"Давид је мучен, знам убице"

"Желимо истину и правду, ко год стоји иза убистава мора да одговара", истакли су родитељи страдалих Давида Драгичевића и Николе Ђуровића у емисији "Изазови" БН телевизије. Истакли су да поликанства нема и да информације које су се појавиле у режимским медијима да стране службе спремају хаос у Бањалуци и удар на Републику Српску су чиста измишљотина.

Република Српска 20.04.2018 | 22:35
"Давид је мучен, знам убице"
Давид Драгичевић је брутално убијен, тврди  Давор Драгичевић.

Отац настрадалог младића наводи ко су саучесници тог злочина:

“Саучесници и убице у том предмету су Филип Ћулум, Ђорђе Рађен, укућани Велибора Јањетовића, Дарко Ћулум, Дарко Илић. Драган Лукач и тужилац Драган Врећо. Они су саучесници у предмету убиства Давида Драгичевића". 

Давидов отац наглашава: "Имам информације  доказаћу их да је дијете удављено и мучено, малтретирано. Видјели сте на сликама, методе које су само знане припадницима МУП-а и Тужилаштва". 

Отац страдалог Давида јасан – иза мене не стоје плаћеници. Стоје само људи који желе истину и правду.

“Ја сам борац прве категорије и ратни војни инвалид. Ја сам учествовао у стварању ове државе. Од државе сам добио седам кредита, један још враћам, ногу краћу 3,5 цм, нарушено здравље, а посао нисам никад добио.

Одгајао сам дијете како сам могао, радио сам два посла истовремено. Држава је убила моје дијете. Моју душу. Ако вам то личи на страног плаћеника и на терористу, свако нека каже слободно”, јасан је Давор Драгичевић.



Трагична смрт 21-годишњег младића из Бањалуке покренула је лавину незадовољства грађана због огромних пропуста надлежних институција.

“Мислим да се кроз ову борбу за истину и правду разоткривају многе ствари, не само за тај злочин, него и како нам се понаша јавни сервис РТРС и агенција СРНА, како се понаша полиција. Детектују се многи проблеми у друштву.

Мислим да је дошло до кулиминације и да се народно незадовољство неће зауставити и да ће овај пут да побједи правда. И кад побједи правда – срушиће се кула од карата и многе ће се ствари разоткрити и изаћи на видјело”, каже новинар Миљан Ковач.

Отац страдалог Николе Ђуровића, Дарко, већ годинама тврди да је Ненад Радинковић, којем је Врховни суд РС у августу 2013. године потврдио казну од четири године затвора због изазивања саобраћајне несреће у којој је Никола погинуо, није управљао возилом.

Ђуровић наводи да посједује доказе да је, спорно возило било рентирано на име Владе Републике Српске.

“Саобраћајна несрећа се догодила са 4 возила, четврто је Станислава Чађе, он је изазвао удес ударивши аудија од позада, што показују слике МУП-а Српске”, каже Ђуровић.

(БН)



Коментари / 277

Оставите коментар
Name

Харе

20.04.2018 19:28

Зна и МУП ал шути

ОДГОВОРИТЕ
Name

све

20.04.2018 20:24

Све ми ово олако схватмао док чекић не дође до нас,ак када нас задеси онда кајање што нисам реаговао на вријеме када су то други искусили,нажалост,на својој кожи.Зато сутра сви на ТРГ КРАЈИНЕ!ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!!

Name

Ето ,

20.04.2018 21:14

доклен су догурали ,сндс и њихов председник ,а и министар"и они несто говоре о правној дрзави.

Name

Игор

20.04.2018 22:01

Није ми јасно ста је са садрзајем зелудца. Ако је појео пециво и био мртав само неколико сати послије садрзај зелудца говори све о времену смрти. То нико ниједном није споменуо.

Name

За оне који су заиста криви се питам

20.04.2018 23:18

Ко год да су. .. Којем Богу се моле, како се у цркви осјецају кад у њу удју, ако икад и улазе... И ста су спремили у своју одбрану да казу кад се пред Бозијим лицем надју?

Name

ГО СНСД

21.04.2018 05:10

Изађите на улице чекамо вас смрадови. Већ сте покушали па прц.

Name

X

21.04.2018 06:57

Ови што бране убице боље да се не јављају. Чине велики гријех према жртви. Страшна је помисао што би неки Давора смјестили у болницу. Давор је херој!!! То је родитељ, а не полтрон. Заслужује сву медијску пажњу јер се бори за правду и истину. Ова секта осуђује све који не мисле као они. Довели сте неспособне ухљебе на функције. Ништа не раде већ испијају кафе и трачају. То је карактеристика државних институција. Све по страначкој линији довели, без конкурсне процедуре,а и кад је проведу и то је реда ради. Увијек на тим мјестима њихови раде. Ми морамо имати квалитетан кадар, а не страначки подобан. Нема нам напретка без квалитетних, стручних и вриједних људи! Ову олош отјерати!

Name

За го снсд

21.04.2018 07:29

Мајмуне!Хтио би се туци?

Name

регоснсд

21.04.2018 07:42

Е ово ти је право лице,додикове партије.све сами проатаци и насилници.па ви народе гласајте.

Name

Ре ГО СНСД

21.04.2018 08:35

Мајмуне ,теби није мјесто на улици него на дрвету у џунгли!

Name

XXЛ

21.04.2018 09:38

СТРАСНЕ СЕ СТВАРИ ДОГАДЈАЈУ..

Name

ре ГО СНСД

21.04.2018 10:00

Ако си толико храбар потпиши се именом и презименом. Потписати се овако може било ко, а понајприје неки малоумник који прижељкује крв на улицама Републике Српске. Народе у памет се. Ево, отац несрећног Давида је јавно идентификовао убице и помагаче. Остаје само да се то докаже, свакако не на улици већ у институцијама правосуђа. Па нису ваљда сви полицајци, тужиоци и судије у Републици Српској корумпирани, има их часних и поштених и то велики број. Кога се боје, никога ако свој посао часно рад..

Name

РЕ ГО СНСД

21.04.2018 10:23

Ви сте само јаки када сте на власти јер нисте урадили ниста да функционисе правна дрзава. Све је васе, полиција, тузиластво, судство, здравство и универзитет, нароцито бањалуцки. Све радите само за себе и своје послуснике. Попут вампира сте, исисали сте дрзаву, сада хоцете и људе. Никада вам дуса неце припасти јер сте зли и то сте увели у понасање институција дрзаве. Одвратни сте!

Name

Лукач

21.04.2018 11:06

Додикови криминалци...штићеници.....дрмају и харају БЛ.

Name

никола

21.04.2018 17:54

Полиција

Name

Qwqqqq

21.04.2018 18:38

Ух која правна држава ово је мафијашка дрзава.

Name

Србин

20.04.2018 19:29

ПА ЉУДИ ДОКЛЕ ВИСЕ СТА ЦЕКАМО СНСД ЈЕ СЕКТА СТИТИ СВЕ .ЗАСТО ЦУТИМО.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лудило

20.04.2018 20:24

О којој секти ви причате, па ви сте лудаци, који човјека скрхана болом хушкате. Измишљате догађаје, убацујете ликове, доводите родитеље до границе лудила. У нормалним државама овај отац би одавно био смјештен на лијечење, а он добија мјесто у медијима, избацује слике мртвог тијела са обдукције. Виси на тргу, прича небулозе. новинари, који као знају све, а ништа не знају у свим државама би били на вишечасовним испитивањима, само код нас замлаћују беспослен народ.

Name

ре ЛУДИЛО

20.04.2018 20:51

Покушаћу бити пристојан... у свему што си написао слажем се само са "у свакој нормалној држави"...ова са оволиким бројем неријешених убистава, са специјалцима пљачкашима блиндираних возила, инспекторима дилерима, каматарима у спрези са полицијом... сигурно није та" нормална". Не знам шта мислиш под изношењем неистина, али рећи ћу да је сва лаж дошла са прве пресс конференције МУПа РСа што је на крају и очигледно... надам се да си ово написао пијан, нервно растројен или дрогиран... Нормалан ово не може написати.

Name

Јулио

20.04.2018 20:55

За Лудило. Мислис да це успјети прикрити убице тако сто цес писати глупости по порталу?

Name

Ре лудило

20.04.2018 20:56

Ти се лијечи ботино једна!

Name

Ре Лудило

20.04.2018 21:00

Слажем се са вама у потпуности! Типично хушкање и причање небулоза. Сви све знају, а нико појма нема! Боље је овим беспосленим да се ухвате мотике и њиве!

Name

Ре Лудио

20.04.2018 21:00

А ПРПА .♥Правда за Давида♥

Name

ЦООЛ

20.04.2018 21:09

БОТИНО, ЛУДАЦИ СТЕ ВИ КОЈИ СЛИЈЕПО БРАНИТЕ НЕОДБРАЊИВО...СМРАДОВИ И НЕЉУДИ, СА БОЛЕСНОМ ПОТРЕБОМ ДА СТИТИТЕ СВЕ СТО ЈЕ НАОПАКО И ДА СВАКОГА КО ПОСТАВИ БИЛО КАКВО ПИТАЊЕ, А ТИЦЕ СЕ ОСНОВНИХ ПРАВА, ПРОГЛАСИТЕ ЛУДАКОМ, ИЗДАЈНИКОМ ИТД. ФУЈ СМРАДУ

Name

За лудило

20.04.2018 21:27

Да ли би ти био нормалан да ти неко убије дијете. Давид није био новородјенце па да са моста упадне у Црквену. Блате га са провалом. Која будала би отисла опљацкати тудју куцу па скоци у Црквену. Стварно си ретардиран

Name

Ре лудило

20.04.2018 22:06

Потпис је рекао све о теби. "ЛУДИЛО". Не могу вјеровати да нормалан човјек размишља на овакав начин. Нисам сигуран да за тебе има лијека.

Name

Ре лудило

21.04.2018 00:07

Овај твој коментар је доказ да си ти активни уцесник убиства . Јос само ако си толико храбар пријави се сам боље би било за тебе. Уколико се и не правис не бој се бицес надјем.

Name

Ре лудило

21.04.2018 04:25

У бесправној дрзави као сто је ова наса у.рана то је једини нацин борбе за правду. И сви цемо на улице не само данас вец данима колико год да треба.

Name

Ре Лудило

21.04.2018 04:45

Јесу ли ти појачали кечап за данас од црвене секте мајмуне снсд-ов.

Name

Драгутин

21.04.2018 05:47

Потпуно се слазем са лудилом а ја то говорим вец одавно.Све је смисљено и исполитизовано све у сврху изазивања пада рејтинга СНСД-а код народа сто им неце ни у ком слуцају успјети јер це народ прозрети намјере СЗП-е које су крајње нехумане и нељудске....

Name

РЕ СРБИН

21.04.2018 06:34

ЦАРЕ КОЈА СЕКТА ОНДА ЈЕ 350000 СРБА СЕКТА А НЕЦЕТЕ СРУСИТИ ВЛАСТ МОРБИДНИМ МЕТОДАМА САМО НА ИЗБОРИМА АЛИ ТО НЕМОЗЕТЕ..

Name

Вјеруј

21.04.2018 07:04

Драгутинеее ти си у ЛУДИЛУУУ, зачарани, отровни изађите ако сте људи. Ако нисте људи, нека вас мрак носи од нас. Жељели сте видјети сломљеног човјека, да га зло обузме. Скрећете туђу несрећу у своје политичке снове који се руше и сад вас обузима туга. Али истина на видјелу боли крвнике и поједе вас јер скупа падате због њих. БОЈИТЕ СЕ БИТИ ДАВИД ♥️

Name

Све се види

21.04.2018 07:12

Драгутинеее само се дрва слажу. Људи дијеле мишљење или су сагласни. Ви нити имате мишљење, нити сте сагласни, обузело вас ЛУДИЛО. ПАДАТЕ, БОЛИ ВАС! НИЈЕ ТО НИШТА ШТА СТЕ НЕВИНОМ ДЈЕТЕТУ УРАДИЛИ! ГРЕХОТА!

Name

ре драгутин

21.04.2018 07:32

Ти си стварно идиот ако мислис да неко коме је дијете убијено има снаге да се бави политиком и смјеном власти.Само немој неко да вам спомене криминални резим,одмах је напад на Републику Српску.

Name

ре лудило

21.04.2018 07:46

Мозада си ти убица,идиоте ретардирани.ј.......бо те онај ко тенаправи таквог блесавог.

Name

Раде

21.04.2018 09:08

Срамота Драгутине,срами се,леци се,како те није стид,слепцу један,цовеку су убили дете,цињеница је људи који су у спрези са власти,док их толико стите.Вама болесницима је правда дрзавни удар,еј дебилу,колико младих зивота треба да плати,а да миљеници власти и корумпирана багра реагују,а ти си један од бандита.

Name

Правда

20.04.2018 19:29

Дадо добри цовјеце, уз тебе смо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јована

20.04.2018 21:26

Како ко

Name

Ре Лудило,

20.04.2018 21:45

несто те наједанпута ,оаника зграбила 'умири се орицекај јос мало.

Name

Фуј

20.04.2018 22:53

ти и твој додо, ронхил, рудоња, грмаљ, дезертер, пљачкаш доста више са додом, шаторима, роктањем на микрофон.,

Name

МАЈКА

21.04.2018 09:10

Као мајка желим и надам се да ће овај случај бити рјешен.Као мајка не желим никоме овакву судбину.Давора познајем и малог Давида сам знала површно генерација је моје дјеце али вас молим да овог напаћеног човјека нехушкате јер ће те га довести до лудила.Сваки дан сам на тргу и моја дјеца такође и пружамо безрезервну подршку овом јадном човјеку али и видим ко му све пролази и како му ко сугерише шта би он требао да уради или каже.Срамно је како појединци користе несрећу једног борца и инвалида за поткусуривање са другима.Баш ме брига за партије ове или оне.Подржимо овог човјека без политиканства јер њему је најтеже а немојте човјека тровати јер нико од нас нема право да његову бол користи за политичка препуцавања.ПРАВДА ЗА ДАВИДА.

Name

Одговор за Мајку

21.04.2018 10:21

Браво свака вам цаст, потписујем васе ријеци. Ово све пријети да предје у сукоб вецих размјера. Не треба то никоме. У групи 'правда за Давида' има јако много острасцених људи. Писала сам једно вријеме тамо али сам престала јер не зелим да будем на истој страни са агресивцима а не зелим ни да се препирем са њима јер нема сврхе, превисе је острасцености. Само да напоменем НИКАДА нисам била цлан ниједне странке ни опозиционе ни ове владајуце, мени су сви они исти. Јутрос је примјецен аутобус Центротранса код Видовиц Мотела у центру БЛ. Па људи моји ста је вама?? Јесте ли ви цитали како неки дан оних 5 мајки ције су синове војнике ЈНА-а убили у пионирском парку у Сарајеву) прате оклопни тенкови?? И они долазе у Бањалуку да русе Републику Српску! Немојте бити наивни, ало!

Name

Ста

21.04.2018 10:49

нас неце снаци од ове власти, они су несрећа, убијају, пљачкају, врсе терор,прогон,кој нас несрећа снађе. правда За Давид ....

Name

Правда

21.04.2018 18:12

Ко се то представља као мајка и одговор за мајку, ко то покусава да Црквина теце у контра смјеру? Ко це то разарати Бањалуку? Бањалуку разара неправда, криминал, лази, подметања, лоповлук, а све као сто видимо долази са позиција власти. Власт Давору и свима нама крије истину и не браните их, постајете сауцесници. Правда за Давида је правда за све нас!!!

Name

ре

22.04.2018 07:26

Дадо би могао и да наје.... ,јер ако би га оптузили ови за које он тврди да су убице,он ниста не мозе да доказе.Он дефинитивно ниста не мозе да доказе.И требао је водити рацуна гдје му син излази и нароцито с киме.

Name

БАЊА ЛУКА

20.04.2018 19:31

Јасно ко дан

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ангела

20.04.2018 20:37

А шта је јасно? Пет верзија приче!

Name

Ре Ангела

20.04.2018 21:27

Да га је убила специјала неписмена

Name

XXЛ

21.04.2018 09:47

ЉУДИ НЕМОЈТЕ СЕ СВАДЈАТ ПРЕКО ПОРТАЛА..ТО САМО ГОВОРИ КАКАВ СМО НАРОД..А НЕВАЉАМО БРАТЕ НИСТА..

Name

за ре-ангела

21.04.2018 10:22

Дај доказе?

Name

Дали Неко Зна

20.04.2018 19:35

Има ли ико паметан да ми објасни какав је ово циркус око овога тузног догадјаја.Само видим да се јадни младиц развлаци по медијима али нисам упуцен засто.Ста са овим има Лукац или Додик?Ко га је убио ако је убијен?И ко је он уопсте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ццццц

20.04.2018 19:35

На крају ће и тебе смакнути брате ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зулум

20.04.2018 20:10

Није му вазно. Вазно је да се иде до краја. Ово це се изгурати. Брате. Цасна Титова пионирска.

Name

Г

21.04.2018 06:22

Колико се ова власт боји народа и окупљања то је за неповјероват док се најаве неки протести одма се поцињи прицати страни плаценици и прављење хаос срам да вас буде цовјек организије притест за правду а не за власт срамота људска сте.

Name

Д

21.04.2018 21:30

На ста се резим вади страни плаценици па додик зели неред и да убија а ово је постен цовјек

Name

За Давора

20.04.2018 19:36

Боље би ти било да си тог сина васпитавао да не буде наркоман и уличар. Сад су ти други криви. Процитајте ви остали која супстанца му је надјена у крви. Надрогирано и поманитало скочило у воду. Ко зна ста је видио од ЛСД-а!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Силе

20.04.2018 19:50

Ти си неки стручњак за наркотике?

Name

Игор

20.04.2018 19:50

Немас ти ниста људско боте.

Name

ре за Давора

20.04.2018 19:52

Убицо јос си увијек на слободи,али још мало.

Name

модрицанин

20.04.2018 19:53

Ти си будала, секта те обузела у потпуности. Иди лијеци се.

Name

ре

20.04.2018 20:08

Па зар је и овај момак сто је погинуо на семафору био дрогиран,дали је Милан Вукелиц био дрогиран....срам те било лопове.

Name

Злм

20.04.2018 20:14

Није имао милион да му да. Да се дијете не дрогира.

Name

ре

20.04.2018 20:18

Дјете је било заробљено и мучено неколико дана. Није му банда могла убризгати шта је хтјела? Имаш ли дјеце? Надам се да не, јер мозга немаш.

Name

Ре: За Давора

20.04.2018 20:20

Скоцио у воду-казес. И по теби угусио се у води-јели? А ако је то тако како казес, а гдје му је та вода у плуцима, коју је прогутао и којом се угусио? Код свих таквих који су се угусили у води-вода је у плуцима, УВИЈЕК, налазена. А...лупко, не лупетај!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Name

Зикс

20.04.2018 20:26

Ко год мисли друкције је бот, е па није тако, муцните главом

Name

Истина

20.04.2018 20:28

О свему и свачему се водила дебата везано за овај случај. Нема за шта се није запињало, и сви су били тужиоци, инспектори, патолози, форензицари. Кључна ствар је токсиколоски налаз и присуство ЛСД-а у крви. Тако је потврдјено! А шта ЛСД изазива па прочитајте! Халуцинације, привиђање...е сад це други рећи, неко га је дрогирао! Ма немој! Чињеница је да нам је законодавство чиста нула, и да људи не вјерују институцијама и из тог разлога је људима прекипјело . А моје мишљење је да полиција ништа не заташкава, јер зашто би? Не може се ово поредити са убиством Вукелица, које је чисто политичке природе!

Name

За Давора

20.04.2018 20:51

Ви који ми одговарате сте страначки војници а не реални људи. Давор треба стручну помоћ и да после сам са собом расправи... У једну руку ми га је и зао, јер га користе против власти, његов бол., за своје циљеве. Тај момак је иначе био под утицајем јаког халуциногена, који му је надјен у крви. Ко зна ста му је било у глави тад и ста је све радио.

Name

Диди

20.04.2018 21:13

Јел теби ико јавио да је конференција за оцрњавање зртве заврсена ? УПРАВО СУ ОВАКВИ КОМЕНТАРИ ИСПРОВОЦИРАЛИ ЉУДЕ. САМО ТАКО НАСТАВИТЕ, ДАЈЕТЕ НАМ МОТИВАЦИЈУ ДА ИДЕМО ДО КРАЈА. ПРАВДА ЗА ДАВИДА !!!

Name

xy

20.04.2018 21:21

Гдје си прочитао да је анализирана крв, у обдукцином записнику пише да је рађен само скрининг урина и ако је тачно ово што пише ( метаболити ЛСД могу се доказати у урину најкасније 5 дана од коришћења) онда вријеме смрти није могло бити 18.03.2018. у 04,х ако је пронађен 24.03.2018 а обдукован 25.03. 2018. Рачунај и размисли одкуд онолико повреда по тијелу.

Name

Ре за Давора

20.04.2018 21:22

ЈЕС ЛИ ТИ ВОДИО ИСТРАГУ ? ДАЈЕС СВЕ ОД СЕБЕ ДА ЗРТВА ИСПАДНЕ КРИВА. КОЈИ ЈЕ ТВОЈ МОТИВ ? ЦЕГА СЕ ПЛАСИС ?

Name

УСКОРО

20.04.2018 21:23

Можеш ти писати "за Давора" и његово дијете шта хоћеш. Данас сви знамо ко је Давид, ништа ти не вриједи. ИСТИНОМ ДО ПРАВДЕ ЗА ДАВИДА ♥

Name

Ти сто писес за Давора

20.04.2018 21:29

Оцигледно је и на тебе дјеловао ЛСД. ПРАВДА ЗА ДАВИДА

Name

Ре...

20.04.2018 21:36

МА ДА, ОН ЈЕ САМ СЕБЕ ПРЕМЛАТИО, СЛОМИО САМ СЕБЕ, А ОНДА... БОЖЕ ОПРОСТИ ИМ, НЕ ЗНАЈУ ШТА ГОВОРЕ, А ДАНИМА ЛАЖУ НА ДИЈЕТЕ ♥️ ПОМОЛИТЕ СЕ ЗА СВОЈЕ НАЈМИЛИЈЕ КАД НА МРТВО ДИЈЕТЕ ЛАЖЕТЕ ♥️ ПРАВДА ЗА ДАВИДА, СВИ СМО МИ ДАВИД, ПА И ТИ!

Name

Ја

20.04.2018 22:08

о јебем ли ти комплет фамилију

Name

Ре(за Давора)алитиц

20.04.2018 22:12

Јој пандура и слузбе. Никад горих људи од пандура нецете срести. Пицке најстрасније али су јаки кад треба потурити лазне доказе и кад их је 5+. Поредим их са исилом. Инспектори дилери а ни они оспод њих нису ниста бољи. Црвени гестапо. Пицке једне.

Name

кретену

20.04.2018 22:20

који си ти монголоид .Мора да ти је син умијесан у убиство или ти.Ста мислис толико га дана дрзали и муцили као да га нису могли и дрогират да би опрали кривицу са себе.

Name

Прекини

20.04.2018 22:55

Младић је убијен црвена куртонцино.

Name

Бања лука

20.04.2018 22:57

Која си ти будала

Name

Правда 100%

20.04.2018 23:22

Ма људи, вода ту уопште није битна, односно она се потенцира да би се скренула истрага у погрешном правцу, тј., иста је само послужила да уништи доказе. Кључне чињенице су у десетинама нанешених механичких повреда, и по свему судећин није само један предмет кориштен већ више различитих облика. Механичке повреде могу настати на три начина: 1.УДАРОМ (кретањем механичког оруђа према тијелу), 2.ПАДОМ (кретањем тијела према оруђу) и 3.СУДАРОМ (истовременим кретањем и тијела и механичког оруђа, као што се то дешава у саобраћајним несрећама, при налету возила на пјешака), и свака повреда добијена на било који горе наведени начин се врло лако може утврдити, наравно ако се жели. Када се ово утврди онда свакако долазите до кључа у ком правцу треба кренути истрага. Поред овог, никако не искључити сва лица која су те ноћи имала било какав контакт са настрадалим. Сасвим је јасно да младић није извршио суицид јер да је то урадио онда свакако не бих настале оволике повреде, како се наводи у обдукционим налазима да су исте нанесене заживотно. Ова нагађања око времена убиства су чиста бесмислица, она не воде нигдје, јер вријеме као фактор у овом случају не значи ништа, оно је битно само онада када се треба дефинисати психички профил извршиоца дјела, хоћу рећи да је врло битну при ријешавању серијских убистава. Како сам већ горе навео, два су фактора битна, а то су механичке повреде и лица која су ту ноћ имала било какав контакт са настрадалим. Свакако никако не искључити патролне полицајце на тим локацијама у та 4 дана.Неко од тих патролних полицајаца зна нешто у то сам 100% сигуран.Врх службеника који су радили до сада на случају обавезно искључити из истраге и уопште комплетну полицију Републике Српске и региона, јер су они сви повезани и неће једни на друге. Како би се овај случај истјерао на видјело узети приватне истражитеље из ЕУ и платити људе да обаве свој посао.Знам да је криза али сам исто тако сигуран да ће поштени и часни грађани Републике Српске помоћи у овом случају. Доста је бруталности за коју нико не одговара. Чим изнесете своје мишљење јавно, а исто се не слаже са државним системом у цјелини, они одмах посежу за репресивним мјерама које у већини случајева заврше на овај начин.То се зове чишћење друштва од неподобних и оних који имају петље јавно иступити и за собом повћи већу масу грађана њих се на било који начин треба ријешити. Неко је већ прије поменуо мотив, па свакако један од мотива је јавно иступање Давида у сличном случају, који је и сам био организатор, а што се тиче мотива да полиција држи покојног Давида негдје неколико дана па онда баци у воду то и неије тако чудно, јер ови ликови и нису полицајци већ класични мафијаши, гдје обични грађанин тешко да може и замислити. Да нешто смрди у редовима полиције РС-а то је очигледно јер је из полиције у задње двије године отишло десетак часних, стручних и поштених људи, већину њих познајем лично.

Name

Ре За Давора

21.04.2018 04:53

У којој институцији радиш кад браниш црвену банду,или ради неко од твојих. Или су ти појачали зачине у сендвић. Црвена секта гора је и од н0ајгорих вируса.

Name

модрицанин

21.04.2018 05:54

Изгледа да овим Сендвицарима, секта убацује ону дрогу за силовање у прехрану, па би јадници силовали Правду за Давида.

Name

Сузy

23.04.2018 02:57

Какве везе има -дал је био васпитан,или не,наркоман или не,нема права нико никог да убије,и одузме зивот".

Name

Др

20.04.2018 19:39

Да је задављен то би показала обдукција,бар ова друга,налупа се цовјек ал разумијем га,туга

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Др

20.04.2018 19:53

Мајмуне да знас ста је туга не би коментарисао овако.

Name

ре

20.04.2018 20:20

Нешто си побркао. Није нико спомињао дављење. Дијете су надрогирали и утопили вјероватно у каквој кади.

Name

Ре Др

20.04.2018 20:25

Цовјек се мозе задавити у води,било да доспије сам или да буде насилно потопљен од стране другог лица или висе њих. Зртва која је претходно претуцена и муцена веома лако се умара на било који нацин. Знаци дављење не знаци само умарање које наступа насилним заустављањем дисања. Проблем је у твојој малициозности па тако лупас

Name

херцеговац

20.04.2018 20:32

Жалосно како људи допусте себи да у служби убица износе негативне, дириговане ставове пуне мржње. Убијен је млад човјек и нико нема право да га блати.

Name

Нирвана

20.04.2018 20:36

Ма родитељи од бола не виде истину и никада неће прихватити чињеницу да је момак био дрогиран и дезоријентисан. А онда је све могуће.

Name

Госк југ

20.04.2018 20:44

Не,јасно је Дабор рекао вецерас да је дављен и удављен,цовјек је у праву мсм на коментатору изнад

Name

Јесте помињао

20.04.2018 20:55

Вечерас је рекао да "има доказ" да не Давид задављен, и да је у води провео највише један дан, а с друге стране пљује Каранов налаз, а подржава оног са ВМА,који је рекао да је леш у води био између 2-4 дана...па то значи да не вјерује ни другом налазу...Мислим да не зна више шта мисли и шта прича, али и то је разумљиво, с обзиром да ми је дијете несретно страдало....

Name

ревоке

20.04.2018 22:14

А ста цемо са цистацицом из металске сколе која како казе лукац била треца смјена и то замислите суботом (Цистацица у сколи у ноцној смјени),а која је наводни оцевидац неке туце. У најмању руку цитав врх муп-а би требао у затвор због овога. Не долази поглавник из Лактаса дзабе код несрецног оца! Хоце некако да смире ситуацију,али ако се сад одустане сви ми данас,сутра моземо дозивјети Давидову судбину!

Name

Др сц. мед. за "Др"

21.04.2018 10:14

Јасно ми је да си купио одн. на нечастан начин прибавио диплому ... и да ти само пертле вире (ако и оне, јер си се можда увукао дубоко у дебело цријево) ... и да ћеш "пасти" заједно са њима, јер ко зна колико је "твоје гробље"... разумијем твој "наступ", али ПРАВДА ЗА ДАВИДА И ПРАВДА ЗА СВЕ ДОЛАЗИ, ТАЧНИЈЕ, ВЕЋ ЈЕ ТУ!!!

Name

Доктор

21.04.2018 12:57

За Др Дављење & утапање нису исто. Тако да си ти др само у својој глави.

Name

Форенсиц

20.04.2018 19:41

Који је мотив за наводно убиство? То јос нигдје нико не реце,па ни госп.Давор,основно код сваког убиства је МОТИВ..па који је?

ОДГОВОРИТЕ
Name

За

20.04.2018 19:53

Мотив.Питај Лукача.Боту један.

Name

Мотив?

20.04.2018 20:03

Мотив знају убице. Мотив за убиство није битан у овом случају (можда је био обрачун групе младића, а можда и несто озбиљније). Битно је заташкавање убиства ( због умијешаности неких лица и због пропуста саме полиције). Дакле, полиција или појединци из полиције имали су МОТИВ да заташкају случај. И то је суштина приче.

Name

ре

20.04.2018 20:23

Ти имаш 15 година и пуно си гледао филмове? Овдје је ријеч о једном угашеном младом животу и његовим убицама. Који год мотив да је, он је убијен. Важнији ти је мотив од откривања убице?

Name

Крајина

20.04.2018 20:33

Па зато што и не постоји МОТИВ! ЛСД у крви све објашњава! А остало су само лупетања и нагађања. РодитељИ су рекли да је убијен и преко фејса покренули неку истрагу. И маса је то прихватила! Маса ко маса, само прстом покажи и сви јуре у истом смјеру. Нико не размишља.

Name

Сретан

20.04.2018 21:05

Мотив је вјеројатно тај да се колико је познато, покојни Давид закачио с групом младића те исте ноћи од кад се води нестао. Неко из те групе је дијете неког много утицајног. Полиција је добила налог да се Давид научи памети. Јужна Америка 80тих на нашу жалост.

Name

Ре за крајина

20.04.2018 21:28

МАРС СМРАДУ БЕЗДУСНИ !!!

Name

Ре Мотив

20.04.2018 21:30

Мотива нема, јер нема ни убиства....ЛСД чини чуда, а дечко неискусан о није знао као то конзумирати...Штета по њега, али ето, ђаво узео своје...Ко се мача лата, од мача и гине...

Name

Ре бранина и остали негативци

21.04.2018 00:22

ЛСД је врло битан јер показује цитаву завјеру. Како? Па према Карановом извјестају када је Лес надјен није било ни теоретске сансе да надје трагове ЛСД . Било би интересантно да то објасни . А сто се тице васег полицијског писања и то це ускоро престати. Како? Па питај Карана он це ти реци.

Name

Канада Ре, Сретан

21.04.2018 08:28

Пратио сам сва десавања око убистве несретног дјетета. Мислим да си у праву с тим сто бих додао да постоји могуцност да је муценик знао несто сто није смио да зна а сто је везано за ову полицијску дубрад која је једва доцекала прилику да му се " напије крви" . Све остало је циста резија : И наводи да је био дрогиран , И пљацка куце, И самоубиство. Никако не вјерујем да је био дрогиран, а И ако јесте монструми су му убризгали дрогу. Дрогиран или недрогиран никако није могао сам себи нанијети онакве подливе . Мислим да је бас у оној куци за коју полицијска мафија на целу са " министром мафије" тврде да ју је опљацкао , у ствари, Давид претрпио највеце муке. Нема сумње да Давид убијен, нема сумње да га је дотукла полицијска мафија И нема сумње да је све касније изрезирано како би га облатили . Нису никако оцекивали надљудску борбу родитеља И реакције народа. Били су сигурни ако га приказу у сто негативнијем свијетлу да нико неце ни обратити пазњу. Колики су монструми не би изненадило да је констатован недостатак неког органа из Давидовог тијела. Ово казем јер ме подсјеца на " зуту куцу" у Албанији а они који су били спремни да дјетету оф 21 годину нанесу онакве повреде, спремни су И на све остале гадости. Проклети били И на овом И на оном свијету И убице И сауцесници И они који их стите. Дијете се не опраста. Онај ко је родитељ- схватит це.

Name

Пандурцине

21.04.2018 11:06

Ста све радите, од диловањадроге, пљачке, примање мита, убистава подметање доказа, гадови пандурски ,пицка вам материна али да напоменем да коднас у Трнову пандурцине преспавају у колима а сто су цутуци то је прича посебна.

Name

ЛСД

23.04.2018 17:22

ЛСД се не мозе извуци из крви никако, само из кицмене моздине се могу наци трагови... тако да је та прица за ЛСД 0 бодова. Процитајте како се раде тестови за ЛСД

Name

Српска маст

20.04.2018 19:51

У Србији сва скоро не ресена убиства,,Дада Вујасиновиц,Дјиндјиц,Стамболиц,Цурувија,Војници Гардисти стоји сјенка ДБ,сто су и неки осудјени и признали.Како РС нема ДБ,али има несто исто против свог народа ,то зло брзо це на свијетло Дана.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јадан

20.04.2018 19:57

Ово није нормално. прозива људе...зао ми га је али мислим да у свему овом треба да потрази струцну помоц. па замисли да оптузис некога ко је невин, то је веци злоцин него пустити 100 кривих

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

20.04.2018 20:25

Ти знаш ко су убице, па знаш да су ови прозвани невини?

Name

Ајхб

20.04.2018 20:31

Зна он. Врло добро зна.

Name

Ре Јадан

20.04.2018 20:45

И треба да прозива. Он је громада а ти си бас ЈАДАН

Name

Ма дај...

20.04.2018 20:51

Овдје је јадно како увијек пишете исте злобне поруке. Не знате више ни шта ћете писати, само бла, бла, бла...

Name

Ре Јадан

20.04.2018 20:59

Слажем се у потпуности..изгубио компас тотално....Сад му одједном ваља Предсједник, а пљује по тужилаштву које шути и ради...а ако се не варам, полиција му није ваљала јер је причала а при томе мало урадила...па нека се одлучи више шта жели да постигне...

Name

yујо

21.04.2018 04:20

Врло неконзистентна прица, збрда дола, цовјек све зна а ниста не реце, па ко је луд ? Онај други цовјек све фино изнио са доказима црно на бијело, а Давор погубљен боље да није ни био на тв.

Name

ре АЈхб

22.04.2018 07:32

Не мозе он да зна.Мозе једино да претпостави.И никада нецемо знати ста се десило.једино ако се кривац,ако постоји,покаје и сам пријави.Доведите и ФБИ,неце ни он открити.

Name

Папе

20.04.2018 19:58

Многи знају убице,али због сефа,купљене Дипломе и свалерке,запосленог сина и фамилије преко везе-суте .Зато је Баја досо до свог Киндер раја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јуја

20.04.2018 20:08

Види се да је Давор постен цовјек,заслузује да зна истину..али се види и да психицки није 100% исправан,помогните овом цовјеку

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Јуја

20.04.2018 20:51

Кад изгубис сина,церку јави се да си 100% ОК.

Name

Управо

20.04.2018 21:00

Туга је то, али треба лијечење подхитно... иначе, од њега неће бити ништа...

Name

♥️ није камен

20.04.2018 21:01

Е да жао ти је, баш суосјећаш. Жао ти је што је устао за своје мртво дијете, жао ти је што није гурнуо главу у пијесак и што је проговорио. А највише ти је жао што је он човјек и није као ти. ПРАВДА ЗА ДАВИДА ♥ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

Name

Тузно

20.04.2018 20:15

Ово је једна велика туга за породицу, а то сто безидејна опозиција хоце гради политицку кампању на томе је туга за друство.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре тузно

20.04.2018 20:54

На залост овај слуцај је и за опозицију Мистерија.Ко и власт су,изгубљен у простору.

Name

Ре Тузно

20.04.2018 21:18

ТУЗНО ЈЕ ТО ДА У БОРБИ ОВОГ ПРАВЕДНОГ ЦОВЈЕКА ТИ МИСЛИС НА ОПЗИЦИЈУ. ЈЕЛ ТО ЗНАЦИ ЗА СИ ТИ БОТ ПОЗИЦИЈЕ ?

Name

Жао ти је

20.04.2018 21:40

Жао је вама што се руши кула од карата, кућа од стакла, срам да вас буде.

Name

Бл

20.04.2018 20:21

Сви на улице!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Др.

20.04.2018 20:26

Само храбро до конацне побједе!!! Затвор за убице и сауцесникее

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коле

20.04.2018 20:40

Не разумије ове црвене сектасе који бране ову накарадну и не народну власт.Они не презају ниодцега па тако ни од блаћења покојног Давида и његове породице.Питам се зашто зашто је нечији млади живот толиико без вриједан за ове наше властодршце и њихове послуснике.Људски живот није вјечан а тако ни ова власт и њихова моћ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Вјеруј

20.04.2018 22:15

Свјесни су да могу остати без свега што материјалног имају. Када се руши оно што се годинама "ограђивало", остаће без свега, част су изгубили одавно.

Name

Ре Коле

21.04.2018 04:59

Пусти бирале крајуморају се оправдати јер црвена банда ником ништа не даје дзабе.

Name

yика

20.04.2018 20:46

Јесам ли ја схватио да је Давор у тиму за истрагу ? онда је ово сумрак институција, цуј он у тиму са дипломом конобара ? па није то приватна истрага..зелим цовјеку да сазна све до краја, али, треба имати мјеру и памети

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда

20.04.2018 21:19

Ста ти глупердо мозес да схватис??? Несмета ти кад са трактора сидје, па за предсједника, и да не набрајам министре.. Знас ти, боље.. Убицо!

Name

Ре:Yика

20.04.2018 21:33

Мој земо,диплома конобара није купљена ко Дипломе,министара,сенатора,посланика до главног технолога месне Индустрије РС.Боље гледај Бањалуцку хронику и Ртрс.

Name

Бозе сацувај

20.04.2018 21:46

Могао је и он бити стоста висе. Али ето није и има диплому која није купљена. А сто је јос битније, није сјецикеса, битанга, људско смеце, олос, смрад, мрцина и поган.

Name

Ре Yика

21.04.2018 07:18

А месар предсједник, наставница енглеског премијер, обуцар министар енергетике, итд итд,ко би их све набројао- ти не сметају?

Name

Правда за све

20.04.2018 20:49

Правда за сву дјецу, за све добре људе а и за честите људе у полицији и тужилаштву које је споменуо Давор Драгичевић. Разумијемо ситуацију свих ових година и нажалост ти људи нису на руководећим положајима у овим институцијама. Подршка и свим добрим људима у БиХ и оцу Џенана Мемића који се јавио у емисију и подржао Давора Драгичевића и господина Ђуровића

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јел

20.04.2018 21:37

А кога је он то похвалио од радника полиције и тужилаштва? Испаде , по његовом, да стотина људи заташкава "убиство" његовог сина...питам, због чега? Ниједном није поменуо да ми је син био наркоман, да је потврђена оптужница против њега за тешку тјелесну...Дакле није био цвјећка..далеко од тог да је заслужио да страда, али људи моји.. .

Name

♥️

20.04.2018 22:09

Уз вас смо свим срцем ♥️СВИ СМО МИ ДАВИД♥️

Name

перо

20.04.2018 22:27

какве то има везе сто је Давор у тиму за истрагу..по цему ти мислис да су наси инспектори бољи у истрази..па гдје зна један сељак са села сто је цувао краве ста је истрага..па њима треба 10 година привикавања на град и цивилизацију..код нас у мурији су све кркани..коима сметају дредову...

Name

терс

20.04.2018 20:54

А ста цемо са 2 врсте дроге која је надјена у крви ? или је и то намјестено ? Ајмо имајте мјеру мало у нападима на институције.

ОДГОВОРИТЕ
Name

xy

20.04.2018 21:33

Гдје си прочитао да је анализирана крв, нико ту информацију још није објавио, изгледа да си помјешао крв и урин. У обдукционом записнику пише да је рађен само скрининг урина, а без анализе крви, тај налаз је веома упитан поготово што пише трагови присуства средстава злоупотребе.

Name

Ре терс

20.04.2018 21:38

Узалуд пишеш! И ја размишљам о тим наркотицима али мало је овдје реалних и објективних! Најјаче ми је кад кажу - па шта ако се дрогирао!? Па да знају шта изазива у глави лсд, не би тако коментарисали

Name

Ре терс

20.04.2018 21:45

Засто исхитена конференција за стампу ? Засто је истрагу видио одјел који није надлезан ? Засто патолог на конференцији ? Гдје је био тузилац као "господар" истраге ? Засто на конфренцији са сигурносцу тврде да је зртва опљацкала куцу , а након пар дана казу да не знају да ли су отисци зртве у куци , али знају да је сам упао у воду ? Засто није анализиран узорак воде из плуца ? Засто се не поклапа вријеме смрти код обдукције и реобдукције ? Сасвим слуцајно је зртва послала поруку да це јој се несто десити и сасвим слуцајно јој се и деси ?!!! СТА ЦЕМО СА ТИМ ?!!!!!!!

Name

ре терс

21.04.2018 06:15

Бранис неодбрањиво. Органи репресије су примјенили прекомјерну силу и досло је до трагедије. ЕНДЕ.

Name

терс, подгузна мува

21.04.2018 10:42

Нису то "институције" одавно. Али, врло брзо ће опет бити, али тада ти нећеш бити у њима, чисто да ти буде јасно!

Name

Посматрац

20.04.2018 20:55

За уредника БНТВ. Молимо Вас да у току сутрасњег дана и наредних дана висе пута репризирате ову емисију јер у вријеме емитовања исте у Бањалуци у неким дијеловима града није билои струје.Како је викенд у питању висе људи који нису били у прилици да ову емисију погледају погледаце је ако измјените програмску сему и репризирате . Хвала унапријед!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ништа чудно

20.04.2018 21:32

Секташка електрокрајина се потрудила да емисија не иде уживо у многе дијелове Бања Луке. Наравно властима не одговара да се спомиње врх Мупа и тужилаштво. Ова пракса није непозната овако знају радити и опозицији на предизборних скуповима

Name

НАЈАВИТИ

20.04.2018 22:56

И најавите је, да људи знају кад да гледају.

Name

Правда за све

20.04.2018 20:58

Слуцајно нема струје у пар дијелова Бл. У вријеме емисије,вјероватно нека олуја,невријеме бице а ми то не видимо,они виде,па онда ово блацење систематско Давора.Све оркестрирано.Нисам стварно политицки оријентисан,цак сам и гласао за позицију,сто не знаци да нецу опет,али ово стварно нема висе смисла.Сви смо исти,сви на трг,децко јесте убијен,мали је ово град,овдје се све зна.Поздрав свим постеним људима и немојте да нас ово дијели.Ко додје добро је досао,ко не додје опет његов избор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

21.04.2018 06:20

Соларна олуја са сунца, је довела до прекида у напајању електрицном енергијом у неким дијеловима Бањалуке. Директор ЕП РС Марсовац,мали зелени.

Name

јојо

20.04.2018 20:59

Покусавам да схватим све ово, али нелогицно да од толико свједока туцњаве нико бас ниста овде да не написе, па који је мотив да полиција муци децка 2 дана и баци мртвог у ријеку ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Јојо

20.04.2018 21:37

Добри Јојо,гдје зивис? Федерација или Србија,дијаспора?Ово нису синови Мањаце,ово су синови Манијака и губитка свијести.

Name

ПРИЗНАЈТЕ

20.04.2018 21:43

Јавите се, ПРИЗНАЈТЕ, БИЋЕ ВАМ ЛАКШЕ ♥️

Name

ре јојо

20.04.2018 21:47

Немој да се мучиш, немаш ти то чиме ни да докучиш. Упали РТРС, попиј млијеко, пишки и спавањац. Ниси ти за велике ствари. ПОДРШКА ДАВОРУ!!!

Name

Ав Ав Ав Ав

20.04.2018 22:14

Боту, ботино.

Name

Правда 100%

20.04.2018 23:19

Ма људи, вода ту уопште није битна, односно она се потенцира да би се скренула истрага у погрешном правцу, тј., иста је само послужила да уништи доказе. Кључне чињенице су у десетинама нанешених механичких повреда, и по свему судећин није само један предмет кориштен већ више различитих облика. Механичке повреде могу настати на три начина: 1.УДАРОМ (кретањем механичког оруђа према тијелу), 2.ПАДОМ (кретањем тијела према оруђу) и 3.СУДАРОМ (истовременим кретањем и тијела и механичког оруђа, као што се то дешава у саобраћајним несрећама, при налету возила на пјешака), и свака повреда добијена на било који горе наведени начин се врло лако може утврдити, наравно ако се жели. Када се ово утврди онда свакако долазите до кључа у ком правцу треба кренути истрага. Поред овог, никако не искључити сва лица која су те ноћи имала било какав контакт са настрадалим. Сасвим је јасно да младић није извршио суицид јер да је то урадио онда свакако не бих настале оволике повреде, како се наводи у обдукционим налазима да су исте нанесене заживотно. Ова нагађања око времена убиства су чиста бесмислица, она не воде нигдје, јер вријеме као фактор у овом случају не значи ништа, оно је битно само онада када се треба дефинисати психички профил извршиоца дјела, хоћу рећи да је врло битну при ријешавању серијских убистава. Како сам већ горе навео, два су фактора битна, а то су механичке повреде и лица која су ту ноћ имала било какав контакт са настрадалим. Свакако никако не искључити патролне полицајце на тим локацијама у та 4 дана.Неко од тих патролних полицајаца зна нешто у то сам 100% сигуран.Врх службеника који су радили до сада на случају обавезно искључити из истраге и уопште комплетну полицију Републике Српске и региона, јер су они сви повезани и неће једни на друге. Како би се овај случај истјерао на видјело узети приватне истражитеље из ЕУ и платити људе да обаве свој посао.Знам да је криза али сам исто тако сигуран да ће поштени и часни грађани Републике Српске помоћи у овом случају. Доста је бруталности за коју нико не одговара. Чим изнесете своје мишљење јавно, а исто се не слаже са државним системом у цјелини, они одмах посежу за репресивним мјерама које у већини случајева заврше на овај начин.То се зове чишћење друштва од неподобних и оних који имају петље јавно иступити и за собом повћи већу масу грађана њих се на било који начин треба ријешити. Неко је већ прије поменуо мотив, па свакако један од мотива је јавно иступање Давида у сличном случају, који је и сам био организатор, а што се тиче мотива да полиција држи покојног Давида негдје неколико дана па онда баци у воду то и неије тако чудно, јер ови ликови и нису полицајци већ класични мафијаши, гдје обични грађанин тешко да може и замислити. Да нешто смрди у редовима полиције РС-а то је очигледно јер је из полиције у задње двије године отишло десетак часних, стручних и поштених људи, већину њих познајем лично.

Name

доказ

20.04.2018 23:34

Можда је био свједок нечему.

Name

Миланка

20.04.2018 23:40

Људи де ми само искрено одговорите дали имате своју дјецу ? Ако да размислите ста вас сутра цека . Ако не боље да и не помисљате да их икад имате кад сте толико зло ... Узас ... Узас .... Правда за јадне родитеље !!!!!!!

Name

Миланка

20.04.2018 23:53

Ове коментаре ако цита отац било ког дјетета на свиету није му добро сигурно .. Ако мајка крене да цита овакве коментаре и додје до краја вјеруј незна висе ни ко је ни ста је а ни гдје се налази ... И само једно позели да погледа родитеље у оци тих особа које могу да овако несто напису .... Ниједна мајка неби себи позељела такво дијете то кренем првенствено од себе .... Одгајај те људе !!!!!

Name

Нена

20.04.2018 21:02

Господине Дјуровицу, одлицно сте се презентовали своја сазнања и види се да сте диван цовјек. За Вукелица је све јасно од самог поцетка, новинар који је гостовао је јако храбар. Постујем Давора, али окривљује полицију па Филипа Цулума, нема конзистентности у прици и конкретних доказа, али рекао је да це тек изнијети цињенице тако да це вријеме показати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

УСКОРО

21.04.2018 08:38

Нено, Нено, баш се питам шта ти поштујеш. Вјероватно ти је сасвим у реду, сигурно ти одговара да Давор не открије истину у што ближој будућности. Врх је показао шта је ко направио, професионалци су упали у јаму коју су копали.

Name

Нена

21.04.2018 10:18

А засто би ми одговарало?! Само сам рекла какво је објективно стање тренутно.Сумњиво јесте, не спорим, али цињеница је да је синоцна прица господина Давора неконзистентна.

Name

Ре

22.04.2018 15:57

По твоме би најбоље било да се нечији родитељ иде около 5, 10 година доказујући истину, па да ти можеш нешто рећи, нпр. да је у праву. То је једнако томе да просто ниси у стању схватити ствар још неколико година. А може бити да идеш около наоколо да нас лагано потресаш како ми немамо појма оно што знамо.

Name

Борац

20.04.2018 21:10

Ови из СНСД-а су баш острашћени па немају обзира ни према туђем болу. Прво су Давида прогласили криминалцем и дрогерашем а сада би и његовог оца радо прогласили лудаком. Свима онима који борбу за истину овог човјека желе омаловажити и извргнути погрешним конотацијама желим да и њихови најближи њима омогуће да прожтвљавају оно што ова породица преживљава. А ви милини дупелисци који сте задригли и осиони знајте да вам је крај већ толико видљив да вам се и рудоња сав унервозио, као и ви смрадови нељудски. Ви сте обично људско смеће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шти вам смета

21.04.2018 04:23

Читам и не вјерујем... Од куда и наједном приче и да је отац " луд" Јер због тога што је данас субота? Чиме је овај човјек - отац, заслужио такву конотацију, чиме... Да ли због тога што се понаша и ради као прави родитељ? Коме то може сметати? Сваки родитељи има право да бира своју битку, ко хоће да га подржи хоће, ко неће нека ћути. Ствара се утисак, да им смета достојанство овог дивног човјека, јер и незнају шта достојанство значи. Управо им то и смета. Породица тражи само одговор, на који начин и како је скончао њихов син. И имају право да знају. Неко пише, да Давор лупа, да треба доктора итд... Давор је још на ногама. И то некоме смета. Зашто многи писци постова коментаришу сад, до јуче вас није било? Ја ћу вам опет рећи, не дај боже да ико доживи овакву бол и да изгуби своје дијете.

Name

Правда за Давида - правда за све

20.04.2018 21:26

Подрска породици и Давору. Давид је дао зивот и заслузио Царство Небеско.

ОДГОВОРИТЕ
Name

тихо

20.04.2018 21:27

ниста нисте пропустили ви сто нисте "имали струје", цовјек изнио гомилу небулоза без иједног доказа за убиство, нити мотив, нити нацин, нити гдје и када је убијен, само претпоставке и ниста висе ! гледам др Карана , цовјек све лијепо објаснио, не зна ни он је ли гурнут у ријеку или је сам скоцио или слуцајно пао а атаци на др, засто ? ЛСД као јак халуционоген надјен у крви, па ста јос хоце ови сто протестују ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре тихо

21.04.2018 04:31

Јеси ли ти уреду? Нешто ми говори да ниси добро саставио око лијеске.

Name

Опет ти

21.04.2018 06:23

Чуј ти њега како нам лијепо објашњава дроге... Ти си један од оних што раде у управи, за наркотике. Толико пишеш и шаљеш поруке злице стрелице, да је кристално јасно колико желиш да оцрниш Давида. Ајде престани, устани, прошетај се,... Баш си злобан, имаш ли шта друго радити?

Name

ре

21.04.2018 06:24

Лукац, јесил ти ?

Name

Шаљи даље

21.04.2018 06:28

Шаљете људима мрак, али свануло је.

Name

тихо

21.04.2018 09:32

Додји ти "тихо" да те премлатимо и дрогирамо... и знас ста - у твојој крви и урину це бити дрога... Ко разумије, схватице.

Name

Обецање лудом радовање

20.04.2018 21:28

Ботови резима,а и многи који су се уз резим окористили,бас навалили да оцрне овог цовјека и његову борбу,али су толико провидни да је то залосно.Има их разних.Неки су добили сендвиц и сок,неки посао,привилегије,а најгори ау они који ниста нису добили,али им је обецано,па се надају и спремни су сваста писати за обецање.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милан

20.04.2018 21:28

СНСД је секта која се превисе криминализовала и која дрзи вецину становниства у страху,условљавајуци их на разне нацине углавном пријетеци у вези посла.Додик вец дуго нема реалну подрску народа и то сви знамо,све ове године на власти га је дрзала Меркелова и један дио народа које условлхав,сто зафали на изборима покраде

ОДГОВОРИТЕ
Name

У затвор

20.04.2018 21:29

стрпади монструме под хитно! Срам их било... цуј, дрзава... гореце у паклу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Давору

20.04.2018 21:32

Дај Бозе снаге, да изнесе Крст до краја...

ОДГОВОРИТЕ
Name

сад

21.04.2018 07:13

Бас му је дао.

Name

Клупко је скоро одмотано

20.04.2018 21:37

Оцигледно је овом злу у насем народу досао крај. Богу хвала и Давиду неке је велика плата на Небу. Омладина це бити сигурна, а и престаце силовања сироцица у ЦЗСР БЛ. Клупко је готово па цијело одмотано... Злоцинцима је одзвонило...напокон!

ОДГОВОРИТЕ
Name

рајко

21.04.2018 07:14

Какав бог, какво небо,цовјеце ста прицас?

Name

за рајка

21.04.2018 09:28

Видјецес "рајко" кад ти ставе лисице на руке, не блефирај, знам да се тресес као прут... и ти знас да си готов.

Name

Др мр

20.04.2018 21:38

Све ме ово подсјетило на прицу о оним инспекторима из Одсјека за борбу против наркотика сто су заглавили у затвору. Зна ли ико ста стоји у опису кривицних дјела која им се стављају на терет? Мислим ста писе у пресуди ста су тацно радили. Зна ли ико јесу ли кога тукли и на који нацин су их тукли и мрцварили тј. какве методе су користили? Сад ми несто паде на памет. Бозе драги, кад сам први пут цуо за ту прицу рекао сам да је то немогуце. Ма какви инспектори да тако несто раде. Али ето. Испаде истина. Одосе људи у затвор.

ОДГОВОРИТЕ
Name

За Др мр

21.04.2018 10:09

Тако је, потписујем коментар !!! То су те уходане методе "кримиције".

Name

ре Дрмр

21.04.2018 19:23

Чуо сам на тргу 21.04 када је било неколико хиљада уствари много више од неколико хиљада ено Стијака и Радуловића. То су били инспектори из одјелења за наркотике које ти спомињеш. Значи и они су подржали Давора Драгичевића и грађане

Name

Давиде

20.04.2018 21:41

Почивај у миру, анђеле, и хвала ти што си се жртвовао ради нашег мира. Починиоце ће стићи правда Божија... врло брзо.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Подршка Давору

20.04.2018 21:44

Дубоки наклон, снажни човјече! Срушићеш ову армију зла која се надвила над нама. Давид нас је задужио да будемо сложни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Подгузне муве - продате душе

20.04.2018 21:45

Срам вас било и стид... престаће убрзо и ваше срамно зујање! Однијеће вас тај што вас је и донио...

ОДГОВОРИТЕ
Name

За правду

20.04.2018 21:50

Уз тебе смо Даворе, немој посустат и немој да те затаскају. Уз тебе смо сви ми који зелимо правду за Давида. Не дао Бог ни највецем непријатељу овакву трагедију.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Витез Истине

20.04.2018 21:50

Многе опозиције су покусавале скинути ову лоповску власт али нису успјеле...скинуце је обицан цовјек,јер обицан цовјек их је и довео.. Пола Бања Луке нема струју док траје емисија...пола Бања Луке...цега се бојите бандо...бојите се народе,сасерете се цим се скупи 100 људи на тргу. Уз Давора до ПРАВДЕ ЗА СВЕ НАС. Царсија прица ко га је убио,то се вец зна и само јос да додам одавно се зна да је Цадјо крив за несрецу,цим се догодила. ПРАВДА ЗА ДАВИДА,ПРАВДА ЗА СВЕ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серб

20.04.2018 22:07

Лудило ти си стока како те није срамота црвена секто.Да тако пишеш фуј

ОДГОВОРИТЕ
Name

Траг

20.04.2018 22:17

Отац хоће истину о смрти свога сина. Истину хоће па ма каква она била. Ово што је до сада урађено је прикривање убица. Да је био најгори на свијету ко то има право да га убије. НИКО. НИКО. Ако је најгори постоје институције као што су затвори, психијатријске болнице, одвикавање од наркотика итд. Нико нема право убити човјека само због тога што није по његовој мјери. Пријавите се кукавице, што га убисте, будите људи. Зашто се кријете ако сте у праву. Зашто их штитите биједо полицијска. Имате власт, јесте ли некоме обећали да се не брину да их нећете казати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Реалитиц

20.04.2018 22:19

И ове пизде сто говоре да му је дрога надјена у крви. Прво да се надје ко га је убио. То се крије. То да се види и надју одговорни за убиство. Био наркоман или не, заслузује се истина. Ко зна ко је сљедеци мозда одликас или спортиста, гледајуци коментаре појединаца..... ста це онда измислити. Јајаре

ОДГОВОРИТЕ
Name

Искуство

20.04.2018 22:19

Нисам бас обрацао пазњу на цјелокупну ситуацију али видим "хампа" не престаје па сам прелистао цланке и писања, не знам јесам ли све похватао... Лицно мислим да је неко претјерао са премлацивањем и да је момак подлегао па је исценирана сва ситуација са утапањем итд?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мајка

20.04.2018 22:30

Додикови ботови на све могуће начине желе оцрнити овог човјека. Срам вас било мишеви. Давор је показао изузетну прибраност и смиреност упркос безграничном болу који носи. Напријед Даворе, Бања Лука је уз тебе. Сви сутра на Трг Давида Драгичевића. Правда за Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

21.04.2018 08:14

Нема правде, нити је кад било, нити ће је кад бити, закон јачег вазда влада.

Name

па-па "Па"

21.04.2018 09:39

ИМА ПРАВДЕ, УВИЈЕК ЈЕ БИЛО И УВИЈЕК ЋЕ ЈЕ БИТИ! Убрзо ћеш да видиш! То што си ти само прах у пепелу и што те нико не зарезује је твој лични проблем.

Name

Галеб

20.04.2018 22:57

Све зна Ронхил и братија гнездо зла је у лактасина они знају за сва убиства ,плацке,отмице,сву корупцију и сав остали криминал зато народе мотке и виле и по правду у лактасе народни суд скини јарам са врата

ОДГОВОРИТЕ
Name

нема струје

20.04.2018 23:39

Дио Бањалуке није имао струју у вријеме трајања емисије пустите репризу и објавите цијели снимак

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

21.04.2018 01:09

У Бањалуци се нешто не зна? Бањалука је село,сви се знају и све се зна. Каква је то полиција да у граду од двјеста и нешто хиљада не могу наћи ко је убио човјека. Како их није срамота такво нешто рећи уопште,Послије ове срамоте зар заиста мисле да ће их неко озбиљно схватили. Кад у селу не могу наћи кривца,шта би радили у метрополи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

21.04.2018 08:11

Одкуд знаш да га нису нашли?

Name

За Па

21.04.2018 12:09

Па-ја не знам да ли су га нашли,вјероватно јесу,већ први дан,тј.знали су већ први дан,ко је или ко су? Само кажем да у селу као што је БЛ,је немогуће да се то не може ријешити.

Name

М

21.04.2018 01:41

Кључ за разрјесење овог убиства је ова кућа од планинара. Можда планинар у планинама узгаја марихуану,а полице зна за то а можда је знао и Давид. Врло једноставно,све из куће на полиграф,колико знам Муп нема стручњака за полиграф,па довлаче професора из БГ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

21.04.2018 06:35

У Модрицу су доводили полиграфе из Тузле. На полиграфу био цијели спрат Опстине Модрица, резултати се крију, Омерта.

Name

М

21.04.2018 02:53

Кад би неко без икаквог основа и овако јавно оптужио мене за нешто,ма за бацање опушка,а не убиство у најмању руку би одма назвала тог човјека а да не причам о тужби.Јавно би изашла ако нисам крива и питала га за доказе. Медјутим,овај човјек је именом и презименом означио убице,а они ћуте? Је ли вама нормално ћутати ако ниси крив. То је одговор. Гдје би човјек могао или смио прозвати некога без доказа. Као што рекох раније,одговор је у овој кући. Укућани знају све, а посебно планинар.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ранко

21.04.2018 09:06

Самом цињеницом да нису на било који нацин изасли да се бране све показује. Давор мозе да их прозива, а они му не могу ниста, јер је истина на његовој страни.

Name

ТУЗЛА

21.04.2018 02:57

Тужно је посматрати Давидове родитеље како беспомоцно уздишу. Искрено моје сауцесце родитељима. Зли језици нека знају-заигра мецка пред свацијим вратима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

21.04.2018 03:45

Ова земља је без реда рада и мира..

ОДГОВОРИТЕ
Name

терс

21.04.2018 04:23

Покусавам да схватим какву опасност по систем тј снсд је имала од овог момка ? ста као у стању био повести 10 000 људи у протесте против ? ајде сад це бар нова истрага па да сазнамо "истину".

ОДГОВОРИТЕ
Name

за терс

21.04.2018 10:39

Питај свог шефа, видиш да се уплашио народа. Није случајно промијенио истражитеља. Жртвоваће он све да сачува своје дупе. Али, терс... морам ти рећи, и ти ћеш доћи на ред.

Name

Засто

21.04.2018 04:31

Није ми јасно засто нико од посланика владајуце коалиције потписао да се Давор обрати НСРС. Највисе ме разоцарао ДНС они су као заговорници правде али са нецијих других ледја. Јер ако ниста не крију и никог не стите засто се нису потписали?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

21.04.2018 08:05

Зато што се ти не разумијеш у политику.

Name

Нецо

21.04.2018 04:48

Даворе , ја ти вјерујем да је то истина.Издржи до краја.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Анамарија

21.04.2018 05:37

Једино оправдање за лупетање оваквих глупости је бол за дјететом! Или се и он мозда дрогира?!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

21.04.2018 06:45

Мозда сте и вас двије дрогиране кад писете оваку глупост. Пардон, ти си изгледа подвојена лицност.

Name

Ре

21.04.2018 06:48

Оцигледно твој мозак нема капацитет да иста схвати. Тузно да си ти људско бице. Ох да, ниси!

Name

Ре

21.04.2018 09:36

Ана марија, срам те било. Како другом мислио-ла, нека ти бог што прије посложи.

Name

За Анамарију

21.04.2018 10:40

Сто си ти Анамарија тако рано устао. Не мозес спавати или радис данас? Данас је дан Града. Узивај. Опусти се.

Name

Ре

21.04.2018 06:17

Како неко мозе реци да је овај цовјек терориста. Ах, да то могу реци само фасисти који су на власти. П.С. Има и цеститих људи који су на власти али су гурнути у запецак.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Отпор

21.04.2018 06:18

Нема веће трагедије од губитка дјетета. Нека је и наркоман,лопов ма и још горе, али ко ти има право одузети живот. Хеј, убијеш некога а систем заташка. Па то нема више ни у дзунглама јужне америке. Овде не могу оставке рјешити ствар, овде се мора ићи на процесуирање одговорних и тачка. Са друге стране неко је поменуо мотив, слажем се да се увјек креће од мотива, али то је полицијски посао, као и све друге истражне радње. Значи, господо која примате плату за то, заврните рукаве и на посао. Грађани овде имају улогу коректора институција. Када се види да надлежни ништа не чине, па мора свет да се побуни. И онда настаје страх елите од неке шире побуне. Истина је такође да поред ових намучених родитеља и нас правдољубивих грађана, има елемената из ФБиХ који се надају да све ово заврши хаосом. Зато данас опрезно, не као овце,већ као грађани и борци за правду. Ако приметимо некога ко провоцира, прави хаос, добацује, понаша се неартикулисано, одмах сликај, снимај. Одмакни се и изолуј га празним простором, уколико је агресиван савладај га без физичке силе, јер је бројност на страни праведних. Поздрав из Београда

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.04.2018 07:00

Момак није узимао најтезе дроге, мора се и то да узме у обзир. Не оправдавам узимање наркотика, али ЛСД се ријетко узима и имао је и историјску улогу јер је у Америци сесдесетих покренуо револуцију. Момак је гурао тај фазон. Нека врста бунта. Висе ми то лици, као код многих нас, да лутамо у овом лосем свијету и не видимо најјасније. И ја као младји сам лутао, па би сада како видим неције коментаре, требао бити убијен. Дданас у својој професији младим указујем на прави пут. Подрска свим добрим људима у борби против неправде!

Name

Па

21.04.2018 08:02

Не може полиција 2 пута завртат рукаве.

Name

за "Па"

21.04.2018 10:36

Завртали они или одвртали рукаве, очито да у МУП-у има оних којима су руке "прљаве"... и то на водећим позицијама, е то је страшно!

Name

Слика и прилик

21.04.2018 06:46

Ко овог Илића постави на мјесто начелника, који струцњак, да заташка мора да је учио те методе док је радио за ДБ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Апел

21.04.2018 06:48

Медју онима који коментарису су и убице Давида који су директно повезани са убиством, а то су они који дају негативне коментаре. Апел на тузиластво да се лоцирају и идентификују они који то цине.Психолог сам 3 деценије и то се препозна.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

21.04.2018 07:59

Под хитно обезбеди себи психолога.

Name

Терс

21.04.2018 08:05

Јак си психолог ти..све мој до мога.

Name

Истомисљеник

21.04.2018 08:08

Ко це истразити истразиоце? Брзоплетост је мана. Поврсност је нацин рада агенција и правосудја.

Name

Правда

21.04.2018 08:32

У потпуности се слазем са Апел. Подрска за Давора и правда за Давида!

Name

Тако је

21.04.2018 08:53

Тужилаштво је продужена рука руководећих људи, самог врха - све сами бивши запосленици и бивши шефови једни другима, промовисани ликови, немају своје ја.

Name

Браво, Апел

21.04.2018 10:05

Свака част, види се да сте стручни. Спрега пиуни-МУП-Тужилаштво РС (а, очигледно и силеџије из ЦЗСР БЛ) је ту... прате да виде шта ће се догодити са њима сада. Е, па, злобници, ја ћу вам рећи: "Готови сте, ово је ваш крај! Давид је опет побиједио Голијата!!!"

Name

Ре

21.04.2018 07:09

Везано за критике свих на понасање Давида, то ми лици и ја цу вам одговорити. "Ко је безгресан нека баци први камен." Ваљда и Ви, и Ви на Власти требате да знате уцења оних са којима се толико цесто сликате прије избора!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Канада , За све љигавце

21.04.2018 07:18

Посто видим да су се љигавци вецерас необицно развриједнили , вјероватно по задатку, нецу И'м реци како их није срамота да пису на узасан нацин о цовјеку који је само прије мјесец дана изгубио дијете на тако свиреп нацин . Они не знају ни ста је срамота , ни понос, ни карактер, ни људскост, ни постовање , ни онај најелементарнији људски ред. Него цу И'м морати саопстити моју зељу језиком који они разумију а то је; ЗЕЛИМ ВАМ ДА СТОЈИТЕ ПОРЕД НАЈМИЛИЈИХ ОНАКО КАКО ЈЕ СТАЈАО ДАВОР ДРАГИЦЕВИЦ НА ИДЕНТИФИКАЦИЈИ ПОРЕД ТИЈЕЛА СВОГ УНАКАЗЕНОГ СИНА. Како сте овдје писали о овом несретном цовјеку боље нисте ни заслузили. Зар су вам толико испрали мозак. Размислите мало ако имате цим.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дрот

21.04.2018 07:27

Ста се са садрзајем у зелудцу, гдје се оквирно мозе утврдити ста је и кад јео прије смрти, ста је са алкохолом и дрогом у крви, ста је сасадрзајем испод ноката, мозда је огребао убицу, ако је убијен. Кад добију одговоре на ова питања бице близу истине. Ста сад раде, казе Давор мозда је Перо, Перо на полиграф, није Перо, мозда је Дјуро и тако редом. Никад тако нецемо сазнати истину. Бавите траговима и наравно провјером сазнања. Негдје сам процито да је јео питу, извињавам се ако нисам у праву, има ли пите у зелуцу, и тд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.04.2018 09:31

Казу да су га снимили како је јео питу. То је бас понасање цовјека који се спрема да скоци у Црквену. Полиција нула. Или су неписмени или несто затаскавају. У сваком слуцају одговорни су. Било би фер да поднесу оставке. Њихово понасање и инсистирање да буду на функцији казује да нису достојни функција које обављају!

Name

Давиде, анђеле

21.04.2018 07:49

Почивај у миру, осветиће тебе твој тата, твоја породица и твој народ. Они који су ти то урадили су сада и сами сигурни у то. Злочинце већ тиже казна. Не спавају мирно, боје се своје сјене, знају да су готови... и да су то сазлужили. Кула од карата је срушена. Праведни Господ им је пресудио.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДНС

21.04.2018 07:52

Оставке криминалаца из МУП -а.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда За Давида

21.04.2018 08:04

Како вас није стид прицати о момку да се дрогирао. Имате ли ви васу дјецу,дали се бојите за њих? Ја имам 3мале дјеце и да сам близе досла бих да подрзим Давора. Страсно је ста нам раде владајуци. Подрска за Давора! Правда за Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Правда За Давида

21.04.2018 08:38

Како вас није стид прицати о момку да се дрогирао. Имате ли ви васу дјецу,дали се бојите за њих? Ја имам 3мале дјеце и да сам близе досла бих да подрзим Давора. Страсно је ста нам раде владајуци. Подрска за Давора! Правда за Давида.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Непал

21.04.2018 08:54

Не замјерите људи Карану сто се у налазу налупао глупости. Имао је трагедију у зивоту, па ваљда од туге. Треба му струцна помоц, а не осуда јавности.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Како се заштити

21.04.2018 10:44

Па ако њему таквом вјерује парваосуђе, и не виде да му треба стручна помоћ, како си рекао, шта ми онда обични смртници можемо. Паде ми на памет једино да за живота дамо изјаву, ако нам се недај боже нешто деси не дозвољавамо да нас Каран обдукује. Онда ту изјаву овјеримо код нотара и предамо у неку државну установу ( МУП-а , Тужилаштво , Суду .....)

Name

Непал

21.04.2018 11:28

Е да је он једини проблем у дрзави Данској. Карана је на сваком кораку.

Name

Ид ем

21.04.2018 09:01

Сасвим је нормално да РТ РС објављује то.сто објављује. Онај сминкер од директора не би био сто јесте да је неки фајтер. Сутра це отици у Мтел на неко измисљено радно мјесто, као сто је и она његова кривонога кокоска из Горњих Цекрцица. Дакле, Трг у 18х. Д А В И Д ✊

ОДГОВОРИТЕ
Name

Xxл

21.04.2018 09:04

Мислим да су процјенили лосе дјецака..дј.разведени родитеља,дредовии,конобар и сви ти елементи...па су покусали све лезирати мислеци ситна раја Медјутим правда недаде неслазе ми се мени као лајику много тога...ако је дјете било дроги. Каосл сто поједини тврде како је купио бурек..био у тој ткз. Крадји па тек онда добио халуцинације од те неке дроге..да је био толико на том допигу по мени лајику неби он до пекаре досао исправно..ја сам лаик нека одговори струка...мислим да су лосе процјенили и да су хтјели брзински ово упаковати.јел је тата конобар,разведени родитељи,дредови и остали елементи..ал правда недаде пуно се прецјенили....и били сигурну у себе да це проци али несто не стима...само истина ма каква год да је упитању је дјете..ако је био крив има закон...тузно...једна тузна мајка

ОДГОВОРИТЕ
Name

за Xxл

21.04.2018 09:36

Браво за коментар, чисто здраворазумско размишљање. Наравно да су га потцијенили и сада ће да "падну" на малом и нејаком... то тако најшчешће и бива, јер је Бог са праведнима, а не са силнима. Гњиде могу на "пукну" и да коментаришу злобно, јасно нам је да немате мира, гадови! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!!!!

Name

Бозе

21.04.2018 10:24

Нисам знала да су му родитељи разведени, Да ли је живио са мајком или са оцем.То су неке приватне ствари,али ево први пут то чујем,

Name

неко

21.04.2018 11:00

Зивио је са оцем у БЛ, а мајка зиви у Аустрији са церком и новом породицом.

Name

Бозе

21.04.2018 11:55

Јадан овај човјек,он је баш изгубио све,не знам како ће наставити живјети.Њега ми је најискреније жао,не могу ни замислити,живот његов и његовог покојног сина,сами,Давид без мајке поред себе,знам да је добар развод бољи од лошег брака,али на жалост дјеца испаштају. Сад кад ово знам,за разведене родитеље,па замислите колико се тај јадни човјек трудио и мучио сам да изведе дијете на пут и нека битанга му га узме. Заиста јадан отац.

Name

неко

21.04.2018 12:32

Да, све се слазем са Вама. Синоц кад је на бн-у рекао да је радио два три посла да би прехранио дијете, несто ме стегло око срца. Заболиле су ме те ријеци његове као да ми је род родјени. Јадан цовјек, остаде без игдје ицега. Ни крив ни дузан. Поздрав

Name

Бозе

21.04.2018 13:27

Такодје и Вама поздрав. На жалост Давида ништа вратити неће,али бар тај јадни и ожалошћени отац да има прилику питати гадове,зашто су му убили сина,која је то цијена једног живота. Зар живот има цијену.

Name

Ало Ало

22.04.2018 07:27

Свака цаст за коментар,колико је неправде око нас,добро да има ико нормалан и здрав у овом друству...Правда за Давида!!!!

Name

Ања

21.04.2018 09:47

Какви су то људи који убијају своју дјецу,каква је то дрзава која стити убице,какви сте то људи зар се Бога не бојите,има ли иста Бозије у вама,сматрам да такви људи нису могли од Бога настати,ви сте безосјецајни нецији производ,неко се играо база И киселина И настала говна из епрувете као сто сте ви,јер цовјек који је од Бога то не мозе да дозволи!!! Како је оцу И мајци питате ли се,сто су своје цедо од срца своја спустили у, земљу са сазнањем да га је неко муцио ,са онаквим процјепима по тијелу!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Окрени главу

21.04.2018 09:58

Мислим да ни један постен градјанин бањалуке не би требао поздравити,Илица,Цулума,Лукаца,Карана,него,ако их видите обавезно окренути главу.То је највеце људско смеце које хода по овом граду

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПОДРШКА ЗА ДАВОРА

21.04.2018 10:08

Нисам у РС и нећу моћи физички да се придружим скупу данас. Али, СРЦЕМ, ДУШОМ И МОЛИТВОМ сам са Вама, Даворе. Истрајте до краја, они су осуђени, а Ви сте одређен. ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.04.2018 10:09

Будуци да је лес пронадјен сест дана од нестанка, убице су имале времена да се припреме и остваре утицај тј. да надју стеле, како се то сада обицно у насој дрзави казе и ради. Да је полиција изасла са тврдњом да су околности смрти Давида нејасне, ниста од овог не би било. Него мислили они, да како добијају изборе, да су су сви малоумни. Е па сви ови који подрзавају истину, говоре да нисмо!

ОДГОВОРИТЕ
Name

за Ре

21.04.2018 10:26

Криминалци су откривени и имају проблем, јер поред оволиког одговора часних људи сада не могу да нађу ни "Жртвеног јарца". Браћо и сестре чистих душа и срца, не дајмо им да више НИКАДА учине зло НИКОМЕ.

Name

Миланка

21.04.2018 10:42

ПРАВДА ЗА ДАВИДА..... Будимо људи а не зивотиње.....

Name

Миланка

21.04.2018 10:53

Људи изведимо своју дјецу на улицу и захтијевај мо јавно тестирање на наркотике ..... А нека и наси функцијонери ураде исто ..... Па да имамо регистроване наркомане ....Па да нам немозе нико мртву дјецу на такав нацин блатит .... Пробудимо се !!!!!!! Сви обицни смртници су криминалци ,наркомани , алкохолицари ,,, Хајмо људи доказат ко је ко ...... Ко има новац за наркотике ??? Правда за Давида ... Подрска за родитеље ...

Name

тиле

21.04.2018 12:47

Миланка: немој да се изненадис процентом дјеце која се дрогира, боље цути, подаци су узасни..пропали смо дибидус.

Name

Правда за Давида - Заједницка порука

21.04.2018 11:37

Драга брацо и сестре, посаљимо данас сви јединствено поруку (и који могу и који не могу доци данас на скуп) : Досао је крај неправди у којој су психопате испољиле своје болесне радње до неиздрзивости. Досао је крај криминалцима у РС који су на целним позицијама. Досло је вријеме да народ зиви зивотом достојним Цовјека. Досло је вријеме да нам дјеца и омладина зиве пуним плуцима! Досло је вријеме да се наси родитељи, дједови и баке поносе нама! ПРАВДА ЗА ДАВИДА, МУЦЕНИКА БАЊАЛУЦКОГ !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.04.2018 11:52

Градјани це мирно показати да зеле дрзаву у интересу свих градјана, а не појединаца. То су наси дједови, и потомци заслузили. То је дрзавни интерес, а не она супља прица!

Name

БОШКО

21.04.2018 11:53

Отац младића Шуровића пролази пакао већ 6 година доказујући убиство свога дјхетета, из синоћњег прилога са БН телевизије се види да је кривце сатјерао у ћишак, још само фали да оде ова мафија са власти и брзо ће убице пред лице правде, ако богда!

ОДГОВОРИТЕ
Name

тре

21.04.2018 12:48

Да, за разлику од Давора је он изнијео доказе конкретне са фотографијама, а Давор збрда здола, нидје ниста конкретно, само претпоставке за које мозе добити добру казну сутра ...

Name

за тре

21.04.2018 13:16

Заборавио си да ставис "с", трес. А, докази постоје и бице приказани када додје вријеме. Хајде, бас да видим ко це покусати да казни Давора?

Name

Бозе

21.04.2018 13:37

"Давор с'брда са дола",Човјек је сахранио убијено дијете прије неколико дана,добро да је од бола могао и дисати.Да ли сте Ви видјели ноге мртвог Давида,оне ране и подливи су од вучења по асфалту,замисли да отац то види на своме мртвом дјетету,самохрани отац,који је сам одгајао то дијете. Стварно нема смисла да било шта непрмјерено пишете о овом човјеку,ко год да сте. Зашто не схватите да је тај човјек изгубио све.Опет кажем дивим му се да може и дисати.

Name

јомлааа

21.04.2018 12:29

Јос данас највеци скуп и од сутра само пар десетина залудјеле дјеце и нико висе, зиви били па видјели...надам се да це конацно несто Давор реци, оно синоц збрда дола, ниста конкретно само оптузује уопсте а никога конкретно...само да не попије тузбу за клевету јос ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

21.04.2018 13:09

И теби це се ова власт одбити о главу. Лијеци це те овдје врхунски доктори. Када будес рикавао умријецес као пас, а не као цовјек.

Name

бунцање јомлааа

21.04.2018 13:17

Само се ти тјеси, имас јос несто мање од три сата... Давору нико од вас зликоваца НЕ МОЗЕ НИСТА, ЈЕР МИ СМО УЗ ЊЕГА! ПРАВДА ЗА ДАВИДА!!!

Name

Луx

21.04.2018 13:35

Ко је тај Филип Цулум? Одакле је?

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

21.04.2018 14:12

Ја не знам ко је Филип,знам да планинар Радјен живи у кући која је наводно опљачкана.И вјерујем да планинар и тај Филип нису ни мало безгрешни,Давидов отац је рекао да су му они убили сина,то су тешке оптужбе и не износе се без доказа,дакле човјек зна ко му је убио дијете. Мати Давидова је на почетку писала на фацебоок да је тај Филип прошао полиграф. Овом приликом ћу јој рећи да је то неистина,у Мупу немају стручњака за полиграф. Доводе професора из БГ. А нису га тад доводили,јер физички није био присутан у Мупу

Name

М

21.04.2018 14:14

Ћулум је са Лауша негдје.Ко је?Нико,Давидов отац каже да је убица,а он се не оглашава,дакле "ћутање је знак одобравања"

Name

вјерник

21.04.2018 13:58

Драга браћо и сестре,овдје на овом цасном порталу је остала још једна подгузна муха.Почистимо је да не зуји и не емитује смрад.ПРАВДА ЗА ДАВИДА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Иванка

21.04.2018 15:19

Каран је Крив за све . Без њега се не би могло ниста , он је вец по Који пут сумњив сто се тице обдукција, он је тај који је радио лазну обдукцију И самим тим уцествовао у убитству

Name

Бака

21.04.2018 14:26

Процијенили су зликовци да се неће имати ко изборити за ПРАВДУ ЗА ДАВИДА.Вечерас ће видјети колико су погријешили и колико нас има.

ОДГОВОРИТЕ
Name

22.04.2018 06:59

Зашто неко из Мупа не поднесе оставку па љиди су прикривали доказе и праву истрагу лажним иступањем у медојима обамањијући јавност о жртву породице о чињеничном стању.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоргованка

22.04.2018 07:22

Ја дефинитивно нисам СНСД,али за овај слуцај оптузивати поменуту странку могу само имбецили.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

22.04.2018 12:44

У теби чучи убица,доћићеш на ред.

Name

БН задруга

22.04.2018 13:59

Све поштујем, дјечка ми бескрајно жао,али овај циркус губи сваки смисао све више подсјећа на случај пјеваљке из Борче и јефтин србијански реалити схоw!!! Појединци користе несрећу зарад својих интереса, Давид је ту небитан!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БЛ

22.04.2018 16:47

Знас ко су убице, имас доказе па ста цекас дај конкретне доказе ако их имас народ је уз тебе па да то ријесимо одмах! сви пису по фб сви све знају а само лазу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

јаосиганама

23.04.2018 08:24

Наравно да лупа ко Маxим по дивизији..јадник.

Name

Истомисљеник

23.04.2018 15:36

Људи, момак кад долази сепа на десну ногу, сто је изразеније кад одлази. Кад одлази није марама преко лица вец свјетлост од тел, обратите пазњу на десну руку пар секунди прије заврсетка снимка кад одлази.

ОДГОВОРИТЕ