Који су мотиви Давидовог убиства?!

Од 26. 03. 2018. године, након прес конференције, на којој је Дарко Илић, начелник Управе за борбу против организованог криминала, подло покушао криминализовати Убијеног Давида Драгичевића и подметнути му пљачку, поставља се питање Мотива Ликвидације двадесетједногодишњег Младића.

Република Српска 24.04.2018 | 19:31
Који су мотиви Давидовог убиства?!
Прије свега битно је навести да је Неистина како је Давид био склон опојним дрогама, тешким, а прича о ЛСД-у, која је, наводно, нађена у његовом тијелу, током обдукције, најобичнија је Лаж. Ријеч је или о подметању доказа или о “кљукању” нечим сличним том опијату током дводневног држања у заточеништву, што су чинили Отимачи.

“ЛСД” (мјешавина која је слична) није случајно изабран као наркотик који је наводно користио Давид, јер његово дејство може, између осталог, довести до суицида, на шта су и циљали организатори, извршиоци и саучесници Убиства.



Битно је нагласити да чистог ЛСД-ија нема у Бањалуци, већ се “по кућама” мијешају разне токсичне супстанце које дају ефекат сензације сличан оном што га производи ЛСД. И то се продаје Дјеци у Центру Бањалуке. Речено није никакво Откровење, то је општепозната ствар.

Заиста је чудно да припадници Одјељења за наркотике не знају ко “прави” отров сличан ЛСД-ију у Бањалуци?! Када би “знали” врло лако би могли доћи до оних који су ту дрогу подметнули Давиду.

Вратимо се мотиву: Дилери и њихови сарадници, којих има и у полицији, регрутују Младиће Давидовог узраста; прво их навлачећи на дроге, као кориснике, а потом их претварајући у дилере-овиснике.

То је Индустрија која Цвјета у Бањалуци, за ту Индустрију знају сви, Нико ништа не предузима против те Индустрије и Индустријалаца, а Дјеца се трују разним дрогама сваког дана у све већем броју.

Давид је био Идеалан за такав посао, јер је знао огроман број младих људи. Био је популаран.

Давид Драгичевић, међутим, НИЈЕ ХТИО да ради за Дилере и то је један сегмент Мотива због којег се налазио на њиховом Удару, као и на Удару њихових заштитника у Полицији, гдје појединци имају значајан удио у овој прљавој, нељудској работи.

Давид Драгичевић се НИЈЕ ПЛАШИО Дилера, њихових шефова, посебно не њихових војника, јер је био физички изузетно спреман, познавалац бројних борилачких вјештина и као такав он једноставно није давао никаквог пардона Владарима Подземља Бањалуке; Од којих су многи и Владари Надземља - злоупотребом институција или, пак, због одличних веза у Институцијама. На Највишим Нивоима.

Давид Драгичевић је због свега тога требало да буде “научен памети” и то “учење” завршило је Кобно по њега. Убијен је.

Први дио Мотива је што их се није плашио; Други дио - што није хтио да ради за њих, а што је у Бањалуци Непојмљиво. Непослушност је усроковала трећи дио Мотива за Убиство Давида: Бахатост, Осионост, Насилност Владара Подземља и доброг дијела бањалучког (и не само бањалучког) Надземља себи нису МОГЛИ ДОЗВОЛИТИ да их један двадесетједногодишњак не доживљава ни опасним, ни моћним, ни битним.

Постоји и четврти сегмент Мотива, али га још увијек нисам успио потврдити из неколико независних извора, за разлику од прва три, тако да са његовим објављивањем морам сачекати.

ПРИПРЕМЕ ЗА УБИСТВО И УБИСТВО

Припреме за Убиство Давида Драгичевића нису почеле 18.03., када је отет, већ раније. Најмање мјесец и по два раније, јер се Морало Казнити Непослушног Дечка.



Видео са Трга Крајине, који сам објавио 22.04.дана, је, сасвим реално и последњи на којем се Давид види као Слободан Човјек. Који хода и сасвим је сигурно да није дрогиран.

Закључио је то искусни инспектор Борислав Радовановић, истјеран из МУП-а РС, јер је Убиства откривао, а није их прикривао. Радовановић је мој колега блогер.

Ако се поново пажљиво сагледају Кључни минути снимка, јасно је да Давида опкољавају - од младића/Војника који га сачекују и маме, преко Двојца који му, након поздрава са Војницима, прилази, па све до аутомобила који у тим тренуцима (горњи лијеви угао снимка) долази из правца Поште, скреће лијево у једносмјерну улицу, а потом се окреће и паркира у забрањеном правцу. Зна се Ко смије тако да паркира у Ноћи!!!

Нису смјели ударити на Давида појединачно; Чак ни три, четири особе, јер би се успио одбранити; Зато их је морало бити много много више. И било их је.

Давид је намамљен/одведен иза Металске школе гдје је чекало између 15-20 батинаша, који су га немилосрдно претукли.

Толико немилосрдно да на његовом лицу постоји само један центиметар квадратни који није снажно ударен.

Давид Драгичевић је премљевен. Мексичка Каша.

Након тога одвучен је аутомобилом на, засад, Непознату Локацију.

Аутомобил је на Мјесто Пребијања довежен угашених свјетала. Довукли су Давида до аутомобила, отуд поцијепане панталоне и ране на кољенима. Убачен је и одвежен. Аутомобил угашених свјетала. А у њему Давид.

Давид, који је од 18.03. до 20./21.03. Био мучен - Отмичари су покушали извући Нешто из њега. То Нешто је Четврти дио Мотива.

Давид Драгичевић удављен је на Непознатој Локацији 20./21. 03., након чега је још два дана држан Мртав, а његово тијело је касно ноћу 23.03. или рано ујутро 24.03 бачено у Црквену.

Недуго потом је и “пронађено”, а Жељко Каран ступа на сцену као Лажни Давид Коперфилд, штимајући налазе обдукције. По налогу, јер је Каран намјенски изабран за то. И много чега другог што није у његовој надлежности, али му је дато. Директним наређењима Врха МУП-а РС. Али, о том потом. Као и о Далибору Врећи, којег брани Главни окружни тужилац Желимир Лепир, иако је Врећо учествовао у прикривњу злочина, чак и осмишљавању Плана Б - “Жртвених Јараца”.

Изненађеност и Грешке

Општепознато је да у Бањалуци већ доста дуго постоји неколико Група за Пребијања и Егзекуције; Након Убиства Давида Драгичевића и свих ранијих неријешених убистава, то је неспорно.

Те Групе су састављене од локалних Насилника, Кабадахија, Криминалаца, Појединаца из Полиције и приватног сектора, оног његовог дијела који ради милионске послове и имају изузетно јаке везе на свим нивоима власти.

Постоје најмање три такве Групе. Команданти су различити, не воле се превише, али међусобно сарађују.

Једна од тих Група је Убила Давида Драгичевића, а да има изузетно јаке конекције у Врху МУП-а РС јасно је из дјеловања Драгана Лукача, Дарка Илића, Дарка Ћулума, Жељка Карана, Далибора Вреће…



Грешке које је починио Врх МУП-а у покушају заташкавања Убиства, садржане су у чињеници да нису очекивали да ће њихови штићеници тако сурово мучити и на тај начин убити Давида Драгичевића.

Када су сазнали до које мјере је Брутално сатрвен Давид и да ће услиједити Убиство “као једино рјешење постојеће ситуације”, кренуло је адхок заташкавање у којем су направљене бројне грешке.

За скривање злочина није било довољно наређење Војницима да ћуте, чак ни хапшење дијела њих, које је продуковано, како би се склонили са улице да “не пропјевају”.

Давида Драгичевића убили су Насилници под контролом Особа блиских Врху МУП-а РС; Убила га је Група која се бави трговином наркотицима и високом проституцијом.

Лукач, Илић, Ћулум, Каран, Врећо… чине све да заштите Команданте те Групе!!! И неће престати! Јер, када би се све открило, био би то КРАЈ ОВОГ ТРУЛОГ ДРУШТВА!!!

НЕКОЛИКО ПИТАЊА ЗА РАДОЈИЧИЋА

За крај овог текста, неколико питања за градоначелника Игора Радојичића:

Да ли Ви, господине Радојичић, знате у којим локалима у Бањалуци се дила кокаин сасвим јавно, нескривено, рекло би се сасвим легално, а у којим остале дроге, мање цијење и јефтиније; Такође, јавно, нескривено, рекло би се сасвим легално?!

Да ли знате у којим локалима/објектима у Бањалуци се одвија висока проституција сасвим јавно, нескривено, рекло би се сасвим легално? Да ли је тачно да су Конзументи тих несретних дјевојака, махом, “контроверзни” момци и приватници из земаља окружења?



Да ли знате колико су ти објекти удаљени од Скупштине Града? Толико да се ход до њих не може сматрати чак ни најкраћом шетњом?!

Да ли знате за кога директно ради шеф Комуналне полиције Бањалука и по чијем налогу малтретира власнике кафеа “Лифе”, који су једини јавно подржали протест “Правда за Давида”?! Да ли је том Вашем шефу Комуналне полиције директно надређен Министар, а спона је његов Савјетник?

Знате ли то Градоначелниче?

Знате ли одговорити и на једно од постављених питања, која се тичу најужег центра града? За цијели Град и не питам, свјестан да немате толики обухват.

Уколико знате шта сте предузели?

Уколико не знате, зашто још увијек сједите у Градској Кући?!

И ДА НЕ ЗАБОРАВИМ - НАСТАВИЋЕ СЕ!



слободанвасковиц.блогспот.ба

Коментари / 201

Оставите коментар
Name

Браво, Васковицу

24.04.2018 17:34

Пропјеваце они, пропјевати

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЗАСТО???

24.04.2018 18:03

Засто бањалуцани цуте? Да ли је ово тацно? Боје ли се, страх се увукао под козу? Или Васковиц прица прицу... Има ли неко да ово потврди или . Нама који зивимо далеко од Б. Луке ниста није јасно.

Name

Х

24.04.2018 18:09

Криминалце и дилере дрогераси ова властих стити ка медвједе све им је дозвољено и сад момка оцрњују којих је избјегавао правда иде до краја ето теби у октобру додо владавини краја

Name

Ре

24.04.2018 18:11

На кога мислис ја мислим на овога васковица

Name

Правда

24.04.2018 18:11

Има нас много, који смо се успјели спасити од свих ових горе поменутих, да их ја овдје опет не понављам, тако сто смо морали да се склонимо, јер је немогуце, са њима свима изаци на крај, кад ти се они натоваре. Имамо дебеле доказе, цак и снимке ста су радили у Магиц кафеу, мејдан. Сви инспектори и сав врх, заједно сједе, са најокорелијим криминалцима, дилерима, а има их заиста много. Да не прицам о карановацким табадзијама, који су надалеко познати, као њихове спије и табадзије. Досло је вријеме, све цемо предоцити, са доказима ста сте радили, али кад се сви разријесите дузности. Мозете ви и побјеци, али ми смо и то планирали, да на сваком мјесту, има насих људи. Нецете се сакрити кад вас ми поцнемо тразити, појединацно, исто као сто сте ви нама урадили. Око за око!

Name

Милии

24.04.2018 18:15

Е кад правда стигне колико це их у затвор а и додик се врзма пуно око овог слуцаја а боли га она ствар за давидом треба сав муп похапсит али ко це неда додик сипи да хапси

Name

Кнез

24.04.2018 18:23

Свака цаст нека сте рекли градонацелнику.Ал ја мислим да он то зна јер то зна и види ко се задрзи висе од 3 дана у Б.Луци.И мислим да су му бас Ти сто дилују дрогу и тргују тудјом дјецом(дјевојкама у јавним куцама).помогли да сједи тамо гдје јест.Јасам отисо из РС ,ал сам цесто ту вуце ме носталгија .Људи нек бјези ко мозе одоздо, да вам не лазем ни вамо не цвјетају рузе роб си ал си плацен. Ту се криминалу немозе стати у крај јер се увукао у нај ситније поре у том друству. Небих висе .подрска породици Драгицевиц

Name

дусанцули

24.04.2018 18:26

Црногорац, лијепо и топло лице режима, просто да га на рану привијеш!

Name

РЕ БРАВО ВАСКОВИЦУ

24.04.2018 18:27

Е МОЈИ СТРУЦЊАЦИ КОЈИ СТЕ ВИ ПРОВИДНИ КОРИСНИЦИ НЕСРЕЦЕ ДА УБЕРЕТЕ ПОЕНЕ.

Name

Тако је

24.04.2018 18:38

Ово је све тацно! Бањалука је град простутуције, наркоманије, насиља, свих облика неморала. Зна то све Игор, али тата не дозвољава да се несто конкретно уради јер моцници су дио тог ланца, а и изборна је година.....

Name

ре Правда

24.04.2018 18:46

Брате, свака ти цаст. Једва цекам да се обистине твоје ријеци. Амин!

Name

Тацно 100%

24.04.2018 19:12

То није висе наса Бања Лука.Кад изидјем викендом у та два клуба имам осјецај да 70 % људи да су ОЗЕБЛИ јер вецина СМРЦА

Name

Бераци поена

24.04.2018 19:28

Да, беремо поене, али код Драгог Бога. То ви, на залост, не разумијете, јер вас интересује "висока политика". ПРАВДА ЗА ДАВИДА! ПРАВДА ЗА СВЕ НАС! ИДЕМО ДО КРАЈА ОВАЈ ПУТ! ЗМИЈА СЕ УДАРА У ГЛАВУ!!!

Name

Одрицем Се Дрзављанству,

24.04.2018 19:29

Док год бакир и додик,тероризирају и убијају недузан народ ,гамад ,нека спизде сто пре ,народ су иселили и разселили ;заради својега добра.

Name

ре ЗАСТО???

24.04.2018 19:29

Вец 30 дана се види да Бањалуцани НЕ ЦУТЕ! НЕ ЦУТИ ни Република Српска! Праведници су устали и ујединили се! ПРАВДА ДОЛАЗИ! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

Блекс

24.04.2018 19:53

Да се разумијемо мафија постоји и свагдје убија и убијаце судство је корумпирано и ако цекате на полицију онда радије сацекајте судњи дан. Ја цу вам дати примјер како се обрацунати са мафијом истинит догадјај у Русији постоји организација градјана која се дрзи заједно и дјелује тако сто снима,прати и прикупља доказе против криминала затим када врсе примопредају нецега их хватају својим рукама зиве и зову пилицију са свим доказима и све то постављају на интернет тако да је практицно немогуце да полиција и тузиластво не раде свој посао. Слицно томе мозете и ви у Бањалуци такодјер јос једна ствар ови сто оптузују Додика мале су сансе да он стоји иза тога реално неко је то поцинио други који има добре везе са полицијом.

Name

Ре Кнез

24.04.2018 20:05

Гдје си роб? Гдје ти то радиш? У којој земљи?

Name

цитам и размисљам

24.04.2018 20:53

Када је неки цовјек удављен, смрт наступа услед запцепљења дисајних путева. Сто доводи до недостатка кисеоника потребног за функционисање мозга али плуца остају циста и сува и ни најбољи доктори мртва плуца не могу да напуне водом(ко не вјерује нек за свињокољу покуса то са свињским плуцима). Када се неко утопи, плуца се испуне водом и због тога долази до недостатка кисеоница услед цега наступа смрт. Да ли је узрок смрти утапање или дављење сваки доктор це препознати. Не знам да ли је ово само греска новинара али разлика је драстицна. Мотив да је убијен зато сто није хтио да ради за неке босове је мало реалан. Свако ко је видио како функционисе улица зна да велики дилери не дирају обицне људе који не зеле да раде за њих. Не дирају их јер имају масу оних који зеле да раде за њих. Ако је диловање мотив, мозда једино да је хтио да престане да дилује или да их је зезно у неком послу. Мада не би рекао да се Давид бавио тим радњама. Следеца нелогицна ствар у овом тексту је то сто се "мексицка каса" представља као планирана акција убиства Давида. Мозе бити да је Давид преминуо од последица мексицке касе али нико нормалан не би планирао убиство са 15 убица. Ако је убиство планирано онда су га изврсили 1 или највисе 2 убица. И онај ко би наруцио убиство сигурно не би наруцио јавно батињање од 15 људи јер му не требају свједоци. Ја вјерујем да овде нису циста посла али не знам ста се десава. Некако најреалније ми дјелује, да се Давид замјерио неком ситном клосару, који му је намјестио батине и када се отело контроли покусавају да приказу као несрецан слуцај. Углавном нека муцка је сигурна.

Name

ре цитам и размисљам

24.04.2018 21:21

Постоје три врсте гушења: 1)механичко гушење (затварање дисајних путева, рецимо водом, што они покушавају налагати), 2)тровање хемоглобина у крви угљен -моноксидом и 3)тровање ензима ћелијског дисања цијанидима. Међутим и птице на грани знају да он није се нити удавио нити било чиме отрован (нити дрогом нити било чиме) него нешто сасвим четврто - пребијан механичким ударцима два дана у некој јазбини у свјесном стању у боловима до смрти. Он није био дрогиран него убице док су то могли урадити с њиме тако...

Name

уф

24.04.2018 21:31

Васке се несто много разумије у дроге и све те путеве. Ма дај молим те сад испаде само у Бањалуци има тог сљам и да су га убили јер није диловао. Ако је истина то сто прицас засто ниси дао и тезу о некаквом обрацуну дилера или ста вец. Ста момак ради у 4 ујутро и ко му је уопсте то друство. Засто родитељи и колеге не казу с ким се друзио и одмах би се одмотало клупко

Name

@читам и размишљам

24.04.2018 21:36

Да је убица неки клошар, не би га штито сам врх, а сви уплетени у све нелогичности су доказ да га не штити само један моћан човјек већ читава мрежа.

Name

неко

24.04.2018 21:43

Дзабе све срби су пропали као народ. Пропали су морално, духовно, етицки и финансијски. Није за глупе србе демократија. Ево вам срби резултата демократије. Мала група ради ста хоце са народом.

Name

Медији

25.04.2018 04:20

Давидово убиство је било посебно медијски припремљено,у првим вијестима послије његовог нестанка давао се искљуциво дојам о њему као криминалцу а не као зртви. Тако је такодје код пљацке новца на аутопуту ,у радијским вијестима Радија РС погресно информисана јавност да се пљацка догодила на путу Н.Топола - Србац да би тек касније без трептаја ока јављено да се слуцај десио на стварном мјесту. Срамота ста се све у овој дрзави десава.

Name

немања

25.04.2018 07:39

Од срца подрзавам Давидове родитеље и борбу за истину и правду. Нисам никакав снсд бот нити зелим да уносим немир, али сад једноставно не могу да цутим, није ни добро кад влада једноумље, и некритицки се АПСОЛУТНО СВЕ прихвата као тацно и исправно. Све сто је Васковиц писао до сада је могло да продје некако, као и агресивна реторика коју користи, па цак и цела прица коју је исконструисао на основу последњег снимка, на којем се скоро ниста ни не види, али добро. Али ово је преврсило сваку мјеру. Цовјек је измислио цијелу прицу око Давидове смрти и мотива, око наркотика, бањалуцких полицајаца дилера итд. а то није ницим АРГУМЕНТОВАО!!! Цијела конструкција заснована је на инсинуацијама, претпоставкама, вадјењем ствари из контекста, злоупотребом цињеница да заиста постоје инспектори који дилују дрогу, да постоји организована проституција итд, али доводити без икаквих аргумената то у везу са Давидовом смрцу је потпуно неприхватљиво и висе скоди, него сто доноси користи. Исконструисати и измислити целу прицу, за коју апсолутно нема ниједан доказ осим претпоставки је заиста преврсило сваку меру. За оне који не знају, Васковиц колико био познат по ексклузивним информацијама, такодје против себе има неколико ПРАВОСНАЗНИХ пресуда за клевету и износење неистина, дакле није цовјек без мрље у каријери, и гледа да сваку прилику уграби да оствари корист за себе. Не казем да није био од користи у борби за правду за Давида, али не мозе ни он да без икакве одговорности објављује сваста, и да му то продје. Полиција несто крије и мора се открити ста и увијек цу то подрзавати... Али јос једном понављам, не зелим да уносим немир и раздор у групу, али волио бих да ми само неко да доказ за неку од Васковицевих тврдњи из овог текста. Све су његове ПРЕТПОСТАВКЕ и ИЗМИСЉОТИНЕ, поцевси од туце код Металске сколе (НИГДЈЕ НЕМА СВЈЕДОКА ТЕ ТУЦЕ), па до тога да је Давид аутом одвезен на непознату локацију, гдје је мучен неколико дана и дрогиран итд итд. ЗА ТО НЕ ПОСТОЈИ НИЈЕДАН ЈЕДАН ДОКАЗ ИЛИ НЕСТО НА ОСНОВУ ЦЕГА БИ СЕ МОГЛО ЗАКЉУЦИТИ ТАКО НЕСТО, СВЕ СУ ЊЕГОВЕ ИЗМИСЉОТИНЕ. Врло радо цу прихватити све аргументоване критике на мој пост, али волио бих да цујем ста није тацно од овога сто сам написао. Поздрав свима. ПРАВДА ЗА ДАВИДА !!!!

Name

БЛ

25.04.2018 14:56

Ово сто си ти Васковицу написао су толике небулозе и измисљотине,да ни цувени Вања Булиц и његова маста не би могли измислити. Дакле измисљас глупости од ријеци до ријеци. До дусе лако је имати тако добру масту кад те плацају мјесецно 10 хиљада марака да радис на дестабилизацији,не само Додика,вец сваке власти која евентуално буде ту,ти цес покусавати да дестабилисес

Name

xцxx

25.04.2018 20:02

Никакве измисљотине нису у питању. Овде цвјета дилање наркотицима јос од деведесетих. Најпопуларнији су они који су спремни навлацити клијенте. Једно је сигурно а то је да је Давид стао неком од ових болесника на зуљ.

Name

реалност

26.04.2018 13:34

Један Васковиц вриједи висе од цијелог СзП. А МУП га мозе узети за професора на обуци специјалаца.

Name

Цхристиан Сwеден

26.04.2018 18:20

Неце додик изгубити, немојте да се зацудите када побједи и то са бољим резултатом него прије! У таквој дрзави зивите: И кубански нарко Босс Пабло Есцобар је куповао све политицаре, новинаре, љекаре, играце, до те мјере да је убија безмилице па и авион срусио дрзавног тузиоца и побио све у авиону. Додик неце допустити тако лако да му се оте предсједниство, парама мозе да купис све али и не да владас тудјим зивотима а то сви зеле.

Name

РЕ Немања

26.04.2018 21:50

Немања, наравно да цу вјеровати Васкету. Ако Давидова мајка јавно подржава његово писање, мени је то довољно.

Name

Са стране

24.04.2018 17:48

У брате.... претјера га ти... 20 људи га тукло, 100 учествовало у завјери итд итд... па нашло би се несто побогу... Само наносиш штету оном јадном оцу. Ако је ово тачно, народ би требао да ти дигне споменик. Ако се утврди да ново није истина сто пишеш, мораш кривично одговарати и бити протјеран из дрзаве.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јулио

24.04.2018 18:27

@ са стране Који ти дио није јасан и ста ти је нелогицно у тексту? Лапрдас безвезе, ти као паметан па зелис то да показес или ?! Браво Васковицу!!!

Name

Цудан Народ

24.04.2018 18:38

Земљак, Српски народ је луд,они будалама дизу споменике а паметнима русе,примјера колико хоцес.

Name

Симо

24.04.2018 18:45

Тацно.Сваки дан 100 нових доказа..иди у полицију..дај оцу те податке или уцути.Ако се испостави да си лагао, из Европе те треба протјерати!

Name

Дала баба динар да удје у коло...

24.04.2018 19:56

Даје два да изадје... Радо би ви да Васковиц оде, али не, добицете све на касицицу... Изјесцете сами себе, монструми без савјести. ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

ре

24.04.2018 20:00

Није проблем у Васковицу,вец ових који упијају сваки његов текст и вјерују да је све то тацно.И који су свакога ко противријеци спремни назвати будалом,или цак криминалцем.За насе политицаре који имају икакве везе са Васковицем, немам ријеци.

Name

За Тачно ,/.Посто

25.04.2018 04:54

Амброзија брате Амброзија.

Name

ре ре

25.04.2018 05:30

Слажем се. По мени је ово чисто нагађање. Он као да је писац и пише неки роман, држећи се фикције. Бојим се да ће се ово развући као индијска серија.

Name

ре са стране

25.04.2018 05:44

А шта кажеш дај полицији податке.Ево шта се десило једном савјесном грађанину мислим да је то била већ давна 2003 година.Возило тада нове бањалучке банке је пресретнуто и отето.Тада је опљачкано ако се сјећам милион и двјеста хиљада км.Међутим ово што је занимљиво један савјестан грађанин који је на градској тржници продавао некакав ситни алат оде у полицију да пријави пљачкаше које је наводно видио.То вече му неко позвони на врата и он када је отворио двојица га изударају шакама.И тако је прошао без неких озбиљнијих повреда али је стигла опомена.Да напоменем наведена пљачка из 2003 никада није расвјетљена.

Name

петар

25.04.2018 07:38

Вецу колицину глупости и дезинформација дуго нисам процитао.

Name

РТРС

25.04.2018 07:43

Да га ниси ти тукао кад знас да је претнерао? На крају цете сутати ко п...е кад се све објелодани..

Name

Ништа

25.04.2018 07:44

Ништа полицији податке! Па да их продужена рука уништи, то хоћете!

Name

М.Н.

24.04.2018 17:53

Постовани г. Васковицу. Са пазњом пратим Васе објаве везане за смрт пок. Давида Д. Не слазем се са Вама да се у тијелу покојника након смрти не могу наци трагови опијата. Уобицајна је пракса приликом обдукције узима крв на анализу. Из те крви се могу утврдити да ли у тијелу било било алкохола или опијата. У Васим објавама не наводите да је пок. Давид био неко ко је оптузен за продају дроге. Мозда у тој цињеници лезе узроци смрти пок. Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xyз

24.04.2018 18:32

ЛСД у урину може да се детектује у року од 8 сати, а у крви у року од 12 сати - уколико се испитују власи косе - до 90 дана. ЛСД није опијат и мјери се у микрограмима - нека полиција каже и докаже да је вршила анализу косе - ако није, ево још једног доказа да с...ру. Ако су га пронашли мртвог послије неколико дана, а нису вршили анализу косе - лажу...

Name

ре М.Н.

24.04.2018 18:43

Извините, али Ви сте јако наивни! Ко зна ста раде са Вама, а да тога нисте ни свјесни. Бас ми Вас је зао.

Name

Ре М.Н.

24.04.2018 18:50

Ти си неки сколованији бот? Ти цес добити два сендвица умјесто једног.

Name

к знању

24.04.2018 19:08

Све наведено је тачно и пише у књигама, у обдукционом записнику пише да је рађен само скриниг урина, што знчи да анализа длаке није рађена. Упитно је колико је скриниг тест, након неколико дана послије смрти, објективани и квантитативни показатељ. Анализа крви и урина на алкохол на лешевима старим неколико дана је непоуздана.

Name

ре М.Н

24.04.2018 19:18

Поштовани М.Н! Пошто видим да си велики познавалац обдукције, те с' тога на ту тему не бих с' тобом превише коментарисао. Ја сам за ту област информисани лаик. Случајно сам давне 1984 присуствовао двјема обдукцијама које је радио др. Цуркић, који ми је у то вријеме уједно био и професор. Искључујеш ли могућност да је Давид можда ако је био 2-3 дана жив испребијан како описује г. Васковић намјерно кљукан опијатима да би се држао у сомнолентном стању како неби запомагао и тако открио мјесто гдје је "евентуално" скриван? Мислиш ли да је нормално да се на реобдукцији пронађу дијелови можданог ткива тамо гдје је нормално да буду плућна крила. То каже уважени др. Миросављевић са ВМА. Незнам имаш ли о тој "ситници " као стручњак мишљење? Мени као лаику то дјелује као да је првог обдуцента неко пожуривао да пошто по то што прије заврши и тијело припреми за сахрану. Ако гријешим нек' ми др. Каран опрости, то јест нек ме демантује. Пс. У установи у којој сам некад радио давне 1990 довезла је милиција возача који је усмртио дијете возећи аутобус. узимао сам му крв за алкотест. Из човјека ја баздио алкохол. Случајно сам након мјесец чуо да му је тај алкотест био негативан. Одмах сам отишао командиру милиције и замолио их да мене убудуће заобиђу, то јест да ћу одбити ту врсту услуге за народну милицију. После тога нисам више ангажован у сличним приликама. Част Васковићу на толикој енергији, а да пише и објављује неистине одавно би га ставили иза решетака, или ја као лаик гријешим? Правда за Давида

Name

За лаика

24.04.2018 19:27

СВАКА ЦАСТ !!! ПРАВДА ЗА ДАВИДА ❤️

Name

Мудрац

25.04.2018 02:29

Цуј овога мозак у грудном косу,па гдје це бити ?урадјена је обдукција,органи се врацају сви у грудну и трбусну дупљу,па то зна сваки студент 3.год медицине.

Name

Све тако

24.04.2018 18:02

Браво за храброг новинара .Ово је хорор тешки.Зар ми живимо у оваквом граду на нашем лијепом Врбасу и члитамо ове редке као да смо у Чикагу.Ово је права истина, другачије нема.Ја на пијацу у 12 х послије подне нећу смјети отћи.Треба нас више и више Давору за подршку да се истраје до краја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Посматрац

24.04.2018 19:45

Управо тако, ви слусате о десавањима у БЛ као да се све то десава у Цикагу.Врло је цудно како се сваста десава у БЛ, а људи тако инертни, умјесто да се сви " дигну'.Сутра се неком њиховом мозе, не дај Бозе, несто слицно десити.Просто невјероватно да људи масовно не реагују, да се не одазову.Не мозе се појединац, попут новинара Васковица, обрацунати са резимом.Свака ЦАСТ г- дину Васковицу.Треба бити примјер цитавом граду у борби за истину и правду.

Name

ре Посматрац

24.04.2018 20:02

О каквом резиму говорис,дилетанту?

Name

!!!

24.04.2018 20:09

Мало прије сам као лаик можда неке читаоце заморио. Ако јесам молим их да ми опросте. За потписаног као "к знању" који помиње скрининг тестове. Случајно више од 30 година зарађујем хљеб радећи са нечим сличним. Кад се у било ком лабораторијском налазу спомене појам "квалитативно" мисли се само на то да ли оно што се тражи има или нема, а кад се каже "квантитативно" онда се прецизно у некој од јединица СИ система (ммол, г/Л итд)изражава у којој количини се тражена супстанца налази у неком испитиваном узорку. У праву су они који мисле да после неколико дана добијени резултати су крајње непоуздани.

Name

Ре посматрац

25.04.2018 09:19

Магарац један.

Name

Лаки

24.04.2018 18:05

Једном сам рекао, и поново: Давида су убили припадници МУП-а који су у сарадњи са нарко-светом. Лукац има директну контролу над овима. Ево и Васковиц сада долази до тог закљуцка, али не мозе то јос директно објавити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

невен

25.04.2018 03:25

Толика систематска ангазованост власти и институција да се слуцај затаска говори управо то. Не вјерујем да би се власт и институције толико заузеле око маминог и татиног сина, и то јос у години избора. Морају сви да цуте, јер мислим да их Лукац све уцењује.

Name

Само онако

24.04.2018 18:12

Народе зивим у иностранству и нисам добро упуцен у десавања доле и понекад и питам се само да ли полиција стити мало крупније звијерке или тако несто,јер инаце убиства не буду толико пропрацена кроз медије. Да ли ово све има неке везе са гузоњиним синовима па се због тога народ дигао на ноге?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ало Ало

24.04.2018 18:53

Сваста је могуце...Правда за Давида!

Name

Родитељ

24.04.2018 18:12

Написите који су то локали,нецемо да наса дјеца заврсе као Давид...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бања Лука

24.04.2018 18:46

Бас тај сто га хвали Давидов отац је кафиц пун проблема и наркотика!

Name

за Бања Лука

24.04.2018 19:11

Бања Лука боље напиши да си комунална полиција.

Name

Рпдитељ Ре

25.04.2018 04:51

Сви кафици у Бл и у Босни су пуне дроге. Народе пробудите се!!! То су синтетицке дроге које се праве по куцама и становима. Праве мале мини лабораторије...а погледајте оне куце гдје мозете видјети набилдане момке са неколико крволоцних паса око њих...не дрзе они у тим куцама зубне протезе у цаси на ноцном стоцицу да би их цували сви ти пси вец дрога, орузије, прљави новац, ту се врсе брутална смакнуца људи (без обзира сто куца с вана изгледа лијепо и уредно) то се доводе проститутке за кинкy партије гдје неке заврсе мртве послије оргија....као прво науците дјецу да док пију неко пице на јавном мјесту никад га не остављају да би отисли ван или с неким поприцали, јер за то вријеме лако неко убаци несто у пице и....то никад нема фин заврсетак. Пице на јавном мјесту или цак код неког које ти само минут није наоку престани пити!!!!

Name

модрицанин

24.04.2018 18:13

Васковиц вам помјера гузове а истовремено вам заврце Магарад једна, уси. Алал вера Мајсторе, само настави резим пада пре избора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

рока их само тако

24.04.2018 19:25

Ако је г. Васковиц узео ово у своје руке, растурице их као Бугарску...или боље реци као аферу "радари"... ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

Name

X

24.04.2018 18:14

Господине Васковићу велико поштовање за храброст! Надати се да долазе бољи дани.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зика

24.04.2018 20:20

Побогу Васковићу па гдје ми то живимо ко нас води у овој држави која то поиција односно врх полиције држи ред и мир . Ово је жалосно . Да тамо сједи таква мафија

Name

Миско

24.04.2018 18:19

Све мирише на кума Ђолу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

24.04.2018 18:21

Браво Васковицу! Имас све подрске. Дерес их као јаре. Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Моје мисљење

24.04.2018 18:22

Туца јесте била,мислим да је мозда истамбурао или се закацио са татиним синовима, који су онда звали тате,ови назвали везу у МУПу. Досли дротовии,утукли га од батина и сад мути воду да се не сазна ко је. Па ето Цециног синчића,кад се потукао у Лактасима,видјео тврдо па извукао утоку. И ста је МУП урадио,цекали три дана док се није појавио са адвокатом,ниста приводјење,ниста хапсење. А претња смртоносним орузјем,и ником ниста,ујео вук магарца. Приватна дрзава,Кореја је мала маца у поредјењу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

24.04.2018 18:58

Срање дрзава!

Name

Бебин хеликоптер

24.04.2018 20:18

Па се беба како га је мајка назвала довезао из Београда хеликоптером.Изговор им је био као разгледали су панораму Бања Луке

Name

Ре моје мисљење

25.04.2018 21:45

Мемој тако о цецином сину вељку.додик га довео да студира.није он у руци имао утоку вец веселу свеску.

Name

хик

26.04.2018 22:01

Колико је случајева испливало преко Правда за Давида. Сад сазнасмо за малог Цециног. ЉУби га српска мајка.

Name

Славко

24.04.2018 18:25

Срамота за полицију а и нису то полицајци него криминалци

ОДГОВОРИТЕ
Name

Са стране

24.04.2018 18:31

Због чега Васковић речи "убиство", "отимачи", те још неке које нису властите именице, пише великим почетним словом?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ало Ало

24.04.2018 18:56

Правда за Давида! Ето засто...

Name

са свих страна

24.04.2018 19:13

Засто се властите именице пису великим словом ? Па, да им дас Знацај, тј. Вазност...

Name

Wодолија

24.04.2018 18:35

Можда су те паралелне структуре у друштву моћније и од додика ? Лукач...илић итд....су вјероватно ситне рибе ....скупљају мрвица.... Шта ако неки бусинессман изгуби стрпљење .....па ће можда бити ускоро и следећих "самобитстава"?

ОДГОВОРИТЕ
Name

милена

25.04.2018 03:30

Ја мислим супротно.Управо их Лукац дрзи све под уцјеном. Не видим сто би Додик сакривао неког тамо на 5 мјесеци до избора. Морамо бити свјесни да измедју њих постоји доста сујете, да дрзе једни друге у саци. Сви они имају досијее по фиокама.

Name

+++++

25.04.2018 10:03

Лукач је најчеститији и најискренији политичар, али крокодили у бари ударили, ово се пакује Лукачу да се народ окрене против њега.

Name

МУП-Тузиластво подвале

24.04.2018 18:41

Срам их било сто су Давида оптузили за ту монтирану провалну крадју. Из авиона се види да особа која улази у куцу ни налик није Давиду (ход, јакна, градја тијела...). Тај сто улази у "опљацкану" куцу има слицнију градју овоме лијево сто сједи испред Боске...ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неписмена Славица Матијаш

24.04.2018 19:27

Ма људи моји ово не може рјешавати тужилашто јер тужилаштво у којем ради неписмена Славица Матијаш као тужилац није тужилаштво него сеоско раскршће!

Name

тако је, роде!

24.04.2018 19:51

Не одустајемо док не истјерамо све "неписмене Славице Матијас", Вреце и остале вуцибатине из тог змијског легла! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

Name

грга

24.04.2018 21:21

Па шта очекивати од Лепира, он је обуставио истрагу код убиства инспектора Шушнице иако постоји признање убице, а саслушање је обавио тада инспектор Јовичић,сада професор за безбједност, јао нама с ким имамо посла, све је корумпирано и покварено???

Name

Славица НЕПИСМЕНА Матијаш

25.04.2018 06:18

Зар у тужилаштву још ради НЕПИСМЕНА Славица Матијаш?Тамо гдје она ради ништа се неће никад промијенити,позната је као веома промискуитетна "дама",халапљива на паре,ради за тајкуне(примитивне сељачине),дилере и важи за Милорадовог приватног тужиоца,

Name

оцекивање

25.04.2018 06:28

Оцекујемо да Лепир и екипа ако не могу помоци да СЈАСУ и направе мјеста некоме ко би хтио!

Name

постење на дјелу

25.04.2018 12:12

Ако је постен нека уради несто конкретно или нека поднесе оставку... Не могу се два господара слузити!

Name

Збиља

24.04.2018 18:44

До сада нисам ни размисљао о овоме,у мом комсилуку има колико хоцес познатих наркомана,никада нико од њих није кризирао,знаци имају робе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Поздрављање

24.04.2018 18:45

Треба обратити и пазњу приликом поздрава .Поздрав са првом особом је био са скупитом саком ,а са другом особом поздрав је био испрузеном руком ,сто се оцито види да је несто добио у руку и ставио у дзеп.Погледај те снимак добро и увјерите се .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

24.04.2018 19:47

Лично нисам обраћао пажњу на поздрав.Погледаћу снимак опет по стотину пута.Познавао сам Давида и ово на снимку је он милион посто-скакутави ход и свјеже ошишан испод дредова.Жао ми је искрено што је млад момак овако завршио и надам се да ће се сазнати истина али исто тако не могу а да не кажем да се са рогатима не боде.Вјероватно сада смишљају нову верзију "истине" којом ће покушати да спусте лопту и замажу очи.Али да ће Муп признати своје грешке-очигледно неће.Човјек стоји на Тргу мјесец дана,изнесено је довољно доказа да се побије њихова прича и доказано да лажу и нико ни А.Ни извињења ни саопштења.....и када прочитам ово што пише госн.Васковић данас-сутра нећу смјети пустити дјецу у град.

Name

Без бриге, Ја

24.04.2018 19:59

Боде се боде... И над бегом има бег... а ти лазови су у сустини сака јада пред Богом и брзо це одговарати за своја недјела! СВИ РЕДОМ! ПРАВДА ЗА ДАВИДА И ЗА СВЕ НАС!!!

Name

зимбабве

25.04.2018 03:34

Потребан је само јак притисак на тузиластво,полицију...нису они сви за једног.Има доста размирица медју њима,разлицитих мисљења, уцјена.

Name

Капуљаца

25.04.2018 03:45

Треба исто обратити пазњу ,прва особа прије него је стигао Покојни Давид ставио је капуљацу ,а друга особа кад су се поздравили са Покојним Давидом уствари кад се Давид поцео удаљавати од њих.Мозда је слуцајност или није ?

Name

БЛ

24.04.2018 18:46

1.слободанвасковиц.блогспот.ба/2018/04/мјесто-злоцина-металска-скола-паркинг.хтмл?м=1 2.слободанвасковиц.блогспот.ба/2018/04/вријеме-смрти-давид-драгицевиц.хтмл?м=1 3.мобиле.тwиттер.цом/слобовасковиц/статус/98268233580294963 Васковицу писао си да је Давид убијен 18.03. у 4х на Лаусу, па није на Лаусу вец код Металске 20-22.03., па није ни то вец на тајној локацији, па дај престани висе измисљати лазес и Давора и све људе око њега . Лазовцино. Преваранту. Надам се да це кривац бити откривен и да це га стици заслузена казна

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре БЛ

24.04.2018 19:15

Мозда Давид уопсте није ни убијен? Све је то Васковиц смислио.

Name

ре БЛ

24.04.2018 19:16

Виде, БЛ, виде му капута...Цесља Васковицев сајт као дјете лектиру у основној. Васке, само напријед, скотови не спавају! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

xy

24.04.2018 19:17

Да лаже и да су истражни органи сигурни у своје чињенице, они би Васковића већ оптужили ако ништа а оно за узнемиравање јавности.

Name

БЛ

24.04.2018 20:15

Наравно да цитам сваког нормалног интересује истина, ИСТИНА а не глупости и нагадјања. Најлаксе је писати глупости по фб. Сваки дан сам на тргу због свог дјетета да нико висе не дозиви судбину Давидову. ре БЛ , Ре БЛ И xy вас три коња и не и интересује истина вец само да лупате глупости.

Name

БЛ

24.04.2018 20:19

Филип Цулум казе да је два пута контактирао Давора Драгицевица и оба пута га је игнорисао, власник опљацкане куце је звао Давора Драгицевица да додје у куцу и да му показе све сто га интересује и то је одбио па ста је ово да ли он хоце истину или не.Ако имас доказе да је неко крив па дај покази народ је са тобом да заврсимо вец једном ову агонију.

Name

РЕ БЛ

24.04.2018 20:27

Најбоље је да ти одес код Давора и казес му како Васковиц лазе и како је полиција у праву. Али треба имати муда за то јаране. Зато, настави да писес из своје јазбине родјаце јер за друго не знас.

Name

БЛ

24.04.2018 20:58

Коњу ко казе да је полиција у праву, они су све ово и направили.

Name

кобила

25.04.2018 07:18

Није лијепо, брате, да нас вриједјас на овом цасном порталу. ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

Name

Годо

26.04.2018 22:09

Видим да некима овдје више смета Васковицево писање, него Давидова смрт. Интересантно. И желе да нас увјере да Васковић не зна шта пише. Зашто онда Давор не игнорише Васковића, баш чудно. И , исто тако је интересантно, да то све износите овдје, гдје се не зна ко пише. Овдје су само позната два човјека Васке и Давор.

Name

Скептик

24.04.2018 18:46

Прегледао сам неколико пута овај последњи снимак испред Боске. Евидентно је да се Давид срдачно поздравља са двојицом момака који су сједили. Када је наставио даље сусрео је неке људе који су га зауставили и како ми се чини, дошло је до прве чарке. Мој утисак је да су ова двојица момака који су га претходно срдачно поздравили, спонтано устали да га заштите и одбране. Но, када су им пришли некако су нагло застали , устукнули, као да им је неко запријетио да се не мјешају и да се одмакну. Што један од њх убрзо и чини. Мени та двојица више личе на свједоке ток догађаја. И шуте јер им је запријећено.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опет слуцајност?

24.04.2018 19:10

Како бас прва двојица долазе из десна у бас то вријеме и пресрецу Давида? Па онда треци из десна и стаје са овом двојицом "свједока"? Мени се цине да ова двојица сједе и цекају и вјероватно се дописују са неким... И бас када Давид долази "израњају" ти скотови према њему,,, А, по Давидовом поздраву се види да он те "свједоке" није ту нити цекао нити оцекивао... Оцигледно је припремљена сацекуса! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

софроније

25.04.2018 03:38

Та двојица сто су га пресрели су полиција.Након 15ак секунди прелазе мирно улицу заједно. Тако мирно да предје улицу без отпора ,могао је само након сто су му они показали легитимацију и ставили до знања да се не опире.

Name

Вукелић

24.04.2018 19:05

Моје велико поштовање Слобо,прави борац за истину.Морална громада од човјека.Људина!

ОДГОВОРИТЕ
Name

X

25.04.2018 06:48

Мислис да он то ради онако, стало му до Давида и правде. Е мој јаране неко дебело плаца за овакве текстове.

Name

истина

24.04.2018 19:10

Сама фаца све ти казе залосно али то је истина

ОДГОВОРИТЕ
Name

Има Бога...

24.04.2018 19:28

Правда за Давида!!!

Name

XццX

24.04.2018 19:25

Браво Васке ! Растураш их на комаде !

ОДГОВОРИТЕ
Name

цуј, комаде...

24.04.2018 19:52

Меље их, брате! ХВАЛА, ВАСКЕ ДО НЕБА И НАЗАД! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

Name

Кики

24.04.2018 20:07

Јачи је Васке од читаве опозиције, бацио их је у нокдаун.

Name

Мила

24.04.2018 19:41

Казите имена тих локала због друге дјеце и сефа комуналне полиције

ОДГОВОРИТЕ
Name

Теоријски максимум

24.04.2018 19:47

Поставља се питање: засто анализа крви и урина није радјена у првој обдукцији? Ако је вец насилна смрт? Да се није мало подметнуо тај "ЛСД" овом другом патологу? Бице да се ту неко мудро оградио... ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

24.04.2018 21:10

Узорци крви и урина су и узети током прве обдукције. Патолог са ВМА је приложио токсиколоски налаз који је достављен.

Name

ре РЕ

25.04.2018 06:29

Све је то ЈАКО сумљиво...

Name

Славко

24.04.2018 19:56

Драга БН Телевизијо! Желим само да искористим прилику и изразим велико лично задовољство што ваш медијски простор, нажалост на кашичицу, посвећујете хероју нашем Слободану Васковићу. Да му Бог драги подари васколику срећу, а вама исто тако од Бога драгог, зелим успјех у обарању овог највећег зла надвитог над мојим честитим заробљеним српским народом који се зове СНСД! Нека живи наш драги Васке!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да да

24.04.2018 19:57

Све похапсит лопове, Политицаре,око за око зуб за зуб.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миско

24.04.2018 20:31

Ја цу гласати за оног ко јавно обеца да це ПОХАПСИТИ и ОСУДИТИ све који се баве крупним криминалом и тако урусавају Републику Српску. И то да се направи ЈАВНИ списак свих криминалаца.

Name

вјерник

24.04.2018 20:08

Бог,па Васковиц,Велицина од Бога дата.То му је ПРИЗИВ БОЗЈИ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нервоза

24.04.2018 20:09

Грицкају усне ови нервозни злотвори, затаскиваци! Само ми није јасно на цему је овај Цулум? Које средство или мјесавину он узима? ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

кос

24.04.2018 20:10

Браво Васковићу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бака

24.04.2018 20:11

Весковица на тргу људи гледају као Небеско цудо.Криминалци су осудјени,а Васковиц је одредјен,одредјен да их разоткрива.То му је од Господа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бака

24.04.2018 20:14

Зивим за дан када це их водити као псе свезане,а народ да их пљује.Велика зеља ми је да пљунем Лепиру у лице,па нека одмах умрем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

24.04.2018 21:25

Ма браво, Тај Лепир само презир заслузује. А све ради по диктату Додика и камариле.

Name

браво, бако

25.04.2018 06:29

СВИ цемо их СВЕ испљувати!

Name

цц

24.04.2018 20:16

А поставља ли ко питање ста Давид сам бауља по граду у пола три ујутро. а па трази невољу да је то постен момак који се враца с посла напали га неки лоси момци па да га и залимо. Да је био у проводу с друством не би сам около лутао вец ко и сваки друствен тип с друством својим и клонио се невоља а не он сам лута и бауља градом и трази невоље Сто отац не казе ста је тај добри и узорни децко сам радио у то доба по граду

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бозе сацувај

24.04.2018 20:50

Ево, открили смо засто је Давид убијен!!!! Бауљао је ноцу сам по граду!!!! Бравооооо мајсторе.

Name

Скептик

24.04.2018 21:46

Цц, на овом последњем снимку за мање од пила сата види се барем тридесетак шетача у пола три ујутру. И нико није убијен осим Давида.

Name

ре цц

25.04.2018 06:30

Поставља се питање: из кога разлога ти тако бесрамно блатис покојног Давида??? ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

Ре

25.04.2018 06:34

Рекао је отац, али ти као ниси слушао и прочитао. То што неко "бауља" другоме не даје за право да га убије. Нико од тебе не тражи да жалиш за Давидом. Да си честит човјек не помислио злобе које си послао поруком. КРИВО ТИ ЈЕ, АЛИ САБЕРИ СЕ.

Name

С

25.04.2018 07:05

А сто не би смио ходати градом, .? Да није какав полицијски сат увео резим?

Name

ре цц

26.04.2018 22:16

Твој проблем је што тај дечко бауља ноћу градом(пунољетан), студира успјесно ЕТФ, уз то још нешто. Пише поезију, музику и уопште неко свестран и посебан. Шта ти од тога можеш?

Name

Воx

24.04.2018 20:16

Знања ради, за оне који напамет пису и прицају: Давид никада није оптузен за продају наркотика. Нити је икада против њега водјен кривицни поступак. Кога занима нека трази такав податак од надлезне установе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мико

25.04.2018 04:18

А тежа тјелесна повреда из јула прошле године?Избијање зуби момку....провјери.Ово је истина.Мени је жао Давида,идем на Трг ии надам се да ће наћи ивице,али да је жив одговарао би за ово.

Name

ре Мико

25.04.2018 06:31

Коме је нанесена та теза тјелесна повреда?

Name

Мико

25.04.2018 09:07

Г.Ј.

Name

Воx

25.04.2018 09:25

Мико, провјети ти да ли је оптузница ПОТВРДЈЕНА. А ако је поднесена, провјери датум подносења.

Name

М

25.04.2018 09:41

Смрт је наступила у медјувремену. У сваком случају Правда за Давида, али и за све остале.

Name

Воx

25.04.2018 15:41

Провјери Милко. Није смрт наступила у медјувремену. Провјери.

Name

за Васковица

24.04.2018 20:16

Васковицу,Бозји Цовјеце Ти сигурно ниси свјестан,која си Громада.ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

е мој Давиде

24.04.2018 20:43

Аха, Давид није хтио бити ни наркоман ни нарко-дилер ни њихов сарадник. То је мафија заштићена од МУП-а. Требао је имати шесто чуло кад су се почели појављивати ти типови и не ићи с њима према металској школи него некако побјећи у неком сигурном правцу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Крајина

24.04.2018 21:53

Ма да,није хтио ништа а био под дејством алкохола, марихуане и лсд-а! Ма иди молим те! Послушајте његову пјесму од прије 5 година, не говори ни о чему осим о дроги и дилеру.

Name

Ало Ало

25.04.2018 06:31

Такве пјесме су субкултура и говоре о томе увијек јер упозоравају надлезне ста се на улици десава,дакле пјесмом се саље порука. И она је својеврсни вапај за помоц..Јос једном,текстови таквих пјесама су 90% исте терминологије...сто не знаци да се сви дрогирају,или то требају цинити. Правда за Давида!

Name

ре Крајина

25.04.2018 06:33

Колико ти имас грама мозга у глави са таквим закљуццима? Срам да те буде!

Name

е , Крајино

26.04.2018 22:20

Баш си ме засмијао са твојом анализом Давидове пјесме. Гдје ти живиш и шта слушаш? Послушај Београдски синдикат и њихове текстове(као имноге друге). Зар су и они криминалци, пропалице и сл. Или су одрасли, озбиљни, породични људи, углавном образовани. Запитај с емало.

Name

ре Крајина

27.04.2018 10:26

Крајина је добио анализу секте од сефа, процитао, па нам сада куца овде... а мозда је прије цопy-пасте варијанта...

Name

правда стизе xxxx

24.04.2018 21:17

Некате сине андјели цувају доцице вријеме кадацесе и твоје убице кајати за своје недело некаји бог казни и наплати твоју невину крв његова казна је праведна њега немогу купити нити уцуткати твоја невина крв це њих прогонити са неба и казнити некатије вјецни покој твојој невиној дуси поцивај у миру бозијем.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пеки

25.04.2018 06:53

Е брате, па гдје си ти завршио школу? Има ли основна школа ( вечерња ) у Широком Бријегу?

Name

ре Пеки

25.04.2018 08:02

А, тебе зуља неција скола? Е, Пеки, Пеки, ми смо вама трн у оку! Правда за Давида!

Name

Пеки

25.04.2018 09:06

Пеки је сваки други дан у 18х на Тргу. Ти? Само једва сам прочитао ово што је човјек написао. Толико од мене за Давида.

Name

ре Пеки

25.04.2018 09:31

Извињавам се, онда, браво Пеки за подрску! Правда за Давида и све нас!

Name

Пеки

25.04.2018 10:31

У реду је, хвала. Идем и вечерас, био сам и синоћ. Ово је борба за све нас. Нисам фанатичан, али нешто смрди, то је свима јасно. И она смрт свједока у Челинцу. Не знам, морамо се борити заједно и нека нам је Бог на помоћи.

Name

ре Пеки

25.04.2018 11:07

У праву си, брате. Ово је борба свих нас, неко долази на трг, неко даје подрску из иностранства, па цак и са другог континента, како је ко у могуцности. Битно је да се изборимо за истину и правду и, сто казес, нека нам је Бог Драги на помоци. Правда за Давида и за све нас!

Name

е мој Давиде

24.04.2018 21:27

Не само да је познавао ту олош него је прије тога носао транспаренте од Николе Ђуровића и Јована Арбутине, исто тако младића које је својевремено побила иста мафија на неке друге заташкавајуће начине (случајан саобраћајни удес). И тако и Давид дође на ред зато што се супростављао јачим од себе...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тако је

25.04.2018 07:26

И ја сам га гледала на YТ како носи транспарент, био је изузетно храбар као што говоре и пишу за њега. Али то се види да је научио од својих родитеља, и они се боре. Погледам оца његовог, видим рањеног лава који се не предаје! Мора се рећи истина и за Давида и сву другу омладину која је настрадала од бахатих злобника. Људи не дајте да вас неправда води за руку, хоћемо истину и правду ♥️ПРАВДА ЗА ДАВИДА, СВИ СМО МИ ДАВИД♥️

Name

Не смијемо стати

25.04.2018 09:44

Морамо се борити до краја. Докле цемо толерисати затаскавања? ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

Name

народ

24.04.2018 21:29

То је г од градонацелника.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Романија

24.04.2018 22:40

Дај не млатарај глупости.Најјадније сто се мозе радити је користити тудју тугу да би правили теорије које везе са мозгом немају.Дали је ико свијестан колико има нелогицности у овој бљувотини.Јадна је породица која га је изгубила и мислим да би се требали дистанцирати од теорија овакве врсте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Романија

25.04.2018 06:25

Ниси ти са Романије.

Name

Крајина

25.04.2018 11:02

Овај текст је чиста глупост. Битно је да је пок. Давид могао стићи до оне куће на Лаусу за 15 минута. Сви из Бл то знамо. Али из неког разлога одвлаци причу ка металској школи. Прави сензацију.

Name

Јбт

24.04.2018 22:42

Јебате, па овај Васковић је опиченији и од 'колеге блогера'. И наравно да "наставиће се": раја иште "још, још..."

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да, да ...

25.04.2018 07:26

Наставице се све док истина на изадје на видјело. И да, разумије се Васковиц у много Тога, јер његов ИQ ви заједно неце достици када се вас сабере, помнози јос три пута и квадрира! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

Крајина

25.04.2018 11:00

Неком је у интересу да се ово развлаци у недоглед. Ако већ нешто конкретно има не разумијем зашто све не објави, него одуговлачи као у шпанској серији.

Name

ре Да да

25.04.2018 19:53

Извади квадратни корјен од мога ИQ и онда је то он.

Name

васковицу

24.04.2018 23:03

Цитао сам ти текстове до сада и и цјенио али овде бих рекао да си добро претјерао.Да је толико људи укљуцено ,да је убијен зато сто није зелио да дила мени нема логике ипак није БЛ нека фавела милонског града гдје влада тотално безакоње...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да не повјерујес

25.04.2018 02:40

Колико схватих из текста да иза свега стоји МУП РС и Дрзава.Људи да ли је могуце?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Да не повјерујес

25.04.2018 05:48

У ста теско могу да повјерујем.Мислим да ипак кроз појединце који су несавјесни не треба гледат као институцију у цјелини.Нека појединци и одговарају.

Name

Канада

25.04.2018 04:22

Питам добронамјерне И реалне: да ли би ова багра исла дотле да омогуци И помогне убицама да побјегну из земље ? Да ли ово отезање са истрагом И квалиикацијом Давидове смрти не иде у том правцу. ? Некако ми се цини да су злотвори ти вец одрадили. У том слуцају , под условом да тузиластво одради конацно свој посао како треба, услиједила би борба за расписивање потјернице. Ако би били смјестени у Србији , нема оф потјернице И изруцења ниста. То це овај лопуза И преварант Додик средити са истим таквим тамо, тј. са Вуцицем. Надам се да нисам у праву А оно у сто сам сигуран је да га је убила полиција.Ма не би се они тако грцевито борили свим могуцим средствима да затаскају убиство. Зна тај " министар мафије" да су убице његови људи сигурно зна И ко су И како су убили Давида. Али исто тако зна да ако се открију , оде И он И остала гамад низ воду И да се тада цитава мафијаска структура руси. Оно сто И'м ја из свег срца зелим да се у тој води утопе , али само на исти нацин као И Давид.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Е моја Канада

25.04.2018 07:39

Ето, и ти оф Канада водиш истрагу, стигао си до Србије и до Вучића. На крају ће те истрага довести можда и до Канаде? Док такви као ти буду имали своје истраге и износили сценарије на овом порталу, људи ће се само још више збуњивати.

Name

ијао

25.04.2018 08:22

Отисао у Канаду, а остао глупи кретен...туга.мјесто да грце снијег и вриједно ради да презиви он цита насе портале, какав узас.

Name

Брат из Канаде

25.04.2018 09:34

Сигурно има висе новца на банковном рацуну од вас мисева мекињаса, али цовјек није материјалиста и зна да цијени праве моралне вриједности. То сто њега, као и све нас, боли неправда и даје свој допринос на нацин на који је њему тренутно могуц, ви нецете никада схватити. Јер вас могу купити за сендвиц, за фотељу, за "ти мени, ја теби"... ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

Name

М

25.04.2018 11:13

Оставите човјека на миру,нико вам није крив ,ни мени што нисмо отишли из ове забокречине

Name

Канада Ре , за неистомисљенике

25.04.2018 13:38

Износим своја размисљања јер искрено зелим да И ви тамо зивите као сто се зиви у Канади. У обој земљи сам вец 38 година И радим веома одговоран посао управо у полицији. Вецина насих људи овдје су веома успјесна , њихова дјеца такоде. Знаци нас народ има потенцијал , а то сто су вас затворили у тај криминални гето, како реце мали- велики Давид, то је друго питање. Онда када будете свјесни тога И када будете смогли снаге да се ослободите окова тог гета, тада це те схватити ста знаци зивјети зивот достојан цовјека. При томе не мислим ни на једну политицку партију него на тотално урусени сyстем вриједности.

Name

Турбоскарс

25.04.2018 04:47

Бл јесте град дроге криминала проституције неморала.Све то је у договору са влашчу правосудјем полицијом.Код нас полиција ваља доп то се зна .Лака пара муријс те штити али радиш за њи мурију штити правосуџе све под амином великог Баје.И ту се све зна али настаје проблем кад се и мурија и дилери и потенцијални овисници навуку на Доп.Вечина њи је навучена и то је сад ин у БЛ.Доста допа долази из србије и из Херцеговине.Истина је да полиција врбује момке да на улици дилају за њи и њима дају проценат.Шшћћћш. Ево сад поллицајци који су дилали у БЛ и били зазворени сад су пуштени и обнавља се дјело.Заштичени свједок по том дјелиу ајде познајте извршио самоубиство.Тако каже истрага.Прије тог дјела момак је брутално малтретиран и претучен вишекратно баш од полиције.Ти бијачи сељаци понашају се тако јер их штити полиција и власт и до сад нико им нијесилом одговорио а требао би.Једини начин пајсере у руке и једног по једног и ломити до инвалидски колица, јер незаслужују ништа друго. Или ми или они.Мирне демонстрације па ето мирно демонструје народ пензионери РВИ и никпм ништа.Треба се са власти свалити цјела диктатура власти и похапсити прво од Додика Жељке Министара ботова и остали.Цјела структура је карцином и ако се не одстрани на крсју пацијент у овом случају умире.У овом случају то смо ми.а карцином они.Док им се не супроставимо нема од тог ништс.Можемо само очекивати новог Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дер

27.04.2018 17:40

Ја сам због таквих И напустио Рс. Сутрадан це неко и на моје дијете ударити. Сљам који је се осилио мозе Само народ да смири. Каква демократија,трули комунизам. Не Само људи из Бл него сви из РС треба да устану,да се зауставе саобрацајнице док се ово не ријеси. Слава му ! Нека му је лака црна земља !

Name

Сињ

25.04.2018 05:19

Браво краљу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лако их је наћи...

25.04.2018 05:36

.... Возе ауто са затамљен стаклима, уз обавезан ЦАЈ освеживач окачен на ретровизору... Поседују јединствен стил вожње, лако препознатљив свима, осим Саобрацћајним полицајцима....

ОДГОВОРИТЕ
Name

У најмању руку...

25.04.2018 06:25

... би ова двојица "свЈедока" сто сједе И ЦЕКАЈУ могли доци јавно и да нам казу: ко је то пресрео Давида и са киме је отисао? АКО нису криви... А, дзабе им је да пису и тразе заститу од врховних криминалаца. ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ГАНДИ

25.04.2018 06:33

Цитао сам да се Давид бавио несто са Информатиком.Мозда је несто ископао,хакеново.Извините ако фантазирам,срамота да обицни народ мора да истразује.Ал то ми паде на памет.Правда за Давида!

ОДГОВОРИТЕ
Name

А

25.04.2018 17:43

Ма у реду је Ганди, што би само Васковић фантазирао, имаш право и ти.

Name

РАДОВАН ИИИ

25.04.2018 09:25

Мислим да се треба вратити пуно уназад, од паљења собе са долазима у Основном суду БЛ па надаље... све је лијепо заташкано флоскулом "истрага је у току" и чека се да вријеме учини своје... Тако су планирали да буде и са Давидом, али нису очекивали овакву реакцију грађана. Бањалука се пробудила не из сна, већ из коме у којој је била 25.година, од почетка рата (којег није било у БЛ) па до данас, све смо нијемо посматрали, протјеривање насих суграђана, рушење вјерских и других објеката, убиства инспектора Шушнице и других па надаље...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво, Радоване ИИИ

25.04.2018 09:41

Управо тако. Лепир је добио вруц кромпир и сада пири у њега! МУП се успаницио је виде да су готови. Хоботница је ударе у главу и сада тумара, али народ це побиједити злотворе овај пут! Правда за Давида!

Name

Д.

25.04.2018 09:54

Отисао је млад зивот а одговорност није преузео нико из јавне управе.Логицно у питању је организована мафија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Не свједоци лазно на близњега свога

25.04.2018 10:48

На основу снимака, јасно је да је "крадја" намјестена. Појединци коментарису како је "здрав нормалан" младиц могао стици за 16 минута (као маратонац) до те куце и ти исти га оптузују да је послије крадје "халуцинирао" и упао у поток... Не да вам прица "не стоји", него се запетљавате до бола... А, сто се тице МУП-а, ако су били способни изрезирати пљацку, били су способни и подметнути ЛСД, одн. дрогирати Давида (ко год то био), како казе г. Васковиц. Према томе, а на основу претходних "слуцајева", НЕМАМО НИТИ ЈЕДАН РАЗЛОГ ДА ИМАМО ПОВЈЕРЕЊЕ У МУП И ТУЗИЛАСТВО. ПОБИЈЕДИЦЕМО ИХ БОРБОМ ЗА ИСТИНУ И ПРАВДУ. ЛЕПИРЕ, ТИ СИ НА ПОТЕЗУ!!! ПРАВДА ЗА ДАВИДА! ПРАВДА ЗА СВЕ НАС!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.04.2018 12:31

Могао је стићи од центра до куће на Лаусу за 15 минута. Лсд дјелује након узимања послије 60 минута. Могао је у оној кући узети лсд. Не видим чиме доказујете да није он на снимци уласка у кућу а прво је речено да јесте.

Name

ре Ре

25.04.2018 13:22

Зато сто, као сто неко реце за Филипа Цулума - Нико није крив док се не доказе. А, циме је доказано да је то био Давид???

Name

@ре

25.04.2018 14:53

ГоспођА Сузана је однијела снимак уласка у ону кућу полицији и рекла да је то њено дијете. О чему да причамо? ! То је бар званично.

Name

ре ре

25.04.2018 15:42

Увјерили смо се вец да оно сто је "званицно" није увијек и истинито!

Name

Лауш

25.04.2018 16:57

Од Боске до пекаре односно до улице у којој је биља пљачка треба 10-12 минута пјешке. Снимак из центра је око 2:25. Шта се дешава још 10 минута у центру? Да ли се у наведено вријеме уклапа боравак у кафићу 988?

Name

Ре Лаус

25.04.2018 17:47

Мислим да је прије овог снимка био у 988. Тако су бар јавили. Суштина приче је да је реално могао бити на оном снимку улице на Лаусу. А ваљда родитељи могу препознати да ли је њихов син. На почетку су то и тврдили.

Name

Драгана

25.04.2018 15:35

Гледајући ово све и читајући без ријечи сам.Зар смо постали робови у овако малој држави робови мафије нарко мафије.Зар су моћници толико јаки да овај народ неможе да стане овоме у крај,срамота је за наше под наводнике инспекторе полицију да растурају дрогу и убијају дјецу,ја имам два сина вјерујте ми свима бих се осветила на било кои начин небих ни размишљала јер моје дјете је моје ја сам га родила и одхранила с муком није га хранио и одгоио некакав криминалац убила бих за њих око за око зуб за зуб била би крвна освета паонда нека убију и мене.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ана

25.04.2018 15:43

Ко је у бањојлуци бањалучанин хоћете да вам набројим напрсте,све дошљаци кои су се домогли власти и стали у војску снсда ,,обогатили се знасе како прођите камером испред државних институција видите аута и њихове куће са базенима и осталим а све ратни профитери сними Слободане Васковићу све па види ко убија нашу дјецу

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДА ЛИ

26.04.2018 22:34

Драга Ана, како можете тако генерализовати? Па градоначелник вам је господин али није ок, зар не?

Name

Анамарија

25.04.2018 17:59

Колико глупости на једном мјесту!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зивот Без Мафије у Власти

26.04.2018 00:08

Највеца Организована и нај Опаснија Мафија лези у Муп у РС,Дрога,Пљацке,Уцјене,Ликвидације у то све су умјесани људи из Врха Муп а Рс. Свака цаст и издвајам постене и цасне припаднике Мупа који зиве и раде од своје плате Постујем вас људи. Али организовану мафију Коју лицно цува и дрзи Господин Лукац Народ Мора сломити на Изборима. Додик,Лукац,Мафија. ДОСТА ЈЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Залосно

26.04.2018 05:55

У сваком граду-опстини дрога се несметано дила. То знају и иоле способни градонацелници-нацелници. Али цуте. Или имају корист. Полиција зна све, јер су назалост појединци дио те прице. Погледајмо имовину лица из полиције?!!? Ко је одговоран за ово стање? Власт!!!! Ако нам је овако добро, потврдимо је на изборима, а ако није, поцистимо је. До нас је-не до њх.

ОДГОВОРИТЕ
Name

жАКС

26.04.2018 09:02

ЉУДИ, зна ли ико чија је ова атв? Шта се тамо дешава и има ки ико ибраза и части у дотичној тв-ји?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немацка

26.04.2018 15:41

Пратеци овај слуцај и овај снимак који сам неколико пута прегледао питам се дали је неко приметио да од 2:27 мин стално фале Секунде цак до 16.секунде?или је до камере или је неко просао а неби требао да буде примецен???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Амy

16.11.2018 09:45

Вец дуго пратим десавања у вези малог Давида и видим да сте ви Бањалуцани у јако теској ситуацији али вјерујте ми да ни код нас у Бихацу није ниста боље кад је полиција у питању и обицни градјани града Бихаца. Полиција је врх криминала аа хоце нама да суде да неку ситницу!

ОДГОВОРИТЕ