У Сребреници (ни)је почињен геноцид

Предсједник Републике Српске Милорад Додик изјавио је да није спорно да се у Сребреници догодио велики злочин, али да никада неће пристати на тезу да се у том граду догодио геноцид.

Република Српска 26.05.2015 | 22:50
У Сребреници (ни)је почињен геноцид

Додик је истакао да на тези да се у Сребреници десио геноцид, уз подршку дијела међународне заједнице, упорно и координисано инсистирају бошњачки политичари ради покушаја слабљења уставне позиције Српске.

"Наш став је јасан. Нико не спори да се у Сребреници десио злочин, али не и геноцид на чему упорно инсистира Сарајево. Жао нам је што се десио злочин у том граду и што су многи људи страдали иако имамо званичне информације које говоре о много мањем броју жртава од оних које помињу бошњачки политичари", рекао је Додик за "Вечерње новости".

Предсједник Српске је нагласио да догађаје из јула 1995. године у Сребреници прате многобројне контроверзе.

"Неки од навода странаца и бошњачких политичара о овом догађају су далеко од истине. Сребреницом се, нажалост, упорно манипулише ради јачања унитарног концепта и слабљења Српске, а како се примиче 11.јул напади из Сарајева су све отворенији", истакао је Додик.

Коментаришићи потез потпредсједника Српске Рамиза Салкића који је у парламент Српске упутио приједлог резолуције о осуди "геноцида у Сребреници", Додик је рекао да није реално да ће Народна скупштина усвојити резолуцију.

"Као предсједник Републике Српске нећу утицати на рад парламента, посланици ће гласати онако како мисле да треба, али увјерен сам да ниједна партија из Српске неће подржати Салкићев приједлог", истакао је Додик.

Он је додао да 11. јула неће присуствовати обиљежавању 20 година од злочина у Сребреници све док се овај случај политизује.

(2007. година, емисија „Централни тв дневник“)

Извор: Вечерње новости

 

Коментари / 54

Оставите коментар
Name

ха или бу

26.05.2015 07:08

Он час овако,час онако,одлучи се Милораде.Ха или бу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Источно од Сарајева

26.05.2015 07:09

Направите комисију за Сребреницу. Докажите да није геноцид, слажем се али Сарајево читаву политику гради на томе , ништа друго и не нуде народу.Озбиљно се позабавите овим проблемом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

наравно

26.05.2015 07:11

И није био геноцид у Сребреници. Први пут се слазем са преседником.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре наравно

26.05.2015 07:31

ево шта каже: хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=7цДвqслXЦ3М

Name

ре.наравно

26.05.2015 08:04

Ко тебе пита дали се слазес или не. Кад ни он не зна кад је ста признао а кад није признао.

Name

Пресуда

26.05.2015 08:25

А имају правосназне пресуде, за поцињени геноцид у Сребреници.

Name

ре.наравно

26.05.2015 09:30

Е јаког ти председника не зна кад је ста признао, па сад лупа ко максим по дивизији. Мене једно интересује. Који је повод да лупа глупости. А да не зове га нико нигдје па ко бива да несто тртљам. Е мој Баја истртљао си своје.

Name

мики

26.05.2015 07:17

Па ти Миле си први то признао. Када је Хаски суд донео одлуку ти си уствари једини уз босњацке представнике који је то признао. Ако ти је мозак излапио постоји YоуТубе па мозес да погледас. Или је и то монтирано као и два папка.Мазда има неписмених људи и оних који не знају да цитају. Али веруј има и оних несто писмених. Бремен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре.Мики

26.05.2015 07:32

Тацно тако Мики Додик је први признао"да у Сребреници се десио геноцид"погледајте Yоу Тубе па се увјерите.

Name

абц

26.05.2015 07:35

Када му је требало да најасе на народ а да странци подрзе тада је једини од свих Срба признао да је био геноцид, а сада када се енормно обогатио преко ледја јадног народа и када се приблизило да одговара он пуста прицу није био геноцид. Знамо ми Милораде да није био не морас нам ти говорити о томе нисмо ми глупи. Него бруко српског народа ако хоцес да се искупис врати отето овом народу. А немој глумити Србина неког.

Name

ЈАА

26.05.2015 11:21

Мислим да је први Г. Чавић (тада СДС-овац ) предсједник РС "признао злочин" и рекао цифру убијених. Нецу да је помињем али и то се мозе наци.. И само да казем да Додика не браним ни у којем смисли..

Name

Микан

26.05.2015 13:52

Сад це Милетова полиција упасти у Yоутубе и конфисковати опрему. Хаха. Инаце, дневна доза совинизма и параноје. Сто се висе спомињу афере и сто га висе Босиц потпаљује, то он висе отвара другу фронту. Данас о Сребреници, сутра вјероватно це реци да Босњаци нису народ, ... углавном не бира се ста се говори само да се потпали ватра. У сустини веома тузно. Зивим вани, гдје су политицари готово невидљиви. Њихово је да стварају климу да људи раде, зиве и гдје се капитал слободно креце. Ова сирова сељацина сваки дан ради управо супротно. Примитивац, пун мрзње и пара, сад ваљда неко треба да се боље осјеца кад слуса како пљује по другима.

Name

Милица

26.05.2015 07:29

Неки дан, на питање новинара о геноциду у Сребреници, вели да је РС кроз функцију Предсједника признала да је тамо поцињен геноцид, а сад прица другације. Па докле висе Милораде??! Не знам кад да ти вјерујем, а кад не. Мисљења мијењас брзе него доњи вес и царапе, па зар ти мислис да цу те слиједити у свој твојој превртљивости и твојим дневнополитицким потребама и превирањима. Срамота, Предсједник, а лазе. Лазе патолоски.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛЕВАТ

26.05.2015 07:51

Јој Додо који си ти психо неурозис.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дотт

26.05.2015 07:53

Па био си прије двадесет дана ,ни родбини се не иде цесце на гробље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серафим

26.05.2015 07:54

Истина о СРЕБРЕНИЦИ је следеца и једина да су западњаци и Американци Насера Орица наврацали да силују, пале и кољу Србе око и у Сребреници, не би ли изазвали Србе на одмазду а како би то искористили као аргумент и повод за бомбардовања и заустављање захукталих српских бораца ресених да се за сва времена обрацунају са мудзахединима и њиховим присталицама. Кад је Србима дозлогрдио злоцин муслимана и над Србима а и над многим муслиманима је изврсен масакр те су подигли муслиманско становниство из муслиманских места а насељавали их у срске куце. У таквом хаосу Срби се организују и узврацају ударац таквој муслиманској провокацији и злоцину над српским зивљем те их Срби разбијају у парам-парцад да би данас бунцали ти исти муслимани о неком геноциду. Кад се залазу да буде та сва заврзлама геноцид засто муслимани не осуде Насера Орица за геноцид над сопственим народом јер сви до једног знају ста је Насер радио и Србима и Босњацима, исти сценарио као на сарајевској пијаци где су муслимани под наговором бацили екплозив на своје муслимане и оптузили Србе. Увек су се бавили нецасним пословима кроз историју. Не казе Његос дзаба у Горском Венцу НИКО КРУПНО КА ТУРЦИН НЕ ЛАЗЕ. А ја казем нико крупно ко Сребреницани и власти у БиХ не лазе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Муре

26.05.2015 18:25

Није ни теби лако !!

Name

Са серафима

26.05.2015 20:12

серафиме ти си веома болестан.мозак ти ради на леру да се цудим да мозе да повезе срање и цитање.имај ти то своје мисљење увјек са собим,могло би помоци у одредјивању дијагнозе.мој савјер:немој се кретати сам,мозе се десити да сам себе силујес па да оптузис неког другог коме ни лице ниси видио.хајде попи теблете па на спавање,...

Name

Серафиме

26.05.2015 08:04

Пријави се за Хаг и тамо посвједочи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Васкрсија

26.05.2015 08:07

Свако ко зели да цује предсједникову изјаву Централном дневнику Сенада Хадзифејзовица у којој признаје супротно, нека посјети Yоу Тубе!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

зеро

26.05.2015 08:08

Миле је опет у пуном капацитету.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Оливер Недељкоциж

26.05.2015 08:11

Свети интернет, све памти, па ево да демантујемо демагога :) хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=85тy7О6бИХ8

ОДГОВОРИТЕ
Name

Додик био у Сребреници...

26.05.2015 08:12

Дидик је био у Сеебреници . И мало је избројао гробова на једном мијесту. И сад је незадовољан. Мало.. мало му. Али нису све зртве још надене..

ОДГОВОРИТЕ
Name

како

26.05.2015 08:27

За сваког ко бар мало размисља реално, наметнуто зло, насилно гурнути у рат, насилно прекинут. Ово ти је геноцид над цовјецанством.

Name

боже сачувај

26.05.2015 08:16

Извали он свако мало, изгубио је он давно компас, домет му је БЛ и до Лакташа, у БГД иде јер тамо има имовину значи приватне посјете. Нико га више не зове ни под шатор да пјева.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бањалука

26.05.2015 08:18

Главоња поново у акцији..

ОДГОВОРИТЕ
Name

босна

26.05.2015 08:30

"Нико не спори да се у Сребреници десио злочин, али не и геноцид на чему упорно инсистира Сарајево",казе Додик Господар Републике Српске.Зна Додик да нико ниста не "инсистира", па ни Сарајево. Постоји одлука медјународног Суда која се не коментарисе, каква је - таква је. Науцио Миле да буде главни кадија у РС-у, па лупа ко Максим по дивизији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

босњак

26.05.2015 08:57

Требали гласови тада мозда му затреба поново. Ту смо никуд отисли нисмо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ницифор

26.05.2015 09:16

Људи па тај нецовјек отворено иритира свој и друге народе са својим изјавама и то у нади да опет потекну потоци крви.Није онда ни цудо сто му најблизи родјаци пријете јер се до бога осилио и мисли да му народ не мозе ниста.Сама његова фаца изазива одбојност и најбоље би му било да оде у пензију јер би тиме спасио себе а и народ којег хоце да отјера у рат са комсијама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

за серафима

26.05.2015 09:34

Ти поцео као Додик.Види се да ниси ни једне књиге у свом јадном зивоту процитао,да јеси глупости не би писао.Најбољи примјер твоје мастовите глупости је Добрица Цосиц покојни и он је писао како се вријеме и власт мијењала.Тако се је и Додик мијењао,данас Вуциц итд.Додик је из сената предсједника РС-а избацио Цовица како казе због његове срамне изјаве на РТРС-у.Не знам ста би било да је Босиц у својој прослости изјавио да је био геноцид у Сребреници,ја мислим да би на РТРС-у сваки дан била показивана као реклама за судје!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

дудло

26.05.2015 09:46

Само код нас постоји феномен да овакви слободно сетају и јос да се сацувај бозе баве политиком.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бг

26.05.2015 09:52

Сваки велики ратни злоцин је увек у узроцно-последицној вези са елементима геноцида као кривицног дела.Геноцид мозе бити и стварање нехуманих услова зивота за неку националну или верску групу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре бг

26.05.2015 11:44

Према вашој теорији на подручју бивше СФРЈ, гдје се водио рат,над сваком од националних скупина је почињен геноцид. Ако анализирамо страдања, нпр. Срба у Коњицу 1992. године, селима око Фоче, Илијаша, Трнова, Сребренице и других мјеста, уочићемо елементе геноцида у извршеним кривичним дјелима ратног злочина. Али то баш у стварности није тако, свједоци смо. Геноцид као кривично дјело је искориштен како би се ''дисциплиновала'' једна страна у сукобу, и под притиском приморала на политичке уступке. У случају БиХ зна се добро која је то страна. Тужилаштво у Хагу на различите начине тумачи појам легитимног војног циља, што је једна од кључних ствари у доказивању кривичних дјела ратног злочина, па и геноцида, подразумијева се.Све зависи ко је осумљичени злочинац а ко жртва, мислим на националну и вјерску припадност. Јасно је свима да је у случају наводног геноцида у Сребреници, веома велики проценат жртава у стварности био легитиман војни циљ. Легитиман војни циљ је и цивилна особа ако се нашла у зони борбених дејстава, као што је случај са колонама које су се извлачиле према Тузли. Евидентно је и непобитно да је у Сребреници и око ње, у више случајева било кривичних дјела против ратних заробљеника, па и цивила, мислим на намјерна лишења живота од стране појединаца или група, што је свакако за осуду, и правну и људску.

Name

србин

26.05.2015 09:57

хттпс://www.yоутубе.цом/wатцх?в=7цДвqслXЦ3М

ОДГОВОРИТЕ
Name

3У1

26.05.2015 10:38

Благо оном народу ко оваког човјека себи за предсједника има.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛУКА

26.05.2015 11:07

У ПРАВУ СТЕ НИЈЕ ГЕНОЦИД ВЕЦ ЗЛОЦИН. АЛИ ФИНАНСИЈСКИ ГЕНОЦИД РС СУ УЦИНИЛИ ИНРЕГРАЛ ИНЗИЊЕРИНГ, НИСКОГРАДЊА ЛАКТАСИ, МГ МИНД, ЈЕР СУ УЗЕЛИ ДО ПОСЛЕДЊЕ МАРКЕ ИЗ БУДЗЕТА РС И ЈОС СУ УЗЕЛИ И КРЕДИТЕ РС И СТРПАЛИ У ВЛАСТИТИ ДЗЕП НА ТЕНДЕРИМА И АНЕКСИМА ИСТИХ И ТО ЈЕ ФИНАНСИЈСКИ ГЕНОЦИД ЈЕР СУ ИСЛИ СА НАМЈЕРОМ ДА ИСТРИЈЕБЕ И ТОТАЛНО УНИСТЕ ФИНАНСИЈСКИ СИСТЕМ РС И НАЗАЛОСТ УСПЈЕЛИ СУ И ПОНОВО НАЗАЛОСТ ЗЛОЦИНЦИ СЛОБОДНО ХОДАЈУ А ВИДИМО ДА И СНИМАЈУ ПОРНО ФИЛМОВЕ ПО ЈАХТАМА. ПРИЈАТНО НАРОДЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалуцанин

26.05.2015 11:29

Диви му главусе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јао нама

26.05.2015 12:51

Ма болан Миле прочитан си као Буквар јеси дволичњак и увијек ћеш такав и бити .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миле Мал не рекох

26.05.2015 12:54

Кад су требали гласови а посебно подрска медјународне заједнице како си само лијепо тумацио пресуде медјународних судова. Сада кад те подрске висе нема тразис је медју најекатремнијим дијелом популације цитирајуци таригуз истразивања србијанске екатремне деснице. То ти дугороцно сигурно неце помоци

ОДГОВОРИТЕ
Name

за правнике

26.05.2015 12:56

Правно знаци да је РС признала геноцид у Сребреници.Дали има неко од правника да то објасни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

26.05.2015 13:27

Субјективна мишљена појединаца су ”трла баба лан”. Једина мјеродавна институција у Медјуанродном праву се изјаснила у вези Сребренице. То данас требају уважавати сви који су на страни правде, закона и просперитетне будућности. Они који то из било којих разлога не желе прихватити воде сами себе у изолацију од цивилизованог свијета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зиван

26.05.2015 14:04

Ста се палите на овог. Отице Павелицу на гроб ако треба за своје полицке циљеве. Он је у паници. Дизе фрку и дрзи нас у страху. Кад страх влада, онда он мозе да контролисе полицију, судство и политицку климу. Измице му се ... у паници је. Афере се расвјетљују и он остаје све усамљенији. Пресретан би био да се каква фрка деси.

ОДГОВОРИТЕ
Name

сисање мотке

26.05.2015 18:27

Лијепо вам Неле објаснио да це те да сисате мотку а ви се смијали... Гусла вас Миле...нема ста!

ОДГОВОРИТЕ
Name

СРБИН

26.05.2015 20:02

Овај Додик само прица о стварима од којих се не зиви.Изгледа да нико од нас Срба није лудји,кога ми за предсједника бирамо,па онда трпимо.Благо нама са њим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А сада

27.05.2015 06:34

Хапси свееееееее

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бабо се пита

27.05.2015 07:55

Како бабо каже, ето тако ти је то..

ОДГОВОРИТЕ
Name

краљ

27.05.2015 08:35

Није, није има ју тјубу једна твоја стара.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серафим

27.05.2015 08:39

Док су Срби ратовали Додик је сверцовао и зарадјивао од свакога ко хоце да купи тако да Додик као дезертер и не зна ста се догадјало у Сребреници. Насер Ориц је из муслиманских села истеривао муслимане, пласеци их под изговором како це на хиљаде Срба-цетника до зуба наорузаних да додју у и око Сребренице да их покољу, те исте муслимане Ориц је одводио у србска села где су његови крвозедни мудзахедини и домаце присталице, силовале , клале и палиле све сто је српско док се није догодила Младицева одмазда, о геноциду ни реци а ЗЛОЦИН се догодио на обе или све три стране, теско оном кога нема.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЛОГО X

27.05.2015 08:55

у Сребреници је био КРВАВИ ПИР

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е мој миле

27.05.2015 09:31

Папак био и остао.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЉУДИ ГЛУПИ

27.05.2015 12:15

Људи моји ГЛУПИ кога дрзите на власти вец толико година.Мене би било срамота гласати за њега.Он је признавао геноцид само да се домогне власти и притом издавао Србе и тјерао их у Хаг.Толико о предсједнику.

ОДГОВОРИТЕ
Name

босна

27.05.2015 13:58

Кад се окупа,Миле је цисти Босњак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Од Бихац

27.05.2015 17:15

људи су изгинули сад није битно јел геноцид или злоцин

ОДГОВОРИТЕ
Name

тузлак

28.05.2015 04:55

Вец 15 год врсис геноцид над својим народом.Некад це неко доказати и то највеце зло у БиХ које си поцинио са пајдасима из Федерације....

ОДГОВОРИТЕ