СНСД гласао против Срба?

Представнички дом Парламентарне скупштине БиХ усвојио је иницијативу СДП-овог посланика Дениса Бећировић којом се власти четири кантона у  Федерацији БиХ позивају да осигурају уставну равноправност Срба. Против ове иницијативе гласали су посланици СНСД-а, политичке странке Милорада Додика.

Босна и Херцеговина 20.02.2018 | 22:00
СНСД гласао против  Срба?
"Представнички дом ПС БиХ позива надлежне органе Херцеговачко-неретванског кантона, Кантона 10, Западнохерцеговачког кантона и Посавског кантона да, најкасније у року од 30 дана од дана усвајања ове иницијативе у Представничком дому Парламента ФБиХ, измијене и допуне уставе наведених кантона с циљем осигурања уставне равноправности Срба, као и да се у уставима кантона, гдје то до сада није учињено, прецизира и осигура уставна равноправност босанског и српској језика, те латинице и ћирилице", пише у усвојеној иницијативи. 

Против ове иницијативе гласали су посланици Савеза независних социјалдемократа (СНСД) и Хрватске демократске заједнице (ХДЗ) БиХ. Овакав потез СНСД-а изненадио је бројне парламентарце с обзиром на то да се СНСД представља као политичка странка која се залаже за права Срба како у РС, исто тако и у ФБиХ.  

Иницијатива је усвојена захваљујући гласовима Савеза за промјене с обзиром на то да су руке СДС-ових парламентараца осигурале постојање ентитетске већине за усвајање овог закључка. 

Предсједник РС Милорад Додик често у медијским иступима представља функционере Савеза за промјене у институцијама БиХ као "издајнике". Остаје нејасно како ће Додик реаговати на вечерашњу "издају" СНСД-ових парламентараца.

Бећировићеву иницијативу подржали су сви остали клубови посланика у Представничком дому Парламентарне скупштине БиХ.

(Клиx)

Коментари / 180

Оставите коментар
Name

Харе

20.02.2018 21:02

Види осмјеха од милион долара

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лоло

20.02.2018 21:27

Багроооо црвенааа!

Name

бакс

20.02.2018 21:50

Побицете се бог вас не убио због тих избора и једне (СДС) и друге (СНСД)

Name

крусна

20.02.2018 21:56

Која су то говна да извинете

Name

Мона Лиза

20.02.2018 22:00

Госпођа Мајкић развалила уста као да је зубима пацова усмртила. Ама права госпођа, она на буџету дјеца на буџету.

Name

днк

20.02.2018 22:09

ЗНАЧИ ДОДИК, ШПИРИЋ , КОШАРАЦ И ЗВАНИЧНО - ИЗДАЈНИЦИ!!!!

Name

Ре Лоло

20.02.2018 22:22

Ти си багра плава.Док су црвени владали мислио си како цес на посао.Кад ви додјосте сви мисле како побити комсије.Је.. вас онај ко вас је са Запада плацао да ви уводите демократију кад се ни поптписати не знате.

Name

Србин из Сарајева

20.02.2018 22:23

Не залим сто сам остао у Са.цитав рат, кад видим ста се ради у РС зивот ми се згади, немам зељу ни да закорацим у РС. Ста сте ви веци срби у РС од нас у Федерацији?? По цему то? Ста је то за нас ико урадио из РС? Јел то срби у долини неретве нису људи па не требају да имају никаква права ? Свака цаст СзаП, а ова гамад из СНСД це унистити све српско, у Федерацији се српство цува и гради а не у Лактасима. Срамно.

Name

Пролетер

20.02.2018 22:51

Што је најгоре, биће оних који вјерују у исправност 100% чистих територија, а истовремено желе у ЕУ. Да напоменем, националних је мањина у БиХ 3%, па имамо ону пресуду Сејдић/Финци и морамо мијењати Устав, па тако да ови који коментаришу како је Срба мало у ФБиХ, највјероватније имају много мање од једне здраве ћелије у мозгу. Напокон, јасно је како Баја побиједи - јер нам је народ глуп ко ноћ.

Name

Лази лази

21.02.2018 06:11

То је провидна игра господина Бецировица по систему ајд да буде градјанска, а она никад неце бити градјанска.Каква права Срба у Федеравији.То и треба одбити.

Name

x25

21.02.2018 07:21

Караконђула, је на слици у пуном сјају, блиста.

Name

ре лази лази

21.02.2018 08:08

шта ти подразумијеваш под то "грађанска"?, па РС је грађанска?? такви као ти немају право спомињати Србе који живе у федерацији, немате право лицитирати бројем Срба који данас живе у Сарајеву, ти и такви као ти сте раселили Србе из федерације зарад болесних идеја, такви као ти најприје траже посла у федерацији а на интернету су неки српски "патриоти", срећа је да вас је сваким даном све мање и да обичан народ помало почиње схватати ту болесну политику која свима иде уз нос па и припадницима сопственог народа. Бећировић ЗА конститутивност Срба у Ф БиХ а снсд ПРОТИВ и опет Бећировић лош а снсд добар, ниси ти у винклу 113%

Name

ре: Лази,лази

21.02.2018 08:42

Хајде, дефинирај ми појам грађанско? Кладим се да не знаш. Ево добар сам човјек, па ћу ти помоћи. То значи кад си ти основни субјект друштва и мислиш својом главом, а не Бајином, кужиш? То није прича ни о нацијама, ни о религијама, јер су исте у том друштву споредне, па тако да људима није ни битно ко је које нације, кад гласају, па тако да нема никакве мајоризације, кужиш опет?

Name

xцxв

21.02.2018 11:00

Кско је посејао, тако це да жање. Нека то опозиција цува као адут. Мој позив свим Србома из ФБИХ да не гласају за ову свиту. Гласајте за било кога ко не подржава ове демагоге.

Name

Пишите ћирилицом

21.02.2018 12:18

Безбожници имају свога бога Милу, и они само вјерују у њега,

Name

Ре свима

21.02.2018 16:40

Овдје није у питању срби овдје или у Федерацији. Овдје се ради о основним људским правима. Наравно то националисти и совинисти неразумдју

Name

Мајкицева

21.02.2018 19:15

Ми ,изгледа сумљиво ,дал она несто цуга ,тамо иза клупе.

Name

Ре

22.02.2018 09:49

Да хоче Додик побједити волијо бих него дасе Босна уједини да још се патите у РС као што се ми патимо у Фрдерацији .Поздрав од Босње из Маглаја.

Name

Харис

20.02.2018 21:03

Карадзиц-Бибан=Додик-Човић

ОДГОВОРИТЕ
Name

Осуда

20.02.2018 21:04

Ста реци

ОДГОВОРИТЕ
Name

херцеговац

20.02.2018 21:28

Ништа, све је јасно.

Name

РЕ ЛОЛО

21.02.2018 05:33

САМО ВИ ЛУПАЈТЕ ДРВАР.ГЛАМОЦ.ГРАХОВО ГЛАСАЈУ ЗА СНСД А ВИ И ДАЉЕ СПИНУЈТЕ.

Name

П

21.02.2018 06:33

Јел ова ИЗДАЈА била у вијестима на дневнику Ртрс?ГУКНИ МИЛЕ ГОЛУБЕ!

Name

Зоран

21.02.2018 08:27

Кад муслимани гласају за већу равноправност Срба ту мора да је нешто сто ми обицни незнамо ,знаци нека замка.

Name

братија

21.02.2018 12:08

Ово се односи на скуторске узп Кантоне ..Додик и УЗПДраган су тако договорили, није ово цудо никакво,...

Name

Лазо

21.02.2018 17:41

Ова Мајкицка је право прасе.....без имало морала.Узети 25.000 км отпремнине ..отици у пензију на два дана и поново у клупе Парламентарне Скупстине БиХ.Казе каракондјула-прасица:Засто да не...па и други су тако ..пензија,отпремнина 25.000км и опет у клупе Скупстине.А Закон који им ову пљацку омогуцава сами предлозили и изгласали.Па она је јадница којој је глава све веца и веца од дрзавне крканијаде....тацно це еxплодирати.

Name

!!!

21.02.2018 18:47

Рећи и то да се замоли администратор најпосјећенијег БН портала обзиром да на интернету и друштвеним мрежама доминира млађа популација (мислим на оно мало омладине што је преостало после 12 година владавине снсд) да убудуће прије него што Мајкићеву ставе у кадар да иду са упозорењем "родитељска пажња"

Name

Ха ха Денис

20.02.2018 21:04

Па ста је ово.Лудница.Кога фарба тај Бециревиц.Цуј уставна равноправност оних којих и нема.Равноправност духова.Цега.Огавно.И онда це ови уз медјународне заједнице за дебеле плате писати како су Срби ето равноправни у Федерацији.Фата Моргана дрзава.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

20.02.2018 21:18

Ако има и једна особа која је другације изјасњава она треба да буде равноправна са другима. Све друго је фасизам.

Name

РЕ За Ха Ха бота

20.02.2018 21:35

Срба има у Федерацији.Око десетак цланова моје породице зиви (добро) у два града у Федерацији.Сви су Срби (100 %).

Name

Пеки

20.02.2018 21:49

Гдје су срби у федерацији могу се набројат на прсте једне руке

Name

Пеки

20.02.2018 21:55

Ја искрено мислум ти срби који зиве у федерацији то и нису прави срби ја прави србин неце то себи дозволити никад да зиви код муслимана видимо те србе који зиве код муслимана они се боре за градјанску босну исто ко и муслимани

Name

блбл

20.02.2018 21:58

Погледај задњи попис па цес видети да их има у Федерацији висе него Босњака и Хрвата у ентитету РС.

Name

Са

20.02.2018 22:06

Како одвратни коментари. А кави су онда Срби који зиве по разним зрмљама изван Европе?! Некима би требало забранити приступ јавним мрезема и да заувијек остану у својим пецинама из којих никад неце изаци. Интернет забранити

Name

Пеки

20.02.2018 22:10

Па ви незнате податак у сарајеву ни једно дијете неиде у сколу код муслимана засто би гласали каф срба нема ...и

Name

блбл 2

20.02.2018 22:19

И у тебе фата моргана.Гдје их то.има.Кога висе лазете.

Name

Дуско

20.02.2018 22:39

Да одговорим овом пекију...најцистија два србска града и дан данас су Грахово и Дрвар са преко 95 посто Срба а ти сто незнас за то је твој проблем. Исто тако морас да знас да је тезе бити Србин у кантону 10 и федерацији него теби у Р.С. Према томе ово је класицна издаја Срба од стране Снсд-а и продаја вјековних Српских огњиста

Name

Пеки ре блбл

20.02.2018 22:51

У праву си све, Додик је издајник српског народа који заступа Хрватску политику , брука. Ал неце јос дуго.

Name

Ре Пеки

20.02.2018 23:01

Е мој Пеки цим ти бројис на прсте јасно је колико си напредан.Осим тога ти не знас ни српски правопис.Ово ко да је написао неки Кинез који је то превео помоцу поквареног Гугл преводиоца.

Name

мокси

20.02.2018 23:16

Како те није срамота да казес да нема Срба. Дрвар, Б.Грахово вецински српско. Погледај на карти које је то пространство. Јел и тих српских земаља да се одрекнемо?

Name

Дрвар и Грахово

21.02.2018 00:09

Која црна пространства без посла, нема сколе, ни амбуланте, пекара се тек недавно отворила...туга ! Толико о бризи резима за Србе са оне стране ентитетске линије, додју кад треба покуповати гласове, и то далеко јефтиније него у РС. Освједоцене патриоте и најбољи коалициони партнери ХДЗ икада, него свуци багру сад је задње вријеме!

Name

Канада Ре, Пеки

21.02.2018 03:33

Пеки, имбецилу један, реци ми ста смо ми , нас хиљаде , који зиве "код" католика јер је Канада католицка земља. Реци ми ста су сви они који зиве у Канади а досли су из 169 земаља свијета. И сви зиве нормалним зивотом И нико никоме не смета И сви се , ако хоце , моле свом богу. Кази ми , идиоте, јесу ли они мање Французи , Аргентинци, Тибетанци, Енглези , Бразилци,Бугари , Украјинци, Кинези,Њемци,Сомалијци,Руси ида висе не набрајам.Објасни ми И наведи бар један разлог засто сам ја И сви остали Срби који зиве на свим континентима И засто су Срби који зиве у Федерацији мање Срби оф тебе. Мој савјетза тебе: под хитно излази из те пецине у којој зивис , мозда успијес да мало развијес мозак , инаце остаде на нивоу пецинског цовјека. Немој да будес као твој предсједник.

Name

Ре Пеки,

21.02.2018 06:03

када сте у аустрији италији њемацкој ,сви се добро разумију и људски обнасају ,види њих у бих немозе нико ниса ким (ову политицку тројку ако треба на силу остранити ,да би се поцело дисати нормално ,додо ,даки ,јели није било доста те зајебанције.

Name

киклоп

21.02.2018 06:17

Воле неписмени, да је само три Србина треба стати иза њих ако си прави. Ви играте игрице са зивим људима ,багро.

Name

Пеки

21.02.2018 07:05

Реците ми колико има срба у федерацији у тузли у зеници биxацу сарајеву то је статитицка греска о цему ви прицате.

Name

Ре Пеки

21.02.2018 10:36

Да си се родио као Бразилац, вјероватно би се звао Ретардињо! Добро ти овај из Канаде рече, изађи из брлога мало! Погледај попис становништва, доступан је, али погледај и под категорију "неписмени", јер ниси само Србин има те и у другим категоријама...

Name

Зоран

21.02.2018 15:41

За све оне који не знају израчунат колико је од око 2200000 становника у ФБиХ 2% да им кажем да је то 48000 Срба ако их има и толико , а у самом Сарајеву је било 150000. То вам је примјер мултиетицне и градјанске државе. А у РС је око 150000 муслимана и да им није добро сигурно неби били ту неби сигурно јер воле РС.

Name

Ре Зоран

21.02.2018 16:50

Кога ти ружиш,па ни незнаш израчунати.

Name

ре

21.02.2018 18:36

Ако их нема, онда је јос лаксе било снсд-у гласати за. Ако ниста да гледамо називе мјеста на цирилици...

Name

Вук

20.02.2018 21:05

Шта још треба да се деси да Срби прогледају ??!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пеки

20.02.2018 21:58

Вецина тиx срба сто зиви код муслимана то и нису неки срби ја као србин то никад неби себи дозволио.

Name

Од срца

20.02.2018 23:06

Пеки, Срби које помињес не зиве код муслимана, него у својим куцама и становима, тј. на свом. Требају да имају права, као и сви други. Засто СНСД то не дозвољава, је ствар за анализуи критику, а не засто се неки Србин родио и зиви на својој дједовини.

Name

ре Пеки

21.02.2018 00:03

Хајд сто мрзис Босњаке,ал сто Србе који нису поред тебе.Кратко,јасно,ти си један гад који не заслузује пазњу.Никад висе твој коментар нецу ни процитати а камо ли реплицирати,јер то гадови не заслузују.

Name

На помињи нас!

21.02.2018 07:26

Пеки, кадо се добро Мајкучка и други твоји СНСД-овци боре за права Срба у ФБИХ. Ти си задовољан, хвала ти, али нас више никада не смијеш помињати.

Name

Црвена

21.02.2018 10:34

Каракондзула, зинула, мора да се о издаји и парама ради, а неко коментарисе о Србима у Сарајеву, откуд толики Срби?

Name

бск

20.02.2018 21:06

Погледајте само ови фаца карикатуре они нама да обезбеде бољу будуцност теско нама са овим цртанима да су ицх бирали неби ицх могли овакве пробрати све ругоба да ругобе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

20.02.2018 21:06

То је болест снд-а они требају на љечење ако има установа за њихову болест

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пеки

20.02.2018 22:00

Који бре срби у федерацији па висе кинеза има у сарајеву него срба.

Name

@Пеки

21.02.2018 00:06

Мислим и кад лесинар лети изнад тебе да поцне поврацати колико заударас.

Name

Само писменост Пекија спашава

21.02.2018 00:59

Ти Кинези, које спомињеш, више знају о српском правопису и граматици од тебе "великог Србина". Све док нас такве неписмене сељачине буду браниле, нема нама спаса.

Name

Канада Ре, Пеки

21.02.2018 04:59

Пеки, Срби из Босне никад не казу " БРЕ". Одакле си ти , богати? Да ниси један оф оних обријаних са кајлама из Додикове " Српске цасти". Цасти ти?

Name

Милан

21.02.2018 05:23

Овом Пекију из Ниша поремећем ум, немојте обрачати пазњу на њега..

Name

x

21.02.2018 08:17

За ПЕКИЈА....ако ти знас наци сарајеви и на карти ја дајем зивот свој....по твојим коментарима се види да зивис и каснис најмање 30г.

Name

Установа

21.02.2018 10:37

За црвене је на западу, раде све да и оно сто је остало од Српске унисте, опљацкају ако иста има а нас утопе у бих.

Name

СНСД црвени издајници српског народа

20.02.2018 21:06

Продали 30.000 Срба у високој Крајини због мафијашких договора с Човићем и ХДЗ-ом

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кондор

20.02.2018 21:06

ДОДИГ ЈЕ ХРВАТ ЈА ТО ПИСЕМ ГОДИНАМА И ОВО НИЈЕ ИЗНЕНАДЈЕЊЕ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јес

21.02.2018 01:49

Јес муда Маријанова. Све је ово бизнис Додо Човић.

Name

055

20.02.2018 21:08

Стока!Тренутно су заузети формирањем "патриотске лиге"!Да подсјетимо то су они сто су први направили масакр у Сијековцу,а водја им био неки Армин Похара!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Спасоја ре 055

20.02.2018 21:50

О цему прицас коњу? Захваљујуци Бециревицу срби це добити оно сто нам и припада, конститутивност, ста оцес да казес да Дрвар није српски, Гламоц, Грахово, Купрес, Петровац, ма марс суго сугава. Бецировицу алал ти вјера

Name

за овог 055

20.02.2018 23:23

Извини ал да те питам-јел ти ово 0,55 степен коефицијента интелигенције?

Name

Да

21.02.2018 10:10

Сада ту функцију преузима Стевандиц да ријеси проблем и у набројаним мјестима,помогне као колега му Похара!Е кад би ти знао уопсте ста је ИQ,иди питај сефа!

Name

Хм

20.02.2018 21:09

Ниста ту није изненадјење , зна се и знало се да ова банда ради , радила и радице увијек за Хрватске интересе , а зна се и засто , уствари није теско закљуцити , ко је Хрват , а представља се као велики Србин , назалост многи то јос увијек не виде , или неце да виде !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мире

20.02.2018 21:09

Ко се шокирао?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Роле

20.02.2018 21:09

Мутна игра сзп и СДА КО зна за ста су гласали

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

20.02.2018 21:39

СДА зна добро за шта је гласала, а овај СзП не зна да ли је пошо или дошо. Страх ме кад схвате биће нам свима касно. Еј, они да се боре за нашу констутивност, ма немојте ми рећи.

Name

ре за Роле и Па

20.02.2018 21:54

Ста је вама крканима спорно? Јел то ми срби треба да смо мањина гдје смо вецина били и устасе нам све сравниле? Кад неце Додик да се залазе онда нек нас босњаце заступају, одлицан потез урадзен и поздрављам га, а насим ј....све из СНСД, СзаП је наса дика и понос.

Name

Оги

20.02.2018 21:56

Црвени шаторски морони тишина стиће вас рука правде

Name

Ре

20.02.2018 22:36

Зашто мутна , јел требају бити конститутивни тупсоне , што је сада проблем

Name

Па

20.02.2018 22:57

Је л ти стварно мислиш да ћеш добити констутивност у федерацији? Можда, али ако се угаси РС. Не , не неиде то тако, зна добро Бећиревић шта ради.

Name

РЕ

21.02.2018 12:00

Па=ПАПАК.

Name

Qрац

20.02.2018 21:10

Цовиц и Додик два понајвеца кримоса.

ОДГОВОРИТЕ
Name

миле

20.02.2018 21:10

Wтф? јесу ли ови нормални?????

ОДГОВОРИТЕ
Name

киза

20.02.2018 21:10

Веце устасе од устаса

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

20.02.2018 21:10

Ој,ој,ој.... Ово неце изаци на добро. Ко кога овде фарба?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бранко

20.02.2018 21:10

Ово је доказ колико дзубрад из СНСД ради против српског народа, исто тако захваљујуци муслиманима ми срби постасмо конститутивни. Бецировицу браво , босњаци хвала вам, свака цаст као и СзаП

ОДГОВОРИТЕ
Name

Предраг

20.02.2018 21:11

Ово је страсно!!!!!! За нас Србе који зивимо у ФБиХ ово је не ноз вец мац у ледја!!!! Невјероватно јер сам и сам подлегао Додиковој пропаганди и гласао за њ странку непријатеља српства и православља, посебно за нас који цувамо српска огњиста овдје гдје је најтезе. Народ казе коза лазе, рог не лазе, а СНСД нам данас испоруци пуну врецу рогова. СРАМ вас било и стид гробова које сте данас попљували!!! ФУЈ!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саса

20.02.2018 21:24

Стид ме сто сам србин кад видим каква нас говна заступају, као нацију, а нисам гласао за овај сљам. Устасама се продајете и Цовицу устанимо брацо и маљеве у главе да аздаје истјерамо из РС од Мајкицке сељанцуре , Клосарца и остали гована, ух јебем ли вам све

Name

Заи Јиан

20.02.2018 21:12

Па шта је ту чудно? СНСД је проусташка странка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Угљевик-РС

20.02.2018 21:16

СНСД је издајник Српског народа

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ин

20.02.2018 23:25

СНСД Цовицева странка у РС.

Name

Боки

20.02.2018 21:20

Овој Мајкићки једино фали још метла.

ОДГОВОРИТЕ
Name

yес

20.02.2018 21:49

ВЈЕСТИЦА - нема јој равне !

Name

РОМАНИЈА

21.02.2018 05:53

Не фали , ено је паркирана испред парламента глањц нова три хиљаде кубика фул опрема купљена од отпремнине( 50.000 КМ)коју је добила кад је отишла пензију, па онда сконтају црвени полтрони да је још млада и лијепа уз то и згодна и да је штета да оваква памет фали па је вратеише у парламент да брани РС_у...

Name

Раде

20.02.2018 21:20

Ста нас брига за Србе у федерацији важно је да смо ми из Републике Српске у успону.Нека доду овдје зивјети

ОДГОВОРИТЕ
Name

Карту читам а сељака питам

20.02.2018 21:34

Према чему је највећи успон ? Ја мислим да је према Норвешкој али да се добаци и до Словачке није за бацити...

Name

ре .Раде

20.02.2018 21:43

Срам те било!!!!!

Name

за Радета Никола из Сарајева

20.02.2018 21:56

Фуј дзукело , биједо, ста смо то ми срби у Федерацији? Треба те сломити ко вола у купусу

Name

ре Раде

20.02.2018 22:01

Па такви као ти су их и раселили са рођених огњишта, ова одлука снсд-оваца је на том фону, пууу.

Name

Раде

20.02.2018 22:40

И треба вам тако,знам пар мојих родака сто су остали доле сви гласају за СДП и залазу се за граданску БиХ,ти нису срби.

Name

Канада Ре, Раде

21.02.2018 04:02

Богами Раде , несто размисљам, како би твој мозак добродосао овдје студентима И науцницима за анализирање у истразивацким центрима. Силно би се обрадовали јер би сигурно открили које моздане целије проузрокују људску глупост, које целије утицу на висок ниво примитивизма И које целије у твом мозгу су криве за тако низак степен твоје интелигенције. Раде, Раде, ти си једно велико ФУЈ оф цовјека. А мозда И ниси висе цовјек , мозда си само остао дупеувлакац тој банди која је на власти.

Name

Ре Раде

21.02.2018 06:22

Родјаци су ти бољи људи од тебе. Па сто не би гласали за СДП видис да се СДП бори за њихова права?

Name

Раде

21.02.2018 14:10

Доду ми ови из Канаде паметовати побјегуље.Ако вам се гласа за СДП гласајте продане дусе,ја цу за нашег Милета.Само да Вам кажем дана излазите на изборе нас је висе

Name

Ре Раде

22.02.2018 17:03

Раде купљен си за сок и сендвиц. Нисам ја сине из Канаде, ја сам из Босне. ЛИјепо ти казем да су ти родјаци бољи људи од тебе и то стоји. Гласај за Милета нама одговара да вам вјецно влада

Name

Раде

22.02.2018 18:22

Знаци босњо си,ако си мислио да у РС може завладати СДП или слична странка грдно си се преварио.Комунисти у РС нису пожељни као и овај сзп.Овдје це вјецитобвладати Снсд помирите са том цињеницом

Name

Чуднајадаододговорности

20.02.2018 21:23

Па ко да нисте знали..ко је шта јамио јамио је...ево прије 10 минта на Првој Тв Баја каже да се не би српска компонента Војске БиХ не би борила за Мостар јер је Мостар њихов ..ваљда ХДЗ...и сад чудно што Срби не могу добити своја права јер то нису прави Срби као и ономад они који су у војсци ...али ето он ће се кандидовати за члана предсједништва јер има одговорност

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

20.02.2018 22:02

Не постоји никаква "српска компонента ос бих", то је бајина лаж и измишљотина као и све остало, његова политика је једна велика лаж.

Name

"Заштитници" Срба

20.02.2018 21:24

Додикова странка у Парламенту БиХ гласала против конститутивности Срба у ФБиХ хттп://www.клиx.ба/цланак/180220134 Па хајде Снсд да мало србујемо и глумимо заштитнике српских националних интереса! Тако и треба, не дајте "пренос надлежности" за извоз јабука и ојадите воћаре, а приде низ воду пустите Србе који живе код Хрвата. У праву сте, они су ионако "Бакирови" Срби. Аферим!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

20.02.2018 21:38

Срећом у БиХ постоји и нешто нормалних људи којима је стало до сваког грађанина БиХ, без обзира на националност. Честитам Денису на образу, а овај мафијашки картел звани снсд нека сада објасни људима како су они у ствари на овај начин штитили интерес Срба. Фуј!!!

Name

Xxx

20.02.2018 21:25

Па у Снсд су сви конститутивни,погледајте само цланство.

ОДГОВОРИТЕ
Name

...да цико б'ону...

20.02.2018 21:29

Издајник и бандит додик враца дугове свом ортаку драгану цовицу,додик је највеце зло које је снасло српски народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мајевица

21.02.2018 09:09

Могу реци велика срамота од насе власти док се они утркују колико це милиона дати у Сребреницу донације и за повратак Муслимана у РС ја као ратни војни инвалид немогу се вратити у своје село у коме јос у Федерацији зиве повратници без струје.

Name

Адо

20.02.2018 21:29

Добро рече један на Клиxу - СНСД се бори за своје фотеље, боли њих брига за српски народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

20.02.2018 21:32

Ако је то Денис Бећировић предложио сигурно је то нешто добро за Србе. Чувени демократа један човјек један глас, грађанска држава и те форе, како би обезбједили доминацију Бошњака који су већина а све умотано у обланду. Ово је усмјерено како би завадили Хрвате и Србе, читај Човића и Додика а све у циљу профитирања Бошњака а са њима и Савеза за промјене као сателита СДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гдје је ба запело

20.02.2018 21:45

Срби Мостара од 2002. чекају да се проведе одлука Уставног суда ФБиХ о конститутивности у ХНК..док је Драганчета и Баје у истом седлу тога неће бити

Name

Ре Раде

20.02.2018 21:45

Ти си један од Додикових ботова, а самим тим и надарено глуп.

Name

Укљуци мозак

20.02.2018 21:51

Раде будало!

Name

@Раде турски токмак

20.02.2018 21:54

Остављањем Срба у дијеловима федерације у ниво пашчади луталица, СНСД је спријечио доминацију Бошњака??? Браво Раде професоре, љуби те деда Ердоган у чело! Глупост је једина болест на свијет која нема никаквих посљедица на обољелу особу, док у исто вријеме веома негативно утиче на све особе у окружењу.

Name

срб

20.02.2018 22:02

Ми и Хрвати. Хрвати нас иселили из Хрватске, недају нам право на писмо... Ти ниси сав свој.

Name

ре раде

21.02.2018 09:10

Глупане један ненормални! Знаш ли ти који су то кантони? Они са већинским хрватским становништвом. У осталим кантонима су срби конститутивни. Читај јуне једно па ће ти бити ваљда јасно ко је тој странци пречи: ује или срби!?! И тебе ће продат брзо!

Name

Тузлак

20.02.2018 21:45

Цувајте се ви ХДЗ -а па це те се касније ухватит за главу,мудри су латини, и Алију су зајебали јбг.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

21.02.2018 11:55

Да. Само сто су латини мањина у нестанку, због тога паницаре и праве савезе са биволом из Лактаса,...

Name

Либеро

20.02.2018 21:53

Додикови ботови су толико збуњенице да не знају ста да напису. Како оправдати да је СНСД гласао ПРОТИВ конститутивности Срба у Хрватским кантонима. Покусавају да некако све представе као неку завјеру... али не иде. Господо, конститутивност вам припада по уставу БиХ и по Дејтонском споразуму. Запитајте се, засто за 25 година никада нисте тразили да Хрвата да се то лијепо прокњизи. Бециревиц није цвјецко, али је урадио људску ствар. Залозио се за права оних којима припадају... Србима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

србин

20.02.2018 22:03

СНСД секта је показала за чије интересе ради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

!!!

21.02.2018 19:21

Не чуди мени што на порталу некакв Раде млати глупости или намјерно провоцира и посипа сољу живе ране по нашем народу, зачуди ме Радован Вишковић што у дневнику БН вечерас изрече такву глупост, да сам јаикад схватио да су у праву они који кажу да је мудрост ћутати. Јер кад ћутиш често си паметнији, а неистомишљеник не зна шта мислиш? Рече Радован "шта има ПСБИХ са конститутивношћу Срба у неким кантонима ФБИХ" Вјероватно је по Вишковићу четвороочни договор Човића и Додика изнад свих закона у овој земљи. Е па неће да може.

Name

Глобал зитизен

20.02.2018 22:10

Свака цаст , браво .

ОДГОВОРИТЕ
Name

САВО

20.02.2018 22:48

ОВИ ДОДИКОВИ СУ НАЈВЕЋИ НЕОРИЈАТЕЉИ СВОГ НАРОДА.ЊИМА ЈЕ САМО ВАЖНА ВЛАСТ И ЛИЧНИ ИНТРЕС.БРАЧО СРБИ АКО БУДЕМО ГЛАСАЛИ ЗА ДОДИКА НЕСТАЧЕ РЕПУБЛИКА СРПСКА.ЗАТО ТРЕБАМО ДОБРО РАЗМИСЛИТИ ЗА КОГА ГЛАСАТ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Не контам

20.02.2018 23:11

Додик са Вуцицем договара Декларацију о очувању српског народа а овим потезом демантује и порице све сто се у њој налази.

ОДГОВОРИТЕ
Name

идибре

21.02.2018 00:08

Декларацијама се нитко није очувао а колико је важна довољно говори да објава чека да прођу Бг избори плус и да страни "чимбеници" дају своје мишљење.Ало бре !? Баја стално понавља да Срби имају двије државе , све и сви извана тога је само могућа главобоља и могучи реметилачки фактор њихове богомдане памети и владавине тако да чуђења нема .Од Милошевића па до Баје ткз декларације воде рачуна само о границама и стању унутар пашалука а не и о раји изван њега....

Name

Јанко

20.02.2018 23:28

Лопови и преваранти готови сте. Горе багре од Снсд нема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Требава

20.02.2018 23:42

Пале су маске!Само још малоумни људи могу вјеровати у патриотизам Милорада Додика и његове хоботнице!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Риалити соуу

20.02.2018 23:53

Јјјојјјј ТУГО...ххххааа види ове МАЈКИЦКЕ...пању ни РИАЛИТИ СОУ небих примио...јјјојјј туго гдје зивим.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цица

21.02.2018 00:28

Браво тако се то ради идемо на граданску земљу а је националну.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РАЈНА

21.02.2018 02:05

Продао за држављанство лијепе њихове , а богами како ствари стоје и своје најмилије, а сад Срби адио .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зока

21.02.2018 06:08

Е ја стварно висе незнам ста да мислим. Прво галамите против СНСДа а онда гласате за милу у замјену за 50 КМ. Па промјените несто вец једном.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сале

21.02.2018 06:10

Она је прави бабац, нецу да је поредим са неандерталцем, нецу да их вриједјам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бошњак-Србија

21.02.2018 06:42

Срби и Босњаци, заједно са Црногорцима и Македонцима су браћа!!! Погледајте мало у Србију, Расим Љајић је урадио више за Србију него било који Срби. Људи, ово је шанса да се ствари окрену на нову трасу и да крене дијалог међу Србима и Бошњацима. Што је било било је. Мртве не можемо вратити али нашу децу можемо спасити. Поздрав свим добрим људима преко Дрине из Србије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Последњи кинески цар

21.02.2018 07:50

Потребан је "историјски споразум" између Срба и Бошњака у цијелом региону, као предуслов за мир, просперитет и живот без националних тензија. Наши политичари из РС овим "кокетирањем" са Човићевим ХДЗ-ом само продубљују кризу. Апсурд је да се ми боримо за положај и статус Хрвата у БиХ а занемарили смо положај Срба у Федерацији и посебно у кантонима са хрватском већином. Апсурд је да се боримо и залажемо за трећи хрватски ентитет, а они хоће у тај ентитет и дјелове Републике Српске. Апсурд је да се петљамо у односе у Федерацији између Хрвата и Бошњака, у Изборни закон када је то ствар та два народа и што се они договоре и нама треба да одговара. Апсурдна је уопште политика власти у Републици Српској, и то се и неможе назвати политиком него "квази политиком".

Name

ре.Босњак

21.02.2018 12:00

Ти се у своје име братими са дотицнима, босњаке остави на миру...Расиме Љајицу...

Name

ТразимоРјесењеНеКривце

22.02.2018 02:45

Потписујем, треба гледати у будуцност и боље сутра, па и да нисмо тако слицни и од истих коријена. Рад и само рад за опсте добро.

Name

Огорцени

21.02.2018 06:45

Ниста цудно јер Додик одавно ради за хрватске интересе поцев од предаје јасеновацке граде па залагање за треци ентитет а Цовиц увијек гласа против Срба, па закљуците сами ста је по сриједи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

киза

21.02.2018 06:47

Ниста ново од црвене багре.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дарко Миха

21.02.2018 07:15

Ови СНСД-овци више и не крију да раде против интереса Срба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Митар

21.02.2018 07:18

Пречи су СНСД-у интереси ХДЗ од интереса Срба.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Борац

21.02.2018 07:35

Ко је сад издајник? Толико је одан Човичу да је спреман жртвовати српски народ. То је Миле и његов СНСД. Мислим да су и најокорјелији СНСД-овци схватили ко је највећи српски издајник.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Демагогија и блеф..

21.02.2018 07:45

Волунтаризам, импровизација и блеф, ето то је то, то је нешто умјесто политике.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

21.02.2018 07:52

Завирите мало у врх СНСД-мало је ту срба све су то неки мелези.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петар

21.02.2018 07:56

Шта мислите како би се понашали Хрвати у Народној Скупштини Републике Српске да се Додик и Човић не држе заједно. Господо рад Народне Скупштине РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ би био блокиран. Било би вето на сваки закон од стране Хрвата као што имамо сада од стране Бошњака. Било би 2: 1. То је и циљ Бећировића и Савеза за обмане да блокирају Скупштину Републике Српске, јер то они својим дјеловањем и пиштаљкама нису успјели. Чисто политиканство да се они изборе за нечију конститутивност.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

21.02.2018 09:33

Па о сваком вету одлучује Уставни суд РС-а, који их редовно одбаци, у чему је разлика ако делегати Хрвата у Вијећу народа РС-а, а не у НСРС-у, уложе вето заједно с Бошњацима? Ништа.

Name

Петар

21.02.2018 10:26

У Уставном суду Републике Српске сједе судије Хрвати, Бошњаци и Срби. Информишите се како ради тај суд и како доноси одлуке. У Уставном суду Републике Српске би и био проблем.

Name

Ре

21.02.2018 11:38

У Уставном суду РС сједе купљене, поткупљене, поткупљиве, или пак уцијењене и уцјењиве судије. То је њихова основна одредница и елементарно опредјељење. Јаче од било којег другог, па и националног. И далеко су од морала и моралног, професије и професионалног.

Name

Борац

22.02.2018 10:48

Драги Петре и во би се срамио да га упоредим са тобом. Па ти несрећо не схваташ да без подршке било којег народа у Вијећу народа ниједна одлука неможе проћи. Значи да ту Хрвати ма колико се упињао Миле ништа немогу учинити ако блокирају Бошњаци. Друго воле, рад Скупштине немогу блокирати такође ниједни пошто не вриједи правило као у Вијећу народа. Зато стоко прије него покушаш нешто коментарисати нађи неког да ти нешто прочита и објасни пошто ти за то немаш довољно мозга.

Name

Петре, стани и размисли

23.02.2018 15:37

Која је то одлука НС вазнија од ове о конститутивности Срба у Федерацији?

Name

Марко Ивић

21.02.2018 08:05

Када су интереси Хрвата и Срба у питању СНСД ће увјек прво радити у интересу Хрвата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

остоја

21.02.2018 08:05

Па људи зар не схватате ста Додик и Цовиц зеле да вам казузар то нисте досад схватили или ви фрадјани носите те васе главе само за сисање ,они вам поруцују да су само њих двојица Србин и Хрват а сви остали само ако они казу да су то ,па зар вам такви људи могу одредјиват и ко је од нас ко и ко је ста ово није могуце да народи на овим подруцијима могу дозволит бахатим политицарима бас смо стока од народа ако ове исте будемо бирали !!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Горан Косовац

21.02.2018 08:06

Е моји Срби па ви опет гласајте за СНСД.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин

21.02.2018 08:08

Зна се ко су издајници увијек били и остали, багра ЦРВЕБНА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

21.02.2018 09:24

Мислис ли мозда да су црни дргацији?????

Name

доми

21.02.2018 09:09

Гдје сте сад багро додикова,сто не коментарисете ово.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ФИКА

21.02.2018 09:33

ПА НЕВЈЕРОВАТНО, ШТА ТАЈ ФАЦА РАДИ, САМО НЕК ЈЕ ЊУЕМУ И РЕЖИМСКИМ ЉУДИМА ДОБРО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

један

21.02.2018 09:46

То је тај ђавољи пакт између додика и цовића. Овај продаје хрвате у РСу а овај србе у ФБИХ....а све из личних циљева и користи. А ти народе сути и гласај како ти се казе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

други

21.02.2018 12:12

Не продаје Човић Хрвате, они учествују у власти РС.

Name

остоја

21.02.2018 13:57

За овог ко фол ( Дуги ) у власти су Хрвати али који онакви попут тебе који су науцили да климају главом кад им Газда казе и који примају плату ни заста ,они се само воде на списку да су у власти а у ствари ни заста се не питају нити се смију за било ста бунит.

Name

Тодоровиц

21.02.2018 13:51

Зашто нису гласали?Па неће СНСД да дозволи да Бакир доведе неке своје Србе нпр као што је Жељко Комшић Хрват и слични,то је јасно као дан!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дјунта бл

21.02.2018 14:00

... крваво се насмија...

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОБА

21.02.2018 14:46

ЈА ДА САМ НА МЈЕСТУ МАЈКИЋКЕ СИГУРНО БИХ СЕ САКРИЛА ДА МЕ НЕ ГЛЕДАЈУ МИЛИОНИ ЉУДИ ,ЖЕНА ЛИЧИ ДА НЕ КАЖЕМ НАШТО .ШТИТНА ЈОЈ РАДИ СТО НА САТ,ЊОЈ ТО НИЈЕ БИТНО, БИТНО ЈЕ ДА ОНА О СЕБИ ИМА ВИСОКО МИШЉЕЊЕ. ЉУДИ ГАСЕ ТЕЛЕВИЗОР КАД ЈЕ ВИДЕ ТАКОЂЕ ЋУЛУМ МОРА ДА ЈЕ ИЗ САНСКОГ МОСТА ,ИМА ИХ КАО РОМИЋА СВИ СУ НА ФУНКЦИЈАМА. КОШАРАЦ СВЕ ДЕБЉИ ОД БРИГА ЗА РС. ОДВРАТАН ЛИК .ДАЋЕ БОГ ДА ОВЕ ФАЦЕ ВИШЕ НИКАДА НЕ ЗАУЗИМАЈУ ТЕЛЕВИЗИСКИ ПРОСТОР.НОВИНАРИ,КАМЕРМАНИ НИЈЕ ВАМ ЛАКО ПОЗДРАВ ЗА ВАС ОДЛИЧНО ИХ ЗУМИРАТЕ. ОД ЊИХ МЕ НИШТА НЕ ЧУДИ ТАКВИ ЛИКОВИ СУ МИ ПОЗНАТИ.СРЕТНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Луцијано

21.02.2018 16:23

Погле мајкицке уста ко гараза од фапа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Симеон

21.02.2018 16:30

Парламент БиХ није надређен органима власти у ентитетима и кантонима. Даље, тражити уставну равноправност српског и такозваног босанског језика значи признавање постојања босанског језика. Није спорно постојање бошњачког језика који је уставна категорија али признавање босанског језика наивно насједајући на подметања бошњачких политичара је могуће само од оних који више и не покушавају да представљају Србе у заједничким органима. Јасно је да је циљ језичка и политичка асимилација Срба у БиХ како бисмо на крају сви били Босанци. Посланици Савеза за промјене нажалост су насјели (или намјерно пристали) на подметање бошњачких партија да Парламент БиХ наређује другим нивоима власти (што би у будућности могло да нам се освети) и својим гласовима фактички признају такозвани босански језик.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Сима

21.02.2018 16:38

А да процитас закљуцак. Нико ниста НЕ НАРЕДЈУЈЕ, него ПОЗИВА, изразава политицку вољу и апелује на кантон.Нису они усвојили амандмане, него позвали. Па и Снсд је позивао федерални парламент да мијењају федерални устав.

Name

Мислим-ман

21.02.2018 17:36

Зашто забрањујес босански језик ако га признаје 1,5-2 милона људи. Ко си ти да то бтисес и надгласавас тај народ са својим гласом? Теби нико не забрањује да прицас српски ако хоћеш, а шта да се неко противи што прицас језиком сусједне државе. Или можда хоћеш да утврдис да је српски "исконски" језик балкана или можда најстарији јузнословенски? Не разумијем само једнострано и пристрасно расадјивање. Имам много школа и много учења а то је србима тешко објаснити. Њихова школа је старија и од перзијске

Name

Симеон

21.02.2018 18:14

Прочитао сам. Почиње позивањем. То је опипавање пулса. Могли би да позову на поштовање Устава БиХ и Дејтонског мировног споразума. Постигли би исто али средствима која немају за крајњи циљ нестанак Срба у БиХ. Заиста мислиш да Бошњаци ово раде због бриге за Србе?! И то само у хрватским кантонима.

Name

Симеон

22.02.2018 16:50

Ни ја не разумијем то што ми приписујемо оно што нисам написао. Од назива бошњачки народ, који су Муслимани у БиХ сами изабрали, може се једино направити назив бошњачки језик. То је посебно важно за Републику Српску, у чијем Уставу стоји: „Службени језици Републике Српске су: језик српског народа, језик хрватског народа и језик бошњачког народа”. Назив бошњачки језик одговара називу бошњачки народ, док би назив босански језик одговарао термину, непостојећег, босанског народа. На крају крајева ниједан народ не назива свој језик по држави него по самом народу, а нарочито не по пола државе је ваљда Херцеговина није интересантна. Може сваки народ звати језик како жели али то не значи да и остали морају тако да га зову. Чак и Словенци свој језик зову словенски, док га други зову словеначки. Разлог је што они нису Словени него Словенци.

Name

Ајме мени

21.02.2018 16:54

Па ста ви хоцете? СНСД "брани" српске интересе, само смо ми глупи па то не видимо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ђорђе

22.02.2018 08:20

Морално расуло, ријалити простаклук, медијски мрак, говор мржње, процват фашистичких организација, рат мафијашких кланова, застрашивање непослушних, незапамћена пљачка народа, бестидно лагање, разарање институција. Ово је слика српске државе и друштва.... Некада сам знао да ће ићи овако, али нисам знао да може бити овако ниско. Пали смо. Они, ови шљамови немају храбрости. Они су ситни мишеви и када им се "заврну М.да" пиштаће. Сама помисао да би могли пиштати, по затворима, уводи их у срах. Они народе су страшљивци и они немају срам и стид. У брезобразлуцима и потцјењивању интелегенције обичног човјека немају границу нискости и брезобразлука. То није њихова храброст, већ недостатак стида, срама. Страх изазива код полусвјетова дрскост и бахатост. Поздрав добрим људима....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Турбоскара

22.02.2018 08:35

Види мајкичке мајмуна народе тољаге у руке на улице и улази стоку незаслужавају нита осим тољаге затвора па докле више да нас ови олигофренцине хандрају гдје нам је достојанство и част јјесмоли људи или шта имамо ли децу или не требају ови олигофренцине да нас уништавају имали ико да покрене и да овај циркус заустави .

ОДГОВОРИТЕ
Name

МЛАДИЦЕ

22.02.2018 13:26

Ста оцекивати од Клосарца,казандзије,лопурде лукавицке,.Једном издајник ,увијек издајник.Регионални лопов из ГРОЗД-а

ОДГОВОРИТЕ
Name

КЕН И БАРБИКА

22.02.2018 13:29

КОКОСАРАЦ И МАЈКИЦКА,НАЈ ПАР ,коњ и крава,да опросте зивотиње,психопата и вила,ја будала брацо мојаа,хапси СИПА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПРАВИ ИЗДАЈНИЦИ

22.02.2018 13:29

Никола видимо се у воцњаку

ОДГОВОРИТЕ
Name

Поп

22.02.2018 21:49

Јооој вид' јој главе.....па ја сам морао дјецу у другу собу послати да је не гледају.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Адис

23.02.2018 06:42

И ате ви срби и хрвати сва права и радите ста хоцете а заједно вас има мање од нас босњака муслимана све смо вам дали и допустили и опет вам босна неваља моје дијете уци цирилицу у сколи засто и коме остало да не набрајам китите заставе на свим цосковима бојите се цега? Босне босњака муслимана али видјет цете доци це вријеме кад се буде блокирала дрзава и цистила то се зове дрзавни удар паце те сами палити хрватске и српске заставе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

23.02.2018 09:29

Наводно Спириц није гласо због обавеза писе књигу моји Бецки корјени.Оправдано.

ОДГОВОРИТЕ