"Референдум је чисто кривично дјело"

„Након одлуке Уставног суда о увођењу привремене мере, наставак активности на организацији референдума представља недвосмислено кршење Дејтонског мировног споразума и кривично дело супротстављања одлукама Уставног суда БиХ које може бити санкционисано Чланом 239 Кривичног закона“, казао је председавајући Председништву БиХ Бакир Изетбеговић.

Босна и Херцеговина 17.09.2016 | 19:58
"Референдум је чисто кривично дјело"
Председавајући Председништву БиХ Бакир Изетбеговић изјавио је вечерас да се нада да ће председник РС Милорад Додик одустати од референдума у Републици Српској после одлуке Уставног суда БиХ.

Изетбеговић је за портал „Кликс“ казао да је очекивао овакву одлуку Уставног суда.

„Надам се да ће Додик одустати од референдума јер, након одлуке Уставног суда о увођењу привремене мере, наставак активности на организацији референдума представља недвосмислено кршење Дејтонског мировног споразума и кривично дело супротстављања одлукама Уставног суда БиХ које може бити санкционисано Чланом 239 Кривичног закона БиХ“, казао је Изетбеговић.

Члан 239 каже да службена особа у институцијама БиХ, институцијама ентитета или институцијама Дистрикта Брчко Босне и Херцеговине која одбије да изврши коначну и извршну одлуку Уставног суда Босне и Херцеговине, Суда Босне и Херцеговине или Дома за људска права, или спречава да се таква одлука изврши или на други начин онемогућава њено извршење, казниће се казном затвора од шест месеци до пет година.

„У својим данашњим одлукама Уставни суд БиХ је поступио принципијелно, водећи се доследно и искључиво правним критеријумима у заштити Устава БиХ, уставно-правног поретка и владавине права, што је у најбољем интересу свих у БиХ. Уставна је обавеза и дужност свих званичника и институција у БиХ да поштују одлуке Уставног суда БиХ као коначне и обавезујуће“, сматра Изетбеговић.

Прокоментарисао је и изјаву члана Председништва БиХ из РС Младена Иванића који је у петак рекао да ће у случају одбијања захтева власти РС за преиспитивање одлуке око Дана РС у БиХ наступити „невиђено“ погоршање прилика.

„Чуди ме реакција колеге Иванића, њом се у ствари прети свима онима који се усуђују супротставити дискриминацији“, закључио је Изетбеговић.

Извор: Спутњик

Коментари / 204

Оставите коментар
Name

реално

17.09.2016 18:00

А Ви сте госп. Изетбеговицу муслимански фундаменталиста, па зато правите своју дрзаву али без Срба и Хрвата.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Х-Х

17.09.2016 18:51

Е ста реце цовеце и оста зив! ха ха

Name

Ре

17.09.2016 18:51

Па ваљда би он тразио одцјепљење ако прави исламску дрзаву а не да се бори за њену цјеловитост а свјестан да ту зиве и други народи гдје није могуца једнонационална дрзава? Не контам о цему ти?

Name

за ре:

17.09.2016 19:16

Неце он одцјепљење, него сто веца то боља и сто мање других без икаквих права то боље.... Парадоксон је да је бас он предсједник као и његов отац.... То оно фамилијарно као у С. Кореји и многим другим "уназадјеним" дрзавама.

Name

МИХАИЛО МИКИЦ

17.09.2016 19:25

"ПОТУРИЦА ГОРИ ОД ТУРЦИНА!"

Name

ХААРП

17.09.2016 19:42

Изгледа да је ХААРП прорадио па је и мозак помутио таквим као ти.Ето те као да је 1992.

Name

Ре

17.09.2016 21:00

Јел се теби слазе разум са овим сто писес? Ако слазе онда ти лијецење треба. Цуј боља цијела гдје други немају никаква права.. теско и најглупљем то разумијети.

Name

Ми сами

17.09.2016 22:25

Јбг Бакире.Фали ти мало политицке мудрости а богами и памети.Била се направила атмосфера сузивота и разумјевања а онда је у теби прорадио велики муслиман који је погурао насег великог Србина и ето над два метра од ровова.Да ти је бабо зив било би га стамота ста си урадио и ста си упропастио.Схвати да постоје у Бих Срби и да це они славити ста они хоце а не ста се теби свидја.Ко је пиставио питање васих празника?И кога брига ста ви славите?Коме се не скави нека иде да ради копа оре...ста је проблем?

Name

Едо

18.09.2016 15:56

Мозе Баке слободно да уци арапски у сколама, али у својој дзамахирији, далеко од православаца. Бакире нема твоје Босне јос дуго, дуго, капирас?

Name

Јос једна предизборна превара Срба:

18.09.2016 21:01

Уставни суд БиХ своју одлуку це објавити у року од 15 дана тј.до 2.октобра.Референдум који се спроведе прије објављивљања одлуке сматра се не вазацим!? Додик то одлицно зна,то је његов и Бакиров договор!? После 3.октобра рефередум постаје ниста,а власт одлуку суда ускладјује са новом одлуком Народне скупстине. Након тога Референдум иде у корпу за смеце! У медјувренену Додик убире поене на изборима! И вуциц вецерас казе да не мозе јавно о свему да говори.НАРОД ИСПАДЕ ПОНОВО СТОКА!и

Name

баба станија

19.09.2016 11:35

Слабо вам ја дјецо баратам овом тхником али зар ви не видите да је ово само празна прица. Референдум НИ ОКО ЦЕГА. Ако овај црни Милорад има петљу онда референдум о отцјепљењу а не референдумциц а коста као прави и ко зна мозда буде и скупљи.

Name

бл

17.09.2016 18:02

Стегните петљу па пробајте да хапсите...није вам ово Османско доба окупације....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 18:28

А ти цес ко бранити зивотом ако крену хапсити?

Name

са

17.09.2016 18:30

Не брини, брзо цес да видис како це то ЕУ и Америка брзо да среди. Цркај само пар дана и да видис како се подвија реп

Name

бл

17.09.2016 19:51

Нисмо вам подвили реп ни 92. кад сте везали заставе и убијали по свадбама...европа је хрисцанска, НЕ ЗАБОРАВИТЕ ТО...

Name

Ре

17.09.2016 20:57

Хехе па ниси 92 кад је све голоруко било.. сад подви и сути вјеруј ми.

Name

Ре

17.09.2016 23:22

А сад као нисте голоруки? Ајде свега ти не измишљај. Нико испод 30-е не зна пушку расклопити јер је укинут војни рок. Овима преко 40-е је доста рата и ко да ти ратује? Изаћи цу на референдум па цак и ако га не буде. Ето толико. Теби у инат.

Name

Ацо

18.09.2016 07:52

Кад нас изадје 100хиљада да видим колика м...да имате да хапсите Милорада?

Name

е

17.09.2016 18:04

Док је Баки у трезору цитао законе тад је Додик продаво цигаре. Не знам ста је Иваниц тад радио ал видим да закон никад науцио није!

ОДГОВОРИТЕ
Name

босњак

17.09.2016 18:04

бакире..није твоје масло за рамазана и ниси мој избор као босњака али ти морам цеститати како си милета поразио и увукао у сукоб са медзународном заједницом на целу са америком..једино сто це народ надрљати ако га необуздају у погибељној одлуци да мозе против свију..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није битно

17.09.2016 18:09

Баке, хајд не се.и и ти више! Све је ово с.ање твоје масло...твоје и твојих савезника, Додика и Човића...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

17.09.2016 18:10

Друже Бакиру, ти си ово највише закухао..биће гужве...ја одооооо одмах из БиХ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вук

17.09.2016 18:13

Ој бакире хоћеш ли сланине...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 19:20

Хоћеш ти референдума

Name

Ре ре

17.09.2016 19:57

Хоћеш ли ти свињске кобасице???

Name

зумба

17.09.2016 18:14

Послати ЕУФОР да ухапси Милорада Додика када се буде врацао из Русије.Авион преусмјерити у неку другу земљу и ухапсити га.Мозда у Загреб или,засто не у Сарајево.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Огњен

17.09.2016 19:17

Тако би осигурали да на изборима добије 99% гласова!

Name

суад

18.09.2016 16:54

Што си ти неки глуп човјек

Name

рс

17.09.2016 18:14

Чекај мали Алија. Док се Одлука Уставног суда са издвојеним мишљењима судија које су гласале против, објави у Службеном гласнику а референдум ће до тада бити одржан.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Приједор

17.09.2016 18:55

Ево Американци су поновили да се не играмо. Треба охладити главе ово нас мозе скупп костат и наивно нас Миле увуче у игру. Врло глупо могло се само игнорисати та одлука, као и десетине других.

Name

Ре рс

17.09.2016 19:43

Ово је привремена мјера која ступа одма на снагу .

Name

АМИДЗА ЗУЛФО

17.09.2016 18:16

Е НИСИ ЗНАО С КИМ СЈЕДИС У КЛУПИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОРАЦ

17.09.2016 18:17

МИЛЕ ПОСЛУСАЈ БАБА

ОДГОВОРИТЕ
Name

боца

17.09.2016 18:21

У овој игри побједјује бакир

ОДГОВОРИТЕ
Name

сс

17.09.2016 18:22

Бакир је цар. Мора се признати да је све одрадио за десетку ал све по закону. Ови наси све несто на галаму и претње али их висе нико не ферма ни 1%

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 20:55

Овај се буса по прсима а овај му га суце ал све по закону.. хехе е миле миле ти си само за суме медједу један.

Name

Ремембер 92

17.09.2016 18:26

Ој Алија мани се белаја неће Срби да ти буду раја није раја што је некад била има крила Српску је добила

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуги

17.09.2016 19:46

Браво царе!

Name

БОСНА

17.09.2016 18:28

МИЛЕ КОЛИКО СИ ДОБИО ДОЛАРА ОД АРАПА ЗА РАСТУРАЊЕ РС ???

ОДГОВОРИТЕ
Name

тунел

17.09.2016 18:30

Додик води рс и србе у изолацију,санкције а народ ионако нема ста да једе. Тек сад це поцркат од глади.. он неце,он се обезбједио а обицан народ неце зивјети од дана републике.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалучанин

17.09.2016 18:31

Шта се ти јављаш исламисто?! Исти си зликовац као и покојни бабо. Зар референдум није демократија? Сад си против демократије?! Зачепи!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Бањалуцанин

17.09.2016 19:04

Ја не могу вјеровати да у овој јадној дрзави нема људи који размисљају својим главама него главама својих водза и упорно понављају оно сто им они сервирају.Па јесмо ли ми толико глупи или смо толико политицки неразвиједи то незнам,али не стоји она народна безвезе глупи Босанац вјерујте у томе има истине.Референдум јесте демократско право али референдум о одлуци уставног суда која је највеца правна дистанца једне дрзаве па то је преседан.Људи моји интернет неслузи само за писање глупости у коментарима,на интернету има много стоста па се информисите мало.Па измедзу осталог писе да је уставни суд БиХ потписан у Дејтону,да је највеца правна истанца дрзаве и да су преставници срба тразили да у суду сједе три странца да неби било прегласавања од Босњака и Хрвата.Али вама Миле пласира прицу и ви се ухватите ко пијан плота.А сто вам Миле неказе да би Р.Српска као и Федерација наравно, за мјесец дана банкротирала да није дрзаве е то вам неце реци.

Name

РС

18.09.2016 09:25

Српска је старија од уставног и Дејтона, да будем прецизнији 9 јануар 92 год .

Name

Стојан

17.09.2016 18:33

Ја никад нисам подржавао Додика али због овога га подржавам. Османлије проклете хоће да нам забране да живимо кад нас већ нису успјели побити у рату.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гароња

17.09.2016 18:44

Тачно. Слава Богу па су све српске странке и сви Срби стали као један у одбрану 9. јануара! Одбранили смо се и 1995. кад метка нисмо имали, одбранићемо се и сад! Нека вјечно живи Република Српска!

Name

ре гароња

17.09.2016 19:41

А метка нисте имали , хајде сједи један и уради задацу други пут !

Name

баки

17.09.2016 19:47

гароња бас си гароња

Name

x

17.09.2016 20:27

Е мој гараоња..одакле будзес...теско теби...за тебе је вец касно...сви су теби возови просли

Name

БЛ

18.09.2016 07:09

Гароња остаје Гароња.

Name

БОСНА

17.09.2016 18:35

БАКИ СЛУСАЈ БАБА ПА ЦЕ МОЗДА ОСТАТИ РС

ОДГОВОРИТЕ
Name

пиздоња

18.09.2016 15:51

А Бабо је реко: "Неце бити рата у БиХ, неце.."

Name

Идемо

17.09.2016 18:46

Идемо на референдум! Цим је то СДС подрзао од тога це бити ннесто корисно за Српску

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дарко

17.09.2016 18:51

Усташа прича о уставности!! Супер, значи они су ишли против устава 1992, а сад би устав! Он је био, он је и он ће бити тежак усташа и србомрзац! Његово мишљење није ни битно!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

баке

17.09.2016 19:46

Референдум из 92 је био по Уставу СФРЈ из 1974. провјери па прицај.

Name

Неко из масе

17.09.2016 18:55

Славице се 9.јануар јос дуго а босњаци могу само да кмеце!Какав уставни суд БИХ?Ово је питање ентитета а не БИХ.Дакле док су све странке у РС слозне око овог питања нема бриге.Само храбро против босњацког национализма!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 19:07

Славиће се, да, у Србији...у Босни и Херцеговини неће, рекао чика Уставни суд

Name

Туњо

17.09.2016 19:52

Ја колико знам,вецина одлука уставног суда које се односе на Ф.БИХ није испостована ,па засто би ова.Да кренете од Мостара рецимо.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

18.09.2016 15:53

За муслима Ре И сам ниси сигуран у то што причаш, видјећеш када дође девети јануар 2017. Дођи у Српско Сарајево па нам забрани да славимо.

Name

Приједорчанин

17.09.2016 18:55

Теби је мозак осунаћен воља народа је необорива,ћаћа ти је био у анџар дивизији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

17.09.2016 19:09

Оћеш онда рећи воља народа је била и останак РСа у БиХ? Била је и воља народа на Плебисциту останак у Југославији па? Када је политика у питању ј.б. се њима за народ

Name

Мд

17.09.2016 19:47

Није јадан андзар двизија него Хандзар дивизија .Исто сто ти ниси ајван него хајван.

Name

x

17.09.2016 20:23

Хахахахахахах.....свака цаст за ову правописну исправку....и сјајан примјер

Name

Ре мд

18.09.2016 15:38

Још само арапски да научиш јер Српски ти не иде жваљо.

Name

ма јок!

17.09.2016 18:57

Не надај се! Срби нису као Један! И не треба ДА буду. Присјесце вама И референдум И отцјепљење И инат И тај вас патриотизам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мф

18.09.2016 09:27

Да али ни теби неце да грије сунце ,нецес проци без последица. Јако ми је зао

Name

реално

17.09.2016 19:11

А Референдум о отцјепљењу БИХ из СФРЈ није Био кривицно Дјело.е мој бакире овдје су интереси великих сила у питању....поздрав СФСН.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Баја

17.09.2016 19:16

Не расправљај се с њим, посаљи му Сипу да га ухапси.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Конститутивност

17.09.2016 19:18

Политичари из РС-а прешућују једну врло битну ствар а то је да су у РС-у равноправна и конститутивна сва три народа а не само Срби, значи колико Република Српска припада Србима толико припада и Бошњацима и Хрватима....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Суби

17.09.2016 19:44

Гдје су Срби у федерацији мајмуне?

Name

Атеиста

17.09.2016 19:55

А ста је са осталим. Има нас и нормалних који нисмо конститутивни. ( народ) само сто сад мањина са вецином нас нормалних управља и влада и одлуцује о зивоту и смрти. Болесни сте сви ако вас јос једном такозвани заститници својих народа увуку у било какав сукоб. СФСН.

Name

ре суби

17.09.2016 19:59

Глупи фрајеру није питање да ли их има него јесу ли у Уставу, сомино неука, а има их и зиве као у С. Арабији, јер брацу из РС боли за њихову судбину и јер такви као ти прримају будзетску плату дубоко у заледјини и не знају ни да постоје, отидји посјети их понеси врецу брасна, 100 еура, половни ТВ који не користис, 100 кила сјеменског кромпира отидји један викенд помози да оберу дрењу и отресу сљиве, мајмунцино себицна и не србуј из дубоке позадине него им одај признање сто имају кохонес да буду тамо гдје ти несмијес помолити свој биједни нос.

Name

Бл

18.09.2016 07:07

Срби морају схватити да су Босњаци ипак вецина у дрзави.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

18.09.2016 15:50

Бл Која већина, маме ти? Са оних 200000 нерезидентних , једва 50% ...Шта желиш да због тога пристанемо на калифат? У СФРЈ Срба је било највише, сјебали сте ту државу због српске већине, сада би ти да ја прихватим државу у којој сте ви Бошњаци већина? Како си ти имао анимозитет према СФРЈ, тако ја имам према БиХ...

Name

КРСТО

17.09.2016 19:22

Вид га исти бабо,поставио се већ у улогу предсједника свих вјера у Босни,ма ко си ти ,ти прицас ста срби могу а ста не могу,муршшшшш усташо...

ОДГОВОРИТЕ
Name

x

17.09.2016 20:19

Крсто...хахах..цуј Крсто....него.... слусај предсједника...не смијес тако да говорис..пссстттттттт

Name

Босанац и херцеговац

17.09.2016 19:25

Понисти бакире референдум из 92 о отцјепљењу из СФРЈ. Нисте хтјели тада зивјети равноправно са свим другима у југославији. Засто би сада то могло бакире... СФСН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мф

17.09.2016 19:53

Овај потурица Хоце Рат

Name

ре босанац

18.09.2016 04:16

мало бркас датуме и тезе. прије референдума су вец изасле словенија и хрватска, а македонија најавила излазак. знаци референдум 92 нема везе са твојом тезом. и на карју, ето и црна гора се одвојила од yу. дали је и ту крив референдум?

Name

Зузу

17.09.2016 19:38

Види бакира јареца брадица дзаба се бунис сер..о срби це се одвојити а ти цес директ у србију из филдзана нецес морат кроз РС велика србија зивијо додик.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дуро

17.09.2016 20:42

"...срби це се одвојити а ти цес директ у србију из филдзана нецес морат кроз РС велика србија зивијо додик." Можда тако и буде, алитада сигурно само са територијем источно од Брчког. Питај РХ шта мисли о томе ...

Name

Ре

17.09.2016 22:31

Зузу по правопису видим да си из неке пусте вукојебине.. сидји мало у град, опусти се.. добро је да макар интернет имас.

Name

мисева се не бојимо

17.09.2016 23:27

ста хрватска мисли хахахахахаха

Name

Семберија

17.09.2016 19:47

Брацо срби у Републици Српској. Нико вам ниста неце моци кад сте овако слозни! Овако се брани своја дрзава и овако се никад неце изгубити! Само нејединствени губимо а слозни никад. Велики поздрав из хладног Запада

ОДГОВОРИТЕ
Name

Еx yу

17.09.2016 21:44

Брацо срби припремте се за рат недајте нам додика..поздрав из Холандије

Name

Ре

17.09.2016 22:28

Хехе ти си вецерас најбољи. Поздрави брацу и јос их подрзи да оду и у ровове за твоју гузу са запада .. хехе краљ си

Name

Еx yу

18.09.2016 08:20

Брате србине додји ти из Холандије и цувај Додика. И ратуј а ето мене у Холандију

Name

Суви

17.09.2016 19:48

Само будала мозе повјеровати да се Бакир одрекао Алијиних циљева...а сви знамо који су!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бранкица

18.09.2016 05:51

Бакир глуми миротворца у цевап дрзави.

Name

даје се на знање

17.09.2016 19:54

СВИМА КОМЕНТАТОРИМА... НАСУКО ВАС ЈЕ ДОДИК.. САМО ДА ЗНАТЕ..ЗАПЕЦАТИО ЈЕ ДОДИК СА ОВИМ ДЕЈТОНСКИ СПОРАЗУМ..ДО САДА ЈЕ ИЗЕТБЛЕДОВИЦ ПОКУСАВАО ДА ПРОМЈЕНИ МНОГЕ ТАЦКЕ ДЕЈТОНА..СА ОВИМ ЈЕ СТАВЉЕНА ТАЦКА САД ЦЕ СРБИ ДА СЕ ДРЗЕ ДО НАЈМАЊЕ ТАЦКЕ ДЕЈТОНСКОГ СПОРАЗУМА И НЕЦЕ БИТИ ОДСУПАЊА..ЗАГАРАНТОВАНА ЈЕ РЕПУБЛИКА СРБСКА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Суви

17.09.2016 20:18

Је.. те Бакир!

Name

како да не.. правни стручњаче :)

17.09.2016 20:18

тај Дејтонски споразум којег је запечатио твој Додик гарантује и постојање Уставног суда БиХ, .....а он ће одлучити ста се може, или не може радити у држави БиХ ;) .. баш као што је и данас одлучио..

Name

Шарке

18.09.2016 08:22

Хајде бас да видимо на који нацин це Уставни Суд ове банана дрзаве казнити "виновнике" референдума...

Name

Ником Ниста

17.09.2016 19:56

Ма кога јос интересује ,,Нагорњи Карабах,,( БИХ).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кока

17.09.2016 20:10

Самим овим непостивањем одуке суда дејтонски мировни споразум висе непостоји и опције су све у оптицају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Као Суд

17.09.2016 20:48

Дај не фантазирај,овај суд је донио камару пресуда које се не постују,поготово у Ф.БИХ.

Name

Семберија

17.09.2016 20:20

Додји Бакире у Бијељину 9 јануара да спроведес одлуку УСРАНОГ СУДА! Бицес таман ко и споменути Суд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

18.09.2016 02:04

За ту изјаву цес мозда кривицно одговарати

Name

Ре

18.09.2016 04:50

Култура долази до изразаја.

Name

Бл

18.09.2016 07:05

Ево, тебе це питати гдје да додје и ста да ради.

Name

ЗА Ре:

18.09.2016 08:56

Можда да је Босна нека држава и бих, али када нема државе БиХ немам коме ни да одговарам.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

18.09.2016 09:13

Када ће кривично одговарати? Када успоставите калифат, а Бакир син Алијин постане калиф, рођак Пророка Мухамеда?

Name

БЛ

18.09.2016 10:21

Корпуслија, немој се ти бојати халифата него СИПЕ и Мектица.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

18.09.2016 12:59

@БЛ поменута организација и тај господин могу слободно да ме ухапсе, савјест ми је мирна

Name

Едо,Слатина-Тузла

17.09.2016 20:25

Добро вече. Није озваничен, није објављен и води се специјалним методама, али можемо слободно рећи: ово је већ рат!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Атеиста

17.09.2016 21:00

Рат никада није ни престао него се народ дрзао само на ланцу. (Сам је крив народ) 27 год. Једне те исте бирати ... Тако и треба поубијајте се сви медјусобно као и она арапска племена. Да ми нормални додјемо до насих права. СФСН

Name

Клинт Билтон

17.09.2016 21:20

Еди,пријатељу ниста ниси науцио,нема рата док амери не казу да га мора бити. Сада имамо Сирију и остала с...а. МИ смо јос на цекању.

Name

ре Едо

18.09.2016 06:36

Не будали,који"рат",ако политику сматраш ратом онда ок,рат је завршен а политички"рат"ће трајати деценијама.

Name

Па...

17.09.2016 20:44

како окарактерисати кривицно дјело 35% народа??????? Да неце мозда моци да не мозе :-))))))). Да је тај суд способан, не би се ни позабавио оваквим предметима. Него замислите да је европски суд осудио британски референдум као неуставни (иако су Британци направили веце "кривицно дјело" него као дан Републике и РС)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зеро

17.09.2016 20:59

Па ни они сто пусе просверцоване цигаре не одговарају кривицно. Него они који су их доњели и продали.

Name

Јако

17.09.2016 21:31

Занимљиво. Мислим да то зову ,,Пандорина Кутија,,.

Name

РЕ Па...

18.09.2016 06:33

Како изврћете тезе намјерно ццц,као да си пао с марса, да ти мало освјежим памћење,постоји дејтонски мировни споразум,њега смо сви потписали,уставни суд је дејтонска категорија,бошњачки политичари користе алате које им је дао дејтон,ентитети су секуларни а овај празник то није? Српски политичари желе да наметну правило"ово је моје а оно тамо је ваше"а то очито неће ићи, Искрено мене ова тема не занима,логички гледајући уставни суд је апсолутно у праву,послије ове одлуке сви празници који имају у себи одредницу"крсна слава"ће бити на ентитетском нивоу укинути. Приватно никада и ништа неће моћи бити укинуто,то су глупости и измишљотине.РС је по уставу секуларни ентитет.

Name

БЛ

18.09.2016 07:04

Неце 35% народа, ал влада хоце у затвор. Сад испада да ови из Сарајева уцинисе услугу постеним градјанима РС-а.

Name

ре ре па....

18.09.2016 10:03

Ево мозда мало јасније: како мозе уставни суд уопсте да усвоји један (нови) предмет који није установљен предсједниством, него само једном страном - у овом слуцају Изетбеговиц са својом делегацијом? Само моно-полно покретање питања дана РС од само ЈЕДНЕ стране и усвајање предмета у уставном суду је само по себи контрапродуктивно. Овде се висе и не ради колико видим о дану РС него о ускрацивању највецег демократског права свим градјанима без обзира на националност - оно као привремено не мозе, али у сустини ми подрзавамо демократију.... Парламент у БЛ је изабран вољом народа, а то сто уставни суд "на брзака" својим одлукама дестабилизује национално-политицку сцену и насилно тјера политицку сцену у РС у провалију - е то је илегално и судски неморално. Нама не треба уставни суд, нама треба диалог. Ни у Федерацији се не дрзе одлука уставног суда, па засто онда оволика фрка?????

Name

БОСНА

17.09.2016 20:54

ТО МИЛЕ БОСАНСКИ СИН ХВАЛА ТИ НА СЛОБОДЊОЈ БОСНИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бијељина

17.09.2016 22:44

хехехе

Name

Хм

17.09.2016 21:10

Нисам за цијепање БиХ али нисам био ни за цијепање Југославије. И оно је било кривицно дјело. Сјецамо се ста је бабо урадио. За ста си ти тада био, Бакире?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

17.09.2016 22:54

Ста је урадио кад тада висе није било пола СФРЈ. Момак ти си преспаво годину и по дана. Прво календарски додје 9.1 па онда 1.3.хммм

Name

БЛ

18.09.2016 07:01

Па бивса дрзава се растурила тенковима, узми тенкове и сад па покусај растурити овуу дрзаву.

Name

Ре-Хем

18.09.2016 08:27

Треба бити објективан али не зло намјеран . Не треба ни нападати ни другог ни себе када се реално И објективно ствари сагледавају. Национализми су били ти који су унистили бивсу нам Југу :национализми су ти због којих БиХ не мозе да функционисе као правна дрзава. Докле год народи гласају за своје националисте лопове не мозе им никада бити добро. Нормалан цовјек не мозе бити националиста

Name

Ре хм

18.09.2016 08:43

Па историчару република српска бих проглашена у сфрј 9 јануара што је директно подривање југославије.

Name

Борац

17.09.2016 22:29

Па јел ти факире мудеберговицу мислис да смо ми СРБИ луди па против таквих као сто си ти ја сам спреман одмах свој зивот дати боље то него да нам ви будете владари ваљда це Бог дати да Константитанопољ буде православни

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бошњо

18.09.2016 08:42

Буахахахаххахахах

Name

Милан

17.09.2016 23:46

Исти ко бабо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Српкиња

18.09.2016 04:41

Бакир прица сто се њему свидја, али нека прво среди у федерацији стање па послије у РС.Бабо му је разбио Југославију а сада хоце Бакир од Босне да буде мала Југославија па за пар година опет на Србе побити и истјерати.Ето му Хрвата везали су заставе па нека у љубави зиве . Скупа су се удрузили против Срба.БУY,БУY...........

ОДГОВОРИТЕ
Name

НЛ

18.09.2016 10:18

Бакира не занимају хрвати, него да укине РС. Остало је лако.

Name

Дијана

19.09.2016 18:03

Први пут чујем да је Бакиров отац разбио Југославију ...бозе свашта

Name

симо

18.09.2016 05:13

Референдум за оцјепљење Републике Српске, јер бих је франкештајн од државе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

18.09.2016 06:11

Требало је прогласити независну републику српску јос кад су сиптари прогласилИ независност косова

ОДГОВОРИТЕ
Name

логика

18.09.2016 08:41

Јој шта вам раде ваши катастрофални политичари. Прво вас набрију причом да је РС држава а БиХ заједница држава, а вама драго слушат митове и легенде. Сад кад се треба пробудит ето проблема. Па и Србија вам је леђа окренула.

Name

реалист

18.09.2016 08:56

Стварно нидје везе!!!

Name

даје се на знање

18.09.2016 06:17

Поново..Овом Коментатору о уставном суду .. СРЕЦО МОЈА ...ПА КАКО БОЛАН НЕ КОНТАС ...СРБИ ЦЕ СЕ ДРЗАТИ ОД САДА ДЕЈТОНСКОГ СПОРАЗУМА КАО И УСТАВНИ СУД БИХ КОЈИ СЕ ДРЗИ ДЕЈТОНА..НЕМОЗЕ НИ ТВОЈ УСТАВНИ СУД БИХ МОЦИ ДА ЛЕБДИ ЗАТО СТО ЦЕ СЕ СРБИ ДРЗАТИ ДЕЈТОНА СВЕ СТО УСТАВНИ СУД УБУДУЦЕ БУДЕ ДОНИО ВАН ДЕЈТОНСКОГ СÜОРАЗУМА ..СРБИ ЦЕ ГА ОДБИТИ ЗАТО СТО НИЈЕ ПО ДЕЈТОНУ.. ДОДИК ..ВАМ ГА ОНАКО МУСКИ УВАЛИО..

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

18.09.2016 10:17

Нек се Срби дрзе ста хоце. Укида се назив РС.

Name

дејтон абалија

18.09.2016 06:27

А није кривицно дјело мајмуне што у правосуђу раде судије бошњачке националности кривично осуђиване и пресуђене и такви дају правду гдје је ту кодекс и закон,Није кривично дјело што у институцијама БиХ, граничној полицији раде људи тј омогућено им да се запосле , наркомани, ратни злочинци са сумњивом прошлошћу и са најгорим неуролошким обољењењима

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

18.09.2016 10:17

Да. Ево сад цемо да то исправимо.

Name

ДРАГАН

18.09.2016 06:37

МА ЉУДИ МОЈИ ЗАР ВАМ СЕ НЕ ЦИНИ СМИЈЕСНИМ И ПАРАДОКСАЛНИМ ПРИХВАТАЊЕ САМЕ АПЕЛАЦИЈЕ КОЈУ ЈЕ ПОДНИО БАКИР ИЗЕТБЕГОВИЦ УСТАВНОМ СУДУ.УСВАЈАЈУ АПЕЛАЦИЈУ ЈЕДНОГ ЦОВЈЕКА А НА СТЕТУ ЦИЈЕЛОГ ЈЕДНОГ ЕНТИТЕТА .СУД ЈЕ ТРЕБАО ОДБАЦИТИ БАКИРОВУ АПЕЛАЦИЈУ И ПРОГЛАСИТИ ЈЕ НЕУСТАВНОМ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

контрас

18.09.2016 06:52

Треба Бакиру и осталима контра ударац пријавом Уставном суду у вези празника 01.март јер се обиљезава на дрзавном нивоу без пристанка РС-а. Врло једноставно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мислим-ман

18.09.2016 08:52

Знате шта. Је.е ми се и за 9.јануар и за 1.Март и за Новембер Децембар или било који шугави дан око кога се ви овдје натежете. Па нисте нормални и странци вам се дефинитивно смију свима... Шта је значио 29 Новембер у старој држави? -Дан ко и било који други. Шта значе национални празници широм европских држава? -Само један обичан нерадни дан. Е сад: "Да сте имало паметни (као што нисте) Прогласили би на цијелом нивоу БиХ једно 5-6 дана у години који су празници и кад се не ради а неки се зову како било. И тих дана се мани алкохола и смрти на путевима, него спавајте мало међусобно да би било новородјених...

Name

Неко из масе

18.09.2016 06:59

Одлука уставног суда специфицно одлука два цлана из српског народа говори да они гласају по етницкој припадности а не по закону. Ако иста одлука доказује да само Срби врсе политицки притисак на своје судије у уставном суду да доносе одлуке које су у интерсу Срба а не да закон тумаце по сустини закона. Ипак су сви остали закљуцили да је одлука правна...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мики

18.09.2016 09:00

Само Срби имају своју истину. Теско је то објаснити.

Name

СРБИН

18.09.2016 09:39

Вама терористима нема потребе ниста ни објасњавати, са терористима се не преговара.

Name

СИПА

18.09.2016 07:18

Бице посла......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јаста

18.09.2016 15:48

Сипа, сипа.. из супљег у празно. Перпетуум мобиле.

Name

Подрињац

18.09.2016 07:39

Додик је цјепаница .Само је требао тразити укидање Бајрама па терати тако до бесконацности.Да нам слуцајно нецете укинути Бозиц или му мењати датум.Бице референдум .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

18.09.2016 07:40

Ти си Бакире кривицно дјело именом и презименом

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЦАР ЈЕ ГО !!!

18.09.2016 08:01

Ето коначно РАСПЛЕТА: Ако Држава ништа не предузме због АНТИУСТАВНОГ ДЈЕЛОВАЊА (чл.239 КЗ БиХ), тада је та ДРЖАВА у потпуности ОБЕСМИСЛЕНА. На тај начин Додик је ПОБЈЕДНИК, те би требао расписати референдум о ОТЦЈЕПЉЕЊУ Републике Српске!

ОДГОВОРИТЕ
Name

РАЈНА

18.09.2016 10:17

Не дао Бог таквог расплета , то је заплет и пут у тотално ништа. Ал има Срба који воле БИХ и који хоће да имају своју државу , а то не могу од оних који хоће да иду . Па царе, ти иди , ако ти се иде, мене пусти да живим у свом двособном стану са мојим комшијом .

Name

Ре.Михаило

18.09.2016 08:03

Такве изјаве се само могу оцекивати од совиниста као сто си ти

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реално

18.09.2016 08:25

Није ми јасно засто овдје многи спомињу рат???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

18.09.2016 15:33

Само босњаци спомињу рат, као сто су просли пут то муслимани цинили

Name

x

18.09.2016 08:33

Попусе свИ политицари у БиХ И РС

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босњак из РС

18.09.2016 08:52

Мени не смета 9. Јануар као празник ал ми смета сто се не слави Бајрам и католицки Бозиц као празник у свим инситуцијама РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОСНА

18.09.2016 09:18

ТО МИЛЕ ХАЈДЕ ЦИК НА РЕФЕРЕНДУМ ПА ДА ВИДИМО ДАЛИ ЦЕ ТИ ЈОС ФЕДЕРАЦИЈА И ММФ ДАВАТИ ЗА ПЕНЗИЈЕ И ПЛАТЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Игор Сведска

18.09.2016 18:34

Хоце, дават це, јер референдум није обвезујуци, а друго ради се о томе да буде дан републике, само треба да се укине да је слава републике

Name

БОСНА

18.09.2016 20:08

Слави код куце и не понизавај други народ и све је ок

Name

"Сунцокрет"

18.09.2016 09:18

А шта овај "сунцокрет" са фотографије више с*ре ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОСНА

18.09.2016 09:19

СТА МИЛЕ МИСЛИ ДА ЦЕ ЕУ ОДУСТАТИ ОД МИЛИЈАРДСКИХ ИНВЕСТИЦИЈА ИЗ САУДИЈСКЕ АРАБИЈЕ А ДА НЕ ДОБИЈУ КОМАД КОЛАЦА???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Игор Сведска

18.09.2016 18:33

Саудија даје милијарде да би ми у ЕУ примали избијеглице из Сирије. Америка је званицно доније одлуку да Судиска арабија је земља одакле су потекли све идеје и сва терористицка дјела за сеп 11. Према томе мани се ти тих прица о инвестицијама, нису то инвестиције то је зато сто смо примили 1,5 миллион избијеглица а геноцидна Саудиска арабија није ни 100 избијеглица.

Name

БОСНА

18.09.2016 20:06

Јели теби познато да је фамилија Сауд јако добра са УС лобиистима ?? Јел разумијес да хим припремају терен из Саудије посто це их народ побити код следецих немира. Е зато се пуном паром улазе у БиХ и буди сигуран да су боље застицени него било који други на планети. Слазем се да су мрака али нису веца од ових насих националиста попут МИЛЕТА и.т.д.

Name

ре босна

19.09.2016 07:43

Не разумијем шта си хим хотио рећи.

Name

Став

18.09.2016 09:45

Референдум мора бити, то је јасна порука да србе не може нико негирати, као ни Републику Српску, ал нам Додик није неопходан, он је штавише сметња, сувишан и велика грешка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОСНА

18.09.2016 10:28

И МИ БОСЊАЦИ СМО САД ЗА РЕФЕРЕНДУМ. ЗИВИО МИЛЕ

Name

Дан РС

18.09.2016 09:46

Босњаци заборавите на унитарну БиХ и снове о калифату, тренутно имате подрску странаца и то вас једино извлаци, али ствари се у свијету брзо мијењају, Срби це кад тад остварити своје интересе!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ћело

18.09.2016 10:26

Хоцете никакав проблем ал мислим да се и муслимани и хрвати место питају овај пут хрватима дајемо посавину и све сто им припада...опет цемо везати заставе наса политика је увјек била заједницка

Name

Реално

18.09.2016 13:19

А Мостар , видим како су вам везане заставе . Перфидни запад вас поново гура на Србе ради своје користи по принципу једним ударцем двије мухе , угледајте се на Турску И Русију које су прозреле ту игру.

Name

досијеб x

18.09.2016 10:22

Брацо Срби не дајте републику цувајте председника великог Србина бају, поздрав из Њемацке

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раде

18.09.2016 11:38

Још нам је фалио само твој савјет.Хвала велика. Друго да ти казем кад ми неко казе да сам му брат , а није ми прави брат, коса ми се дигне на глави.

Name

Игор Сведска

18.09.2016 18:30

Дебилу са Мањаце, додји и зиви овде па онда кад будес гладан онда це ухвати тог свог баје лазни брате

Name

реалност

18.09.2016 10:33

Владимир Путин је подржао референдум а за остале нам није битно.Русија ће наћи начин да помогне Србима.Бабин син је ограничени сељак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

гост-ртвбн

18.09.2016 11:12

А кад вам је то русија помогла а д није козу са ледз вам скинула? Само један примјер дај

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

18.09.2016 14:31

Помогла нам је прошле године приликом гласања о британској декларацији у СБ ОУН... Шта ћемо сад?

Name

Игор Сведска

18.09.2016 18:29

Мајке ти, дај један примјер кад је Русија србима помогла, наведи датум и дјело како су помогли. Кору круха русија никад није дала, него кад је косово створено побијегли су и оставили овде србе и пребјегли за пристину на аеродром

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

19.09.2016 06:34

Игор Сверге Наведох ја примјер, о британској резолуцији , о "геноцидном српском народу" коју је Русија блокирала...

Name

Апс

18.09.2016 10:38

Све их похапси, Бакире

ОДГОВОРИТЕ
Name

милорад

18.09.2016 12:33

Па ми се муслиманима требамо захвалити конацно да овог мајмуна додика воде себи нека му дају смјестсј у зеници...хвала Бакире а ми брацо срби требамо подрзати хапсење инаце овај има пара и злата њему санкције незнаце ниста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

днк

18.09.2016 12:58

5 година за Милу кримоса?мало је.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈОДЕ

18.09.2016 16:11

Миле је предсједник Републике Српске, а не кримос, мада не гласам за њега и немојте га поредити са овим из ФБИХ.

Name

Мики

18.09.2016 15:16

Апси Бакире кад неће Иванић Босиц Мектиц

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Мики

19.09.2016 11:46

Ха ха српску СИПУ ће да пошаље на Додика! А Иванића, члана предсједништва да неко ухапси. Па није ти ово Турска стари. Смијешно. Зар кретену мислиш да ће МУП Српске пустити СИПУ да ради шта хоће. Зезнули сте се гадно. Након овог референдума слиједи нови. То ти Мики знаш. РАСТАНАК СЕ ПРИМАКАО.

Name

Зворник РС

18.09.2016 15:32

А кад је просли референдум организовао онај цосави твој тата, тај је био законит, јел да?! Сити смо лапрдња из педерације

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сах

19.09.2016 15:18

Ако се ти јаране,уздаш у Амере,ти се поново упиши у Ош,или се мало распитај укомшилуку,јер нам је школство таћ.

Name

Милан

18.09.2016 16:36

Само Трамп да победи, а хоце вец видим како це добровољно и у федерацији да славе дан Републике Српске

ОДГОВОРИТЕ
Name

Игор Сведска

18.09.2016 18:27

Трумп неце побједити, Клинтонова је ис Билденберг групе као и муз јој и Обама, давно је одлуцено да це она бити пресједник. Ја би гласао за Трумпа

Name

Уса

18.09.2016 22:10

Није Вазно тко це победити Америца не мјења политику према Сарајеву

Name

Мислим Ман

19.09.2016 05:48

Наравно да се слазем са овим Игоре. У УСА се унапријед зна ко це бити предсједник, а све предизборне капмање су супља прица и нацин да се провјери колико народа излази вани на исте. Онда када народ не буде излазио вани из куце, е тек онда це да се секирају ста им то народ мисли. Док се звизди, блеји, пљесце вани сваки се "опинион" се да измјерити ... Назалост, мисли и да је код нас све предодредјено јер немогу схватити да су националне десницарнске странке код нас на власти толико дуго. Схватио бих да се зову рецимо "крсцанска партија, партија исламиста, или сл... Проблем је сто имају предзнак "Демократска" и једино је објасњење да се све диктира са вана... Ја сам рецимо босњак и никада нисам гласао за СДА али су увијек они побједници, неконтам, или сам ја превисе улијево, или нас има премало

Name

Цанада wаy

18.09.2016 17:55

И код нас је заказано гласање 25 Септ- у Српском Културном Центру СВ .Ахрандјел и у цркви СВ Сава на Бродwаy и на Цанада wаy Бурнабy .БЦ на Цанада Wаy знаци на 2 мјеста у 2 српска културна центра ,,, према томе сви цемо да изајдемо на гласање за Родјендан Републике Српске !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Игор Сведска

18.09.2016 18:25

Само ви, само да се зна србија србе неце да брани рекао је Вуциц, а ви као муслимани пред рат реферундумијте. Ја сам за дан 9, јан али не и за славу, нема славе, то само код лазних вјерника срба има, ни једна друга хрисцанска конфесија то нема. Једино се то морало овде увести па је куцни цувар од крома преименовао у Илију громовника и слицно па су искривили хрисцанство и претворили то у лакрдију, једино срби ту лакрдију славе, нико други!

Name

Хм

18.09.2016 20:06

Игор Сведска, тачно. Уз то, само породица односно домаћин може имати славу а не држава, ентитет, фирма, град итд. Ови болесници нису обични болесници него мало јачи примјерци.

Name

хмм хмм

19.09.2016 00:15

Мени смета ходза кад пјева са дзамије хоцемо ли и то укинут и забранит.Нека се моли свом богу у миру а не да узнемирава друге не мора цијели град да слуса...

Name

Ходза појасњење

19.09.2016 08:22

Кад ходза уци/пјева то знаци да позива вјернике на молитву а не да се тад моли. Едукација је цудо.

Name

ре хмм хмм

19.09.2016 11:12

Знаци ти заговарас да се у БиХ висе никад не цује звоно са цркве? Јер, ако забранис једно, морат' цес забранити и друго...

Name

Ре

19.09.2016 11:42

Хоџе нека заћуте, звона нека не звоне, мир нам треба, Изетбеговић нека ћути, Додик нека зачепи. Славите Алаха, Бога, Господина у својим кућама. Попови, хоџе и фратри нека изађу из школа, трују и завађају дјецу. Крстове, крижеве не носите јавно, скините мараме, то све радите у богомољама. Не пријетите законским прописима. У БиХ се ништа не поштује. Шутите и радите ко може.

Name

Пендула

18.09.2016 20:32

Гдје год нисмо прихватили да будемо мањина заврсили смо на тракторима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БПЦ

19.09.2016 13:28

У БиХ нисмо пристали да будемо мањина па смо формирали РС...

Name

Сах

19.09.2016 15:03

Тако је друзе,да смо ми тако размисљали '92,сада би била сасвим друга прица. Медјутим,има и данас "волова",који рове земљу,на Бакиров и Мииетов,,миг, А не знају "јадни",да су се ова двојица договорила,да хомогенизују сто висе "волова". Мислим на договор око Референдума. Поздрав за све који се не осјецају"воловима". (зао ми сто вриједјам,племените зивотиње).

Name

добривоје

18.09.2016 21:27

Да се мало излуфтате и једни и други. Због вашег идиотизма ова земља је опусјтјела, народ расељен, опљачкан а ви који као водите националну бригу сте постали миљардери. Направио би ја неке друге празнике, а вас у затвор због поменутог. Кога то брани Бакир и Додик. Они би да ратују ал преко нас. Ја кажем НЕ, него да радимо и живимо, да превазидемо зло које су посејали ови сарадници окупатора и крвопије.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Емир

19.09.2016 06:44

Браво за коментар

Name

Мејо

19.09.2016 11:24

Добро они знају да су и ови и они синови приспјели за зетву! Неце Додик послати Игора да ратује, нити Бакир Јасмину. Мисле ми цемо ици. У слуцају рата, ја идем први да копам ровове, али код Стокхолма.

Name

Смиљан

19.09.2016 15:06

Добро јутро.. коме није до сада јасно да су ови добро наплатили свој национализам онда никад неце.

Name

сова

18.09.2016 23:58

И Бакир се претворио у великог првника. Па тумачи одлуке. Уместо да препусти струци да доноси одлуке и да их тумачи на стручан начин. Сви су помешали лончиће. А омладина наравно све то види својим очима и бежи од идиота који су наметнули своју игру пуну интрига и отимачине. Покрали су прошло време краду садашње и будуће. Сви би они Дејтонски оквир у коме су се феноменално снашли, а већ су га избушили на стотину страна и да нема Амера већ би то била прошлост, а ми би новим ратом решавали правду по рецепту ових кабадахија. И не може нам бити другачије. Двије трећине министара немају везе о струци у којим се министарствима налазе. Првима у тој причи све то и одговара. Па су попуцале споне од месних заједница до Бакира, Иванића и Човића. И кад нас гурну у сукоб, свој дио колача ће само да преокрену у уживање у неким егзотичним крајевима, а ти народе кухај се у Босанском лонцу....који крчка.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дијаспора

19.09.2016 15:21

Одлицна слика стања, права реалност. Цуј, неки министри, а број становника 1.2 Мил., као град Минхен. Идиоти без премца, сви скупа..

Name

тајкун

19.09.2016 07:17

Магарац прица о кривичном , дјелу и корупцији, па у чијој служби и за чије интересе ти је радио Кемал Чушевић мајмуне ко неко глуп......

ОДГОВОРИТЕ
Name

беретка

19.09.2016 09:22

Зелембаћ а није кривично дјело напад на страну делагацију и угрожавање безбједности страних дипломата у Сребреници, конкретно напад на Александра Вучића, то није кривично дјело, није кривично дјело што Мирсад Вилић к који се увукао у дупе главном тужиоцу Салиховићу није кривично одговоран за пропуст у раду, и чињење штете БиХ, па због таквог чина Зубац директор сипе је попушио кривичну пријаву. Бакире неможес Босну градити, лажим, и понижавањем других народа и народности, сви морају да имају иста права и обавезе пред правосудним институцијама и у опште институцијама БиХ, ако хоћеш Босну као државу другачије не сигуран буди.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ветеран ВРС

19.09.2016 15:37

Свака цаст јос само да ухапсис овог неурацунљивог Додика и мирна Босна & Република с.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БањаЛука он лине...

19.09.2016 17:46

:Д коју си ти глупост изрекао