У понедјељак иду нове тужбе

Нећете ми подметнути двојицу инспектора, у понедјељак иде првих хиљаду тужби!

Република Српска 19.05.2018 | 19:37
У понедјељак иду нове тужбе
Још једно окупљање у Бањалуци - Правда за Давида!

Давор Драгичевић се обратио окупљеним Бнајалучанима: "Драги мој сине, душо моја, Драги наш Давиде, душо наша".

"Ексхумираћу га још 100 000 пута, и биће још ексхумација" рекао је Давор Драгичевић.

"Јатаци, скривачи доказа, саучесници и убице у предмету бруталног убиства Давида Драгичевића су за сада Дарко Илић, Драган Лукач, Далибор Врећо, Жељко Каран, Дарко Ћулум, има их још... Нећете ми подменути двојицу инспектора...То не долази у обзир. Давид Драгичевић је био момак дијете од 21 годину, ја сам учествовао у стварању ове државе. Ви сте убили моју душу, не могу на гроб да одем. Нећу вам никад опростити сву нашу дјецу!" рекао је Давор Драгичевић

"Ми имамо душу за разлику од вас и зато нећемо живјети у овој држави заједно више никада..." поручио је он.

Након пјесме Клинац у гету, Давор се захвалио свима на подршци. 

"У понедјељак у 12 иде првих хиљаду тужби", рекао је Давор Драгичевић

Он се захвалио и како је рекао човјеку, којему је нанесена душевна бол од 8000 КМ,  а који је у скупштини рекао како је Давид опљачкао кућу, алудирајући на излагање министра унутрашњих послова РС Драгана Лукача на посебној сједници НС РС на тему безбједности у Бањалуци и РС.



(БН/Бука)

Коментари / 173

Оставите коментар
Name

Додик то навикао

19.05.2018 17:44

Додик би се и жене одрекао а и све фамилије за власт,једино можда нису упитни син и унучад,так да ништа у томе не чуди.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Полиз

19.05.2018 18:15

Немој о тој папцини висе молим те!

Name

Глас народа

19.05.2018 19:22

Покази нам те понуде!!! Све мање вјетујемо у те прица,губис повјерење !!!

Name

ВАЛА

19.05.2018 19:29

У праву си!

Name

кудуз

19.05.2018 20:08

Скоро је пустена из затвора екипа младих инспектора. Можда потурају неког од њих или..?

Name

ре Глас народа И Вала

19.05.2018 21:58

Мамлази једни, ово није риалити шоу, о чему ви то. Вама досадило чекати, ма марш у рупу, мишеви.

Name

ДИ

19.05.2018 22:23

Баја (и сви његови јарани) би матер продао прије него фотељу.

Name

Младен

19.05.2018 22:23

"Јатаци, скривачи доказа, саучесници и убице у предмету бруталног убиства Давида Драгичевића су за сада Дарко Илић, Драган Лукач, Далибор Врећо, Жељко Каран, Дарко Ћулум, има их још..." па што онда драги Даворе поднесе пријаву против НН лица!? Мани се Васковића, њему су битне само паре.

Name

Ух умало

19.05.2018 22:28

Ух,умало да заборавим да позелим црвеним ботивима све оно сто пису,све оно сто су им усадили у главу и да им се деси све ово у ста вјерју да није па да им ова наса владујуца гарнитура скупа са струцњацима форензике и мупа врси увидјај.Таман тако како мисле да није да им буде зато јер ЈЕСТЕ,УБИЈЕН ЈЕ И УБИЛИСТЕ ГА.

Name

Дарко

19.05.2018 22:33

Прије два дана му нудили двојицу инспектора а тек данас то Васковић објавио! Момци следећи пут се мало више потрудите, а ти Даворе престани се проваљивати, узео си паре од нарко мафије па сада мораш да шутиш.

Name

Мк

19.05.2018 23:02

НЕКА ОБЈАСНЕ НА КОЈИ НАЧИН СУ СПАСИЛИ ЧАЂУ.КАДА ТО ОБЈАСНЕ НА РЕД ЋЕ ДОЋИ ДА ОБЈАСНЕ АФЕРЕ ГОРАН ЛАКТАСИ И БОБАН ЛАКТАСИ.И ЈОШ МНОГО МНОГО АФЕРА ДУДУКА И ЊИХОВИХ КРИМО УБИЦА

Name

Ре

19.05.2018 23:34

Ово је постао циркус висе незнају ста хоце правда за правду

Name

Реално

19.05.2018 23:35

Полусвијет. Тацка.

Name

Бл

19.05.2018 23:56

Како сте пали у оцима јавности,немате појма,да имате појма не би ово форсирали. Да знате колико се у мојој бањалуци гадите љидима,престали би писати ове бљувотине и лази

Name

Ре

20.05.2018 00:01

Биједнице тебе су СЕ одрекли твоји укуцани хер си СЕ öд реко и вјере и морала фукаро

Name

Ре

20.05.2018 00:02

Да богдом твоја пиродица прогледа па да те СЕ одрекне ако вец нису

Name

Ре последњи коментар

20.05.2018 04:07

Није баш ријалити,али је врло близу ријалитија. Овог човјека ће уништити блогери и медији, те људи који на његовој муци настоје нешто ушићарити и од овог случаја правити управо ријалити како би они остали што дуже у фокусу.

Name

Младенко Шепур

20.05.2018 04:47

Нема потребе да се овдје нагађа, на тај начин понижава се невина жртва а,још више његови болом и тугом сломљени родитељи.Објављене слике Давида казују више од хиљаде ријечи.Ко хоће да види, довољно му је да погледа његово унакажено тијело.Правда За Давида.

Name

ккк

20.05.2018 06:22

Сигуран сам да Предсједник не подрзава Лукаца и да це ово бити брзо рјесено.

Name

Аа

20.05.2018 06:52

Нема од овог ништа, вријеме властима иде у прилог а они развлаче све висе и висе, те радили ови, па преузели они, па ће анкетни одбор вуци јесен два и ништа од тога

Name

Ђуро

20.05.2018 07:09

Додик...лукач и остали су саучесници у убиству.

Name

Ре глас народа

20.05.2018 07:26

Ког народа је то глас. Ви сте изгласали сами себе. Кад народ изађе на гласање ви идете у оне затворе које сте саградили. Чека вас СУД НАРОДА.

Name

Милан

20.05.2018 08:10

"Јатаци, скривачи доказа, саучесници и убице у предмету бруталног убиства Давида Драгичевића су за сада Дарко Илић, Драган Лукач, Далибор Врећо, Жељко Каран, Дарко Ћулум, има их још..." па зашто онда Даворе драги подносиш тужбу против НН лица!?

Name

YYY

20.05.2018 09:30

Црвени ви сте убице и саучесници! Све је истина што Васковић пише. Црвени боље да се не јављате. Ви сте нељуди! Ако је вама добро. У овој држави 90% људи једва преживљава. Вама сендвич и пиво затворе уста. Ми остали живимо без тога. Имамо сво ЈА, а не туђе. Правда за Давида побјеђује!!!

Name

XXX

20.05.2018 17:26

Има нешто и позитивно што примјећујем на скуповима. Велики број младих из СНСДа долази на скупове и осуђује што је Давиду урађено. То су људи који мисле својом главом што је за сваку похвалу. Слушам коментаре и одушевљавам се разуму. Ипак народ почиње да мисли својом главом. Правда за Давида побјеђује!!!

Name

Спин

21.05.2018 05:12

Па нигдје не спомену наслов "Нецете ми подметнути двојицу инспектора"... Страсно ста се писе.

Name

Одговор на: Додик то навикао 19.05.2018 19:44

22.05.2018 03:56

Додикови теоретицари "обојене револуције" прицају како су Р Српској стране слузбе подметнуле Правду за Давида, а истицу како је Лукацев МУП тразио помоц америцког ФБИ у овој истрази? Па зар то није смијесно? Самим тим признају да МУП Р Српске није способан да стуцно и ваљано заврси ову истрагу. Ста казе на то познати Додиков "балкански спијун" Предраг Цераниц, "доктор правних наука" без и једног полозеног полозеног испита из права (заврсио је филозофију у Сатајеву)?

Name

Кхал Дрого

19.05.2018 17:49

Ма добро, Давидов отац је скрхан болом, доживио је и емотивни слом и требаће времена да се врати у нормалу, и њемо нико немаправо замјероти. На жалост, лака мета за смутљиве и лешинаре који се настоје окоростити на овој причи. Пуне му главу, манипулишу са несрећним Давором, и за њих је он корисни идиот (жао ми је због Даворовог менталног стања,л ал то је тако). Тако и ова будалаштина о некој двојица инспектора (који су то и ко је то понудио?), трач из кухиње једног љигавца блогера. Ту имамо и ове перфомансе на Тргу Крајине, несрећног корисног идиота прати ова лоботомирана свјетина који себе зови ПиЗДе (скр. "правда за Давида", да неко не би погрешно протуимачио), и перфоманс својствен навијачким скупинама ал овакав митинг поводом личне трагедије, помало гротексно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

19.05.2018 18:16

Ај' ти ботино по сендвич!

Name

xXx

19.05.2018 18:16

Не треба човјеку замјерити ни 1%. Али ови појединци око њега претјерују.. Сматрам да доносе више штете него користи.

Name

Плата

19.05.2018 18:23

Сендвиц сок,даље!

Name

Ре Кхал Дрого

19.05.2018 18:25

Цуре имају веца му.. него Ти Додиков папцицу !

Name

За лицемјерног дусебризника

19.05.2018 18:29

Ста тебе боли рацку за Давором?Ста ти сметају мирна окупљања на тргу,трг је опсте добро и сви имају право да стоје на њему и говоре.Тако је бар у земљама које нису тоталитарне.Овдје се било какво изразавање мисљења одмах етикетира.Ал не пуси висе народ ту васу спику.

Name

Канада Ре, Кхал Дрого

19.05.2018 18:36

Ти ниси људско бице. Ти си репата сотона или, тацније рецено, репати слуга сотонин. Све друго сто бих рекао било би сувисно, а посто се И сотоне коте боље би да те неко унакази као Давида . Уцинио би добро дјело , не би се ти могао даље мнозити И радати будуце сотонцице. Молим те Бозе , застити И сацувај мој народ оф сотона. Амин.

Name

Бранy

19.05.2018 18:39

За неке је ово "прица"...да ли би била прица да вама убију дијете??? "Лоботомирана свјетина" су јос увијек људи у правом смислу ријеци јер реагују људски а не као стока која нема емоција према својим младунцима вец тупо гледа како крепавају...овај израз разумију упаво они којима је и намјењен овај текст... Назвати цовјека који је изгубио дијете и своју трауму дијели са другима "корисним идиотом" мозе управо идиот...јер оно сто немамо у себи не знамо препознати код других... Јос нигдје не прицитах да себе цланови групе називају "П..Де" па молим "храброг " лика било да је муско или зенско, јер ко се крије и пол му је теско идентификовати...и који се крије иза нестварног филмског лика да не буде он или она П.зда... па да нас просвјетли дајуци нам линк гдје то писе??? А ко стоји иза текста јасно показује на цијој је страни и у "цију тикву дува"... Наравно хљеба и игара сит...ко сто су Римљани своју свјетину смицали са правих проблема у дрзави... На овој земљи нема правде али она обицно као гром из ведра неба стигне управо оне који не разумију тудју муку и који се ругају тудјој патњи...било да им се врати на дјеци, имовини или болести...Ниција није до зоре сјала па неце ни таквима којима је боље да поцисте своје смеце испред врата и поклопе се усима јер сигурно имају ораха у дзеповима... Вјерујем у правду која никад не заказе а то је Бозја...за коју мисле многи да је нема или да касни... На срецу не касни само цека погодан тренутак...па преко ноци падају царства а камо ли владари... Ко је тај који мисли да има право вјеровати да је зивот од Бога дан несто сто се смије одузети и остати неказњен? Знам многе који су убили и од куце им се никад смрт није висе одмакла... Цувајте се просудјивања о смрти ради ситне користи која вам це се као бумеранг вратити...

Name

Крајина

19.05.2018 18:49

Зашто овакви свадјалацки коментари? Цовјек је изнио своје мишљење. Нема право на то? Знаци сви морамо мислити исто? Па шта је то него једноумље ! Напорни сте са тим :бот, сендвич, сок. А за овог "Канада" :ста је теби? Какво проклињање? Ако желимо другом зло и несрећу, за какву правду се то боримо?! Ако не дозвољавмо цути више мишљења,како да сазнамо шта је истина? Ко год проклиње, и жели зло другоме, исти је као и онај који је убио Давида!

Name

Ре Канада

19.05.2018 18:50

Окани се ћорава посла, опет ти кажем. Ти си човјек са неким комплексом, очигледно. Све си лијеп и углађен, а онда вријеђаш човјека. То је његово мишљење као што и ти имаш своје и зашто га вријеђаш и називаш погрдним именима. Гледај своја посла, а видим да је и боље што си отишао у ти Канаду. Ту и остани,а немој овдје нама држати предавања побогу човјече. И наући се лијепо понашати. Вјероватно то ниси знао ни када си био овдје,а тамо ниси ништа научио од њих.

Name

Ре Кхал Дрого

19.05.2018 18:57

Како је са дна страначке хијерархије радити искључиво за интересе оних са њеног врха? Јадно зар не?

Name

МИЛЕ РОНХИЛ

19.05.2018 19:08

Идите узмите сендвице и слусајте ста це вам наредити васи сефови криминалци и дезертери.

Name

ре

19.05.2018 19:15

Дрогеру, упијаш сваки чланак, гледаш на трг, монструме један!

Name

сви сте ви исти

19.05.2018 19:23

Сви ви који ово оправдавате и лажете сте исти,сви би ви убијали...Дијете само дијете је убијено монструми,пљујете по мртвоме дјетету,сви сте исти сви би убијали опет,питам се са ким човјек живи и ради.Каква вас је мајка родила и дојила идиоти једни,али запамтите "крчкаћете се у својем лонцу сами"до тачке кључањ,присјешће вам тај новац што га трошите с мртвих глава.

Name

Боxон

19.05.2018 19:30

Па овај господин спомиње јавно имена Филипа, Илића, Ћулума, Карана... а неце сад да каже два имена инспектора? Као све је транспарентно и јавно, али увијек несто замршено. Досадни сте више. Реците јавно "Марко Марковиц је рекао то и то и понудио 2 инспектора та и та"! Ово остало је шупља прича!

Name

дусанцули

19.05.2018 19:52

Све је то у реду што је неко на страни полиције а неко на страни родитеља. Мене интересује једна ствар која је изречена на оној фамозној конф. за штампу гдје су надлежни навели да је консултован и ФБИ који је потврдио налаз полиције РС, па у вези тога иде моје питање гдје се може видјети тај налаз ФБИ-а, односно да ли уоппште постоји? Ја би рекао, онако на осјећај, да нас полиција муља!

Name

Б.ЛУКА

19.05.2018 19:56

Јаране,ако имаш оно нешто,дођи на трг па реци Давору у лице да је идиот што тражи убице свог дјетета.Болестан си боте.

Name

ре Крајина

19.05.2018 20:05

А, за вас је он изнео мишљење. Мишљење у ком вређа све који подржавају групу, мишљење у ком квалификује оца као избезумљеног, којег треба пустити крају или игнорисати јер не зна ста ради. Поред низа чињеница ви само потврђујете своју помуценост. Мора да сте у МУП-у на платном списку,, они вицеви нусу слуцајно настали.

Name

Драгица

19.05.2018 20:08

Је ли реално да цовјека називас идиотом,смецару један дупелизацки и људе који зеле истину ПизДама? Јадни бескицмењацки пропали абортусу!!!!

Name

ре кхал

19.05.2018 20:24

Најбољи коментар ...али бас ...браво браво брави.

Name

@кхал дрого

19.05.2018 20:26

Ста се то тебе тице, ако ниси лично погодјен. Ако ти се не свидја, не читај, не гледај, и тацка. Боље иди ради нестао корисно, него сто овдје загадјујес простор! Даворе уз тебе смо, само напријед!

Name

Ре кхал драго

19.05.2018 20:32

Овај кхал драго би дао да га ј**у за касику ајвара,па сто не би написао и поган коментар за сендвиц са паризером,јос ако му дају и цасу сока па гдје му је крај.

Name

Ре боxон

19.05.2018 20:34

Није ово супља прица,него не теби супља глава,па не мозес да схватис!

Name

Ре Бранy

19.05.2018 20:41

Одличан коментар.

Name

Бања Лука

19.05.2018 21:29

Ботине ваша прича не пије воде.Правда за Давида,уз Давора до краја.

Name

Реци не дрого

19.05.2018 22:26

Можда ни теби не треба замјерити на овим подлостима које пишу твоје руке, можда ти је пријећено смрћу да обавиш посао. Али ипак погрешно је погрешно, ма како било упаковано.

Name

Татјана

19.05.2018 23:24

Стоко једна неотесана., кад морам овако. Рекла бих ти "Дабогда ту био на Даворовом мјесту па да изводис перфорнанс", али нецу да гријесим дусу и зелим зло ницијој дјеци...па ни од таквог испљувка као сто си ти. Нас је 300 хиљада цланова групе и ПОБИЈЕДЈЕНИ СТЕ СВИ ВИ ЗЛОТВОРИ...

Name

Ре ре

19.05.2018 23:41

А ти фасисто по пиву стид бас било злоупотребљавате нецију бол не срецу ви газите овога једног родитеља гдје су ван долази гдје је васковиц да доказима обмањујете овога једног напаценог цовјек стид бас било сутра да ГА ухапсен сви БИ пибјегли биједници

Name

Ре ре

19.05.2018 23:44

А ти у соколац фукаро како те није срамота иза цоска дават подрску колико пута си био у бањалуци ил си само цуоцза бањалуку такви нам нетребају дават подрску правда и истина за давида

Name

Те даље

19.05.2018 23:46

КО диијели говедарица ил бореновиц

Name

X

20.05.2018 06:24

Сколски си примјер гротекстне "интелектуалне авангарде" - провидно јефтиним покусајима манипулације са елементима истине, да би њима истјерао лази и кривду за Давида, Давидову мајку и оца. Гротекстно баналан си примјерак системског увлацигуза и због таквих аморалних љиигаваца десавају се Давиди, Дзенани и не синови и кцери владајуцих олигарха, него "ниција дјеца". Подземљоумни сузњу система по твојој мјери, ниси способан својим интелектом схватити да је цио регион и свијет, укљуцујуци и ФБИ и други страни фактори дубоко емпатицни према "слуцају" - Давид. "Гротекстним перформансом" маркирас све који су на страни Праве за Давида, а засто? Зато да би заститио правила игара прљавих, злоцинацких активиста опрао "инцидентом" у коме је Давидов отац "емоционално и ментално скрхан тренутно" - мозда си и сам дио Даворовог "тренутка"? Врло убјддљиво звуцис да јеси на фону Кривде за Давида. Будало.

Name

Мама у боји

20.05.2018 06:37

Ако се већ правите паметни, онда научите да се каже гротескно ! И да, обавезно попијте јогурт уз сендвич !

Name

ре дусан цули

20.05.2018 06:42

Ма то је шупља прича Лукача и Дарка Ћулума да се интересовао ФБИ. ФБИ нема никакве уставне и законске надлежности да води истраге на подручју Босне и Херцеговине и Републике Српске

Name

За Кхал Дрого

20.05.2018 07:08

Нажалост тиси веч дуго година и једном психичком менталном стресу који је хроничан и нема љека.У том своме болесно психичком делиријуму годинама манипулирају стобом и таквим попуз тебе гротеском делиријум тременсу и ботовској трибини јадној бједној на којојсе окупљате Као награду добичете нове лудачке кошуље јер ове старе од превеликог коришчења су се излизале.Болесници попут тебе неби требали нити на обом порталу него на терапији РТРСа и ординацијиСНСДа.Кад се свему овоме дода примитивно сељачко роканско кркански роктански менталитет .Јасно се види да је преко потребна изолација од нормалног свјета Јер живиш у гротеским халуцинацијама јер као што болесник види бјеле мишеве тако ти видиш свога предЦедника твоје сунце на цтвеном небу СНСДа.За овакве будаааале попут тебе нема љека.Зато завуци се тамо одакле си и изашао и увуци о ногице.Затебе Правда за Давида је виша мстематика узми и диљај жестику и не сери.

Name

Маг

20.05.2018 09:01

Свака ти на мјесту.

Name

АБ

19.05.2018 17:51

Јбг. сад' Ви почните паљбу по мени али мени је ово више све исто сваким даном. Да не кажем патетика. Што сад' он не може отићи на гробље, какве су то глупости сада? Па не иде запалити свијећу неком другом , него свом сину. Ја мислим да овдје више нико и не зна шта ради. Ни власт ни људи са Трга.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ АБ

19.05.2018 17:59

Није ни реплика вец колико видим и цујем по граду овај скуп није постигао циљ вец се претворио у луд.збуњен нормалан и зато је све мање људи на тргу-дозволио је да се преко њега обрацунавају политицари и проце као зељко вулиц.

Name

Управо тако

19.05.2018 18:21

Потписујем сваку. Ово постаје права шизофренија...

Name

ЦудоРС

19.05.2018 18:21

У праву си. Досадан је висе, сваки дан иста прица, мени је Давора зао, ал реално он све зна и ко су убице и сауцесници, а тузбу подноси против непознати особа, па кога он висе зајебава. Ово је све политицки смисљено, а народ глуп ко и до сад, прво гласају за Додика сад га пљују, сад су ко овце са пастиром који их води. Не Бог ником ту несрецу, ал нијр потребна ова халабука.

Name

Правда

19.05.2018 18:23

Хех смрадови... Досадило вам да гледате сваки дан исто. Па сто гледас идиоте, јел те неко тјера? Није ти дебиЛна власт досадила и засметала. Теби је добро. То је, да битно, да вас 10% имбецила, лијепо зиви. Хех мам.. Вам висе сељацко ретардирану.

Name

Бубана

19.05.2018 18:23

А ста би хтио друзе, да клепас Бубана сваки дан из поцетка али на други нацин? Хајмо папцине не дрзите предавање него предјите са празне прице на дјела. Цека вас Бубана, а за друго цекајте кисе да добро облати и окаљузи..

Name

Ре Ботови

19.05.2018 18:35

Стидите се!!!! Ста би ви прицали,и како писали да се ово исто десило васој дјеци???

Name

бања лука

19.05.2018 18:40

Прикрпила се и господја Санда.

Name

РЕ ГОВЕДА

19.05.2018 18:54

Недо бог да се вама деси ово,сто је се десило овом цовјеку,људи без дуса,боље вам је да цутите,онда сте паметнији.

Name

АБ за Правда

19.05.2018 18:56

Нисам никога вријеђао, а ти вријеђаш, па ћу ти и одговорити у "твом стилу". Прво, тата ти је идиот, знаш. А друго, мајку ми не помињи и не псуј, имаш своју. Треће, срамота је што користиш име Правда. И четврто, ријеч имбецил користи само када описујеш себе. Поздрав "грађанине".

Name

Ре Аб

19.05.2018 19:00

С тобом несто није у реду.Ако ти је досадно потрази несто да се забавиас.Нама ово нема веза са досадом или забавом.Ми зелимо истину и правду и длсаxјивацемо ван док зве не приз ате.Пањимаес дурак.

Name

За АБ

19.05.2018 19:10

Они на тргу знају ста раде ,цекају стрпљиво да институције криминалне дрзаве поцму радити свој посао. А тацно је да власт не зна ста ради.

Name

Ре за све

19.05.2018 19:14

Г.овна погана,Да бог да дозивјели исто као и Давор.Како вас није срамота,није вам додијала цеца,хеликоптер и ко зна ста јос а додијала вам бол и патња једног постеног цовјека.Смрадови одвратни,нецете јос дуго.

Name

Лактаси

19.05.2018 19:40

Теско је ибјаснити људима кои немају дусу ста је дуса и како она боли.

Name

Лактаси

19.05.2018 19:44

ПРАВО ЦУДО ДА ЦУДО НИСТА НЕ РАЗУМИЈЕ А АКО НЕ РАЗУМИЈЕТЕ ЗАСТО КОМЕНТАРИСЕТЕ, ЦОВЈЕК ЗНА СТА РАДИ А ВАМА НЕДО БОГ ДА ИКАД РАЗУМИЈЕТЕ ЊЕГОВ БОЛ

Name

ре

19.05.2018 19:55

Срам вас било. Да је ваше дијете у питању да ли би вам досадило? Какви сте ви нељуди.

Name

За АБ

19.05.2018 21:55

Казес како не мозе отици на гробље, немој то висе никада помислити а не реци. То је бол превелика. Ја га на залост разумијем.

Name

РЕ БАЊА ЛУКА

20.05.2018 05:47

Ало земљак убицу он не трази вец од смрти сина прави соу а народ то види и зато за мјесец неце бити ни 20 људи -савјетници га убисе.

Name

реалан чоек

20.05.2018 07:56

Давор само без везе пријети.Он нема снаге ни за ста!Нити га ико озбиљан подрзава.А и ста се стварно десило,он зна само дјелимицно.Извјестај анкете це бити велики блоw за њега и јос висе за ове који га савјетују,мада це Бореновиц&остали,вјероватно,да замјери неким институцијама неке греске,непрофесионализам у неким поступцима.Давору предлазем нека наде озбиљне адвокате,као сто су то урадили Радени и да се остави ових струцњака типа 3 у 1.(инспектор+адвокат+политицар)

Name

Младенко Шепур

19.05.2018 18:31

Све је јасно,ко хоће да види и чује, Давор тражи оно што би сваки од нас тражио.Ко му је убио дијете,ко је или су убица(е)?Шта је овдје некоме нејасно,па га вријеђају у његовој боли?!Правда За Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЦудоРС

19.05.2018 18:37

Нико њега не вриједја само досадан је стом прицом, ако зна ко је убио Давида ко сто вице сваки дан, сто онда тузбу подноси против непознати лица???

Name

Ре

19.05.2018 18:43

Изгубило је доста овог народа дусу за Додикове владавине, па не разумије висе бол и патњу другога. Основа православног народа је топла славенска дуса. Ову власт треба тузити за морални геноцид над својим народом.

Name

РЕ цудо рс

19.05.2018 18:56

Покриј се говедо,усраном крпом,и небулазни висе,боте.Сто једес го..а кад је кифла марка.

Name

Скептик

19.05.2018 19:08

Од када је пронађено тијело Давида Драгичевића стално ме копка једна ствар а за коју нисам чуо да је неко коментарисао а то је локација гдје је тијело пронађено, на ушћу Црквене у Врбас. Често продјем аутом кроз Долац и увијек се на мостићу на Црквеној код пијаце осврнем према ушћу које се налази испод Кастела удаљено неколико десетина метара.Са лијеве стране Црквене куће су удаљене исто тако двадесетак метара . Цијели тај дио од мостића до ушћа је зарастао у шикару а цијели описани појас се ноћу налази у тоталном мраку, није освјетљено. Самим тим ту ноћу нема случајних пролазника тј. очевидаца. Чак и са цесте тј. са поменутог мостића и са било које стране гледано то ушће је тотално невидљиво и неуочљиво тј. дискретно. Шта хоћу рећи, мислим да у Бања Луци НЕМА ИДЕАЛНИЈЕГ МЈЕСТА ГДЈЕ БИ СЕ УБИЦЕ МОГЛИ НЕОПАЖЕНО ОТАРАСАТИ ДАВИДОВОГ ТИЈЕЛА. Очигледно да је ту тијело остављено а не километар узводно на Лаушу.

Name

Правда

19.05.2018 19:13

А СТА БИ ДАВОР ТРЕБАО ,ИЦИ КУЦИ И ПРИХВАТИТ КАКО МУ ЈЕ ДРЗАВА УБИЛА ДИЈЕТЕ. ЦОВЈЕК ЦЕКА И СВАКА МУ ЦАСТ, ДА ЈЕ ОВАКВИХ У ПРОСЛОСТИ БИЛО НЕБИ ДО ОВОГ СВЕГА НИ ДОСЛО.

Name

Дјунта бл за Младенко

19.05.2018 19:17

Па ти очито немаш појма! Претпоставка је да га је неко убио а да систем крије тог неког чиме су исти саучесници! О томе се ради слијепац!

Name

РЕ

19.05.2018 20:19

Ову власт треба тузити за дусевни геноцид над својим народом. Амин!! Тацно тако, неморална багра постадосмо.

Name

ИСТИНА

19.05.2018 21:06

ПОДРСКА ЗА ПРАВДА. КОГА ОВО НЕ ЗАНИМА НЕКА СЕ НЕ ИНТЕРЕСУЈЕ И НЕКА СЕ ОДМАКНЕ И УЗИВА У СВОМ ПРЉАВОМ ЗИВОТУ.

Name

РЕ ПРАВДА

20.05.2018 05:50

Мајмуне ја нерадим био у рату али не правим хероја од себе а не пустам дјете да ми у 4 сата зјали по граду и оптузујем насумице јбм.

Name

АНТИБОТ✊

19.05.2018 18:35

Па хајде да се још једном осврнемо на Каранов исказ пред Анкетним одбором. Наиме, Каран каже да је рекао:"НИЈЕ НИКАКО" када су га новинари неодређено питали " Да ли сте класификовали смрт Давида Драгичевића? ". Е ту је Каран ДВА ПУТА слагао. Први пут када је рекао да је ЊЕГА новинар питао. Није тачно, нивинар је питао оног ћелавог. А друго је важније СЛАГАО, питање је било постављено врло јасно: ДА ЛИ ПОЛИЦИЈА ТВРДИ ДА ЈЕ ИСТРАГОМ УТВРЂЕНО ДА ЈЕ ДАВИДОВА СМРТ ЗАДЕСНА?" Он је рекао НЕ НИКАКО. Уосталом, вјероватно је слагао све што је изњео у исказу .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

19.05.2018 19:10

Смараш инспекторе.

Name

Одали се

19.05.2018 19:11

Каран је одао Илића-јесте, да свакако га је одао!

Name

много волим да лажем

19.05.2018 19:13

Слагао и кад је рекао да потврда о смрти нема форензички доказ. Салагао да на прес конференцији није откривао детаље обдукциног записника, па човјек набројао повреде, разврстао заживотне и посморталне, рекао које су тежине повреде, рекао узрок смрти, рекао да повреде нису у вези са узроком смрти, мало ли је, па готово све битно из обдукционог запсника рекао. Салагао да је бесмислено узимање воде из плућа за анализу, можда би анализа показала да је утопљен у води која нема садржаја канализације. Слагао да је општепозната чињеница да скриниг тест урина нема доказну вриједност и да то сваки полицајац и тужилац зна. данас сам питао пет полицајаца и ниједан није знао.

Name

ИСТИНА

19.05.2018 19:15

СВЕ СУ СЛАГАЛИ, СТА ВАМ ЈЕ ЉУДИ. СВЕ ЈЕ НАМОНТИРАНО. УБИЛИ СУ МЛАДИЦА.

Name

ОЧИГЛЕДНО

19.05.2018 19:26

Ре=Каран. Шта кажеш, смараш инспекторе. Е мој Ре тј Каране спремај полако четкицу за зубе и апарат за бријање...

Name

Ре Антибот

19.05.2018 20:39

Ти се правис или си права будалетина, није цовјек тако рекао, него бас како је и било, а то је кад је новинар постављао питање Илићу и дај не рисе висе мрцино.

Name

За антибот

19.05.2018 20:52

Каран је њихов играч, ухвацен за уцјену и изнуду, "помилован", па сад кад год треба да вади кестење из ватре, он то МОРА! Ал да му је било пријатно, није брате- погледајте још једном ту конференцију, и његов "говор тијела" це вам све реци - од хуктања, бечења, цескања, мескољења...приморан је на то и није му било пријатно!

Name

БВС

19.05.2018 21:10

СКЕПТИК, ДА. УПРАВО ТАКО, ТУ ЈЕ ТИЈЕЛО ДОНЕСЕНО ТУ ПОСЛЕДЊУ НОЦ.

Name

АНТИБОТ✊

19.05.2018 21:53

За Ре Антобит, не лажи мајмуне ботовски. Па чак не вјерујем да си БОТ већ КАРАН ЛИЧНО! Ништа нисам слагао и измислио већ управо ТИ! Успореди ту срамну конференцију за стампу са исказом Карана пред Анкетним одбором и све ће бити јасно. КАРАН ЛАЖЕ КАО И ЋЕЛАВИ ИЛИЋ! То сви виде осим тебе, БОТЕ ИДИОТЕ! Уосталом, ако ниси лично КАРАН зашто га браниш? Који је твој мотив да га браниш? " Универзална истина и правда?" Чисто сумњам. Мој мотив је да станем на страну Давида Драгичевића чијег су сина убили је тај да се то исто не понови мојој дјеци и било чијој другој дјеци , А све то што ради режим а и ТИ је вређање есенцијалне људске интелигенције . Ви сте опасни али вас се не бојимо. Зато што нас има више. И вјерујемо у правду, у љубав, у Бога. У све оно што ти и режим не вјерујете. Нервозни сте јер знате цијелу истину и да вам се ближи крај. Октобар је близу. То је оно што вас једино мучи. Знамо ми да није година избора да би са шмрковима опрали оно обиљежје за Давида, да би ухапсили или убили његове родитеље, Васковића и Радовановића. И у крви растурили Правду За Давида. Али и ми знамо да су избори у октобру. Па вас се не бојимо. Знамо да нам нећете наудити, јер више волите власт него ишта друго на свијету. Али, томе је крај. И ви то знате. ПРАВДА ЗА ДАВИДА ✊! ПРАВДА ЗА СВУ НАШУ ДЈЕЦУ!✊

Name

модрицанин

19.05.2018 18:36

Само не треба попустит, по реакцијама плаценика сто пису по порталу, види се да су близу ивице пуцања, да це један другом крв пит и оптузиват другог само да он није крив. Потом долази расуло у цијелој секти, све се домине русе од преседника до задњег ухљеба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

козара

19.05.2018 19:17

Супериорна масинерија од 300000 гласаца и даље беспрекорно функционисе.Сваки отпор је узалудан.

Name

Само вас посматрам

19.05.2018 19:55

Управо тако, у току је очајнички покушај режима да се читава ствар спаси . Цијели овај догадјај је за режим дошао у најгорем могућем тренутку-ПРЕД ИЗБОРЕ. И још битније- у БАЊА ЛУЦИ. Без патетике, Бања Лука се "пробудила и отворила очи ". То је за режим најгора ноћна мора. Ако изгубе Бања Луку онда ће изгубити цијелу РС. Још ћу једном поновити, Додик ће на крају морати сменити Лукача &цо. ако жели покушати спасити изборе. Ушутао се и он, ђаво одњео шалу. А и ботови су изузетно повећали активност, ствар за њих постаје алармантна.

Name

Ре Модричанин

19.05.2018 20:03

Теби свако ко има своје мишљење је плаћеник..али ако ћеш тако лакше спавати, онда де...само тако размишљај...истина је да доста људи ово све читају са великом резервом и успијевају задржати здрав разум...соррy, али овдје има људи који не подржавају ову структуру, али сматрају да су ове теорије већ превазишле сваки здрав разум...

Name

Вјеруј

19.05.2018 21:19

Углавном људи који су чланови владајуће странке говоре и труде се да мисле да је власт добра, праведна, поштена, лијепа, да није крива за убиство Давида, да се превише дигао притисак, да човјек који оплакују дијете треба да буде код куће и буде у жалости... Да би они исти могли мирно наставити свој живот, шетати се "господском" и заборавити да се у Бањој Луци могао десити овакав монтруозан злочин. Е па не можете, неће вам бити испуњено! Бања Лука није сигурна све док злочинци слободно ходају око нас. Бања Лука је усред свог крила доживела злочин, а када се деси злочин онда слиједи казна за њега! Дјеци основне школе првог разреда сте у руке потурили телефоне, зивкате их по 100 пута, да чујете јесу ли, гдје су ли... А туђу дјецу сте у стању прешутјети! Стидите се и бојте се, ово је и ваша ствар макар ви то псовали сваки божји дан!

Name

За Ре Антибот поново

20.05.2018 06:11

Ало стручњак, хајде мало хладне главе погледај пресконференцију, а видис ста ти пишеш Давиду убијено дјете, значи пребацило те, пермутовао си, ја никога не браним само пишем о чињеницама, а Боро и Васковић, шта ће они, вољели ли би и они да су као остали свијет.

Name

Канада

19.05.2018 18:44

Овде се нема висе ста реци. Преостаје само да се дивим овом цовјеку, овим младим - великим људима И свима из групе ПРАВДА ЗА ДАВИДА. Како неко на овом порталу реце : " овај воз висе нико не заустави " . Свим срцем се надам да је у праву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Wодолија

19.05.2018 22:15

Да у праву сте.....ја сам то рекао....био сам на тргу ...допутовао из далека....да чак и личним присуством подржим храброг борца за правду..(драго ми је да сам успјео са господином Драгицевиц да разговарам)....на трг треба доћи да се доживи та јачина атмосфере....зато сам и рекао да тај воз нико неће зауставити....и то се дефинитивно не може зауставити....поготово ко је био на тргу тај је свјестан тога .... Само напријед !

Name

Wодолија

19.05.2018 22:33

Трагично је да такви примитивни људи управљају РС.... Кроз све ове дискусије....сједница НС...је јако упадљиво да баш ти споменути....крше закон и то јавно.....што је више него очигледно да је то свакодневна пракса.....да не спомињемо лажну слободу медија.... Убиство Давида је била кап у пуној чаши.... Народ је сит диктатуре....народ жели да живи у демократски уређеном друштву.....невјероватно да се у 2018 и за оно најосновније мора борити....Трагедија је то велика.....

Name

Ре Wодолија

20.05.2018 10:03

Хајде брате мало смањи доживљај. Каква јачина атосфере, слушаш шта клинци и клинке умишљају и конструишу.

Name

Још јаче

19.05.2018 18:50

Уз Давора стати и не одустајати.То хоће мафија да се народ умори и све то у ладицу наредних 200 година.Да се никад не сазна права истина.Он је ту за све нас на овим просторима и да се такав злочин никад ником не понови.Подршка из цијелог свијета.Људи на Давидовом тргу се мијењају , нису увијек исти.ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

УСКОРО

19.05.2018 19:20

Правда за Давида ♥️

Name

007 Бонд

19.05.2018 18:57

Тако је. И останите ту, у вашој Републици Српској. И изборите се за правду, и изборите се за сваког човека у Р.Српској. И само јако, јер у народу је снага. И да скинете са власти све те који вас пљачкају и који уништавају Р.Српску.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бањалука

19.05.2018 19:02

Бањалуцки портали су бликирани од стране власти тако да јавност незна много тога, екипа са лауша предводјена БОЈАНОМ КАРАНОВИЋОМ ведри и облаци градом ,то је јавна тајна ,тако су и овог младог цовјек убили јер им је био неподобан,погледајте које све некретнине посједују по БЛ и иностранству а све од плате од 800км пино је људи спренмо сведоцит о овоме само се боје јер актуелна власт то све аменује и тако да би сви били оптузени па цак и убијени као овај недузни цовјек који је невин платио својим зивотом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Бања лука

20.05.2018 04:59

Бањалучки портали су блокирани од стране власти. Па нека су информације одлазе у свијет све више. Дојче Веле су писали о овоме, чујем и неке Швајцарске новине, Хрватска слободна далмација, ртл. Треба вијести да дођу и у Русију. Треба позвати руске медије

Name

ИСТИНА И ПРАВДА

19.05.2018 19:19

Људи морамо издрзати, ово нам се указала санса да ова наса јадна земља профункционисе. Видите ста ови ПЛАЦЕНИЦИ ПИСУ, НЕМАЈУ НИКАКАВ ОСЈЕЦАЈ ЗА БРУТАЛНО УБИЈЕНОГ МОМКА. МОлИМО ВАС ЉУДИ НЕ ПОПУСТАЈТЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А?

19.05.2018 23:42

Која земља?

Name

Глас народа

19.05.2018 19:27

Морас доказати под хитно то сто прицас,у противном изгубио си повјерење!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Смо јако

19.05.2018 21:19

Па ако ти до сада ниси видио доказе, ништа ти помоћи неће. Што се подршке тиче, Давор је има од свих нормалних људи без обзира на вјеру, нацију, боју коже или страначку припадност.

Name

Ре глас народа

19.05.2018 22:38

Видјећеш у октобру коме народ верује... Готови су

Name

Неутрални фелс

19.05.2018 19:30

Колико смо ми завадјен народ, ово је невјероватно. Искрено не вјерујем у ово, али ајде. Него погадја ме ово, само се препуцавамо, само се свадјамо, хаос. Ста нам политика ради, нек нам је Бог на помоци. Само толико.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јован

19.05.2018 19:49

Ово це на крају да буде као са оном пјевацицом цас је убио муз цас свекар цас бициклиста цас је убили на насипу цас је убили у куци па донели у тепиху сви све знају сви знају ко су поциниоци и убице само нико да се осуди и тако годину дана цитамо исто и слусамо исто сад изгледа да цемо то и да гледамо и на сједницама уместо да се расправља рецимо о насипу и о запосљавању ми цемо слусати ко је у бл убио некога ским ми везе немамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пих шта је ботова

19.05.2018 21:20

Јадно боте, јадно.

Name

Глас народа

19.05.2018 20:17

По марку 100000 км довољно да покрије троскове Истраге!!!а ста ако је 5 напуни се будјет мрске нам власти,све лици на циркус,остави те своје менторе и мислим да це правда тада побједити!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

19.05.2018 20:35

За све ове који паламуде о томе како Давор прича исту причу имам питање. Шта то, по вама, он треба да прича? Није он улични забављач, није он тамо да би вама било занимљиво. Човеку је настрадало дете, под веома сумњивим околностима. Бољи је човек од већине нас јер постојано тражи две ствари - истину и правду. Од мене засигурно бољи, јер ја се, да сам не дао Бог, на његовом месту ни огласио не бих. Огласило би се моје оружје, а ноћ би јела оне на које сумњам све док не убију и мене. Давор је Хришћанин већи од многих који се бусају и из цркве не излазе. Он се не свети, он тражи истину! Као човек и отац поштујем га због тога. Не поштујем оне који би његову несрећу политички да капитализују. Њега поштујем! Толико.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Види их боже

19.05.2018 22:52

Давор је све у једном човјеку. Само очи када му погледате све вам се каже. Покушавају поништити човјека, али нека знају да је Давид оног трена послао своју снагу своме оцу уз којег стојимо ми. Више нико од њих није сам. Упамтите сви ви који налазите ријечи одбране, оправдања за овај гнусан злочин над Давидом, долази тренутак када ће све бити свијетло као дан.

Name

Ре са Стране

20.05.2018 05:30

Назалост то се управо десило!

Name

Ре Кхал Дрого

19.05.2018 20:36

Што је најгоре ликови као ти не раде за сендвич него у државним институцијам а и народ вас плаћа. Вјероватно си завршио и неки приватни факултет за годину дана. Да ли ви стварно мислите да је народ толико глуп... Готови сте

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда и Кривда

19.05.2018 20:47

СКЕПТИК и ја тако размишљам поготову што сваки дан пролазим том рутом! Има ту нешто много крупније него што мислимо! Знаш шта се мени мота по глави - зашто је Давид те ноћи био сам, гдје је било друштво? Ето за једног од другова се зна да је био у Словенији на неком концерту, цуре су вјероватно морале кући а гдје су били остали другови? Мало је све то чудно! Тужно је то што се десило, тако није смјело бити! Ето свједоци смо нестанка дјеце сваки дан! Нека дјеца буду пронађена ЖИВА а нека на жалост не! Боже драги шта се дешава, зашто? Не дај Боже никоме да сахрани дијете, не дај Боже! Искрена подршка Давору, Великом Човјеку а свој невино страдалој дјеци, тим Дивним Анђелима нека је лака црна земља! ПРАВДА ЗА ДАВИДА и, ПРАВДА ЗА СВУ НАШУ ДЈЕЦУ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

123

19.05.2018 21:39

И ја казем исто као ти. И јос да казем да ј...ем политику и политицаре.Ово нам је политика и донијела.А сву своју имовину нека понесу са собом у гроб,и аута и куце и базене и фенси ресторане.Дзаба им све. Давору ниста не замјерам.Ама бас ниста.Гледао сам снимак са сахране,толико се достојанствено дрзао а распадао се.Не дај Бозе висе никад ником да дочека да сахрањује дијете.Није ово била Давидова судбина.Ово је нециј како рече његова Емилија дубок дзеп.Неција болесна игра.Ходам градом и загледам се у људе и мислим :Мозда га је овај ударао,мозда да је овај давио и сјекао........Уф неправдо како изједас и гусис.Нека стоји Давор на Тргу,нека прица ста хоце,нека прозива,нека понавља.Сахранио је сина.Није први наравно,али је први који је гласно рекао Истина,први који се ухватио у костац са сестокрилим дјаволима и свака му цаст.Само да се никад висе не понови Давид.

Name

Фор 123

20.05.2018 07:55

Трци клиницком психологу из ових стопа и покази му ово сто си написао. Мозда и буде помоци...

Name

Србин

19.05.2018 21:36

Овде несто мени све цудно да на крају не буде она пословица завади па владај. Нас је народ склон оптузбама и подводљив али ста се иза брда ваља то и није бас увек упсевао да докуци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Србин

19.05.2018 22:51

Сада сте у фазону јадни, наивни људи не виде да су изманипулисани, као што покушаше да објасне синоћ на Ртрс она два "експерта". Народ није глуп, само већина није излазила на гласање по принципу сви су исти... Сада сте разљутили масу и изаћи ће на гласање и онај који никад није, укључујући и масу клинаца које тек политика није занимала, а сада их верујте јако занима... Пакујте се

Name

Владо

19.05.2018 22:58

Иза брда се ваља истина и правда. А сеоске варалице на власти нису навикле на те појаве. Сад се дијелимо на људе и нељуде. Мозда најбоља подјела.

Name

Мозда буде

20.05.2018 00:02

Мозда се догоди народ? Сви буду на једној страни сем ових сто су добили посао у дрзавној фирми? Тих је мало. Нас је висе. Правда за Давида !!!

Name

Теслиц

20.05.2018 05:49

Тацно тако. Зато Миле пустај ...... не могу они ниста реци о теби сто ми вец не знамо. Ебес твоје милионе, дјаво донио, дјаво це их и однијети. Зато пусти воду, нега г.... оду.

Name

Гледајте живот реално а не како вам други намећу

20.05.2018 06:25

Иза брда се ваља да смо трпне кукавице које се задовољавају мрвицама, да смо због страха и кукавичлука прхватили да је нормално да нам дјеца иду у туђину, да је нормално да нам се рађају унучад која не знају и не причају српски, а ми због кукавичлука и страха стално насједамо на фору шта се иза брда ваља, док ти који то намећу уживају у стеченом богатству. Ми срби смо мали народ, који је дезорјентисан у времену и простору, којим лако манипулишу политичари, и стално нас плаше неким опасностима и неким иза брда, а све зато што су им савјетници рекли да смо кукавице и да се бојимо мишева. Извињавам се ако сам неког уврдио, нека ми аргументовано образложи да сам у заблуди и да смо херојски народ који сваки дан се окпља и тражи од власти да отварају фабрике, тражи нова радна мјеста, тражи да се смањи неправда и крађа, да се за незаконите работе одговара. Продају се природна богатства, радимо код странаца који су покуповили у РС-у све што је профитабилно, а ми се и даље питамо шта се иза брда ваља.

Name

Ре:Србин

20.05.2018 08:13

Нек се ваља шта год хоће. Не бој се промјена , бој се уцмалости. Овако ће мо се усмрдити.

Name

БВС

19.05.2018 21:43

НЕКА ВЛАДА КО ГОД ХОЦЕ САМО ДА НЕ ВЛАДАЈУ ОВИ КРИМИНАЛЦИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СИВОРИ

20.05.2018 04:08

Не треба прекидати протесте. ствари се морају до краја истерати на цистац.

Name

правда и истина

20.05.2018 05:39

Режим нема излаз за случај „Давид Драгичевић“, који је показао сву немоћ заробљених институција, као и друге нагомилане проблеме у друштву. Умјесто да ријеши бар неки од нагомиланих проблема у друштву, премијерка у недељу заказује хитну сједницу Владе због миграната!? Због озбиљности ситуације сједници Владе РС присуствује и предсједник Милорад Додик. Лаик би помислио да је Република Српска рај на земљи у коме све цвјета, у којој систем функционише а народ живи лагодно и безбрижно, а једини проблем је неколико стотина миграната који пролазе кроз БиХ на путу у западну Европу. Очито је да режим на све начине покушава скренути пажњу јавности са проблема које не може да ријеши, и покушава извести још једну јефтину представу како би дошао до даха и изашао из дефанзиве. Не дај Боже да се икоме деси што се десило породици Драгичевић, али утјеху могу наћи у подршци свих добронамјерних људи. Трагична судбина њиховог сина је превазишла све баријере у овој земљи, полиција у јавност излазила са контрадикторним изјавама у вези овог убиства, то довољно говори да се случај покушава заташкати. Лукач је на сједници парламента тврдио да “нико од припадника полиције није учествовао у премлаћивању, отмици, мучењу и ликвидацији Давида Драгичевића”! Откуд онда сада понуда да два “млада инспектора, који су, у неком стану, претукли и убили Давида” ?! Ово је довољан аргумент да Давор Драгићевић и овај покушај пријави , приведе "понуђача" овако сулуде идеје, нека управо тај сада пропјева (а не доноси млициозне понуде) КО ЈЕ НАРУЧИЛАЦ ТЕШКОГ УБИСТВА ДАВИДА ДРАГИЧЕВИЋА.

Name

Ре;

20.05.2018 08:11

Е ту си у праву.Ово сто имамо последњих 12 година је зло од власти.Силедзија је поставио наставницу за предсј.владе милиционер му министар,возачи веће лицности од професора на факултету,предузетник му министар финансија и цијела булумента са купљеним дипломама власт.Корупција од врха до дна,криминал у куповини фирми,тендери милионски иду полтронима и тајкунима. То је створено намјерно да би се могло красти и богатити а странаца инвеститора ни на видику.Нико у овај ентитет неће инвестирати ни марку са стране јер Европа види шта је овдје створено.Нису они дилеје па да њих воза овај режим. А предсједник нам силни чак живи под санкцијама УСА и још се кандидује за врх власти у БиХ. Нека нам је свевисњи на помоћи.

Name

Драшко

19.05.2018 22:04

Чињенице: 1. Убијен младић у БЛ. Полиција неће и не жели да открије имена убице или убица. 2. Отац је оправдано изреволтиран и све чини да се правда задовољи. 3. Режим сматра да није важно открити убице, не чини ништа да ову драму оконча и понаша се као глава ноја у пијеску. 4. Режим има процјену да нема опасности по њихову власт и поред свакодневног окупљања грађана. 5. Отац је упоран и не жели одступити и има подршку маса. 6. Подршку Давидовом оцу дају поред патриотски расположених грађана и опозиција, што није опасно по Републику Српску. Рекао бих чак обрнуто. 7. Подршку Давидовом оцу дају и непријатељи Српске што је преседан и доводи у опасност Републику Српску. Режим не види опасност. 8. Режим не жели да жртвује министра МУП-а, директора МУП-а и замијени их поштеним људима и тиме да покаже грађанима Српске да жели праведно рјешење за ситуацију око убиства Давида. 9. Осим МУП-а и нечињењу ништа истиче се и Тужилаштво. 10. Опозиција није искористила ситуацију и позвала грађане на супростављању неправди и безакоњу. 11. Борци, породице погинулих бораца, ратне жртве рата и друге категорије нису подржале Давидовог оца који је ратни војни инвалид и којег је задесила тешка судбина. 12. српски народ не показује довољно емпатије за страдања Давида, а поједини представници бошњачког народа дају лажну подршку са намјером да нестне Република Српска.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Марко

19.05.2018 22:20

КАО СТО ТИ ТРАЗИС ПРАВДУ ДАВОРЕ ТАКО ЈЕ ЈА ТРАЗИМ ОД ТИХ СТО ИМ ИДЕС У САРАЈЕВО ВЕЦ 20 ГОД АЛИ ЈЕ НЕ НАДЈОХ ЗА МОГА СИНА СТО ГА УБИСЕ У ДОБЕОВОЉАЦКОЈ СА 20 ГОД И САДА СЛУСАМ ОПЕТ ПРИЦУ О БРАТСТВУ И ЈЕДИНСТУ НИКАД ВИСЕ НА ТУ ПРИЦУ НАСЈЕСТИ НЕЦУ АЛИ НИКАДА А НЕЦЕ НИ МОЈИ УНУЦИ ДАЛЕКО ИМ ЛЕПА КУЦА И ЊИХАВА ФЕДЕРАЦИЈА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Но пасаран

20.05.2018 10:31

Тако је, у Републику Српску је уложено много младих живота да би била срушена због једног давида драгићевића.

Name

СНСД_БХ_НИВО

20.05.2018 15:28

Док је 8 година СНСД имао власт у Сарајеву колико је ухапсено срба? Јел ико споменуо добровољацку? Поставили су своје директоре и нису ниста радили - и судије и тузиоце и опет нису ниста урадили. СНСД Питајте гдје и ста - они су се борили за овакво стање.

Name

Бранy

20.05.2018 21:55

Многи и јесу дали своје зивоте и дијелове тијела...своју дјецу и имовину да би имали Републику Српску! А да ли је воде патриоте као они??? Да ли су се зртвовали да њихово дијете има мања права од дјетета ратног профитера?! Да ли су се зртвовали за то да у вецини домацинстава у Републици Српској је носилац прихода пензионер?! Да ли су се зртвовали за Републику Сепску у којој це власт да умјесто ради на бијелој куги убија дјецу бораца?! Да ли су се зртвовали да би гледали зла оцима сваког дана, дрзаву коју воде криминалци разних профила, и њихове спонзорусе да не казем проститутке?! Да ли су се зртвовали за Републику Српску у којој постоје само три нацина доласка до посла:1)по партији, 2.) по "баби и по стрицевима" 3)преко кревета...?! Е па господо, одговор се сам по себи намеце... Стога овима који лупетају о укидању Републике Српске поруцујем да се информису да то није могуце...и да отворе оци ако вец нису да ова дрзава нема будуцнист са оваквим олосем који је води у сигурну пропаст и задузивање?! Вјерујем да се увијек могу наци постени и квалитетни људи који свације радно мјесто могу да попуне у дрзавним институцијама...МУПу... Да вас подсјетим:пуна их је евиденција Бироа за запосљавање. И засигурно би се постеније и ревније борили да раде на дуго цеканом радном мјесту а не као ови до сад сто су срасли са столицама на којима сједе и радним мјестима која злоупотребљавају...

Name

За Марка

22.05.2018 12:10

Па Давор тражи правду јер је и сам уцествовао у стварању РС и био учесник ВРС и РВИ господине. Па ваљда заслужује као стваралац овог ентитета да му власти дају неке одговоре у вези са смрћу свога сина, као што и вама ова РС то дугује. Не видим чему такав коментар човјек нити руши Републику нити пљује по народу РС али да има право да прозива корумпирану власт брате има .....

Name

ГАНДИ

19.05.2018 22:44

Даворе Легендо да ти Бог помогне да истрајес.Ти си огледало свога покојног сина. Какав тата такав син,немозе Давида нико поцрнити.Дрзи се Правде и Истине и небрини.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дадо

19.05.2018 23:17

Овдје нико неце одустати и то је сад вец свима јасно. Тешко је повјеровати да је неко неког убио али фотографије говоре висе од ријечи. Па кад се увеца фотка ледја, предјел бутина и доњег дијела кицме то је невјеројатно да је могуце, а видимо сви да јесте. Због чега?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Питање

20.05.2018 04:04

Пратим десавања од поцетка. Надам се да це Правда за Давида побиједити.Гледам слике са обдукције,језиво брате,какве муке је претрпио јадни момак. Радјени сигурно знају све и њих треба притиснут.Јос се питам: да ли су икад саслусани полицајци који су врсили увидјај тај дан у Црквеној? Ко је дојавио да је тијело у Црквеној?

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

20.05.2018 05:06

Илић зна које убио Давида,Дјордје Радјен такодје зна све у вези Давидовог убиства,у тужилаштву Неписмена Славица Матијаш зна убице,она је омиљени тужилац убица,дилера и бањалучких криминалаца.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Фицко

20.05.2018 05:41

Не дизите буну бар док мамица брбљивица и татица рогоња не заврсе запоцете градјевинске радове у насем граду. Избије фрка а оно останемо без лијепих подземних гараза у самом срцу града. Мамааа мамаааа родила си генијааааа.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бака

20.05.2018 05:47

Читајући коментаре видим Има ту један велики културолошки фелер. Имајући у виду цјелокупан догађај моралан човјек себи неће дозволити да пише погрдно о оцу погинулог младића, ма колико овај био или не у праву. А у овом случају овдје се изгледа не бирају ријечи. Очигледан је судар између заслијепљених поданика власти и народа који јасно види шта му се дешава. Господа у власти наравно у спрези са криминалним миљеом несумњиво су уплетени у овај монструозни чин убиства. Два мјесеца не огласти се и не открити шта, како и зашто се десило је неприхватљиво, значи власт смрди или су пак толико неспособни. Да има правде и поштења овај монструозни догађај био би расвијетљен у року недјељу дана. Све је јасно. Дајем пуну подршку оцу усмрћеног младића и скупу ПРАВДА ЗА ДАВИДА. И на крају никако не посустајати док се багру из политичке жабокречине окорјелу у криминалу не сруши, Више страху мјеста нема, Додикове карике полако али сугурно у неповрат пуцају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за баку

20.05.2018 14:23

О каквом културолоском фелеру прицате а употребљавате изразе који нису у духу културног ( багра). Будите само објективни и одмах сте и културни. Срдацан поздрав!

Name

РЕ: Бака - за баку

20.05.2018 22:36

Ријеч багра је најмање могуће некултурна у односу на све оно што се овдје може прочитати и потпуно је адекватно усмјерена, у границама реалног оквира, ка онима о којим сам писала. Ако представници власти себи узимају за право толики луксуз и бахатост да игнорушу монструозни догађај убиства младића, ако учествују у рушењу банака, милонским аферама, не кажњавају починиоце криминала, константно лажу и манипулишу народ, па какву ријеч би онда требала бирати за те људе... да кажем господа из власти, а тако су далеко од господе. Не умију ни правилно да се изражавају у духу српског језика, неки су готово полуписмени, са купљеним дипломама. У складу са тим колико их говори неки од свјетских језика.... Узмимо за примјер начин изражавања предсједника Републике Српске, колико је пута опсовао и простачки пријетио испред камера. Имајте на уму, то је први човјек овог народа. И врло важна ствар прво је био шверцер, па постао предсједник. Но, у сваком случају хвала Вам што сте ми се обратили. Све најбоје !

Name

ре

21.05.2018 16:39

Ако си стварно бака,моје питање је, ушта су ти прошле године, када размишљаш као теенагер?

Name

одговор за АБ

20.05.2018 05:50

Свака ти је на мјесту! Саосјецамо сви са породицом али ово је постало смијесно.На Тргу су и малољетна дјеца која о овоме не знају ниста. Неко их злоупотребљава мимо сваког закона и реда а позива се на закон.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Какав закон?

20.05.2018 18:21

А не смета вам кад тој малолетног дјеци бушите уши, дајете им телефоне у руке, кад малољетни псују и играју се ружних игрица у вртићу, школи! А кад их родитељи воде са собом на трг то вам смета!

Name

Да ли знате

20.05.2018 06:06

Да ли неко зна да би била проглашена смрт да мора бити написано вријеме смрти? Да ли је то истина што је рекао доктор Каран да ли неко зна?

ОДГОВОРИТЕ
Name

да се зна

20.05.2018 11:19

То што је рекао др. Каран је глупост. Онако прецизно вријеме смрти се може одредити само кад неко буде у присуству особе која умире и гледа на сат. У случајевима када је тијело након смрти бровило неколико дана у води, онако прецизно вријеме смрти се може написати ако ти неко каже да је видио особу да у то и то вријеме скаче или улази у воду у којој се утопио. У конкретном случају потврду о смрти је требало написати на слиједећи начин: Пронађен па датум и вријеме проналска, а тек у обдукционом записнику, када се ураде додатне анализе и прикупе сви релевантни подаци, се изјаснити орјентационо о времну смрти тј. датуму а никако сату јер за то не постоји стручно и научно гледано ниједна анализа нити метода која то омогућава. Људски је грешити али није људски грешку тврдоглаво и неаргументовано бранити, то је општедруштвено опасна појава.

Name

Архандјело

20.05.2018 07:00

Засто се господја Папак Бјелоцизмиц не изјасни о раду министарства унутрасњих послова?Свакако да би било јако интересантно цути њено мисљење собзиром да је покренут поступак о убиству Давида Драгицевица.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Владо

20.05.2018 07:02

Колико то интересује власт и председника најбоље говори податак да је председник отишао у Бг на фајнл фор,а за мртву дјецу га били уво....

ОДГОВОРИТЕ
Name

терс

20.05.2018 09:10

Хоце ли потомак обитељи Мариц да се кандидује за предсједницу Српске?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

20.05.2018 09:19

Подметаће они кога хоће могу подметнути и мене и вас и нашу дјецу да бих себе заштитили то је њихов систем.Убице слободно ходају градом и ликују како им нико неможе ништа а народ кији је на њихобој страни шути.Док ми тражимо правду они нам се смију јер ће на крају наћи некога ко није крив и подметнути га као кукавичје јаје.Ми идемо даље правда за давида и сву дјецу било било које вјере.Правда

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

20.05.2018 10:00

Мене само онтересује колико код нас кошта људски живот живот који је некоме дао отац и мајка а не позиција и опозиција није ми ни Додик дао живот нико од политичара зато немају право да ми га одузимају и да се играју са мојим и било чијим животом.Оцу су узели сина треба да плате своје грријехе и нека ако сви који су грешни у овом случају нека им се суди а они не знају да њихово по Божјем закону испашта девето кољено па чак и унучад и дјеца.Срамота је убити некога јер је то велики гријех за дјецу ако их имају сутра када би се неко од њихове дјеце хтио удати и оженити за некога од мога ја би рекла то је син или ћерка од убице у моју кућу неће никада ући па нека сам грешна стотину пута ја тако мослим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Разум

20.05.2018 13:21

ЛСД за Давида и литар вињака!

ОДГОВОРИТЕ
Name

кока

20.05.2018 14:03

Кока за министра, инспекторе и цице у пратњи. Овај пут не у Соколском дому. Овај пут у Талији.

Name

Зорана

20.05.2018 15:16

Дечка више нема и не може га ништа вратити. Да је убијен јасно се види и не треба затварати очи пред тиме. Надам се само да ће убица или већ колико их је било бити кажњени у висини злочина који су починили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

20.05.2018 22:46

Овдје треба разликовати двије ствари , једно је убица или убице, а друго је власт која обструира откривање ко је убица или убице. Значи имамо два кривца извршиоца /налогодавца и власт која штити извршиоца/налогодавца. Можда је чак и сама власт двоструки кривац и бица и скривач убице.

Name

Бањалука

21.05.2018 08:47

Под предпоставком да је скочио са моста на Лаушу и да га је набујала Црквена носила 2 км до ушћа и да се у та 2 км утопио (чисто сумњам) поставља се питање : Како га вода неоднесе још тих пар метара у Врбас?Логика,или је ту убијен,или мртав донесен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бл

22.05.2018 08:44

Немојте му дизати репину цовјек не зна гдје удара,убице некога,правите хероја од њега,какав давидов трг о цему прицате.

ОДГОВОРИТЕ