Збогом Босно, збогом жохари!

Новинарка Лејла Чолак прије неколико мјесеци дошла је у центар пажње након што је примила бројне пријетње због свог мишљења о религији.

Босна и Херцеговина 24.10.2016 | 21:20
Збогом Босно, збогом жохари!
Чолак је 26. аугуста критиковала традиционалну исламску одјећу попут никаба и бурке. Представила се као атеиста и ношење такве одјеће упоредила је с ношењем "страп-он дилда на улици".

"Религија би требала бити приватна, баш као и сексуалност. Задржите је за себе и своје истомишљенике. Не намећите је другима", написала је 26-годишња сарајевска новинарка, а то је довољно било да на себе сручи невјеројатну мржњу примитиваца. 

Два мјесеца касније, Лејла је емотивним статусом на Фацебооку најавила одлазак из БиХ јер, како каже, то није земља какву је она замишљала. У подужем статусу она се осврнула на сав примитивизам у земљи која, како је написала, све више постаје мета радикала. 

Њен статус преносимо без икаквих интервенција: 

"Збогом затровани националисти

Збогом затровани националисти са све три стране што жуч, фрустрације и мржњу повраћате око себе свакодневно и свршавате на звекет оружја. Рат у вашим главама никад није стао нити ће јер вам је храна, па ништа друго осим рата и не прижељкујете.
Збогом двије школе под једним кровом, најпластичнији примјеру апсурда, безнађа и патологије у којој се та држава налази. У једну од њих сам ишла и сама.

Збогом вама који себе називате муслиманима који су спремни "гинути за своју домовину и вјеру", а позивате на јавни линч, паљење, силовање и убијање. Знајте да такве имате и у Оружаним снагама БиХ. Један од њих је Мирза Џидић из Зенице који ми је због критиковања ношења никаба и бурке написао да сам "обична курва" и да "треба неко да ми извали све што имам у утроби", те јавно позвао на то да ме се силује рекавши да је "спреман платити". То су "војници" који требају чувати свој народ, али претпостављам да ће народ бити добро све док слијепо вјерује у алаха, он ће да га спаси од свакога зла, као и сваки пут досад, јел.

Бтw, добро један пријатељ написа - Лејла је била у праву, дилдо и јесте мање опасан од никаба и бурке, јер нико није позивао на силовање и убијање због исмијавања и вријеђања дилда.

Нека се не увриједе сви нормални и професионални људи, они знају ко су и о чему ја говорим. Поента је заправо у томе да кукоља има тамо гдје га најмање очекујете, на СВИМ странама. На сву срећу, то више нису моје битке, овај сам пут одлучила бити мудрија и паметнија.

Збогом жохари

Збогом радикалисти и секташи који сте ми пријетили тужбама и петицијама за отказ због изношења личног мишљења, кориштења стилистичке фигуре и спомињања дилда у контексту говора о никабу и бурки, те "бруталног вријеђања емоција". Смијешни сте.

Збогом хиње и лицемјери, збогом лажни пријатељи. Све маске су пале и сретна сам због тога. Збогом жохари.

Вољела сам Босну јер је Босна била моја, једина коју сам имала, али то више није иста земља. То више није моја Босна. Можда никад заправо није ни била.

Истина је огољена до сржи, постала сам превише свјесна неких ствари и овдје сам сасвим случајно ја послужила као огледало, лакмус папир себи и бројним људима за неке од дубинских деформација овог друштва којих сам можда и била свјесна, али их си нисам хтјела признати и наивно сам се надала да то можда и није тако.

Ту могу бити сретни само они који површно гледају на свијет, задовољавају се пуком егзистенцијом и не замарају се "небитним" стварима или пак они што су усавршили вјештину живљења ин дениал, у балончићу испуњеном властитим илузијама. Али ја не, ја желим више од живота и не марим за појавно, не желим да живим у илузијама, желим загребати испод површине, спознати суштину и прихватити истину, па макар ме то и коштало.

Плакала сам као мало дијете ту ноћ кад сам сазнала да је СДА мафија земљиште са Врела Босне продала Арапима. Моја прва сјећања, излети, радости, моје дјетињство, моје Сарајево, моја светиња. Тад се нешто сломило у мени. Тад некад је и настао онај статус.

Не могу више да се гушим од туге и ужаса што ми земљу претварају у џамахирију по којој ће у будућности (можда то нећемо доживјети ми, али хоће наша дјеца и унуци) ходати и своју вољу наметати гроке и нинџе које немају никакве проклете везе са правом избора него са примитивном и опасном идеологијом опресије жена и сатирања свега што није попут њих, назадном и агресивном идеологијом која не умије и не жели да се прилагоди, него насилно намеће своје и којој као таквој није мјесто у цивилизираном друштву и 21. стољећу.

Ипак, бх. политичарима одговара једна сила с парама и моћи која ће да им чува леђа од душмана, па из страха, обијести и похлепе продаше гузицу и земљу народа Арапима. Ти људи ће вас претворити у своје робове, а ви и даље наивно вјерујте како вам чине услугу правећи проклети Дубаи или шта већ од Сарајева. И немојте да мислите да добивате морал и чедност "браће Арапа", добит ћете разврат које се добри Бошњо боји више од алаха па скаче к'о опржен кад чује ријеч "дилдо". Бројна вам "браћа муслимани" имају своје ложе за проституцију у Сарајеву и дешава се доста тога о чему јавност не говори јер не смије и јер им се не да будући да свако своје дупе чува и пази.

Проблеми не долазе само извана, читава се Босна радикализира и изнутра, многи би да уводе шеријатски закон, на површину испливавају вехабије и Босанке у никабима који се кандидују за политичке позиције. Требам пустити да ме сутра неко такав представља и кроји ми судбину својим примитивним и затуцаним увјерењима, мржњом према другом и другачијем и опасним клерофашистицким идеологијама које нису ништа друго до секта и култ који немају везе са здравим разумом и цивилизираним друштвом?

Можете рећи како су то "само изоловани случајеви", како ти људи немају снагу ни бројност да преузму гласове већине, како свако може да се кандидује и како је то његово грађанско право. Међутим, сама чињеница да су такви први пут у хисторији Босне и Херцеговине (и Европе) изашли у јавност из своја четири зида директно на политичке плакате говори много о самом стању свијести у којем се то друштво налази. Ово је огромно, ово је врло транспарентан манифест и симбол сумрака ума и разума, пропасти модерне цивилизације и само је питање времена кад ће их бити све више и кад ће бити све моћнији јер знамо да се накарадне идеологије хране страхом (којег је босански зрак пун), а тај коров од страха буја, уништава и узима под своје.

Већина људи у Босни не види и не жели да види у шта им се земља претвара. Не желе да виде истину јер истина боли, а много је угодније живјети у својим илузијама и лагати себе како све и није тако страшно. Ја сам става да је и горе него што мислите, то можда знате и сами, али не желите да си признате. Можете затварати очи пред стварности и говорити ми како претјерујем и преувеличавам, али живите у једноумљу и живите у земљи у којој ћете увијек бити робови, само што ћете ускоро добити још горе робовласнике од ових које имате сад. Живи били па видјели. Искрено се надам да гријешим и да то неће бити тако, то бих вољела више од ичег.

Неки муслиман ме недавно упита - зар је могуће да неког траумирају жене у никабу? Да, могуће је, ево траумирају мене лично све те жене са шаторима на себи којима се виде само очи, траумирају ме на исти начин на који вас траумира помен ријечи "дилдо". Траумирају та бића у шаторима већину народа у Босни, ал' шуте из страха да се не замјере коме. Ја не знам нити сам икад знала да шутим.

Никаб нема никакве везе са правом избора у контексту начина облачења, никаб је врло агресивна униформа једног тоталитарног режима и диктатуре, врло транспарентан симбол једне екстремне и радикалне идеологије која нас вуче назад и на дно.

"Религија мора бити интимна ствар"

Овдје никад нису живјели такви муслимани, моја мајка/нана/бака, жена која ме је одгојила и која је била све моје је била муслиманка, поштовала сам њен избор и њену вјеру коју је чувала за себе и која је била њена интимна ствар, није је наметала никоме. Религија МОРА бити интимна ствар! Ипак, она као таква, "умјерена" муслиманка и неука жена није могла знати шта прави ислам заправо јесте - насиље и сатирање другог и другачијег па је имала своју, разблажену верзију ислама као и све наше нане, те напросто била добар човјек. Ипак, ТО није прави ислам. Но то није тема овог статуса.

Данас гледам како лицемјерним сљедбеницима примитивних, заосталих и опасних идеологија продају нашу и земљу наше дјеце да се на њој бахате и немоћна сам, потпуно, фрустрирана и бијесна, па онда лајем и уједам као рањена звијер. Такве емоције се само таложе у нама као депонија и почињу да се распадају и једу нас изнутра. То није здраво, свако ко воли себе и мисли на своју будућност не смије то себи допустити. Моје учешће у колективном штокхолмском синдрому ове нације ипак није толико велико да бих и даље аутодеструктивно злостављала саму себе, границе вриште за тим да буду постављене. Ово није био ни хируршки рез, ово је било алигаторско кидање меса, веза и паљење мостова за собом.

Како год, мораш разбити јаје да би направио омлет, за стварима не треба жалити, ствари не треба шећерити нити их дипломатски уљепшавати, користити елегантне еуфемизме и пушити јефтине политичке демагогије које вријеђају интелигенцију иоле рационалног људског бића, већ храбро погледати истини у искежено и нагрђено лице, ма како брутално и трауматично то било.
Свака част појединцима, активистима и невладиним организацијама на њиховом труду и напору да направе нешто добро у тој земљи, но то је само илузија, мазање очију и набацивање фанцy фасаде на рушевну грађевину чији су темељи трулеж. Не можеш направити јестив колач од покварених јаја.

С друге стране, лијепа је и Чаршија и Себиљ и голубови и ћевапи и босанске планине, ријеке и нетакнута природа и све је то дивно и красно, али то је тек забава за туристе и дијаспору, а они не морају живјети овдје 24/7 и носити се и са другом страном медаље. Земља је дивна, у мом ће срцу увијек остати босанска култура, традиција, хисторија, севдалинка, недостајат ће ми улице, зграде, мириси, то је земља у којој сам одрасла, то ми нико не може узети, али држава и већина људи у њој данас - чемер и јад.

У Босни не можеш бити једноставно - човјек, људско биће, индивидуа са правом на властито критичко промишљање - мораш бити овца и покорити се стаду и једном од чобана, а ја никад нисам била овца нити неко ко ће у страху погнути кичму како бих се неком додворила, па ме те то масу пута досад и коштало. Али нека је, за мене другачији живот није вриједан живљења. Увијек и само истина, увијек и само своја и зато никад нисам била нити могу бити ваша.

"Ја нисам Бошњак, ја сам Босанка"

Нећу да се изјашњавам као Бошњак јер нисам никад била нити ћу икад бити Бошњак, ислам НИЈЕ моја вјера. Нисам ни Србин, ни Хрват, нисам "конститутивна", ја сам Босанка, увијек ћу остати рођена Босанка, иако ме моја властита земља као такву не признаје. Али опет, и то је само географска случајност јер да сам рођена у Индији била бих Индијка, у Шведској Швеђанка итд, тако да сам прије свега особа, индивидуа, појединац.

Међутим, лицемјерни Балкан на индивидуалност гледа као на ментални поремећај, па си, ако на било који начин искачеш из просјека - црна овца, ванземаљац, "остали". Ако ћемо се водити том логиком, онда су развијене, цивилизиране и успјешне земље које цијене и подстичу индивидуалност и у којима су људи сретни ништа друго до ментална институција и ја се ево добровољно пријављујем да ме "затворе" и узму под своје.

Остајте ми добро и здраво дивни људи различитих страна, ви који нисте допустили да вас затрују својим назадним и фашистичким идеологијама и који сте једини глас разума и наде у тој мочвари. Хвала вам на свему јер сте ви једина свијетла тачка те труле државе и Балкана. С вама ћу увијек остати повезана и никакве физичке даљине то не могу спријечити.

Нажалост, као такви сте у мањини, а у мочвари се не живи него преживљава, плута на површини грабећи зрак док ти бактерије нагризају кожу и инфицирају мозак, тако да је моја борба с вјетрењачама званично завршена. Одбијам да и даље наивно покушавам вјеровати да је могуће мијењати непромјењиво, гушим се у туђем блату распалог система и удишем смрад те септичке јаме.

Штокхолмски синдром који је у генетском коду наших предака и преноси се с кољена на кољено, као и колективни ПТСП након траума и ужаса рата рађају мирење са статус qуо ситуацијом у којој те малтретирају и над тобом се иживљавају, али пристајеш на то јер је битно "само нек' не пуца".

Манипулишу тобом будећи страх у масама која хрли да гласа за "своје" како га они "други" не би напали, поклали, запалили. А не схватају да су му управо "његови" веће зло, вукови маскирани у овчијој кожи. Можда пак и схватају али се воде мазохистичком логиком "кад већ неко мора да ме јаше, нек' ме јаше неко мој". У питању је изузетно моћан обрамбени механизам који ће у старту угушити сваки трачак револуције и бунта народа. Можемо се заваравати колико год желимо, али ту никад неће бити боље (бар не за мог живота, а имам само један).

Ја сам коначно убила и сахранила илузије о бољем животу у БиХ и одлазим одлучна, мирна и сретна јер желим лијеп живот за себе и своју дјецу, одлазак је тек ствар личне одговорности према себи и онима који ће доћи послије мене. Живот је да се живи и ужива, а не преживљава. Живот је да се дише пуним плућима а не гуши у смраду. Живот је да се нешто лијепо и корисно од њега направи, а то у Босни не могу.

Ја бирам живот."

Извор: бхстринг.нет

Коментари / 229

Оставите коментар
Name

Роки

24.10.2016 19:30

Свака цаст!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Босанац

24.10.2016 20:42

Лејла -свака ти је ријец на мјесту- цеститам на храбрости срецно у новом зивоту

Name

младабосна

24.10.2016 19:31

Српкиња си селе родјена у Српској БИХ од памтивјека... 1895 католицка аустријска хроница : у Бих зиве СРБИ 98% православци-католици-муслимани

ОДГОВОРИТЕ
Name

кил

24.10.2016 19:50

Требо си процитат васе Нацертаније, онда би знао ко је зивијо у БИХ.

Name

ре

24.10.2016 19:52

Хајд' попиј терапију...лоше ти је...

Name

Yуг

24.10.2016 20:24

"Кил". На Језику насих Предака и на твом језику назови га како хоцес, не Постоји ријец "ЗИВИЈО".... зато мислим да ти ниси сколован цовјек.

Name

БЛ

24.10.2016 21:26

Младабосанко,оптерецена си примитивизмом.По схватању зивота си остала у 19 вијеку,јер та времена помињес.Кога то висе занима?

Name

никс

24.10.2016 22:17

Е баш о теби "младабосна" и теби сличнима је ријеч у овом писму.

Name

Опрости му Боже

25.10.2016 10:11

И да је све то истина што наводиш , шта имају Срби од тих историјских чињеница.Мени као Србину је сан да моја и сва друга дјеца било које нације имају срећну будућност. Умјесто да овој младој дјевојци честиташ на одважности и храбрости ти примитивизмом и бешчашћем желиш да убијеш и последњи трачак наде за бољим животом. Читај књиге , образуј се и вјеруј те активности ништа не боле.

Name

Драган

24.10.2016 19:31

Ово је нажалост истина и не видим будућност са овим коњима на власти који и после 20 година прижељкују РАТ и хаос у земљи☹️

ОДГОВОРИТЕ
Name

православка

24.10.2016 19:32

Браво лејла

ОДГОВОРИТЕ
Name

Која глупача

24.10.2016 19:35

Одиграла "жртву" и лагано кроз НВО зелена карта? Провиднија је од референдума...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Yуг

24.10.2016 22:20

То је истина босне и херцеговине. Свака јој је на свом мјесту.

Name

Геограпхy

24.10.2016 19:35

Добро речено

ОДГОВОРИТЕ
Name

ф

24.10.2016 19:37

Сретно цуро, понеси пидзаму и радно одјело. Тамо гдје си кренула нецес имати времена ни за 'дилдо' ни за слицне глупости.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Стрелац

24.10.2016 19:58

А ста ти 'ф' носис? Кукала ти мајка!

Name

Бајро

24.10.2016 20:31

Носи празну главу на раменима.

Name

Драган

24.10.2016 19:39

Збогом, Лејла! Срећно ти било, где год да одеш. У праву си за доста ствари које си поменула у овом писму. Само, пази на себе тамо где идеш. Пуно је индоктринираних будала са ових простора у дијаспори. Ти њих пушташ, они тебе неће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зоол

24.10.2016 19:42

Цитао сам једно 40 минута и нисам могао висе,много дугачко али истинито!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Саса

25.10.2016 00:42

40 мин???? Алал ти вјера :)))))))

Name

ре

25.10.2016 07:51

Хахахаха мора да си цитао и измедју редова.

Name

Чандрк

25.10.2016 08:35

Човек пао на годину у вечерњој школи.

Name

Странац

24.10.2016 19:43

На жалост мали је број паметних у БиХ који би схватили ове ријечи. Драга Лејла управо због свега тога што си нписала ја сам већ давно запалио из БиХ и ако сам био по Додику у бољем ентитету. Иди што је прије могуће из пакла званог БиХ. Тамо нема мјеста за оне који мисле својом главом. Недавни избори су то и показали. Илузорно је народима у БиХ отварати очи. То је Сизифов посао. Њихов вид и интелигенција су прохујали са вихором. Што прије одеш и ти и остали који мисле својом главом, из вукоје*ине звана БиХ биће вам боље. Тамо је Бог давно рекао лаку ноћ. Поздрав за све добре људе који мисле својом главом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тачно

25.10.2016 06:47

И туристички кад се оде било гдје, отворе се очи. Ко живи вани, зна. Ко не зна за боље, тамни вилајет му је Париз.

Name

корни

24.10.2016 19:43

Кад те гуши шовинизам тј фашизам,религија и као последица тога примитивизам.Онда пакујеш кофере и не окрећес се! Срћно Лејла ја сам следећи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

рациц

24.10.2016 19:44

ОДЛИЦАН ТЕКСТ. НАЗАЛОСТ ПОТПУНО ИСТИНИТ. Не треба нас бити страх да будемо храбри.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дијаспора

24.10.2016 19:45

Неце теби нигдје бити добро јер си размазено деристе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цирих

24.10.2016 20:10

Хајде не лупетај глупости. Жена је сасвим у праву. Ако мислиш да није, врати се у тамни вилајет звани БиХ. Зреба да научиш да цијениш и да поштујеш туђе мишљење.

Name

ВУК

24.10.2016 20:27

Ниси ти добацио, а то не мозе свако...

Name

Дијаспора ре цирих

25.10.2016 19:38

Свима нама несто смета код других али људска права и слободе

Name

ЗНАМ

24.10.2016 19:48

Срби воле овакве и једва цекају како би несто овако пренијели у јавност. Много битнијих ствари има о цему би могли писати, али ето. Кад год неко лосе о БиХ, Срби њега прогласе светом особом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

никс

24.10.2016 22:11

Појма ти немаш

Name

Ре никс

25.10.2016 06:30

Пука реалност.

Name

Благо слијепом

25.10.2016 06:45

И глувом.

Name

књизевност

25.10.2016 09:29

Процитајте приповијетку Иве Андрица Писмо из 1920. Босна је земља мрзње. Есеј ове дјевојке то потврдјује: Сама мијењати не мозе ниста и стаостаје , него побјеци.

Name

Камиондзија

24.10.2016 19:49

Свака част сестро много лијепо испричано ко хоће да схвати

ОДГОВОРИТЕ
Name

Срећко

24.10.2016 19:52

Ех да је таквих да средимо ову земљу за свију нас.

ОДГОВОРИТЕ
Name

бака

24.10.2016 19:58

Цеститам ти Лејла на одлуцности.Нека те среца прати гдје год отисла.Урадила си оно сто би и ја урадила да сам твојих година.То и својој дјеци савјетујем.Зелим ти сву срецу овога свијета.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Краљ

24.10.2016 20:05

Арапи и бурке ником нису сметале 2010 -так година а сад наједном сметају трампу, лепеновој оном фасисти у аустрији оном у њемацкој и холандији овим домацим фасистима па се и ова ко зна из каквих разлога приклонила тој новој моди код нас свијету, па ове саторе које она спомиње носе и цасне сестре хиљаса година па јој нису сметале, него је она цини ми се пукла или је одлуцила да потрази неки азил у еу јер једино само то пали.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре Краљ

24.10.2016 21:19

Проблем је примитивизам у којем зивимо а не неција носња.Нисам знао да на Балкану зиви толико примитиваца.

Name

Несврстани

24.10.2016 21:59

Па бутке и никаби нису 2010. били синоним за оно сто су данас.

Name

мислим

25.10.2016 04:37

Нико се не буни и није се бунио док су бурке биле тамо гдје су обицаји али пријатељу нису бурке за париза минхена лондона замисли европску носњу и моду тамо гдје су бурке па пнда писи несто лицно ми не сметају мозда висе онима који их носе.

Name

Франкфурт

25.10.2016 06:44

Знас и даље никоме не сметају у Ријаду и Кабулу. Али ово је Европа. Хрисцански континент. Континент процвата, напредка, цивилизације, равносправности, зена, технике... Покривање, каменовање...просто не припадају овдје. Ево, мени сметају!

Name

Краљ

25.10.2016 13:51

Па ста треба сада овим насима забранити у уским фармеркама да ходају по арабији а овим калудзерицама и овим буркама да ходају по европи? Јадни сте колко сте тески заједно са овом глупацом. Примитивци сте сви ви кобајаги европејци и космополити а заправо сте несто друго.

Name

Француз

24.10.2016 20:06

Лејлу предлазем за новог предједника будице ослободјене Југославије ..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

24.10.2016 20:14

Нисам могао цитати све ове њене глупости, али зиво ме занима да ли би БН пренио њен цланак и да се спрдала и вриједјала крсцанство или би тада била окарактерисана као проклети нападац на све српско и РС из Техерана... Знамо ми вас...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЈАНКО

24.10.2016 21:16

"Истина" својим коментаром само потврђује да је ИСТИНА све ово што је Лејла написала!

Name

За истину

24.10.2016 21:17

Цура указује на смеце у свом двористу,сто је и нормално,а ти са твојим примитивизмом и јеси овца за ове торове која се редовно сиса уз узубиле и бисмиле.Ова цура има веца муда од свих вас из босњацко-српско-хрватских торова који само скривени знају резати на другога.Цури од мене свака цаст на храбрости да примитивцима јавно казе гдје им је мјесто.

Name

Бн

24.10.2016 21:41

Не знаш, ниси прочитао, јебем те глупа. Прочитај прво, па онда просипај своја говна из те шупље тикве што ти служи да ти уши на нечему стоје и ни за шта друго!!! О теби се и говори, међеду брдски босански!!!

Name

Боки

24.10.2016 22:20

Знамо и ми вас богами али да мало размислис,у РС муслимани зиве нормално и то тако и треба да буде .У федерацији Срби нестали а Хрвати нестају ста мислис засто??

Name

ре Бн

25.10.2016 03:59

Тањо,никако да се ријесис тог уродјеног или стеценог примитивизма.Она нема проблем са религијом,него са таквима као ти.Коментар ти показује да не пеипадас цивилизованом свијету.

Name

ре Боки

25.10.2016 07:38

Видис у томе и јесте виц,свако мисли да је његова вецина толерантна према мањинама а истовремено мисле код других вецина да је орнуто.Имас типицно балканско размисљање које сваких 40 година приреди ново клање људи.

Name

Истина

25.10.2016 13:22

Знамо ми вас и то врло добро... Видимо колико су Босњаци равноправни у дијелу БиХ који се назива српски... 1820. године у Београду преко 200 дзамија, а данас једна, то исто сте и ви покусали 92. али није вам успјело, стависе и данас имате цркву на тудјој земљи, хееејјј, на тудјој, о цему ви прицати, да имате образа неби се јављали... срам вас било!!!

Name

цупс

24.10.2016 20:21

Свака јој цаст

ОДГОВОРИТЕ
Name

Истина

24.10.2016 20:32

ЦУРО СВАКА ТИ ЦАСТ!!!! Истина

Name

Јово

24.10.2016 20:33

Жао ми је ове младе и одлучне жене . Није она сама у проклетој авлији. Уједно јој одајем признање на одлучности и храбрости. Имам пуно година и мој последњи воз према западу је давно отишао. Жао ми је што то нисам урадио 92 године . Не , ја отадох из патриотских разлога , јебли ме они , да у највећој оружаној пљачки 21 вијека , са друговима стварам државу лоповима , мафијашима и муваторима . Тачно је , сад сам у мочвари а дали ћу испливати из ње чуће се .

ОДГОВОРИТЕ
Name

моке

24.10.2016 20:36

За жене је ба увијек била оклагија и кухиња !

ОДГОВОРИТЕ
Name

дивља јабука

24.10.2016 20:39

Браво цуро! У додатку, такви одлазе а жохари збиља остају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милос

24.10.2016 20:51

Лејла само могу рец респект и опет респект

Name

бас тако цуро

24.10.2016 21:15

БРАВО ДЈЕВОЈКО. СВАКА РЕЛИГИЈА ТРЕБА ДА БУДЕ (ЗАКОНОМ) СВЕДЕНА НА ИСКЉУЦИВО ПРИВАТНУ СТВАР. КУЦА - ЦРКВА/ДЗАМИЈА

ОДГОВОРИТЕ
Name

Свајцарац

24.10.2016 21:16

Одлицан став једне младе дјевојке. Све сам то и лицно просао и сада сам стотинама километара од БиХ вилајета. Дјевојко, додји у Свицу и направицу ти папире. Није виц, а није ни интерес, јер могу да ти будем отац неколико пута

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

25.10.2016 04:31

Хвала ти од мене ко год је иоле нормалан треба помоци нормалним људима да се спасе од овога сто се код нас десава и неце нестати стотинама година Рузно реци али пресретан сам сто су моја дјеца напустила ове зацаране кругове

Name

Кики

24.10.2016 21:27

Сарајевска махалуса, мало да буде у центру пазње. Сметају јој и ове зене сто брију коку јер је њена цупава. Ал хајд...сто људи сто цуди.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Проста чина

25.10.2016 06:43

Због таквих се И иде.

Name

Ме

24.10.2016 21:30

Тако И треба дамо. Бјези сто прије, то боље ,. Једном се зиви,. Узивај зивот,. Ја Сам давно видио да нема будуцности у Босни, отисо Сам на вријеме, И Није ми зао,. Сад овдје у Куби имам све,. Зао ми је оног јадног народа у Босни, сто јос увјек вјерују у "некакав зивот" у Босни,. Нема у Босни ниста о сим јада И биједе, И криминала,. Топли поздрав Лаyла од мене... Мозда ми Некад додгес на годисњи ас дјецом, у мом хотелу це Имати све фрее,. Од Мене...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Предраг

24.10.2016 21:31

Лејла, узми ме са собом!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цццц

24.10.2016 21:36

Ово је текст за наивне Србе и српкиње небили они дефинитивно повјеровали како је или се ради на томе да је ФБИХ ( босна не постоји то је нека творевина или боље речено распала лубина која свима смрди)некаква нормална цивилизована земља а не Џамахирија. Али се надам да међју нама сваким даном има мање наивних да повјерују у тако несто.

ОДГОВОРИТЕ
Name

никс

24.10.2016 22:07

Е нека ти ниси наиван ... за друге није ни битно.

Name

Дзевад Галијашевић

24.10.2016 21:42

Сад ће Лејла добити посао код Додика ко и Дзевад она ће бити експерт за бурке:)јој који тим Дзевдо и Лејла А ми који смо имали мозак смо отишли давних дана ис Босне:)

ОДГОВОРИТЕ
Name

буддха

24.10.2016 22:06

Напорна женска. Колико је младих отишло без ријечи...?! Путуј игумане... п.с. понеси дилдо, требаће ти...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бозе сацувај

24.10.2016 22:10

Она извриједја људе а говори да други њу вриједјају. Сто је најбоље од свега ви је јос подрзавате.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дада

24.10.2016 23:26

Ма везе ти немас...

Name

Ре

25.10.2016 08:20

Има везе!

Name

војвода

24.10.2016 23:06

Подхитно Лејлу за премијерку РС паметна морална лијепа српкиња

ОДГОВОРИТЕ
Name

дрекавац

24.10.2016 23:19

Лејло сестро заомије сто ниси Јелисавета ниста ти немам замјерити немој се обзирати на критике оне долазе од оних који јос увијек цувају јарам и праве тељиге за оне који им дају гласове за навиљак сијена. Лело поздравицу те по унуку цим добије пасос. Твоје црте лица нека тразе у књигама проф Николе Рота

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ис'ман

24.10.2016 23:23

Нисам сигуран да цес наци "другу љубав" . . . јер "прва љубав заборава нема"! Све сто си написала је тако тузна и залосна истина. Цитао сам те и полако и дуго, и . . . ста да ти казем? Мислим да требас и даље да вјерујес у своје идеале, не заборави ријеци мудрост и стрпљење и конацно, дрзисе своје најузе породице и теби драгих пријатеља. Све остало бих могао бити пакао за тебе, па цак и "збогом босно-септицка јамо" наравно, нисам примијетио да се ту ста ради о економским разлозима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Србин Бања Лука

24.10.2016 23:29

Ако зелис да идес иди зелим ти срецу.Ако си отисао отисао си , а ови сто се јављају И стално ком.овде како су сретни сто су далеко одавде су ми прилицно тузни људи.Да си ти толико сретан не би користио сваки моменат да коментарисес на сајтовима те јадне земље из које си побјегао.Не би нам се хвалио како ти је супер И како смо ми будале сто остајемо.Сутио би ,радио И узивао....И за крај......УПАМТИ ФРАЈЕРУ ДА ТИ ПАРЕ НЕ МОГУ КУПИТ РАЈУ ИСКРЕНУ !!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Запад

25.10.2016 06:12

Тотално си у праву. Рају, махалу, сокак, кахву/кафу, смог и јос много тога позелим иако материјално све имам..

Name

некоИЗмасе

24.10.2016 23:45

Мозе ли се знати гдје одлази ? Као да је у питању одлазак до пијаце, а не у другу земљу, по мени овај лагани одлазак дотицне, је показатељ да има финанције или своје или са стране ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гоx (Православац)

25.10.2016 05:32

Гледај, проклети човјече, у свој живот. Шта тебе брига гдје цура одлази. Лејла је описала Босну управо онакву каква и јесте, а њена је срећа што је схватила на вријеме каква је Босна. Нажалост, многи од нас су закаснили, надајући се бољем животу, да оду из ове вукојебине. Већини вас су идоли Бакир, Додик, Човић и остали криминалци.

Name

уфу

25.10.2016 09:27

Док год овакве из масе не утремо, неће нам бити боље. Хвала ти Лејла.

Name

Азyл

25.10.2016 00:28

цуо сам се са Лејлом прије пар мјесеци(на ФБ) и рекао сам да би требала бити мало флеxибилнија и толерантнија као особа која се бави таквим послом (новинар-истразивац) питала ме засто?!... ево Лејла сад цу ти реци... бојим се кад будес цекала у реду за визу боравка у тој новој домовини да ударис у пасос не будес у истом реду са њих пар које це имати бурке или мараме,или цес дијелити улаз зграде гдје це ти бити мозда прва комсиница зена са марамом,и на стотине цес их срести у трамвају или на улици,... када би Нијемци,Сведјани Холандјани и други Европљани били таквог нацина размисљања,богами незнам ста би било са нама који вец зивимо скоро цијели зивот у Европи... овдје је то вец давно превазисао обицни цовјек ко ста носи и како изгледа,а новинари богами извазу сваку ријец прије него сто је пусте јавно...у правним дрзавама прије свега то се не исплати,али није ни популарно... нека ти је сретно Лејла !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Д.

25.10.2016 06:33

Да, али ти са буркама, овдје код меине у Франкфурту, не намецу своје мисљење. Као у Босни. Постоје, негдје се провлаце, најнизи су слој људи, немају никакву садасњост ил будуцност.

Name

Није истина

25.10.2016 06:40

Ко каже да је тако у Европи? Једино ако мислиш да је слика Сарајева пресликана на европске градове. Отиђи мало И види.

Name

ре азyл

25.10.2016 07:33

Није проблем у носењу бурки или вец ста, они који зеле да зиве тако нека зиве али приватно за себе. Проблем је у наметању тог нацина зивота другим људима којима је то страно и којима то не зеле.

Name

неко далеко

25.10.2016 01:00

ДА СЕ ПРИМИЈЕТИТИ ДА МНОГИ БРАНЕ А И КУДЕ ЦУРУ! БОСНА ЈЕ КАО АФГАНИСТАН 80-ИХ СВЕ И СВАСТА СЕ ДЕСАВАЛО, ПРОЦИТАЈТЕ КЊИГУ >> ЛОВАЦ НА ЗМАЈЕВЕ << И СВЕ ЦЕ ВАМ БИТИ ЈАСНО О ЦЕМУ СЕ ОВДЈЕ РАДИ ЦУРА ЈЕ РЕКЛА ГОЛУ ИСТИНУ И ДУБОКИ НАКЛОН ЗА ЊУ , СВУ СРЕЦУ ОВОГ СВИЈЕТА ЈОЈ ЗЕЛИМ !!!!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

сарајево одговор

25.10.2016 02:35

ха ха исфрустрирана, ја сам атеиста али је претјерала у описима.... супер мени сарајево и даље....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПИКАСО

25.10.2016 02:51

Много паметна и искрена особа која види много далеко у будуцност а нема снаге као и многи други да било ста промијени у овој лијепој земљи окупираној и корумпираној од домацих цобана који зиве у изобиљу а народ претварају сваким даном у овце преко својих телевизија испирајуци им мозак и јос им хоце да наплате тв преплату е неце моци ја вас вец дуго не гледам осим спортских десавања

ОДГОВОРИТЕ
Name

М

25.10.2016 02:58

БРАВО

ОДГОВОРИТЕ
Name

Будуцност

25.10.2016 03:02

Одавно нигдје нисам процитала овакав текст са оваквим нацином изразавања . Браво паметна дјевојко и иди из те барустине сто прије. Исхватила сам да није у твом текст само ријец о никабу и бурки него о свему осталом од цега ми се повраца сваки пут кад додем тамо. Исто је у оба антитета: примитивизам и само примитивизам у свим областима зивота. Систем друствених втиједности на дну или боље рецено не постоји а о криминалу, п;јацки и опстој отимацини да не говорим . и да нагласим исто је и у РС и Федерацији. Питам се гдје нестаде онај нас паметни и вриједни народ? А ови сто те својим биједним и одвратним коментарима критикују само су доказ да им јос само уси вире из те моцваре у којој зиве и да и не знају и сто је најгоре не зеле ни да знају да постоји негдје и цивилизован свијет.Управо због таквих никад на тим просторима неце бити боље . Иди паметна дјевојко , а ја сам отисла давно и срецна сам сто ми дјеца одрастају у граду који има сто библиотека и студиорају на факултетима ције библиотеке броје по милион и висе књига. Примитивци и не могу схватити ста то уопсте знаци..Њима требају цајке, бајке и национализам . Такви у другацијем окрузењу неби ни могли а ни знали функционисати.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ПОВРАТАК У БУДУЦНОСТ

25.10.2016 06:18

Да, у праву је и Лејла и ови који је подрзавају да оде из "барустине из које вире само уси".......много је теза опција ОСТАТИ, остати и борити се да се ствари промијене....и није у питању национализам, у питању је зивот, који имају право сви да зиве ,постујуци разлицитост....

Name

Богиња

25.10.2016 03:56

Браво браво......

ОДГОВОРИТЕ
Name

боле

25.10.2016 04:35

Врло емотивно и истинито, на жалост свих оних који не желе да виде истину и сагледају реалност онакву каква јест. Дјевојко пуно среће, у неком бољем животу далеко од ове тешко болесне и национализмом затроване државе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре боле

25.10.2016 21:00

Није једина која одлази. Отице мало помало сви који науце њемацки, енглески, норвески, сведски... И касније це направити куце, да комсије виде како су успјели. И остарити у тим куцама неце, јер тамо у тудјини би изгубили пензије, здравствену помоц, а и не би се имали под старост са ким друзити, јер сви одлазе. Замолио бих само Додика и Изетбеговица да угасе свјетло.

Name

дб дб

25.10.2016 04:44

Сретно ти било и немој се ни врацати висе...ето тебе за мјесец дана куци позелит цес ти махале своје

ОДГОВОРИТЕ
Name

махалаш

25.10.2016 06:38

Све зависи како је ко види. Неко једва чека да из ње клисне, јер је махала, а неко не умије из ње изићи јер не зна за боље.

Name

фоx

25.10.2016 05:34

Браво Лејла !!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

никс

25.10.2016 05:55

Ови сто критикују Лејлу својим коментарима само потврдјују колико је она у праву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нина

25.10.2016 06:20

Браво свака цаст дјевојко

ОДГОВОРИТЕ
Name

Изи Бања Лука

25.10.2016 06:22

Лејла дођи код мене да живиш ако не смеш нигдје друго,узпут имаш и једно од ријетких имена муслиманских што су лијепа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градјанин

25.10.2016 06:38

Лејла, дивни сте! Ја сам Србин, мислим скоро исто. Када сам рекао да не зелим да ми дијете уци у сколи вјеронауку, био сам скоро разапет. Иако сам Хрисцанин-вјерник. Иако идем у цркву. Бас тако, то је моја лицна ствар. Син мог брата има 9 година и казе:" Не они нису добри (мислеци на нпр.муслимане, католике..)" То му је рекао, казе, свјестеник на вјеронауци. Замисли! Кад сам рекао мом брату, засто не реагује? Прљају ти дијете...мој брате је рекао:" Хеј, то је овдје стварност. Пусти ба..!" Све зато сто смо исли тиме "пусти ба" и јесмо ту гдје јесмо. Ја сам се покупио и своје дијете одвео одатле. Не зелим да му прљају дусу. Зао ми је само друге дјеце која немају такву сансу. Лејла, фацо, сретно ти било. Ба!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.10.2016 07:48

Пријатељу, у овој држави има још много нормалних, али су кукавице! То је чињеница, јер се склањају пред мањином примитиваца који ведре и облаче. Ова дјевојка је у праву и на вријеме је схватила да треба отићи, али погледај ове коментаре подршке овде на порталу... Најмање 50 посто су они сами од оних које ова млада дама прозива, само сада је бодре јер је Бошњак. Исти они би сасвим другачије реаговали да је била нека Српкиња у питању и обрнуто, на све три стране тако би било, јер су људи лицемјерни.

Name

доо

25.10.2016 08:25

Религија није опијум него отров за народ!Није ми јасно да људи у 21 вијеку јос вјерују у бога и бајке.Људи будите се!

Name

@доо

25.10.2016 09:10

Није проблем сто вјерују јер вјерујем и ја него је проблем сто многи агресивно присиљавају друге на то. Религија у сколи је уведена да би они добили посао јер нису способни ниста друго да раде осим да просипају супљу прицу!

Name

ДР

25.10.2016 06:55

Први пут да коментарисем несто са ових страница. Цесто сам цитала и цудила се ... Зао ми је моје бивсе домовине , сто би од мог студенског града Сарајева?.... скоцкане дјевојке по посљедњи моди у Паркуси на кави....ниста од тога нисам насла кад сам прије пар година( први пут послије рата) тразила трагове и сјецања. Невјеројатно како се успјело, за непуних 25 година , вратити народ, не вјери него примитивизму. Мозете бити поносни, господја Цолак!! Не само да сте успјели да сацувате програм у својој глави и свом срцу( упркос свим испирањима мозга који су стартали са новим "поретком") него сте И спознали да је за вас боље зивјети а не зивотарити. Васу домовину, Босну,, онако како ју памтимо, понесите у свом срцу. То сам И ја учинила прије пуно година и сретно живим. Зелим вам сву срецу

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.10.2016 13:39

Е па у тој твојој домовини Босни укидају предзнак "босански" у називима градова, додјељују награде ратним злочинцима, забрањују језике конститутивним народима Бошњацима и Србима....да у шта се Босна претворила...

Name

Андреа

25.10.2016 06:55

Браво Лејла! Сретна сам да у Босни још постоји овако паметна и јака млада дјевојка, слободног ума! Истовремено, тужна кад видим да је то ријетка појава овдје... и а нико не разумије сву страхоту ситуације у којој сеналазимо ...Још једном, свака Ти част дјевојко! Желим Ти сву срећу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

браво

25.10.2016 09:22

Има нас сигурно у овој Босни три милиона који овако мисле: Питам се ста нам се догоди па подрзавамо онај остатак. Браво дјевојко, на твојој сам страни .И моје је мисљење такво. За поцетак истјерати из скола вјерске уцитеље. Нека се код куце моле коме год хоце. Ми у Босни не знамо бити религиозни у правом смислу те ријеци. Код нас је религија рат, мтзња исмијавање оног другог који је разлицит. Хитно у сколе увести предмет КУЛТУРА ЗИВЉЕЊА. Не знамо покупити смеце али смо вјерки острасцени.

Name

ха ха ха

25.10.2016 07:07

Лејла Чолак....убила си ме у појам овим генијалним текстом.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

25.10.2016 07:21

Подршка младој дами,скидам капу , мој наклон

ОДГОВОРИТЕ
Name

зумба

25.10.2016 07:39

Ваљда субару,какву капу,капу носе господа.

Name

Циник

25.10.2016 07:39

Сад јој је 26 година, требао си је подржавати када је имала 2-6 година. Упитај се како си је тада "подржавао"?

Name

Неко из масе

25.10.2016 09:06

Сто је најгоре тај исти националиста подрзава. Какво лицемјерје! све такве као ти треба на голи оток.

Name

Србин по рођењу не по занимању

25.10.2016 09:45

Искрени наклон младој дами. Погледала је у своје двориште и дигла глас против примитивизма. Хајдемо и ми Срби бити искрени према самим себи и осврнути се на наш брлог , чемер и јад. Респецт...

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

25.10.2016 14:46

@Зумба Не стидим се ја шубаре, то је нешто традиционално... Али ова млада жена је побјегла од феса и чалме...

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

25.10.2016 14:49

@ Циник Наравно , да сам јој помогао , никада нисам ратовао против жена и дијеце, искључиво против ових што су ову младу жену отјерали из БиХ, што су јој мјесецима пријетили смрћу, зато што мисли другачије од њих...

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

25.10.2016 14:51

@ Неко из масе Ја нисам национслиста, већ родоволитељ, ко мене не дира, не дирам ни ја њега, гледам своја посла...

Name

За зумбу

25.10.2016 14:53

СРБИ су антифасисти и носе и капу и субару с ви само "У" Хандзар-дивизија СС 1914-1941-1991

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

25.10.2016 15:03

@Србине по рођењу... Слажем се са тобом, што се мене тиче можемо похапсити све оне што бацају бомбе , рафалају на Бадњи Дан и Божић, што сијеку бадњак од кубик храстовине...кољу највећег овна из стада ... да баце више од пола меса, док им комшије немају брашна у кући... што се гурају у храмовима Господњим,у прве редове, на иконе стављају по 50 или 100 марака и ако постоји кутија за прилог ...што носе златни ланац и крст од 1 кг тежине...што возе мерцедесе , аудије...од неколико стотина хиљада км, из којих трешти музика, Миљана Миљанића, Баје, Гоција и других олоша , који паре згрнуше пјевајући о муци и патњи српског народа...и сличне, који су профитирали на муци и туђој несрећи, који се данас крију иза нације и религије , јер им владике и сам патријах свете Богојављенску водицу... Све оне лажне четничке војводе и њихове посилне...

Name

Србац

25.10.2016 07:25

Јако емотиван текс огорчене дјевојке. Вјероватно је најбоље из ове земље (БиХ) отићи што даље, али и ја, као и многи други остадох овде борећи се против "вјетрењача" вјерујући да ће добро побиједити зло. Сваким даном та ми борба изгледа узалуднија, а нарочито кад овакве особе као Лејла напуштају борбу и одустају. Можда си у праву Лејла, срећно ти у новом животу, али ја остајем и даље у инат себи и другима.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Олд

25.10.2016 07:38

Свака ти је на мјесту, сретно! Жао ми је што и ја то нисам направио у твојим годинама, био сам млад и наиван и вјеровао да ће ствари ићи набоље. Додуше, у тим годинама послије рата су и ишле набоље. Само пази, бурки и нинџа има посвуда, па и у по Беча...

ОДГОВОРИТЕ
Name

јаззер

25.10.2016 09:10

Велики текст, ВЕЛИКЕ жене.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драги

25.10.2016 20:47

Све од поцетка До краја текста тацно за примитивци наравно није има Босна пуно такви примитиваца назалост и неписмени људи. !!!

Name

xxx

25.10.2016 09:16

БРАВО БРАВО БРАВО

ОДГОВОРИТЕ
Name

лауфер

25.10.2016 09:17

Велики текст истине,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Сњезана

25.10.2016 10:05

Лејла, свака част! Свака част твојим годинама, које и нису запамтиле нека срећнија времена, а размишљање је тако зрело и широко. За људе такве величине и није ова јадна "Мочвара" и нека ти је срећан пут! Са друге стране, много ми је жао да одлазе сви млади људи који имају неку визију нормалног живота, јер губи се свака нада у неке боље дане и нове генерације, боље и паметније. У сваком случају срећно било гдје год да се нађеш на овом бијелом свијету и молим те немој се мијењати, немој постајати празна шкољка. СРЕЋНО

ОДГОВОРИТЕ
Name

данн

25.10.2016 10:08

Боли, фантастична дјевојко.

ОДГОВОРИТЕ
Name

либерал

25.10.2016 10:27

Зелим ти сву срецу дјевојко. Многи од нас би исто поступили као ти али нисмо имали среце па смо своју младост и снагу поклонили звијерима у људској кози који данас онанису над насим главама, Једину утјеху нам представља то сто сву своју енергију посвецујемо својој дјеци да их отпремимо одавде и тако кроз насе потомке наставимо зивјети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

мрак

25.10.2016 10:59

Већина и старих и младих мисли као ти искрена дјевојко. Да нису фукаре и продате душе већ би одавно урадили нешто добро и за себе и за своје потомке. Већина се понаша као обичне домаће животиње, нек имају шта да једу и кров над главом и њима добро.Ал никад не знају када ће бити је.ани и "заклани" за ћевапе?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Амстердам

25.10.2016 11:10

Лејла то се на западу зове слобода мисљења говора и право на властито убједјење. Када ја у Амстердаму могу гледати зене у никабу , засто теби сметају ? И ти вјероватно сметас некоме таква каква си, само право на сузивот не би требао никоме дозволити да намце несто своје, нека купују арапи земљу, нека купују и руси и ко год има да улазе, то се зове слободна економија. Ја стварно не би зелио зивјети у дрзави какву је ти замисљас Лејла, и драго ми је сто имам право избора као и ти. И одма да те упозорим уколико се одлуцис ици ван Босне негдје у западне дрзаве, потпутно це те иста слика и овдје цекати, овдје је вецина људи просла те фазе са којима се ти тренутно ломис.

ОДГОВОРИТЕ
Name

клео

25.10.2016 11:29

Текст докторски. Овом из Амстердама би паметније било да ћути, и да се не срамоти.

Name

хм

25.10.2016 12:24

клео.. прије ће бит да се срамотиш ТИ и господична Лејла !! Халло.. Лејлица прича о неким правима и слободама.... а забранила би неком да се одијева како жели... забранила би неком да купује некретнине за свој новац, ..она би негдје путовала, а њој смета кад неко дође у њену домовину... она не жели гледати неког ко је другачији од ње... а не пита се да ли неко ко је другачији жели ЊУ такву гледати... итд. итд.. Понављам... Жена се опасно СРАМОТИ.. и није свјесна колико је јадна!

Name

@Амстердам

25.10.2016 13:23

Боли те, напусен си! Ста има да ти смета?

Name

wалтер

25.10.2016 16:23

Браво амстердам..ста реци о фрустрираној,,пропалој новинарки која својим глупостима висе немозе радити ни за једну новинску куцу,,,мора бјезати одавде кад дјевојка говори о некој мрзњи ,,национализму,,а самој смета како се ко облаци,,практикује вјеру,,,,тако је то кад гузицом себи затворис врата...

Name

Дамир

25.10.2016 11:23

Ста њој у ствари смета... Мало је контрадикторна..

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ћао

25.10.2016 12:35

Кантрадикторан би теби био мозак, да га уопште имаш.

Name

Ре

25.10.2016 12:49

Паметном је доста да разумије то сто је написала, а за тебе не знам

Name

Ре ћао

25.10.2016 14:54

Смета јој слобода других да се облаче како желе. Како мозес заговарати слободу говора а да другоме оспоравас исту. Она и даље злоупотребљава слободу говора..казе збогом зохари. Збогом и теби..исфрустрирана...и не врацај се зива била никад.

Name

нико

25.10.2016 11:34

Сретно дивна дјевојко.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лики

25.10.2016 11:35

Величанствен текст.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ОН

25.10.2016 11:38

Много вриједиш Лејла и заслужујеш много више од овог смећа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.10.2016 13:32

Јеси и ти Босанац?

Name

МладаБосна

25.10.2016 12:22

Лејла цијела РС је уз тебе буди нам премијерка

ОДГОВОРИТЕ
Name

Брастто

25.10.2016 12:34

Лејла скини нам ову Додикову банду са леђа. Моја цијела фамилија ће гласати зта тебе.

Name

Клео

25.10.2016 12:39

Лејла, част ми је прочитати твој текст.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Оцај и разоцарење

25.10.2016 13:07

Он мени нема Босне... и нема је висе. Била је то фина земља. Оде због лази о арапским парама.

Name

Поносни АТЕИСТ

25.10.2016 13:03

Велики текст, велике интелектуалке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Будуцност Ре Повратак у будуцност

25.10.2016 13:10

Слазем се та твојим коментаром у потпуности али је проблем сто вецина не мисли као ти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

25.10.2016 13:24

Слазем се потпуно,али морам додати и ону Јосипа Пејаковића : "Једном преварен Босански коњ се не да намамити на празну струњицу, нити осамарити. Ето, што ти је хајван! Не мереш га два пута на празну зобницу намамит. Само нашем народу можеш обећати пуну софру, радна мјеста, благостање, држећи му стално руку у џепу. И тако једно четир-пет пута! Па ти сада контај, је ли коњ паметнији од нас!" НАРОД ЈЕ БИРАО ИСТЕ КОЈИ СУ ГА УНИСТИЛИ ПА НАРОДЕ СРЕТНО САДА КУКАЈТЕ НАД САМИМ СОБОМ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

сова

25.10.2016 13:47

И ја Босанац. А Србин. И кажу не може....По логици ових нових великих вјерника који су бјежали од цркве у оно неко вријеме. И разумијем што нису Босанци јер су побјегли и из Босне, добровољно када је почело гужвање. И опет би наравно. Ал нема везе. Босна је и прије њих и прије нас и остат ће наравно. Не као џамахирија наравно, него ваљда ће бити памети да буде иоле модерна. Ал са овима то не иде...И чега се то нормални стеде...Себе. Па нека иду негдје другдје да се роде. И не морају бити Босанци... Јер за интерес и вјеру ће мјењати, а камоли Босну...

Name

громовник

25.10.2016 13:26

Браво за текст, искрено, онако како би свако нормалан требао да реагује. Али како објаснити великој већини затуцаних да је религија настала после настанка човјека и да служи само да истакне измишљене разлике међу људима. Господо, ви што се кријете иза своје вјере (религије) запитајте се прво како је она настала, ко је креатор свако и шта су њене последице. Немојте да вам испирају мозак цио живот, сви смо од крви и меса и ако је један бог, шта је онда спорно!? Ево ја ћу вам рећи, спорно је то што би сви да имају једног, али свог бога, да га не дијеле са другима. Еј докле то иде, затуцани смо до бола! Хришћанство ово, хришћанство он, ислам и остали, а све се своди на исто! И све фракције се контролишу из неког центра коме је врховни бог- долар. Е само да ми је знати какве су расе били Адам и Ева (Адем и Ава), и како од њих насташе и црнци и бјелци и црвени и црни. А замислите, хиндуизам нема везе са хришћанством... ха-ха-ха, како смо само глупи!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ко је овдје луд

25.10.2016 13:35

Она у коментару пљује на националисте који шире мржњу, а сама признаје да је пуна мржње и горчине и сл.

ОДГОВОРИТЕ
Name

wалтер

25.10.2016 16:17

браво друг погодио си,,свако ко имало прати види даје то покварена особа..која мрзи себе до подне а од подне цијели свијет

Name

Доwла

25.10.2016 17:15

Wалтере боље ти је да бранис Сарајево од аеапа него да филозофирас

Name

Коко

25.10.2016 18:16

Па Срби продају земљу по Сарајеву, продају дједовину и сад су сви криви осим њих.

Name

Xxл

25.10.2016 14:49

Дјевојка је и лијепа и паметна и уз то храбра,само напријед.Ваљда се сви помало надјемо у овој прици.Но ипак,како ко,ко на сто пристаје,то је избор или идес или си зохар,или неки други инсект??

ОДГОВОРИТЕ
Name

Загор

25.10.2016 14:55

У 26. години схватила шта се овде дешава??? Бравооооо за нење туторе, живјела је под стакленим звоном до сад...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нике

25.10.2016 15:06

Потпуно си управу!

ОДГОВОРИТЕ
Name

леандерс

25.10.2016 17:08

Лејла "Дилдо" Цолак

ОДГОВОРИТЕ
Name

ин10

25.10.2016 17:14

Збогом Лејла, збогом зохару

ОДГОВОРИТЕ
Name

Цера

25.10.2016 19:17

Засто је вриједјас.Цура капу јој скидам јер је описала насу стварност у Босни,и назалост све је у праву.

Name

РЕ ИН 10

26.10.2016 06:32

Због таквог зохара Леља и Бјези из своје земље за коју је емотивно везана. Такви као ти су је и отјерали. ГЊИДО И ЗОХАРУ МА КОМЕ ДА ПРИПАДАС

Name

како

26.10.2016 07:00

Лејла, величанствана си. Овога ин10 нећу коментарисати. Ретарди нису вриједни тога.

Name

Р Тацно

26.10.2016 14:53

Такви као ти о западу знају само сто им исприцају такве бленте какав си и сам. На западу се зиви перфектно и изнад свега СЛОБОДНО!!!

Name

Ре р тацно

26.10.2016 18:53

Како се зиви на западу ми је познато а како се вриједја саговорник ми је непознато јер такве на западу заобилазе у сироком луку. Поради мало на комуникологији.

Name

Тихи

25.10.2016 17:45

Најгора ствар је кад одеш са ових простора са толиком горцином је то да је носиш читав живот . Можда није ни проблем отићи али како скинути бреме прошлости са себе и бити НОВИ човјек након свега. Она спомиње муслимане који живе свугдје неки су религиозни неки мање . Тако гдје год буде живјела сусретат це се са тим. Њен проблем је сто није навикла да неко хода овакав или онакав али мислим да то није највећи проблем који јој смета него један од. Накупило се свега а мислим да је највећа њена фрустрација сто се све окреће око национализма и да је то на првом мјесту и најважније постало у БиХ тј. шта си а не какав си. Умјесто да буде о томе колико си способан а не подобан по националној основи. Умјесто да се опрашта и вјерује вјерује се висе у неспособног из исте националности него у бољег из друге. Докле год је тако мрка капа за све у БИХ. Она прича о правама жена да се носе како хоће и да се поштују . Па са тим она пуца сама себи у ногу јер и оне жене са марамама и никабом се облаче по своме. На другој страни ако гледаш на видео спотове жене се приказују на западу као БИТЦХ а то јој не смета ? О Арапима треба донијет закон мозес живјет овдје али не мозес земљиште купит или на неколико година закупит али никад бити у власништву тих истих. И на крају ит'с АЛЛ абоут бањаминс :) сто висе пара то мање вјера у Бога и обратно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тацно

26.10.2016 08:37

Лијеп пост. Тацно, има ту свега удробљеног али лејла је мало изгубила компас мозда и намјерно, хтјела се истакнути али ипак на погресан нацин. Брани своју слободу новинарског изразавања а пљује на вјерске слободе зена муслиманки. Ипак, на западу це се свега нагледати, гадости и девијација има висе него у босни. Ипак мислим да је ово њено писмо вапај за повратком а не обрнуто, само извлаци сад максимално из дате ситуације.

Name

вирус

25.10.2016 17:54

Небих да вредјам ову насу полубрацу ал цура је 99% у праву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре вирус

26.10.2016 06:29

Варас је ако мислис да је на "насој страни" иста боље. све су то иста г...а. Цаст изузецима. Док се не дигну људи разума као сто је Цолаковицка, нема нам спаса, а то це се десити НИКАД, А МОЗДА НИ ТАД'. Ако у БиХ јос има паметних младих као ова млада зена, а не могу или неце из ње да иду, крајње је вријеме да се покрену и дигну глас. Писмо ове новинарке мозе да им послузи као политицка платформа. ПИТАМ СЕ САМО ЗАСТО ТЗВ. МЕДЈУНАРОДНА ЗАЈЕДНИЦА НЕ ПОДРЗАВА ОВАКВЕ ОСОБЕ У ПОЛИТИЦИ НЕКО ДОВОДИ, ФИНАНСИРА И ПОДРЗАВА НАЦИОНАЛИСТЕ КОЈИ ИГРАЈУ КАКО ОНИ СВИРАЈУ И УСПУТ СЕ ЕНОРМНО БОГАТЕ.

Name

проф

25.10.2016 19:48

Нека се облаци ко како хоце,нека говори како хоце,ал немој да другоме намецес своје

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ПРОФ

26.10.2016 06:25

Глупи професоре, она не намеце ником нист, само казе своје мисљење. А ако је вецина против оног сто она казе, она не види разлог да висе зиви у таквој земљи. Као сто га нисам видио ја (православац) који је у "својим" политицарима (без изузетка послије рата) препознао униститеље прије свега свог народа. И отисао ГЛАВОМ БЕЗ ОБЗИРА. На велику залост свих који мисле као ти, ту цијену цете платити управи ви, јер це сав нормалан свијет, као новинарка, наци нацина да из Босне оде. Насјели смо на прицу "насих националиста" да за њих гласамо (јер це забога они другу гласати за своје) и тако несвјесно усли у рат ције цемо последице осјецати јос генерацијама, ако не и вјецно.

Name

ха ха ха

26.10.2016 06:56

Чега си ти професор. " Глупених" наука ваљда.

Name

Управо

26.10.2016 08:25

Лејла је дирнула у тудју вјерску слободу а пуна јој уста њене новинарске слободе, ИРОНИЈА на квадрат!

Name

Р дид

26.10.2016 14:49

Ат и ко бива писмен? Мислим-ман је јадо за тебе професор!

Name

Мислим-ман

25.10.2016 19:55

Ја сам босњак и порука једноставна. Када жене са запада доДју у Арабију несмију носити минић нити возити ауто рецимо. Исто тако се требају сви они који се нидјабају Европи и европској култури одијевања. Објективно и реално треба говорити. Ношење нидјаба у Арабији и исламским земљама није одређено вјером јер се нидјаби разликују од села до Села, а замотавање није ни "исламски" од искона већ заштита од сунца и пјешчаног вјетра. Па на крају и мушкарци имају скоро сличну одјећу. Али ово је ипак Европа и овдје нема таквог сунца ни пјешчаних олуја

ОДГОВОРИТЕ
Name

дид

26.10.2016 05:38

Осим сто си неписмен, успио си у само пар реценица написати невиђену колицину глупости.

Name

За муслимана

26.10.2016 16:24

Арапски свијет није демократски и зато је забрањено а запад се продаје демократским па би сваста забрањивао,тако да твоја констатација поред твоје неписмености нема смисла.

Name

дејо

25.10.2016 20:01

па ако је религија приватна као што кажеш што се онда мијешас у то ко ста на себи носи?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мујо Хрњица

26.10.2016 03:55

Ја сам Муслиман и ја подрзавам ову Дјевојку потпунама је управу Бурке су измисљене ради љубоморе глупих и неписмених људи код Муслимана у Арапском Свјету а друго ове бурке само наносе народу Босне веце патње и мрзње против Муслиманског народа

Name

РЕ Дејо

26.10.2016 06:20

Она само казе своје мисљење о томе, и у то се не мијеса. Ако се овако настави, Босна це постати друга палестина јер це се родити и погресно васпитавати нове генерације националиста (на све стране), а онда цес ти и твоја дјеца да се запитас засто је ова цестита новинарка тако писала

Name

доо

26.10.2016 06:22

Маните се религије људи то је највеце зло које је цовјек измислио!

Name

ллл

26.10.2016 06:54

Религију законом забранити. Доста је тровања интелекта. Лејла величанствена си.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

26.10.2016 09:08

@ллл Зашто религију забрањивати, не треба нам тоталитаризам, у никаквој форми, ... Ова жена је све супротно од тога написала, њен став је слободна воља, право на избор... Ако си вјерник или ниси , то је твоја лична ствар, нико због тога не смије да те угрожава , на улици, на радном мјесту, некој јавној установи...

Name

Истина!

25.10.2016 23:08

Иди и не врацај се висе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Никаква си ти истина

26.10.2016 06:17

ЗБОГ ТАКВИХ ЗОХАРА ОНА СЕ ТАКО И ОСЈЕЦА И НАПУСТА БОСНУ. ТАКВИ КАО ТИ ЈЕДВА ЦЕКАЈУ ДА СЕ БОСНА ИСПРАЗНИ ОД ЉУДИ КАО СТО ЈЕ ОВА ЦЕСТИТА НОВИНАРКА

Name

ха ха ха

26.10.2016 06:52

Док се не помете овакво смеће као што је овај "истина" овдје живота нема. Лејла хвала ти за текст.

Name

Мозгојебац

26.10.2016 07:40

Јоо јаадо јадни како те није срамота...фуј ...фуј..због таких сви паметни и одлазе...

Name

Пајо

26.10.2016 06:50

И оде у Норвешку гдје ових под никабом има к'о на Илиџи! Арапа има око 500 милиона и цијена станова и земље у БиХ је за 10% њих толико ниска да могу купити шта пожеле. Никаба има у Лондону, а тек Паризу, па ко је инвеститор у спорни "Београд на води" гдје би, ваљда, десетине хиљада њих требало да купе станове...Арапи се глобално позиционирају јер то себи могу да приуште! У БиХ је проблем што се бошњачка елита представља као европски орјентисана са свим демократским особинама, а уствари је потпуно исламизована и служи религијском естаблишменту неодвојивом од арапских инвеститора. Док је њихова суштина таква и код Срба и Хрвата ће се тражити слични. Ова дјевојчица, реално, нема довољног животног искуства и мисли да постоје средине у којима је потпуна демократија, али да има много бољих од Босне, иако не савршених ,то је апсолутно јасно и нека иде у боље! Замислите да су Французи, Данци и други 1966. инсистирали на њемачким злочинима, да су константно понављали да су жртве и да су све то појачавали религозним обредима?! Какву бисмо Европу данас имали? Бошњачки естаблишмент инсистира на свему наведеном и носи највећу одговорност за стање у БиХ! Да ли играју ту улогу да би били миљеници Запада док тајно праве џамахирију са Арапима или, просто, немају капацитета да надиђу тај концепт "злураде жртве"? Не знам, али знам да, док је то њихова политика, не можемо Додика спремити на депонију катастрофалних српских лидера гдје припада.

ОДГОВОРИТЕ
Name

лонг

26.10.2016 07:42

Погледај ти прво своју прћију. Србин.

Name

Пајо

26.10.2016 11:28

Ја сам Србин, а ти не конташ!

Name

БОСАНАЦ ПРАВОСЛАВАЦ

26.10.2016 06:52

Нико од нас није могао да бира како це да се роди, али мозе да бира како це да зиви. Ова млада и паметна зена описала је Босну онако како она у стварности изгледа. Покусала је да се бори, али је схватила да је то борба са вјетрењацама. На залост, иако се многи у БиХ сада јавно изјасњавају као анационални, приватно мрзе и презиру друге. Цист примитивизам, јер само примитивни људи могу да мрзе некога само сто се другације зове или има другацију боју козе. И они који мисле да нису примитивни (тзв. академска елита) примитивнији су од оних који немају пуно образовања. Њихова кривица је јос веца јер у друству заузимају позиције са који могу да утицу на друствену стварност. Многи од њих иду у цркве и дзамије само зато сто је то мода. Кад би досао неки нови Тито, преко ноци би промијенили косуљу и постали комунисти. Видио сам пред рат, и поготову у рату и након њега, многе загризене комнисте који су постали преко ноци вјерници и, сто је најгоре, националисти. Све под изговором "да не побиједе они други-њихови". Уствари, они и нису били ниста друго до обицна људска ниставила, која мисљење, понасање итд, миењају онако како вјетар дува. Својом највецом лицном побједом сматрам ону кад сам схватио да ме околности (промјена система, рат, страдања, итд.) није промијенио ни за јоту. А од "оних других" националиста и нељуди дозивио сам много тога сто ме је могло промијенити. Не знам колико таквих људи има, али знам и сигуран сам да их има. Видим, да је и Лејла једна од таквих и то ме радује и охрабрује. А зохарима на свим странама поруцује: замислите се само како одгајате и васпитавате властиту дјецу и унуке. Цему их уците. да се мрзе и сутра запоцну неки нови братоубилацки рат. Знам да у Босни има доста људи (на свим страама) као сто је Лејла, али су, на залост, у мањини. Постаце вецина ако одлуце да се боре за дрзаву каквом је види Лејла, али неце бити лако. На залост, вјера је та која раздваја многе, углавно примитивне и необразоване људе. иако то ни "црква ни дзамија" неце никад реци. напротив. многа зла на насим просторима (ако не и сва) потицу управо од тога сто смо разлиците вјере, која нас (свјесно или несвјесно) одваја једне од других, или пак хуска једне на друге. Све док нам је вјера у првом плану (а јесте) нема нам перспективе, и зато вјеру, како добро казе Лејла, треба свести на строго приватну ствар. нама је данас вјера практицно дрзава, и то је нас камен око врата. Лејла казе да вјера треба да буде искљуциво приватна ствар (и с тим се слазем) али ја бих исао и корак даље, тако сто бих је "забранио" у јавном и свакодневном зивоту. Немам ниста против цркава и дзамија али кад у босни видим поред пута на сваких пар километара нову цркву или дзамију додје ми да заплацем. народ нема ни гаца ни за хљеба а они граде прескупе цркве или дзамије, иако смо их вец имали толико да у њих ни раније није имао ко да залази. А сколе оронулих зидова које се распадају, без WЦ и основних услова за наставу. Гдје је ту памет ? Засто се не направи неки производни погон па да људи имају од нецег да зиве ??? Ко је за то крив. "НАСИ ИЛИ ЊИХОВИ" ??? Људи, освјестите се док јос није касно. Могао бих реци да је мени све једно јер се у босну не мислим врацати висе ника, али ми је зао народа који је остао, и остаце, тамо да зиви.... Поздрам свим нормалним људима добре воље. Били "НАСИ ИЛИ ЊИХОВИ"

ОДГОВОРИТЕ
Name

ооо

26.10.2016 07:40

" Не схватају да су управо његови највеће зло" Само једна од ГИГАНТСКИХ реченица Лејле Чолак,

ОДГОВОРИТЕ
Name

лејла смисљено

26.10.2016 07:45

Ово је све смисљено од стране ове ткз новинарке...ма боли њу брига и за бурке и муслимане хрвате србе... Цура је осмислила теxт...са којим зна да це подигнут зешће тензије....сад јој се наводно принети смрцу и ста вец ...сто је она знала...и сад јој је опасно зивјети овдје...систем тј дрзава је немозе застити..од ткз терориста или ста вец ...и повластеним путем добија азил у било којој земљи запада...и бице повластена особа...а боли њу она ствар за оваком или онаком босном.... Један примјер Сјецате ли се демонстрација у тузли...момак који је себе прогласио као једног од главних у демонстрацијама... Гдје је сада....мако добио азил у једној зап земљи.дрзава га хоце да макне наводно....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Провидан си

26.10.2016 08:39

Цак и да је од Лејле све смисљено (а није) она је рекла праву огољелу истину. Ста у њеном тексту није тацно ? СВЕ ЈЕ ИСТИНА И ТА ИСТИНА ЈЕ ИСТА НА СВИМ СТРАНАМА. Она је имала храбрости да је казе и саспе у лице највисе својима, мада се то односи на све. То је једини нацин да се суоцимо са истином. Да сви својима каземо оно сто о њима мислимо, а ЈА КАЗЕМ ДА СУ СВИ ИСТИ КО У ТО НЕ ВЈЕРУЈЕ ГРДНО СЕ ВАРА. ЛЕЊИН НИЈЕ ДЗАБА РЕКАО ДА НАС УВИЈЕК ГЛАВЕ ДОДЈУ МАНГУПИ У ВЛАСТИТИМ РЕДОВИМА.

Name

Градјанин

26.10.2016 08:10

Лејла је као образована зена требала да зна гдје је граница културе и људскости, вриједјањем зене муслиманке погазила је њено достојанство а на себе навукла гнијев свих, медју којима је било и оних који су исто дјубре као и она, да је силују и сл. Иако сумњам да би иста од тих пријетњи обистинило, лејла је искористила прилику и побјегла пут запада гдје це наставити да пљује и тако зарадјује за своју егзистенцију. Ви који је подзавате замислите ситуацију вице верса, лејли промијените име и слозите исту прицу, мислим да бисте у том слуцају промијенили плоцу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Градјанин

26.10.2016 08:36

На твоју залост, никакав ти градјанин ниси. Боље би ти било да се назовес правим именом (националиста, вјерник фанатик исл), и тако олаксас муке себи, али и нама који морамо да цитамо твоје глупости. Лејла глупане, само мисли другације, и има храбрости да то казе. Могу замислити какве јој пријетње стизу од таквих као сто си ти. Није она вриједјала зене муслиманке. Засто и циме. Сто је рекла ста мисли, и сто је то рекла управо својим. Не бој се, има и на другим странама оних који својима каз исто, или и горе. Надји и прцитај текст "референдум је био фарса", и поклопи се усима, јаднице. на залост, морам и да те вриједјам јер једино то заслузујес. Уствари, и ја ти казем само истину, али ти ње ниси свјестан

Name

Ре ре градјанин

26.10.2016 09:23

Цитирам: "Није она вриједјала зене муслиманке". Извини, а ста је то ако казес да на глави носи дилдо ако не вриједјање?! Лејла брани своју новинарску слободу изразавања а не допуста другима слободу избора ста це на главу ставити, иронија на квадрат! Уз то, као новинар мора знати гдје су границе доброг укуса и остати достојанствена у својој струци. Пљување по другима је заврсила у Босни и Херцеговини, има ето прилику сада сиром ЕУ да гледа разноликости али несто сумњам да це отворити уста и усудити се критиковати. Заврсих пост а не увриједих те, пробај исто уцинити за поправни, да не буде на сиров балкански нацин него овако умјерено, европски, напредно!

Name

фуј

26.10.2016 09:49

Скарадно је кад се ретардини имбецили декларишу као Грађанин-и. Ја први се одричем грађанштине. Лејла, стојим иза сваке твоје ријечи.

Name

УУУУ

26.10.2016 09:55

Ти грађанине ниси скот, Ти и такви сте срамота људског рода. Лејла велика си. Атеиста србин.

Name

Ре фуј

26.10.2016 09:57

Воли своје, цијени и постуј друге, не вриједјај. Лијепи постулати које неки јос требају науцити! "Фуј" остави код куце!

Name

Блуе

26.10.2016 09:58

Лејла поносан сам што сам што су у овој земљи живјели људи као ти. Православац.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тихи

26.10.2016 11:34

Православац, ал' бивши!

Name

Блуе

28.10.2016 09:57

Бивши, бивши да. Сада поносни АТЕИСТ. Муфлону ретардирани.

Name

недо

26.10.2016 10:04

Цури смета ислам а иде у шведску дје је још више муслимана из мале азије. Каже да говори истину и спомиње како не можеш ни одржат игру у сарајеву ал сметају јој муслимани а не спомиње то да су први из цркве осудили игру и рекли да је врјеђње вјера. Сама ко новинрка мора тразит истину а она је радије одлучила да че попљуват једне да је остали заволе и добје медијску пажњу. Пљује по муслиманима како продају своје , нико није продо њено а боји се написат како се продаје источно сарајеву у РС . Пљује муслиманску одјечу а иде на море у египат, тунис, турску .....

ОДГОВОРИТЕ
Name

ооо

26.10.2016 10:07

Ја рођен у великом, највећем балканском граду ,бесповратно се одричем грађанштите, Од данас ме је срамота таквих. Лејла велика интелектуалко, драго ми је што такви постоје.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Полис

26.10.2016 11:32

Одмах сам сконтао да си из Лопара!

Name

Милцонер

26.10.2016 18:48

Мало близе,Кладањ.

Name

ооо

28.10.2016 09:55

Како је вама двојици на дрвету. Иде зима.

Name

Сноуден

26.10.2016 10:23

Лејла колико си добила за рекламу од Вибер,мислим да си сваку своју ријеч добро наплатила.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Абе

26.10.2016 10:52

Ок... Да нецес мозда у белгију, холандију, њемацку или француску? Па у свим земљама европе има пуно висе зена са хидзабом него у бих... Иди у европу па да видимо како цес тамо проци ако наставис да вриједјас на вјерској основи

ОДГОВОРИТЕ
Name

Абе Р

26.10.2016 11:33

Па да ли их је баш много више? Некако нисам баш...

Name

лллвк

26.10.2016 11:35

Лејла никога ниси увриједила и свако нормалан те подржава. Нас шачица интелектуалаца исто мислимо,

Name

ззб

28.10.2016 10:11

Ма доставићемо им кокица и буквар.

Name

Драги

26.10.2016 11:35

Збогом Босно, одох у Сарајево!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мата

26.10.2016 12:01

Ј.... те оа ова роман написа нападајуци свој народ као кустурица-кукавица немања.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ха ха ха

26.10.2016 12:42

Бојим се да је теби и абецеда метафизика, а камоли реченичке конструкције. Лејла, највећи текст о суштинској БиХ. Хвала ти, бјежи и не осврћи се.

Name

Питањце

26.10.2016 12:17

Зиво ме интересује кад би дотицна за, рецимо, талијанске опатице, холандску народну носњу са њиховом познатом капом/марамом или неко свестенство изјавила да изгледају као да имају дилдо на глави каква би била оцјена јавности у европској италији или европској грцкој или најевропскијој холандији?

ОДГОВОРИТЕ
Name

xx

26.10.2016 12:47

То су само опатице И нико у друству не намеће такву ношњу. Да си цитао текст схватио би шта говори или си толико затуцан да неразумес. Не можеш јој на руке посути јер овде се ради о савјесној особи са здрвим и слободним духом. Нажалост још много је оваквих људи са све yри стране којима је прекндасио рам који нам набијају на главу. Они остају да пљацкају и распродају нашу имовину док смо ми присиљени на одлазак. Ипак верујем да ћемо вампире једног дана савладати.

Name

Ре xy

26.10.2016 15:18

То су "само опатице" које су саме то изабрале. Као сто су и оно само зене друге вјере које су саме то изабрале. Засто не цијенити све њих и њихов избор?! Ја се не дотакох других ствари из текста јер нису погресне. И молим Вас, науците се дијалогу без увреда.

Name

ре

26.10.2016 21:30

Опет ти поредис бабе и жабе. Овде се ради о све вецем наметању таквих обичаја. Ради се о распродаји имовине која се не продаје, о посрнулом времену које се велича.

Name

Ре ре

27.10.2016 07:25

Исправно рецено, све земље у региону су полигон великих сила за медјусобна натезања, искористава нас ко стигне и исисавају нас материјално и ментално. Поган смо јер за ситну пару продајемо сто се продавати не смије. То опет никакве везе нема са правима појединца да се облаци и постује ста му је воља а нама мозе сметати или не али не смијемо прелазити границу и постајати совинисти. То се господјица усудила и ето сада трази помоц тих истих совиниста и националиста. Погледај на yоутубу под којом организацијом је регистрован клип. Лијеп поздрав

Name

ре

27.10.2016 11:09

Нисам гледао и сумњам да има везе са неким лобијем. Мозе овде свако да носи ста хоће, ал за мене је параметар Свјет, Еуропа, бивса Југа. Зашто би се једној младој интелектуалки наметале некакве норме које И по мени имају низу вриједност. Исто ти је у сваком друштву где се форсила национализам. Нпр. ја незелим да пратим несто што је великосрпски тренд, а Србин сам у том систему ја нисам еквивалентан грађанин, требао би као да се коригујем. Не, они требају. Исти случај влада и у Федерацији и по неким мјерењима много опаснији јер та изворност није чак ваша него, тежи ка исламском фундаментализму који је и сваком искреном муслиману стран. Она неће да зиви на лажима о томе како је она Босњакиња, него Босанка итд. Ми овде говоримо истим језиком, исте корјене имамо, од истог зла смо страдали без обзира ко је њиме руководио и некада се овде знало ста је стандард. Данас неста муљају, у фазону све је релативно итд..

Name

Ре ре ре

27.10.2016 12:00

Па и ја прицам о, назовимо их европски стандарди, мада и ту сваста има, а то је не вриједјати никога ни по каквом основу. Ја не знам да те неко мозе натјерати да се другације изјасњавас ако то не зелис тако да јој је прица супља, она заговара босанство и то је супер али ниподастава све сто под исламом стоји сто није. Засто вјеру не оставити ако о њој ниста не знас?! Ти ставови су јој само помогли да исфура и затрази помоц европских исламофоба а нас све прогласи фундаменталистима ма ста то знацило. Ја своју вјеру волим али јако постујем и савину и тихомирову. И сада ја не ваљам сто никога не вриједјам а продавацица магле и јефтиних антиисламских ставова окити се ловорикама. Ето и нека је, то је сад модерно али иоле озбиљнији демократа це је провалити у трен. Профитираце једино у профасистицким странкама водјених идејом униставања ислама.

Name

Лепо је видети

26.10.2016 12:43

Судећи по коментарима, ова девојка баш разбија ове домаће затуцане талибане.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градјанин

26.10.2016 13:42

Срећно ти било Лејла! Можда се некад и вратиш. Надам се само да ћеш иати снаге да се бориш опет са истом багром која овдје остаје...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Подрска

26.10.2016 15:50

Лејла, подрзава те цијела РС, то знаци да си на добром путу ххахахахах

ОДГОВОРИТЕ
Name

ха ха

27.10.2016 10:48

Нема ово везе са тим. Њу подрзавају слободни људи, слободан дух. Сви они који лове на њеној изјави треба да знају да она није прозвала само тзв. Федерацију И креторе, него И слицне у Р.С. Нисмо ли се лепо договорили да свако своје двористе очисти, а онда неће бити проблема око права И суживота. Ти си један од оних који би да чистиш са "усраном метлом" Р.С, те да се онда гусимо у још већем исламском хаосу. Хвала!

Name

Таке монеy анд рун

26.10.2016 18:55

Потпуно те, драга дјевојко, разумијем и подрзавам. Тако сам и ја мислио и УРАДИО прије 15 година. Вјеруј да не мозес ни помислити како је зивот лијеп и лак кад се десава тамо гдје нема Срба, Хрвата, Босњака и Осталих. Тамо гдје нема балканског примитивизма - а горег од ове сорте нема- сваки други примитивизам смијесан је. Позури да не бацис јос који тренутак зивота улудо. Свако добро.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Тања

27.10.2016 15:16

Имала сам мало мање година него ти сада и отисла сам из мог Сарајева јер нисам хтјела да будем дио лудости која је владала у то доба, нисам зељала да бијем неке тудје битке. Никад се нисам покајала, нити осврнула. На залост, ниста се није промијенило, цак ста висе иде ка горем. Сретно гдје год да се надјес јер сви имамо по овај један зивот и не вриједи га тросити улудо.

ОДГОВОРИТЕ