Срби у Федерацији љути на Додика

Припаднике српске националне заједнице у Федерацији БиХ непријатно је изненадила изјава предсједника Републике Српске Милорада Додика да се „неће кретати по Федерацији у званичном смислу… и глумити тамо некога“ коју сматрају да је супротна њиховим интересима.

Република Српска 11.06.2018 | 09:57
Срби у Федерацији љути на Додика
Овакав став је негативно дочекан од стране представника Срба у федералном дијелу БиХ који годинама траже да се њихов статус у одређеним кантонима – посебно онима у којим је на власти ХДЗ БиХ – усклади са Уставом БиХ те да им се омогући конститутивни статус.

То је, како кажу, немогуће без дјеловања унутар институција, а не мимо њих или, још горе, игноришући их. Сматрају да је таква пракса опасна и да се не смију занемаривати институције које носе дијељену одговорност за њихов статус. То тврди Јово Јањић, председник Демократске иницијативе сарајевских Срба и додаје како су институције Републике Српске, Федерације БиХ и међународне заједнице најодговорније за положај Срба у ФБиХ који је, како наводи, на нивоу етничког чишћења.

Да је, како, преноси нас-портал.нет, заобилажење институција ФБиХ погубно за положај Срба као и да се они морају јаче и сложније представљати унутар политичког амбијента ван Републике Српске мишљења је и Миодраг Линта, председник Одбора за дијаспору и Србе у региону.

Најбројнија српска заједница у ФБиХ је она у Ливањском кантону, гдје у општинама Дрвар, Гламоч и Грахово, према резултатима пописа из 2013, живи око 11.000 Срба. Међутим, као и у остала три кантона ФБиХ у којима власт држи ХДЗ БиХ (Херцеговачко-неретвански, Западно-херцеговачки и Посавски) Срби у Ливањском кантону и даље немају статус конститутивног народа.

Најактивнију борбу за побољшање свог статуса у кантонима с хрватском већином претходних мјесеци покренули су Срби из Мостара, којих је, за разлику од предратних 24.000, у том граду данас остало око 4.500.

Иако је још прије двије године у Скупштини ХНК предложен амандман за увођење конститутивности Срба у том кантону, хрватске политичке партије то питање упорно саботирају бојкотом скупштинских седница.

Из Координације мостарских Срба тим поводом послали су писма на бројне домаће и међународне адресе у БиХ, али су одговор и декларативна подршка, како тврде, стигле једино из Амбасаде САД у БиХ и донекле из ОХР.

Положај Срба у кантонима које политички „држи“ ХДЗ БиХ је посебно проблематичан из разлога што су лидер СНСД-а Милорад Додик и лидер ХДЗ БиХ Драган Човић већ неколико пута, декларативно али и фактички, потврдили да су им политички интереси у истој равни те да дјелују на начин неформалне коалиције.

Подсјетимо, приликом усвајања иницијативе у Парламенту БиХ којом се позивају кантони да у року од 30 дана измијене уставе с циљем осигурања равноправности Срба, српског језика, те латинице и ћирилице, посланици из ХДЗ-а БиХ и Додиковог СНСД-а су били против. Тиме су још једном показали колико су јаке везе и висок степен усаглашености њихових лидера Драгана Човића и Милорада Додика.

Наводе да се лидер СНСД-а и кандидат за српског члана Предсједништва БиХ одрекао Срба у ФБиХ и показао да рјешавање питања њихове конститутивности не да му није у врху приоритета, него да су му потпуно неважни у поређењу са пријатељем и ХДЗ-ом.

У тескту се питају да ли је то зато што Срби у ФБиХ не могу својим гласовима да помогну њему, или је схватио да они не желе да подрже Драгана Човића па су му као такви незанимљиви, наводећи да је то познато само њему.

(Нас-портал.нет)

Коментари / 81

Оставите коментар
Name

Суета

11.06.2018 08:03

Па оправдано никад горе срби нису зивјели у федерацији .А обецавао им је све куле градове.Јел мислите да је једном у цетри године довољно само да се појавите на предизборном скупу и ибецавате људима оно сто неце ника бити тј лазете их....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

11.06.2018 08:25

Али стварно трагикомедија.. баја и цовке се воле а овај србима не допуста ниста.. невјероватно ста се ради..

Name

Курепа

11.06.2018 08:35

Назалист србе у Федерацији су сви отписали. Да ли је потребно нагласити колики је пријератни проценат срба у крајиским опстинсма био. Овако пред изборе се сете да их обиђу јер људи тамо немају избора. Миле се фокусирао на привредна богаства и то у РС где му је дозвољено док срби и од ове и од претходни власти су заборвљени. Цуј Линта,и Срби у ФБиХ. Сада се заправо још озбиљније види стаје та политицка багра направила српском народу после деведесетих. Ипак политиика другог етнитета је у томе много озбиљнија.

Name

Ре Суета

11.06.2018 09:39

Ја незнам одкуда ти такве дезинформације. То мозе бити за ове кантоне где влада Милетов друг Цовиц. Ја у Сарајеву сасвим добро зивим то сто некоме одговара подметање народу је управо разградња на торове где има свако своје милције и тузиластва тако да лапрда колико хоце

Name

Боле

11.06.2018 09:46

Миле не зна гдје удара, мора прво да нахапа себи па онда својим страначким псима, њему нису ни у пети Срби у ФБиХ, молим лијепо.

Name

П.П. ЊЕГОШ

11.06.2018 10:15

Два највеца криминалца у Европи.

Name

Јаста

11.06.2018 10:34

Обецао сам мојим Србима да цу растурити БиХ. И они цекају, цекају.... Мој Игор тера мега бизнис у тој БиХ. И сад цу бре да постанем председник БиХ. Са оваквим Србима је мени лахко. Они само тразе да их браним од Бакира. И ја их браним. Вас председник Миле из сумског села Бакинци.

Name

Иселити

11.06.2018 10:36

Нек се иселе.Уз инат.И не требају Срби у Федерацији.То је флоскула.

Name

ДОДИК НАЈВЕЦИ НЕПРИЈАТЕЉ СРБА

11.06.2018 10:53

ТРЕБА СЕ ПИТАТИ КАКО ЗИВЕ СРБИ У РС ПОД ДЕСЕТОГОДИСЊИМ ТЕРОРОМ БАНКРОТОМ РС, ЊЕГОВЕ АРОГАНЦИЈЕ НАД НАРОДНИМ ПОТРЕБАМА ИМА ТОГА КОЛИКО ТИ ВОЉА АЛИ ЈЕ ВАЗНО ДА МУ ЈЕ ФАМИЉА ЗБРИНУТА НАРЕДНИХ 100 г.

Name

ре

11.06.2018 10:54

Посаљите инспекције у херцеговацке кладионице у Републици Српској И велетрговине које контролису 70 посто промета у б.луци а које су у власниству хрвата и упитајте њих о конститутивности Срба у зупанијама са Хрватском вецином, мозда они казу нацин на који Срби код њих могу имати права као они код нас и засто у Мостару нема ни једне Српске фирме а како је кренуло неце их бити ни у Б. луци .

Name

бане

11.06.2018 11:21

Није њему до срба било где,њему је до пљацке сваког и свагде,дјилкос

Name

ре јаста

11.06.2018 11:38

Ма лахко како да не

Name

За иселити

11.06.2018 11:45

Мајмуне један, зашто би људи требали селити са своје земље??? У инат коме???

Name

За последњег

11.06.2018 13:37

У овој земљи може само Додик са фамилијом да живи ! То је поента ! Сви смо ми вишак за њих !

Name

разумио

11.06.2018 14:41

Ваљда је свима јасно да је Додик велеиздајник нације!

Name

@#@

11.06.2018 15:48

Немогу гласат за њега па га брига шта ће бити са њима тамо."ЛАЖНИ ПАТРИОТА" "РАТНИ ПРОФИТЕР ДЕЗЕТЕРЧИНА". Није њега брига ни за ове у РС само пред изборе. Покрали су ову РС и народ и мало им и даље пљачкају. Фуј багра све то треба редом на Туњице натрпат доживотно.

Name

вм

13.06.2018 11:24

Да...цитајте....гледајте......и онда опет немојте гласати за Вукоту.....Вукота је најбољи политицар и најпостенији којег је изњедрио српски народ у последња три вијека......а ви народе мислите ста хоцете...Вукота од побједе

Name

Срамота

13.06.2018 14:30

Представници Снсд на Парламентарној скупштини нису хтијели гласати за конститутивност Срба у 4 федерална кантона. Дакле, ова двојица се грле и воле, често се срећу, а српско питање у хрватским кантонима = тотална обесправљеност. Паметном је јасно, сваки даљи коментар је сувишан.

Name

БиХ

11.06.2018 08:07

Бозе сацувај ја политика је фуј фуј ,па овај народ је будала ако овакве опет изгласа у октобру ,мислим на нивоу цитаве Бих .

ОДГОВОРИТЕ
Name

О ккк

11.06.2018 10:47

Додик се доста посцетио сокцима сарадња са цовицем...ту је зељка цвијановиц...и јос у партији има сокица на функцији ...и како сад да заступа интересе срба никако само ко неверује његовим будалестиама они су зло за народ

Name

ре.БИХ

11.06.2018 17:05

Засто се увлацис овде. Мислис на нивоу цијеле бих. Овде јасно писе о коме се ради, а ти просипас јадну уопстену прицу, да би се неком додворио,....јаде распали.

Name

Ре за ово јада

13.06.2018 19:34

Ја се никоме не додворајем ја сам отисо из. БИХ због политицара и такви националиста као ти, примитивац један.

Name

011

11.06.2018 08:09

Ви да повјерујем у васу прицу . Као ви би обезбједили конститутивност Срба свугдје у БИХ. да,би знам да би ви са Бакировим најрадије обезбједили цврсту и стабилну Босну а конститутивност би се полааако губила смањењем броја Срба у БИХ .ма знате ви засто Додик има коректне односе са Човицем али несмијете од Бакира пр"нути .знате ви да је Додиков пут ,пут у самосталност РС ...наравно то је дуготрајан процес .Сиптари на Косову праве дрзаву 50 год и ето створисе .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коо

11.06.2018 08:21

Сто ти смета цврста и стабилна БиХ, гдје то ти зивис? Управо ти је логика Додиковска. Дрзи слабу дрзаву па це самосталност доци сама од себе. Проблем је само сто у слабој дрзави прије избије рат него у стабилној. А ако мислис да цес тиме несто рјесити, грдно се варас. Видис како је Додик-Драгановска политика успјесна, Хрвати и Срби нестају из БиХ, а њихов сан о самосталности и приватној дрзавици се поиако топи.

Name

Буба

11.06.2018 08:23

Хахаха па Додо је направиооо бас е јадна је та дрзава! Брука голема

Name

012

11.06.2018 08:25

Не мозес мјерити Сиптаре и Србе...Сиптари имају пара.

Name

012

11.06.2018 08:26

Побркао си лончиће ! И у Српској се смањује број Срба ,БОТЕ !

Name

јојо

11.06.2018 08:38

Само што је у шиптара наталитет у плусу, а у срба у минусу.

Name

013

11.06.2018 08:44

И то драстицно.Од посљератних скоро милио и по сад има око 900 хиљада у Српској..уполовило се скоро.

Name

Ре 011

11.06.2018 08:46

Тито је направио шиптарима државу. А Додик разваљује и Србију и Републику Српску.

Name

Ре

11.06.2018 08:53

Ако хоце добробит Србима засто је његов СНСД гласао против конститутивности Срба? Ако хоце добробит Србима засто је он, заједно са Бакиром и Цовицем усвојио акцизе. Постеди нас молим те ботовске политике и постани свјесан да висе нико не вјерује у његове позитивне намјере, а јос мање у оно сто ти лапрдас.

Name

ре 011

11.06.2018 09:16

Ако си из Србије,боље паламуди тамо,гдје сте нас ви бранили,тамо Срба нема,води бригу о васим проблемима,нама сте задали и превисе проблема.

Name

Саса

11.06.2018 08:15

Заболе њих све брига за народ. Ако народ и на овим изборима буде бирао исте онда неце бити овце него психијатриски слуцај.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ма-да

11.06.2018 10:27

Јасно. Ту је пао сељачки договор. Недај ти тамо ја нећу вамо.

Name

Ре 011,

11.06.2018 12:32

Уколико буду србијанци паметни ,и да зиве нормалним зивотом :дидика це они уклонити брзо;он то зна ,али глупан не одустаје ,фасиста,

Name

Буба

11.06.2018 08:15

Фактицкииии небитан народ само лицни интерес а народ је препустен сам себи ко се како снадје а они себи направили приватну дрзаву пљацкајуци тај исти народ а црним нерадом јаваслуком бахатосцу дно дна...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јој

11.06.2018 08:19

Е мој Јово примите моје сауцесце сто зивите тамо.Да је медународо право а не сила на снази, ви би давно били констутивни народ а сто се тице Додика ви за њега не постојите јер је он заузет висим интересима, мислим својима, па не примјецује вас.Он непримецује ни нас у РС јер се невидимо кроз његову завјесу похлепе и бахатости.Ако се не изборите сами нико вам помоци неце али ту треба велика велика упорност и дипломатија.Сретно!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брзи

11.06.2018 08:36

Лагао је све, задужио осиромашијо која будала да гласа за њега.

Name

Киклоп

11.06.2018 08:27

Па давно је рекао да Србе у Сарајеву заступа Цовиц.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоја

11.06.2018 08:42

У Сарајеву их заступа и у Блајбургу.Друга вазна дестинација.

Name

СПАС

11.06.2018 08:30

И не само из Федерације већ и Срби из Републике Српске.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Музиме

11.06.2018 08:35

Људи моји зарсмо висе тако мутави немојмо гласати за ову тројку које праве Проблемен гласајмо за друге ја мислим даце бити боље.Треба сва три народа да се врате насвоје.Нисмо висе хтјели комунизам хтјели смо демократију ондаје морамо постовати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Робин Худ

11.06.2018 08:36

Мене збиља изненађује ако народ српски у Федерацији повјерује Милораду...пон је патолошки лажов и зарад власти све ће обећати....тражите неког ко разумије ваше проблеме и ко их живи у федерацији,неког ко је ту са вама,а не ове патолошке лажове и криминалце....

ОДГОВОРИТЕ
Name

дусанцули

11.06.2018 08:48

Вјеровати Додику може само наивна особа. Ако му буде лично одговорало ходаће у Федерацији и на рукама а ако буде потребно и клањати. Човјек је патолошки лажов! Лаж му пролази с прекидима већ скоро 2 деценије што говори и о нама. Е, да ли ће ту лаж живјети скоро четврт вијека на нама је самима али нисам оптимиста.

ОДГОВОРИТЕ
Name

СвеСкупа

11.06.2018 09:17

Тако је. Али тешко ће бити Додика се ријешити. Он, његова фамилија, кумови и криминални пајдаши су пустили дубоке коријене.Ту треба велика снага и упорност, да се то све ишчупа и одстрани са разних функција. Нормални људи неће гласати за њега, али има оних који су још хипнотизирани од његових лажи.

Name

дусанцули

11.06.2018 11:16

Чудан ми је тај ментални склоп људи које приватно не можеш слагати или можеш једном, двапут ако си иоле разумна и одрасла особа а овој сподоби праштају лажи, ево већ више од 2 децениј. Чудан смо ми народ.

Name

Ранко

11.06.2018 08:50

Срби у Федерацији су национални мањина као и Хрвати и Бошњаци-Муслимани у Српској.И једнима и другима припадају права које имају национлане мањине.Кад је ријеч о Србима у Федерацији,Српска им може и треба бити ослонац али само у дијелу који се односи на призната права.Тзв,конститувност није никакво право.Као што за нашу републику тражимо суверенитет исто треба да признамо и Федерацији.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зеро

11.06.2018 09:10

Они то и не тразе...код њих се и незна ко им је прецједник..изаберу га и он се не појави у новинама 4 године.

Name

ре Ранко

11.06.2018 09:46

По Дејтону су народи конститутивни на цијелој територији БиХ,ја и ти се борили,ти добио све а ја сто зивим у Федерацији ниста,управо захваљујуци власти коју ти бирас.Логика ти је зрела за xв вијек.

Name

@слинави Ранко

11.06.2018 12:37

Сваки становник Босне и Херцеговине ужива сва права на цијелој територији државе, од ткз конститутивних, до црног цигана! То мањине можеш просипати своме неписменом ћаћи. Бујрум дођи на Романију, у Кнежину, па мени као Бошњаку у лице кажи да сам мањина. Дођи да ти поломим сваку кост и извадим та три покварена зуба за жвакање мекиња, говедо једно шугаво!

Name

ре Ранко

11.06.2018 14:48

Сине Ранко, ти си себи умислио да је РС дрзава, и да је ФБиХ дрзава, па да једна другој признају мањине. Сине Ранко, ти зивис у Босни и Херцеговини у којој су сви народи конститутивни. Капирас?

Name

Нормално

11.06.2018 08:54

Нормално да су љути, Додик је са блајбурским другом Цовицем издао Срве и српске интересе у ФБиХ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јао

11.06.2018 08:55

Додик ће само мало да вири шта се дешава у Сарајеву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Акциза

11.06.2018 08:59

Доста је више тог хапоње, срамоти нас гдје год стигне. ПРОМЈЕНЕ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

промене

11.06.2018 09:14

Промјене направи у својој глави..

Name

Миле

11.06.2018 09:02

Заболе ме она ствар ста Срби из Федерације мисле ја сам Преседник Србске ако им непасе тамо сви у Србску у миран зивот.....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ружа

11.06.2018 09:05

Еј мој Миле, није да ти не би волио обилазити и србе у федерацији, али знас да тамо ниси добро досао као ни нигдје друго у свијету. Доста је људима твојих лази и криминалних радњи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

барба

11.06.2018 09:12

Напред Миле и Драгане до коацног растурања западњацке наказе..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е барба

11.06.2018 11:52

Кљусино затупљена... мислиш ли ти свога сина послати на прву линију кад запуца (а свако растурање ће резултирати новим ратом!), да гине за топуза из лакташа, који ће свог сина у том сценарију одмах послати вани???

Name

хола

11.06.2018 09:26

Љути су сви Срби на Бају! Зна он само да прича, а дјела нигдје. Буде ли нам Баја на челу и даље, а надам се да неће, отићи ћемо у потпуну пропаст. Па изволите,на вама је да бирамо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хало људи,

11.06.2018 09:42

Па то је давно договорено. Цовиц одјебо' Хрвате из РС, Додо Србе из Федерације.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

11.06.2018 10:06

Боли Додика уво и за овима у РС али су ми интересантни јер их мозе пљацкати док оне у федерцији немозе

ОДГОВОРИТЕ
Name

мислим

11.06.2018 10:10

Додик и Цовиц се воле и постују због хрватске лозе а срби не интересују ни једног ни другог а то сто су срби глупсони сами себи криви.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брат

11.06.2018 10:13

Браца по крви

ОДГОВОРИТЕ
Name

Додо крме

11.06.2018 10:19

За додика срби у федерацији нису срби

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЕXИТ

11.06.2018 10:30

Нема Миле интереса за тај дио земље.То је препустио екипи из ХДЗ-а која кроз власт коју обнаса црпи моц из Јавних предузеца и природних ресурса тих крајева .Ако би имао дио колаца у власти партнерство са са ХДЗ досло би у питање . Морао би дио изборног плијена дати на управљање локалној заједници,а то је измицање столице ХДЗ-у.Боље овако они нас ко нападују а ми се бранимо.И тако у круг све до задњег гласаца .Људи нису битни ,битни су гласаци.

ОДГОВОРИТЕ
Name

дезертер

11.06.2018 11:10

Па Додик је хрват сто сте дигли нос

ОДГОВОРИТЕ
Name

ХДЗ-СНСД

11.06.2018 11:12

Па види се како живе и која имају права тамо гдје власт држи ХДЗ Бајин најбољи пријатељ. А гдје су Бошњаци већина стање је пуно боље и у законодавном и привредном смислу. На крају крајева колико Срба не из ФБиХ већ из РС ради у Горажду, Сарајеву, Тешњу... А сложити ћемо се да је свим народима тежак живот овдје осим владајућим елитама, а наравно да је евидентно да је мањина на неком простору увијек нажалост угроженија тако су Срби угрожени у ФБИХ док су Бошњаци у РС и треба тежити да су сви једнаки на сваком дијелу БИХ али док тренутно ови владају а евидентно је да ће владати и даље тешко се нечему бољем надати

ОДГОВОРИТЕ
Name

БРАВО

11.06.2018 13:38

БРАВО !

Name

ФДС

11.06.2018 11:26

Не, одушевљени смо сељачином.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мислим Ман

11.06.2018 12:55

Засто раздвајати све кроз саблоне преко домацинства вјерску припадност или неки други фазон. Овако је моје мисљење. Висе се не пуца фала Богу. Ако си мајстор свог заната и имас обрт у било ком граду или новонасталој дрзавици успјет цес то је тако било одвајкада па и данас. Исто тако кад затворис врата од авлије, своју куцу дјецу и имање зови онако како хоцес и не видим проблем засто срби православци неби зивјели у федерацији, хрвати католици у РС или било која друга комбинација. Ако не зелите радити него само критиковати оног другог трецег или цетвртог прије самог себе увијек цете наци кривца у неком другом. Јос да не понављам пропутовао сам пола свијета и радио сам на тазним пројектима и никада нисам открио да је кинез будист индијац хинду или кенијац католик, само сам могао примјетити ако добро или лоше раде свој посао. Само да знате колики је свијет и како ми тако микроалскопски народ знамо сами себи правити препреке и ти све у три цетири опстине и на 100 км квадратних. Не разумијем ту насу скуценост.

ОДГОВОРИТЕ
Name

цоде

11.06.2018 13:41

Докле год се будемо пребројавали ко овце у торовима нама неце бити добро дрзавом треба да управља они који су за то способни а не подобни да ето прицају против оних других све најгореа уствари односи нису ниста ни гори ни бољи меду обицним народом мозда су цак и одлицни а да је тај цовиц или бакир нормални инсани дали би тим људима сва права не цекајуци да то неко затрази и мени ко муслиману се понекад цини да бакира ко и милета заболи она ствар за нама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

стара лола

11.06.2018 14:21

И много има срба у федерацији ! То је тудја територијаци ста милорд треба да пропагира у федерацији неиде ни измет у Р Српску.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Емир

11.06.2018 14:42

Прво, да ви Срби нисте цацкали мецку деведесетих, сад би била БиХ дрзава нормална и уредјена, и не бисте нигдје били мањина. Друго, вас национализам не би - да нисте цацкали исту мецку - пробудио остала два национализма. Али ето, хтјели сте дрзаву искљуциво српског народа, и та вас је искљуцивост докрајцила, до те мјере да цете одбацити као страно ткиво Србе у остатку БиХ. Засто то себи радите, засто?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мићо

11.06.2018 15:11

А сто то драги предсједнице,јел се бојис вехабија? Ја браћо мила овакве мајка једним радја,да није залосно било би смијесно. Не бој се ти предсједнице,ја сам родом из Илијаса и цесто сам у федерацији,а цесто пијем и кафу код мојих комсија Босњака,додји и ти овамо у посјету,неце ти фалити ни длака са главе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

марс

11.06.2018 16:48

потурице семе ти се затрло

Name

ре марс

12.06.2018 20:58

из које си ти вукојебине изисао..срецом таквих као ти је све мање..

Name

Са стране

11.06.2018 16:59

У Федерацији не постоји "српска национална заједница". У Федерацији су Срби конститутивни народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јеца

11.06.2018 18:39

За кога су Срби у Сарајеву ,Ливну, Петровцу Дрвару гладали све ове године. За СНСД и Милу. Ста им је обецавао када су му све вјеровали и ста су добили од обецања. Дрењијаду и блејање под сатором.

Name

рее

13.06.2018 05:32

За Додика су прави Срби само они које он мозе да пљацка. Остало је боранија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

и.сарајево

13.06.2018 16:56

Лако је глумити в. Србина у б.луци погресан цовек тозална фул

ОДГОВОРИТЕ