Petorica Čačana pretučena u Sarajevu
U centru Sarajeva, kod Begove džamije, u subotu je došlo do napada na petoricu motorista iz Čačka, prilikom čega je jedan od njih teže povrijeđen. Članove Moto kluba „Čoper“, koji su iz Srbije stigli na moto
skup koji se održava u Palama, prilikom posjete sarajevskoj Baščaršiji
pretuklo je oko 30 mladića, za koje se nezvanično sumnja da su navijači
Fudbalskog kluba „Sarajevo“.

Posjeta sarajevkoj Baščaršiji i želja da probaju sarajevske ćevape mogli su skupo koštati motoriste iz Čačka. Umjesto ćevapa, dobili su udarce i psovke. I to, kako tvrde, sve na nacionalnoj osnovi. Kod Begove džamije,
prvo ih je napao muškarac, kome je očigledno zasmetala majica sa srpskim grbom koju je jedan od napadnutih motorista nosio ispod prsluka.
“Vidio je dvoglavog orla na majici, prišao je i rekao “Došao si ovdje, majku ti j**** četničku, da provociraš, skidaj tu majicu!”. Kada smo vidjeli da je “vrag odnio šalu”, skinuo je majicu, dao i prišla su trojica-četvorica koji su iscjepali majicu. Međutim, to im nije bilo dosta. Visoki plavi muškarac je prvi udario, onda se odjednom pojavilo njih tridesetak.
Počeli su da psuju i govore “Ovdje ste došli da koljete, mi ćemo vas poklati, nećete izaći iz Sarajeva”, nismo znali gdje da bježimo”, kaže napadnuti Čačanin šezdesetjednogodišnji Nebojša.
Nebojša je rekao i da ušao u jednu prodavnicu da sakrije, ali su ga iz nje istjerali.
Iako se ovaj nemili događaj desio na njihovoj teritoriji, policiju Kantona Sarajevo nije mnogo zainteresovao ovaj slučaj, pa su napadnute motoriste prebacili do entitetske granice.
Prema riječima napadnutog Nebojše,na mjesto napada stigla su četiri policajca, a potom još dva koji su počeli da pišu šta se dogodilo.
“Čuo sam ih da razgovaraju preko motorole i da pričaju između sebe da nam daju pratnju, da nas isprate iz Sarajeva i da im je neko rekao da pocjepaju to što su zapisali, te da neće pisati nikakvu prijavu”, kaže Nebojša.
Trojica napadnutih dali su izjavu i prijavili slučaj Policijskoj stanici Pale, četvrti je odmah nakon napada otišao za Čačak, dok se peti napadnuti motorista trenuto nalazi u Bolnici Istočno Sarajevo, sa povredama mekog tkiva glave i nije životno ugrožen.
Napadnuti motoristi su dobili informaciju da je kompletno mjesto napada pokrivreno kamerama, ali i pored toga, prema nezvaničnim informacijama, policija Kantona Sarajevo neće podnijeti izvještaj o ovom incidentu.
Komentari / 131
Ostavite komentareto
30.05.2015 21:53U pogresno vrijeme na pogresnom mjestu!?
ODGOVORITEMarina
30.05.2015 21:54Jes' lepo Sarajevo
ODGOVORITErukfas
31.05.2015 01:58Nije ljudi tako,oni su po ovom što je napisano naletili bas kad je bio fudbalski mec,pretpostavljam pa naletili na navijace, Muslimane ili Bošnjake nije bitno,ostalo znate,prvo ne znam što nose majice sa grbom Srbije ili vec po Sarajevu. Meni su skinuli na parkingu kod Baščaršije sa auta sve špigle i neke ukrasne plastike,jos platio parking,auto bg table,godina 2002-2003,kad sam ga pitao sto ti placam,on veli pa ne mogu sve da pratim,ja fino sacekam sat,vratim se na parking i poskidam sve to samo nekom drugom.
raso
31.05.2015 06:10Jeste,malo gore od Teherana. Hahaha.
Sarajevo
30.05.2015 21:54evo sta je danas Sarajevo
ODGOVORITEBošnjak
30.05.2015 22:00Bolje se drži nego Banja Luka ili Višegrad. ;-*
abc
31.05.2015 06:52Sve ok ljudi dobili batine od huligana Malo su se zeznuli misleci da mogu da nose srpske simbole u SA nije moguce jbg nisu otisli u cesku neka pripaze drugi put. Ali nije ok sto policija nije izvrsila istragu nego ih samo ispratila. Da se ovo nesto desilo slicno u BL opet bi srbi bili krivi jer izgleda srbi uvjek krivi sta mozda treba da vam se izvinjavamo sto postojimo.
Nd
30.05.2015 21:55Jesu glupi ovi Srbijanci kojeg djoku trazite u Sarajevu,u Sarajevo idu samo oni koji moraju i to na svoj rizik
ODGOVORITERe ND
30.05.2015 22:03Nisu Srbijanci,već Srbi.
zar je bitno
31.05.2015 00:26Vi u toj budjavoj dolini se ne mozete medjusobno sto ste iste vjere a da mozete sa nekim sa strane!!
Srbin
30.05.2015 21:57Srbi imaju pravo na svoje nacionalne simbole i simbole srpske državnosti.Kao Srbin sam žestoko ljut zbog ovoga.
ODGOVORITEsa
30.05.2015 22:18Imaju li pravo drugi na svoje simbole ili da ih se hapse???ah,licemjerstvo
neko iz mase
31.05.2015 21:56ne smijete ni u crnoj gori razapeti zastavu srbije, de ne budali ba.... nimalo nije lijep dogadjaj, ne opravdavam...
BANJALUKA RS
30.05.2015 21:58Suzivot?NIKAD!!!!!
ODGOVORITENikola ozren
30.05.2015 21:59Nema medju nama zivota rat je ucinio svoje najbolje svako sebi i zdravo.A neka ovi malo iz srbije vide da to nije sarajevo iz jugoslavije doba cole brege i neleta kao sto misle.To je sada cisto muslimansko ekstremno sarajevo zadojeno sovinizmom.
ODGOVORITEsa
30.05.2015 22:21Kakva li nam je Banja Luka? Smiju li drugi da istaknu ljiljane? Nekada je bilo 50 posto Bosnjaka u Banja Luci,a koliko li je sada?!
@sa
31.05.2015 00:22Ako si pravi Sarajlija onda bi mi mogao reci podatak koliko je Srba bilo do rata u Sa a koliko ih sad ima ?? Moze i u procentima... a u vezi ovog dogadjaja...trebali su znati da sa srpskim "znakovima" ne treba da idu u dzamahiriju,medjutim domacini su se potrudili kako to njima i dolikuje ... njih 30 na ovih par bajkera i jos matorih...
bluka odgovor za sa
31.05.2015 05:53Nikad nije bilo 50 posto bosnjaka u Banjaluci. A i ovi sto su bili dobro im je rat valjo jer su otisli il Svedska il Danska il sad i svi se snasli dobro. Niko im ne brani da se vrate ali oni to ne zele jer im je kasika u med upala. Tako da trebaju Radovanu spomenik ispraviti.
re nikola ozren
31.05.2015 07:13Mora da su isticali ratne zastave,pa zar nije i danas "svako sebi"???
MiroSemberac Bec
31.05.2015 07:22ODGOVOR ZA: sa Vidje li ti prije neki dan sta uradi Sejfudin Tokic u sred Banjaluke - doso da provocira sa ratnom zastavom BiH(pod kojom su mudzahedini i ostali zlikovci sjekli srpske glave) i nije mu falila dlaka s glave , nit je se iko prstom pomako a pogledaj vas stoka bili stoka ostala zao mi sto vrijedjam zivotinje
Hjkk
31.05.2015 07:55Po nacionalnosti sam hercegovac i jugonostalgicar a ime mi je muslimanski i zao mi je sto cu se morati sloziti s tobom jer je ogroma vecina ljudi i u Srbiji i BiH normalna ali su isti ti ljudi istovremeno i pi..e je jer dozvoljavaju da im jedan mali broj neodgojenih budala upravlja zivotom
srbi
31.05.2015 07:57Ostavite današnju tehnologija,ženimo se do 23.godine, gasimo svetlo u 22 h i pravimo decu kao naši čukundjedovi od 6ero do 12.TO NAM TREBA BITI JEDINI CILJ.Mi smo narod koji lako oprašta al još brže zaboravlja.
nikola
31.05.2015 08:07Vidjeli smo Sejfudina sa zastavom pa mu niko ni šamar ne opali. Nije ti primjedba na mjestu. Vi ste ogrezli u mržnji
odgovor od Sarajlije
31.05.2015 14:13logicno da je ruzno sto se desilo ,ali oept treba uzet okolosti pod kojima su nbapadnuti ? , 1 utakmica , sve recimo pjeani itd itd , 2 ipak kad dodjes pred masu navijaca sa tom majcom neces se fino provest taman da si u LONDONu a ne sarajevu , normalno da je za svaku osudu ,ali da se desilo bilo gdjeu sivjetu ne bi me cudilo ,a asrajevo docekuje 150 hiljada katulicnih turista radi pape ? eto nekog mrzimo sigurn =) ljep pozradav ZDRAVIM IRAZUNMIM LJUDIMA ,
ja
30.05.2015 22:00Turcin krvav do lakata...a poturica do ramena!!!
ODGOVORITEzaja
31.05.2015 11:42U Prijedoru, ali i u cijeloj BiH, danas će biti obilježen Dan bijelih traka u znak sjećanja na stradanje nesrpskog stanovništva Prijedora i njegove okoline. Prije 23. godine, zadnjeg dana maja 1992. nesrpskom stanovništvu je naređeno da na vidna mjesta istaknu bijele trake, a na kuće bijele čaršafe.
ccc
30.05.2015 22:01Samo palite vatru bezze pa jel neko nekog udario makar ccc sta se radi po rs postrojavanje cetnika u visegradu ma dajte svarno nije dobar nacin da trazite posjetu stranici danas su navijaci na ramenima nosali nemanju bilbiju sto to niste napisali
ODGOVORITEgde ces to?
30.05.2015 22:10Kako to da pisu, to je pozitivno druze, i kud da grade mostove? Svasta stobom, nama trebaju negativne vesti druze
zxs
30.05.2015 22:23A onog sto u centru Banjaluke mase zastavom a dosao svjesno da isprovocirapolicija R.S zastitila e to je razlika izmedju B.L. i SA
Boki
31.05.2015 04:37Sarajevo je grad fundamentalizma i nettpeljivosto.Malte ne isto sam dozivio pre desetak god u kaficu blizu njem ambasade.Imao sam samo vise srece od ovih.Od tada u tu jazbinu ne odem a imao sam samo novine blic u ruci.
Nikola
30.05.2015 22:12E bogami kad vlast u RS preuzmu Šukalo,Dronjak,Babalj pitaću vas hoćete li smijeti Srbina poprijeko pogledati a kamoli udariti.
ODGOVORITEre.Sarajevo i Marina
30.05.2015 22:15U Visegradu četnici vrsljaju i rade sta hoce.Na focanskom regionu srpska policija upada u dzamije i pita vjernike sta radite tu.Osilili se mnogi pa hoce da budu mangupi da u Sarajevu provociraju ,dosta je vise trpnje.Sigurno da je to danasnje Sarajevo koje nedozvoljava provokacije a odi malo u Visegrad pa reci kakav je sad taj gradic itd itd.Marina dodji u Sarajevo kao prijatelj i uzvratit ce ti se duplo prijateljstvo.
ODGOVORITEnije istina
31.05.2015 07:27Samo odgovori u kojoj focanskoj dzamiji je to bilo. Samo lazes i podmeces ne istine. Juce u Visegradu je bio skup muslimana je li im nesto falilo. Kad nesto pisi istinu.
Sarajevo
30.05.2015 22:15ŠTA JE SAD hulgani i navijači su mjera za grad, a kao u beogradu Navijači partizana i crvene zvezde ne bi mrava zgazili... našli se ljudi u pogrešno vrijeme na pogrešnom mjestu ... žao mi je ali to je tako svugdje kad su huligani u pitanju.
ODGOVORITEMARKO
30.05.2015 22:21A na internet portalima u federaciji (povodom ovog napada) je tolika mrznja muslimana prema Srbima (uvijek) da je to nevjerovatno. Ljudi dosli da pojedu cevape i da malo prodju kroz grad a oni ih "junacki" prebili, imali su obiljezja SRBIJE na cirilici i zato su pretuceni.
ODGOVORITEBiH
30.05.2015 23:02Ljudi su došli s kokardama i majicama na kojima je bilo obilježje Velike Srbije. Pa jadniče, hajde da neko dođe sa zastavom Albanije u BL, da ne spominjem V.Albaniju...pih.
Contra
30.05.2015 22:21Poruka je jasna - grad je muslimanski. Bolje ISIL nego oni s kojima smo do juče živjeli u istoj državi. Eto odgovora na pitanje na koje je davnno ukazao Ivo Andrić: tamni vilajet - ludilo u košulji sa islamskim potpisom. To je tako kada ste zagledani u Teheran a ne u Brisel ili Beč. Sarajevo je islamistička prestonica Balkana, a svako ko ide tamo - ide na vlastiti rizik. Bolesnici sa obala Miljacke šalju poruku cijelom svijetu - primitivizam i srednji vijek stanuju u kasabi koji neki gradom nazivaju. To je leglo ISIL-a na Balkanu. Sarajevo+Priština = Teheran na Balkanu
ODGOVORITESRBIN
30.05.2015 22:27Pretuceni su samo zato sto su Srbi, nikakvih provokacija nije bilo.
ODGOVORITENiki
31.05.2015 23:18Žao mi je zbog ovog nemilog dogadjaja,al što se šta ne desi Zorici Brunclik na Bašcaršiji i u prepunoj Zetri???????? Da Sarajevo"mrzi"Srbe ne bi koncert bio onako dobro posjecen. Spustite loptu i dajte da nastavimo,koliko je to moguce,normalno živjeti!!!!
Nacionalizam
30.05.2015 22:27Ja sam Srbin iz Srbije sada zivim u RS .Bio sam par puta u Sarajevu setao po celom Gradu niko me nije napadao. Mislim da su ovi Momci nosili pogresnu Majicu sa Grbom Srbije usred Sarajeva to bi ti bilo isto kad bi kod nas u Beogradu dosao Siptar sa dvoglavim crnim Orlom mogao bi sam sebi da rezervise mesto u Bolnici.
ODGOVORITEIskreno
30.05.2015 23:01Hvala za jedini normalan komentar, a jbg mislim da je i on mislio malo da se mangupise pa je naletio.
I
31.05.2015 06:58Idi ti lepo u Beograd pa tamo širi dezinformacije, i ovi nisu znali gde dolaze pa su popili batine, dobro su prošli
labud
31.05.2015 10:07Svaka ti čast ljudino za realan odgovor
rsbn
31.05.2015 11:13Neka sad dođe Tokić za Srpsku
boze ti pomozi
30.05.2015 22:34Ovo je sramota za drzavu nasu. Treba kazniti ostro, nije to neka tuca u kafani zbog piva, vec je nacionalisticki fanatisam. Sram vas bilo, trebalo bi vas 30 strpat u auto i u sred Banjaluke izbaciti,da vidimo kome bi onda jebali mater "cetnicku"!?
ODGOVORITEnema razlike
30.05.2015 22:45Ovo sto se desilo u Sarajevu,isto bi se i u srpskoj sredini desilo.Ista smo mi g..n.
ODGOVORITEre:
31.05.2015 04:26Srpski narod generalno je miroljubiv i siguran sam da nikada ne bi napao bilo koga ko nosi obilježja svoje države. Poturice je trebalo istrijebiti devedesetih, ali nismo htjeli. Mogli smo, ali smo ih tolerisali.
Re. Sarajevo I Marina
30.05.2015 22:48STA PRICAS O UPADANJU U FOCANSKE DZAMIJE KADA U FOCI IMA SAMO JEDNA??? KO VAS PROVOCIRA KADA STALNO PETKOM DOLAZE KLANJATI VEHABIJE??? PA STO LAZES NAS AKO SEBE SLAGA DANO. VIDI NA TAVANU DAL NEMA JEVANDJELJAQ DA DJED NIJE OSTAVIO !!!!!!!!
ODGOVORITENihad
31.05.2015 11:03Rado bih pogledao na tavanu, ali tvoj mi otac spalio i tavan i kucu i sve izgorjelo
MIMI
30.05.2015 22:52Mozda jesu bili na pogresnom mjestu u pogresno vrijeme,al po KLIXu su takvi komentari da shvatis s kim zivis,tj. s kim te tjeraju da zivis.
ODGOVORITEInsider
30.05.2015 22:57Bosnjak sam iz Sarajeva i 90% sam siguran da je ovo na nacionalnoj osnovi i da nije bilo provokacija ovih motociklista. Takvo je danas Sarajevo, svacega se doselilo, svi moraju ici u dzamiju da bi dobili posao i tako. Malo jos hrvata ima u centru, srba skoro nikako. Dobro je da se nisu pojavili negdje nize dole, na Ilidzi npr. tamo su najgora ova govna vehabijska, ne bi zivu glavu izvukli. Ovo pricam iz licnog iskustva, nacionalizam jedan kroz jedan, jednom sam medju ovih balijanderima reko "sto imamo 3 razlicita jezika, treba se zvati SH/HS ko prije" kaze ovaj jedan meni "treba tebi glavu odrubiti". Odjebite Sa,ne dolazite vamo,drzite se lijepog BG. Pozz.
ODGOVORITEto
01.06.2015 07:26To Galijasevicu..bravo.
krajina
01.06.2015 19:48E jesi nacitan, braco mila.
Nikola ozren
30.05.2015 22:58Citam komentare bosnjaka muslimana da su ih pobili gore oni bi nasli izgovor. E zato necemo da zivimo sa vama.Vama su mudzahedini heroji sto su sjekli glave po ozrenu. Vama je naser heroj sto je poklo sva srpska sela oko srebrenice. Vama je dudakovic heroj i alija . A Radovan i Ratko zlocinci e zato ne zelimo da zivimo sa vama.Kada budete priznali da su ovi gore navedeni vasi zlocinci mada to necete nikada uraditi onda ima mjesta bar za dijalog ovako daleko vam kuca od nase.
ODGOVORITEZa Nikolu
30.05.2015 23:29Oric je bio na sudu i dokazao da nije zlocinac.Ostale sto si nabrojao, da su cinili zlocine bili bi procesuirani.Niko vama nije kriv sto su Mladic i Karadzic u vase ime cinili velike zlocine, za sta i odgovaraju i sto ce ostaviti veliku mrlju na srpski narod.Za vas je i Jovan Divijak zlocinac samo zato sto se nije popeo iznad Sarajeva da granatira grad.Pusti Nikola praznu pricu,bez dokaza nema ni procesuiranja.Da ih je sud osudio kao zlocince, ja bih te podrzao,ovako nista od prazne price.Ako dokaze imas,sta cekas,odmah na sud,to je u interesu tvog naroda a ne komentare davati od kojih tvoj narod najmanje koristi ima.
Sarajevo
30.05.2015 23:05Za ovo ,sto ja osudjujem,najvise su krivi Mladic i Karadzic koji hiljade i hiljade granata ispalili na ovaj grad koje je tada vecina u srpskom narodu podrzavala i opravdavala.To je nazalost ostavilo kod pojedinaca mrznju koju ispoljavaju na ovaj nacin.Balkan u cjelini je bolesno drustvo koje treba lijeciti.Najlakse je krivicu prebacivati na drugog a u sustini mi smo svi zajedno krivi za stanje drustva,bez obzira gdje se sta desi.
ODGOVORITEre:sarajevo
31.05.2015 04:32Slažem se da su krivi Mladić i Karadžić za ovo. Ne slažem se da su bacili 1000 granata, možda je bačena 1 do 2 granate. Krivi su zato što su imali mogućnost da vas sravne sa zemljom i ga istijebe gamad, ali je nisu htijeli iskoristiti.
boki
31.05.2015 10:26A na koga su svatovi ispaljivali granate pa ubiste covjeka kad je trebao sina da zeni,koje granate u dobrovoljackoj ...Znas li kako je ubijen prvi srbin u Srebrenici i prva glava koja je pala u tom mjestu.Nije imo ni kamen a kamoli granate.Vi mislite da smo mi prespavali zlocine kojima ste rat zapoceli.Vasa poruka je i tad i sad ista,ili idi ili umri.Definicija islamski fundamentalizam.
nlo
30.05.2015 23:08Najsmrdljiviji grad na Balkanu, od lazi satkan. Sad je to jedna turska kasaba, a nekad je bio grad. Nije muslimanima valjala visenacionalna Jugoslavija, a valjala bi im visenacionalna BiH. Pa nije niko vise lud.
ODGOVORITEBolime
30.05.2015 23:10Stvar je jasna.U sarajevu su tokom opsade prezivljavali sva ljudska bica,vise nacija,poubijanih je bilo na sve strane,a znalo se ko je bacao granate I citavih godina na hiljade bombi bacio na taj grad.Ne čudite se ,ne silite se.Ti isti su imali obiljezja kao I 90ih.zasto je sad zabranjeno jednom čovjeku da dodje na bašcarsiju u sarajevu ,da pojede Sarajevske čevape,otidjite ,niko vam ni a nece reci ,prodjite kako u beogradu ,tako kroz I banja luku ,ili vec receno,ali ne provocirajte
ODGOVORITEre bolime
31.05.2015 07:26Sve je jasno, po Ilidži, Hadžićima, Vogošći, Ilijašu i Trnovu od 1992 do 1995 godine su padale saksije sa narmirisnijim cvijećem. Na Grbavici je stradalo 90 civila od dejstva kiki bombona. Popij terapiju, da si normalan spavao bi u ovo gluvo doba.
hercegovina
30.05.2015 23:15A jesu glupi ovi srbijanci .....pa je li oni znaju da niko od Srba tamo ne ide.Oni bi malo da se setaju Bascarsijom hahaha a Boze budala hahahaha.
ODGOVORITERE nlo
30.05.2015 23:37Dobrica Cosic je sam rekao koji je narod od lazi satkan.Kazete Bosnjaci nisu htjeli Jugoslaviju,a ja pitam koji je drugi narod iz Juge htio da zivi u Jugi,odnosno sa vama zajedno?Pokazuje li ta cinjenica koliko ste tada bili sirokogrudan narod i kako ste gajili ljubav prema komsijama?
ODGOVORITEBeograd
31.05.2015 00:21Ali realno - šta su očekivali u današnjem Sarajevu? Šetkati se sa srpskim grbom na majci i mirno jesti ćevapčiće!!!???
ODGOVORITEBrčko
31.05.2015 00:47jbg nisu trebali ići sa tim majicama u srce Sarajeva.. ipak znamo svi sta je Sarajevo prezivjelo tokom opsade.. a znamo da je grad izdrzao opsadu duze nego Staljingrad..! Bio sam x puta na Baščaršiji i primijetio sam dosta turista koji govore na ekavicu i niko ih nije ni poprijeko pogledao a kamoli fizicki napao..! Al ovo sa tim majicama ići tamo je malo opasno..! Mada mislim da bajkeri iz Čačka nisu ništa loše mislili i nisu bili svjesni mozda da će izazvati provokaciju... sam vozim motor i druzimo se svi svakakvih nacija.. Bajkeri su raja za sebe ..!! pogrešni outfit na pogresnom mjestu.. brz oporavak momcima...
ODGOVORITEvida
31.05.2015 01:08Ja sam rodjeni sarajlija to je Vuciceva teorija da je moguce pomirenje ,to gospodin presjednik treba da zna nikad vise zajedno
ODGOVORITEvida
31.05.2015 01:13Da li mislite vi da je moguc zajednicki zivot u Sarajevu ,zapamtite to vec jednom nikad vise zajedno ,koga su guje jednom ujedale gustera se boji.
ODGOVORITESarajlija
31.05.2015 01:45Nasilje ne opravdavam ali pljuvati po Sarajevu nakon jednog incidenta nije posteno.Bezbroj puta sam na Bascarsiji vidio srbijanske i hrvatske bajkere sa istaknutim obiljezjima i nikad ni najmanji problem.U Sarajevo su dobrodosli svi dobronamjerni ljudi a bas me zanima kako bi ljiljani prosli kod navijaca u Srbiji. Bar nisu zavrsili kao Bris Taton.
ODGOVORITEreSarajevo
31.05.2015 04:30Zasto su granate padale na Sarajevo,ovaj neka kaze prvo su iz Sarajeva isli SNAJPERI na Srbe, pa morali su se braniti, pala bi koja granata i opet najvise bi stradali Srbi.Dosta lazi recimo istinu jednom, svijet vas podrzava i danas poslije 22 godine isto ponasanje, ne smije se proci kroz Sarajevo ni mi koji smo tu rodjeni i koji smo zivjeli.To je olicenje demokratije itd.
ODGOVORITEreSarajevo
31.05.2015 04:44Recimo istinu, u ratu Srbi na srpskoj strani Sarajeva nisu smijeli izici da obave svoje potrebe sto im treba za zivot, snajper ih je vrebao, dok u muslimanskom Sarajevu setalo se uglavnom su ulice uvijek bile pune, pa da bi optuzili Srbe napravili bi neki haos sami muslimani npr: na bunaru, na pijaci, snajper slali cim vide na srpskoj strani da se neko seta, hvale se "ubijo sam danas cetnikusu i kravu," jadna starica da kravu napase, napoji itd. DOSTA LAZI!!!
ODGOVORITEmojsije sa istoka
31.05.2015 05:16Neka, neka slijepci dovodite vi zvezde granda u Beograd i glasajte srbijanci za Kakanj, Srebrenik, Sarajevo, a nemate veze koliko vas mrze u BiH.
ODGOVORITEPIle
31.05.2015 05:36POz pa ljudi vidim niko nece ni sa kim da zivi pa asto vise taj Dodik ne raspise taj REFERENDUM cekam ga ko ozeblo sunce ili mao laze narod,,,,,,,,
ODGOVORITEbluka
31.05.2015 05:47Sta drugo od poturica ocekivati
ODGOVORITEKowalski
31.05.2015 05:53Svaki dan desetine autobusa sa ekskurzijama dolaze u Sarajevo, a autobuse ostavljaju u Istočnom. Projure kroz RS, možda svrate u Andrićgrad i troše pare u Sarajevu. Ogromni znatno jeftiniji i kvalitetniji hoteli na Jahorini pretpostavljeni su ćumranama na čaršiji. Pa eti im ga sad Sarajevci.
ODGOVORITEpogled sa strane
31.05.2015 06:22Da li će se ovo na ovom završiti? Za očekivati je osvetu. Pitam se da li će oni koji su ovo naručili, uspjeti u nakanama da isposluju drugo poluvrijeme.
ODGOVORITESlav
31.05.2015 06:25Najbolje je rekao Insider.Nazalost, zivimo gdje zivimo, i na ovim nasim prostorima ima vise ludaka nego na cijelom svjetu. Opet nam smeta i majica i drugaciji govor . Postali smo , ne znam ni ja sta. Za mnoge nase gradove vazi : dosli divlji i istjerali normalne, a za Sarajevo pogotovu. Tesko se ovo moze ikada vise promijeniti.
ODGOVORITEfer.
31.05.2015 06:30Sjecate se vi svi dobro,kad su se Beogradjani slikali kod bivseg Principovog mosta sa cetnickom zastavom.Svi Srbi su ih velicali da su junaci i da im Sarajlije nisu smjeli nista.A sad kad su Čačani dobili po pi.ki vi ih kritikujete i da su nacionalisti.Kad vasi prave problem oni su junaci a kad Sarajlije to urade onda su oni te vaki te naki,nije to posteno svoje velicati a druge mrziti.
ODGOVORITEbosnjo
31.05.2015 06:44Niko im nije reko da u ovoj zemlji bjeli orao moze u pola zemlje a ljiljani u drugoj polovini ako jarane pobrkas kukala te majka. Ìsto su prosli navijaci Sarajeva u Lukavici prije koju sedmicu pa sad samo revans I to je to. Uostalom dan bjelih traka je ovih dana.
ODGOVORITEBosanac
31.05.2015 07:09Sigurno osudjujem sto se dogodilo, Ali mislim da su se nasli u pogresno vrijeme u pogresnom mjestu. Vjerujem I u to Sam siguran da Nije bilo slavlja pijanih navijaca Sarajeva da bi te komsije I Srbije pojeli svoje cevape u miru I da nebi bilo nikakvih problema.
ODGOVORITEBosanac
31.05.2015 07:12Jos samo da dodam da se ovaj slucaj jos vise neispolitizuje jer bi ljudima tipa Laki odgvarali ovakvi incidenti da bi opravdali opstanak na vlasti.
ODGOVORITEre sa
31.05.2015 07:14Nikada u Banjaluci nije bilo 50% muslimana. Pogledaj popis stanovništva 1991.pa ćeš vidjeti koliko lažeš. Drugo, Tokić provocira ljiljanima u sred Banja Luke i šta bi, četnici mu osjekli glavu i to ćeš lagati kad budeš imao priliku. Na lažima se ne može živjeti. Zamisli, provokacija je bila što je momak nosio majcu sa grbom svoje države. Udavićete se u mržnji.
ODGOVORITEhilly
31.05.2015 07:19E tako vam i treba kad radje idete u Sarajevo nego u Banjaluku! Mislim, zao mi je sto vam se to desilo ali stvarno ste ispali glupi. Eto prisjede vam saHrajevski cevap! Draga gospodo iz Srbije ne zanosite se da u Sarajevu zivi gradska kulturna 'raja', 99% danasnjih sarajlija je zaludjeno i zadojeno mrznjom prema Srbima. Njima su miliji Arapi sa Bliskog Istoka a Srbiju ne vole vidjeti ni na karti geografskoj a kamoli na majici u sred Bascarsije.
ODGOVORITExx
31.05.2015 07:22Sta je trebalo uradit onima sto su donjeli ratnu zastavu u Banjaluku al oni su muslimani pa mogu radit sta hoce svijet ih stiti a Srbe odmah okrivljuju
ODGOVORITEsoko
31.05.2015 07:47Ponovo pokazana hrabrost Sarajlija po ko zna koji puta kao i 92 hahaha
ODGOVORITEbosna
31.05.2015 07:54Puno ima turista iz Srbije koji setaju Sarajevom.Ovi,sa ovakvim oznakama ne bi mogli da pojedu cevape u svojoj drzavi,naprimjer Pristini.Ako se Pristina nalazi jos uvijek u Srbiji.
ODGOVORITEniko_bitan
31.05.2015 08:03Pocela sada graja sa druge strane, a vrstite se samo 5-6 dana unazad kada je sejfudin tokic u Bl bio sa zastavom na kojoj su ljilajni bili i culi smo svega i svasta, sejfudin je jedno a ovaj motorista drugo i da je dosao nekakv politicki osvijesceni ili ne osvijesceni politicar ni on ne bi bio dirnut ali bi bio priveden jer izaziva vjersku i nacionalnu mrznju sa grbom.Sa kokardom se ne seta ne kroz Sa nego nigdje gdje je rat ucinio svoje.Da je zakon na snazi koji zabranjuje tudja obiljezja na podrucju drzave bilo bi drugacije.Zasto ne pjenite kada u crnoj gori srpsku zastavu policija ukloni, tada cutite.Ne podrzavam nacin na koji narod sam rjesava pojedine glupasoti ali drzava bi mogla to drugacije
ODGOVORITEbanjalucanin
31.05.2015 08:15Odgovor pametnjakovicu naslova "sa" Muslimana po popisu iz 1991 god. u Banja Luci je bilo 11%. Sad poslije rata ih ima isto toliko i tu zive normalno kao i ostali narodi. Pita tebe "pametnjakovica" bošnjaka koliko je bilo Srba u SA 1991 god.na popisu a koliko ih ima sada da zive a da ne kazem da rade u SA. I NE S... VISE DA VAM JE LOSE U B.LUCI !!
ODGOVORITESarajlija
31.05.2015 10:47Eno ih u Istocnom Sarajevu i svaki dan njih bar deset hiljada dolazi i radi u Sarajevu,kako njih niko ne napadne.
Milojko Banja Luka
31.05.2015 08:46Islam je to,zlo XXI vjeka,problem je samo što islam tamo nikada pre nije bio do dolazka Turaka. To za drage bosance nije zločin kao što nije ni ono što su radili po Srebrenici s zna se i skim a kada su dobili po ušima onda se bulidze skupljaju i uče EU šta da rade. Isto tako ni progon 250 000 SRBA nije zločin,granatiranje samih sebe po Sarajevu samo da bi nato sa EU bombardovao SRBE,tom metodom su se kasnije i poslužili i šiptari i javno priznali da su to vidjeli od muslimana iz Sarajeva e to nije zločin,nazivanjem aerodroma po aliji baliji nije izazivanje Srpskog naroda koji je do 90ih bio većina u Sarajevu.Ukidanjem granične policije Republike Srpske,Vojske Republike Srpske,sudova prebacivanje nadležnosti na Sarajevo i BiH,ukidanjem i mjenjanjem zastave i himne Republike Srpske samo zato što je kao zastava kao i himna simbol druge države a znamo i koje iako smo mi to koristili mnogo pre njih,mjenjanjem grba Banja Luke koji je pokazivao čiji je to grad i kao je u njemu većina vraćanjem muslimana i zapošljavanjem njih samih u institucije Republike Srpske,poslije započetog rata ubijanjem Srba na svadbi u Sarajevu i referenduma,poslije zločina nad vojnicima JNA koji su se jadni samo htjeli vratiti svojim kućama,poslije silovanja Srpske djece i žene,poslije klanja Srba i Srbkinja,poslije paljenja Srpske imovine i zaplijene i mnogo toga jos sto nisam napisao. Mi Srbi kao budale XXI vijeka želimo da živimo sa islamistima iako svi bježe od njih. U Banja Luci nikada islamisti nisu bili većina džihadista jedan kao ni 50% ,ali danas kada sve te islamiste pogledam izgleda kao da su danas većina a ako nisu biće ako se i dalje budemo prilagođavali vama i nestaće kao i svi Srbi iz Republike Srpske poput Kosova. Pitanje je samo zašto vi jurite da źivite u Republiku Srpsku kada Srbe i samu Republiku Srpsku mrzite,i kada vam je toliko bolje u vašem islamističkom djelu.? Poslije svega toga mi Srbi i dalje živimo sa vama u istoj državi to je malo glupo i čudno,siguran sam da Srpska vojska kao ni svi Srbi nisu poginuli zato da bi mi i dalje živjeli sa teroristima,islamistima,džihadistima Itd. Zato živio Radovan Karadžić,živio Ratko Mladić i svi koji su tada pomagali Vojsci Republike Srpske i naravno živeo i Milorad Dodik koji će nadam se raspisati referendum i postati PRVI PREDSEDNIK NEZAVISNE I SAMOSTALNE DRŽAVE REPUBLIKE SRPSKE jer ja Bosanac nisam ,bosanski državljan nisam već sam ja SRBIN iz REPUBLIKE SRPSKE i uskoro državljan REPUBLIKE SRPSKE!!!
ODGOVORITEre.Ludi milojko
31.05.2015 11:49Zaboravio si dodati ludi.
bosanka
31.05.2015 17:27Idiote, vraćam se na svoje u RS to je moja imovina oduvijek bila.
hahahaha
01.06.2015 11:55E sad za 500 godina Turci su vam samo ovim pravom promijenili kompletnu genetsku strukturu. Neda mi se sad baviti matematikom, ali moze svako izracunati koliko je to generacijskih 'koljena'. Dodajmo tome da i dan danas srpski jezik je pun turcizama, narodnu nosnju u nekim dijelovima Srbije sacinjava izmedju ostalog i turski fes. Uglavnom se hvale slavenskim porijeklom, osobenosti: plava kosa i oci, kao ogromna vecina Rusa recimo, za razliku od osobenosti Turaka: crn ten, kosa oci. E sad pogledajte na sta lici danasnji srpski narod. A dajem zivot da 98% istog ne zna svog pretka prije dolaska Osmanlija na ove prostore. Znaci srbadijo okanite se suplje, jer vrijedjajuci Turke mozda vrijedjate upravo svog cukun cukun cukun djeda
Marija
31.05.2015 09:00Ovdje je najveći peoblem što policija nije uradila svoj posao.
ODGOVORITECiao
31.05.2015 09:04Budale će se uvijek paliti na ovakve incidente, a pametni ljudi će uvijek naći načina i puta za saradnju među narodima.
ODGOVORITEBiH
31.05.2015 09:12U BiH zive bolesni ljudi u bolesno vrijeme.To je tako jucer bio uhapsen Tokic,ko ga je neko poslao da radi sta radi,danas su ovi ljudi od nekoga poslani da rade sta su radili.Ne bojte se sapunica ce se nastaviti,sada ocekujte neku govnariju RS-u nad Bosnjacima i to tako u nedogled.Idite bolesnici u BiH ljecite se malo,ko god otvori psihijatruju dole posta ce bogat covijek brzo ima da biznis cvate,a musterija da ne govorim!!!!!
ODGOVORITEBoki
01.06.2015 07:15Masoni i njihove tajne sluzbe ne spavaju. Infiltrirani su u sve pore drustva imaju spavache koji samo cekaju naredbu da po potrebi zapale fitilj, a na Balkanu pun k.... budala sto ce da planu u sekundi.
naravno
31.05.2015 09:26Bila utakmica, Sarajevo slavilo titulu, hiljade pijanih i ludih navijača i ti se potrefiš sa dvoglavim orlom, na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme
ODGOVORITEplavi grujica
31.05.2015 11:51Kako pijanih, pa islam ne dozvoljava ni grijeh ni alkohol. Kome soliš pamet. Ti naši muslimani nisu nigdje dospjeli, niti su više srbi niti muslimani, zato su im i poslali vehabije da im pokažu kako se živi u pravim islamskim državama. Tamo bi bili kamenovani.
Sarajlija
31.05.2015 09:37Bezbroj puta sam na Bascarsiji vidio srbijanske i hrvatske bajkere sa istaknutim obiljezjima i nikad ni najmanji problem.Ne vrijedi nakon jednog incidenta osudjivati cijeli grad.
ODGOVORITEMargo
31.05.2015 09:38Rođena sam u Sa,živjela do rata,mnogo voljela svoj grad...sada kad moram u Sa zbog inih razloga,bojim se da vodim klince.Nismo nacionalisti,ni zadojeni bolesnici,ali se bojim da ću u datom momentu proći pored nekog takvog,dok se obraćam djeci,a tome će zasmetati njihova imena ili govor i ko zna šta može da se desi...možda paranoišem ali ne bih eksperimentisala...
ODGOVORITEPd
31.05.2015 13:53Isti osjećaj i ja imam u BL i PD . Zašto ?
zaMargu
31.05.2015 20:11Margo, definitivno paranoišeš.Nije mi čudno za ove predplaćene nacionaliste koji ovdje pjene jer im Momčilo Krajišnik još nije javio da se mogu vratiti u federaciju i da im neće niko ništa uraditi ali ti Margo, gradsko dijete a takvi strahovi?
Sanja
31.05.2015 09:45U Sarajevo idem kad moram zbog vize,po ambasadama rade mahaluse koje te ne mogu gledati kad dolazis iz RS,a I one koje nisu bosnjakinje ne smiju disati.To je Sarajevo obicna kasaba koja misli da je grad,bez obzira na kompanije, ambasade,madunarodne manifestacije..kasaba sa svojim mahalskim mentalitetom...a misle da su najpametniji,samo da je zivjeti od kuknjave o ugrozenosti i od medunarodne sadake.
ODGOVORITEselmir
31.05.2015 09:52Uh jarani bajkeri. Bas vam je bio los tajming. Ja juce nisam smio van sa zeljinom zastavom, mati zabranila uposte bilo kome izlaz iz stana. Pijani huligani juce vladali gradom. Gdje se bash ti nadje sa dvoglavim poprsjem. Dodji te drugi put. Bilo je uvijek bajkera is srbije, i kad je bio rat bendova na obn ili neki drugi koncert. Welcome.
ODGOVORITESime
31.05.2015 09:53a kod nas hodaju vehabije i selefije sa islamskim obiljezijima i ne smije niko da ih pipne inace sto i jedan natpis i napad na sve redom. Jel to multietnicko Sarajevo???? PITANJE KO MRZI KOGA???? ETO SVE JE JASNO!!!!!!
ODGOVORITEMd
31.05.2015 10:34Jesu janjicari navalili sa odbranom,dzabe vam je svi znamo da je Sarajevo postalo arapsko nazalost,i da sa ovakvim ispadima samo potvrdjujete da treba da svako zivi za sebe i nikako zajedno,ustvari zajedno i ne mozemo
ODGOVORITELuka
31.05.2015 10:59Zaista ne bi otisao u Sarajevo sa srpskim grbom na majici kad znam kakvih ekstrema ima tamo. Da nisu isticali nacionalna obiljezja niko ih ne bi ni pogledao.
ODGOVORITEcober
31.05.2015 11:11Čitam komentare i ne mogu da se načudim. Pa na koncertu Zorice Brunclik(mora da je muslimanka pa puna Zetra) bilo ih je sa Pala, Vojkovića ..... i nikome nije ni dlaka falila?? Što li???Pa niko nije nosio grb susjedne države i niko nije vikao OVO JE SRBIJA...
ODGOVORITESuzuki
31.05.2015 11:47Političari trljaju ruke jer znaju da ovo pali kod nepismene rulje.Da je neki clanak o ekonomiji ne bi bio nijedan komentar.
ODGOVORITEbijeljina
31.05.2015 12:09E to je ta multietnicka Bosna koja nam se velikodusno nudi od strane nasih "prijatelja" sa Zapada.Nikad vise sa poturicama!
ODGOVORITEPd
31.05.2015 13:46I Isus je bio Židov . Svako ide u šta vise vjeruje , i šta je ispravnije !
re Sarajevo
31.05.2015 13:15I ja se slazem sa tobom da su Mladic i Karadjic krivi sto nisu ocistili grad od smr... arapskih nego ovako sad im sude za to
ODGOVORITEPd
31.05.2015 13:36Dobro su prošli , mogli su ih uhapsiti.......
ODGOVORITEТребиње
31.05.2015 17:21Кол'ко муја овдје сунце ти пољубим...
ODGOVORITENino
31.05.2015 21:22Vidi sam sliku na nekoliko portala i one žardinjere su blizu sebilja a ne Begove .Inaće osudzujem ove kretene što su nalupali covjeka jer to nije ok
ODGOVORITEAdnan
01.06.2015 02:42Prodavacica koja je bila ocevidac kaze da je jedan od njih stavio sajkacu sa kokardom i htio da napravi selfi uz Begovu dzamiju. Za tako nesto bi bio prebijen i prije rata a kamo li sada.
ODGOVORITEima zivota
01.06.2015 03:56Ima medju nama zivota,samo ovdje javno treba vrh vlasti BiH da ovo osudi,bagru pohapsiti i izmlatiti,da im vise nikada tako nesto na um ne padne.
ODGOVORITEnormalan ,...
01.06.2015 04:14Zasto sebe i druge lazemo :nije to od zadnjeg gradjanskog rata ,zivota medju Srbima i muslimanskog zivlja u Bosni nema ,od kada su Turci nasilnim putem primoravali 'prihvatanje Islama '...A onda i Prvi i Drugi svjetski rat ,pa ono vrijeme u komunizmu ,ne zaboravimo provociranja i omalovazavanje svega srpskog ,kada su imali priliku za to ,a da to im je .Politicari su uvijek gledali da nesto ublaze po tom pitanju ,ali ako mi ponovo naivni budemo ,kao nasa braca iz Cacka ,onda nesto sa nama nije u redu ,....nema gostoprimstva na nasim terenima ,ne daje ga ni nama puno ko ,a ne traziti ni provod ni zabavu kod njih ,...mi smo dva razlicita svijeta ,...blizi smo sa Kinezima, Vijetnamcima, Ircima, Skotima itd ,jer nikada nismo ratovali sa njima...pozzz
ODGOVORITEre.normalan
01.06.2015 07:46Idi onda u Kinu niko nece za tobom zaliti
uspomena
01.06.2015 07:51Cuj to pokusao da stavi kokardu na glavu i jos da se slika pred Begovom dzamijom,pa da se kur.i kako je junacina i da mu Turci ne smiju nista.A sta biste vi uradili da neko dodje pred crkvu na Vracaru sa mjesecom i zvijezdom.Kao prvo provokativno i suludo izazivanje.Ako je tako neka je i dobio batine nek ima uspomenu od Turaka od Begove dzamije.
ODGOVORITEDajana
01.06.2015 10:00Razocarana sa Sarajevom :(
ODGOVORITEkameleon
01.06.2015 10:18Čitam komentare iz Sarajeva i ne mogu da se načudim koliko je samo laži napisano, da bi se opravdalo huliganstvo i mržnja. Lično sam vidio bajkere koji su na majcama nosili legalan grb države iz koje su. Oni koji pišu o nekim kokardama, selfijima sa šajkačama i druge gluposti, pišu to da bi opravdali očitu mržnju prema Srbima. Za bolest mržnje prema drugom i drugačijem nema lijeka.
ODGOVORITEBrko
01.06.2015 13:53Policija kaznjava samo Srbe po Sarajevu
Francuz
01.06.2015 13:06Srbin sam al ne opravdam ni jedne ni druge .. U Francuskoj ako se neko seta ulicom sa Francuskom zastavom u ruci il na majici a da nema neke utakmice ispada da remeti red i mir il da je covjek puko pa ga privedu .. pozz svima
ODGOVORITEboki
01.06.2015 21:25To lazes ....jednostavno
jalijas
01.06.2015 14:29Dok se vi svi svakodnevno pumpate mrznjom pojedinci uzivaju ... djeca im se vozaju u skupim autima, njihova familija radi,svalerkina takodje, ja sam imao 12 godina kad se zaratilo sad imam 36 i ne radim, moj skolski drug iz Istocnog Sarajeva koji isto nema posla ko i ja mi neki dan na kafi rece j****e burazeru u sta nam zivot prodje...
ODGOVORITEDragan
01.06.2015 17:10Ja mislim da BiH kompletnoj treba ozna ali jaca nego sto su je imal komunisti pa da krene o politicara do naroda a popove hodze I ostalu vjersku mafiju vratit gdje im je mjesto samo tad moze bit kako treba naravno I ovu bagru sa zapada dobro ih poznajem jer zivim medju njima ni rodjeno dijete ne vole a kamo li nas
gastabajter
01.06.2015 18:23Za gospodina sa kazes nema vas u banja luci pa nema ni srba u sarajevu. Ako znas istoriju shvatices ako hoces
ODGOVORITEZenica
02.06.2015 05:19sramota
ODGOVORITEzombie
02.06.2015 11:17Pogresna majica neka su, za sve postoji mjesto malo su se zeznuli nek budu zadovoljni dobro su prosli kako su mogli.
ODGOVORITEŠustikla
22.06.2015 16:49Dragi moji Balkanci, nismo svi isti i svaki stav treba poštovati. Ja sam Srpkinja a Sarajevo volim više od svog rodnog grada iako ga nikad nisam videla u životu. Ne mogu rečima to objasniti. Zavolela sam ga iz priča ljudi iz mog okruženja, dokumentaraca, knjiga, reportaža... Želim samo mirno da dođem, prošetam ulicama, osetim tu toplinu i gostoljubivost Sarajlija, odem do Vrela Bosne, probam ćevape, popijem kahvu, počujem koju sevdalinku u kafani, posetim mezar Safeta Isovića i čuvenog para Boška i Admire... (ako bih mogla i da vidim Mustafu Nadarevića, ali znam da ne živi tamo :D ) Ja volim Srbiju, ali Sarajevo je moja tiha patnja. Ne želim da dođem tamo da provociram, ni ponašanjem, ni izgledom, ni nacionalnim ni verskim obeležjima na sebi da prolazim gradom. Ne iskazuje se patriotizam na taj način. POZDRAV SVIM SARAJLIJAMA I BOSANCIMA, ŽIVI I ZDRAVI BILI.
ODGOVORITE