Ако дође до нереда, одговоран МУП!

"Одлуку да се у Бањалуци у исто вријеме одрже два различита скупа нису донијели људи из МУП-а Републике Српске, већ је то политичка одлука Милорада Додика који не размишља о последицама, али ако сутра у Бањалуци дође до сукоба и инцидената, одговорност ће сносити МУП", изјавио је данас у Сарајеву министар безбједности у Савјету министара БиХ Драган Мектић.

Босна и Херцеговина 13.05.2016 | 22:36
Ако дође до нереда, одговоран МУП!

Мектић је истакао да нема ниједне конкретне или основане информације да у Бањалуку планирају да дођу екстремне групе из Србије, Хрватске или федерације БиХ, већ да су то информативни спинови дежурних душебрижника.

"У контакту смо са свим безбједносним агенцијама у региону а сарађујемо и са МУП-ом Српске којем смо обезбиједили материјално-техничку помоћ за одржавање јавног реда и мира на протестима у Бањалуци", каже Мектић и додаје да ниједна безбједносна агенција нема податке о наводним екстремним групама које долазе у Бањалуку из Федерације или Србије и Хрватске, те да не зна одакле
министру Лукачу ти подаци.

"Ја сам у контакту са министром унутрашњих послова Србије, ОСА БиХ је у контакту са БИА и нико нема такве информације, само он. Хајде реци нам ко то долази да их спријечимо",поручује Мектић.

Министар Мектић сматра да су приче о екстремним групама, турским организаторима дјело квазианалитичара, једнократних завичајних удружења и самозваних заштитника Републике Српске, који су плаћени да застрашују народ како не би дошао у Бањалуку и изразио незадовољство.

"Они се састају по неким кафанама и наводно су забринути за Републику Српску, те доносе неке закључке. То ми личи на ону причу из 1968. када су Руси ушли у Чехословачку, а општински одбор Комунистичке партије у Калиновику засједао и донио одлуку да се Руси повуку", каже Мектић, те оптужује Џевада Галијашевића да измишља турске организаторе протеста који са њим, за кога је Галијашевић "утврдио" да није Србин, већ "убачени хрватски обавјештајац, хоће да сруше Републику Српску.

"Галијашевић ко излизана плоча, гусла глупости, али за то гуслање мјесечно добија 2 хиљаде 700 КМ од Центра за истраживање ратних злочина Републике Српске. Ту је и Лазански који је такође за новац али мањи са премијерком Цвијановић дошао до закључка да је СНСД животни вијек грађана у Српској продужио за 4 године", истиче Мектић и пита се да ли је могуће да такве глупости неко схвата озбиљно.

"Позадина цијеле приче је наша намјера да се обрачунамо са криминалом и корупцијом", сматра Мектић и додаје да у тој намјери неће стати без обзира на то што режим у Српској покушава да борбу против корупције прикаже као покушај рушења Републике Српске.

"По њиховој логици криминал и корупција чувају Републику Српку. То није тачно. Република Српска ће када ухапсимо криминалце и узмемо им имовину коју су опљачкали од народа ојачати. Зато позивам народ да дође сутра у Бањалуку и да покаже шта мисли. Нека се не боје нереда,режим само покушава да их уплаши", поручио је министар Мектић.

Мектић се на крају конференције за новинаре осврнуо и на информације да са Мирком Шаровићем покушава да изврши пуч у СДС-у.

"То су глупости које износе режимски експерти за све и свашта", закључио је Мектић.

БН телевизија

Коментари / 114

Оставите коментар
Name

Горан

13.05.2016 10:29

Наравно, слазем се у потпуности.. али у слуцају да неко са митинга СзП баци (први) један каменциц на полицију или било коју институцију, поциниоца ухапсити и осудити на 10 година затвора а организаторе митинга (Босица, Цавица, Бореновица) одмах на робију... минимално 20 година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

?

13.05.2016 10:34

Причаш глупости

Name

Ја

13.05.2016 10:36

Горане, звуцис као нека шпија, слутис опасно! Јос це бити да си ти тај сто је бацио!!! А ако неко баци, Ја цу те пријавити...

Name

Сале

13.05.2016 10:37

Мектицу најаци си министар!За две године колико си вец министар, ухапсио си старца Павловица!

Name

МРС!

13.05.2016 10:40

Гледајуци да вам је образ као ђон, вама снсд-ОВЦАМА, не би ме зацудило да ти и сам урадис, Горане...

Name

МАКС13

13.05.2016 10:57

ВИДИ ОВОГ ЈАДНИКА САКРИО СЕ И НЕСТА ПРИЦА У МРАКУ БУДИ МУСКО ПА ЈАВНО РЕЦИ СТА МИСЛИС ДА ТЕ СЕ ЗЕНА ПОНОСИ СА ТОБОМ А НЕ ДАСЕ СТИДИ СТО ИМА СМРАДА У КРЕВЕТУ

Name

НН

13.05.2016 11:22

Чини се мени, да СНСД то и намјеста, да изгледа као да су СзП несто поцели а онда пендрек-демократија. Зато је снсд-муп и одобрио митинг и протест на исти дан. лукава замка. дно дна :(

Name

перо поштар

13.05.2016 11:46

Који лик, мајке ми, мапетовац, лупета,хахахахах

Name

Вук

13.05.2016 11:47

Када би Мектић бринуо о безбједности скупова у Бања Луци, било би као са Вучићем у Сребреници. Сад ће година а ниси никог ухапсио а камоли да је неко осуђен. А за МУП РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ не брини они знају свој посао да раде.

Name

борац

13.05.2016 12:04

Горане,ти вероватно морас доци присилно од стране власти на тај митинг инаце цес остати без посла,није ти лако.

Name

Ре горан

13.05.2016 12:05

Тебе горане једе јад брзо.запамти добро

Name

цицана

13.05.2016 12:25

Хало Горане, мислим да би ти било супер самном на митингу против актуелне власти.

Name

одг

13.05.2016 12:37

Ево у Требињу даје градоначелник 30КМ и оброке за полазак, има жена колико хоћеш!

Name

ре цицана

13.05.2016 12:38

Мислим да би најбоље било да ти самном одеш на по једну, е јада мајко

Name

мехтиц

13.05.2016 12:43

Само ти немој да коментарисес. Гдје ти је Сорос?

Name

Гаврило

13.05.2016 12:53

Мектићу, ти си у праву, али режим Републике подмеће и игра се са народом.

Name

ВРС

13.05.2016 13:05

А СТА АКО СЕ УБАЦИ КАКАВ БОГАТАС ИЗ "ЦРВЕНИ " СТА ОНДА ДАЛИ ДОДИКА И УЦИТЕЉИЦУ ТРЕБА 20 год ТЕСКЕ РОБИЈЕ..ТО СТО ПРИЦАС СУ НЕБУЛОЗЕ , А НАС СЕ НЕТРЕБАТЕ ПЛАСИТИ.. !!! МИ СМО ОВУ РЕПУБЛИКУ И СТВОРИЛИ И НЕЦЕМО ЈЕ УНИСТАВАТИ СИГУРНО АЛИ ДА ЦЕ МО ДОЦУ У ВЕЛИКОМ БРОЈУ ТО ХОЦЕМО И НЕМОЗЕ НАС ЗАПЛАСИТИ НИКО КАО НИ 92 КАД САМ ИМАО 24 ГОД.

Name

Одговор врт

13.05.2016 16:40

Значи врх будалаштине су ми такви као ти што се представљају као врста, ти то хоћеш тиме да покажеш како си јак, или да сви који не мисле као ти нису врсте или шта. Да те се плашимо мислим на ове сто не мисле као ти зашто би. Да дођеш исто нема проблема, али да рушиш нећеш исто као што нећеш забранити да и они који се не слажу са тобом сутра ти не ударе контру. Значи већ је постали и сувише отрцано те фразе које користите као сви су лопови који не мисле као ми, и мој је отац врс и ето не слаже се са тобом и он ти одмах смета, ви сте са тим урликањем још више изазвали бес људи који нису ни хтели да долазе на те будалаштине, између осталог и мене самог и сутра се ето видимо па да и то завршимо!

Name

БОXЕР.

13.05.2016 18:22

Горан, које тебе ШТА' питао'тисињихов чова! ја те видим већ си заузео, место судије,ЈОШТ И ТЕБЕ ТРЕБАМ.

Name

xxxл

14.05.2016 07:03

Свака цаст, потписујем!

Name

Бањалуцанин

13.05.2016 10:29

Мекта легендо наса.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

13.05.2016 10:44

Хахахаха јест јест

Name

перхан

13.05.2016 11:10

Мектицу ,цовјеце.Цим продје ово око протеста,хапси главоњу.Видис да је наредио да срби туку србе.Хапси лопину.

Name

Невенко

13.05.2016 11:34

Питај ту своју легенду,Мектица,треба ли му мозда нека диплома да купи.

Name

Ре бањалуцанин

13.05.2016 11:35

Јел се ти то из ферхадије јављас да подрзис Герзоњу Мекетица

Name

Ђурађ

13.05.2016 12:11

Хехехех Мектић није тај који је био у Ферхадији и носио ћилиме, Бајин боте!

Name

ре ђурађ

13.05.2016 12:27

Ма пусти ћилиме, мекетара је дао нешто друго. И да свесно обавља свој посао, ухапсио је кога за ових 2 године...

Name

ре перхан

13.05.2016 12:33

Па први су ти што за њих урличеш наредили поход на Бања Луку, и пребројавали крвна зрнца свима који не мисле као они, те говорили милом или силом, е неће да може то у Бања Луци, Сарајево и оно по Федерацији што се радило и палило овде неће да прође, то не дају Бањалучани, не ови ко овај што горе пише, јер је он вероватно Бањалучанин из Билеће или ти већ одакле, тако да само изволите. Имали сте протесте по Федерацији и ништа нису променили па сад хоћете и овде силу да проводите, а то неће моћи, видећете сута на тругу 50000 људи! Ћао до сутра!

Name

сасарс

13.05.2016 12:42

Мектић је носио пушку и рањаван два пута док је ваш шеф шверцовао нафту битанге додикове!

Name

ре сасарс

13.05.2016 12:57

И мој је отац рањаван и годину и 6 месеци био у логору, ето подржава ово струју коју ти не подржаваш, значи не мисли као ти, мислим да је демократски да му то дозволиш или то значи да је и он багра и то све остало што си напричао?!

Name

СЕВЕР

13.05.2016 10:30

Меткиц није у праву... Милорад Додик је крив за сваки екцес који се деси.Посто је полиција у његовом власниству!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

СЕВЕР

13.05.2016 10:43

Нисте ви јос свесни ста знаци маса.Када она крене па то не мозес зауставити!!!Довољна је само једна лоса реакција полицајца или уцесника митинга и то је готово.

Name

Хух

13.05.2016 11:50

Слажем се с твојим мишљењем. Ситуација врло лако може измаћи контроли. Чак сматрам да Милорад и његови рачунају управо на то и зато су и заказали свој контрамитинг исти дан. Хоће приказати да су их "издајници" напали. А они имају право на свој контрамитинг. Онај ко је захтијевао контрамитинг у исти дан, и онај ко је процијенио да то тако може, издајући касније некакве налоге да се једни не могу кретати према центру, а други су андјели па се на њих ништа не односи, ВЕЋ ЈЕ ЗАСЛУЖИО КРИВИЧНО ГОЊЕЊЕ ЗБОГ ДИСКРИМИНАЦИЈЕ И НЕСАВЈЕСНОГ РАДА У СЛУЖБИ (ради се о служби безбједности!!!) Видјећемо како ће се то све завршити али мислим да неће мирно. Неки ће се изнеднадити кад им по налогу тужилаштва СИПА касније упадне у стан или на радно мјесто и похапси их. Неки врло лоше процјењују ситуацију и упорно мисле да Додик може све испеглати. И да они могу да раде шта хоће. Гадно су се зај.бали. Дотјерали су цара до дуара и зато ће и бити протести.

Name

ре хух

13.05.2016 12:41

Веруј да неће, велики ће протести бити тек онда кад та СИПА што је призиваш то крене радити, а сутра ће на тргу бити лаганих 30000 а вероватно и више људи.

Name

Ре Ре сасарс

13.05.2016 13:30

Разлика је у томе сто је Мектиц рањаван у главу а твој отац није.

Name

Бањалука

13.05.2016 10:32

Вјеровали ви мени или не али данас сам својим оцима видио два пуна аутобуса са аустријским таблицама и српским заставама. Прво сам мислио да су то неки наси гастабајтери који су досли на ове скупове али не то су праве свабе односно аустријанци из слободарске партије аустрије који су досли на Додиков митинг.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Модрица

13.05.2016 10:35

Браво... ЛУКАЦ И ДОДИК ЦЕ ДА БУДУ КРИВИ АКО БУДЕ ИНЦИДЕНАТА. ТО САМО ИМА КОД НАС ДА СЕ У ЈЕДНОМ ГРАДУ У ИСТО ВРЕМЕ ОДРЗАВАЈУ ДВА СКУПА, КОЛИКО СУ СПРЕМНИ ДА СЕ ИГРАЈУ ВАТРОМ...

ОДГОВОРИТЕ
Name

САМО...

13.05.2016 11:11

...ВИ ИДИТЕ НА МИТИНГЕ!ЖЕЛИМ ВАМ ШТО ВИШЕ РАЗБИЈЕНИХ ШУПЉИХ ГЛАВА !ПРРРРСКЕЕЕЕ СТОКО!

Name

Модрица

13.05.2016 11:47

ТИ СТО СЕ ПРЕСТАВЉАС ПОД НАЗИВОМ САМО И ЗЕЛИС ДА БУДЕМО РАЗБИЈЕНИХ ГЛАВА НА ПРОТЕСТУ, КАКО ТИ ЈЕ САМО СУПАЉ МОЗАК...ОВИМ СЕ ПОКЗУЈЕ ДА НАРОД НИЈЕ ЗАДОВОЉАН. АЛИ ДАБОГДА И ТВОЈА ДЈЕЦА БИЛА БЕЗ ПОСЛА, ПА ДА ВИДИС КАКО ЈЕ ТО..

Name

Радован

13.05.2016 12:22

Ко други, они ведре и облаче. Сам је рекао да је главни Баја. Па изволи главни...

Name

ре модрича

13.05.2016 12:46

Не показује се да си незадовољан тако што ћеш подржавати багру на челу са Босићем и Михаљцом па удараш на другу багру и вичеш како ћеш силом да решаваш ствари по Бања Луци, позивате се на мирне протесте а само прочитај коменатаре, како се код једних ствара револт тако и код других, велики сте револт изазвали код већине Бањалучана који нису мислили ићи, уосталом све ће ти се казати сутра, само дођи!

Name

ре модрича

13.05.2016 12:54

А како лупаш па то је страшно, мало читај и нешто ван БиХ погледај и схватићеш да у већини случајева кад је митинг у једном граду ту је и контрамитинг на другој страни, скори пример Бона у Немачкој итд итд. Класично по нашки, хтела би да будем паметна, али ми мождани капацитети то не дозвољавају, значи не верујем, тачно се човек може свашта овде научити!

Name

Ре

13.05.2016 14:34

Модрица прави ник...бићете сви у модрицама...xа xа xа

Name

поп

13.05.2016 10:35

Немогуце да буду два митинга исти дан без инцидента.муп и зели нереде да уведу вандредно стсње.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Васо

13.05.2016 10:46

И треба вам ванредно стање и да вас све похапсе

Name

ре

13.05.2016 12:47

Па рекли сте да ће бити мирни, позивате се на демократију, па то је демократија, свуда у свети кад имају митинг педери или већ било ко на другом крају града има контра митин десничара или ти већ кога, тако да све је ствар укуса!

Name

Боки

13.05.2016 22:59

Али сте блесави и једни и други,идете да се туцете за фотеље оних који су вас 20 година лагали и богатили се.Ни једни ни други не вриједе ниста,ови сзп вјероватно јос гори а ви цете да браните овог сто годинама вец краде.Такви вам и требају само се добро потуците али немојте русити имовину није то само васе него и од оних који неце уцествовати у васој лудници

Name

Коwалски

13.05.2016 10:36

Наравно да је Додикова одлука политичка, али и политикантска, али и СЗП-ова је. Он јесте министар безбједности БиХ, али је и функционер организатора скупа. Сваки организатор сноси ризик за своје поступке. Колико кошта организација ових будалаштина које неће дати никакав резултат? Јарчеви на брвну, прочитајте пјесму Душка Трифуновића.

ОДГОВОРИТЕ
Name

зељко Бањалука

13.05.2016 10:37

Демократско право је реци своје мисљење,за 10 година власти СНСД угасено56.000 радних мијеста,Усорац казе 3.000 мљекара престали производити млијеко,ми задузени ТРИ ГОДИСЊА БУДЗЕТА, ЛОТО НЕМОЗЕ ДОБИТ КО НЕИГРА,НЕМА ПРОМЈЕНА АКО ЈА СЈЕДИМ У КУЦИ, ЗАТО ДОЛАЗИМ У ПАРК ОЦУ ПРОМЈЕНЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

одг

13.05.2016 13:00

Па ти још ниси схватио да је то срећа, јер да којим случајем ови твоји 2006 нису буквално предали власт додику сад не би имали ни ово

Name

грађанин

13.05.2016 10:38

Е види овог Мектића што се развратио на МУП РС.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Миро

13.05.2016 11:26

Па сто се ова Србенда из СДСа извратио на МУП РС? Је ли Федерални МУП бољи? Сто Луциц казе да је он Хрват?

Name

дрекавац

13.05.2016 10:39

Биће ића и пића за све,свираће трубачи из ГУЧЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

др Дабиц БИЦУ НА СЕВЕРУ КАО УВЕК ДЕЛИЈА У ДУСИ

13.05.2016 10:41

НИЈЕ СВАКИ ДАН ФИНАЛЕ ЛИГЕ САМПИОНА,СУТРА ЦЕМО ВИДЈЕТИ КО ЈЕ ВЈЕРА А КО НЕВЈЕРА,КО ЗЕЛИ ПРОМЈЕНЕ НЕКА ДОДЈЕ У ПАРК,ЈА ИЗДАЈНИК ДОЛАЗИМ МОТИВИСО МЕ ПАТРИОТА ЛУКА ПЕТРОВИЦ,ВЕЛИКИ БОРАЦ ЗА СВОЈ КАРАКТЕР ЉУДИ КОЈИ СЕ ЗОВУ ДЕЗЕРТЕРИ

ОДГОВОРИТЕ
Name

митар

13.05.2016 11:23

Крај дезертерима је близу, Мектицу, легендо ради јос јаце.

Name

одг

13.05.2016 13:04

Класичан примен будале, не дозвољаваш људима да буду другачији од тебе, да имају другачије мишљење и позиваш се онда на правду, е па сад си само пробудио жеђ код многих који су сутра мислили остати кући и гледати будале, натерао си их да и они буду будале само контра тебе, видимо се!

Name

Браво

13.05.2016 10:43

Главни кривци, Рудоња и његов омиљени хемороид Министар/диверзант на батерије. Мали миш који би своје дијете продао за ручни сат и слику са Лакташким манијаком! Треба га објесити за муда на сред Бањалуке, највећа кукавица која је икада окачила значку МУП-а!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

13.05.2016 10:44

А за оно у Сребреници ти! Јадно је шта мало функције уради од човека!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

13.05.2016 10:52

Да појасним: Није полиција РС била задужена за унутрашњост комплекса у Поточарима, када су линчовали премијера Републике Србије. За то су биле задужене Мектићеве заптије, а не српска полиција. Српска полиција не би дозволила да се на њихове очи линчује српски премијер. Оставка након тога би била моралан чин, Мектићу!

Name

Кики

13.05.2016 11:14

Лупетас Драгане,Вуциц је познати садо-мазо и сам је тразио да га мало гадјају ПЕТ фласама.

Name

борац РС

13.05.2016 10:47

Јој кад реце лазанском,2 пута си досао и усликао се на тенку и ти знас како је бранити Републику Српску а ја сто сам био у рову ја незнам Е СВАКА ТИ ЦАСТ ЗА ОВО

ОДГОВОРИТЕ
Name

yупи

13.05.2016 10:48

Несхватљиво је да неко одобри на истом мјесту исти дан и исто вријеме скупове високог ризика.Имал ико нормалан у мупу ко прави безбједоносне процјене.Засто нису једни организзовсли дан пре или дан после.Вец демонстрација силе ја цу кад и ви а народ ко ј...е.

ОДГОВОРИТЕ
Name

фотељаш

13.05.2016 10:48

Одоше фотеље у Бијељини,треба стварно протестовати, Мићо и екипа су само по 16 и више година располагали будзетом.А направили су толико добрих ствари:станове по Бечу,куће на мору, приватизовали градску управу и народу обезбедили јавну кухињу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ослобођење

14.05.2016 09:02

Након увођења вишепартијског система на овим просторима, Семберијом влада СДС. Ужас. Е, сад је коначно КРАЈ.

Name

Лудилооооо

13.05.2016 10:51

Овај народ је стока! Због цега је Додик организовао протесте исти дан? Алоооо народе у памет се!!! Резим не бира нацина, не да тај власти па таман кад би се заратило, њему би то највисе и одговарало.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ни власт ни опозиција!

13.05.2016 10:57

За изазивање нереда као и што сама ријеч каже криви су они који их изазову. На примјер ако неко нападне полицајца крив је он, а ако полицајац неког испендреци без повода (веома вазно) без повода крив је полицајац.Ја колико видим и једна и друга страна очекују да се народ за њихове интересе помлати. Ја лично не бих ишао ни на један од та два такозвана протеста ни за кесу дуката. Политичари имају такве добре плате а ја до данас нисам чуо да су узели под своје нечије сиротињско дијете и школовали о свом трошку што са толиким примањима могу лагано. У свих су деца вани на школовању. Ја их презирем а ви мој глупи народе туците се за њихове интересе мада ће то они преставити као ваше интересе. Сви знамо да се плаца долазак на протесте. Цијена је 30км сада размислите јели то довољно да се кући вратите разбијене главе. Власт нема проблем да нас и даље завлачи како живимо у благостању. А подсјетити ћу вас да су и једни и други на власти.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ја сам издајник

13.05.2016 11:26

Погледајте власт ста ради са насим парама,ките бањалуку имају пара за своје пароле а немају за подстицаје,стипендије,доплатке и друге обавезе према неким будзетским корисницима.Зато брацо и сестре у парк показимо власти да нас лазе и обмањује,

Name

одг ја сам издајник

13.05.2016 13:08

Ја нисам и бићу ти на супроној страни!

Name

цворовиц илија

13.05.2016 11:09

Ма готови су багра дезертерска

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалучанин

13.05.2016 11:52

Тако је!

Name

камелеон

13.05.2016 11:15

Људи он још није научио причати. Ја га ништа не раузмијем од силног муцања и нарицања.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лија

13.05.2016 11:22

Министре само оштро као у случају напада на господина Вучића.Да није тебе и твог ангажовања овај случај би до сада био у правосудним институцијама са првостепеном пресудом против извршилаца. Чувај ти коалицију и фотељу.Чувај ти своју плату од 6000 марака, службено возило, пратиоца Шиљу, све ће ово бити јуче.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Петар из Добоја

13.05.2016 11:30

Госп.министре...образован сте човјек како можете бити толико необјективни..зашто би био одговоран само Додик и Лукач..овим шаљете поруку само својим присталицама а могу да праве насиље да неће оговарати..прочитајте само коментаре на овом порталу па ћете видјетиколико су острашћене Ваше присталице.. Зашто мислите да само Ваше присталице имају право да изразе незадовољство ..има јако пуно људи који су незадовољни управо Вашим иступима..зашто они немају право да изразе своје незадовољство..Гисп.министре за мање од пет мјесеци изборо ће па ако добијете већину мијењајте власт..зашто подижете оволике тензије...замислите зашто је оволико љди, политичара,аналитичара,цјелокупна штампа у Србији,Вучић патријарх и многи интеленгитни људи против протеста и истичу како је све ово у режији неких других а да сте Ви само извидјачи. ГОСП.МЕКТИЋУ КО БОГА ВАС МОЛИМО ЗАУСТАВИТЕ СВЕ ОВО..САД ЋЕ ИЗБОРИ ПА ЋЕ СЕ ПОКАЗАТИ КО ЈЕ ШТА И КО ИМА ВЕЋИНУ..ДОБОЈЛИЈЕ ВАС МОЛЕ У ИМЕ СВИХ ГРАДЈАНА РС...С ПОШТОВАЊЕМ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

накиц

13.05.2016 11:53

Патријарх и синцина...

Name

Небојса

13.05.2016 11:54

Патријарх Иринеј по институцијама нашег предсједника написао тобоже да се не окупља народ на протесте.

Name

Јел ти сад јасно?

13.05.2016 12:00

Петар из Добоја, не лупетај! Наравно да су одговорни Додик, Лукач, директор полиције РС, и градоначелник Бањалуке, јер ће могући сукоби бити изазвани управо њиховом најмерном одлуком да се контрамитинг одржи исти дан кад и митинг. Бићу изненадјен ако тужилаштво БиХ не подигне отпужницу против набројаних. Чак и да не буде сукоба, треба их теретити за несавјестан рад у служби. Због таквих ствари је већ терећен и смијењен Горан Зубац, бивши директор СИПЕ.

Name

Одговор је ли ти јасно

13.05.2016 16:48

Овде једино теби није јасно, на све и један митинг у свету се одговара контрамитингом и то великом већином исти дан у иством граду на другој локацији, нити си објективан нити си иста аргументовано рекао већ само урличеш. Зашто ти не дозвољаваш да ја у своме граду ти кажем да се не слажем са тим протестима и начином како их водите, је ли то за тебе та демократија!

Name

Талибан

13.05.2016 11:38

Браво министре Мектићу, чини ми се да твоја саопштења пишу у Загребу. Прво се научи причати и оправдај диплому коју си добио, а сам не знаш гдје. Кривац само можеш бити ти јер не знаш ни гдје си ни шта требаш радити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ме

13.05.2016 11:49

Куха СЕ куха,,,

ОДГОВОРИТЕ
Name

БОРАЦ

13.05.2016 11:56

Неке породице имају по 4 и више чланова,нико није запослен докле више,ово је дно дна срам их било.

ОДГОВОРИТЕ
Name

а сви

13.05.2016 12:03

Имају мобилне телефоне.

Name

Лија

13.05.2016 12:02

''Црни дане а црња судбино, ој угасло Српско свеколико.''

ОДГОВОРИТЕ
Name

Коста

13.05.2016 12:09

Цувај нас бозе од оваквих министсара!

ОДГОВОРИТЕ
Name

нн

13.05.2016 12:13

Шта каже Сорош Мектићу. Лова стигла, нема кривца!!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Незаинтересован

13.05.2016 12:16

Људи моји па да ли је ово могуће. Мучени народ ће да буде натеран да иде на ове митинге ради ради гузица ових плаћеника (опозиција) и лопова (власт). Гади ми се ова земља. Тачно се мора бјежати од овог јада па макар и у Африку....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опозиција=Позиција

13.05.2016 15:37

Слазем се!

Name

Срећа

13.05.2016 12:25

Срећа Мекетаро па ти не бринеш о Републици Српској, иначе би сви сутра прошли ко Вучић у Сребреници. Зезнули сте се, и те како ће те сви да сносите одговорност и једни и други!

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИР

13.05.2016 12:30

Није добро, не ваља да се брате опет сукоби шире по БиХ. Слажем се да је народ незадовољан и да треба се изјаснити како то се и ради, али није ми јасан СНСД који политизује ове скупове са неким Бакиром и његовим играма, прије свега прихватимо чињеницу да има преко 300.000 бошњака који живе у РС-у, сада те обичне грађане РС-а треба стављати у кош са терористима и говорити иду да руше некога ако буде и један Бошњак на тим протестима што не вјерујем, а ако дођу и неке хулиганске масе из ФБИХ, зна се ко су ти који воле нереде такви су у ФБиХ изазвали у фебруару, па нико није рекао Додик послао своје да направе неред, незадовољство људи никаве приче о национализму не могу засјенити, глад и неимаштина су оно што диже људе. Ј**еш национализам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

БосњакСарајево

13.05.2016 15:08

Цуј 300.000 босњака у РС.?Јеси луд?Нема ни трецина...

Name

мука

13.05.2016 12:37

Ре Борац:Немој бити наиван, са та четири члана породице што нису запослена, да ни је савез за промјене неће запослити. Видиш да их страни центри моћи плаћају да створе немир и да избије рат. Читаш ли шта весео био.

ОДГОВОРИТЕ
Name

док

13.05.2016 12:49

Шта опозиција (на нивоу Републике Српске, али позиција на нивоу БиХ) очекује од митинга: да мирно и демократски изрази свој став или да "ослободи Републику Српску?" Како да је ослободи? Насилно? Против кога: Скупштине, Владе, полиције? Да ли неко очекује 5. октобар? То може довести до нестанка Републике Српске (а то, можда, неко и жели). Неколико политичара жели завадити народ, окренути Србе против Срба. Што није прошло 1992. године, желе покушати 2016. године!

ОДГОВОРИТЕ
Name

семберци.

13.05.2016 12:51

ГОСПОДИНЕ МЕКТИЋУ. ВИ МОРАТЕ РАЗУМЕТИ ЈЕДНУ СТВАР; ДА ГОСПОДИН ДОДИК ЖЕЛИ СТВАРИТИ КОНФЛИКТНУ СИТУАЦИЈУ. СВИМА ВАМА КОЈИ СТЕ ОДГОВОРНИ ЗА СТАЊЕ У ДРЖАВИ. РАК РАНУ ПО БРЗОМ ПОСТУПКУ МОРАТЕ САНИРАТИ. У СУПРОТНОМ , ИСТУ ТЕЖИНУ ОДГОВОРНОСТИ НОСИТЕ. ТАЧКА ВРЕЛИШТА 'ЈЕ ДОСТИГЛА КРИТИЧНУ ФАЗУ. МОЈ ПРЕДЛОГ: ХИТНО САЗВАТИ СИГИРНОСТНИ ЗАВЕЗ! ЈЕДНОСТАВНО! ДАТИ РАЗРЕШЕНИ. БОЉЕ И ТО "НЕГО КАКАВ СМРТНИ ДОГАЈАЈ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

инспектор гео

13.05.2016 13:04

Мектићу апси Додика, браниће га Додиковци

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре коwалски

13.05.2016 13:46

Тацка 1.за коwалски: молим појасни ми разлику измедју "политичка, али и политикантска," како си навео одлуку додига; тацка 2. ПА ПОБОГУ ЉУДИ НИЈЕ СУТРА ДАН "Д", борба тек предстоји: како се извуци из економске и финансијске као и моралне кризе

ОДГОВОРИТЕ
Name

Долазимо!!!

13.05.2016 13:50

Поносно Гацко сутра долази да показе резиму да не мозе висе овако!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре долазимо

13.05.2016 14:31

Чак један аутобус иде из Гацка. У име кога ти пишеш да Гацко сутра долази? Сутра из Гацка иду они који враћају дугове за запослење, стипендије и др.

Name

Локи

14.05.2016 08:20

Тразили сте, добили сте. Колумбо хвала ти за открице Америке.

Name

Је

13.05.2016 13:54

Српски народ је први пут стекао своју државу западно од Дрине! За њу је живот дало 30 хиљада најбољих медју нама. Нико нема право да својим поступцима доводи у питање опстанак Републике Српске. Зар не схватате (и једни и други) да су се наши политичари одавно материјално обезбиједили, да ће они и њихови потомци мирно живјети у Србији или Бечу. Да ли сте спремни дићи руку једни на друге због интереса наших политичара и оних који су против нас? Има ли негдје зрна разума медју нама?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Државу?

14.05.2016 04:33

Српски народ није никада више попушио западно од Дрине као у прошлом рату. Хиљаду година ће проћи док љагу саперу... Да су се барем освјестили 1997 и сконтали да су се зајебали, не би данас било ни Рудоње, ни Босића. Да су се бринули о својој кући, умјесто комшијиној, данас би били у Европи. Омладина би могла да зарађује, да живи, да се школује гдје пожели...

Name

Сноуден

13.05.2016 14:14

Лазснском треба забранит илазск и БиХ због нарусавања безбједности и хускања неистинама.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мисо

13.05.2016 14:20

Сви на протесте,доле диктатор Додик

ОДГОВОРИТЕ
Name

постен

13.05.2016 14:32

Свака цаст Мектицу.Једини политицар који нема длаку на језику и који говори оно "народним језиком".Свака цаст!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ја

13.05.2016 14:50

Говори народним, зато што књижевни и не познаје. Браво за овог министра може рећи само малоумна особа, која не види да је једини његов циљ да смијени власт у РС и да хапси Србе. Ја бих му честитао када би, ево након 24 године бар неко одговарао за Тузланску колону.

Name

маx

13.05.2016 15:09

Који лик.брацо драга!

ОДГОВОРИТЕ
Name

брзи

13.05.2016 15:20

Људи открио сам топлу воду.Постоје две Кореје.

Name

Роки

13.05.2016 18:15

У праву је Мектиц 100 %. Зар неко нормалан мозе одобрити за исти дан два скупа високог ризика. Мени као лаику није јасан став МУП-а. Ово ми је сумњива одлука да имају добру намјеру. На залост, довели до ситуације да је могуце србе на србе.

ОДГОВОРИТЕ
Name

нико

13.05.2016 19:06

Шта то Гаги лупаш данас цијели дан, нешто си ми погубљен.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Будуцност

14.05.2016 02:37

За све који тврде да је дозвољено одрзавње протеста и антипротеста у исто вријеме и у истом граду зелим да казем да то једнодтавно није тацно и апсолутно је циста лаз. Зивим дуго на западу и зивјела сам у разлицитим дрзавама па и континентима и надлезни органи било које од тих дрзава то не би одобрили а то сто се окупи руља како би одреаговала на званицно дозвољен протест то је друга ствар. тада полиција одрадује свој дио посла. У овом слуцају, псто је опозиција прва тразила захтјев за протеср и посто јој је одобрен руља би била супротна страна коју полиција треба да растјера под условом да и руља и полиција није Додикова.

ОДГОВОРИТЕ
Name

драго

14.05.2016 06:49

Овај човјек је више на конференцијама за штампу него на послу. Иди човјече и ради свој посао без велике помпе. Никад нисам видио неког шефа безбједњака који више даје изјаве од овога. Овај посао би требало да се ради у тишини, а не уз халабуку. Свашта !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Опрезни

14.05.2016 07:15

Питање за Мектића: Је ли добро обезбијеђен Биро за запошљавање, мјесто гдје се чувају евиденције незапослених..?? Има разлога, јер могли би безнадежно незапослени да провале, забарикадирају се и у бироу остану до самога краја, на вијек вијекова.

ОДГОВОРИТЕ
Name

реално

14.05.2016 08:34

МАРС КРЕТЕНЦИНО ИЗДАЈНИЦКА БАКИРОВА

ОДГОВОРИТЕ
Name

гиша

14.05.2016 09:06

Мој министре ако дође до каквих сукоба осамдесет посто плиције ће прећи на контра страну.Не зна наш министар са чиме располаже и у кога вјерује.То мало шака јада око њега и предсједника му је само под његовом командом а остало је у рукама протестаната.Живи били па видјели. Да има каква паметна глава па овај тренутак искористити и ујединити комплетан народ и багру и са једне и са друге стране отјерати и прогласити ванредно стање у институцијама државе док се не поставе нови људи у исте који хоће и могу знатно више допринијети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

синиса

15.05.2016 13:29

Један од бољих коментара

Name

патриота

15.05.2016 14:06

БРАВО ВЕЛИКИ МИНИСТРЕ ЛУКАЦ

ОДГОВОРИТЕ