Подјела БиХ на више територијалних јединица?
Драган Човић, лидер ХДЗ –а не одустаје од тврдњи да Босна и Херцеговина захтијева нову територијалну подјелу на 4 или 5 јединица. Не одустаје ни Милорад Додик од референдума и то је јасно ставио до знања амбасадорима и изасланицима Европске уније и САД. Политичка "Пандорина кутија" Босне и Херцеговине се полако отвара, нарочито у јеку предизборне кампање.
Босна и Херцеговина 08.09.2016 | 17:57

"Неке од њих смо већ расправљали о томе, причамо. Пресложене су то теме. Чим се отвори то питање одмах ће вам се јавити неки душебрићници који ће говорити да нешто дијелите. Па и сада је Босна и Херцеговина подијељена. Имате два ентитета, унутар једног ентитета десет жупанија, па шта је сада проблем да умјесто сада 10 влада имати 3, 4 или 5 влада. Сасвим је свеједно", рекао је Човић.
Ова изјава наишла је, очекивано, на осуду политичара из Републике Српске. Предсједник НДП-а Драган Чавић подсјећа да је то прудски споразум кога је аминовао и предсједник РС, Милорад Додик, па стога ни не чуди Човићево потезање овог питања.

"Не смију Срби да дају повод за прекомпозицију дејтонских рјешења. Имам осјећај да управо због тога што у овом тренутку Човић види да постоји једна врло жестока реакција странаца на политичке потезе СНСД-а и Милорада Додика, да користе прилику да отворе питање напуштања Дејтона. Није ово безвезе, није ово случајно", сматра Чавић.

"Прије свега очекујемо до СНСД-а да јасно кажу да они више не стоје иза Прудског споразума, јер то што Човић тражи је Прудски споразум. Никакво распакивање Дејтонског мировног споразума не долази у обзир. Проблеми Хрвата произлазе из Вашингтонског мировног споразума односно Устава Федерације БиХ и тај устав је адреса гдје Човић треба да тражи права хрватског наорда у БиХ", тврди потпредсједник СДС-а Александра Пандуревић.

"Сматрамо да двоентитеско уређење БиХ је најбоља основа и било би тешко доћи до било каквог другачијег договора. Али ПДП подржава разговоре који су најављени да се рјешавају кључни проблеми у земљи", каже потпредсједник ПДП-а Игор Црнадак.
Милорад Додик се о овој теми данас није изјашњавао, иако је имао пресконференцију за новинаре. А познато је да је политички савезник Драгана Човића.
БН телевизија
Коментари / 141
Оставите коментарМИХАИЛО Микиц
08.09.2016 16:12Босна и Херцеговина је СРБска земља а не хрватска дедовина. Зато Босна мозе само да буде једна од земаља Свете Савине СРБије!
ОДГОВОРИТЕре.
08.09.2016 16:30Опет ти баљезгас.Ти си босански србин а Србија крња, РСК укинута у олуји и о којим ти землхама причаш а да вјероватно о Сумадији Подунављу Посавини итд.
ре Михаило
08.09.2016 16:42Р.Српска је била Турска и опет це бити. Само онако да ти узвратим јарански. Како се осјецас?
Комарац
08.09.2016 17:52Михаило несрећо,,што лупаш као прозор на промаји..
ре
08.09.2016 17:53Дај Михајло молим те немој више Помислиће људи да смо сви такви Не квари просјек
За микица
08.09.2016 17:55Босна је увијек била Босњацка ,мој Босњаце православне вјере.
Босњо
08.09.2016 18:11Цекај магарце док нарасте трава,кад на врби роди гроздје.
Др. Каџија
08.09.2016 19:05Правац у "Лазу" на преглед.
Ре мицкy
08.09.2016 20:16Дозу не пустај , цудан си!!
НН
08.09.2016 20:42Моје је кућа и 2 дун земље и где год одем у Бањалуку Сарајево Мостар мени буде лијепо а чија је земља сваког од нас чека два квадрата и метар под земљу
МИХАИЛО Микиц
08.09.2016 20:47"Турци, Турци" ста цу свама? Од хрватског цвијеца које само смрди постали сте сада коров који боде! НИЈЕ ДОБРО БИТИ ГЛУП И НЕЗ НАТИ СРБСКУ ПРОСЛОСТ СВОЈУ!
Босњаци ста то знаци?
08.09.2016 20:56Такозвани Босњаци. Ви не постојите. Ријец Босњак је новопецена измисљотина. Послије рата сте се гурали да се зовете босанци,а онда је некој будали пало на памет босњак. Ахахаха ви немате ни нацију ни историју,ви себи све измисљате. И тито је то знао па сте се изјасњавали у југи кал Срби или Хрвати или Остали или Југословени. Е мој напацени измисљени народе са блиског истока.
Абц
09.09.2016 05:37Михаило цуо сам да у Високом има нека Дземила која гледа у касике и казу да сваки проблем,јад и бол узме на себе.Теби би препоруцио да идес и да је потразис.Мозда ти зена и помогне.
Последњи кинески цар
09.09.2016 09:12Ре: АБЦ , Пронадји Џемилу и реци јој да умјесто кашике припреми кутлачу уколико ће овај Микић долазити код ње?!
Шта рећи
16.02.2021 17:32Ја мислим да ће Босна бити дтжава дужник наредних хиљаду година. Да се те риторије подјеле и људи преселе тако гдје спадају није толико велики проблем. Проблем су паре и вјештачко држање марке.
борац
08.09.2016 16:15С Бајом је то све договорено заузврат добице гласове хрвата на изборима.
ОДГОВОРИТЕре
08.09.2016 16:40Ај не лупај глупости
Браво за Микица
08.09.2016 22:35Браво Микицу погодио си у мету нашли се потурице увредјене. Оке разумем ове старе али откуд оволико нових?
Ђорђе
08.09.2016 16:16Е мој Дудуче, ти референдум, а ови јастребови само гледају гдје те Запад удара да би себи програбили дио земље. Спаде референдум на шпрданцију!!!!!
ОДГОВОРИТЕпостен
08.09.2016 16:21Ма ста је ово. Одма га водите у лудницу. Бихац припао Р.Србској?
ОДГОВОРИТЕСта знаце оне три плаве стрелице које показују према Србији и Црној Гори
08.09.2016 16:47Није ствар само у Бихацу него уопсте нема истоцне РС који су пропали Тузли, Сарајеву и Мостару
Милутин
08.09.2016 17:09И боље да нема и овако је заборављена од бога и народа...
ре
08.09.2016 17:47Прекрајрајте како зелите ал Цазинску крајину не дирајте!
Димњачар
08.09.2016 18:00Е мој Милутине, не види то банда... 100% би Источна Босна била развијенија да је уз Тузлу, овако само цркава на силу. Буџет Бањалучких и Лакташких гузоња као у Њујорку. Великосрбови из дијаспоре су најгласнији у "одбрани", а када је грмило под гузицом, они пасош у џеп и разгули. Источна Босна може бити центар свијета за узгој здраве хране, сточарства... А о Источној Херцеговини је глупо и полемисати. Умјесто да подмирују Европу са воћем и поврћем цијеле године, они гледају у једну електрану Гацко ко у Бога... Ништа док крезуба гласачка машина не изумре, или док минимум за гласање буде срдња стручна спрема (уз казну од 500-1000 марака за неизлазак на изборе). До тада сисање мотке
Ја дош,о нако
08.09.2016 16:22Ово је до сад најбоље уредјење БиХ.Ентитете укинути и мирна Босна.
ОДГОВОРИТЕБосанац
08.09.2016 16:49Јеси ли нормалан! Да укину ентитете па да додје Баја по наш Телеком, Еронет, Алуминиј, Босналијек, Електропривреду... Остали би с гаћама на штапу!!!
ре
08.09.2016 17:01Тако је. Отцијепити РС па нека сами врате дугове које су направили. Мисли Миле да це му Босњаци и Хрвати врацати кредите? ЈОК! САМО РЕФЕРЕНДУМ ДО ОТЦЈЕПЉЕЊА НЕЗДРАВОГ ТКИВА БИХ!!!
ре
08.09.2016 18:02Не не,то нездраво ткиво ћемо избацити из БиХ и сви цемо помоци да се болесник опорави.
саса
08.09.2016 19:07Казна за неизлазак на изборе је глупост ја не излазим а ако ме натјерају само це имати невазеци глас
Посматрац
08.09.2016 19:51Браво Босанац! Нисам бољи коментар цитао. Бас би било тако. Нек Миле враца дуг РС, он и његова банда су све распродали, покрали и унистили РС. Миле би распродао и Федерацију да мозе. Сад нек Федерација трази Референдум за оцјепљење од РС, да не мора врацати Додикове кредите.
Снсд
08.09.2016 16:23Баравооо миле..браво.миле јос мало па...
ОДГОВОРИТЕзумба
08.09.2016 16:24Неко,ко не представља ни сав хрватски народ него једну странку зели да намеце своју вољу 85% осталих.
ОДГОВОРИТЕконацно ок.
08.09.2016 16:24100% це бити овако.Подрзавам
ОДГОВОРИТЕхм
08.09.2016 16:31Срби нису за унитарану БиХ, желе да о свему одлучују три народа...Срби, Хрвати и Бошњаци..да нико никог не прегласава! Насупрот тога, желе унитарну Републику Српску ... у којој се Бошњаци и Хрвати неће ништа питати, јер су мањина... Не иде то тако браћо Срби.. ако на нивоу БиХ не вриједи правило "један човјек један глас, то се неће допустити ни у РС? Е због тога ће доћи до пропасти дејтонског устава и новог преустроја државе...живи били па видјели
ОДГОВОРИТЕрамиз
08.09.2016 16:56Доћи ће до подјеле државе, ја се тога бојим... Бога ми ако запуца ја идем вани
ре хм
08.09.2016 17:08Мени је била добра Југославија, а многима, да их не именујем, није. Сада имамо ситуацију "тражили сте гледајте".
ре хм
08.09.2016 17:09РС је баш унитарни ентитет,тотално централизован,то би тебало мијењати,РС би требала имати 3 регије а Ф БиХ би требала смањити број кантона-регија.То би било прихватљиво за сада Остало је шупљирање
За рамиза
08.09.2016 23:56Рамизе неце запуцати, али ти ипак бјези одмах никад се незна. Само немој се врацати Дезертеру љигави. Тако сте и у рату бјезали вани смрадови
Федератион
09.09.2016 07:35Нисам ни за какво прекројавање граница,аутоматски се дуг РС-а преписује на ниво БиХ, сад замислите укупно дуговање федерације,БХ и РС ??
ЉИЉАН
08.09.2016 16:35БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА ДРЗАВА ТРИ НАРОДА,и осталих,бице онаква каква је увијек била ,без граница .,а ти ЦОВИЦУ,представник саке јада Хрвата добио си превисе пази да не останес и без тога сто имас,...ЛАТИН СИ ТИ ,а ваљда смо досли памети ста нас мозе десити ако вам вјерујемо,дебело сте наплатили рат против БОСЊАКА,...МОЗДА ЈЕ ВРИЈЕМЕ ДА ВАМ ВРАТИМО...
ОДГОВОРИТЕСарајево
08.09.2016 18:29Видис да масовно напустају БиХ, не контају да Цовиц само узима паре, ј.... се њему и за Кисељаком, и Орасјем и Мостаром... У јануару број католика опада на 395000, а Цовиц це се и даље "борити" за права Хрвата... Иду људи у Њемацку, паметни, ста це у овој вукојебини гдје идиоти коло воде...
БиХ СА
08.09.2016 16:36Цовиц дрибла два противничка играча и лопту пребацује до Додика који протрцава по десној страни и у шеснаестерцу тражи Бакира ..публика је на ногама ... али на жалост центарсут је био превисок и лопта одлази ван терена...Јос једна изгледна прилика одлази у неповрат.
ОДГОВОРИТЕМуња
28.01.2021 09:21Свака част за коментар!!!!
Едо,Слатина-Тузла
08.09.2016 16:39Само тако Милораде !! Учинио си за нормалну државу Босну и Херцеговину својим " паметним " потезима више него што су сви " пробосански " политичари и БХ патриоте за 20 година!!
ОДГОВОРИТЕре едо слатина
08.09.2016 17:03Ту је то негдје,урадио је доста добрих ствари,ја бих му дао још два мандата
Од тога нема ниста
08.09.2016 16:41У ово само луд цовјек мозе вјеровати да це се остварити....
ОДГОВОРИТЕБосанац
08.09.2016 16:43Нисмо ми јос зрели за нормалну дрзаву као ову на мапи. Ко казе да му је постојеце уредјење БиХ најбоље, да Бог да му у глави били ентитети и кантони.
ОДГОВОРИТЕббб
08.09.2016 16:50Па ово је већ скоро спроведено.СИПА и финансијске институције су већ овако подијељене.
ОДГОВОРИТЕДраган
08.09.2016 16:51Пандуревићка је рекла суштину. СНСД да се јасно огради, или нека путује у политичку пензију.
ОДГОВОРИТЕкиза
08.09.2016 16:51Ако Цовиц говори у Бајино име онда ме ова карта не изненадјује. Наиме српска федерална јединица обухвата западни део БиХ и фиуицкии је одвојена од матице. Ста је са Подрињем и Биљељином. Неце ти то проци Милораде Додику.
ОДГОВОРИТЕБијељинац
08.09.2016 19:10Погледај структуру становниства Града БН прије рата, па це ти све бити јасно.
киза
08.09.2016 19:48Погледај ти структуру становниства на територији бивсе Југе пре 2 светског па це свима бити све јасно
СНСД џемат
08.09.2016 17:06Сви они који ово подржавају морају да знају да ће Срби највише изгубити овом подјелом. (1) Срби у Подрињу ће највјероватније напустити те територије и отићи у Србију. (2) "Бањалучки пашалук" ће бити на сваки начин одсјечен и зависан од (у перспективи, чисто) хрватских и бошњачких дјелова. (3) Као такав ће бити лак плијен прије свега за Хрватску која ће хтјети да га стави под своју контролу и да поново овлада Посавином и прошири залеђину свог јадранског дјела. (4) Србија неће моћи (а могуће и хтјети) да било шта уради јер ће одлука бити донесена од изгласаних српских представника, што Додик (на жалост), јесте.
ОДГОВОРИТЕре
08.09.2016 17:43Тако је
Дијаспора
08.09.2016 17:51Засто це Срби отици? Престаните са политиком страха. Стотине хиљада људи свих националности из бивсе југе раде и зиве у иностранству само овдје код нас немозе. Зар невидис која племенска политика је на санази. Ако смо ми и насе генерације унистле будуцност своју, остави младе да зиве. Овај национализам се мора смирити или нас неце бити.
за СНСД дземат
08.09.2016 21:12За такве који размисљају као ти није ни дрзава ни цивилизација. Ти размисљас у племенским и ратницким терминима.
ре.Дземат
08.09.2016 23:46Бањалука је вец сад одсјецена, ако тако гледас. Истоцна енклава РС осим Бијељине је мртва, скоро празна
СНСД џемат
09.09.2016 05:48Ре Дијаспора: Можда ћеш се изненадити, али се потпуно слажем са тобом. Ми јесмо исто племе (Словени) подјељено религијом. И мене боли што нас (на Балкану) стотинама година окупатори дјеле, уситњавају, свађају и воде у ратове. Да би након тога могли да кажу да смо примитивни, ратоборни, глупи, затуцани итд. Истовремено, наше људе уграђују у своје државе и привреде и тако способности овог народа користе за своју добробит а нама који живимо овдје постављају окупационе намјеснике који су под њиховом контролом и који настављају њихову политику припремајући нас за ново крвопролиће. Погледај нпр. Човићеву изјаву који каже да је "85 одсто територије у држави, како каже, етнички чиста", погледај реторику хрватских врховника у Хрватској, погледај како Бошњаци и Срби живе у тзв. хрватским кантонима (у сва четири, Срби су избрисани као конститутивни народ). Није проблем у Хрватима (или у Бошњацима или Србима или Ромима или...), проблем је у окупационим намјесницима и политици њихових господара. Хајде прво да се ријешимо свих окупационих намјесника. Хајде прво да Срби и Бошњаци (јер су многобројни и као такви теже је њима манипулисати са стране) успоставе сарадњу и да њихове везе очврсну. Али не на штету Хрвата, него да им помогнемо да се отргну контроли Загреба којег они (јер их је, у односу на Бошнаке и Србе, мало) виде као свог јединог заштитника. Хајде да уведемо пропорционалност у цијелој БиХ. Не по неким пописима него по принципу подједнаке заступљености. Хајде да на том темељу помирења, владавине права и правде градимо нашу економију и просперитет. Па кад учврстимо темељ и зидове, онда да поправимо кров (територије). Ова идеја је лако остварива када би се питао народ. Стварним господарима овог простора, међутим, она не одговара.
Горан Босна и Херцеговина
26.01.2021 22:28Само БиХ остало све укинути.Тако нам само мозе бити боље.Остало су све пљацкаши који зубе на рачун државе.
Микицу
08.09.2016 17:06Још мало и у Србију идеш па тамо кречи волићеш и поштоваћеш Босну као некад Босна је била и остаће !
ОДГОВОРИТЕре
09.09.2016 20:42Ма тај попује по Америци а овде само мрзњу просипа.Хрхорина матора.
БЛ-СА-ТЗ-МО
08.09.2016 17:07Све је ово Додик направио својим крканским понасањем тако да ентитети не могу ни бити због таквих.Ова карта је супер урађена,ни по баби ни по стрицевима.Нема ентитета и сви конацно могу реци, ово је наса Босна свих нас.
ОДГОВОРИТЕборис
08.09.2016 19:14Браво.... и ја тако мислим то би било најбоље за бих
комедија
08.09.2016 21:03Цуј ти мислис,па нисмо се грудвали цетри године па сад пуј пике не вази.Дејтоном су повуцене линије и границе и то ти је тако а сад да ли це остати РС у БиХ или це сама у будуцност,вријеме це показати. Ово друго је нормалније и изгледније.
Тко каже да нема Босне
08.09.2016 17:09Можете радити шта хоћете Босна остаје Босна а сад кад се ставе границе никад нитко их неће моћи прегазити !
ОДГОВОРИТЕхм
08.09.2016 19:28Не волим овдје писати. Земо треба те границе поставити, а онда задржати, што је јако тешко....
бисцанин
08.09.2016 17:24Е НЕЦЕ МОЦИ ОВЕ НОЦИ ИЛИ ДЕЈТОН ИЛИ СТАРИ УСТАВ Р БИХ
ОДГОВОРИТЕСамцанин
09.09.2016 02:23Немој опет Харисе, молим те. Од твога нама цијелу Босну боли глава.
перо картограф
08.09.2016 17:37Данас дан свако има идеју, визију и ово и оно а ја се све висе губим у прици о идеји и визији...нема ме па нема ни на једној идејној и визионарској карти а да ли тако треба да буде не знам ни сам...
ОДГОВОРИТЕАјмемени
08.09.2016 17:40Који црни прудски споразум? Па то је историја!
ОДГОВОРИТЕДациц-Пациц
08.09.2016 17:45"Срби су конструктивни људи. БиХ је земља са три нације и два ентитета. Нећемо ни у ком случају дозволити повреду права Републике Српске. Но, ми не желимо да се понове догађаји с почетка деведесетих. Одговорност имају сви актери, не само Срби и Република Српска", рекао је Дачић за "Дојче веле
ОДГОВОРИТЕО чему ви
08.09.2016 17:48Овај луд
ОДГОВОРИТЕја
08.09.2016 17:57Има РС и Ф БиХ. Федерација нек се дијели, нек се уједињава то је ок а све мимо је антиуставно
ОДГОВОРИТЕНико
08.09.2016 19:28Ре.отице вам пола.републике српске односно бос.посавина оде хрватима
Залосно
08.09.2016 17:59Па засто смо се онда борили, требали су нам у поцетку реци истину, лако је продавати несто за сто се ниси борио па све ти сведно. Срамотно вријеме.
ОДГОВОРИТЕре залосно
08.09.2016 19:02Па ти си се борио у грађанском рату,шта си очекивао,нешто добро можда
залосно@
08.09.2016 19:21@знаци признаајете засто сте се борили.Е па неце моци.
за Залосно
08.09.2016 21:10Ајде богати, као да знас за које границе си се борио 1992
Јаааа
08.09.2016 18:00Ако мозе Косово....засто не РС?????
ОДГОВОРИТЕре
08.09.2016 19:31Е па не може ,свак за себе,нема поређења
Леко
08.09.2016 18:11Хрвати би како њима одговара,Срби и Босњаци требају направити један стратески споразум и ријести питање Б и Х,хрвати цекају само прилику иза ледја за напад нозем.
ОДГОВОРИТЕзна ли ко..
08.09.2016 18:19Ста знаце оне стрелице код Мостара, Сарајева и Тузле а које су усмјерене/показују на исток ???
ОДГОВОРИТЕТО ПОКАЗУЈЕ
08.09.2016 19:02СМЈЕР АГРЕСИЈЕ У ПРАВЦУ СРБИЈЕ!
ре.
08.09.2016 19:30Напад на Србију
Неконтам
08.09.2016 19:49Ма то је карта скинута са неке ТВ-а. која је преносила временску прогнозу, видис оне кругове као сунце и да це лагуна дувати ка истоку :Д
мистер x
08.09.2016 19:20То мозе спасити Босну а и цијели регион, супер идеја,
ОДГОВОРИТЕСХС
08.09.2016 19:20Ово на карти изгледа као Бановине у Краљевини Југославији.Мозда то и није тако лосе,јос само да изаберемо Краља,једног наравно,мање це да троси у односу на ове коцијасе.
ОДГОВОРИТЕДејтон 2
08.09.2016 19:32Добро вам је Бакир рекао, имали сте максималну аутономију, о свему сте се питали, требали сте дали мрвице и другим конститутивним народима... а не ви негирате језик конститутивног народа, не дозвољавате повратак расељеним, кршите људска права, плашите повратнке, а истовремено се позивате на Дејтон, wтф
ОДГОВОРИТЕма немој....
09.09.2016 07:48Нико овде не негира језике... А засто би протурали неке језике изнад свога матерњег језика? Једино ко не дозвољава повратак је бас на "васој" страни. Ено има грбље једно(српско) и не знам колико пута су људи обнављали споменике, јер ицх неко стално руси... Тип: Кантон Тузла...
Искрено
08.09.2016 19:37Драги суградјани, ако цемо о томе ција је земља будимо реални и прагматицни, тј узмимо цињенице, РС има 49% територије БИХ, сто знаци да федерација има око 51%, а у ФБИХ су опстине које заузимају велику поврсинску територију као сто су Гламоц, Грахово, Дрвар и Петровац,.. а то су и даље Срби у вецина тј њихова је земља, па ви срацунајте колико ко има БИХ....
ОДГОВОРИТЕЈос искреније...
08.09.2016 20:16Па БиХ је некад била 100% Турска, али то не знаци да це опет бити или хоце, никад се не зна...
истине ради
08.09.2016 20:20Када тако говорис/резонујес, требас реци да су по попису из 1991 муслимани били вецина и у Фоци, и у Висеграду, и у Братунцу и у Зворнику тј дуз Дрине све до Бјељне која је једина била вецински Српска
истине ради 2
09.09.2016 06:29...Приједор,Бос.Брод,Бос.Шамац,Дервента,Добој,Брчко....
цијелу БИХ ПРУРЕДИТИ
08.09.2016 19:47Госп.Пандуревиц ниси у праву кад казес да Човиц треба тразити права Хрвата само у Федерацији, па Хрвати су по Уставу БИХ констутивни и у РС, па ваљда треба и тамо равноправно уредити права и правно и територијално.А тако исто и Срба у Федерацији треба права уредити и правно и територијално тако би тек народи били сигурни. Знаци Цовиц је у праву кад казе да се БИХ преуреди у мултиетницке и економске регије а никако у етницки цисте. Вјеројатно с тим би престао и националфасизам који траје преко 20 година.
ОДГОВОРИТЕРадован
08.09.2016 20:27Неце да мозе родјаце!
за Радована
08.09.2016 21:04Превисе сте ви себи дали за право,видјет цес кад тад да ниси у праву.Ја лицно немам ниста против права Срба и свих других градјана гдје год зиве.Цуј казес ,неце моци.Да ниси мозда направио са Богом уговор о куповини земље и да само на тај дио земље имају право људи којима ти дозволис.Варас се мој драги,ти зивис у заблуди.
Ре радован
09.09.2016 04:44Зато си у агу
Мики9
08.09.2016 20:41Ако се не варам, Цовиц је 'задузен' за све Хрвате који зиве у цјелој БХ без обзира на ентитет - исто као сто је Иваниц 'задузен' за све Србе. Зато ми је јако цудна ова Пандуревицкина прица да Цовица не треба да се тице РС
ОДГОВОРИТЕРе
08.09.2016 20:49Она сигурно не вјерује да постоји непротјеран још неки Хрват у РС-у
ЈАНЕ
08.09.2016 21:44ТО НИЈЕ МИХАЈЛО НИ ПИСАО НЕГО МУЈО ЈЕ.О МУ ТИ ФЕС И М.
ИВАНА
08.09.2016 23:11ЗАМИСЛИ, МЕНЕ НИСУ ПРОТЈЕРАЛИ из ЦЕНТРА БАЊА ЛУКЕ - ПОЉУБИ МЕ У МОЈЕ СОКАЦКО ДУ.Е
Јаа
09.09.2016 09:30мени су јос купили карте за бусс у Бања Луци и казе хајде за сведску..ста цу јебига ја их послусао и нисам се покајао..сад имам прије свега дрзављанство, Посао, Куцу, ауто...додјем доле љети видим корјење се једе, казем им пријатно...мало на море и опет у Скандинавију..није ми лосе ;)
Динг донг
08.09.2016 21:41Не кужим зашто је на карти уписана некаква Бањалука кад су Лакташи давно преузели водјство на политичкој табели.
ОДГОВОРИТЕГалеб
08.09.2016 22:52Додик И Братија су оплацкали РС, произвели криминал у свим пираñа зивота е сада И Дејтон да распакују то је посао заврсен
ОДГОВОРИТЕДеx
09.09.2016 00:05Ово је стари балијски план подрзан од стране запада, а гдје смо ми ту, ми Срби?!у Сарајеву ил иТузли, а туге насе да нас Бог сацува.Сто прије уз Русе док нас запали запад није потпуно унистио.
ОДГОВОРИТЕре
09.09.2016 20:35Питај Момцила Крајисника гдје су Срби у Сарајеву.У Тузли их има и нит их ко дира нити кога дирају.Успут не каки зив био.
Педја
09.09.2016 20:36Ето руси це нам подарити рај,паре,зене,све дзабе,не морас радити ниста.Конацно цемо добити србо-комунизан!
Цјеловита Босна
09.09.2016 03:07Само да написем у Америки зиви 50 разлицити нација а вас три у Босни једете го.на сви крадете а народу ниста недате народе пробудите се вец једном и свим тројци пресједника је.ите им матер а ставите цовјека да влада једног ал нек је вјеран за сва три народа да имају једнака права ако крене красти одмах га за јаја објесити поздрав
ОДГОВОРИТЕМики
09.09.2016 07:40АмериЦи....
дамир коцовиц
10.09.2016 00:27није тацно него око180
Ја
09.09.2016 04:04Па то и јесте некако најприроднија подјела
ОДГОВОРИТЕре.
09.09.2016 07:22Није то подјела то је унутрашња организација дрзаве
Логика
09.09.2016 04:40Ма народ може причати свашта , али кад силе одлуче како ће бити, биће тако и тачка.
ОДГОВОРИТЕОбјективно
09.09.2016 05:44Напокон Човић открива Додикове и своје намјере.
ОДГОВОРИТЕвладо СРБИН
09.09.2016 05:55народи у бих дали знате да најлосије зивите у европи
ОДГОВОРИТЕРе
09.09.2016 08:38Одакле ти црпиш те податке, нисмо добри али вала нисмо ни најгори, иза су Србија, Македонија, Косово, Молдавија...
владо СРБИН
09.09.2016 05:58Знате ли давам се подсмијавају на западу а и на истоку а ви само тако наставите не мислите на своју дјецу багро
ОДГОВОРИТЕМе
09.09.2016 15:03И ми у Куби СЕ много смијемо, ста СЕ ради у Босни ...
Живаго
09.09.2016 06:29Аааа ''Бог те мазао'', нико ништа о стандарду, о егзистенцијалним питањима, па ови политичари себе ријешили и сада навалили на ''државна'' питања око граница, око празника, као да ће нам то донијети економску стабилност и животну сигурност. Ваљда се и народ дозвао памети, да нас не завађају ови што нас воде, заражени вирусом корумпције, непотизма и криминала. Што не причају да смање себи примања. Које су то њихове заслуге за плате које добијају, па је ли народ крив за ово стање које они креирају. Ма устани куко и мотико и растјерај ову говнарску администрацију.....
ОДГОВОРИТЕдотт
09.09.2016 07:34Знаци нема срба уз Дрину.
ОДГОВОРИТЕРе
09.09.2016 20:17Нема
Теорија констутивног народа....
09.09.2016 08:09Била једном Југа, и у БиХ и у Хрватској Срби бјесе консттутивни народ. Домаци издајници прегласали тај народ, прекрсили устав те Југе, и изабрали рат као опцију о самосталности. И сада ти исти, посто су постали "самостални" тразе оно да се постује сто су некада сами прекрсили. Ајд, дје сад логика. Ја мислим да су Срби своју лекцију науцили, а Хрватска као и БиХ се могле осамосталити као и Македонија и Црна Гора. Дзабе изгинуо народ, а сада као да вјерујемо јос у неке измјене на регионе итд. Јбг. историја је стално показивала несто друго - некима се не мозе вјеровати.....
ОДГОВОРИТЕРе Микић
09.09.2016 08:50Куд си неписмен а куд националиста бог те је казнио већ само то не видиш нелупетај глупости просућеш крв без везе фати се каквог посла нахрани се некад биједо неотесана !
ОДГОВОРИТЕПоследњи кинески цар
09.09.2016 09:28БиХ је земља великих апсурда и контрадикторности како домаћих политичара тако и оних из медјународне заједнице. Западне велике силе и велике мултинационалне компаније које владају свијетом прописују правила која се мјењају у зависности од потреба и од оног на кога се односе. Примјер први: Када је у питању воља народа Косова да формира своју државу то се поштује и прихвата се универзално право на самоопредјељење. У реду, поштујем. Људи хоће да имају своју државу и тачка. Када је у питању Крим гдје живи 70% руса и гдје и остали говоре руским језиком и гдје су на референдуму убједљиво били за припајање Русији ,то запад не поштује иако је исто као и код Косова. Запад је исто тако рекао да РС нема право на самосталност. Па у чему је квака, зашто различити критеријуми и различити ставови око исте ствари? Па, 2+2 је увијек 4. Примјер други: Југославија се распала, а сви су говорили да је БиХ Југославија у малом. Муслимани су организовали референдум и као већински народ уз помоћ хрвата , а без срба изгласали независност. Хајде да се сложим са тим и кажем да је то воља народа, демократски изражена. Али ако се распала тзв,велика Југославија како неко може гајити илузије да тзв. мала Југославија може и треба да остане?! Или,зар није демократско право једног дијела те мале Југославије да се изјасни како жели даље живјети , у којој држави? У чему је и у овом случају квака? Зар опет нису различити критеријуми за исту ствар,за исто питање. Зашто су 2+2=4 када треба теби ,а нису када треба мени ?!
ОДГОВОРИТЕЗа цара
09.09.2016 10:17Исто су и Енглези изгласали излазак Бритање из ЕУ уз помоћ Велшана,а Ирци и Шкоти су против.Шта требају сада растурити земљу.Нист није боље данас нама еx-Yугосима,нити оним на Косову,а о Криму да не говорим гдје је нешташица хране огромна.Бошњаци мисли ако нема РС-а да це тећи мед и мљеко,а исто тако Срби ако се припоје Србији.Хајде људи да радимо мало,а не да једемо го.в.а!!!!!
Последњи кинески цар
09.09.2016 10:55У свом коментару нисам нигдје написао нити позвао на растурање земље,само сам хтио указати и показати колико је све апсурдно,почев од домаћих политичара па до оних медјународних који кроје свјетски поредак,и колико се неком дају попусти и погодности у односу на неког другог. Нема правде и праведности ,већ закон јачег. Сила бога не моли?! А да смо ми сви били паметни 1990. неби они нашли погодно тло гдје ће посијати сјеме мржње и национализма и неби убудале ратовали 5 година. Убијали се медјусобно,чинили злочине,пљачкали тудју имовину и тјерали комшије само што се другачије зову и на други начин моле богу?! Имам осјећај да је велика већина овог народа "неписмена и малоумна" када је дозволио да му се такве ствари дешавају,За 50 година нисмо у стању достићи степен развијености какав смо имали 1990. године,а неке друге државе које су биле неразвијене су сада за нас појам. И ја сам за то да се ради и живи од свог рада ,али и сам видиш да су насе водје мало заинтересоване за тако нешто. Лакше је плашити народ са четницима ,муџахединима и усташама и сједити вјечно у фотељама.
тузлак
09.09.2016 09:37Добра идеја пуно би се на економском плану добило.Бјељина зворник тузла су природно везани градови .Треба ово сто прије спровести у дјело смањили би администрацију .Уосталом треба погледати ста се добија а ста губи по мени само националисти губе...
ОДГОВОРИТЕМитар М.
09.09.2016 10:26Ма овај приједлог је обична глупост. Никаква нова подјела БиХ, не може без рата. Коме је до рата, рат му био у кући.
ОДГОВОРИТЕре
09.09.2016 16:50Није то подјела,то је реорганизација БиХ без ентитета
Блиц++++
09.09.2016 10:48Само пусти снови.....А,снови НИШТА не значе....
ОДГОВОРИТЕЕдо,Слатина-Тузла
09.09.2016 12:18Када " велики " пожеле рата ће бити одмах јер за " рат (не)требају два " као што је говорио један "визионар" него само један ! А и рат , не желим га , је бољи од ове немогуће " пат позиције " !
ОДГОВОРИТЕприједор
09.09.2016 13:00Једи говна и ти и твој рат
ре Едо
09.09.2016 13:50Едо види се да си мјешанац, имам и ја једног таквог. Када загаламиш на њега одма повије реп и бјежи.
за Едо,Слазина-Тузла
09.09.2016 17:58У праву си Едо,све је тако.П.С. Има људи који не цитају коментаре до краја, да би схватили њихову поруку.
микица
09.09.2016 19:25Ма нека је природно да је Бањалука близа Требињу од Бихаца...
ОДГОВОРИТЕКако да не..!!??
10.09.2016 06:21Наравно, до Бихаћа је 150, а до Требиња 350 километара...
Ето
10.09.2016 05:55Прегласавање.Тако то иде, опустено,са годинама. Склањање непозељних политицара РС, који не знају или неце да играју уз све врсте музика света. Преносење надлезности са РС на БиХ. Отудјивање Брцког из РС. Опипавање (редовно) пулса,располозење, народа РС.Укидање празника РС и на крају неутралисање РС, утапањем,кантонизирањем,у ФБиХ. А све то масуци неком катаклизмом,у стилу ја сто радим то је у реду а све сто ти урадис није демократски или по Дејтону. Истовремено сви јако забринути,убисе се од бриге.Бас ме интересује ста це забринути дусебризници онда да измисле у име демократије.
ОДГОВОРИТЕСарајево
10.09.2016 06:23Ова карта би препородила Босну И Херцеговину, брзе би се развијали.
ОДГОВОРИТЕПоследњи кинески цар
10.09.2016 10:21Мозда. Вјероватно би и било боље,смањила би се администрација и јавна потросња и сваста несто. Медјутим ја невидим да се несто мозе промјенити по питању промјене организације дрзаве из једног јединог разлога. нема повјерења у БиХ. Који србин и хрват це вјеровати муслиману и обрнуто. Нико ником не вјерује,сви мисле да це их ови други и треци преварити. Бар смо се тог нагледали у рату. Па јуди,ми смо ратовали сви против свих али и два против једног у свим комбинацијама. Повјерење и искреност је највеци проблем и то це се теско постици.
твитер
10.09.2016 13:35Ова је мапа без памети и сигуран сам да није нити це бити у игри.И не знам засто је придодана овоме тексту.Босњацка мапа зеља.Ту Срба нигдје нема и сигуран сам да када би ово неко наметнуо да би се Срби масовно иселили у Србију.Не би нас овдје остало ни пола од сада.Знаци,мапа за масовно прегласавање Срба.Не треба оцекивати велике промјене.Остају два ентитета,с тим сто це се груписати неки кантони.Да се Хрватима изаде у сусрет.Нема трецег ентитета.Зиви били па видјели!
ОДГОВОРИТЕгоо
15.01.2021 21:21Јако,јако чудна подјела..хммм
ОДГОВОРИТЕ