Да, ови избори су намјештени?!

Кад прочитате овај наслов, вјерујем да вам адреналин расте. Зато ћу користити правне норме, да вам докажем тврдњу да Општи избори 2018. године нису проведени у оквиру важећих прописа. Прихватам свако суочење, са било ким, на било којем мјесту, да бисмо причали о 100. 000 неважећих листића.

Република Српска 10.10.2018 | 11:09
Да, ови избори су намјештени?!
Први елемент

Како то каже изборни закон, у своме члану 5.17. о томе да би се гласачки листић прогласио неважећим? Тај став закона каже сљедеће:

ако није испуњен, или је испуњен тако да није могуће са сигурношћу утврдити којој је политичкој странци, коалицији, независном кандидату или листи независних кандидата бирач дао свој глас;

ако су дописана имена кандидата; или

ако је означено више од једне политичке странке, коалиције, независног кандидата или листе независних кандидата; или

ако се на основу ознака, које је бирач дописао на гласачки листић, као што је потпис, може утврдити његов идентитет; или

ако бирач означи гласачки листић на начин другачији од оног који је утврђен у члану 5.14 овог Закона.

И онда вам настане проблем. Знате зашто? Зато што они у бирачким одборима, у највећем броју случајева, врло свјесно, можда и под политичком директивом проглашавају неважећим листићима и оно што јесте и оно што није. Овдје настаје јако важан проблем. Прво, Изборни закон БиХ је темељен на томе да се установи намјера гласача и да то припише као легитиман глас.

Друго, бирачки одбори ово не поштују и све што они сматрају, а ја тврдим да нису довољно образовани по том питању, проглашавају неважећим листићем све и свашта. Ту лежи први дио проблема. Први од њих јесте да чланове бирачких одбора именују политичке странке (мало и трговина), па онда кроз изборну куповину, овладавају бирачким одборима, што им даје прилику да раде свашта нешто. Друго, један значајан број бирачких одбора не ради по Изборном закону БиХ.

Други елемент

Дакле, ако постоји глас на одређеном мјесту (знате оно x на позицији политичке странке ли кандидата) и на том истом гласачком листићу постоји још и исцртан цвјетић или линију са стране, било шта, то не оспорава гласачку намјеру и тај би гласачки листић требао бити важећи. Како то чланови бирачких одбора не знају или неће да знају, онда је цјелокупан бирачки процес на том бирачком мјесту компромитиран и то, видно, на организиран начин.

Односно, врло извјесно, на јако много мјеста се гласачки листићи проглашавају неважећим, од стране бирачких одбора и то потпуно незаконито. Ту настаје озбиљан, јако видан проблем, који ЦИК ради свога интегритета и комодитета, најчешће занемарује и избјегава утврђивање тачности по Изборном закону БиХ.

Ти исти бирачки одбори, под директном су контролом заинтересираних политичких странака, са задатком да учине што већи број неважећих листића, у корист странке која их је ангажирала, а на штету свих супарничких странака.

Да закључимо...

Ових 100.000 неважећих гласачких листића, јасно говори да је неко у намјештању избора добрано пребацио норму и тиме дебело загазио у незаконитост. Гдје је ОСА, гдје је СИПА да заштите законе у овој земљи? Нема их. Веома јасно, они, који то својим акцијама свјесно и планирано производе или проглашавају неважеће гласачке листиће, очито да ово јако добро знају шта раде, па се из тих разлога повинују страначким наредбама и прихватају да, за минималну новчану казну, учине све ове неподопштине, тако што њима неодговарајуће гласачке листиће проглашавају неважећим.

Зато је јако важно да се бројање гласачких листића понови, ручно, и то по свим изборним јединицама, али у складу са члановима 5.14 и 5.17 Изборног закона Босне и Херцеовине, па да гласачи ове земље имају тачну информацију о тачном стању гласања. Не може се баш све прогласити неважећим листићима, иако то бирачки одбори, политички мотивирани, веома извјесно незаконито раде.

И нико да те чланове бирачких одбора и чланове ЦИК-а, позове на кривичну одговорност. То је напад на владавину права и изборни систем Босне и Херцеговине.

На крају, врло отворено питање ЦИК-у: Зашто гласачки листићи нису нумерирани серијским бројевима и за кога радите ви из ЦИК-а?

Још једном размислите да у складу са члановима 5.26. и 5.27 опћинске изборне комисије требају објавити прве прелиминарне резултате избора 24 сата, након затварања бирачких мјеста. Да ли је било баш тако, размислите?

О недостатку нумерирања гласачких листића, серијским бројевима, који би ријешили много шта, да и не говорим.

Аутор: др Славен Ковачевић

славенковацевиц.блогспот.цом

Коментари / 131

Оставите коментар
Name

Харе

10.10.2018 09:13

Крмељи уведите електронско гласање нема крађе излазност је већа и нема поништених листића

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рукаљицо

10.10.2018 09:34

Ту би било крадје 30% , знаст ти ста је хацк

Name

Харе

10.10.2018 09:41

Ја као нпр.бројач на изборима увијек могу оловком шарнути листић и он је не важећи

Name

Ре Харе

10.10.2018 09:41

Ста цес ако нестане струје на неком од 6000 гласацких мјеста , Босна је то , Крмељко електронски .

Name

Харе

10.10.2018 09:46

Кад смо ГЛУПИ угледајмо се макар на друге---- -Сваки грађанин Естоније посједује особну исказницу са електроничким чипом (слично као нове особне исказнице у хрватској), што му омогућује да гласује преко интернета. Особна исказница се стави у читач паметних картица повезан с рачуналом. Након што се потврди његов идентитет (користећи електроничку особну исказницу као неку врсту дигиталног потписа), бирач може гласовати путем интернета. Гласови се не сматрају коначнима до краја изборног дана, односно бирачи могу промијенити своје гласове све док службено не заврши изборни дан. Популарност он-лине гласовања у Естонији увелике се повећава диљем земље, тако да је на изборима 2014. и 2015. готово трећина естонских гласова послана онлине путем. Иначе овим путем се у Естонији гласује већ 13 година.

Name

СЕКУЛА

10.10.2018 09:48

Харе..много си глуп..наброј земље које имају електронско бројање гласова. Ста ти знас о томе?

Name

Да

10.10.2018 09:50

Нико не казе да је било организованог покусаја крадје ако не и крадје. Наравно одмах као и све уплету Додика у то зли језици али истина је сасвим другација са јаком медијском хајком опозиција је упоредо све цинила да подвали било ста како се бр. листица не би поклапао ако вец нису успјевали красти. Углавном боље да се барем они не јављају и надам се ускоро правом цасном и патриотском водји опозиције ово је до сад била смијурија и зато су дозивјели дебакл

Name

Мислим Ман

10.10.2018 10:03

Ја сам увијек за. Фирме имају могуцности за електронски нацин регулисања пореза, приватне особе могу имати банковну идентификацију и лако се мозе на исти нацин идентификовати на било коју базу података, цак и на изборни... Не знам засто би ово некоме представљао икакав проблем (Осим ономе који краде гласове) У овом стољецу дигитализације нас све то цека, дигитална идентификација, друства без кесх-а рецимо измедју осталог. А плацање рацуна дигитално, плацање пореза, осигурања, и регистрацију возила је сасвим нормално свугдје у Европи па и код нас. Видим, ако буде политицке воље, да це и овај нацин гласања, Фала Богу, озивјети једном... Питање: Како ја, који нисам гласао, могу провјерити ако је неко гласао за мене? - Одговор - никако, или једино ако се гласа електронски, тј, онај ко гласа папиром исто му е глас региструје електронски на лицу мјеста на мјесту гласања од функционера, и онда послије се лако мозе провјерити електронски да ли је тај функционер лазирао

Name

ре Рукаљицо

10.10.2018 10:12

Не може ту бити крађе какав те хацк снађе, електронско гласање је најбоље и најсигурније, нажалост у парламенту БиХ су га оспорили ХДЗ и СНСД. Бирачка мјеста са највећим бројем неважећих листића је потребно поново преконтролисати и комисијски пребројати. Сви они који су вршили малверзације у бирачком процесу морају на суд. Не мора СИПА поднијети пријаву, то може урадити и политичка странка. Ипак мислим да ће то тешко ићи.

Name

ПРИЈЕДОРЧАНИН

10.10.2018 10:21

Давор је у праву:нема државе, институције не функционишу, државу ћемо правити на тргу. Предсједника изабрати са "УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ" ? Свака част ал, ово је удар на људски ум.

Name

Вук

10.10.2018 10:32

Ево једно једноставно питање за овог уваженог стручњака који нам "научно" доказује да су избори намјештени :) Зна ли он можда колико у БиХ (РС и ФБиХ) данас у 21. вијеку има оних који се још увијек не знају потписати, тј. који у опћини, суду, банци стављају отисак прста ?? Мислим да не претјерујем ако кажем да је од оних 50% изишлих бирача, њих бар 25% из претходно наведене категорије.

Name

Драско

10.10.2018 10:47

Избори су покрадени.!!!!!гледао сам како пониставају прописне листице.цлан комисије.

Name

Реалан

10.10.2018 11:11

Где ти видје цвијетице мајке ти. Ја сам много пута бројао и видио сам празне лиисстице, прекризен листиц, написан увредљив садрзај, гласање за висе странака и мозда 1 слуцај да смо разматрали ста је намјера гласаца. Док је једне прилике кад су били Радмановиц и Иваниц кандидати било висее од 10 посто невазецих

Name

Ре Драско

10.10.2018 11:28

Какав си ти члан комисије? Чиме су поништавали, црвеним оловкама? Ако је било плавих, зашто ниси тражио прије бројања, када сте морали пребројати неискориштене гласачке папире, да се заједно са њима спакују и све плаве оловке, како је било прописано од стране ЦИК. Да ли знаш да си овим што си рекао сам себе оптужио, друже?

Name

Лакрдија

10.10.2018 12:42

Земља лакрдија. Ово је истоцна Тунгузија медјународне заједнице. Фуј.

Name

Ре Харе

10.10.2018 12:53

Професионалац! Само 1 питање. Које боје су биле оловке на столу у моменту истресања садржаја кутија на сто?

Name

мј.за Харе

10.10.2018 13:20

Годподине нисте ви сами за столом као бројац.а дуга ствар немозете имати оловку код себе.оловку има само пр.бир.одбора и то црвену а сви листици гласацки испуњавају се плавом оловком.треце сби бројаци су обавезни засукати рукаве и поксзати посматрацима руке са расиреним прстима.цетврто сви листици када се разврставају окрецу се наопацке да де невиди коме глас иде и када се развртавају по кандидатима онда це окрецу и види се тек тада за кога је глас.Бас бих те волио да видим какав си експерт да га тада свљнес пре над петнаестак.

Name

075

10.10.2018 16:48

Понављам, народе(и) или "овце" у БиХ, свака држава има своју мафију само мафија у БиХ има своју државу!! Мислите ли ви да вас нису покрали "сложна браћа" Бакир и Милорад на свим нивоима!! Ово се односи на Бошњаке и Србе, Хрвати су много лукавији тј. паметнији!!

Name

Ре вук

11.10.2018 15:06

Па у овоме се слаземо. Има бар 30 % неписмених на изборима. АЛи таквима се мора забранити гласање, јер самим тим сто су неписмени и заостали уназадјују и дрзаву и остале градјане гласајуци за СНСД:

Name

БОБА

10.10.2018 09:17

ПА ТО ЗНАЈУ И ПТИЦЕ НА ГРАНИ ДА ДУГО ВЕЋ ЖИВИМО У НЕ СТВАРНОЈ,НЕ УРЕЂЕНОЈ И ТРУЛОЈ РС.ПОЗДРАВ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре БОБА

10.10.2018 10:00

На изборима 2014. кад је побиједио Младен Иванић било је 53.000 неважећих листића само за тај ниво. Дакле 13.000 више него на овим. Провјерите на сајту ЦИК-а. Нико се тада није бунио, јер је то наша реалност. У тим цифрама су "бијели листићи", дописани кандидати и један број неважећих листића који су, нажалост, настали из разлога неписмеости. Успут, треба честитати побједницима. Народ је тако одлучио.

Name

Професор

10.10.2018 10:14

Не дирајте Републику,коме се не свидја нека иде,Република је светиња,ко год да влада у њој.

Name

Аа

10.10.2018 10:36

Па разгули из "труле" Републике Српске,ста цекас

Name

Кузан

10.10.2018 11:03

Гледао си и цутао,еее несрецо једна.

Name

Да

10.10.2018 11:19

Ботови, ви цете на крају бјезати, не ми из своје земље коју смо у крви направили. Крадљивци једни, све сте покрали па сада хоцете и изборе. Неце моци! 4 године имамо лазног предсједника. Докле висе???

Name

Петyр Баелисх

10.10.2018 11:39

Е моја будалетино, па свако паметан је разгулио, или ће разгулити за годину-двије док сачека радне дозволе или визе. Агенције за учење страних језика цвјетају. Тамо сједе углавном млади, способни људи који се неће сутра почешати за овим муљем. Ви остали србујте макар сламу јели.

Name

РЕ петар белyсх

11.10.2018 15:14

ЈА нецу да бјезим . Мој пра дјед се борио у хајдуцима против резима па на крају побједио. Докле висе да се паметни склањају будалама. И ста се сви каците за Српску као неки крпељи. Ја сам стварао уву дрзаву на Добојском ратисту и ја имам право да протествујем гдје хоцу и против кога хоцу а власт је дузна да доказе да нисам у праву. Бројати поново и стаје проблем у томе. Ко нема ста да крије њему не смета. Само постену и скинути капу побједнику. Ту нема ниста спорно.

Name

ре ре Боба

11.10.2018 19:24

А можда се нису бунили јер су и тада покрали. Па ако би се бројали листићи разлика би била већа.

Name

Ма немој ...Професоре и мој ..п.....

12.10.2018 20:35

Сте ти ,знас о Републици и Светињи ,и ко је ,дира,,сви вец бјезе ,Ти ,немас појма колико Цовјек мозе да идрзи ,физицки и ментално у рату ,да би била Призната ,Није пала са Неба нити Вољом Бога ,вец Бораца Српских.Каква је сада ,то је дно дна ,карикатура подјела ......глиб и блато ,сујети ,мита ,лазног патриотизма ....па нека ти ода са Њом ,влада твој цаца и ти ,сто предлози ...говно једно.Посрано ,у,мом воду сваки други рањен ,млади другари мртви ,нема их висе ,јебо те онај стоти испра мозак.

Name

БМX

10.10.2018 09:18

Честитам онима који су у недјељу били инвалиди за 50, 100 ,150 КМ . Њима припада побједа на овим изборима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко умије

10.10.2018 10:39

Њему двије

Name

Кузан

10.10.2018 11:04

Да,да светиња је.Али како је настала,то заборављас.

Name

Александар

10.10.2018 09:20

Какве небулозе. Ајмо на црту ја и ти пошто си директно оптужио и мене као члана БО. Ми самовољно одредјујемо који је гласачки листћ важећи, уз причу о цвјетићима итд. Господине, све и једна гласачки листић на мом гласачком мјесту су видјели и предсједник и чланови и посматрачи управо из разлога приче о крађи. 1 члан је бројао и листао листиће, остали су били контролори а сви посматрачи изнад глава стајали и гледали. Да ли је важећи или не одлучивали смо ми из БО и то гласањем и све и један листић је проглашен важећим или неважећим једногласно. Немој причати глупости само да би причао. Па ја нисам видио гласачко мјесто без бар 15 лица у учионици током гласања. 5 из БО остало посматрачи што страначки што од невладиних ... Треба бити мало реалан. А ако ћеш ми сада просипати причу како неки нису смјели присуствовати истјеривани итд, па све се то могло снимити, тако да прича не пије воду. Иначе ове године сам се први пут пријавио чисто из знатижеље да видим које су могућности за крадуцкање. Једина могућност је овај воз који људи спомињу зато што кутије нису провидне, али и то ми звучи невјероватно у оволиком броју, није ријеч о 500 1000 него десетине хиљада разлике ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посматрац

10.10.2018 09:42

Господине Александре није истина да су посматраци видјели сваки гласацки листиц.Цланови БО су бројали листице а ми смо само посматрали шта они раде.Нисмо имали приступ столу са гласацким листицима.Замолила бих Вас да не прицате о постењу које је давно умрло у овој дрзави!

Name

Рyу

10.10.2018 09:48

А ти би као све признао како јесте ко права поштењачина....

Name

Александар

10.10.2018 09:49

Неки су такође спомињали како је пребрзо ишло пребројавање гласова? Ако су писмени чланови Бирачког Одбора (БО), пребројавање иде брзо. За разлику од неписмених гласача, обзиром да је велики број папирића био неиспуњен, а богами и велики број папирића који су били уздуж и попријеко прецртани, чланови мог БО су били писмени. До 20:30 су и најспорији требали завршити за Предсједништво БиХ. Код мене су у учионици били 4 члана БО и 1 предсједник и преко 10 посматрача, што страначких, што невладиних. Ми из БО смо сви изгледа били мађионичари и успјели смо преварити преко 10 посматрача, који су нам стајали над главама. Кад је почело бројање тражили су сви да један листа и броји сваки папирић , а остали буду контролори бројања, а они (посматрачи) сви изнад њега надгледају да ли је листић важећи или не и за коју партију је гласано. Да не причам да су чланови БО били мјешанци, из различитих партија. Очигледно да су чланови БО који су били из СНСД били бољи мађионичари па су омађијали поред посматрача и колеге из других партија, чланове БО ... И онда је свизац замотао чоколаду ... Јел` да?

Name

Сарма

10.10.2018 09:50

А ста је Ацо са мртвима или са људима који нису у граду а гласали су?

Name

Предсједник БО

10.10.2018 09:51

Све се слажем с тобом 100% . не важећих литића сам имао око 7% а званично је око 6,7%. Могуће је једино послије предаје упакованих врећа и коверата у ИК да је дошло до крађе. Једноставно СЛАЖУ податке. зато треба поново пребројати али не знам ко то ради и каква је процедура. На мом гласачком мјесту на периферији Бања Луке (иначе осиње гнијездо СНСДа) сви резултати су у процентима слични јавно објављеним ОСИМ ЗА ПРЕДСЈЕДНИКА РС гдје су Вукота и Жељка имали у глас исти број гласова. Пазите, у осињем гнијезду СНСДа! То сам и прекјуче написо на овом порталу да је сасвим вјероватна ПОСТИЗБОРНА КРАЂА у избору предсједника РС. Треба инсистирати на поновном пребројавању и нека се упореде свекопије записника са збирним резултатима на свим нивоима. Да појасним, Оригинална копија са корицама је предата ЦИКУ, једна јепредата градској ИК, једна је остала на бирачком мјесту, једна је убачена у врећу са гласачким листићима а једна копија је остала код нас предсједника БО. Можда је само довољно упоредити и сабрати податке СА СВИХ ЗБИРНИХ ЗАПИСНИКА, УПОРЕДИТИ СВЕ КОПИЈЕ ЗАПИСНИКА, можда чак непотребно бројати листиће. А покрали су сигурно.

Name

Српцанин

10.10.2018 09:51

Све тацно мајсторе. На мом бирацком мјесту: два проматраца кад се улази у сколу,два крај кутија,два мјеста за пријављивање ,иза њих са сваке стране по 6 проматраца сједи и биљези ко је изасао на гласање,дакле 12,и плус јос неки са акредитацијама около сто се сеткају.Па било је једно 20 -так проматраца.Па не мозес ни телефон упалити а да неко не види.Нису ваљда сви били из СНСД-а?

Name

Перо

10.10.2018 09:54

Ре, ај не лупај молум те, и птице на грани знају да се једино са вама и могло манипулисати, једноставно сте купљени и тачка, а да не причам за неважеће листиће које сте ви из комисија тако проглашавали...видјећеш да је тако и Сипа ће то убрзо утврдити...

Name

приједорчанин

10.10.2018 09:58

тако је Ацо, подрзавам те! код мене су све и један окренули и преврнули , па ниста нису насли, а разлика медју кандидатима је око 30.000 па, питај ти ко је кога издао ту, гдје је програм рада СзП исли су само на трагицан слуцај, сто је и неке сдс-овце одбило.... признајте пораз и ставите нове, младе људе!!!!!!!!!!!!!!!

Name

Ех!

10.10.2018 10:00

Ето, ти се пријавио за БО?????? Тамо се иде са пријавом?

Name

Ре

10.10.2018 10:04

Крадје се врсе у опстинскин изборним комисијама

Name

Ре Александар

10.10.2018 10:08

Значи по твојој логици ако се у твом малом мјесту то не дешава, онда се сигурно не дешава нигде у универзуму! Јер ти си центар свијета, полазна тачка за све! Док ти не отвориш очи ми сви спавамо... Па ти си комплетан идиот! Али заиста!

Name

Ре Александар

10.10.2018 10:17

То писмени претпостављам мислиш на неки приватни факултет. Мора да су ти родитељи били поносни, први у селу завршио факултет. Шта људи знају шта је купљена диплома?

Name

Бањалука1968

10.10.2018 10:19

Александре посто си тако сигуран да је све у складу за законом и контролом како да ја Бањалуцанин се водим на бирацком списку у Горазде.Толико о лоповлуку

Name

Ре посматрач

10.10.2018 10:21

А шта сте ви радили током гласања и бројања листића. НИСТЕ СКИДАЛИ ГЛАВУ СА МОБИЛНИХ ТЕЛЕФОНА! Био сам у БО и видио сам све. Нисте били припремљени за изборе и ТАЧКА. Ја сам био представник ПДПа и још сам био предсједник БО. Посматрач СДСа је имао 70 година и9 н ије знао гдје се налази. Члан БО , такође СДС није добро видјела, тј. СЛАБОВИДНА је особа, да не кажем ЋОРАВА и није могла пребројавати листиће. Морао сам контролисати двачлана ДНСа и једног из СНСДа. А представник СДСа је био БЕСКОРИСТАН као њихов посматрач. Све је било јавно и транспарентно, посматрачи су били одмакнути највише један метар од стола.Понављам опет, крађа је била послије бројања и тек кад смо вереће предали у ИК. Вукота није могаом изгубити од Жељке. ево питам Александра, какви су код тебе су резултати за избор предсједника РС? Код мене у осињем гнијезду СНСДа су били ПОТПУНО ИЗЈЕДНАЧЕНИ у глас. Што значи да је Вукота морао добити изборе!

Name

ре Александар

10.10.2018 10:21

Хвала ти на коментару, многи не знају процедуре у бирачким одборима па ако можеш још неки детаљ изнијети по том питању..,Што се тиче "воза", нема ту везе да ли је кутија провидна или не, потребно је да неко има сет гласачких листића у џепу који су већ испуњени за одређену странку, гласач узима празне листиће АЛИ их оставља код себе а већ испуњене које је донио са собом убацује у кутију и тако се поступак понавља. Гласач износи са биралишта празне листиће, попуни их за жељену странку и даје следећем бирачу. То је тај "бугарски воз". Спор је то процес али када их се више удружи може дати одређени резултат.

Name

Александар

10.10.2018 10:28

На мом Бирачком мјесту је било овако како сам и рекао, а то сам и нагласио у првој поруци (прелаз из 2гог у 3ци ред). Ја не могу тврдити за сва БМ нити бих дозволио себи такву слободу, обзиром да сам радио на једном. Мени је невјероватно да прицате како нисте имали приступ столу, јер су код нас сви посматраци прво то тразили прије самог бројања и добили су дозволу од чланова БО уз захтјев да нико ништа не дотиче на столу. Свако је видио и гледао шта је желио. чак су тражили да једно лице листа све папире након раздвајања по поједином субјекту, како би се увидјело да ли постоји прелијевање гласова измедју субјеката. Очигледно да нисте били упућени у своја права јер је и у правилнику који се тиче посматрача написано да имате право тражити увид у сваки папир и да имате право тражити поновно бројање за поједино листе партија или појединаца. У мом БО нико није тражио поновно бројање обзиром на сусретљивост БО, који је дозволио да сви из близине посматрају шта ми радимо. Замолио бих Вас да ми не стављате у уста нешто што нисам рекао. Хвала

Name

Предсједник БО

10.10.2018 10:45

За ЗА Александра, не можеш тако вријеђати човјека, пре свега што мислим да је и он као и ја били смо представници опозиције. Зато тако и реагујемо. Ево постављам неколико питања опозицији, 1. Зашто нису радили барем три мјесеца на терену са својим бирачима и објашњавали им како да гласају, 2. Зашто се нису постарали да на СВИМ БИРАЧКИМ МЈЕСТИМА имају своје чланове БО (барем једног или двојицу), 3. Зашто се нису постарали да имају своје посматраче на СВИМ бирачким мјестима,4. Зашто се нису постарали да већ изабрани чланови БО и посматрачи буду хитри, млади, поуздани и паметни људи.5. Зашто се нису постарали да нас од опозиције изабране предсједнике БО и чланове БО обуче за наш посао , па МАКАР ЈЕДНОМ КОНТАКТИРАЈУ И ДАДНУ НАМ МАКАР ЈЕДАН ЈЕДИНИ САВЈЕТ. Па човјече, да ли знаш да мене нико није контактирао из партије која ме је предложила а камо ли да ме ОБУЧИ шта да радим. Бореновић ми је лично само рекао да широм отворим очи!!!?? И то је било све (то ми је рекао на митингу на Давидовом тргу), Све што сам сконтао око крађа сам схватио сам читајући по интарнету. Добро је опозиција и прошла како је НЕОЗБИЉНО пришла овим изборима. Када то кажем мислим на две ствари ,добро су и добили наклоност бирача и 2. добро да још више нису покрадени. То је као кад оставиш аутомобил на паркингу, ниси закључао врата, ниси ставио канџу, и још си оставио кључ у брави! А онда идеш около и вичеш како ти је неко украо ауто. Разумијеш?

Name

Александар

10.10.2018 10:49

Хвала на комплименту. Нажалост опет морам да вас демантујем, нисам из малог мјеста. 1. Моје мјесто је највеће у Републици Српској. 2. Нисам ја крив опозиционим партијама и њиховим кандидатима што им је страначка структура мања од структуре партија на позицији и што не брину довољно о свим крајевима Републике Српске. 3. Вас већ у прва 2 дана након избора демантују двије најјаче карике које имате последњих године. 4. Умјесто да тразите проблем у сопственим редовима увјек тразите и гледате преко плота зато што сте ви једини нормални. 5. У Бањалуци су опозиционе партије добро прошле само захваљујући Давору Драгичевићу. Да се није десило убиство, не бисте добили ни 10% гласова, што је нажалост истина, а истина увијек највише боли. 6. Синхронизованост опозиционих партија се види на сваком кораку, док једни славе најбољи успјех, који је нажалост дошао на крилима 1 човјека, мислим на Драшка Станивуковића, други опужују побједнике за крадју, трећи се ни не јављају. 7. А да сам идиот, идиот сам, важно је да си ти једини паметан и нормалан ...

Name

Александар

10.10.2018 10:58

Што се тиче питања о резултатима опозиционе партије су добиле већину на свим нивоима на мом мјесту у БЛ, од 50 до 80 гласова предности што за појединачне листе што за страначке. Не знам колико знате, али обрасци који су се попуњавали за ЦИК су имали неколико копија, једна од њих је жута која је лијепљена на зид и увид су имали сви у податке који су били уписани на тим папирима. Код нас су људи сликали мобилним телефонима оригиналне папире који су попуњавани, тако да жути нису били интересантни никоме.

Name

???????

10.10.2018 11:02

Па како ти поштени бројачу објашњаваш ово двоје што су се кандидовали у Добоју који нису добили ниједан глас као да ни родбина а ни сами за себе нису гласали. И све се то дешава поред како ти кажеш поред толико посматрача а ко ће знати шта се још радило поред таквих посматрача.

Name

Предсједник БО

10.10.2018 11:04

Па да појаснимо и тај БУГАРСКИ ВОЗ, То је стари, провјерени начин дисциплиновања и уцјењивања бирача и оне нема никакве везе са бројањем гласова нити са важећим листићима. Нова верзија бугарског воза је да свој свој листић добивен на бирачком мјесту испуниш, усликаш поред свог индентификационог документа и пошаљеш свом шефу. То може радити и опозиција али нема начина да уцјени било кога јер нема полуге власти на терену. када кажем да услика свој листић поред индент. документа сад ће неко рећи ПА ОСТАВИО ЈЕ ЛИЧНУ КАРТУ НА СТОЛУ КОД БО али не заборавите да сви који то чине имају и други инд, документ, возачку дозволу или пасош. Сматрам да крађа није извршена на бирачким мјестима већ послије у Ику и ЦИКу. неко намјерно спинује бирачка мјеста да се не прича о ОГРОМНОЈ ПОСТИЗБОРНОЈ КРАЂИ . Не нападајте нас који смо браниличаст опозиције на бирачким одборима, немате право на то. Ви који нас критикујете упитајте себе шта сте ви учинили да побједи опзиција. На располагању сам опозицији и за наредне изборе али да сједнемо и озбиљно разговарамо сви заједно. Оставити младе и амбициозне људе у партијама, Говедарицу, Станивуковића, Шукала и т д. Захвалити се заувијек Босићу, Мичићу, Обрену , Иванићу....Њих је прегазило вријеме тотално.

Name

Александар

10.10.2018 11:04

Што се мртвих тиче на мом мјесту није забиљежен ниједан мртви који је гласао, било је људи који су имали помоћ сродника најчешће супружника или дјеце, али никоме није дозвољено да помаже више од 1 особе, јер су и посматрачи то пратили и уписивали имена оних који су помагали. Ја не знам како се то у појединим срединама одвијало, очигледно да људи који су били задужени за праћење нису одрадили свој посао ако је све тако како причате, мада ми више личи на бајке. Ја знам како је рађено на мом БМ. Само 1 прави посматрач из било које опозиционе партије могао је да направи дар мар на бирачком мјесту само ако је знао шта смије.

Name

Александар

10.10.2018 11:09

Сада морам да демантујем и ове, што кажу да је члан БО могао шарнути неког из друге партије да би био листић неважећи. Ове године ЦИК је увео правило да се прије бројања гласова, неупотребљени листићи први броје и пакују на прописан начин заједно са свим плавим оловкама, а након тога на столу су остале само 2је црвене оловке којима су се уносили подаци за ЦИК. Уз присуство над главом 10+ посматрача и 1 предсједника и 3 члана БО, баш ми је била милина шаркати по гласачким листићима ... А онда је свизац одмотао и појео чоколаду ...

Name

Александар

10.10.2018 12:15

Ја да могу дати одговор на сва ваша питања не бих се звао само Александар, звао бих се Бог. Замолио бих БН да објави још ову поруку пошто нисте објавили ону везану за моју стручност. Поновићу још једном, ја сам завршио државну економију на Бањалучком универзитету одавно, када се студије нису завршавале у 3 4 године. Добио сам признање, не од професора, него од мојих колега студената, који су ме прогласили лудаком обзиром да ми није било тешко да сам Дипломски рад пишем 6 мјесеци и браним код уваженог професора, касније и ректора Станка Станића из предмета због којег је 90% уписаних студената стрепило да ли ће икада и завршити економију. Ја да сам завршио приватну "праксу" коју третирају данас ФАКУЛТЕТОМ, не бих се ни јављао овдје. А ја бих сада Вас замолио да ви мени одговорите само на 2 питања. 2 дана након избора дио опозиције признаје, чек спомиње јединствени наступ, док дио не признаје резултате. О каквој ви синхронизованости и каквом јединству говорите? Па многи кандидати из опозиције из мањих средина су говорили локалном становништву: "Дајте мени глас а за предсједника гласајте за кога хоћете, то ме не интересује." Ко је овдје луд?

Name

Предсједник БО

10.10.2018 13:27

Александар, и ја сам завршио државни факултет, машинство, тако да се разумијемо потпуно. Контамо обадвојица на исти начин о истим стварима. Рекао сам дан послије избора, било је тешко и напорно али једино што је било корисно је то да сам схватио како ствари функционишу. Сматрам да 90% опозиционих лидера није знало како се броје гласови тј. нису знали (а и сада не знају) која је процедура код пребројавања гласова. А изгледа да неће никада ни схватити. Нпр , умјесто да својим присталицама овјашњава како да попуни листић Драган Чавић је само викао ЈА ХОЋУ ДА БУДЕМ ПРЕМИЈЕР! Па ево, нека буде.

Name

РЕ

11.10.2018 18:23

Људи моји о цему ви расправљате. Засто ризиковати ситним крадјама кад фино добијес извјестај од свог цлана БО колико је изасло на изборе на том ГЛ: мјесту па фино узмес листице из Атлантик стампарије , који су као и оригинални без сериског броја, Па фино у миру за сат све то испунис како ти одговара и донесес то послије на бирацко мијесто а праве бацис или запалис уз помоц полиције која то цува. И добио си изборе. Па каква структура ради за резим на овим изборима могу их добити са 100 % или цак са 113 % . Фактицки. И зато вам казем да је ово одлицан резултат опозиције с обзиром против цега су били на изборима. Ови из одбора сто бране изборни поступак су у праву. Има људи преко 50 % који су то постено урадили. Крадја долази након бројања листица јер ако си бољи немас потребу ни да крадес.

Name

нерегуларност=понистење резултата

10.10.2018 09:20

Ово јеозбиљан проблем! Потребно је ванстранацки прегледати невазеце гласацке листице и поново али реално утврдити стање ствари!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко казе?

10.10.2018 10:28

Ко казе да је нерегуларно ?

Name

Јасм резисерд

11.10.2018 07:16

Ја савјетујем оне који хоце да побиједе и могу јавно о томе говорити али за новац као сто се то ради и у изборима За лазирање треба новац а њега за те послове имају криминалци побједници са ранијих избора Постоје ово уносан посао недајмо промјене остацемо без зараде

Name

Хрсуз

10.10.2018 09:21

Какви бола листићи, то су чаршафи........и гдје су се штампали?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Изненађење

10.10.2018 09:21

Бас сам изненађен.Како је то могуће да се догоди у овако уређеном систему са овамо поштеним људима који редовно обилазе своје вјерске институције.Ја мислим да су они у праву а да ми једноставно нисмо дорасли да размишљамо својом главом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре изненађење

10.10.2018 10:09

Па наравно, ко смо ми да мислимо својом главом када постоје они да нам кажу шта је и како је...

Name

ПОСМАТРАЦ

10.10.2018 09:23

Па људи код нас је гдје год додјете муцка и корупција, а да неце на изборима бити!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рукаљицо

10.10.2018 09:36

Ту се највисе исплати

Name

БОБО

10.10.2018 09:52

Наравно да је све мућка,и за све ти треба веза! Неко угане руку па добије од осигурања 250 км,а неко сломи ногу на два мјеста па добије 0!

Name

Ре рукаљицо

10.10.2018 10:10

Како коме, за оних 100км продаш будућност своје дјеце. Нема шта права погодба!

Name

ИСТИНА

10.10.2018 09:25

БРАВО !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кхал Дрого

10.10.2018 09:29

Једна бесмислена прича. Неважећих листића ће бити увијек. И неким земљама уочи избора смо имали покрете који су кампању водили (тзв "бијели листићи" самим тим неважећи). Разлози неважећег листића су разни, некад је то од лица који изађу али су оперисани од политике, некад је и недовољна едукација (па бирачи означе више кандидата), погреши се на самом мјесту, погрешно означи итд. Ми на свим изборима задње 2 деценије за неки ниво имамо око 5% неважећих листића. Нешто их је у правилу мање у Српској и више у фед.БиХ (не знам разлог). На овим изборима кмечање је било за ниво предсједника Српске. Ту смо имали 6,85% неважећих листића (благо повећање од "нормалних" 5%), имајући у виду прљаву кампању, да су од 2 озбиљна кандидата, једног прозивали за дезертерство а другог/другу за усташтво (а на усташтво су људи осјетљиви, иако су у питању огавне лажи) више него извјесно је да се то неком % бирача огадило и мене овдје чуди што је било мање од 10% неважећих листића. Овај дрмр оваквим текстом мало себе промовише, али испразна и банализована прича.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Кхал Дрого

10.10.2018 10:14

Јао кретену, идиоте! Јел морамо и даље да читамо твоје небулозе? Аман, ок покрали сте изборе, иди мало уживај.. Треба потрошити све те паре које си добио! А онда за пар дана колико ће да трају... Ко и ми остали... Од првог до првог док се кретени и њихова дјеца бахати, а твоја немају за патике! Ако и за то!

Name

Логицно

10.10.2018 12:27

А да у федерацији нису веци бројеви невазецих листица зато сто скоро има дупло висе бираца?..бас си интелигенција.

Name

Рале

10.10.2018 09:30

Преваре и пљацка се настављају изгледа довјека.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ало

10.10.2018 10:28

Ало струцњак ко си ти ?

Name

xxл

10.10.2018 09:33

Код нас су избори обесмисљени оног дана када је мезимац Меделин Олбрајт постао премијер са 3 народна посланика. Од тада гласање овдје у РС нема никаквог смисла. Сто се тице федерације БиХ, па ста рец, СДА их вара од 1991. Па како су они досли на власт? Тако сто су натегли Бабу, а онда га политицки унистили стрпавси га у Хрватски затвор. Ста се овдје ради, ја вјерујем кад неко и исприца некоме ко зиви у нормалној дрзави овај не мозе да вјерује и мисли да лазес. Пробао сам... и испало је тако. Саговорник је био из њемацке. Не вјерује ста говорим, не вјерује ста се овдје ради. Да будемо на цисто, мој саговорник је обицни градјанин не бас изузетно упуцен у политику цак и у својој земљи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Намјестени избори

10.10.2018 09:35

Па када је све тако засто не интервенисе СИПА? И не блокира ЦИК. Знаци постоји низ аргумената и доказа о крадји, о крсењу људски права,... а ЕУ пресуцује! Страсно! Имате до сада 12% невазецих листуца тј.гласова народа и дозволити да то продје у 21 вијеку!?!! До сада се требала ОСЦе, ОЕБС, огласити и интервенисати!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Растаман

10.10.2018 10:40

Па наравно да цуте јер би у супротном угрозили муслимане, пре свега СДА и наставак унитаризације БиХ. Јесте мало проблем за западњаке тај Додик, али средице они то, вец даљом соросијадом, организовањем сатор револуције, како је то вец било на Мајдану у Украјини а и другим земљама. А ви само наставите да пљујете по свом народу зовите их папцима, неписменим, глупим...али нису они будале сто су вам искулирали те промене, нити су гласали за Додика јер га воле

Name

Јоја

10.10.2018 12:02

Сасвим сигурно је да СНСД и СДА имају највецу мрезу и најсколованији кадар за изборе..то је ствар искуства и припреме персонала и својих гласаца на сваком изборном мјесту.Постоје разни нацини како доци до побједе који су сасвим једноставни.Уствари овде се ради на око 3 хиљаде гласацких мјеста и нек се на сваком понисте 5 гласова противника и одраде нових 5 за своју странку, то је у збиру 30 хиљада гласова..и то се направи лаганини..Цак и тамо гдје знају да немају вецину гласова, постоје форе како да смање колицински губитак..умјесто 700 гласова разлике смање на нпр 500 гласова..дан је дуг..хахаха. Све те форе су толико јефтине кад их познајес јер људи који раде у бирацким одборима су вецином полуписмени,досли да зараде дневницу и гледају да ли це им проци листиц на кладионици.Сад би мого писат о томе ал ме мрзи..сто би рекли ни у дзеп ни из дзепа. Све то одради и ХДЗ ал само у хрватским кантонима.

Name

Ово је "Више од игре"...

10.10.2018 09:36

Човјек је све наведено образложио, поткријепио чињеницама, аналитички обрадио. Свака му част и поштовање, а поготово на јавном позиву, свим телевизијама и појединцима овога ријалитија "више од игре", а који су прозвани, да се јавно суоче, да се види ко лаже, краде, обмањује, заглављује нас у горе јаде, безизлазност,...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е

10.10.2018 09:36

Овај је стварно открио топлу воду. Ч Е С Т И Т А М !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ресавска скола

10.10.2018 10:45

ТиП је преузео дио текста из једниг цланка пре Грузијске револуције , маде ин САД.

Name

сека

10.10.2018 09:39

Опозиција у БиХ на ноге и тражити поништење избора. Народ ће подржати захтјев. Криминал је у ЦИКу , у бирачким одборима, странкама. Сви који су имали посла у изборима па чак и гласачи који су узимали новац морају кривично одговарат . А против комплетног ЦИК а хитно подићи оптужницу и ухапсити банду. Све до једног. Сад треба опозиција да се дигне и тражи одговорност и поништење избора. Идемо..... нема чекања, ЦИК каже по Закону се не може ништа док они не објаве коначне резултате. По којем Закону, па вреће листића у Тузли напољу, људи носили кући листиће. Ко је овдје луд? Који Закон? У лице нам се смију, лажу јер су сви добили новац. Идемо опозицијо у цијелој БИХ на ноге и тражити поништење избора. Ако то не урадите вјероваћемо да сте и ви радили исте ствари. Куповали гласове и радили прљаве послове. Хајде покажите се, поништите изборе. Имате доказе, слике, видео снимке, свједоке доста је било

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брацо

10.10.2018 10:33

Нецемо секо подрзати ово не питај људе из ПДОа гдје су им дјеца.

Name

БОБА

10.10.2018 09:39

ДА ЛИ ИКО ПРИЧА О ВОЗИЛИМА У КОЈИМА СУ СЕ ВОЗИЛЕ ВРЕЋЕ, НАРАВНО КОГА ТО БРИГА.У БУДУЋЕ ЗВАТИ МАЂИЈОНИЧАРЕ ДА ТО ЈОШ БОЉЕ ОДРАДЕ ДА БУДЕ 100% ПОБИЈЕДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

10.10.2018 10:28

Друг мој, вреће се печатирају прије изношења са бирачког мјеста уз детаљну попратну документацију, убацују у возило под јаком полицијском пратњом, што се тиче врећа ту нема шансе ни за какве малверзације. Није то баш тако једноставно како се представља.

Name

?????

10.10.2018 10:33

?????

Name

аа

10.10.2018 11:12

То и јесте проблем што вреће прати лукач

Name

Канада за Ре

10.10.2018 11:30

" Под јаком полицијском пратњом" ? Каква је то сигурност кад знате ција је полиција. Био је И Давид под јаком полицијском пратњом И заврсио је у гробу.А сто се тице да није бас тако једноставно- слазем се. Нису имали времена да успут скрену на кафу.

Name

Александар

10.10.2018 12:48

Зашто опозиција није сликала резултате преко посматрача и на основу усликаних са лица мјеста правила излазност, расподјелу, једном ријечу статистику избора. Већина кандидата и чланова из опозиције су завршили Економију. Немогуће да нису имали посматраче на сваком мјесту када су уочи самих избора причали о крађи и превари. Ако нису онда ко је овдје луд? Ја чу да оптужујем, али нећиу ништа подузети да би ме ти покрао ????

Name

Кићо

10.10.2018 09:43

Код нас је 8-10% листића неважеће а у Србији и Хрватској четири пута мање. Деценијама тако.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТОП1982

10.10.2018 09:45

НЕКО СТАВИ X ПОРЕД ИМЕНА КАНДИДАТА,ПО ПРАВИЛИМА НАРАВНО А ОНДА НЕКО ПОРЕД ТОГ X ДОДА РЕЦИМО ЧАК НОРИС ИЛИ ПРАВДА ЗА ДАВИДА, ПА ТАЈ ЛИСТ ПРОГЛАСЕ НЕВАЖЕЋИМ. ЧИЊЕНИЦА ЈЕ ДА ИМАМО ДОСТА ОГРАНИЧЕНОГ НАРОДА КОЈЕМ ТРЕБА СВЕ ЦРТАТИ АЛ 100.000 ЈЕ ПРЕВИШЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Глуп ко топ

10.10.2018 10:33

Знас ли колико је било невазецих 2014 ?

Name

Александар

10.10.2018 12:49

Чиме додаје, мало ми то боље појасни, видим да си упућен ??? Зна ли ико од вас одговор на питање, да ли је плава оловка смјела бити на столу прије истресања кутија на сто? Шта су у том моменту радили посматрачи на тим вашим мјестима?

Name

Ево га....

10.10.2018 09:50

Јос један струцњак за изборе. Серијске бројеве казес листица ? А па онда ти не треба тај руски воз и фотографисање свако би знао за кога је ко гласао и на који нацин на основу серијског броја који је предат особи, а да видис онда струцњак проблема за људе који су гласали против побједника избора и ревансизама и слицно . Одлицна ти идеја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

10.10.2018 09:54

Посматрацима по 1000 км и мирна Босна

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

10.10.2018 11:03

Па нормално...бас сам посматро те неке странацке у бирацким одборима..без знања којој странци припадају, јавно тврдим да би њих 8 од 10 зазмирило за 200 км..каква хиљада.

Name

Родјо

10.10.2018 09:55

Свице тика так

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дааа

10.10.2018 10:34

Али побједницима

Name

М.Р

10.10.2018 10:01

све се знало,али ко појединац ниси ниста могао.Змало се код нас да излазењ само формалнос.Све је то нарпд трпио и депресиу пао. Хвала свима који су дали свој допринос на било какав мацин Хвала НОВИМАРИМА И УВАЗЕНИМ ОСОБАМА КОИ СУ ПОМОГЛИ ДА ИСТИНА ИЗАДЈЕ НА ВИДЈЕЛО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

А пре свега

10.10.2018 10:35

Американцима који су нам ово спаковали ... добто има и кленова који се овдје јављају и цитају преписане материјаке и бајате 10 година

Name

Илија

10.10.2018 10:01

После Тита, Милорад се пита и тацка. Ту је крај

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посматрач

10.10.2018 10:09

Изгледа да странке не вјерују својим људима које делегирају у одборе и као посматраче. И нека вам приче.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Консултант

10.10.2018 10:20

Ангазујес Њемацку компанију да ради елетронско гласање и сви млади це гласати а не мозес им сервере хаковати јер су у Њемацкој.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мј.

11.10.2018 05:53

Како онда амери тврде да су им се руси мјесали у изборе.Ко крафе информавије из пентагона или МИ-6.Слабо се ти изгледс разумјес у хаковање.Западу одговара електронско гласање јер би нам тек тада они одредјивали ко це у ссрајебо ко за предсјефника а ко за посланика.постављали би своје мсрионете и рекли тако је народ гласао.Небуди наиван.

Name

ГЛАС

10.10.2018 10:21

ГДЈЕ СУ САДА "WАЛТЕРИ" КОЈИ БРАНЕ И УЈЕДИЊУЈУ САРАЈЕВО, БАЊА ЛУКУ И ЦИТАВУ БОСНУ И ХЕРЦЕГОВИНУ ? НЕРОДЕ ОТВОРИ ОЦИ ! ИСТИНСКИ ПОСТЕНИ "WАЛТЕРИ" ИЗ НАРОДА, СТОЈЕ ВАМ ПРЕД НОСОМ, СВАКО ВЕЦЕ НА ТРГУ И ТРАЗЕ ПРАВДУ И ИСТИНУ ЗА СВЕ НАС, ЗА СВОЈЕ ЗВИЈЕРСКИ УБИЈЕНЕ СИНОВЕ И ИДУ ДО КРАЈА, БЕЗ ОБЗИРА НА ВЈЕРУ И НАЦИОНАЛИЗАМ. ЗА ИСТИНУ И ПРАВДУ. ЗАР ЦЕ ТЕ ЦЕКАТИ ДА ВАМ ОВИ ВЛАДАЈУЦИ КРИМИНАЛЦИ СВУ ДЈЕЦУ ЗВИЈЕРСКИ ПОБИЈУ И ОТЈЕРАЈУ ДОК СЕ ОНИ И ДАЉЕ БАХАТЕ? ЗАР ДА СЕ ОСУДЈУЈЕТЕ ДОК ЗИВИТЕ И СУТИТЕ, У СВОЈ ВАСОЈ БИЈЕДИ, ДА СТЕ И ВИ САУЦЕСНИЦИ ЗВИЈЕРСКИ УБИЈАЊА СОПСТВЕНЕ ДЈЕЦЕ ЈЕР ТО ТРЕНУТНО И ЈЕСТЕ ? НОВЦА НЕМАТЕ ТОЛИКО НИ ДА ДОСТОЈАНСТВЕНО ЗИВИТЕ НИТИ ТОЛИКО ДА ДОСТОЈАНСТВЕНО УМРЕТЕ ! ПА ЗА КОГА ЗИВИТЕ, АКО НЕ ЗА БОЉУ БУДУЦНОСТ ВАСЕ ДЈЕЦЕ. СПАСАВАЈТЕ СОПСТВЕНУ ДЈЕЦУ И ФАМИЛИЈЕ, ЈЕР ОВИ ВЛАДАЈУЦИ КРИМИНАЛЦИ СУ СВОЈОЈ ДЈЕЦИ ОБЕЗБЈЕДИЛИ ЛАГОДАН ЗИВОТ И СКОЛОВАЊЕ У ИНОСТРАНСТВУ КОЈЕ ВИ, НАРОДЕ СА СВОЈЕ ГРБАЦЕ И БИЈЕДЕ ФИНАНЦИРАТЕ ВЕЦ ВИСЕ ОД 20 ГОДИНА. ЊИХОВИ БАНКОВНИ РАЦУНИ СУ ТАКОДЈЕР У ИНОСТРАНСТВУ, ЈЕР ВАМА НАРОДУ, НЕ ВЈЕРУЈУ И НЕ ДАЈУ. И ЗАТО НАРОДЕ, УСТАЈ: "У БОРБУ ЗА СЛОБОДУ, ЗА ИСТИНУ И ПРАВДУ, ЗА НОВУ СРЕЦУ, ЗА БУДУЦНОСТ И НАСУ ДЈЕЦУ!" ПОХАПСИТЕ ВЛАДАЈУЦЕ КРАДЉИВЦЕ СОПСТВЕНОГ НАРОДА, ПРЕСУДИТЕ ЊИМА И ЊИХОВИМА ЗА ВАСЕ РОПСТВО И ПАТЊЕ ОНАКО, КАКО ВИ МИСЛИТЕ ДА ТАКВИ КРИМИНАЛЦИ ТРЕБАЈУ БИТИ ОСУДЈЕНИ И ЗИВИТЕ ПРАВЕДНО И ДОСТОЈАНСТВЕНО. ЗА ПРАВДУ, ЗА ИСТИНУ И ДОСТОЈАНСВО!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

градјанин

10.10.2018 10:21

Наравно да су намјестени као и предходне изборе! Криминалци су упетљани изборима, зато требамо поново гласати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Раденко

10.10.2018 10:27

Украли су нам животе , љубав , емоције паре и све друго сто се могло украсти, сад и изборе. Ово се мора једном заврсити али питање је како? Овако висе не иде . Овај нас је зајахао и не силази, и јос се цинички смије као он је дибио изборе. Они побједили а гужве на играоницама , свинодосе. Ко ке гласао за њих?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Светозар

10.10.2018 10:31

У овој земљи је све могуће само поштено није ништа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко Бања Лука

10.10.2018 10:42

Може електронско гласање, онлине трибине, али како ћемо и шта са шаторима , печењем , пјеваљкама .......... Е кад боље размислим...неће да може

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Да

10.10.2018 10:49

Ма о цему ти прицас?Не казес да је било крадје,а спомињес највецег лопова ових простора икад.5.10 је имао спакован кофер,на заврсном митингу 500 људи! Просло му,има врх полиције за похвалити и новац,нас,отет од гладних уста,болесне дјеце...Није ни он оцекивао да це проци,гдје је толика радост и весеље??!Он је један,обицни,јадник кога це стици теска ПОКОРА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.10.2018 21:12

Амин.

Name

Драско

10.10.2018 10:51

Гледао сам како сарају листице који су исправни.имам снимак а има и Бн

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТД

10.10.2018 11:00

Питање за све који пишу на порталу. Како је могуће да Вукота Говедарица побиједи Жељку Цвијановић у Бања Луци а СДС има само једног кандидата за скупштину? Само ми реците гдје је ту логика. О неправилностима нећу да коментаришем јер нисам компетентан

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

10.10.2018 12:22

Па људи гласали за Вукоту и ПДП..оног малог асфалтанера..бар у вецини слуцајева. Ста ти ТД јос није јасно?

Name

Александар

10.10.2018 11:15

Поштовани, видим да ви генерализујете и у исти кош стављате све који су на супротној страни проглашавајући нас неписменима, нешколованима или евентуално са купљеним дипломама неког приватног факултета, па да и вама одговорим будући да сте ме подцијенили. На Вашу жалост нисам завршио приватни факултет него је у питању Државни Економија поодавно завршена у Бањалуци, уз ДИпломски рад одбрањен код Професора Станка Станића, рађен 6 мјесеци, за шта су ми и моје колеге из студентских дана одали јавно признање да никад нису срели већег лудака, који је Економски факултет одлучио завршити Дипломирањем код професора који је био страх и трепет за 90% студената Економског факултета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ТД

10.10.2018 13:06

ако сте мислили на Драшка Станивуковића он је добио око 15.000 гласова у Бања Луци гдје су остали гласови. али да се не надмудрујемо око тога кад је и мени и Вама јасно. Што се тиче асвалтера како га Ви називате ја кад га видим на тв устанем и поклоним му се са пуним поштовањем. Он је један од највреднији одборника у скупштини града Б Л а одреко се плате. Сад ће те рећи он има и није му потребно, Имају и други и хтјели би још више јер њиховој похлепи нигдје краја. Зато нам и јест тако, млади одлазе а одлазе и читаве породице јер невиде боље сутра у овом мраку. Пензионери сретни да добију оно мало да могу преживјети ако се то зове преживљавање.

Name

Мрачајски прото

10.10.2018 11:26

Ја сам то примјетио прије осам година када сам гласао за свог ратног пријатеља. У изборној јединици гдје обојица станујемо добио је само један глас, а знам да су његова и моја дјеца гласали за њега, као и супруге наше.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Војковићи

10.10.2018 12:59

Намјестили су их бирачи.Ко губи има право да се љути али и у љутњи због пораза,треба имати мјере.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мј.

10.10.2018 13:12

Господине Ковацевицу ја сам из Бијељине и посматрац сам на изборима вец сести циклус и зо сто ви писете мозе бити теоретски могуце алиу пракси неспроводиво.Ево и засто.Мозе се удрузити комплет бо и сви остали посматраци да одраде изборе на гл.мјесту ако сам ја као посматрац против и останем до краја и сликам записнике дзаба им воља да намјесте изборни резултат јер по објави резултата ја провјерим дали је у складу са записницима и видим дали је било манипулација резултатима а до сада није.када су у питању невазеци листици прогласавали смо све оне који су празни а њих је обицно око три посто на бир.мједту и све оне који су само прецртани.дописиване којекакве поруке.видно изразене сликовне поруке.прецртани сви квадратици и сл.ако има неки листиц гдје је гласац јасно изразио своју намјеру за кога гласа а слуцајна једним дијелом оловком изасаоциз квадратица па зајацио и натпис или оквир другог квадратица то одбор гласањем доноси одлуку о признавању листица а сва обиљезја која се цртају ван оквира ознаценог за простор на коме се налазе имена кандидата суе признају као вазеци,а код нас их није било.Највеци број невазецих листица направили су бираци опозиције исписујуципогрдне поруке на рацун Додикаци Зељке .Има их сигурно висе од два посто.Ја сам посматрац испред РАЗЛИЦИТИХ политицких субјеката до сада и волио бих да се сви невазеци листици поново преброје поготово за појединсцне функције па да видите да су моје тврдње сто процентно тацне.поздрав.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МиГ-21

10.10.2018 13:20

Да ли сте Ви господине цлан неког бирацког одбора?Пријавите се под хитно да овај јадни и по Вама глупи народ просвјетлите!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Велибор

10.10.2018 13:46

Тоје јасно дасу све изборне комисије корумпиране а посебно ЦИК БИСЕРКА НИЈЕ ПОБИЈЕДИЛА СИГУРНО А НИ БАЛВАН ЦИК РАДИ ЗА ОНЕ КОЈИ ПЛАТЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

У Цему Је Проблем

10.10.2018 14:17

Ако зивимо у демократском друству,засто гласање неби било јавно,не требају никакви листици,писмени и неписмени додју пред комисију и казе гласам за тог и тог а комисија је састављена од преставника свих странака.Постави се екран да сви могу да прате резултате гласања.Није ми јасно засто гласање мора бити тајно,осим за муљање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Аустриа

10.10.2018 14:25

Паре су све ријесиле додик це у догледном времену то подмијерити цим буде први кредит наводно за ауто пут добио ако га добије мислим да од тога нема ниста

ОДГОВОРИТЕ
Name

Практично

10.10.2018 15:53

Сљедеће 4 године поједноставите изборне листе, наметните реалне критерије за кандидовање па да листа буде 3-4 овако једино симпатизери странака знају како гласати, моји ‘неутрални родјаци’ ми кажу да су из револта само прекрижили све на листићу. Зато толико неважећих.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Члан

10.10.2018 19:39

Након бројања листића,стављања у вреће и затварања помоћу печата однели смо те исте вреће са листићима у зграду општине у Лакташима...одмах су скинули печат са једне вреће тако што председница комисије није скроз стегнула везицу-печат.Наравно,инструкцију је добила из општине телефоном.Иначе,сви председници комисије су били чланови СНСД-а.Интересантно,случајно или ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добој

11.10.2018 07:08

Није теско утврдити далије гласац погријесио или је бројац намјерно правио невазеце листице .Тоје посао захна графологе на основу утврдјивања далу је радјеурадјено истом оловком и истом руком.Посто о малверазацијама и контролама одлуцују резисери и прфпрфваранти до поновног бројања и утврдјивања нацина преваре сигурно неце доци . ПИТАЊЕ КОЈЕ ПЛАТИЈО 100 камиона туцаника у добоју треба да утврди полиција лакои једноставно се мозе утврдити

ОДГОВОРИТЕ
Name

јаста него покрадени

12.10.2018 08:33

Сваком је будали јасно да су покрадени избори,само није јасно додику цовицу и бакиру знаци да су они највисе будале над будалама,само улица те диктаторе мозе отерати и ниста друго.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Небитан

12.10.2018 10:36

Мислим да људи имају погресну перцепцију самог појма "крађа гласова". Веома тешко је украсти глас од једне и додјелити га другој странци. Најчешћи облик манипулације је комбиновање унутар једне странке (дописивање кандидатима унутар исте странке тј исте листе). Мислим да се сва муљања дешавају ван бирачких мјеста (не знам ни ја гдје). Пуно је посматрача, чланова из различитих странака..да би се тако једноставно и лако закидали људи. Такође, чињеница је да је у бирачким одборима пуно људи који везе немају. Посматрачи су често ликови који су потпуно незаинтересовани. У мом БО, сви посматрачи су могли прићи столу. Искрено, мене је највише сморио моменат који се односи на попуњавање оних блокова. Мој предсједник је имао преко 60 год, не зна да ли је посао или досао. Све што је могао фулати у уписивању, он је фулао. Па све исправљати..И да, пуно сам имао ситуација гдје људи дођу гласати, нема их на бирачком списку и онда се испостави да је пријављен за гласање у одсуству (нпр неком граду у којем никад није био у зивоту). То су та муљања уз помоћ којих се ствари завршавају. Ово 1,2 гласа..код пребројавања не мијења ствар. И дефинитивно треба већу пажњу посветити образовању посматрача и чланова бирачких одбора. По мом мишљењу, ови се бламирају са кукањем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајлија

12.10.2018 12:56

Овај тип је зесци театралац и врло умисљена карикатура. Није вриједно плести диалог на његовим сиромасним и лабавим опаскама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сравњиво

12.10.2018 21:10

Покрадени избори 100%, Додикове штампарије наштампају колкио хоће и наубацују, зато се појаве ти вишка бијели листићи јер не могу да сравне све увече...

ОДГОВОРИТЕ