Тражимо поновно бројање гласова

ПДП не може да прихвати овакав изборни резултат и захтијеваће ново, ручно бројање гласова изјавио је данас на конференцији за новинаре Бранислав Бореновић, предсједник ПДП-а.

Република Српска 08.10.2018 | 14:43
Тражимо поновно бројање гласова
Он је додао да су забиљежене бројне нерегуларности кроз изборни процес и да ће данас предложити аргументе ЦИК-у.

Рекао је да иако је ПДП остварио одличан резултат тражиће да се утврди да ли је испоштована изборна воља грађана. Бореновић је рекао да не долази у обзир било какав разговор о заједничким блоковима или формирању парламената све док се не утврди стварни изборни резултат.

Младен Иванић, почасни предсједник ПДП-а, је рекао да је тренутна разлика за српског члана Предсједништва 60 хиљада и да се то неће значајније мијењати.

Додао је да је задовољан начином на који је водио кампању и да је његова кандидатура помогла његовој партији која ће имати девет посланика у НС РС, а два на нивоу БиХ.

Рекао је да је увјерен да постоји потреба да се листићи поново преброје и да не види зашто би супротна страна била против ако су тако убијеђени у побједу.



(Агенције)

Коментари / 162

Оставите коментар
Name

Милан Милисавац

08.10.2018 12:45

Добро вас више. Оханите мало. Не може на силу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

блбл

08.10.2018 13:27

Он је био увјерен опет у побједу јер је како казе унијео бозицно дрво у председниство , постројио РС пук за 9 јануар и зезнуо Босњаке који су гласали за њега а без којих ни просли пут не би просао. То су му највеца достигнуца за 4 гидине мандата.

Name

Е да

08.10.2018 13:35

Бојиш се.

Name

нн

08.10.2018 13:41

Драга господо, не знам куда све то води. За РС ово није добро. Пропаст до краја. Покрадени су избори!

Name

Гојко

08.10.2018 13:48

Ја већих јада у животу нисам видио

Name

ПТПЦ

08.10.2018 13:58

Буахахахахахаа

Name

Фебо

08.10.2018 14:03

У праву је ! Поновно бројање али овај пут на прсте...

Name

Ре

08.10.2018 14:16

Е мој Бореновицу,покрали су вас опет ко последње папке.Од 100 људи јуце са којима сам разговарао,99% су рекли да су изасли ради промјене,да је доста висе ових мајмуна и опет вас окупасе.Ако ово дозволите и пустите да продје,носите се одавде и ви и ми,нека иде све у пизду материну.Какав ментални склоп морас имати да би за ону лујку гласао.

Name

Вирус

08.10.2018 14:19

Ста је балијаци муци вас 9 јануар сад це милокрад и то да унисти.Зато сте и гласали за њега

Name

Семберија

08.10.2018 14:36

Опозиција је имала 1000 аргумената да сруси власт: куповина папака, тендер мафија, убиства, уцјене, тросење пара, запосљавање.....Нису дорасли задатку!

Name

Србин

08.10.2018 14:56

Не вреди пребројавати ,идите и одмарајте ,и размислите у будуце да ниста на силу неиде ,то непали ни Американцима ,камоли Говедарици ,цуј ста казе вратимо српску србима ,како глупо рецено ,па он мисли да смо ми овце ,е мој говедарице ,мали си ти јос ,

Name

МИЛАНЕ МИЛИСАВАЦ

08.10.2018 14:57

МЕНИ ЈЕ ЈУЦЕ УЈУТРУ ЦОВЈЕК ДАВАО 300 МАРАКА ЗА ЈЕДАН ГЛАС И ДА УСЛИКАМ ЛИСТИЦЕ, У ТРЕБИЊУ. КАКО ВАС НИЈЕ СРАМОТА, КУПИЛИ СТЕ 70% ГЛАСОВА.

Name

Никола

08.10.2018 15:01

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

Пепеаруенде

08.10.2018 15:03

Сада је сасвим јасно да опозиција нема никакве функције, а да изгледа није имала ни друге планове.

Name

Лешинари

08.10.2018 15:07

Нема више морбидне кампање, само се питам да ли се ико од њих данас јавио оном јадном родитељу који је још увијек на тргу, којег су искористили за своју кампању. Или ће можда ко лешинари тајно облијетати око њега док му не спискају оно мало пара што му је остало на рачуну.

Name

Ре Никола

08.10.2018 15:08

Коме це те ви да прузите руку? Ни тада нећете признати пораз.

Name

Коментар

08.10.2018 15:38

Побједа изборном крадјом и подметањем, као и на прослим изборима. Знаци, народ неце промјене, добро му је овако како јесте.

Name

Јаста

08.10.2018 16:10

поново бројање.

Name

Ко је Немања

08.10.2018 16:15

Немања.или радис у кол центру или ти је Младо тата.лик се појављује на 100 коментара ко овдје друка ???? А момци

Name

БРОЈАЦИЦА

08.10.2018 16:46

Па људи и сад се руцно пребројава.. Мозда нозно или са роботима ??? Ово је смијесно , цуј хоце руцно па руцно се броји маварци.

Name

цццд

08.10.2018 17:31

Какво бројање, избори су покрадени. Пррд стабовима СНСД је било сиротињеи јадника, тоцило се на кубике алкохола до 19х. После тога су они отисли својим путем , а ти рајо кући у збиљу. Немају право да наставе распродају нссе земље и добара на осниву добијених гласова РЕВОЛУЦИЈА!!!

Name

мм

08.10.2018 18:50

Опозиција је израдила народ вјесто јер су поцели да се као дизу тек у марту мјесецу или са изборном кампањом . Подјелимо и РС. Сто да не_ Кад је лудило , нек је лудило.

Name

екта

08.10.2018 20:15

На улицу као у Румунији! Једина порука(један транспарент): ми вас сигурно нисмо изабрали! Остати на улици све док се ови неотесани балвани не повуку! Нико не иде на посао! Једно остаје куци а сви остали на улицу! Неприхватајте превару! Босанци и Херцеговци нису глупи! Ми нисмо немоцни! Морамо заједно устати! Сви! У противном це нас ова багра туцати у главу јос годинама. Ако сад не устанемо немам наде висе. Поздрав свим разумнима!

Name

Коwалски

08.10.2018 12:46

Синоћ се Бореновић смјешкао до десет, сад ће вијати лопова, све ће да уради а да не прихвати одговорноста за пораз.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

08.10.2018 12:57

Мора се признати да се трудио ко нико. Ипак не даде се...

Name

Мрки

08.10.2018 13:15

Јако фин дечкић, и вицкаст, али да су СДС растурили и од комби странке постали опет странка мора им се прознати

Name

Нека буде фер!

08.10.2018 13:35

Мислим да фер играчи пристају на провјеру, само ЛОПУЖЕ могу рећи да то не може! Поновити бројање гласова и то ручно, па како буде.

Name

Вук

08.10.2018 13:58

Цуј нису они лосе просли ако имају 9 посланика скупстини РС-а и 2 на нивоу БиХ.Бице то опет буцкурис,Додик јес побједио, ал разлог лосих резултата у вецим градовима није рјесио.Стари мој људи су јос на улицама, а питање је исто.Не знам кога толико стите у вези убиства Давида али то це морати рјесити.Сваком је јасно да овако масован покрет на дузе стазе не одговара властима.Ко зна ста мозе бити.Покусај насилног уклањања тих људи би био корак назад,питање је ста би се из тога итњедрило.Правда за Давида је висе настетила резиму за ово 6 мјесеци него опозиција за 4 године.Ако остану на улици питајмо се обда сви???

Name

Рс

08.10.2018 14:42

Миле и Зељка...

Name

ПРАВДА

08.10.2018 14:59

НАРАВНО ДА СУ ПОКРАДЕНИ И КУПЉЕНИ, ЕВО ДАНАС РАЗГОВАРАМ СА ДРУСТВОМ КОЈЕ ЈЕ У СНСДу. НИКО ТО НЕ НЕГИРА. ТО ЈЕ ТАКО ОЦИГЛЕДНО, ОВО ЈЕ ПРОПАСТ РС.

Name

Никола

08.10.2018 15:07

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

ЗА РЕ

08.10.2018 15:18

ДА, У ПРАВУ СИ, ВЕЦИНА ЉУДИ ЈЕ ЗЕЉЕЛА ПРОМЈЕНЕ И СВИ СУ СКОРО ТАКО ПРИЦАЛИ. НЕСМИЈЕ ОВО ДА ОЛАКО ПРОДЈЕ. ОВО ЈЕ ОЦИГЛЕДНА КРАДЈА.

Name

Никола

08.10.2018 15:27

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

Зоран

08.10.2018 16:37

Ето вам посла следеце четири године. Бројите , бројите па опет испочетка. Поведите и све симпатизере да вам помогну.

Name

ПДП

09.10.2018 08:36

Мало смо узели од СДС гласова јбг мора се мудро

Name

Ко

08.10.2018 12:47

Ко губи има право да се љути.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кг

08.10.2018 14:00

Па нек људи преброје јос једном ..није спорно, ал толика разлика није само у ситним преварама, једноставно 53 посто је мала излазност, минимум 65% би морала бити излазност да они побједе.

Name

Никола

08.10.2018 15:07

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

Никола

08.10.2018 15:28

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

Македонија

11.10.2018 12:23

Ко губи, има право да се љути.....лалалал

Name

Србо

08.10.2018 12:49

Ајд сад србуј Младене !! Позови трећи пјешадијски пук и парадирај испред њега ! мислио си да се тако избори добијају ? Не могу вјеровати да те је један месар из Лакташа тако навукао на танак лед !?

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛука

08.10.2018 13:15

Апсолутно.... Факат је да су на нивоу БиХ били на власти и умјесто да су искористили прилику и докажу се на дјелу те оборе ове криминалце они својом не способности униште све поставе ствари тако да је просто не могуће гласати за њих...зар је могуће да се још увијек неко чуди овом резултату.

Name

Избори код Срба

08.10.2018 13:16

За резултат избора осим секташке организације и окупираних медија и јавних предузећа и ресурса режим користи новац за куповину гласача.Јасно се зна да се гласови купују у последњих 2 сата до затварања биралишта и знају се ти који годинама продају гласове.Опозиција је требала набавити новац и куповати гласове јер се са таквим народом другачије неможе.То су ситне душе које немају свијести нити су образовани па продају гласове за одређене новце.Јуче је ишао глас до 100 км.Сада су сви новци џаба јер ово ће остати пустиња без људи.

Name

Србовање

08.10.2018 13:24

Месар ипак несто ради док овај само паламуди и паметује. Просли пут је добио подрску Босњака и онда се укакио. Милорад га навукао гдје је најјаци а то је Србовање!

Name

Ре

08.10.2018 13:46

Хахахаха цуј месар а а преседника БиХ то миле

Name

хе хе хе

08.10.2018 13:53

110000 гласова Станивуковиц 2000 Црни хе хе хе мој руменко мој црни који сте ви кленови склоните се да Станивуковиц води партију

Name

Правда

08.10.2018 14:11

Месар из Бакинаца је покрао изборе. Опљачканим новцем је купио своје сељацине. Испраксао се баја добро. Јадни сте сви, додирнули сте дно дна! Бице то земља стараца. А и не заслузујете боље.

Name

РЕ СРБО

08.10.2018 15:02

НИЈЕ ГА НАВУКАО НА ТАНАК ЛЕД. ИЗБОРИ СУ ПОКРАДЕНИ И КУПЉЕНИ, ТО СВАК ЗНА.

Name

Никола

08.10.2018 15:28

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

Леми

08.10.2018 15:36

Једина греска г. Младена Иваница је у томе сто је покусао да добије изборе на фер нацин, а то са овима не пролази. Са њима треба да се поступа као сто Мициц у Бн ради, тј. са мафијасима мифијаски и тако имас сансе.

Name

Цццц

08.10.2018 16:42

Већа излазност већа разлика за Милета и Жељку.

Name

зуx

08.10.2018 12:51

Одлицан резултат?! Краљу, у изборној јединици 8, ни три хиљаде гласова...ста то прицас?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ИЗБОРИ КОД СРБА

08.10.2018 15:04

НЕ ДО 100 МАРАКА НЕГО ЈУ У ТРЕБИЊУ И ПО 300 МАРАКА.

Name

ре

09.10.2018 07:31

Шта мислите ко сноси одговорност за пад ПДП у ИЈ 8?

Name

071

08.10.2018 12:52

Додик вас је помео, развалио. Морате наћи нове људе, нешто радикално мјењати. Мислим да је већ прекасно

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко може да брани?

08.10.2018 13:26

Ха, ха! Наравно да имаш право да мислиш, а веровања су другачија! Није крај свијета ако се преброје гласови ЈОШ ЈЕДНОМкада постоји сумња. Опасан је СНСД, окрутан, доста робијаша стоји уз главне људе РС. То људи са села, из неке забити не знају. Гласају како им се нареди.

Name

Ре

08.10.2018 13:47

Јесте користио све могуће државне ресурсе у кампањи, чак и властите штампарије за гласачке листиће, пријетио, уцјењивао и потплаћивао. Ништа ново, постао је предвидив као и опозиција која ништа не ради да заустави крађу. Избори се одигравају по бајиним правилима уз помоћ учмалог ЦИК- а. Кад ће више у пензију сви отићи?

Name

Итекако

08.10.2018 13:48

Наравно да је прекасно. Овдје су остали само кркани и примитивци. Пола народа је за шаторског пјевача што значи да је и сам тог калибра! Сваке године оде бар 10.000 људи из РС. Ти не гласају за СНСД. То је то.

Name

Суза

08.10.2018 14:01

Кога год да доведе опозиција дзаба је јер народ не гледа квалитет људи вец новцанице које добије.Засто кривите вукоту и бореновица јасно је да је народ купљен.Крив је народ сто је јадан и биједан у дуси и глави.

Name

Ако

08.10.2018 12:56

Ако знате да сте покрадени, изадјите на улице...и немој да цвилите ту ко мишеви

ОДГОВОРИТЕ
Name

Били...

08.10.2018 13:20

Тако је покрадени су сигурно да видимо ста це сад урадити.

Name

Тако је

08.10.2018 13:21

Храбро и одлучно рећи, не одустајати! Нисте сами!!!

Name

Ре

08.10.2018 13:32

Тако је. Будите једном опозиција народа, а не Додикова опозиција. Изађите из тунела САД или заувијек тумарајте у мраку. Неће бити никога да гласа за вас. Урбано становништво одлази. Ви одлучујете: улица или гранични прелаз?!

Name

Ма

08.10.2018 13:35

Какви покрадени, али морају несто прицати.

Name

НН

08.10.2018 13:53

Један је Давид!

Name

Ужас

08.10.2018 15:22

Нек су прошли и избори да коначно "активисти" Правде за Давида пусте на миру оно несретно дијете да почива у миру. Оно сатанистичко ругло на тргу које се одиграло (уз упорно понављање пјесме која носи наслов "Свиће, свиће, тек што није.." најпознатије секте на свијету - али стварно секте, молим вас погледајте на Гоогле то) вам све говори! Морбидни шоу је готов, а заведеним ожалошћеним родитељима нек је Бог на помоћи.

Name

ре узас

08.10.2018 21:33

Номен ест омен. Правда за Давида.

Name

Уфф

08.10.2018 12:56

Јуце сам била у дилеми. И одлуцим на крају гласати за Додика ипак, питајуци се јесам ли погријесила. Медјутим, кад сам видјела синоц Бореновица, Иваница и Вукоту у својим обрацањима ста прицају и како се понасају, постало ми је драго сто нисам за њих гласала. Фујј

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

08.10.2018 13:07

Па и ти си фуј , фуј, дала си легитимитет, крађама, пљачкама, афераам, убиствима, једноумљу, неморалу. Уживај.

Name

ада

08.10.2018 13:10

А јеси гледала мозда Додиково обрацање, извриједјао је ста је могао, измлатарао рукама и на крају (као и увијек) ниста конкретно није рекао. Грдно се вара ко мисли да му овај помоци мозе, нароцито на овој садасњој функцији. Цовјек никад цуо за дипломатију. Народ је, по стоти пут, изабрао комад неедуковане будале.

Name

Марqуез

08.10.2018 13:16

Онда немој да кукас да нецега нема. Пред бају па трази од њега. За њега си гласала. Кад мозе свом сину да дадне два неповратна кредита укупно 4,2 милиона марака нека и теби да коју марку. Његова девиза је - сви за једног један за све - сви милиони за њега и екипу а по једна маркица за све остале. Све сто зелите - економски просперитет, боље услове за зивот и веце плате тразите од васег бајуна.

Name

БЛМ

08.10.2018 13:28

Хвала ти ,краветино ,сто си тако гласала!Захваљујем ти се у моје и у име мог дјетета.Фуј!!!

Name

Знај

08.10.2018 13:31

Данас ћеш се гадити сама себи, ово што је твоја рука написала вјероватно не вјерује ни твојој глави, али тешко је не гласати за Додика када сте тако навикли и смијете се када пријети народу да мора гласати за њега. Али Бања Лука зна шта се дешава, Бања Лука је препознала истину од лажи. Ускоро ће и други.

Name

Фрее@Ласт

08.10.2018 13:40

Нисам сигуран да ти твој скромни мозак дозвољава да будеш у некој дубљој дилеми.

Name

Ре Уфф

08.10.2018 13:41

А Миле зраци као јагње,културан,постен,искрен,изабрала си правог којег постује цијели свијет.Сад буди јос поноснија Српкиња,имас рикавца који це бити довољно гласан да те србовањем задовољи.

Name

Ре

08.10.2018 13:42

Баш си одабрала. Питам се имаш ли дјецу? Јуче није био избор између Милорада и Иванића, него старо или нешто ново. Знаш да болесник који дуго лежи у болници развије хоспитализам и не жели да иде кући, чак и соматске тегобе добије кад треба ићи кући. Требају нова лица да се прекине тај хоспитализам, да нови схвате да ће бити промијењени ако не раде за опште добро. Требала си мислити да ли ти заслужујем боље, више, другачије, сигурније, слободније...па онда гласати. Али ако је теби овако добро, желим ти да уживаш у томе. Знаш ја знам да може бити боље, јер сам отишла у сигурну земљу и јуче сам посљедњи пут гласала у ино за промјене, за тебе и твоју дјецу. Ја знам да може бити боље.

Name

Пецо

08.10.2018 14:19

Ви сте, господјо, исправно поступили. Ја сам назалост гласао за ове бејтере из опозиције и сад бих себи најрадије одгризао руку.

Name

лалоли

08.10.2018 14:20

Па боље да трази од Додика лопова, него од Малог Алије, који је такодје лопов, бас као и његови Мали Везири из Пдп, тај професор ницега и Друг Црни и остала компанија.

Name

дп

08.10.2018 14:31

Нек си ти глупачо гласала за усташку унуку и мамлаза из Лакташа они причају баш лијепу причу милина слушати.

Name

Дарко

08.10.2018 14:57

Изабрали смо ново...Додик умјесто Иваница којо је протекле 4 године био власт на заједницком нивоу

Name

Дрмр

08.10.2018 20:42

Браво, велики поздрав.

Name

ре уфф

08.10.2018 21:34

Карма ти додика неће опростити.

Name

Лабуд

08.10.2018 13:01

Избори су нерегуларни боље речено покрадени то владајућа секта ради.

ОДГОВОРИТЕ
Name

АР

08.10.2018 13:10

Хајмо пакује путује напоље.

Name

Избори

08.10.2018 13:15

Су купљени,свако то види... Збогом демокрацијо у Босни...

Name

ТРеx

08.10.2018 13:17

Како је уопште могуће да неко "покраде" изборе, лажира записнике или било шта друго, поред толиких посматрача и чланова одбора свих странака?!

Name

Реалан

08.10.2018 13:20

Није ово време кад су сдс и пдп владали па да се краде.

Name

дивна

08.10.2018 13:22

Зали се Бијељини и Добоју.

Name

аца3ца

08.10.2018 13:25

Лабуде...прдис у ладну Дрину...

Name

Избори

08.10.2018 13:33

То и глуп мозе да види. Бар 20% гласова украдено!

Name

Ре

08.10.2018 13:44

То знамо али зашто опозиција легализује крађу? Они то могу да спријече, али да ли хоће?

Name

Ламуд

08.10.2018 13:51

Аха,а ја кажем да нису и шта ћемо сад ?

Name

Миа киллс

08.10.2018 13:57

А ти си мудо лабудово, као и ови твоји.

Name

Док Холидеј

08.10.2018 14:01

дигли су кредите које ћемо ми враћати купују пензионере дјеле дјеци по сто км. Кад више немогну дизати кредите онда ће опозиција побједити али касно .

Name

Никола

08.10.2018 15:29

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

Никола

08.10.2018 15:29

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

Name

БЛ

08.10.2018 13:05

Ок покрали су вас и ста цете ви сад подузети по том питању? Молим неки одговор. Хвала

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опозиционар

08.10.2018 14:20

Па признацемо пораз, ста би друго?

Name

Кхал Дрого

08.10.2018 13:07

Дјечаци, избори су завршили. Та мантра је предизборна прича. Утакмица је завршила, биће их још. Тражити нешто што је неопјевана глупост могу они који су се обавезали према неком ко је у њих уложио (а СзП јесу нови фаворити западних амбасада који су у њих уложили подоста), па се ваља правдати или они који су изгубили способност расуђивања. Хоће то. Идемо даље, извуците поуке и порадите да грешке отклоните. Што се тиче понуде о српском блоку на нивоу државне заједнице БиХ то је увијек прека потреба. Понуда је послата, на вама је да прихватите. Ако нећете, није проблем. Бирате свој пут, и своје партнере, можете их бирати и међу непријатељима Српске, већ имамо двојицу у предсједништву државне заједнице. Како радили, тако ће вам бити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вук

08.10.2018 14:09

Свако има свој пут, бојим се да је поодавно касно за било какву коалицију.Ми смо ти Дрога вец дузе вријеме природни непријатељи, највецом заслугом Милокрада.Ако си добио изборе владај са својим будуцим коалиционим партнерима цини ми се по садасњм резултатима са Бакиром и Цовицем и то је то.Ал је неко заинтересован да дјели власт са вама, народски бас се о томе размисља у п.м

Name

Бакица

08.10.2018 13:10

Ма људи цеститајте побједницима српски народ је тако зелио и неправите проблеме висе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Знај

08.10.2018 14:14

Бања Лука је побједник, све речено 5.10. Правда за Давида ♥️

Name

Бакица

08.10.2018 13:11

Ма јоја молим те оцитај им буквицу

ОДГОВОРИТЕ
Name

косисно

08.10.2018 13:13

Слусам синоц госп Цениц, која казе да је опозиција требала тразити прекид избора, кад су видјели неправилности. Тако размисља особа која се није кандидовала и која нема интереса. А они знају да је нефер али цекају крај , наспавају се па онда износе неке неправилности али само неке:" Сад не бисмо отоме." А засто не бисте, кад цете? Ући ћете ви и у савез јер вам потреба за влашћу формира моралну вертикалу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миленко

08.10.2018 13:13

Зивјеце Буреновиц и Иваниц опет добро, али су људи покушали да направе несто ноље за нас. Да у предсједништву биде цовјек са црне листе? То мозе проћи само код полуписмених и полудиивљих људи, а да не говоримо о “предсједници “ она је посебна прица. Док цемо се ми возати од БЛ по свјетским метрополама тражити хљеба за нас и нашу дјецу, он це се возати у хеликоптеру и возати Цецу. Боље нисмо ни заслужили . Нека нам је драги Бог у помоћи , али познавајући пометите ... тешко .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гоги

08.10.2018 15:30

Миленко апсолутно сте у праву дотакли смо дно дна нема нам повратка

Name

На нос пао

08.10.2018 13:17

Драго ми је да је највећи прагматичар отишао тамо гдје и заслужује .. Сам пао сам се ударио..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Херц

08.10.2018 13:24

МЛАДЕНЕЕЕЕЕЕЕ.....ЕЕЕЕЕЕЕ......Након боја копљем о ледину. ..Позззззз

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОБА

08.10.2018 13:25

СВЕ СЕ ЗНА. ЉУДИ СУ РАЗРАДИЛИ МАШИНЕРИЈУ ДА ВЛАДАЈУЋИ ПОБЈЕДЕ И ТО ЗА ДОБРЕ ПАРЕ.КО ГОД СЕ КРЕЋЕ МОГАО ЈЕ ТО ДА ПРИМЈЕТИ. ПАРЕ СУ БИЛЕ У ОПТИЦАЈУ.У КЛАДИОНИЦАМА СЕ ЗНА КАКО СЕ ТО РАДИ, НЕКА ЈЕ ЊИМА СА СРЕЋОМ. ЈА ИМ НЕ БИ БИЛА У КОЖИ ШТА ИХ СВЕ ЧЕКА.ПАРЕ ПРОЂУ А ПРОБЛЕМИ ОСТАЈУ. ЧИМ ЈЕ ДОДИК ПРИЈЕ ДЕСЕТ ДАНА РЕКАО ДА ЋЕ ОН И ЦВИЈАНОВИЋКА ПОБЈЕДИТИ СВЕ ЈЕ БИЛО ЈАСНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Малетиц

08.10.2018 13:31

Потед све пропаганде и пљувања по Додику цовек вам у интересу нације понуди формирање српског блока и ви казете НЕ...толико о вама

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

08.10.2018 14:49

Е баш он води бригу о нацији или га зезну Комшић, неће моћи са њим као са Човићем па тражи сад излаз код "издајника" Срамотна је та његова понуда послије онолико вријеђања и омаловажавања. Е баш ћемо видјети колико ће се клинчити у предсједништву. Већ је на сцени његов салто мортале, а како ће тек за пар мјесеци савити шипке.

Name

Ре

09.10.2018 06:58

Комшић је гори три пута од Човића. Живи били па видјели.

Name

триво

08.10.2018 13:32

Плачи драга плачи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Логичар

08.10.2018 13:33

Јел' недају вам тутори?

ОДГОВОРИТЕ
Name

З

08.10.2018 13:34

ХЕ ХЕ ХЕ ПА ЗАР ВАМ ЈОС НИЈЕ ЈАСНО КО ЈЕ КРИВ ОТИДЈИТЕ НА ОГЛЕДАЛО И КАДА ВИДИТЕ КО СЕ ПОЈАВИ Е ЊЕМУ МОЗЕТЕ ДА РЕКНЕТЕ ДА ЈЕ ИСКЉУЦИВИ КРИВАЦ СТА ЦЕ ТИ ИВАЊИЦУ СЉАМ ИДИ ПЕЦАЈ РИБУ И БУДИ ГОСПОДИН СПАО СИ НА НИСКЕ ГРАНЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈООООЈ

08.10.2018 13:36

До 23 се бореновиц смије а сад кад сте казњени са 60 000 гласова разлике правите будале од себе-казњени сте и крај прице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цар

08.10.2018 13:36

СВАКА ЦАСТ НАРОДУ У БАЊАЛУЦИ ВИДЈЕЛИ ДА МИЛОКРАД УНИСТИ НАРОД И ДАЛИ СЛАБУ ПОДРСКУ.НЕСХВАТЉИВО ДА НАРОД ИЗ ИСТОЦНОГ ДИЈЕЛА ДАЈЕ ПОДРСКУ ЉУДИМА ИЗ СНСДа А ХЉЕБА ГЛАДНИ.ЗА ОВО ДЕСАВАЊЕ НА ИЗБОРИМА ЗА СВЕ СУ КРИВИ ОНИ ОДЛУЦУЈУ О НАСОЈ СУДБИНИ ЈЕР У ЊИМА ТЕЦЕ ЈОС КОМУНИСТИЦКА КРВ. ЈЕР ОНИ САМО ГЛЕДАЈУ ПРАВО.ЈЕР ЊИХ НЕ ИНТЕРЕСИЈЕ ОСТАЛИ НАРОД. ЈЕР ЊИМА ЈЕ ГЛАВНО ДА ДОБИЈЕ180км.ДОБИЛИ СМО УСТАСКУ УНУКУ И ЦОВЈЕКА КОЈИ НАГИЊЕ ХРВАТСКОЈ А НЕ СРБИЈИ.ВАЉДА ЦЕ СЕ ВУЦИЦ ПРОБУДИТИ И УСТАНОВИТИ ДА МУ ЈЕ МИЛОРАД ДОДИК НЕПРИЈАТЕЉ А НЕ ПРИЈАТЕЉ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ЦАР

08.10.2018 15:25

ЦОВЈЕЦЕ ВЕЦИНОМ ЈЕ СВЕ КУПЉЕНО ИЛИ ПОКРАДЕНО. ЈУЦЕ СУ НУДИЛИ ПАРА КОЛИКО ХОЦЕС ЗА ГЛАС!!! НИСТА НИЈЕ КРИВА ОПОЗИЦИЈА, САМО САД НЕСМИЈУ ДОПУСТИТИ ДА ОВО ПРОДЈЕ ОВАКО. ИМА ХИЉАДУ ДОКАЗА О КРАДЈИ И КУПОВИНИ.

Name

Бакица

08.10.2018 13:36

Стварно претјерујете срби су себи највеци непријатељи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Радојица

08.10.2018 13:39

Безоцни покусаји манипулацијама резултата избора само говори о томе на ста је свд опозиција спремна.... бљааак. Као Србин стидим се цињенице да је опозиција узела и оволико процената гласова без обзира сто знам да су рецимо за Иваница опет сви муслимани гласали. Кад одузмемо муслимане тај проценат Срба сто остаје је СРПСКА СРАМОТА. Јадног Давора који је психицки неуравнотезена особа су хусхкали а сад це га оставити као прљаву крпу. Давору треба помоц али не лицемјерне опозиције која Давору никад није ни хтјала помоци него га само искористити за своје прљаве покусаје свргавања легалне власти по сваку цијену укљуцујуци и развластење РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Право казес

08.10.2018 17:21

Исправно зборис господине

Name

Закон

08.10.2018 13:41

Треба истрајати на поновљеном пребројавању. Да видимо колико је мртвих устало да гласа и оних са покраденим идентитетом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Љиља

08.10.2018 15:37

Бројање...шта је проблем?

Name

Драгас

08.10.2018 13:44

Има право да мисли да се нису довољно обрукали,те хоће још.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Црно нам се пише

08.10.2018 14:14

Српски народ у БиХ се већ дуже налази у стању потпуне декаденције. Као народ нестајемо. Додик ће владати вјечно. Сваке године одлазе хиљаде незадовољних, потенцијалних гласача опозиције. И тако ће се наставити. Лијека нема изузев бијега у иностранство. Грозим се мојих комшија, суграђана и сународника. Опозицију искрено поштујем и дивим се тим људима који су дали све од себе да тупавом народу објасне да је 1 + 1 = 2. Ко је познавао овакав народ ни пакао му неће тешко пасти. Звогом Републико Српска за чије стварање сам дао пет година моје младости.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

08.10.2018 21:31

Старија сам и касно ми је за одлазак, али ни ово више не могу гледати. "Сорошева и страних амбасада" опозиција је надљудским напорима водила борбу против Голијата, без паре и динара. Свједок сам да су на терену скупљали паре од својих сиромашних чланова да купују храну и сокове својим активистима на дан избора. А они су плаћали гласове цифром од 100-300 КМ. Несрећни сиромашни народ није препознао да су то њихове огромне паре које су сручене за владајуће столице и да и катастрофа тек стиже. Опет ће то исти народ враћати кроз ниске пензије, плате и незапосленост. И опет ће исти тај народ кукати, до сљедећих избора када ће се поново јефтино продати. А гласачи опозиције ће одлазити трбухом за крухом. Миле ће владати док год у РС постоји и један КМ. Ја знам да је из мог мјеста за двије године отишло стотину омладинаца и стотину породица широм ове . ебене Европе и Азије, Факултетски образовани људи црнче по Сибиру. Тихи ужас који ће нас пратити и даљи. Живио народе нека ти је са срећом ућивај у "високом стандарду" властосршци лете авионима.

Name

Народ је глуп

08.10.2018 14:15

Рећи ћу једну ствар: Народ воли да га ј****! Бољу власт није ни заслужио. Треба све да вас истријебе, када сте глупи. Ово је била једина нада да се нешто промијени. Идиоти који кажу ''сви су исти'', апстиненти, тзв. србенде, пензионери и омладина који продају образ за новац, не заслужују да имају право гласа. НАРОД ЈЕ ИЗАБРАО СВОЈЕ ЏЕЛАТЕ. СРБИ, ТРАЖИЛИ СТЕ, ГЛЕДАЈТЕ! КАСНИЈЕ СЕ НЕ ЖАЛИТЕ КАДА БУДЕТЕ НА НИВОУ АФРИЧКИХ ЗЕМАЉА. Грешка, већ сте. Стидим се што сам Србин.

ОДГОВОРИТЕ
Name

куто

08.10.2018 18:58

Ко губи има право да се љути. Да вас подсјетим на један цртани филм из осамдесетих година. Онај патак Даца казе: "Ако га не мозес побиједити, онда му се придрузи"-.

Name

Дарwилл

09.10.2018 06:02

Слажем се, али вође опозиције су испуниле свој план. Погледај. Бореновићу ће бити четврти мандат, Чавићу пети или шести, Швраки трећи или четврти, Михајлици пети или шести, Црнадку други или трећи. И шта причати више. Увијек исти на листама, увијек они у Скупштинским клупама. Они су себи прибавили још четири године државних јасли,а народ ко је*е. Ником неће пасти на памет да због изборног пораза поднесе оставку, сада ће кукати као их је неко покрао. Да украдеш 70 000 гласова? Празна прича. наћи ће кривца у неком другом, а никад' у себи. Маса људи је гласала за Вукоту,али није за Иванића јер је исувише потрошен. Неможе се тражити побједа са причом да си за 4 године само унио Бадњак у зграду Предсједништва и постројио вод војске за 9-ти јануар. То су празне приче које он прича скоро 25 година и које непију воде.

Name

Јак3

08.10.2018 14:16

То је оно кад секта цитав дан без и мало срама развози неписмене људе пред саму смрт.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxx

08.10.2018 14:26

Ма дај смјешни сте... ста цемо ако буде опет исти резултат, онда цес тражити нове изборе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

08.10.2018 14:35

ПОНОВИТИ.ГЛАСАЊЕ.НАРОД.ЈЕ.ПРЕВАРЕН.И.ПОКРАДЕН

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ља

08.10.2018 15:39

Поновити!

Name

Уио

08.10.2018 16:23

Јок ово је ок

Name

Лака

08.10.2018 14:37

Проверите како је онај сељак Умићевић из Беме подијелио гласачке листиће својим радницима пре избора и пријетио им ако не гласају....класична крађа

ОДГОВОРИТЕ
Name

д56

08.10.2018 14:37

издали вас они за које сте радили..муслимани вас отковали а срби препознали..знате ли ви ста је 60 000 ..паметном доста да засути..издаја и лазни патриотизам вас костао ...лоса карма

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д.М

08.10.2018 14:46

Ко се бои пребројавања нек се све утврди јел је прво пребројавање било исправно,без обзира на припадност странци.......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д.М

08.10.2018 14:46

Ко се бои пребројавања нек се све утврди јел је прво пребројавање било исправно,без обзира на припадност странци.......

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милош

08.10.2018 15:02

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никола

08.10.2018 15:07

А чему је проблем да се руцно преброје гласови и да једни другима честитамо!? Тренутно бројање је радјено на бирачким мјестима како је ко хтио,хајде да на једној гомили све поново пребројимо!? Засто се бојати пребројавања!?

ОДГОВОРИТЕ
Name

посматрац

08.10.2018 15:13

Гледам код Давора и Давида нигдје никога, нити их данас неко спомиње, бице да је Цвијановицка била у праву кад је рекла да их се послије избора нико неце сјецати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИСТИНА И ПРАВДА

08.10.2018 15:15

СВЕ ЈЕ ВИДЈЕНО 05. 10. КОЛИКО ЈЕ ЉУДИ УЗ ДОДИКА КОЛИКО НА ТРГУ. ТО ЈЕ ПРАВИ РЕЗУЛТАТ, ОСТАЛО ЈЕ СВЕ ПОКРАДЕНО И КУПЉЕНО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цекао сам те Милораде ( Дзаферовиц)

08.10.2018 15:19

Ста казете"Нецете да сједите кад ја предсједавам парламентом".Сад цес да сједис са мном и да ме слусас.Толико о СНСД.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Давор

08.10.2018 15:27

Ајде

ОДГОВОРИТЕ
Name

ИСТИНА И ПРАВДА

08.10.2018 15:36

ГОСПОДО ИЗ ОПОЗИЦИЈЕ, ВИ ЦЕТЕ И ДАЉЕ ДОБРО ЗИВЈЕТ АЛИ ОВО НЕСМИЈЕТЕ ПУСТИТИ ДА ПРОДЈЕ ОЛАКО РАДИ НАРОДА. ИЗБОРИ СУ ПОКРАДЕНИ И КУПЉЕНИ. НАРОД ЈЕ ПОКРАДЕН!!! ДУЗНИ СТЕ НАРОДУ ДА СЕ ОВА КРАДЈА НЕУТРАЛИСЕ!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Присталице

08.10.2018 16:05

Наравно да поново се броји,нецемо се тако лако предати И пасти на превару И крадју.у свим градовима су исли И плцали поготово младима који немају посла,давали 50км да иду гласати.а они који су бројали опозицијине листице пребацивали позицији,они посматраци који су били нису дали прици.цак их је И цик подрзао кад би људи звали,а цак су цланови бирацког звали цик И са њима пласили људе који су били посматраци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

08.10.2018 17:04

Ма народе ко те ј... Жао ми је само Давора што никада неће задовољити правду. Истину већ сигурно зна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д

08.10.2018 17:10

Бројите колико хоћете знао сам за овај резултат,Нисте ништа показали осим напада на Додика

ОДГОВОРИТЕ
Name

Избори

08.10.2018 18:10

Драги људи, ови резултати избора су једном ријечју - катастрофа. Драго ми је барем да се Бања Лука добро показала, као и остали већи градови Републике Српске. Ето, барем нека мала утјеха. Све остало је за плакање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Несо Република Српска

08.10.2018 19:55

Драги људи,ови избори су неком за плакање а неком за пјевање и весеље,јос не свице рујна зора....

Name

ПРАВДА

08.10.2018 18:15

ГОСПОДО ИЗ ОПОЗИЦИЈЕ ВИ МОРАТЕ РАДИ НАРОДА ТРАЗИТИ ДА СЕ ПОНИСТЕ ОВИБПОКРАДЕНИ ИЗБОРИ. ВАМ ЈЕ И ОВАКО ДОБРО АЛИ НАРОД ЈЕ ТРАЗИО ПРОМЈЕНЕ И ОБАВЕЗНИ СТЕ ДА СЕ ПОТРУДИТЕ ДА ИЗБОРИ БУДУ РЕГУЛАРНИ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Кики

09.10.2018 09:30

Ја да сам вако изгубио ..тразио би бројање све док не побједим.

Name

Морате мислити њиховом главом

08.10.2018 18:18

Из наступа врлог нам предсједника види се страшна нервоза. Морате ући у његову главу а у њој је страх и паника. Шта бројати ако су гласачки листићи већ замијењени или додати? Не дајите им додатно вријеме да се и то одради и попеглају неправилности. Можда да се тражи да се јавно објави списак људи који су гласали ако је то дозвољено и да свако себе може да провјери. Ово се нарочито односи на оне који нису гласали. Али одмах треба позвати све људе у Бањој Луци који су гласали за Вукоту и Младена да изађу на улицу и питају одговорне шта је са њиховим гласовима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

08.10.2018 21:42

Инсистирање на бројању је глупост. Па они су све до сада попеглали, ко ће доказати нешто поновним бројањем. Ја тврдим да је можда негдје спорадично било лошег бројања, али људи моји они су купили изборе. Они су опустошили јавни сектор дијелећи паре грађанима за гласове. Никада се нису оволике цифре вртиле. Посебно је то случај у срединама гдје су били масовнији митинзи опозиције и гдје су добре шуме и Хидроелектране. Дабогда их потопиле када служе само за њихов изборни инжењеринг. Имали закона да се куповина санкционише. Акривисти СДС обиђу терене и провјере колико има сигурних присталица и гласача, они уочи избора зађу на та мјеста однесу пакете и по сто марака и цифра се преполови у њихову корист. И то не крију ни од кога. А ко ће им судити. Зар они који су се тако продали. Немам наде ни у шта.Постали смо талог од народа. Једна гадна каљуга, коју више ни Зола не би могао описати. Кад вода дође до грла биће нам касно.

Name

нонаме

08.10.2018 19:50

Гласови се поново броје кад је разлика у пар ститина гласова, кад је разлика у неколико дестина хиљада гласова самооцајна будала мозе захтијевати поновно бројање гласова :)

ОДГОВОРИТЕ
Name

Безименом

08.10.2018 21:28

Гдје то прочита да се не смије крадуцкати, а смије красти. Покажи ми мајке ти да и ја будем паметан као и ти! Цитирај или не баљезгај. Чуј на велико је дозвољено али на мало није.

Name

Петиција

08.10.2018 21:54

Позивам опозицију да позове све грађане који траже поништавање избора због изборне крађе да потпишу петицију на улици и да ови потписи заједно са захтјевом опозиције за понављање избора буду упућени ЦИК-у, ОСЦЕ-у и другим релевантним институцијама. Нека се поново организују сви општински одбори и да се позову сви грађани који сматрају да је изборна воља насилно измијењена да се потпишу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xxy

09.10.2018 04:26

Ста ти тразис несрецо! Какво бројање?! Комплетне изборе треба поновити и довести медјународне посматраце.

ОДГОВОРИТЕ
Name

паток

09.10.2018 06:43

Не тражи те ви поновно бројање већ од Цик-а да направи један листић за неписмене...Па да тим неко ишчита листу кандидата умочи му кажипрст у тинту и каже тај пред комисијом ја гласам за тог и тог...притисне прст на папир..број личне и то је то...И сад кад сте поново опозиција радити барем на описмењавању народа, политика вам слабо иде.Више користи ће тако направити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГЛИГОР

09.10.2018 07:53

НЕМА ПОТРЕБЕ ДА ЗАМАЈАВАТЕ САМИ СЕБЕ И ОВАЈ НАРОД. НА СВАКОМ БИРАЧКОМ МЈЕСТУ СТЕ ИМАЛИ СВОЈЕ ЧЛАНОВЕ И ПОСМАТРАЧЕ И МОГЛИ СУ ДА УЛОЖЕ ПРИГОВОРЕ НА НЕРЕГУЛАРНОСТ НА СВАКОМ БИРАЧКОМ МЈЕСТУ. СВИ ОНИ СУ УЧЕСТВОВАЛИ У БРОЈАЊУ ГЛАСАЧКИХ ЛИСТИЋА(РУЧНО) КАО И У ОСТАЛИМ ИЗБОРНИОМ АКТИВНОСТИМА. У СВАКОЈ ИЗБОРНОЈ КОМИСИЈИ ИМАЛИ СТЕ ПРАВО ДА АКРЕДИТУЈЕ СВОЈЕ ПОСМАТРАЧЕ, А У ВЕЛИКОМ БРОЈУ ЊИХ ИМАТЕ И СВОЈЕ ЧЛАНОВЕ. ДАКЛЕ, СВЕ НЕПРАВИЛНОСТИ СТЕ МОГЛИ НА ВРИЈЕМЕ ДА СПРИЈЕЧИТЕ. НАРАВНО АКО ИХ ЈЕ БИЛО. САДА ТА ВАША ПРИЧА ПАДА У ВОДУ ЈЕР ЋЕ ЦИК ВЈЕРОВАТНО ВАШ ЗАХТЈЕВ ОДБИТИ КАО НЕОСНОВАН УПРАВО ЗБОГ НАПРИЈЕД ИЗНЕСЕНИХ РАЗЛОГА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нн

09.10.2018 07:55

Корт

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доми

09.10.2018 11:38

Избори су купљени и то зна свака будала.кеса са парама је код додика и ту се ниста не мозе.туга и залост,ал то је босна.вуциц и црква стали уз власт,ста се мозе?

ОДГОВОРИТЕ