Руски медији: Да ли Додик хоће рат?
Уколико би дошло до реализације плана председника Републике Српске Милорада Додика о изласку РС из састава Босне и Херцеговине, то би могло да доведе до новог рата у региону и јачања конфронтације Русије и Запада, оцењује данас руски дневник Комерсант.
Република Српска 10.01.2017 | 11:13
Руски Комерсант пише да је "сензационалну изјаву" Додик дао уочи Дана Републике Српске, који међународна заједница сматра незаконитим, а Хрвати и муслимани дискриминационим.
Муслимани, као и представници међународне заједнице, страхују да је после септембарског референдума Додик кренуо путем изласка РС из састава БиХ. Његова изјава уочи празника само је потврдила те бојазни, додаје дневник.
Комерсант оцењује да настала ситуација изазива скоро неизбежно заоштравање конфликта лидера РС са међународном заједницом.
Руски лист пише да дипломатски извори у БиХ као најреалинују опцију виде изолацију Додика и увођење санкција РС, а у случају да до тога дође, оцењује дневник, у конфронтацију између Запада и Додика могу бити увучени и Србија и Русија, на чију подршку Додик рачуна.
"Премијер Србије Александар Вучић је избегао да присуствује Дану Републике Српске, ограничивши се на честитке, а уочи септембарског референдума јасно је ставио до знања: Београд не подржава његово одржавање, мада и не намерава да се меша у одлуке браће", пише Комерсант.
Руски дневник наводи да ни Москва не жури да подржи Додика, јер се после његовог септембарског сусрета са председником Владимиром Путином, Кремљ огласио само кратким саопштењем у којем нема ни речи о референдуму, ни о подршци.
"У супротном случају, Русија не само да би добила нови повод за свађу са Западом, већ би и заузела још јачу просрпску позицију него сама Србија", закључује дневник.
Извор: Бета
Коментари / 192
Оставите коментарОбицна раја
10.01.2017 10:15Зар има јос будала који би ратовали
ОДГОВОРИТЕРе ОБИЦНА РАЈА
10.01.2017 10:53А ко је јос рају питао. Ратовао би и ти јер би ти они из супротног табора досли пред куцу са зељом и намјером да ти прво дјецу побију па онда тебе. Ти би вјероватно махао бијелом заставом, катио би се пуске и бранио породицу. То ти се тако десава, а будала базалост има и првисе.
бдало
10.01.2017 10:56Не ратују они који рат изазивају .Ратују будале за материјално добро паметних .Они цети направити непријаyељс ааа атеља атела
Залосно
10.01.2017 11:03Узмите Милокраде оно мало близе родбине па у рат крени са њма али са неком дивљом зивотињом ти би све урадио само да не одговарас за свој криминал ал то ти неце моци зна се твоје место робија
Обицна раја
10.01.2017 11:03Једном ме змија ујела сад сигурно неце поздрав из дијаспоре
нема треце
10.01.2017 11:39Има друг,,али не будала..вец људи који друге тј резервне дрзаве немају,,којима је БиХ једина замља..мозда није најбоља..идеална,,,али ми друге немамо..зато се нетреба играти ..а вас додик се игра ватром..а зна се ста се деси кад се игра ватром...Имао је милосевиц исте идеје,,а гдје је сад,.то није успјело онда САД НЕМОЗЕ ПОГОТОВО
реалан
10.01.2017 11:57О каквом рату они причају кад су сви ратови нама наметани споља од ГЕРМАНА или од ОСМАНЛИЈА. Сад би требали да се препаднемо од рата па да им оставимо ову нашу земљу натопљену крвљу СРПСКОГ ПРАВОСЛАВНОГ народа. Ако треба да се одрекнемо наших слава или да изгинемо наравно да је боље страдати као што је и наш заштитник Свети Стефан први пострадао и при томе рекао НЕКА ИМ СЕ НЕ РАЧУНА ОВАЈ ГРЕХ. Сви Срби би требало да послушају историски час који је јуче одржао Кустурица па це им онда бити јасно зашто морамо бранити наше празнике а посебно Св. Стефана јер су по њему носили име сви Немањићи. Треба само да размишљамо супротно од болесних Европљана и Потурица и би ћемо на правом путу макар нас све побили.
ауди
10.01.2017 12:03Увијек је било неком рат,неком брат.У овом слуцају би додику било и отац и мати и брат а други нека гину тако једино мозе спасити сто је покрао.
сипа
10.01.2017 12:07ТО БАЈА, САМО ТЕ РАТ МОЗЕ СПАСИТИ, И ТЕБЕ И СИНА ИГОРА, КУМОВЕ И ОНЕ СКОЈИМ КАФУ ПИЈЕС И КОЈИМ СЕ ТРЕСУ ГАЦЕ ОД ПОМИСЛИ ДА ПАДНЕС ЈЕР ПАДАЈУ И ОНИ А ОНДА ИМ ДЗАБА СВЕ ПАРЕ КОЈЕ СУ ПОКРАЛИ И ОТЕЛИ. Ја би опет фокус ставио на директоре јавних предузеца, фондова, агенција, електропровреде и сл који су потписали бројене тендере и уговоре и њих би казнио до бола, све одузео и њима и њиховој дјеци. То су јад и биједа резима који отима милионе КМ и свеједно им је гдје це бити јер ионако овде не могу да показу колико имају.
србин из србије
10.01.2017 12:27нема треце@ - "друг" - знас како, онда смо били сами и сами против свих. ситуација се мало променила на свим пољима, амери висе нису јаки као некад, русија није слаба као сто је била некад... турци играју како руси свирају... онда сте имали помоц са свих страна а ко би вам то данас помогао!? нисам за рат, али, ако кренете изгубицете и то мало дрзаве сто имате. овај пут це и хрвати бити уз нас а против вас. математика је јасна и проста.
Обицна раја
10.01.2017 12:30Дабогда му у куци рат био ко га позелио они су своју дјецу унуцад обезбједили а народ нек муку муци и гледа како да остави родни крај и иде у иностранство
Ре нема треце
10.01.2017 12:32Потписујем!
ре..реалан
10.01.2017 12:40Хаха..наравно требало би да послусате кустурицу..цовјека који је продао своју вјеру..а сто мислите да неце сутра вас....Немамо ми босњаци тј федерација проблем са тим стацете славити..то је лицна ствар,,,али ако то вриједја друге конститутивне народе у рс или ако негирате и пљујете дрзаву у којој зивите..или јос горе заговарате сецесију ..е онда имамо проблем...то неце моци..Замислите да да сандзак позели исто тј одцепљење..зар то није исто или да пљује по матицној дрзави тј..србији...
@србин из србије
10.01.2017 15:35Ваљаш глупости и очито ратишта видио ниси! Знам ко ме истјерао из куће, знам са чим сам у борбу кренуо и шта је имао непријатељ! Погледај "забрањени исказ" можда ти отвори очи. П.С. захвалите се Американцима добро. У сваком случају ти можеш писати онако, а ја овако у недоглед....зато крените једном да ово ријешимо или не лапрдајте џаба
ре србин из србије
10.01.2017 15:45Србине из Србије, казес имали смо све на насој страни. Ембарго на орузје, а 93. Хрвати заједно с вама ратовали против нас. Бозе сацувај, имали сте ЈНА, на препад напали итд...да не прицам висе или си јако млад и неискусан или немас везе са зивотом. Али да заврсим прицу, казес изгубит цемо и ово мало сто имамо? Савјетујем да кренес први и додјес овдје код нас па да нам то показес у пракси, јер ми смо вец једном ратовали ни с каквим орузјем, није нам проблем опет иако би радо то избјегли. Најгоре је сто ти нецес имати ни храбрости да додјес, ратоват це сиротиња овдје а ти мозда додјес у неки логор се изивљавати на цивилима јер м..а за борбу немас.
ре србин из србиња
10.01.2017 15:48Незаборави да висе нема ЈНА да ратује .Само толико мозда те памцење неслузи добро.
Коо
10.01.2017 15:52Драга брацо Срби само ви мозете овог мангупа скинути. Немојте да се опет рокамо!
јова
10.01.2017 16:35Ко уопште спомиње рат?
Хоп пип
10.01.2017 17:27Нека узме свог сина па нека иде мало под јелику на минус тридесет ја сам једном био и немам намјеру ни за цију идеологију да њихова дјеца имају станове и кола вредности по пола милиона марака а немају дана стаза....
Фахир
10.01.2017 18:45Па,наравно да хоће. То је једина опција која би га у будућности опрала. Јучер је он чекао да неко запуца,али није му се испунила та жеља.Па сада само провоцира на све начине,како би уз себе повукао и остале који су јуче били уз њега. То је његова сљедећа стратегија. Држ се Миле док си жив!
србин из србије
10.01.2017 20:20и ста сад!? ја би требао да ту вама објасњавам где сам све био и ста сам све радио!? ајде бре, уозбиљите се мало. даље, укротите мало те васе емоције па јос једном процитајте ста сам написао. овај пут пазљиво и са разумевањем. а, с'обзиром да сте то сто јесте - врло вероватно нецете сконтати ма колико пута процитали па да вам нацртам! елем, колико сам приметио ратнохускаца реторика не долази са српске стране, сарајево са бакиром на целу је тај реметилацки фактор који таласа и свако мало прети ратом. јос нисам процитао неку изјаву српског или хрватског званицника који позивају на орузје. то не знаци да их неце бити ако за то додје време. елем, бих за добро свих народа који у њој зиве треба да остане ЦЕЛОВИТА и ту прице нема. али, ако због било ког разлога додје до нових сукоба - босна це се распасти и никада је и нико висе не састави! требали то да се деси!? ста ви обицни градјани имате против прослављања 9 јануара? то вам бас толико смета? спремни сте и у рат због тога? а вецина нема леба да једе како треба. а те гузоње које су вас посвадјале урадице то опет и само це намакнути јос који милион на свој рацун а ви цете гинути а не њихова деца! засто сам поменуо промењену политицку ситуацију? зато сто це то српској страни дати крила а ви из сарајева дајете ветар у та крила. ако не видите ново месање карата на балкану и у свету онда заиста немојте ни да комнтарисете дзаба. успут, критиковацу и моју српску страну ако крене са ратном реториком јер свима нам је рата преко главе и нови нам нису потребни. ај сад пробајте да укапирате ста вам написах. а ако није јасно, нема проблема, цртацу вам опет. уздравље!
ре Нема треце
10.01.2017 20:59Само полако, изаци це мецка из јазбине..
ре србин из србије
10.01.2017 21:22Мало си ублазио реторику. Дакле није нама до рата нити нам смета славље 9. јануара (бар не мени јер свако слави своје) али отворена прица о сецесији и присаједињењу Србији не само да је провокативна вец и намјерно усмјерена да извуце сукоб. Коме то треба? РС има своју потврду кроз Дејтон нико је не дира и нико је и не планира дирати. Ово усијавање само треба Додику. Да зивис овдје знао би ти то добро а не би пискарао из Србије млади момце јер ми који смо сваста дозивјели знамо добро ста је рат и први смо против њега. Али знај да ако из друге дрзаве пријетис некоме ко само ово има као куцу и земљу и овдје су нам породице, одговор мора бити зесток. Тако је са свим народима овдје, немамо гдје.
србин из србије
10.01.2017 21:50Нисам ја ублазио реторику вец си ти поцео да капирас. даље, хвала за то "момце". сигурно сам старији од тебе а и од вецине коментатора на овој теми. даље, пореклом сам из србије, после хрватске досао сам у рс и ту сам остао. основао породицу и имам 3 деце. најстарији син ми има 23 године и не зелим да пролази оно сто сам ја пролазио. али, ако се буде морало - заједно цемо. даље, то сто миле помиње сецесију, па родјаци то се зове - реакција! ста мислис, ови васи позивају на орузје а наси це да цуте!? па не иде то тако бураз! помињес дејтон, па управо је рс та која инсистира на њему! сарајево хоце ревизију а та ревизија неминовно доводи до новог рата. а да ти јос мало нацртам, србија се наорузава до зуба, хрватска такодје, трамп на власти, путин уз србију и рс посебно... ај сад све сабери па сконтај по цијим ледјима це да пукне!? успут, изетбеговиц је и даље власник цетворособног стана на теразијама у београду! размисли мало и о томе! нови дилови су на помолу у целом свету, границе на балкану це се мењати... ако народи у бих не буду довољно паметни и дозволе да их политицари поново зезну онда та дрзава заиста не треба да постоји!
криво срастање
10.01.2017 22:14А јос би боље било кад би за ту дрзаву гинула тудја дјеца (а његова нек добијају неповратне креите и нек се баве воцарством -"да не би били наркомани" и нек отварају апотеке и ресторане у којима се једе с уси) и кад би предсједник дрзаве било Додик- дозивотно и постхумно.
РЕ србин из Србије
10.01.2017 22:20Мој друже, колико ти знаш о рату и ратовању најбоље говори твоја реченица...Америка није више јака као што је била, Русија није више слаба као што је била! Ево ти само један податак, да несто научиш ...док Русија има само један носач авиона, САД их има10... паметном доста..
@Србин из Србије
10.01.2017 22:44лако се може десити да у тим новим диловима не би Србија остала без Санџака и Војводине као што је остала без Косова! Како не разумијете да је потребно да само неко из ЕУ да миг Путину да це признат анексију Крима, ..па да Рус прода Србију.. па да видиш колико га боли она ствар за Косовом..
србин из србије
10.01.2017 23:02Слазем се, Србија мозе остати без неких делова али такодје и мозе добити неке територије. даље, не сирите прицу на косово јер оно нема ама бас никакве везе са босном. русија има своје интересе у рс и бранице их као сто брани своје интересе у сирији. а ти геније сто помињес знање о ратовању, види, ја уопсте нисам мислио на војну моц вец на политицку моц. америка је вец пољуљана и сваким даном све висе губи утицај у свету док га русија и кина добијају. са трампом це та америцка империјалистицка политика бити заустављена а све земље које је америка ститила (на балкану) изгубице свог заститника. ста онда!? куд це бакир без амера? а турци плесу како путин свира? европа ради оно сто америка нареди, ста мислис, колико це то јос трајати? ста мислис, колико це се европских земаља окренути ка русији? много и то врло брзо. оцигледно вецина вас не капира политицку ситуацију у свету а посебно не капирате како све то функционисе. како год, бањалука и сарајево треба да се договоре на леп нацин и без теских прица заврсе посао, или постовање дејтона и опстанак босне или миран разлаз. јер ако овако наставе са оптузбама народ це на крају да испаста као и просли пут а ја нисам за то. а ви?
ре Србин из Србије
10.01.2017 23:58Вјеруј ми.. Бошњацима је стало до договора Сарајева и Бањалуке.. потребно је тако мало.. да свако призна злочине..да се одустане од сецесионистичких идеја, да свако сваког поштује.. и да су сви једнаки у правима ..на читавом територију БиХ!
борац
11.01.2017 08:10Није нас ни у прослом нико питао за мисљење.
Милан
11.01.2017 17:22Да се разумијемо, ти листови у Руској Федерацији који тако ружно пишу о Предсједнику Републике Српске, нису омиљени код руског православног народа, нису омиљени код народа Палестине и као такви немају никакав значај као и разне друге плаћеничке невладине организације. Значи то писање само каже да је у тој великој православној земљи штампа слободна а за србе и русе "тресла се гора - родио се миш".
за ко
12.01.2017 10:13Тако сам и ја говорила 92 па мени браца искљуцисе струју воду протјерасе ме из моје куце гладну зедну са двоје мале дјеце само зато сто сам српкиња а казу да су им тако наредили
Бигдан
14.10.2017 04:04Рекосе босански срби побегуље са тих истих прагова као и они хрватски..инаце кољаци из Мацве... ти цес да прицас несто маму ти носанску Србији која је водила 7 ратова и због терористе Принципа изгубила милион ипо младица..марс дзукеле аустроугарске.
Кирба
10.01.2017 10:17СДС га мора у томе зауставити. Једино савез са СДА и Бакиром гарантује слободу Србима.
ОДГОВОРИТЕДејо
10.01.2017 10:57Ма стандардно,о рату прицају они који нису рата ни видјели.А сви знамо ста је Додик радио,док су људи попут Саровица успоставили славу РС.Коју је Миле укинуо и направио параду да би сакрио ту цињеницу.
мицко
10.01.2017 12:22СДС би тада највише усицарио као и претходног рата па погледајте Мичу и његове дупелизице нису имали ни гаца
ДД
10.01.2017 10:24Неце добро заврсити.
ОДГОВОРИТЕОгорцен
10.01.2017 11:34Назалост неце! Додик је нелегално згрно милионе преко србовања,Р.Српска је пред банкротом дисе на апаратима.Додик врло добро зна да му се крај приблизава,али назалост он то неце дозволити урадице све да избјегне руку правде па макар то и био рат.А он це све то посматрати из своје виле на Дедињу зато је и купио.
кики
10.01.2017 21:00Нема рата без Турака..
Ристо
10.01.2017 10:24Но, спрема се изолација и санкције. А ти, народе, опет на улицу па подржавај будале које си изабрао. Србуј, макар сламу јео - а ускоро ћемо је и јести, како ствари стоје.
ОДГОВОРИТЕБЛАГО НАШОЈ ПАМЕТИ
10.01.2017 11:02Браво Ристо слажем се
Зељко
10.01.2017 11:16Капа доле Ристо.На залост много је оних који це и траву јести само да доказу да су веци срби од срба.
Миле
10.01.2017 11:21Ристо свака цаст на коментару.Сто посто тако,назалост и опозиција је па скоро иста.Бозе помози.
рока
10.01.2017 14:59Савез за промјене би у случају рата побјегао у Сарајево тамо им Иванић копа тунеле
ре Ристо
10.01.2017 22:34Има и оних који це траву пусити.
Наталија
10.01.2017 10:26Најбоље би било да нам СДС кроји политику заједно са Бакиром Изетбеговићем.
ОДГОВОРИТЕдр
10.01.2017 10:51Не него је најбоље удри поново ратне труби и да изгине и ово што је остало. Баш си паметна!
...
10.01.2017 10:56Само се ти држи Баје.
Кумиц
10.01.2017 11:26Ходи Наталија да ми мало кројимо политику умјесто СДС и Бакира бице нам топлије
Ре наталија
10.01.2017 12:34Нато, зене могу у политици бити бас крволоцне, мани се тог пута биљане ти и оне двије брадате из парламента
Реална
10.01.2017 12:41Кројите ви политику Наталија са Додиком, ми цемо са Бакором, Хрвати са Цовицем, а на рат и свјезу крв све висе мирисе. Ал кад будемо гледали мртва тијела насих најмилијих, или их безуспјесно опет тразили знајмо да смо добили ста смо и тразили јер ову политику сами бирамо. Додик и Цовиц највисе трабуњају и раде оно сто њихов народ трази(подјела и расцјеп БиХ), а босњаци се једу и резе и на једне и на друге, а на неспособног Бакира највисе, ал опет цемо га изабрати јер јбг.то је "нас тор", нас пркос. И није тацно да це за ново крвопролице бити одговорни ова тројица, вец це бити одговоран народ који подрзава ову хускацку политику, народ који гласа и бира ове будале на власт. И ти Наталија, а и ја цемо бити криве за ново крвопролице. Ако изгубис неког знај да си га сама убила, немој да тразис кривца на другој страни, поцни од себе.
рацио
10.01.2017 14:42Ристо засто не одес у ФБиХ, даће ти нешто уз сламу. Видим да ти је најважније шта ћеш јести. Увијек је било лопова и сиротиње, лако је Ристо наћи изговор.
Ре Наталија
10.01.2017 15:48Најбоље би било Наталија да одес одавдје у Србију, такве као ти само хускају на рат па побјегну.
Сах
10.01.2017 15:50Ма јок,нецемо за рат бити криви ми (мислим на народе) опет це бити "одговорна" медјународна заједница. Дакле, тајкуни се обогатили као и политицари, друствена имовина коју смо стварали ми и наси родитељи, уновцена у њихову корист, наса дјеца или их слузе за мале паре или ни ту "срецу"немају а ти сиротињо за пуске,па "брани" ислам,православље и католицизам. Нека нам се Бакири,Милоради,Драгани и свеколики нормални осратак нормалног свијета смије... и ја бих,,али ми ипак зао ја волим овај народ,не заборавите,ми смо сви своји,бар су мене тако одгајали...
Дјуро
10.01.2017 16:50Брига њих за народом своје су све обезбједили наредних 100 година а народ гладан једини непријатељ И Р.С И БиХ су политицари
Ре Сах
10.01.2017 17:09Босњаци се не боре за вјеру вец да оцувају Босну и Херцеговину у њеним вец постојецим границама. Босњацима не сметају ни Срби ни Хрвати који зеле добро Босни и који одвајају термине Босна-Србија, односно Босна-Хрватска, док овим другим сметају сви који нису оно сто су они.
Цица
10.01.2017 10:30Ааа сто ми је зао Бакира,уууу па цовјек це оболити од ових...Зивјела Република Српска....
ОДГОВОРИТЕРе
10.01.2017 11:16Неће живјети још дуго ако настави с оваквим провокацијама. Укинуће се сама кад из ње оде ово мало памети што је остало.
Ре цицо
10.01.2017 12:13Баки има милијарде виле у истамбулу боли га она ствар цицо за додика рс и све србе у свијету.Сутра да се одвојите неби ниста било кога висе интересује земља и ти си бобјегла у град да типкас .
ПОЛИТИЧАР
10.01.2017 10:30Па зар и ви браћо против мене, само ме Путин воли, амбасадор ме је излеватио а штоооооооооооо питам се
ОДГОВОРИТЕРеал-ан
10.01.2017 10:32Послије пар цасица "брље"предцедника народу мамурлуки главобоља
ОДГОВОРИТЕТихи
10.01.2017 10:32Овај це са националистима и са једне и са друге стране Дрине Србе гурнути у невоље само да не би завршио у затвор.А народ цути и све то гледа?
ОДГОВОРИТЕре тихи
10.01.2017 11:14А СТО ВАМ СМЕТА ДОДИК А ПОРУКЕ НА БОСЊАЦКИМ ПОРТАЛИМА КОЉИ СРБЕ И ДЈЕЦУ ЦЕТНИЦИ НЕ СМЕТАЈУ-СМЕТА ВАМ ДОДИК АЛИ ОН НЕБИ ДАВАО ИЗЈАВЕ ДА НЕМА ЗАЛЕДЈИНУ ЗА ТО И АКО ВАМ СЕ НЕ СВИДЈА СТАВЉАЈТЕ ФЕС НА ГЛАВУ:
ПД
10.01.2017 12:46РЕ РЕ ТИХИ ДУДУКОВА ПОДГУЗНА МУВО
искрено
10.01.2017 10:33Увјек је било будала и рата.Нисмо се опаметили ваља изгледа опет пускарати.Тако нам је судјено на овом простору да се истребимо..
ОДГОВОРИТЕНовинар
10.01.2017 10:34Ко га медијски савјетује мало и лута са изјавама. Галерији познатих ликова сада се придодала и бивса новинарка АТВ, Прајм и сада Република газдарица. До срзи је надобудна и на паре и славу алава. У амбис це га гурнути као и многе до сада својим паметовањем
ОДГОВОРИТЕЕј да...
10.01.2017 11:26Андреа Вуковиц...нек људи знају о коме је ријец...
Кос
10.01.2017 21:21Мала Скакина из Малог крајисника?
Ко је Андреа Вуковић?
10.01.2017 21:38Је ли јој Вуковић удано презиме?И гдје сада ради?
Дује
10.01.2017 22:06Продаје тепихе за Дан републике... хахахахаха
Булевар
11.01.2017 22:39Мозда сте нешто погресили, знам породицу мама јој је хрватица нису националисти никада били
Зајебант
10.01.2017 10:35Срби су из свих ратова до сада изашли као побједници.
ОДГОВОРИТЕРе
10.01.2017 11:17Рачунаш ли ту бившу РСК и једно 5% преосталих Срба у РХ? А Косово? А и РС се клима, привреда у распаду, народ одлази... Још мало па ће гробља бити живља од градова у РС. И ти то називаш побједом?
Зајебант ИИ
10.01.2017 11:35Посебно из оног водјеног у Хрватској.. Све се цини да це побједа на територију РС бити јос блиставија...ако се поново зарати
Младен
10.01.2017 11:35Нароцито смо победили на Косову 1389.
Дијаспора
10.01.2017 10:38Па ту није присуствовао нико од странизх званицника, осим оних из Србије. То говори све коју подрску Додик има!
ОДГОВОРИТЕМихајло
10.01.2017 10:39Ма дајте људи уразумите се разумите стање народа, а и додика. Народ је банкрот као и РС, а додик пун ко брод и спреман је на све због себе. Залосно је видјети дезертера и сверцера да командује онако како је он то јуце радио.
ОДГОВОРИТЕГјулдана
10.01.2017 16:35Тако је Михајла,додир крхак има све а народ се свадјалица док он трља руке и богати се.Е мој народе да смо богдом памети колико смо поводљиви и идемо за будалама
поштено
10.01.2017 10:46Људи па ми нисмо могли са њима зато је и био рат,и толико људи изгинуло са обе стране,а сад хоће опет Босну и шта опет крвопролиће а недају Републику српску,само разлаз мирним путем најбоље за обе стране
ОДГОВОРИТЕре постено
10.01.2017 11:06Ти постен? Ти ниси видио постеног. Срамота и брука нек те буде свих оних несрпских становника. Тако то не иде синко мој.
Ре
10.01.2017 11:18Ако ниси примијетио, БиХ итекако постоји најмање колико и РС, а постојала је и прије РС. Савјетујем два аспирина на свака четири сата и два литра воде дневно до отрежњења.
поштено
10.01.2017 11:28Па јесмо ли могли заједно глупане један
ре постено
10.01.2017 11:30Ви сте с нама. Нема вама друге.Неце Путин теби дати круха него комсија.
НИЈЕ ПОСТЕНО
10.01.2017 11:51Проблем је тај сто немозе мирно..јер није Босна ниција бабовина па да је мозе дијелити како се коме цефне..знају се вјековне дрзавне границе Бих..само зато сто је тренутно ентитетски подијељена незнаци дасе мозе дијелити и припајати коме хоце...није никад ни могло..Оно сто је за србију косово то је за нас комплет бих...Свако ко има и мало памети зна да би цак ипокусај неке сецесије довео до нато интервенције јер би то аутоматски довело до рата....
Ре Ре
10.01.2017 12:01Ето сто немоземо заједно док је оваквих као вас двојица
Ре постено
10.01.2017 12:38А сто ми то не моземо заједно? Јер нам не да Додицк? Сјети се поплава, ко је коме први потрцао у помоц? Све ми моземо, све!!
Ре није поштено
10.01.2017 12:38А Југославија је могла се дијелити кретену
ре НИЈЕ ПОШТЕНО
12.01.2017 23:29Република Српска није ваша бабовина, него наша! Даље прсте од наше бабовине и биће мирна Босна. А то твоје "аутоматски би довело до рата" - ништа се не дешава "аутоматски" већ ти својаташ земљу на којој ми живимо вијековима као већински народ и пријетиш нама да морамо да живимо са вама који мрзите све српско или ћете да нас нападнете. Нама су пријетили много јачи од таквих, и без успјеха.
Амбасадор
10.01.2017 10:54Ето ни руски амбасадор није досао. То показује све. Казу био прехладјен.
ОДГОВОРИТЕПЕНЗИОНЕРСКИ ЖИВОТ
10.01.2017 11:01Неко прехладјен, неко има обавезе, неко на путу паметном доста него најбоље би му било да оде на М.рс тамо му не треба виза а и понаqша се као да је пао с Марса
СРПСКА
10.01.2017 11:57Само Николић и Јеремић дошли, остали се извукли. Питање само ћему све ово и шта се овим жели прикрити, знамо да је у питању криминал само треба документовати. Једино Иванић досљедан себи, сваком забије нож у леђа.
Војо
10.01.2017 13:56Фалио је јос Сесељ да прица буде комплетна!?
градјанин
13.02.2018 18:41Која подјела нема подјеле мозете само сањат а видимо наорузавате се све висе и висе , а ми муслимани ен зелимо ратоват , ал ако ви хоцете па није проблем.
Рат
10.01.2017 11:01Рат зеле они који не зеле да се баве правим проблемима него укидају Српској празник, грб, и сл. и на тај нацин покусавају провести ратне циљеве. Не мозе се Српска срусити и кад год покусају имаце одговор Не дамо Српску, баталите се цорава посла и то кроз референдум, параду или било који други пригодан облик. Босњаци су у великој паници, БиХ це се неминовно радпасти а нови односи у свету гарантују знатно убзање процеса.
ОДГОВОРИТЕмаx
10.01.2017 11:08Браво
Х
10.01.2017 11:09Хрвати једва цекају рат измедју Муслимана И Срба, е сто сте ви луди....
ре Рат
10.01.2017 11:24Цуј да се мирно разидјемо а растјеро скоро 50% становника Бања Луке.. нема ту пуно логике
ре рат
10.01.2017 11:42Јел ти то сеф баја написао реферат да га ставис на БН, ти немас мозга, стаце ти , има тв и бајовизија !
ре
10.01.2017 11:52Хахаха...јашта него су Бошњаци у паници, само некао чудно показују панику...
ре рат
10.01.2017 21:26Јест ево страх нас је....ајде додји у ФБиХ па то реци.
Иностранство
10.01.2017 11:03Ево код мене у Сведску долазе срби из Босне ( из Босанске Градиске, из Приједора) и тразе било ста да раде. Казу нема доле зивота нити це га кад бити. Казем им ја, знам, ко вам је крив. И треба да вам је тако кад хоцете Додика. Питајте Додика да вам плати гријање, струју, храну и све остало. Он има милионе.
ОДГОВОРИТЕпунто
10.01.2017 11:15Ако су у Сведску досли прије рата онда су из Бос.Градиске,а сад никако не могу бити из босанске
Питање
10.01.2017 11:22А што си ти онда у Шведској, када је код тебе Бакир и када једете златним кашикама?
Ре иностранство
10.01.2017 11:31Ти се сикирај шта бакир има
ре пунто
10.01.2017 11:33Па нек одакле су него из Босанске? Досли 2015 године. сами тако казу. Нису из руске Градиске. а ја цовјека необразованог.
ре пунто
10.01.2017 11:54Географија ти није бас јаца страна. А ни оријентација.
Иностранство
10.01.2017 12:14Ма мени је вазно да ја имам. А ста Бакир и Додик имају то ме не интресује. Од њиховог се не зиви. Али ви не схватате поенту свега овог и зивота. Ви сте доле и немате. Додјем свако љето доле и гледам вас тако јадне. Па реко неце ли бити боље. Али судеци по вама сто коментарисете овдје, нисте ни заслузили боље.
харкан
10.01.2017 11:05Предсједнице,само напријед..Ратовао сам једном и опет цу.Посао нисмо заврсили и Република Српска це бити самостална.
ОДГОВОРИТЕБања Лука
10.01.2017 11:26Ти ратуј а предсједник нека ужива
Ре харкан
10.01.2017 15:56Додји цекамо те. Немој се само сакриват и бјезат као 95.
МИЛАН
10.01.2017 11:10ДА У РАТ ИДУ ОНИ КОЈИ ГА ОРГАНИЗУЈУ, РАТОВА НИКАД НЕБИХ БИЛО !
ОДГОВОРИТЕодлицно
10.01.2017 22:36БРАВО МИлане
МАЛИ
10.01.2017 11:15Ако није РС дрзава како мозе се онда увести санкције ? занци има дрзавности...
ОДГОВОРИТЕре глуп
10.01.2017 11:34Све се мозе синко све. Видјецес ти како баја бјези јос мало.
мозарт
10.01.2017 11:56Ни Фоца тада Србиње 1996 г. није била дрзава па су јој увели санкције док није за нацелника досао Крсмановиц.
ре Мали
10.01.2017 14:43Па малиша, санкције се могу увести једном човеку ако треба, граду, фирми, ентитету...
ре Мали,
10.01.2017 22:37има рацку а не дрзавност
Договор или рат
10.01.2017 11:18Дидику и његовим сарадницима је рат или мањи сукоби у интетесу...Пуно су компромитовани и знају да немају једноставан излаз зато таласају.....Играју на опцију рата или да им запад опрости све гријехе у замјену за слободу.....Сишли би они са власти за гарантовану слободу....
ОДГОВОРИТЕСара
10.01.2017 11:29Кад га видим, као да Хитлера гледам.
ОДГОВОРИТЕХа ха
10.01.2017 11:36Ма додик мисли да це му руси послат орузје Па мисли да це моци као ЈНА прије. Али мозда мало сутра.
ОДГОВОРИТЕМе
10.01.2017 11:36Куха се куха, Опет???
ОДГОВОРИТЕЂорђе
10.01.2017 11:48Као што рече у Изет Фазлиновић: "Сада су времена лоши ђака и лијени сељака". Лоши ђаци воде државу, а лијени сељаци гледају серије и чекају субвенције и добију од тих лоши ђака само њихови, са грдеицом лука добију милионе субвенције. Вриједни и поштени сељаци пропадају и немају право на субвенције иако не гледају серије. Лоши ђаци, који су били са нама у клупама, сада владају и не дају се добрим ђацима запослити и зато је Изет био у праву.
ОДГОВОРИТЕХомо сапиенс
10.01.2017 11:58Уцествовао сам у стварању Републике Српске и дан данас настојим својим активностима да је уцврсцујем и осназујем, али ако је овај народ допусти болеснику, сверцеру, спекуланту и криминалцу да он прица и спроводи идеју о осамостаљењу, да би он, обицна сировина и медиокритет, на тај нацин себе велицао и вадио из огромног проблема у који нас је он и његова друзина увели, онда мени лицно таква земља не треба.
ОДГОВОРИТЕДраган
10.01.2017 11:59Зар мислите да је све вијецно ниста није вијецно политицке ситуације у свијету се мијењају а такодје и односи снага па тако није искљуцено да це једног дана косово поново бити у саставу Србије и да це република српска бити самостална земља засто да не а то се све мозе урадити без рата и пролијевања крви а не како то казе Бакир Изетбеговиц да то не мозе проци без рата а питам се засто.ДЗаба му његова БИХ-а ако је толико воли али засто онда мрзи републику српску а зелио би да је тако лако утопи у унитарну БИХ-а нека нас вец једном остави на миру...
ОДГОВОРИТЕРе Драгане глупане
10.01.2017 15:58Драги Драгане, гледај ста писес. Косово назад у Србију и РС самостална. Дакле све како Србима одговара хахахха а нас не пита нико ниста? Па ето исто тако ја сматрам да си у праву, мозе се десити да Сандзак и Војводина оду из Србије, да Босна остане цјеловита и да цак укинемо Републику Српску. Мозе и овако?
Једном опечен
10.01.2017 12:01Баја ће сигурно ићи на референдум о сецесији, то му је остао једини излаз. Чим објави датум референдума, ја са својом породицом покрећем план брзог одласка. Рата можда буде, можда не буде, али провјеравати нећу.
ОДГОВОРИТЕВетеран
10.01.2017 12:46Придрузујем се, ови сто галаме и ко бива они бих ратовали први бих збрисали да до нечега дође. То сам већ једном дозивио 92 године, највећи букачи су збрисали код првог метка. Е сада, да будем јасан оног дана када се расписе референдум о одцјепљењу РС-а , ја ћу већ бити подалеко од Балкана са то гледам преко малих екрана уз виски са ледом !
Ре
10.01.2017 21:28Мислим да це објавити пред изборе 2018. кад то уради свеопста бјезанија из земље.
Сљивовица
10.01.2017 22:41Па није он дзаба купио онај веци хеликоптер. Зар мислите да му тај веци треба да би тресо сљиве. У њему мозе висе понијети кад буде давао петама вјетра.
ДОXА
10.01.2017 12:04Ма какав рат па висе се педера скупи на паради поноса нег јуце на паради полиције и ватрогасаца!!!
ОДГОВОРИТЕиззи
10.01.2017 12:05Веома опасна политика, надам се да је народ паметан и да добро размисли о могућим посљедицама. Дејтонски мировни споразум нема алтернативу, РС-у више нико не угрожава ни на који начин.
ОДГОВОРИТЕМиГ
12.01.2017 23:38Од потписивања Дејтонског споразума РС су ускратили грб, химну, покушали заставу, а сада и хоће и Дан Републике, да не говорим још 64 надлежности које су јој припадале. То значи да рат Бошњака за унитарну Босну никад није ни престао већ се сад води другим средствима, И то је веома опасна политика, јер РС више неће назад. Управо кршење Дејтонског споразума на штету РС води земљу ка распаду и сукобима.
Боксер
10.01.2017 12:05Неким идиотима Руси морају објаснити јер нису способни видјети оно што им је испред носа. Свака будала зна са нас Миле води у рат. Амери желе да РС једнострано сруши Даyтон и отцјепи се и онда иде Нато акција. Трактори ће опет ићи према Србији. Руси су уз Даyтон тако да сами остајемо. Нашим будалама ни Рус не може објаснити.
ОДГОВОРИТЕМиГ
12.01.2017 23:41Они не желе НАТО акцију, већ да ми сами пристанемо на се утопимо у БиХ и уђемо у НАТО, тако им је пуно мањи трошак. А онда наши младићи да иду да за њих освајају нека друга подручја.
Ј*беш политичаре
10.01.2017 12:24Ако се овако настави,а наставиће се,само будала не види да ће бити рата.Кратког.(а није га одавно ни било)Ми у избјеглиштву у Србији,Додик у вили и становима с ловом.Као РС Крајина,кукање,кукање....
ОДГОВОРИТЕВелики водја
10.01.2017 12:41Ста ни у овом рату радио? Носио пуску, стеку цигара или с пасосем преко Дрине?
ОДГОВОРИТЕМАНЕ
10.01.2017 12:41Суштина ове приче из Москве је да ни Москва не подржава овог нашег несретника ,Тако да нема ништа од рата и Н ОРМАЛНО НИ ОД ОДЦЕПЉЕЊА ,ШТО МЕ КАО СРБИНА РАДУЈЕ,АКО СЕ ИКАДА БУДЕМО ТРЕБАЛИ РАЗИЋИ ЗНАЋЕМО КАД ТО ТРЕБА ,АЛ НЕЋЕ НАС ОВАЈ БАНДИТ РАДИ СВОГ СТРАХА ОД ПРАВОСУЂА ГУРАТИ У ПРОВАЛИЈУ
ОДГОВОРИТЕМихајло
10.01.2017 17:54Ре Мане Свака на свом мјесто, треба нам мало висе паметних и трезвених.
МиГ
12.01.2017 23:41Став једног часописа није став званичне Москве.
фол је у томе
10.01.2017 12:56Сто Русија неце пола Босне,вец хоце цитаву!
ОДГОВОРИТЕТито
10.01.2017 22:43Босна је и српска и хрватска и босњацка и босанска.
које лагање
10.01.2017 13:12Па Турска Русији обори авион и масакрирају пилота и не зарате а као русија је некад ратовала због Срба па ће и сада.Најбоље то Срби знају у крајини и косову и Србији и РС бомбардовали нас а русија викала немојте бас пуно.
ОДГОВОРИТЕнерадикализовани босанац
10.01.2017 13:1525 Новембар дан дрзавности БиХ, питање? Некада у будуцности када се поклопи да 25 новембар и бајрам буду на исти дан да ли це бити дискриминисаних у тој назови дрзавом.
ОДГОВОРИТЕДијана
10.01.2017 16:06Нерадикализовани, несто ми бас не стоји теби то име. Извини сто цу ти ово реци али јеси заиста толико глуп или се правис? Једна ствар је ситуација ако се слуцајно поклопи да неки вјерски празник падне на исти дан као и дрзавни, подвлацим, дрзавни, али су то сасвим два одвојена догадјаја која нису повезана нити се обиљезавају скупа нити на слицан нацин, а сасвим друго је то када ти једном ентитету који се налази у секуларној дрзави прогласис да има крсну славу (да сколе хотели, мотели, мостови, уционице, домови здравља требају имати крсне славе???), дакле славу једног народа и вјерски обред за секуларни празник, у дрзави гдје су конститутивни сва три народа НА ЦИЈЕЛОМ ЊЕНОМ ТЕРИТОРИЈУ*
Зеле Липо Славље
10.01.2017 22:44Дијана зимиладму, па ми сипутуки.
Миг
12.01.2017 23:46Дијана, у праву си да није у реду да у секуларној држави са три конститутивна народа се слави слава РС. Ево, сад више није слава већ секуларни празник, као што је увијек и требало да буде. Шта је сад неуставно? Значи, треба да се помјери на други дан, а као не знате да је СВАКИ дан у години неки православни празник? Ко кога ту фарба?!
рqдоман
10.01.2017 13:26Ко волио рат дабогда му у кући био.
ОДГОВОРИТЕБОБА
10.01.2017 13:28ЧОВЈЕК ЈЕ ЧИТАВО ВРИЈЕМЕ КАДА ЈЕ ДРЖАО ГОВОР ПРИЧАО ДА САЊА КАД ИМАШ ПРЕИШЕ ПА НЕЗНАШ КУД ГОНИШ ОНДА СТАЛНО ТИ ДОЛАЗЕ СНОВИ ПРЕД ОЧИ АЛИ СНОВИ КОЈИ ТЕ ДОВОДЕ ДО ЛУДИЛА ДРАГИ МОЈ НАРОДЕ ЖЕЛИМ ВАМ МИРАН САН КОШМАР ЈЕ НЕ ИЗЛИЈЕЧИВА БОЛЕСТ.
ОДГОВОРИТЕБрзи
10.01.2017 14:47Људи није ваљда досло до пенала!!!
Бања Лука
10.01.2017 14:34Све се може ријешити без рата.То ти је исто као да имаш цуру а она хоће да те остави , а ти је испребијаш.Не треба нешто силити ако не иде
ОДГОВОРИТЕцура
10.01.2017 17:33Ако не иде цура мозе отици и код мајцице изпребијана
перо
10.01.2017 14:36Нека му игор ратује он има зашта!?
ОДГОВОРИТЕзумба
10.01.2017 15:22Казу да це мобилисати прво оне који нису изасли на референдум.
Бране
10.01.2017 15:46Да да , они који нису били на референдуму они це у прве линије, а ови други ће из фотеља руководити...
аца
10.01.2017 14:39Нема висе улагања ни једног еура доље сто сам направио направио а ви се кољите ако зелите али без мене дуса ме боли кад видим како би могли зивити лијепо једни поред других а да све цвата а овако једни пребогати а сви други сиротиња јер нема посла а ни напредка
ОДГОВОРИТЕКремљ
10.01.2017 15:00Ово је јако забрињавајуце када оваква упозорења долазе из Москве.Политика конфликта одговара само власти која је неспособна.У једно моменту,контролисани конфликт мозе измаци контроли.То је једини пут који нам,назалост,трасира Додик.То није пут самосталности РС,вец пут нестанка.Нико Српску не угрозава као Додик јер је успио увуци у сукоб са цијелим свијетом.Само дебљи крај моземо извуци.
ОДГОВОРИТЕМилан
10.01.2017 15:03Људи Срби су вец изгубили рат ,Свијет Босњаке дрзи под контролом инаце би Босњаци РС давно поразили ,Додик је јос једна будала која Србе увлаци у сукоб са Свијетом и Босњацима !
ОДГОВОРИТЕбања лука
10.01.2017 15:21И Мартић је правио параду и како прође
ОДГОВОРИТЕХарамија
10.01.2017 15:28Тера ћобан овчице, у овом нашем случају, право према понору из којег из којег је тешко изаћи. А овчице, или боље речено овце, слијепо слушају свог газду и срљају у белај.Бем ти таквог чобанина којем није стало до свог стада.
ОДГОВОРИТЕбоба
10.01.2017 15:36НОРМАЛАН ЧОВЈЕК НЕ МОЖЕ ДА ВЈЕРУЈЕ КАКВЕ РИЈЕЧИ ИЗЛАЗЕ ИЗ ОВОГ ЧОВЈЕКА ДА ЛИ ЉУДСКИ УМ МОЖЕ ОВО ДА ПОДНЕСЕ ОД РАТА ДВАДЕСЕТПЕТ ГОДИНА ЧИМ СЕ ЉУДИ ЗАБАВЛАЈУ ОГРОМАН ЈЕ ТО ПЕРИЈОД МОЈ НАПАЋЕНИ НАРОДЕ ЗА ОВАКВЕ ЗАБАВЉАЧЕ НАРОДА ЖИВОТ ПРОЛАЗИ МИ СЕ ВРТИМО У КРУГ НАЦИЈА ЈЕ БОЛЕСНА ЊИМА ДОБРО ПОСМАТРАЈТЕ НАРОД НИГДЈЕ ОСМЈЕХА МИСЛИ НЕГДЈЕ ДАЛЕКО КО ЗНА ГДЈЕ НЕ ГЛЕДАМО ЈЕДНИ ДРУГЕ У ОЧИ СВЕ НАМ ЈЕ ПОРЕМЕЋЕНО СА ОВАКВИМ ЗАБАВЉАЧИМА ДА ЛИ ИКО ИМА ПАМЕТАН У ОВОЈ НАПАЋЕНОЈ РЕП. СРПСКОЈ
ОДГОВОРИТЕСАРМАТ
10.01.2017 15:56"Руски медији:Да ли Додик хоће рат"?Какав је ово наслов?Па зар прозападни(проамерички) "Комерсант" представља све медије у Русији?Ја редовно гледам "Россия 24","Планет",РТ,5-тв.ру(најгледаније руске тв програме)и никада нисам чуо ни једног новинара ових медијских кућа
ОДГОВОРИТЕМата
10.01.2017 16:02Оцигледно хоце и тада це само страдати сиротински синови као и увијек док це Игор да једе суси негдје у Београду или Москви.Направи параду у којој уцествују постари ,кул.ум.друства,рибари,ловци, да му се сви смију.
ОДГОВОРИТЕЛеки
11.01.2017 21:45Ста се буните и прије рата су Додикови били велики економисти и имали огроман капитал.
Ало ало
10.01.2017 18:29Ста лупетате, какав рат, Миле се опет удубио у политицку борбу. Вец вам је објасњавао да свака његова изјава зависи од политицког тренутка. А и политицки аналитицар, Тања Топиц, је давно устврдила да је Миле прагматик. Ако му Амери ујутро понуде велики залогај сутра поподне Миле испаљује своју прицу за то поодне. О томе хоце ли односно када це на Балкану опет бити рата, одлуције неко други. Морате се стрпити, иако се толико волите сељакати.
ОДГОВОРИТЕХаха
10.01.2017 18:30Ма људи, неце бити рата, има јос овдје пара за покрасти, немају јос сви виле као Милокрад по Дедињу, Монте Карлу, ваља и то обезбједити, да се надје за студирања унуцица. Јос само по који кредитиц од пар милиона да се да својој и кумовској дјецици од ових пара од ММФ-а и из руског дуга па цемо онда видјети ста цемо око ратовања. Молим вас да сви писете ММФ-у да нас заједно са Милокрадом задузују јос неколико година, а онда кад се сви кумови обезбједе мозе се сиротиња и у рат слати. Зивјела глупост и на планети најглупљи народи, Срби, Хрвати и Босњаци. Овце!
ОДГОВОРИТЕЛактаси
10.01.2017 18:51Само рат уз насег Додика смо зивио Додик.Примице он избјеглице на дедињу.
ОДГОВОРИТЕФахро
10.01.2017 20:53Додику би највише одговарао рат. Још да се хоће наћи неки вехабија,да запријети Србима.То би за њега био спас . Само да се заборави ставрно стање народа, а он да изађе бољи него Караџић. Хеј мој Додик,прочитали су те људи ко дјеца бајкице. Вријеме је да се пензионишеш и пустиш неког младог човјека да управља на твоме мјесту.
Додјите себи јуди
10.01.2017 19:38Ако ико има паметан у Српској треба да свати да це нај горе у конфикту проци рс, европа неце дозвоити русизме и олтроне руске да изазивају нереде у сред европе. добит цете украијински сценарио.. вас поросенко це одлепрсати у неку вилу у русији а ви се кољите и зивите ко пси у 21. вијеку. Углаву се људи...
ОДГОВОРИТЕисправкаа
10.01.2017 22:51није Поросенко него Јануковицх
Wебер
10.01.2017 20:18Човјек је тежак Милијарду Марака како да оде са власти кад добро зна да мора одговарати за криминал лакше је позвати будале направити сукобе и онда се извући из те вукојебине БиХ
ОДГОВОРИТЕЗа ове интернет ратнике
10.01.2017 21:32Видите ли ви терминатори колики је минус напољу? А на планинама дупло хладније, плус вјетар сјеверац брисе, плус магла, плус вукови завијају од глади. Јесте замислили? Е сад замислите себе на таквој планини, типа рецимо Грмец, а ти родјен у Сарајеву или Бања Луци, боли те она ствар за Грмецом, али послали те горе на линију и сад си у заледјеном блату у рову, дрзи стразу, ноц је, не видис прст пред оком. Само звуци вукова и вјетра. Цуна ти се смрзла, нема је, не види се. Тестиси ко два ораха. Гладан си, немас цигара, пије ти пуно твоје омиљено хладно пиво. Појео би пецено пиле висе него иста. А тек судзука ил суве пеке. Аааа. Ал нема. Ал зато напољу има -300. Мислис на бебу, дјецу, зену, мајку, сестру, вјереницу, дјевојку, фамилију, пријатеље.. И онда ти падне на ум мисао:"ратује ли Додиков син"? А Бакиров? А Цвијановицкин? А Мајкицкин мали? На ком ли су они фронту?" Врло брзо постајес свјестан да они нису на ратистима, нема сансе. Сазнас да је бајин мали на љетовању на Тајланду. Вози се глисером у крилу му тајландјанка. Бакиров мали у Кусадасију, Цвијановицкин мора да је негдје на Карибима. Тад је тамо љето посто је код нас зима. Аааааааа.. Слободно се замислите у тој ситуацији. То је цак најбезболнија ситуација јер нисам споменуо оно најстрасније сто рат носи: рањавање, погибије цланова породице, сабораца, заробљавања, логоре, ратне злоцине, итд итд. Па се добро размислите прије него сто из топле куце лупетате по тастатурама и позивате на орузје. Хајд у здравље и немојте бит' будале, љуби вас брат.
ОДГОВОРИТЕДјецко
10.01.2017 22:17Свака цаст ма коси даси !
Истина
10.01.2017 22:29Стари,скроз си ми пробудио успомене из прослог рата,кохоце нек ратује
Брате
10.01.2017 22:37Јбг.брате, коментар ти у п.материни негдје доле на дну, мало ко це га процитати, ал гадјас у срз.
РЕ
10.01.2017 22:54Свака ти је ка Његосева. Љубим и ја тебе
Добронамјерни
11.01.2017 06:31Хахахаха 'Тестиси ко два ораха', хахаха..., баш оптимистично, зар не би примјеренија упоредба са грашком, зрном бибера. На минус 30 ладна пива и не пада на памет, ракија је примјеренија, брља, што јача да је. И даље, мајка Мајкићка има два сина, два апеиронца.
Нерко
11.01.2017 07:49Свака ти цаст
Милан
12.01.2017 07:34Ја сам Србин, неки дан ме зове колега Бошњак са којим сам радио доста година у истој фирми прије рата.Рат нас послао на супротне стране, ето игром случаја обојица смо остали. Каже ми он : ,, зар ћемо опет у ров? Кад се сјетим зиме, блата у рову који је до чланака, руке и лице поцрннило да нико никог препознати неможе. Код куће дјеца немају шта да једу,струје нема,продавнице не раде .....,, Ето ко није осјетио рата, нека види као то изгледа.
доста ми га је
10.01.2017 21:37Било би најбоље да амери испале ракету и заврсе га
ОДГОВОРИТЕмислим
11.01.2017 08:16Кад погледас коментаре јасно је да има сасвим оста сто будала сто лопова да би се сутра ратовало али они су и прослом били посматраци и богатили се обицни народ је био зртва.
ОДГОВОРИТЕборац
11.01.2017 08:20Сто се тице Доика он само ратом покусава затаскати сав криминал који га оптерецује а референдуми и дан РС су његова нада да би могло бити терористицки акција које он силно призељкује али нису ни исламци глупи да дају повода за подјеле које они не зеле дакле моземо мирно спавати сто се тице тероризма
ОДГОВОРИТЕПесимиста са разлогом
11.01.2017 09:58Мореш мирно спавати и што се тиче корупције и пљачке. То се зауставити не може, ни гаће на теби оставити неће, похлепа је природна особина човјека, пренаглашена код балканца....
борац
11.01.2017 08:24Ста реци??За микрофоном цовјек са дијагнозом и бере аплаузе колико је глуп овај народ неда се процијенити.
ОДГОВОРИТЕПолитицари...???????
11.01.2017 08:57Смирите духове сви на цијелој територији дрзави Босни и Херцеговини Српској има зивота за све сацувајмо насе фамилије дјецу ваља нам зивјети заједно на овим просторима треба тензије смањити измедју политицара коме је до рата висе?А ако недај бозе додје на овим просторима нема побједника.
ОДГОВОРИТЕЗа паметне!
11.01.2017 09:07"Не лаје цуко ради села" и "не бој се цука који лаје" тако кажу старе народне пословице.Цуко лаје да би себе спасио и одбранио.А зна се и од чега.Рачуна он на стоку неслану да створи ситуацију у којој би опет радио што је радио и спасио главу и гузицу.А свако ко се упеца на његову со заиста и јесте стока!
ОДГОВОРИТЕБеба
11.01.2017 09:44Нека Додик ратује и његов син.
ОДГОВОРИТЕАМБАСАДОР СРПСКЕ У УКРАЈИНИ
12.01.2017 08:36Ко је поменуо рат неписмена жено, ако си уопште жена?!
БЛ
11.01.2017 11:08Сјецам се реторике, националног заноса и осјецаја у БЛ прије прослог рата. Ово је циста реприза. Па зар бас ниста нисте науцили? Како мислите да це ово заврсити, овај пут без помоци ЈНА и Србије. Људи смирите се, Бају у затвор и градите свој зивот у БиХ.
ОДГОВОРИТЕАМБАСАДОР СРПСКЕ У ВОГОШЋИ
12.01.2017 08:25Ти да нам делиш савете?! Благо нама с вама!
Ако могу и ја нешто да кажем
11.01.2017 18:29Сајт Руска Реч објавио је данас изузетан текст о Генадију Сисојеву и "Комерсанту" управо овим поводом.У Русији има много медија.Није "Комерсант" једини.
ОДГОВОРИТЕцупс
11.01.2017 19:52Ма неце цовјек рат то нико не зели само неце да иде у затвор по цијену било цега.
ОДГОВОРИТЕИстина
12.01.2017 08:19Уништењем Републике Српске нестао би правни основ за кривично гоњење лица која су се бавила привредним и другим криминалом у РС. Нажалост, многим србима у РС би то одговарало.
ОДГОВОРИТЕ