје санкције које су дјелотворније и науцно доказане,бар би ти наставници требало да знају које,они су то уцили у сколи,ако су уопсте исли у сколу. Све док се насиље буде подрзавало,као метод васпитања,нецемо ми далеко догурати.

Name

Ре ре

04.06.2018 23:08

Па постоје санкције,добио је самар ! То је ОК и преблаго за гадјање профрсота.Имам ја двоје дјеце сад су заврсили сколу,то се никад нине могло догодити ал фа к9јим слуцајем и јесте јос би му ја опалио пар самара а не ухватити се микрофона одмах и пљувати по професору.Правите дебиле од дјеце !

Name

Рр ре

08.06.2018 09:28

Ало дјете није намерно ударило наставника!!!Слуцајно.Мада насиље и самарање тудје дјеце не оправдавам ни да је намерно постоје друге мере.

Name

Мајевица

02.06.2018 19:58

Док је Илија учитељ самарао ученике и било је људи у Прибоју,сад је то ријеткост,зато дјеца и гађају наставнике сисаркама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мајевица

02.06.2018 23:01

Деција безазлена игра у парку где су се дјеца играла,гадјала сисаркама док је наставник седео на клупи и посматрао их.Децаци су се гадјали и сисарка упуцена према децаку који се у том моменту измакао погодила је слуцајно наставника у кољено. И то је за самара за хватање дета за врат набијање главе у клупу.Дјете није увредило наставника није га гадјало намерно. Заиста не разумем људе који подрзавају овакво понасање наставника који је при том то урадио у алкохолисаном стању.

Name

ре

04.06.2018 13:35

Лијепа игра "гађање шишаркама". Не дај Боже да се поиграју у знању, да се такмиче у хуманости. Само удри, а када се деси зло, онда су други криви.

Name

За ре

08.06.2018 09:31

Ту је игру наставник посматрао цитаво време и ако је сматрао да та игра није уреду требао је дјецу опоменути.Али не њему то није сметало док њега није сисарка погодила.Онда му је засметало па дај да самара.

Name

Силе

02.06.2018 20:04

Ученика укорити, а наставника избацити из школе. Свијет се бави модерним технологијама, а код нас дјецу туку у школама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Силе

03.06.2018 08:10

Ученика избацити из школе, а наставника укорити што му није још једну

Name

Лики

03.06.2018 08:42

Ма који свет? Свет затупљује децу и прави дебиле од њих. Изадји мало па види...

Name

РеСале

03.06.2018 09:07

Уреду је да се уводе нове технологије,али нас са зспада уце педофилији ,педерлуку ,некаквим парадама ,свугдје лоповлук и проституција ,дјеци примјер аркан,цеца и старлете.Сале питам ја тебе јели нови нацин технологије и лази монструозно смако Давида?

Name

Учитељ

02.06.2018 20:11

У просвети има разних људи, као и свуда. Не оправдавам, али са друге стране страшно је што неко не жели да упозна своје дијете, стоти га неоправдано. Ријеке су ситуације да васпитано и културно дијете изасло из честите куће и добрих родитеља има проблема са наставницима. Обично су дјеца слика и прилика куће и окружења у коме живе. У свом разреду имам несташне дјеце од честити родитеља и никада није био проблем. Али је проблем када имаш родитеље који лијепе своје фрустрације кроз дјецу, а таквих је све више.

ОДГОВОРИТЕ
Name

некад било

02.06.2018 20:20

Прије је била нормална појава да просвјетни радници ударају непослушне ученике. А прије другог свјетског рата су и свештеници свих вјера ударали ученике кад направе што не ваља кад иду на вјеронауку (поп шамарао православне ученике кад не савладају лекцију о посту, хоџа чворноватим штапом ударао муслиманског ученика зато што је пјесмом имитирао хоџу). И ја сам прије 27-28 година причао што не треба о једном свом наставнику па ме мало шибом ударио по прстима. Моја мама је била учитељица па је и она шибом ударала лоше ђаке. Кад је моја мама била дијете и њу је учитељ био ударио метром да су јој прсти били крвави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неко нови

02.06.2018 20:30

Батина је из раја изасла!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Благо

02.06.2018 21:04

Теби,ти био у рају па знас.

Name

Мајка

02.06.2018 20:43

И данас сам мишљења да професорима треба урачунати бенефицирани радни стаж осигурања и додатно учење на тему: васпитно запуштена деца!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мајевица

02.06.2018 23:38

Треба подрзати насилнике.Безазлена деција игра у парку где су се деца гадјала сисаркама, да би сисарка која је била упуцена ка децаку који се измакао у том моменту погодила наставника у кољено слуцајно не намерно.Да би наставник пртом ударио децака који је бацио ту сисарку смаром и ухвати га за врат набио главу у клупу.Да таквог наставника треба подрзати. Залосно.Постоје проблематицна дјеца ал и њих не треба ударати постоје друге васпитне мере па и избацивање из сколе.

Name

Реалиста

03.06.2018 05:52

Просвјетни радници имају мала примања за посао који раде. Увијек се окривљују било за успех незналица или за неваспитану децу бахатих родитеља. Директор даје изјаву а није утврдио шта се дешавало. Може се десити да шамар није ни био а да ученик слаже ко што већина дјеце и родитеља зна да смисли сценарио.

Name

@ Мајевица

03.06.2018 12:44

Јеси ли био присутан кад знаш шта се тачно догодило? Ајде да питамо и учитеља како је било, или само овом "задриглом" са слике са вјерујемо! Мислим да је ријеч нм о класичном спиновању, јуче са дотичном "господјом" из Канаде, данас ово, да би се скренуо интерес са теме о Давиду Драгичевићу. Овај родитељ ће сигурно добити задовољштину, пошто му је "неважни учитељ ошамарио дијете", али ја вас питам шта је са оцем Давидовим, хоће ли он након два и по мјесеца сазнати ко му уби сина?

Name

За реалист

03.06.2018 12:45

Потпуно се слажем са свим, што је написано!

Name

правда

03.06.2018 13:27

Стаце пињани професор у парку где су деца кад је крај сколској настави парк је за децу а не за окупљање пијанаца ви сте људи БОЛЕСНИИИИИ

Name

дррр мррр

02.06.2018 21:45

Тако су га тата и мама науцили да гадја наставнике то треба одмах за уси па мрс из сколе гадјај тату и маму куци.Дјеца се понасају ко олоси а ко је крив наравно родитељи сто их уце тако и дозвољавају им све да раде.У моје вријеме да сам ја погодио наставника то би ми и било ем би добио од наставника сибом по рукама а код куце би ме убили од батина.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јоле

02.06.2018 21:46

Мико легендо поздрав од сколског друга из разреда. Добио си својих 5 минута славе на тв а о дјетету немам ста реци сви знају какав си кркан био и остао!

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Јоле

03.06.2018 12:48

Јоле, и да ниси рекао, види се, брате, из авиона!

Name

Спасоје

03.06.2018 22:58

Јоле све имам осецај да те Мико истуко у сколи и јос не мозес да му опростис. Опусти се и батине су за људе.

Name

Сколски

04.06.2018 07:29

Јоле ти Мику ниси никад волио зато сто ти је петљао са мамом нијео он крив сто је твоја мама волила кркане.

Name

Мира

02.06.2018 21:53

Катастрофа... У сколама је право насиље. Сто сам се и сама увјерила. Не знам да ли је горе психицко или физицко насиље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Миру

03.06.2018 12:49

Ниси објаснила ко то, и над киме врши насиље?

Name

Мира

03.06.2018 17:04

Има јадних наставника.Моје дијете је одлицан уценик никада није дибио неоправдан цас али га наставница злоставља. Сви наставници имају ријеци хвале. Наставница се и изразава јако рузно. Јели то нормал но? Јели зато саљемо дјецу у сколу да их тако васпитавају???

Name

Ре:

02.06.2018 22:02

Запамтиће балавац кад је наставника гађао. Мислио испасти мангуп, па отишао цмиздрити тати. Треба и тати одвалити по један форхенд и бекенд, па да се види ко ће идући да стисне и да покуша нападати на некога ко се труди да од њега направи образованог човјека.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сара

03.06.2018 17:06

Ма ста ван је свако дијете је слицно... Какав си ти био и ја и свак. Наставник не смије туциииии уцеика И крај. А постоје друге васпитне мјере за казну.

Name

реСара

05.06.2018 07:33

Саро, које су то друге васпитне мјере.

Name

Ре:

05.06.2018 13:41

Изгледа да и Сара има проблематично дијете. Добри ђаци не нападају учитеља и сигурно неће фасовати шамар. Неваспитана дјеца су резултат неваспитаних родитеља. Зато неке треба породично ишамарати, јер једино тај начин комуникације на њих дјелује васпитно. Нашли се пропалитети да причају о педагогији, методици и психологији, а не знају таблицу множења до 10. Ма, шамар и шлус!

Name

За ре

08.06.2018 09:35

Ма ти си ретардирана будала. Ти си насао да коментарисес неције дјете дјецу и родитеље.Из твојих коментара се мозе закљуцити колико си васпитан.

Name

Игор

02.06.2018 22:38

РЕ Тобут је 100% у праву ,А видисе на кога је син слица на оца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Спасоје

03.06.2018 23:00

А то је сад у моди да тата буде пи...ца ?

Name

Паметна куца

02.06.2018 22:43

Сви коментари су на страни наставника, и наставник је управу мали је бараба као и отац и кад порасте бице као отац који је бараба. Наставнице требаоси бар јос који самар да му дас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

@ паметна кућа

03.06.2018 12:56

И тати, а вала и паметном директору, постављеном по партијској линији, и са, вјероватно, купљеном дипломом! Умјесто, да испита шта се стварно десило, да узмеу заштиту старијег колегу и смири оца кретена, он глуми фрајера и кажњава наставника!? Паметном доста!

Name

Ристо

03.06.2018 05:21

овако су се дјеца васпитавала па и ја и не залим а у ово вријеме дјеца могу наставнике да вриједјају да им ниста не могу е зато постају криминслци у цетрнаест година па се после цудимо засто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Ристо

03.06.2018 13:00

Па јел такав један са никог 14г, запалио прошле године човјека, ничим изазван?! Кад су га питали зашто, рекао је да му је било досадно!?

Name

Пајце

09.06.2018 09:52

Директор сколе је цувао радно мјесто за своју церку Милену, а остала дјеца не требају да раде само његово јос је и конкурс намјестио.Од његове политике сви испастају други, јер је своје заститио ко бијеле мједведе а праведан и постен,суза и суза је проливено на њихову породицу цему се надају добру у зивоту.Људи дјела показују!То је Пајце из Прибоја директор сколе Лопара само сто је сколу реновирао захваљујици донацији а остало је катастрофа.А о зени његовој да не говорим ста се прица,она це га у гроб послат због својих дјела она је олицење директорове зене набија му рогове гдје год стигне тако му и треба кад је слијеп од оцију.

Name

За Пајце

10.06.2018 12:48

Пајина церка је слуцајно заврсила математицки факултет са десетком па као такве јел би требало да буде цистацица

Name

Ристо

03.06.2018 05:22

Овако су се дјеца васпитавала па и ја и не залим а у ово вријеме дјеца могу наставнике да вриједјају да им ниста не могу е зато постају криминслци у цетрнаест година па се после цудимо засто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

себастијан***

10.06.2018 14:03

Пајина кцерка је заврсила трогодисњи математицки факултет са најнизим просјеком, а студирала сест година. Паметна татина церка је одмах добила посао у његовој и јос једној сколи. Толико о постеном директору Паји Томицу.

Name

ре

10.06.2018 18:08

Исправка, 2010-2017 трогодишње студије за наставнка у ОШ седам година, а онда је преко везе запослио у корај јер нијемогоа код себе, а код себе без конкурса запослио другу из кораја да би својој ослободио радно мјесто у корају, то сви знају, и врабци на грани цркућу, самовоља неће дуго трајати јер знају и у институцијама

Name

Себастијан

11.06.2018 14:40

Домацине паметни јел постоји трогодосњи факултет.

Name

За Себастијана

11.06.2018 15:22

Свака цаст на информацијама!!! А колико си информисан види се из прилозеног, математицки факултет у трајању од три године.Где је то и који факултет? Е бозе колико љубоморе и зла на једном месту.

Name

Романија

03.06.2018 05:27

Само до краја, треба на ломачу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

себастијан ***

10.06.2018 19:44

Интелигенција Пајине церке је сигурно на тату. И он је студирао седам година у своје вријеме, и заврсио вису сколу. А да не помињемо његово пропадање у ос. Тако да директор Пајо Томиц има и превисе обнављацке сколе.. Назалост су код нас вецином такви на функцијама, а интелигенција одлази у друге земље сиром свијета.

Name

За себастијана

16.06.2018 18:46

Зелим да ти објасним. Надам се са цес разумјети. Не постоји трогодисњи факултет, него седмогодисњи. Јер толико је студирала кцерка дотицног Паје директора и остварила 180 ЕТЦС бодова. А ти питај неког паметнијег, ста то знаци и колико траје тај факултет.

Name

Ре

16.06.2018 19:48

да то је њен седмогодишњи факултет хттпс://матинф.пмф.унибл.орг/настава/основне-студије/дипломирани-професор-математике-и-ин-3/

Name

"школа"

03.06.2018 06:45

Из школе је избачено васпитање.Зашто, нико не зна. И онда се наставници боре са бахатим ученицима на разне начине. Ти бахати малтретирају и наставнике али и другу дјецу. Слика је ужасна. Подршка наставнику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

03.06.2018 11:44

Из школе је избачено васпитање. Тачно. Ни наставници ни ученици нису васпитани, сви су распуштени. Пола настанвика има купљене дипломе и не зна ништа, а трче да раде у школи јер се ништа не ради за високу плату. А шта тек раде на конкурсима, какве намјештаљке, какве продаје радних мјесте. Каћо је већ имао аферу као диркетора школе у Прибоју.

Name

ре ре

05.06.2018 07:42

Све то сто сте написали је кривица система садасњег и политике. Да ли су наставници криви сто се дипломе могу купити, сто се конкурси намијестају. Као дугогодисњи професор, са дипломом предратном, нисам дозивио да се родитељи зале на знање професора са купљеним дипломама. Засто би се залили кад ти поклањају дјеци оцјене , а ниста их не уце, а њима смо проблем ми, стари просвјетари, који тразимо знање и оцјењујемо према знању. АЛИ, ПРОБЛЕМ ЈЕ У ТОМЕ, СТО ИСТИ ТИ РОДИТЕЉИ КУПУЈУ ДИПЛОМЕ И СА ЊИМА СЕ ЗАПОСЉАВАЈУ. И њма је вазно даим дјеца имају добреоцјене, а не данесто науце. Све сто се у сколи лосе ради је посљедица директора које поставља политика. Политика бира и искљуциво неписмене и лосе просвјетаре, који цебити послусни јер су лоси и то је кљуц свега.

Name

Ре Ре Ре

06.06.2018 06:21

100% тачно, признање некога из наставе, све се тако ради, непособни кадар се запошљава, они из школе воле да запошљавају горе од себе, како би они у очима деце изгледали нормлано и супериорни, у односу ове са купљеним дипломам, директори се постављају по партијској линији, они запослене претварају у своју страначку војску, користе из за изборе. Настаници који држе до критеријума и неће да поклањају оцене бивају изложени притисцима, прогону, смањену норме часова, и другим облицима дискриминације. Директори имају превелика овлашћења, малу одговорност, превише самовоље, а школу третирају као приватно својину. Манипулације и намештаљке на конкурисма су омогућене куповином диплома. И све се зна ко је запослен са купљеном дипломом. Ни деце, ни родитељи се не љуте што се ништа не учи нити тражи у настави где предају ти са купљеним дипломама, јер нити они нити шта знају, нити предају, нити траже од деце да знају.

Name

Мило

03.06.2018 07:15

Тако је позлатила ти се рука тако и треба да се зна ко је уцитељ а ко дијете

ОДГОВОРИТЕ
Name

куки

03.06.2018 08:13

Не могу да се начудим коментарима. Има више начина да се санкционише ученик, али шамарање не долази у обзир. Значи И милиција може да млати по личном нахођењу! Па и муж жену, по потреби, да мало звекне. Гдје је ту крај? Како у свакој причи генералишемо И оптужујемо, те оправдавамо насиље неким небулозама, како је било у неко наше вријеме. Најбоље је да се вратимо у пећине И дохватимо се буздована.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

03.06.2018 10:46

Наравно. Кад је милиција пендрекала нико није правио проблеме. А има и она.... Милиција тренира строгоцу, да не буде две како ја хоцу... тј. инаце оде све у ПМ.

Name

ММИ

03.06.2018 08:15

Требао си и родитеље насамарати ,сви ми добро знама каква су та дјеца и како су васпитан цаст појединцима, цовјека под хитно ослободити оптузби

ОДГОВОРИТЕ
Name

Каћа

03.06.2018 08:36

Е,моји родитељи,цаст изузецима....да се само мало, само мало, потрудимо да разумијемо наставнике насе дјеце, неби за сваку ситницу трчали и нападали исте, него би знали да ни један наставник не мрзи насе дијете. Као родитељ кад одем у сколу вјерујте довољно ми је пет минута на ходнику да сконтам ту нашу дјецу дивну. Стета само што неки не могу да пријаве наставнике и кад нам након наставе дијеца пију,пуше,туку се,малтретирају вршњаке,вјешају се на бандере,падају са скутера.... Стално заборављајте да су наша дјеца са наставницима колико и са нама не рачунајући ноћ па их и те како познају. Неки су са родитељима и мање назалост. Зна сваки наставник да це вријеме све показати и овом наставнику а и истом том родитељу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мира

03.06.2018 17:09

Ма ста залите наставнике уцили су зато па нека их тепе ихххххх

Name

Дада

04.06.2018 06:20

Цуј ста их залис? Па нису се наставници сколовали да раде у поправном дому него да пренесу знање уценицима. Најбоље би било да ви уците своје дијете. Као да нисте исли у сколу? Или сте мозда ратна генерација која се "провукла". Све у свему пола родитеља овде не зна да писе али су зато првокласни политицари. Свака цаст!

Name

за миру

05.06.2018 08:36

Образовање ти је нула. Нико није плацен да трпи никога.

Name

БЛ

03.06.2018 09:04

У грађевинској школи у БЛ наставник давио ученика на ходнику, снимиле и камере и никоме ништа. Исти је гађао столицом колегиницу и такође без санкције икакве. Свакаквих луђака и по зборницама..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре БЛ

03.06.2018 12:00

Поготово у БЛ има највисе будала...вјероватно из цитаве РС!

Name

Анализа

03.06.2018 12:04

Професор у Србији, а нароцито у РС БиХ има превелику плату, с обзиорм на бруто друствени производ, с обзиром на стање привреде, с обзиром на незапосленост, с обзиром не то колико се привреда развија. Нас проблем је сто једнострано гледамо ствари. Нико неце да види да за висе од половине народа у оовј дрзави нема места, нема посла, како они презивљавају на улици? Нека се ти запослени у просвети сто раде 3 сата днавни 4 сколска цаса, са 4 месеца распуста, свим празницима, екскурзијама, излетима итд замисле колико раде радници у производњу, колико мора псенице да засеје цовек на селу који се бави реалном материјалном производњом , који храни становниство да заради 500 евра. Мора да произведе 5-6 тона псенице да би зарадио 500 евра, с обзирм на улагања у репорматеријал. Ако имамо у виду какво је стање у привреди, колико дрзава гради и развија привреду, колико је електропривреда изградила хидроелектрана попут Дердапа, колико је изградила термоелектрана попут Обреновца и Костолца, реална плата свих будзетлија, као и запослених у сколама Србије би морала бити дупло мања, а реална плата свих запослених будзетлија Републици Српској би морала бити 3 пута мања у старту за све а онда за оне највеца плате и до 4-5-6 пута, Професор и наставник у сколама у РС који има 650 евра мора да има одмах 220 евра. Све дргуо знаци исплату плата на рацун појацаног задузивања код ММФа и других кредитора, и то задузиовање новцем без икаквог материјалнго покрица, задузивање које це се морати врацати са каматама, здузивање који це се морати врацати и плацати губитком свих природних ресурса, губитком територије, суверенитета, и насим нестанком са ових простора. Јер циљ задузивања није да се дугови врате него да се дугови не врате па да страни окупатор доде и узме све реке и руднике, обрадиво пољопривредно земљисте, преиузме електроприврдеу и телекомуикације. Па ви после свега размислите да ли плате будзетлија треба смањивати или кукати како су недовољне, Господо професори ако нецете да радите за 400 евра, у Србији има људи високо образованих на бироу који једва цекају да раде за 250 ева. А ви идите на биро ако вам се то висе свида од плата које имате и за које јос нисам цуо да тразите да се смање. А јха годинама тразима смањење платаи свим просветарима и укудање плата преко распуста 4 месеца, од тога да ли це бити срезане плате будзетарима зависи нас опстанак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

@ Анализа

03.06.2018 13:36

Прво себе анализирај, психијатријски!

Name

Јаца

03.06.2018 13:43

Није тацно да наставници не иду 4 мјесеца у сколу. Иду и на распусту. Не мозете поредити нпр. 5-6 цасова плус брдо администрације и писања у образовној установи и канцеларију гдје све раде осим свог посла. Ту су највеци нерадници запамтите.Канцеларије. Стрес је веци сто пута у сколама тако да сконтајте сами мозе ли се дуго издрзати без одмора??? Пробајте па цете видети засто на западу људи безе из просвете након 5 година. А о платама да не говорим. Изгледа би ви најсретнији били да раде дзаба.

Name

мира

04.06.2018 11:39

свака ти цаст како хоцес да платис наставника 250 евра. цуј раде 4 сата 4 мјесеца годисњи... оде ти далеко у политику од теме. кандидуј се на наредним изборима и волонтирај, кога си гладног нахранио-ла?

Name

ре

04.06.2018 13:41

Господо просветари плаћа вас ММФ а ја за те ваше плате безобразно високе преко 1000 КМ вражам ММФ-у кредите са каматема зато што су просветари буџетари хтели да се бахате и иду путују којекуда туристички и бахате се. Због вас просветара будћетара што радите 3 сата дневно и имате 4 месеца распуста-годишњег одмора неко мора да црнчи и то заради у привреди, а привреду су разорили са приватизацијом, према томе једини извор фианансиранај остаје кредитео задужење код ММФ и Светске банке. Према томе, нека од мене не траће да то враћам јер нисам ни трошио те паре кроз буџет нека новац узет увиду кредите од ММФа врате буџетари просветари, јер су га они и појели кроз плате.

Name

XXЛ

05.06.2018 08:23

Да ли би ви мало били просвјетари? пПа потрудите се да "купите" дипломе посто вјероватно немате висе од основне сколе на основу коментара!!

Name

ре

05.06.2018 09:49

Збг буџетсих плата се само дижу кредити, па мора да се плати просветарила 4 месеца лежања и трочасовно радно време 1000-1300КМ.

Name

ре

05.06.2018 10:45

Сјајана анализа криза у које је доведено наше друштво наше образовања. Само настави, не обазири се на злобне коментаре.

Name

за И Сарајево

05.06.2018 14:04

Честитам, ово је дефинитивно највећа будала која је овдје икад ишта коментарисала. Нажалост оваквих типова су пуни српски простори. Онда и није чуде што овакав шљам влада свима нама.

Name

ре

05.06.2018 18:38

Затворити шумски универзитет који је изникао из оваквог образовања из оваквих школа, из оваквих партијских кадрова по школама.

Name

Ничија није горела до зоре

03.06.2018 12:13

У лопарским школама влада анархија, незнање, нестручност наставног кадра, купљене дипломе, криминал на конкурсима, нерасписивање конкурса, преваре, обмане, нерад, неспособност, јавашлук, поклањања оцене, и као резултат свега тога те школе су по ниво наставе задњеу РС и БиХ. То је суштина проблема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

треба реци

03.06.2018 13:12

Осуде наставника или дјетета не стоје без стварног сазнања истине.Мислим да су паметнији коментари казати несто о наставнику,сви они који га познају са позиције одрасле особе и дугогодисњег просвјетног радника,описати његов пут до наставника тј какав је био ученик дали завредјује да буде наставник.Мјестани причају да је умишљен лик ,демагог,путем политике био и директор.Стоји да има дјеце проблематичне али кроз коментаре само се окривљују родитељи али ја крож живот сам запазио да су дјеца од већине просветара нај гора и нај неспособнија.

Name

Улица и мотка

03.06.2018 13:41

Половину неспособног кадровског шкарта што се бахати треба одстранити из школа!

ОДГОВОРИТЕ
Name

уцитељица

03.06.2018 19:00

Ако мислите да сте Васем дјетету направили услугу зато сто сте позвали полицију и осудили наставника, НИСТЕ. На Вас це бацити камен, запамтите добро. Требали сте га и ви код куце постено издеветати . Тако би запамтио гдје је граница у њиховом понасању. Наставника не оправдавам !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Спасоје

03.06.2018 23:04

А како знас да није добио батине без обзира на све???

Name

треба це

04.06.2018 05:50

По броју порука видимо да је тема ХИТ,,односи наставника и дјеце односно родитеља,,Од полтрона наставници незнају шта се о њима прича.Све ће им бити теже из простог разлога а нарочито лоши наставници су нагребусили.Да неко унистава дјецу својим нерадом или неспособношћу нема право и тешко га време чека зато што ниво бразовања родитеља помјерен итекако.Да бих неко био добар ученик само уз свесрдну помоћ родитеља то може бити другачије не .Благодет је имати добре наставнике а има их у свакој школи ја своју дјецу учим да их поштује док су живи.А ови лоши наставници небих им био у кожи нарочито они који су били лоши ученици а тек ако нису одгајали дјецу,,нема ту ништа само демагогија и лаж.

Name

баба станија

03.06.2018 19:04

Цим сам видјела оца одмах сам знала какав му је син. Срам вас било.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Спасоје

03.06.2018 23:05

Баба трази себи дједа пусти те закљуцке имам осецај да ти се свидја његов тата.

Name

Бранка 7

03.06.2018 20:10

Имам 56 година троје одрасле дјеце .моја дјеца су од пелена па надаље научена на ауторитет и поштовање према старијем.Научени су да са татом мамом и наставницима касније професорима имају пријатељски однос.Али мора да се зна ко је старији.Казнити родитеља у овом случају.Дјечака мало препустити педагогу психологу и коме већ треба.наравно да,живчани људи и не треба да раде са дјецом. Вадпитање почиње одмах по родјењу то не заборавите.Поцеце он за коју годину и тату да удара.Само док тата мало остари а он још ојача .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

03.06.2018 20:26

Хм... пуно демократије је лосе за друство. Не знам ста се ту десило али знам за висе слуцајева злоупотребе демократије од стране размазене дјеце. Није злато све сто сија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Познаник

03.06.2018 20:53

Децака познајем, јако је културно и паметно дете, лепо васпитано... Као сто сте сви слусали дете се играло у двористу са другарима а наставник је посматрао ту њихову игру сисаркама и није реаговао, него тек када је сисарка залутала до њега постаје да буде насилан према децаку. Наставник треба да се постује то стоји, али тај наставник треба да зна прво ста знаци некоме ударити самар? Ако висе није за тај посао треба да ослободи своје место некоме ко це радити свој посао онако како треба. Слазем се да је са децом теско али изгубљени зивци и године искуства неоправдавају насилницко понасање према деци...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

04.06.2018 05:40

Шта дијете има да се игра и да гађа наставника, ма какав он био. Нама шта дјеца да се тако играју, они су ту да уче.

Name

Ре Познаник

05.06.2018 17:30

Јасно је да дијете није криво...

Name

Кацо

05.06.2018 21:06

Наставник је познати силедзија основну сколу заврсио ванредно у Теоцаку осудјиван због фалсиковања дипломе и злоупотрбе слузбеног полозаја гдје је сколу у Прибоју остетио за 30 000 км а цифра је много веца преко својих комунистицких другова поново врацен да предаје и изављава се на дјеци након тих бурних десавања је постао и алкохолицар са родјеним церкама не разговара

Name

Ја главоње

04.06.2018 00:19

Слика све говори,од овог ротвајлера сто прица не мозес ни оцекивати да васпита другације дијете.Нас је због касњењења уцитељ врацао по сибу да сами донесемо па исиба по длановима да руке утрну.Никад ни једном родитељу није на памет пало да пеиговоре несто јос нас и они исибају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бороја Митар

04.06.2018 05:23

Аферим, драги голега Требао ци још оца и директора школе.Проф, у пензији Митар Бороја

ОДГОВОРИТЕ
Name

Војвода

04.06.2018 15:12

Продје васе комуњарице мале док сте ударали дјецу било вам је лијепо сад оцекујте да никне оно сто сте посијали

Name

Грађанин Бн.

04.06.2018 05:25

Наравно да није требао да удати дијете али... Видите ли ви колико су данашња дјеца неваспитана, проста, без садржаја. Страсно! Супруга мог брата и мој брат "осули дрвље и камење" на професора физике. Замисли није њиховом дјетету дао пет. А дјевојцица сад улази у средњу школу никад нпр.није чула за "Закон о очувању енергије". Који је алфа и омега физике. Дакле, ја не бих дао ни два! Није поента у петици него примитивним родитељима који од школе имају само свједоцанство. Дакле, шта ће бити са том децом која сутра изадје на савремено тржиште рада, гдје се тражи само знање? Ништа. Наравно. Али треба друштву и оних који ће возити камионе и конобарисати. Дакле, тата преиспитај се. Шта да је дијете ударило сисариком у око другог дечака. Па да је којим случајем остао без ока, што је врло могуће. Ко би био крив? Вјероватно опет наставник. Вратимо се томе када смо заједно са наставницима усмеравају нашу дјецу ка правом путу. Тада нам је некако и ишло. Овако....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Такодје градјанин

04.06.2018 07:32

Овдје ако сте пратили слуцај а видим да нисте се ради о наставнику који иза себе има висе кривицних пријава и којем није први пут да злоставља дјецу.

Name

Градјанин

04.06.2018 08:24

Наравно да не пратим живот неког наставника у Прибоју. Онда такав нема ста да ради у настави. Нити он нити директор који му је дозволио да ради.

Name

XXЛ

05.06.2018 08:15

Коментар ти је прави. Ја радим у сколи а нисам наставник нити директор. Има добре дјеце. Никада добар уценик није имао проблем слицне природе али лоси уценици су катастрофа будуцег друства. Ем не уце, куцни одгој никакав. Таква дјеца у 21. вијеку имају васи у коси, не купају се . Настава се назор одрзава од смрада, дуса да те заболи. дјетету не могу да придју од смрада. Родитељи не долазе нити се интересују за своју дјецу али ево сад на пар дана пред крај сколске године ту су да тразе двојке да се љуте на наставнике, да говоре да су лопови и слицно...

Name

xнxx

04.06.2018 07:12

Док је учитељ и наставник могао тући дјецу имали смо праву омладину а сада зло и наопако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сведска

04.06.2018 10:21

Потпуно се слазем са твојим коментаром.Ево овдје посто радим у сколи и видим у уционицама на цасу уценици измакну се мало од стола и ставе ноге на сто и мобител у рукама.Ја онако гледам и гдје це од таквих уценика постати у будуцности права зена или прави цовјек,никад.

Name

Вебер

04.06.2018 08:03

У школи имамо наставнике са купљеним дипломама, настанвике од којих деца више знају, и они не могу бити никакав ауторите. Осим тога већина тих наставника се додворава ученицима, поклања оцене и ништа не раде, директори продају радне места, не расписују конкурс или их фалсификују, па их инспекција кажњава као директре криминалце. Школе претворене у партијску својиму, и странке запошљавају своје кадрове у школама. Ни чистачица више без странке не може да се запосли, дотле то иде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бритка сабља

04.06.2018 08:21

Потребни су велики резови у школама, Морају школе да се очисте од лоших и неспособних кадрова који иза себе немају резултате рада. Све то зна Републилчки педагошки завод и надзорници у настави, али су им руке везане, намају овлашћења да избацију неспособне који немају резулате рада и оне са купљеним дипломам који ништа и не знају радити, него ту формално нешто раде. Школе морају и да се очисте и од којекаквих педагога који су ту децу и распустили и нахушкали на наставнике, саветовали их како они у демократији имају сва права и не морају да уче, па ти педагози уводе своје методике настави и они одређују шта ће се радити у предметима за које нису стручни. На крају престали наставници који држе квалитетно наставу држе до критеријума буду изложени притисцима од директора, разреднијх старешина, педагога, па чак понекад посредно и од родитеља и проморавају их да појединој деци поклањају оцене. Вуковце одреде унапред ко ће бити, па га онда вуку кроз цело школовање, приморавајући наставнике да им поклањаку петице из предмета које не знају, ако овај случајно неће сам да им их поклони. И на крају као резултат имамо то да је ниво наставе потпуно срозан. То показују и резулати тестирање РПЗ и њиховог надзора. Такође на првом месту мора бити направљен рез са директорским функцијама којекакаквим неспособним типовима који су ти дошли да се другима свете укидају одељења смањују фонд часова и тако се свете наставницима који остају без часова. Резулати рада таквим директора су поражавајући, то зна уи Реп педагошки завод. Њих треба питати, па ћете видети шта ће вам рећи. Кадрови са купљеним дипломам се уводе у настави, и када то деца виде шта могу мислити о тој школи. Шта ће деца мислити о наставницима са купљеним дипломама, који немају знање, а поклањају оцене да би то прикрили и да би се додворили деци. Све у свему, ниво наставе се срозава због лошег и неспособног кадра који ради по школама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

05.06.2018 07:57

Све саму истину рекосте. Накарадан систем са подобним кадровима који поклањају оцјене да би сакрили незнање. Директори, педагози, психолози све је то странацка војска, са истим способностима као ови горе. Незнање, непостовање, изивљавање. Скупљање политицких бодова. Политика и увлацење у дупе политицарима, а све на стету сколства. Завод све зна,али је немогуце било ста мијењати. Све се руси. некад нисмо имали у сколи никакве струцњаке да објасњавају како цемо предавати, али су нам кадрови излазили струцни. Сад све сами струцнаци по сколама, а производе се идиоти. Ваљдаценеко ово увидјети.

Name

ре ре

05.06.2018 10:30

Све је генијално речено, добра дијагнота стања нашег образовања, а министарство просвјете ниште не предузима и намјерно урушава образовни систем. Умјесто да бритка сабаља буде министар просвјете и заведе ред у образовни систем очисти школе од кадровског шкаркта.

Name

Др.

05.06.2018 10:46

Бритка сабља је бриљантан. Најбољи коментар.

Name

Приједорцанин

04.06.2018 10:24

За вријеме сколовања у бивсој нам дрзави родитељ јос казе уцитељу,удри га ко мојом руком.

ОДГОВОРИТЕ
Name

XXЛ

04.06.2018 11:59

колико му се отац грмаљ побио пута и пребио људе без разлога ни он сам не зна. давно би он намлатио наставника да није политицки изазван инцидент посто се помиње и у коментарима да тако раде СНСД-еовци вец 15 година и слицно. да је неким слуцајем наставник њега погодио сисарком опет би се дигла хајка... не одобравам наставника али за осуде које цитам у најмању руку као да је пуцао из пистоља...

ОДГОВОРИТЕ
Name

пионир

05.06.2018 14:29

Наставник је већи грмаљ,од овога оца дјетета, па зато овај отишао на телевизијум иначе данас у школи у Прибоју је поново била полиција због крађем у којој се опет појавлује овај дјечак.

Name

xxл

06.06.2018 09:01

Познајем ја обојица су грмаљи али тата грмаљ је до сад био силедзија познат по туцама а сад описменио и зна све процедуре у сколи око казњавања уценика, а песницом до сада пресудјивао оним који му се не свидјају.

Name

Србадија

08.06.2018 00:40

Ако познајес обојицу колико је наставник ударио тудје малољетне дјеце а колико овај други и ја познајем обојицу један је ударао по сколи малу дјецу а овај по кафанама равне себи има ту мало разлике.

Name

За Србадија

11.06.2018 17:03

Па ако где се могу поредити туце одраслих и кад немоцно дете стане испред наставника да би му постени наставник упуцивао увреде ,лупао самарцине и наравно хватао да врат не били му лице идароо о клупу? Како је мала разлика? Деца су наса будуцност и треба их правилно васпитавати не лосе примере давати било која одрасла особа.

Name

Доказ

04.06.2018 13:35

Имамо доказе о дотичном хттпс://постимг.цц/имаге/лрмсхкх63/

ОДГОВОРИТЕ
Name

Име

04.06.2018 17:38

Доказ. Јак ти доказ. Он ради ...ваљда би био у затвору. Политицке игре...

Name

хаддгхдфхдф

04.06.2018 19:16

Горе пише да је човјек отплатио затвор

Name

Шамар

04.06.2018 16:36

У моје вријеме када наставник ошамари дијете и дијете то каже родитељима онда то исто дијете добије још батине од родитеља зато што се није примјерено понашало у школи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Наставник

04.06.2018 22:28

Наравно да није рјешење насиље над дјецом. Али да оне који не раде у просвјети упознам мало са ситуацијом. Не смијеш дијете мрко погледати. Кад је чупаво не смијеш му рећи да се ошиша. Ако смрди јер се не купа не смијеш рећи да се понекад окупа. Кад му даш оцјену требаш му је детаљно образложити. Испада да ми наставниц мрзимо дјецу па ето треба 5 минута да му објаснимо што је добио 1 а он не зна ни како се зове. Кад му дајеш укор, мораш проћи процедуру као да је одрасло лице и као да је судски процес у питању. Не смијеш подићи глас на дијете. А с друге стране дијете може да вријеђа наставника, псује на часу, пљује, прди, повраћа, туче другаре, пријети друагрима, имитира секс, да буде пијано на часу, да гађа наставника папирићима, да каже наставнику "ти". Акослучајно кажеш да је дијете неваспитано, долази родитељ који каже ко си ти да мом сину каже да је неваспитан. Ако још додам да у одјељењу сједи 1 до 2 ученика са лаком менталном ретардацијом, онда сви треба да знате даје ђаво дошао по своје. Ови ученици имају потешкоће у здравственом погледу, не могу пратити наставу и сједе без везе на часу. Ако покушаш да га запослиш он то одбија уз псовке. Ето то је данашњи наставник и савремени час. У Србији је наставник суспендован јер је лупио књигом од сто. Наиме, узнемирио је ученике тим гестом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РУЗИЦ ТУПКОВИЦ

04.06.2018 22:39

И мене је Уцитељ (покојни) ЉУБИСА ПЕТРОВИЦ истукао,али,истукао због играња са његовим зецовима у кавезу!!!Куци да сам рекао онда бих"добио"јос висе сто сам дозволио"зарадио"да ме "НАГРАДИ"ТАКО! Родитељ васпитава ,а,просветници само помазу!!!ПОЗДРАВ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Тупко

05.06.2018 17:33

Боље би било да те науцио да је исправно реци зецевима...

Name

XXЛ

05.06.2018 08:19

Казу дотицни наставник купио основну сколу па ме интересује дали наставник ради са основном сколом или је купио средњу и вису или високу. Зато молим свезналице да ми одговоре ако није проблем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За XXЛ

05.06.2018 14:36

Он млати по основној сколи како хоце и ста хоце висе се пита он и домар него директор.Мада домар има вецу функцију.

Name

XXЛ

06.06.2018 08:46

док директор не ради ниста ова двојица млате, требали би намлатити директора који не млати ниста а зарадјује директорску плату а не зна ни како да поступи нити ста да ради са дотицним наставником.... узео је да се понаса као да је слока судница и да пресудјује по хитном поступку....

Name

За Хл

08.06.2018 00:14

Наставник осудјиван због кривицног дјела фалсификовање и кривицног дјела злоупотреба слузбеног полозаја гдје је доказано да је сколу остетио за 30 000 км а цифра је много веца.

Name

Видјење ситуације

05.06.2018 11:34

Овде колико видим овако са стране у сукоб су досли два локална пит була а повод им био недресирани мали теријер !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миленија

05.06.2018 12:52

Боље васпитавајте своју дјецу која су непристојна и не признају никакве ауторитете.Не казем да је добро дати уценику самар,али ни дјеца нису сто су била!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миленија

05.06.2018 13:01

Курјаца@ Не измисљај и не прицај глупости.Не познајес уопсте цовјека и није ванредно ниста заврсио.Мозда си цетник а он социјалиста,па ти то смета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Курјаца

08.06.2018 00:18

Кацо не сери сви знају и птице на грани да си сколу заврсио ванредно у Теоцаку као вецерњу да си обицан силедзија и одвратна особа са родјеним церкама не прицас тески алкохолицар осудјивани криминалац док си био директор сколе у њој сте се висе јебавали и пили него сто сте се бавили просвјетом.

Name

Миленија

08.06.2018 08:17

Курјаца@Не знам засто ти је у интересу да дифамирас цовјека.Вјероватно није твом дебилном дјетету дао петицу па га толико мрзис.А да са кцеркама не прица није тацно.Успут,гдје си ти био за вријеме рата? Он је био у рову,а ти?

Name

Курјаца

08.06.2018 09:23

А за то дебилном дијету вас набијем на к.....

Name

посматрач

05.06.2018 14:32

Шта ли још увијек такви садисти пресуђени на суду наставни кадрови траже у настави.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за посматраца

06.06.2018 08:48

Знас ли ста је садиста?

Name

Боро Видин

06.06.2018 05:38

Па шта ако га је ударио шамаром. Данас су дјеца безобразна до бијеса,да могу они би тукли наставнике. Кад сам ја ишао у школу нисам смио наставника криво погледати. Тукли су ме 3x дневно па шта,израстао сам у човјека који поштује старије,у човјека моралну,визичку громаду. Хвала мојим наставницима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За бору

07.06.2018 07:43

Па док су те тукли три путадневно знаци да си висе него безобразан био.Мозда су требали и висе.Не подрзавам насиље.Али у неким слуцајевима је то неизбезно.А колико сам схватила овде децак је слуцајно ударио наставника а он кабадахија де да узврати.Тако да сматрам да наставника треба удаљити од дјеце ,тај посао није за њега.Залосно је какав пример даје дјеци насилник.Најстрозије га треба казнити.

Name

Прибој

07.06.2018 12:24

Господин који је написао даје у сколи у прибоју јаваслук и јебарник највјероватније му је јебарник у куци, назвао самга господином а он није видјео господина

ОДГОВОРИТЕ
Name

Паљевина

08.06.2018 00:35

Перо лози ватру и не паметуј.

Name

Око за око

09.06.2018 13:36

И директорова зена прави будалу од њега годинама и то сви знају ремети му углед јер она га и нема ,незна ста је то а глуми постену зену и мајку теско церкама каква им мајка.Ако се угледају на њу теско њима зао ми је цура нису оне криве сто их мајка срамоти на сваком кораку.

Name

За око

10.06.2018 20:58

Какве везе има Пајо и његова зена и дјеца са овим слуцајем.Како су људи подли љубоморни.Поцисти прво своје двористе па гледај тудје.

Name

Најновије

08.06.2018 00:49

Наставник добија јос једну кривицну пријаву због утицања на свједоке наиме звао је родитеље дјеце која су требала бити свједоци да одустану од свједоцења неколико дјеце није свједоцило а један родитељ пријавио полицији да је био позиван и како је пријецено њему и дијету да не долазе на и дају изјаву о догадјају а како сазнајемо извадио је боловање зато сто је био погодјен сисаркоми због тога је у немогуцности да додје и преузме рјесење о сузпензији бице овдје јос свега интересантног

ОДГОВОРИТЕ
Name

тдхтрјрх

08.06.2018 07:09

Треба га ухапсити због спречавања вршења притиска на свједоке.

Name

Миленија

08.06.2018 08:20

Срам вас било,лозите се на тудјој несреци.Толико криминала и биједе у РС а ви се сладите на несреци неког наставника који је осамарио уценика! Дна,дна!

Name

За Меланију

08.06.2018 09:43

Несреца је ударити тудје дјете "салите се" па он је то урадио зато сто је хтео а дјете није имало намеру ударити њега.Драга господјо мада мислим да и нисте господја превисе браните наставника да вас којим слуцајем није запослио у тој истој сколи.

Name

хwтјхр

08.06.2018 11:51

Ми порески обвезници плаћамо те разбојнике, силеџије по школама што туку дјецу.

Name

реакција

08.06.2018 11:55

Како неко правоснажно осуђиван може да буде запослен у школи, кад знамо да на свим конкурсима траже увјерење из суда да ниси правоснажно осуђиван?

Name

За реакцију

08.06.2018 21:17

Зато сто је годинама у ПС Лопаре командир станице био комунистицки друг Ристо Радиц и издавао му увјерење о не казњавању

Name

$$$$

08.06.2018 21:23

Спасице га Пајо Томиц директор јер су добри пријатељи, посто му је помогао да запосли зениног пријатеља у Рите па да му се одузи.Политика је цудо, Пајо мјења странке ко царапе по потребама својим а тврди како је постен,нек мало води рацуна о породици.

Name

ре

09.06.2018 22:35

Тај једва чека да га спаси, познато је да су били у добрим односима док су радили, највеће другарчине

Name

Ре

10.06.2018 02:08

Спасио га је тај и кад је овај био дикректор тако што је најурен.

Name

За Пајце

10.06.2018 16:02

Има јос дјеце која су заврсила математицки фалкутет није само Пајина церка па немају посла,а није тацно да је са десетком просла колико је пута падала на испитима и обнављала годину немате потребе било кога да браните прицајте истину и не браните никога није злато све сто сија драга господјо или господине.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за информацију

10.06.2018 18:01

Седам година студирала трогодишњи студиј за наставника математике у основним школама, и онда је преко везе убацио у корајску школу да би заузврат отуда неку заослиуо код себе

Name

Свевидеће око

11.06.2018 11:36

А онај што је већ 20 година приватизовао средњу школи и третира ја као приватно власништво гдје важе његови закони. НИ мање ни више запослио је своју ћерку, које ли дрскости. Математику предају настручни ликови, при том са купљеним дипломама у Травнику и Брчком.

Name

Информација

13.06.2018 10:22

Нема ниједно дијете на опстини Лопаре које је заврсило ДРЗАВНИ математицки факултет, а да је на бироу. Поздрав.

Name

За око за око

10.06.2018 19:33

Свака цаст за коментар свака ријец на мјесту употпуности се слазем са тим јер је циста истина о дотицној нема ни стида ни срама.......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

10.06.2018 20:38

Прво се он учланио у ДНС да би га ДНСовац министар посатавивши нови школски именовао за ВД директора, често није расписивао конкурсе, радио је шта је хтио и кад је хтио, расписивао конкурсе кад хоће. Одмах кад је дошао кренуо је са укидањем одјељење, па када је увидио да му освете преосталим наставницима у школи не иде довољно брзо јер му мандати истиче, дошао јена идеју да чак и у осмим разредима укине одељења, па тако сада иу од прошле и од наредне школске године сви наставници осташе без норме и морају јуре по школама угљевика и бијељини. ето тако то он ради. често се дешава да распише само дио часова, а остано не распише, или не распише конкурс никако, то зна и инспекција и већ има од стране инспекције издате прекишајне налоге и иницијативу за разрјешење са дужности, и то се развличи и стопира у министарству.

Name

За око

10.06.2018 20:54

Ти бас промасио тему овде није рец о Паји и његовој породици него о насилнику Каци , цовеку ако се тако мозе назвати самара дјете и ако нема разлога.Тј. разлог му је био сто га је дјете ударило СЛУЦАЈНО сисарком у кољено.А сисарка је инаце мало теза од две салвете.

Name

ре

10.06.2018 23:47

Прво је промијенио странку, пошто их мијења како му када треба и учланио се у коју је требало да би га посатавивши нови школски именовали за ВД директора, често није расписивао конкурсе, радио је шта је хтио и кад је хтио, расписивао конкурсе кад хоће. Одмах кад је дошао кренуо је са укидањем одјељење, па када је увидио да му освете преосталим наставницима у школи не иде довољно брзо јер му мандати истиче, дошао јена идеју да чак и у осмим разредима укине одељења, па тако сада иу од прошле и од наредне школске године сви наставници осташе без норме и морају јуре по школама угљевика и бијељини. ето тако то он ради. често се дешава да распише само дио часова, а остано не распише, или не распише конкурс никако, то зна и инспекција и већ има од стране инспекције издате прекишајне налоге и иницијативу за разрјешење са дужности, и то се развличи и стопира у министарству.

Name

Из нафталина

13.06.2018 09:38

Не будите ретардирани, нити је Пајо директор у тој сколи, нити има какве везе са свим овим. Уосталом, какве има везе ово са било цијом породицом? Ако цемо реално, Кацина кцерка је студирала 15 година, и ста сад?

ОДГОВОРИТЕ
Name

@@@&&&

13.06.2018 17:32

Кад су Томици улазили у тудје двористе и дирали тудју дјецу тад ниста јел ви праведни сто браните ајте будите реални.Доста је суза проливено због њих нек спусте лоптице мало имају и они своју дјецу па срце боли.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Уценик

14.06.2018 08:35

Кога брига ста мисли неколико неписмених људи који дају себи за право да коментарису неције образовање, а не знају основна правописна правила матерњег језика. Надам се само да немате неки факултет заврсен у року, било би поразавајуце. Да не прицамо о томе сто на сваком опстинском такмицењу из математике откако је Пајо отисао прибојска дјеца имају 0 бодова, а док је он били смо на републицком. Његову кцерку сте послали у Корај да путује 60км сваки дан, а у Прибој сте довели дјевојку са приватног факултета, излазе вам дебили из сколе и неко вам је крив. Сами сте криви и боље нисте ни заслузили. Само за информацију оних који не знају наставника није казнио директор Драган, него министарство. Исто тако број одјељења не смањује директор Пајо, него министарство на основу броја уценика. Дакле, све ове лази и небулозе које писте само зато сто се близе избори и треба од њих да профитирају одредјене странке је јадно прије свега. Пају не треба да боли срце јер има двије прелијепе, образоване и културне кцерке и мозе само бити поносан на њих. Поцистите своја двориста, па онда вирите у тудја. Како нас народ казе: " Пси лају, каравани пролазе. "

Name

Ре

14.06.2018 13:36

АТомић у своју школу довео исту такву са приватним факултетом, и то не једно него двије, чим су га јануара 2016 преко везе довели на мјесто директора. И он је докрајчио ту школу која је и прије њега била у тешком стању. А данас на такмичењима из метематике лопарска школа не иде даље од лопарске општине, то јој је највећи домет, и набољи доказ колико и како раде. Изавн лопарске општине лопарске школе не могу да се мјере са конкуренцијом, јер у Лопарама нешто дебело шкрипи са кадровима који нису дорасли послу, нису дорасли да предају наставу у основној школи. То показују сви резултате. Стога би требало санкцинисати одговорене. За информацију, дикретору је просветна инспкција иоздала прекршакне налога и порекнула иницијативу за разрешењем, што ће ускоро морати и реализовано.

Name

Упс

14.06.2018 14:43

Морам да те разоцарам. Суд у Бијељини је одбио те прексрајне налоге, јер су неосновани и није постојало никаквих неправилности у раду директора. Нема ниста од разрјесења, јер су прекрсајни налози исто као и ови напади на породицу само политицка смицалица и ниста висе од тога.

Name

истина

14.06.2018 12:46

Свако брани своје тако и ви браните Пају и његове церке.Вјероватно нисте озењени па незнате ста је кад вам неко дира оно најсветије тако боље би било да не кометарисете ниције двористе кад незнате.А у праву сте пси лају страсно.Срдацан поздрав браниоце Томица!Све сте управу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За истину

14.06.2018 15:01

Какве везе има Пајо његова породица,политика са овим слуцајем?Људи драги засто толика љубомора.Засто такво рузно размисљање цему то води? Будите људи урадимо несто за насу дјецу за њихово боље сутра.

Name

=-О=-О=-О

14.06.2018 16:54

Са овим слуцајем нема никакве везе Пајо ту се слазем,али са другим нецим има и те како Пајо и његова породица везе знају они врло добро са цим.Слазем се да има добру дјецу, али имају и остали дјецу па их не ваздизу ако су сколована за себе су за то примају плату.Све сто прицају све се цује људи пренесу, немају правих пријатеља ни пријатељица све лазне улизице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вагнер

19.06.2018 14:04

У Лопарама кад мачке нема мишеви коло воде, али неће још дуго моћи да се играју, ускоро ће сви морати тамо гдје им је мјесто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гдфгд

20.06.2018 22:24

Већег смећа са кардовским коровом а од лопарских школа у БиХ нема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Срдјан Петровиц

31.07.2018 21:35

Да се ја питам, увео бих у све сколе по један “Васпитни самар “ за родитеље ција деца гадјају сисаркама наставнике и праве слицне ствари.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗИВИЦАРКА

01.09.2018 09:36

Боље Пајо да цути он мисли да се ниста не знам,а све се зна ста ради по лопарској сколи.Политика му је помутила памет,боље му је да мало висе поведе рацуна о сколи а не о мјењању странки.Како је у ДНС Томици се ниста не боје,мисле да су дотакли небо.

Name

Милy

05.09.2018 19:18

Прибојцани,гдје вам је овај уцвјељени родитељ,ста се то деси са њим?Занијемили и ви?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лала

29.11.2018 00:07

Ударали су И мене седмицно по неколико пута И хвала ногу зив И здрав не дизите репове својој деци то це вам се обити о главу Дана'с деца немају постовање прво за своје родитеље а да не прицамо за даље уопсте за старије

ОДГОВОРИТЕ